Kirjoittaja Aihe: Pokep palaa ala-asteelle vahaliitujen kera - UUTTA 3.3. Helena Bonham Carter!  (Luettu 1062 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Tervetuloa omaan pieneen yllättävän suureksi kasvaneeseen taidetopikkiini! :3 Tykkään todella piirrellä ja hamstrata välineitä siihen tarkoitukseen, mutta joskus se vain todella tylsää kun kukaan tuttu ei osaa/halua sanoa mitä mieltä ovat töistäni, hankala kehittyä. Joten jos katsot näitä, niin toivon todella että jätät puumerkkisi ja mahdollisesti kerrot asiat joista pidät ja joissa voisin parantaa.

Ja otsikosta ja sen aiheellisuudesta sen verran, että täällä tosiaan oli kaikki työt joskus vahaliiduilla tehtyjä, enkä kirveelläkään suostu vaihtamaan otsikkoa vähemmän harhaanjohtavaksi. Olen kovin kiintynyt siihen :) Vaikka tuskin se ketään häiritsee, olen vain aavistuksen vainoharhainen.

Jotkut vanhemmat kuvat on liian suuria skanneriini joten niissä on ikävä katkos, mutta niiden ei saa antaa häiritä.

03.03.2010 Ensimmäinen päivitys tälle vuodelle!

Helena Bonham Carter, upea, upea nainen! Ei ehkä ihan tänne kuulu, mutta Potternäyttelijä kun on niin... Tätä kuvaa mallina käyttäen hänet piirsin, ja oi että tässä olikin vääntäminen. Enkä ole koskaan ennen osannut mallin näköistä ihmistä piirtää, joten olen aika ylpeä että tässä on havaittavissa yhdennäköisyyttä! Todella hutaistu ja turpaansaaneen näköinen luonnos sekä ankaraa työstämistä ohjelmalla Photoshop Elements 6.0

10.11.
Hermione, tussaus sekä Photoshop Elements 6.0.

24.10.
Luna sekä ohjattava luumu joka ei näytä kuuluvan kuvaan.

HP-taideketjuun tehty Tonks, jonka pitäisi olla juuri kompastunut sateenvarjootelineeseen. Niin, pitäisi. :--D

5.10.
Severus ja Lily ovat viettämässä kouluaikoinaan kurpitsajuhlaa asianmukaisesti pukeutuneina. Täytyy sanoa että pidän tästä. Ja olen ylpeä taustasta, se vaatii aina ponnistelua. Tussaus, Photoshop Elements 6.0.

Bellakin viettää kurpitsajuhlaa! En tunne oikein suuria tunteita tätä kohtaan, jokin tässä häiritsee itseäni. Tussaus ja Photoshop Elements 6.0.

1.10.
Pansy suuresti kiukustuneena
En tosiaan tiedä, mitä Draco on nyt tehnyt (tai tiedän, mutta se on liian epäsiiveellistä kerrottavaksi), mutta Pansy on hyvin vihainen (Okei, se yrittää olla). Totuushan on, että Dracsu on tosi tossun alla ja jos kaikki ei mene niinkuin neiti Parkinson halajaa, tulee ruumiita.
Tussirajaus ja väritys Photoshop Elements 6.0

Ensimmäinen Severukseni ikinä. Hän syntyi myös lapsilauman keskellä (päiväkodissa), mutta muokattu hurjasti Photoshopilla. En oikein tiedä pidänkö tästä, tosi tavanomainen ja tylsä, mutta EKA SEVVIE IKINÄ niin antaa olla. :--D

26.09.
Narcissa
Eli tämä on vähän niin kuin samaan sarjaan tuon edellisen Narcissan kanssa, tällä kertaa hääpuvussa. Vaikka vaaleanpunainen ei mielestäni ole hänen värinsä niin tahdoin kuitenkin jatkaa samalla värimaailmalla. Yritin tuon viitan tapaisella tehdä tästä hieman velhomaisen, ilman sitä se näytti vielä jästimmältä. Minkälaisia hääpukuja velhoilla on?

Lily Evans. Tälläisiä söherryksiä syntyy kun on päiväkodissa TETissä. Siellä oli kivoja vesiliukoisia tusseja ja ne houkuttelivat piirtelemään. Lisäksi vielä hienosäätöä photoshopilla. Anteeksi laatu ja paperin ryppyisyys, skanneri sanoi lopullisesti itsensä irti ja nyt mennään kameralla.

24.09.
Mrs. Narcissa Malfoy. Varoitus, vähäpukeisuutta ja läpikuultavuutta. Cissyn ja Luciuksen hääyönä, siitä tuo ylisuuri timantti sormessa. Narsissi kädessä tuskin vaatii selittelyä. Pidän tästä itse kovasti, enkä vähiten sen värimaailman (joka ei ehkä ole kaikkein narcissamaisin, mutta kuvaa mielestäni hyvin sellaista "hääyöpuhtautta") takia. Kilometrianalyysit omista töistä on aika jees.

Fleur ja liian pienet jalat. Ihan peruskamaa. :)

18.09.
Luna. Olen nyt todella ylpeä itsestäni kun tein taustan, ja lopputulos on oikein kiva.

Grindelwald, jonka tein HP-taideketjuun.

Hermy, jolla ei ole minkäänlaista siveellisyydentajua =(

17.09
Ginny, ja tällä kertaa tanssiaismekossa. Mä olen päättänyt (suureksi osaksi ficcien takia) että Tyliksessä on koulunpäättöbileet seitsemäsluokkalaisille, ja tässä on sitten Ginny omissaan. :) Taustat on yliarvostettuja.

Ja tanssiaismekkoteemalla Bella, joka ei selvästi nauti olostaan. (Ja jonka käsi on amputoitu)

Minerva ja Albus. Kuvittelin tämän tilanteen niin että nuori Minerva on hakemassa töitä Tylypahkasta ja Dumble on - no Dumble. ;--)

12.09.09
Hermione, tussaus ja photoshop.

09.09.09
Sitten vähän vanhempi Narcissaa. Tussattu ja koneella väritetty.

29.08.09
Lily Evans. Halusin kokeilla koneella värittämistä ja mielestäni tuo näyttää ihan kivalta, vaikka onhan mulla photarin käytössä hurjasti parantamisen varaa.

Ja jälleen (kovin angstinen) Pansy, jonka väritin myös photoshopilla.

28.08.09
Ginny + Pansy. Koska he vain olisivat katastrofaalinen pari.

25.08.09
Näitähän tulee kovalla tahdilla! o__o

Pansy, jonka vieressä alunperin oli Draco, mutta hän joutui julman sensuurin kohteeksi. Neiti Parkinson siis flirttailee, tai mitä ikinä hän harrastaakaan, Dracolle, siitä tuo imelä ilme. :> Ja akvarellikynillä väritetty.

Rita Luodiko. Olen kovasti tykästynyt tälläiseen tyyliin ja pidän tästäkin melko lailla. (Tiedeston nimessä tosiaan lukee seeker Skeeterin sijaan, mutta kuvitelkaamme hänen olleen etsijä menneisyydessään D: )

Ron ja Hermione. Imelyys on toinen nimeni.

Suuri rohkelikkogängi. Tämä kuva lähti siitä kun piirsin Lavenderin ja Patilin tuohon eteen, mutta sitten innoistuin ja tein muutkin ympärille. Loogisesti siinä olisi pitänyt olla vielä Dean Thomas ja Seamus Finnigan(?) mutta heillä oli kiireitä luutakomerossa. Pottaan ja Roniin en kummemmin jaksanut panostaa, he ovat tylsiä, eli siitä heidän naamojensa vammailu. :-D

Luna ja hänen ystävänsä. Ronin naamassa on jotain suttua ja Potta on jälleen tylsä joten turha häneen panostaa. Huomasin sakannattuani kuvan, että Hermyn toinen käsi on valkoinen, mutta sillekkin on varmasti jokin järkevä selitys.

Lav-Lav! Ei ehkä kovin lavendermainen, mutta häntä ajattelin piirtäessäni.

21.08.09

Luna Lovekiva, josta itseasiassa pidän melko lailla. Hän on mukavan hassahtaneen näköinen ja tykkään noista vesivärikynistämistälie joilla hänet tein :)

Gred ja Feorge. Tylsyys iski ja permanenttitussi oli lähettyvillä

Ginnyä ei tosiaan voi piirtää liikaa. Yritin kerrankin kokovartalokuvaa tehdä ja Ginny on ilmeisesti aika miestennielijä joten sukkanauhat ja kaikki ;>

8.8.09

Basiliski viemäreissä ryömimässä. Hän saa Volden likaiset työt :---(

Ginny noin 11-vuotiaana.

1.8.09

Draco Malfoy jonka naama on ikävästi katki. :( Kaapu ja tausta on on vain nopeasti photarilla väritetty ja siksi vähän tönköt. Tämä vastaa muuten kovasti mielikuvaani Dracosta. Ei sillä, Felton on upea ja kaikkea mutta Draco kuvattiin paljon rumemmaksi!

Ja taas Bellaa. Peiteväreillä tehty ja ryppyiseksi kuivunut. Käsi kusi aika pahasti mutta muuten olen oikein tyytyväinen häneen :>

4.7.09
Pistämpä tämänkin nyt tänne vaikka se on kovin epäonninen ja läpällä tehty. Eli Voldie-poo ;--)

Bellatrix

Bill Weasley. Tämä katkesi jotenkin oudosti naamasta ja Bill näyttää nyt ikävä kyllä sammakolta (metsuripaidassa D: )

Fleur Delacour (onhan tuo nimi nyt oikein?) Okei toinen silmä hakee paikkaansa mutta muuten olen ihan tyytyväinen tähän.

Lavender Brown

Lily ja James

Tässäpä Tonks. Ei kyllä yhtään vastaa mielikuvaani ja naama on kovin pielessä mutta julkaisempa silti :)

Voldemortin äiti eli Merope Kolkko

Tom Valedro nuorempi. Onse kyllä aika räkänokan näköinen mutta sovitaan että hänellä oli mukava murhientäyteinen päivä.

Pansy Parkinson aka mopsinaama

29.06.09
Nuori Narcissa Malfoy

Ginny Weasley

Ronin, Lavenderin ja Hermionen traaginen kolmiodraama

Kommenttia miten ois? :-----)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 03, 2010, 22:08:47 kirjoittanut pokep »
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Suuri Johtaja

• Suuri Johtaja
  • Vuotislainen
Vs: Pokep palaa ala-asteelle vahaliitujen kera
« Vastaus #1 : Kesäkuu 30, 2009, 02:41:28 »
Oho ompa hienoja. :)

Ensin ajattelin, että kuvat on piirretty vähän "ala-astemaisesti" kun otsikko kuulosti siltä. Erehdyin ja pahasti, noi on tosi hienoja tuollaisiksi vahaliitutöiksi.
Narcissasta tykkäsin eniten, näyttää jotenkin kaikkein siisteimmältä ja kiehtovalta. :) Naaman varjostukset näyttää tosi kivoilta ja sopii siihen, sekä silmät on upeet. :) Värit on upeet. Empä nyt oikein mitään pahaa osaa tosta sanoa...
Ginny on myös hyvännäkönen, paitsi sen silmät näyttää jotenkin turhan väsyneiltä ja "kuolleilta". :D Tai ei kuolleilta, mutta vanhoilta. Väreistä tykkään valtavasti.
Viimeinen kuva on taas vähän sotkuisempi, ite olisin tykännyt vähän siistimmästä (vaikka itse en koskaan tee siistiä jälkeä, vaan aina sotkuista. :DD). Hermione on hieno ja kivasti väritetty, mutta ei mielestäni näytä Hermionelta. Ilme on kyllä hyvä, sopiva tollanen surullinen. :P  Ja jälleen tykkään väreistä paljon. Ron ja Lavender on kaukaisia, mutta niin kuuluukin ja se sopii kuvaan. :)

Anteeksi, jos hirveesti kirjotusvirheitä sun muita löytyy, kello on sentään jo paljon. :D Jatkahan piirtämistä vaan, hienoja töitä.

Altur

• Ankeuttaja
Nämähän ovat oikein tyylikkäitä. Tuo sammakkomainen ilme ihmisten silmissä ei sovi kaikille, mutta Lovekivan kohdalla se sopii kuin piippu ohimoon. Ja väritykset on tehty selvästi tunteella. Jatka vain näiden tekemistä, täällä ainakin yksi seuraa mielenkiinnolla. ^^

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
Oi, tykkään todella paljon tyylistäsi ja tekniikasta, jota näkee liian harvoin. Osaat käyttää liitujasi loistavasti. Ikävä kyllä hirvittävän moni hahmo näyttää jotenkin... sammakkomaiselta. Johtunee noista silmistä.

Siksi en pitänyt ollenkaan esimerkiksi Fleurista tai Dracosta. Toisaalta esimerkiksi Pansy ja Lavender olivat onnistuneet hienosti. James & Lily -kuvassa Evans näyttää jotenkin kärsivältä, en tiedä onko se tarkoitus vai onko pari tuossa vaiheessa jo rakastunut...
Fred & George -työ oli hauska, samoin Hermione/Ron-kolmiodraama. Basiliskikin jäi jo ihanan asettelun puolesta mieleeni - sen ilme sopi loistavasti ajatustekstiin, mutta jäin silti kaipaamaan niitä suuria, keltaisia silmiä. Tuo katse ei nimittäin tappaisi.
Vanhin Ginny-piirroksesi näyttää ihan pojalta, uusin on ihana, mutta ei muistuta imo Ginnyä muuten kuin hiusten väriltä. Siksi ehkä keskimmäinen on onnistunein.
Lunan hiukset saisivat olla vaaleammat, ja Draco älykkäämmän näköinen. Nuo silmät saavat hänen katseestaan jotenkin tyhmän, vaikkei se olekaan juuri se sana, jota haen. Jostain syystä nuori Narcissa näyttää minusta vain nykyajan massateiniltä.
Värillinen Bellatrix muistuttaa ulkonäöltään enemmän Petuniaa, mutta teknisesti työ on hyvä. Toinen Bella taas on ehdoton suosikkini. Joo, se käsi on mitä on, mutta hahmo näyttää aivan itseltään, vaikkei sitä ole piirretty perinteisen realistisesti. Mustavalkoisuus tuo dramaattisuutta. Ihana Bella! ♥

Töitäsi oli mukava katsella, ne erottuvat perusfanitaiteesta. :)

Poissa pokep

• Fletkumato
Kiitosta paljon kommentista ja kehuista, Altur. Ja siitä että opetit minulle nerokkaan vertauskuvan! :--)

Suuri kiitos paneutuvasta kommentistasi, Aiëdaíl, pidän siitä kun ihmiset kertovat todella mitä mieltä ovat. :) Ja kuulen näköjään sammakkosilmistä aika lailla, mulla on vain päähän jäänyt kaikki mitä kuviksentunnilla kerrottiin silmistä ja silmäluomista ja ilmeisesti toteutan sen hassusti. Mutta aina on mukava kehittyä! Ja tuosta Lilyn ja Jamesin kuvasta, ajattelin että siinä he olisivat ehkä kuulleet jo Volden murhausaikeista ja ovat kovin epätoivoisia, tietäen että voivat kuolla milloin tahansa.

Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
Oi, todella hienoja kuvia. Pansyn kuva, ensinnäkin, on todella hieno. Olit hienosti saanu varjostukset vaatteisiin ja nuo rypyt joo, tiiän.. -.- on myös hienosti tehty. Draco olisi sopinut Pansyn viereen. Tai sitten olisit voinut tietokoneella väkertää Pansyn taakse vaikka Luihuisen symbolin tai jotain. Hieno se on noinkin. :)
  Ritan kuvasta tuli sanalla sanoen upea. Ritan ilme on sellainen että: "hahaa, odotappas vain kun teen tästä oikein mehevän jutun Päivän Profeettaan!" :D Juuri niin ritamainen ilme. Asentokin on hieno ja takkikin on hieno ja kaikki on hienoa. Ainoa mikä häiritsee on Ritan käsi. Näyttää kuin Ritalta puuttuisi kaksi sormea. Hiukset muuten ovat juuri täydelliset, ah, ihanat!! Taidanpa lopettaa kommentoimisen ja jäädä ihailemaan Ritan hiuksia. en nyt kuitenkaan..
   "Rohkelikkogängi" kuvasta pidin todella paljon. Olet jaksanut piirtää kaikki henkilöt kuvaan ja ovat vielä niin hienoja. Harry on onnistunut
hyvin ja hän on harrymainen, melko hiljainen. Ymmärrät kai :) Nevillekin on onnistunut hienosti, hän on sellainen hämmästyneen näköinen,
niinkuin oikeastikin. Nevillelle olisit kyllä voinut piirtää ruskeat hiukset. Jos olisin sinä, olisin vaihtanut Ginnyn ja Hermionen paikkaa.
Ginny olisi mun mielestä sopinut paremmin tuohon Hermionen paikalle ja Hermionen olisin minä piirtänyt nojaamaan tuohon sohvankaiteeseen
kirja naaman edessä niin, että vain hiukset näkyvät. :D
   Luna ja hänen ystävänsä -piirroksessa Luna oli mun mielestä onnistunein. Hänen paitansa on aivan MAHTAVA ja kaulakoru.. (Y) todella hieno. :) Hermionen vaatteita en oikein ymmärrä, mutta ei se mitään. Ginnyn hiukset ovat hyvin onnistuneet.
   Tonksin kuva on hieno. Se on uuuppppeeeaa. Ainoa asia, mikä vähän häiritsee, on Tonksin silmät. Ne katsovat vähän eri suuntiin. Varjostukset ovat onnistuneet hienosti.
   Meropen kuva taas on todella omaperäinen. Kuvassa Merope näyttää jonkin verran mieheltä ja hänen silmänsä ovat aika hassut.
Mutta tuskin Merope oli oikeasti kovinkaan kaunis. Siinä mielessä kasvot ovat onnistuneet hyvin. :) Hiukset ovat hienot ja medaljonki on myös hieno.x) Meropesta vähän miehen näköisen tekee mun mielestä noi kulmakarvat ja korkea otsa.
   Fleurin kuvassa olisit voinut tehdä hiuksista ja ihosta hivenen vaaleammat. Pilkun viilaustahan se on, tiedän. Hiukset ovat muuten todella hienot. Pidin myös topista, ja olet hienosti osannut tehdä Fleurin kaulakorun, pidin siitä paljon. Kasvot voisivat olla hieman kopeammat, suipommat (ei suinkaan niinkuin Malfoylla) ottaen huomioon, että Fleur oli neljännesosaveela (häh??).
   Tuosta viimeisimmästä kuvasta pidin ehkä eniten. Hermionen ilme on hyvin kuvattu, hän on niiiin surkeana.. Olen kateellinen sulle kun
osaat tehdä niin hienosti nuo Rohkelikkovaatteet. :) Ne ovat todella hienoja. Tausta, siis lattia, seinät, voisivat olla vähän tarkempia. Vaikka joku pöytä ja sohva ja matto tms..

Kommentoin vain niitä kuvia, jotka mulla näkyvät älä mua kato! ois kiva nähdä myös ne muut kuvat ;( noh, elämä on.
Viimeisimmistä kuvista kommentit olivat lyhyempiä kuin muut, on niin hienoja kuvia, etten jaksa enää kommentoida ja muutenkin Salkkarit alkaa koht! ;) Piirrähän lisää, on niin hienoja! Tuun kyl antamaan kommenttii.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa pokep

• Fletkumato
Suuret kiitokset kommentista ja kehuista, Tonks! Ja tosiaan esimerkiksi Fleurin ja Meropen kohdalla pienet ulkonäköseikat ovat jokaisen päässä ja kaikilla on oma näkemys, tässä on omani. :)

En sitten tuoda tuosta kuvien näkymättömyydestä. Kokeilin linkkejä veljenikin koneella ja ainoastaan Luna ei toiminut ja latasin sen sitten toiseen paikkaan. Vika ei siis pitäisi olla linkeissä tai osoitteissa. Mutta jos ne päättävät toimia niin kerro vain mielipiteesi niistäkin, kommentit on todella tervetulleita (onko tämä sitä huomiohuo... huomionkerjäämistä? :D )
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa pokep

• Fletkumato
Kiitos sinulle, nottura. :-) Jos se ei olisi kertakaikkisen typerää, piirtäisiin joka paikkaan lentäviä Pikachuja, joten hienoa että hän sai lämpimän vastaanoton. Ja nyt kun aloin katselemaan töitäni, vaikka vanhemmat eivät mitenkään vanhoja ole, niin huomaan itsekin tyylimuutoksen. Muksaa.
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa juuulle

• Vuotislainen
  • Peace.
  • Tupa: Rohkelikko
Tulin sit kommaa.. :D

Vitsi oikeest noi on nii hienoi! (:
Oot vaiks kuin hyvä piirtää... Tykkäsin varsinkin tosta: Ronin, Lavenderin ja Hermionen traaginen kolmiodraama
Olit saanu piirrettyy Hermionen vaiiks kuin hyvi (:
Sitten Merope Kolkko oli myös hieno(: Kivakun joku viittii piirtää vähän muitaki kun Harrya ym.. (:
En saa rakenteellisempaa irti.. mutta mun piti kysyy, että ooksä muokanut noita kaikkia koneella..?
Laitan omatki toherrykset tänne heti ku saan pari lisää.. (:

-juuulle
Hope.

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
Ajattelin nyt sitten tulla kurkkaamaan tänne sinun topikkiisi. (Ehkä kurkkaus on väärä sana - sinähän olet piirtänyt paljon!!! Menikö 45 minuuttia näitä katsellessa...?) Juuh, samasta syystä kommentoin aika yleisesti (ja huonosti! Väsyttää...*yrittää tehdä kunnolla ja siinä sivussa pitää silmänsä auki* : Juu koneella piirretyistä kuvista en jostain syystä nyt niin kovasti innostunut (Anteeeksi, tunnen itseni hirviöksi, kun sanon noin! :-( ), vaikka joissakin oli tosi hyviä ideoita (Rakastuin Sevin ja Lilyn kurpitsajuhla-kuvaan!).Ne olivat vain makuuni liian pelkistettyjä ja ja... En minä tiedä mikä tuli... Ehkä minulle iski taas "järjettömiä-yksityiskohtia-sitä-olla-pitää!"-kohtaus (sama kohtaus iskee, kun itse piirrän, siinä syy kuvieni sekavuuteen...)
No, sitten pääsin liiduilla tehtyihin kuviin.. ja AIVAN IHANIA!!! Oijoijoi! Rakastuin piirtotyyliisi! Näitä lisää!!! (huutomerkkejä riittää...Mutta syystä!!!!) Kaikista eniten pidin Lav-Lavista, Billista, Lavenderista, Ginny Weasleysta, Draco Malfoysta, Ronin Lavenderin ja Hermionen traagisesta kolmiodraamasta ja Basiliskista.
Lav-Lav ja Lavender , no, juuri niin Lavendermaisia, kuin jokin vain olla ja voi olla.
Bill *kähähähää!* Eikä *hihi* nä-näytä sammakolta! ....Tai ehkä ihan vähän...., mutta minusta se on silti tosi hieno! (oikeasti! Kommentti vain oli liian hauska.)
Draco Malfoy: Hohoo! Juuri tuollainen se on!!! (minunkin mielestäni!) Aivan loistava! Ja ilme juuri tuollainen... Tuollainen!!! Tuolta se näyttää. *varma asiastaan*
Ginny Weasley: Tämä ei tosin kamalasti vastaa omaa mielikuvaani, mutta kuvassa oli sitä jotakin, että sitä piti jäädä tuijottamaan, eikä katsetta meinannut saada irti. Hieno!
Ronin, Lavenderin ja Hermionen traaginen kolmiodraama, tai jotain sinne päin... : Voooi Hermyä. Hän on niin murtuneen näköinen! Raukkaparka. Hieno tämäkin. Ihana tukka!
Basiliski: repesin. *heheheheeeeeee!* (ja äiti kattoo tuolta kysyvästi...)

Juu... Tähän päätän turhan ja supersekavan kommenttini.  Ainiin! Mitä kirjoituksiisi tulee... Repeilin pahasti välillä (esimerkkeinä "Fleur ja liian pienet jalat" (ei muuten mielestäni ollu!) "Lentävä Pikachu" jne. ) (Ja sinä sanoit minua sympaattiseksi...? Mitähän minä sitten sinusta ja teksteistäsi sanoisin...? *Tyytyy räkättämään koneen ääressä* )

Toivottavasti älysit jotain! Tämän kaiken olisi voinut sanoa yhdellä lauseella: Liitutyösi ja niiden piirtojälki on fantastinen!!!!. Mutta onhan se paljon hauskempaa ja Katrionamaisempaa jaaritella turhista asioista. Jospa nyt lopettaisin. Sori... Venyi...
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa pokep

• Fletkumato
Vs: Pokep palaa ala-asteelle vahaliitujen kera - UUTTA 24.10. Luna, Tonks
« Vastaus #10 : Lokakuu 24, 2009, 23:40:13 »
Oi että, ilahduin kovasti kommentistasi, Katriona! Meinasi ensin pahoitella 45 minuutin elämästi viemistä, mutta päätin antaa itselleni vähän rispektiä ja ajatella, että ehkä sä teit sen ihan vapaaehtoisesti. :-D Mutta kiitos hurjasti kommentistasi, mulla nousi sellainen virne kasvoille että oksat pois, sekä naurattaakin.

Voi, hirviöksi ei kannata itseään tuntea. Jokainenhan tykkää eri asioista, mulla on tälläinen pelkistetty ja koneella piirtely -kausi meneillään, paitsi ehkä mä nyt innostun liiduilla taiteilemaan vaihteeksi. Kriiseilen vain mustan ja valkoisen liidun loppumista, en tiedä mistä noita saisi lisää kun tuo paketti on ala-asteelta saatu mukaan.

Näin summarum, todella mukavaa että pidät töistäni (ja typerähköistä kommenteistani)! :--) Lisäksi mulla tulee vähän hölmö olo kirjoittaa kilometrikiitoksia (no pidempiä kiitoksia kuin yleensä harrastan) omaan topicciini ja kaikkea, mutta sallin tämän nyt itselleni. :3
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa pulmyu

• Inspiraation lähteellä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Pokep palaa ala-asteelle vahaliitujen kera - UUTTA 10.11. Hermione
« Vastaus #11 : Marraskuu 24, 2009, 18:40:31 »
Uiui. Tosi upeita, varsinkin nuo uudemmat.
Olen erittäin surkea kommentoimaan, mutta koitetaan :D
On hienoa, että piirtelet lähinnä muita kuin Harrya, Hermionea ja Ronia.
Esimerkiksi Lavender Brown on mielestäni ihan näköinen. Ja mukavaa, että jollain riittää kärsivällisyyttä värittää kuviansa :D Itselläni jää kaikki kuvat aina hmm, hieman puolitiehen.
Olet kokeillut muitakin asentoja kuin se tavallinen seisonpas tässä tikkusuorana ja katson sinua-asennot.

Eniten pidän Suuresta rohkelikkogängistä. Jotenkin ihan näköisiä kaikki :)

Ja sitten vielä. Osaat värittää tosi nätisti, ja kun olet noita vahaliiduillakin tehnyt. Siistiä jälkeä, täytyy sanoa. Varjostukset on tehty hienosti ja osaat käyttää eri värejä.

Uusia odottelen innoissani 8)
Aina voi kuvitella, vaikkei unelmat
olis lähelläkään totuutta

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
Wau, olipa hieno tuo Helenan kuva! Olenkin jo uusia piirustuksiasi odotellut... :-) Olet onnistunut mielestäni hyvin saamaan hänen piirteensä näkyville, vaikka kuva onkin niin *hakee sanaa* piirrosmainen (...?) Toivottavasti tajusit, mitä tarkoitan. Tiedän nimittäin kokemuksesta, että jos piirtää jotakuta mallista vaikka mangalla, on tosi vaikeaa valita ne ns. hallitsevat piirteet, jotka saavat hahmosta itsensä näköisen. Pisteet siitä!! Lisäksi olet mielestäni kehittynyt tuossa tietokoneen käytössäkin! Lisää!! Lisää!!!
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!