Aivotoiminta ja sen puute > Elokuvat ja TV

Mitä evääksi leffaan?

(1/40) > >>

Haltianeito:
Siis olisi tarkoitus miettiä, millä eväillä lähteä leffaan, ettei häiritsisi itseään ja muita. Nimittäin kun lukee Häiriköt-topiccia, niin monen leffailta on mennyt piloille rapisevien pussien tms. takia. Eli siis, vastaa näihin kysymyksiin...
Mitä otit mukaan?
Mitä aiot ottaa tulevaisuudessa?
Mitä suosittelisit evääksi?
Mistä ostit evääsi? (ei pakollinen, jos vastaat siihen ossain muussa kysymyksessä!)

Tästä topicista ei saa tulla galluppia, joten vastaa kaikkiin kysymyksiin, voit keksiä myös uusia. Omasta mielestäni tämä ei ole turha topic, joten...
Vastaan myös itse noihin kysymyksiin. EHDOTTOMASTI myös yleistä keskustelua aiheesta, jotta sillä ei tarvitse sotkea kokonaan Häiriköt-topiccia.

Mitä otit mukaan?
Otin mukaan pussin karkkia mukaan lähikaupasta, ei rapisevaa leffakarkkia, lisäksi minulla oli MountainDew-pullo. Kaverillani oli tietysti rapisevaa popcornia.  :twisted:

Mitä aiot ottaa mukaan tulevaisuudessa?
Aion ostaa kioskista irtokarkkia, ne pussit eivät rapise, aion ottaa myös limsaa.

Mitä suosittelisit evääksi?
Rapisematonta pikkupurtavaa.

Mistä ostit evääsi?
Siwasta.

Lupin:
Ei tuo popcorn nyt niin pahasti rapise jos sen ostaa siinä tötsässä mitä leffateattereisa yleensä on. Eri asia on sitten jos narskuttaa kauhean kuuluvasti *virn*

Minä ostan yleensä jotain mukaan siitä leffateatterista. Popcornia tai karkkia ja pullollisen Vichyä.

Enkä kyllä tajua miksi ne leffateatterin karkkipussit on rapisevaa paperia. Ja ennen kuin joku alkaa saarnata siitä että paperinen pussi on niin paljon luontoystävällisempi kuin muovinen - eipä noita näy mitenkään lajiteltavan. Kaikki samaan roskikseen kuitenkin.

Keara:
Minä suosin niitä paikanpäältä ostettavia popcorneja ja limua. Ne eivät rapise ja ovat muutenkin käteviä. Ja ne tuovat jotenkin tunnelmaa^^  Popcornit vai kaatuvat helposti ja kun leffan jälkeen nouset ylös, popcornia tuntuu olevan joka paikassa.

Minusta jokainen voi ottaa evääkseen mitä haluaa, vaikka sitten hiukan rapisevassakin pussissa. Suosittelisin vain avaamaan sen ennen leffan alkua ja hillitsemään jotenkin sitä rapinaa leffan aikana. Minä ainakin kiusaannun jos huomaan pitäväni liikaa ääntä:)
Asia erikseen ovat sitten ne erillisissä käärepapereissa olevat karkit. Ne pitävät inhottavaa ääntä. Ja eivätkö ole aika hankalia leffan aikana?

Onneksi minä olen ihminen jota eivät suuremmin rapinat häiritse. Silti minä aina ostan sitä popcornia ja limua^^

Freya:
Olen monesti harkinnut jonkin kangaspussin tekemistä ja karkkien laittamista sinne. Kangas ei ainakaan rapise >:p Yleensä en ole ainakaan omasta mielestäni ollut kenellekään häiriöksi, sillä karkkia ym. otan leffaan mukaan nimenomaan siksi että syön niitä ennen leffan alkua koska siinähän sitä joutuu odottamaan. Leffan aikana en yleensä syö mitään -juuri tuon ärsyttävän rapinan takia. Eikä sekään nyt tietysti tappavaa ole jos silloin tällöin vähän jossain rapisee tai limupullo sihahtaa mutta että koko ajan... Täällä vain kertakaikkiaan on porukoilla sellainen systeemi >:(

Yleensä minulla on ollut mukana ihan tavallinen karkkipussi, mutta pyrin välttämään kaikkia kovia karkkeja, koska kovaääninen rouskuttaminen on lähes sama asia kuin karkkipussien rapistelu. Eli jos minä leffan aikana jotain syön niin pehmeitä karkkeja tai suklaata. Juomana pidän yleensä pillimehua juuri tuon sihinän takia, koska tietysti kokispullo pitää välillä sulkeakin. Muutenhan siitä lähtee kaikki hapot pihalle. Mutta pillimehusta ei lähde n_n;

Eväät ostan yleensä jostain ihan tavallisesta ruokakaupasta kuten S- tai K-marketista tai sitten joltain kioskilta. Mutta elokuvateatterin kioskilta en ikinä osta mitään sillä siellä on vielä kalliimpaa kuin ärrällä O.o

Sarah Musta:
Yleensä syön leffassa. En tiedä miksi, mutta syön, se on tapa. Tosin jos elokuva on liian jännittävä, menee puolet ajastani silmien peittämiseen käsillä *nolo*

Syön yleensä sipsejä, juuh ne rapisevat - nimittäin jos syö pussista. Olen sipsi intoilija, mutta kunnioitan muita elokuvaan maksaneita iihmisä, että tuubissa olevat sipsit lähtevät leffaan. Toisinaan ostan karkkia, sellaisessa läpinäkyvässä pussissa, joka nyt ei ymmärtääkseni kovasti rapise, ja paperipussistahan voi enen leffaa repiä ekstran pois. Limu/muu juominen on äänetöntä muodossa kuin muodossa (ellei avaa puolloa kesken hilajista kohtaa).

Suosittelen varmaankin sitten sitä karkkia, joka ei rapise, popcornia siitä tötsästä, jonka saa teatterista ja tietysti sipsejä tuubissa. Ei rapise *virnu* Näitä tottumuksia noudatan itse, ja noudatan myös jatkossa.

Ai juu, mistä ostan, kaupasta yleensä. Valintatalo on sopivasta matkalla tennariin. *virnu*

Ajattelimme joskus kaverini kanssa, joka inhoaa ripinää, että otamme patonki pussin (sellainen kaupassa, mihin ne laittavat valmiin patongin) ja sen pohjalle muutaman karkin, sitten kesken hiljaisimman kohdan kaivamme niitä karkkeja sieltä esille. Inhoan siis ripistelyä... *hymy*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta