Kirjoittaja Aihe: Twitter  (Luettu 5896 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
Twitter
« : Kesäkuu 13, 2009, 20:23:05 »
Hehei arvon kanssavuotislaiseni! Tahtoisin tiedustella erästä asiaa, nimittäin sitä, että kuinkas moni teistä on liittynyt trendikkääseen väkijoukkoon eli rekisteröitynyt Twitterin käyttäjäksi! Olen yritellyt stalkkailla teitä, arvon kanssavuotislaiseni, sillä omassa profiilissaanhan on mitä mahtavin mahdollisuus heruttaa Twitter-sivuaan.

Twitterhän on siis minun käsitykseni mukaan (en ole vielä ehtinyt paikkaan koukuttua erityisemmin, kun varsin vähän aikaa olen siellä kukkunut) sellainen hassu vekkuli paikka, jonne sloganin "What are you doing?" mukaan postaillaan max. 140 merkin mittaisia viestinpätkiä, joita tweeteiksi kutsutaan, joissa kanssaihmisille tiedoitetaan, mitä sillä hetkellä sattuu puuhailemaan. Toki tuohon 140 merkkiin voi mahduttaa vaikka mitä mielenkiintoista informaatiota, kommentoida kavereiden tekosia tai muuten vain trollailla, jos siltä tuntuu. Enempää en nyt viitsi selostaa, kukin voi matkata osoitteeseen www.twitter.com ja tutkailla itse.

Minun mielestäni Twitter on oikein mainio paikka, ja se ei ahdista minua samalla tavalla kuin Facebook tai Galtsu tuppaavat välillä ahdistamaan, tiedä nyt sitten mistä syistä. Stalkkailijoille Twitter on paikoista mainioin, ja melkein jokainen julkkiksenjanoinen löytää suosikkipoppistaransa Twitterin syövereistä. Itse en ole pahemmin Lady Gagan tai Briitun päivisiä puuhasteluja tutkaillut, mutta kaipa se joitakin viihdyttää. Myös muun sorttisia hottiksia, Pete Wentzejä ja Tom Feltoneita Twitter on pullollaan, sekä myös vähän vähemmän julkisuuden pyörteissä taapertavia henkilöitä, kuten minä. Mielestäni Twitter on oikein helppokäyttöinen, eikä hämmennä monimutkaisilla kommervenkeillään.

Aika rientää, täytyy lentää! Mutta I'll be back rämpsimään muokkausnappulaa, ettei ihan tälläiseksi mainospuheeksi vain jäisi!
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Carlos

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
    • LiveJournal
Vs: Twitter
« Vastaus #1 : Kesäkuu 15, 2009, 08:55:17 »
Jos Facebookia arvostellaan ja ihmetellään mitä sillä oikein tekee, niin Twitterin osalta sen voi minusta tehdä vielä suuremmalla syyllä. Ainoa mahdollinen käyttötarkoitus minkä olen sille keksinyt on julkkisten kyttääminen. Ellei sitten välttämättä halua erityisesti mainostaa omia tekemisiään. Mitään muuta pointtia en ole koko palvelusta keksinyt. Ei mikään ihme jos siellä oleminen ei ahdista kun siellä ei tosiaankaan pysty tekemään mitään.

Poissa Fogo

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • KUHVIKAPPI
  • Pottermore: SkullSeeker26697
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2009, 17:19:09 »
Minäkin löysin kyseisen paikan vasta ihan äskettäin, vaikka olin siitä aijemmin jotakin kuullut. Joo, ja liityin sinne samantien. Tunnukseni on muuten sama kuin täällä, paitsi alaviiva perässä. (www.twitter.com/fogo_)

En ole vielä erityisemmin perehtynyt ko. paikkaan, enkä tuttujakaan ole vielä bongaillut. No, jospa se siitä. :D
Na zdrowie!

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #3 : Heinäkuu 22, 2009, 16:00:00 »
Itse koukutuin Twitteriin samointein, kun vietin tuossa pari viikkoa sitten taas unettoman yön. Hieman alkoi nolife-fiilinki häikätä, kun puolen tunnin välein päivitteli "tilaansa" auringonnousuun asti tietäen, ettei ketään kuitenkaan kiinnosta :D
Nyt on seuraajia kertynyt jo lähes 40, joista vain muutama on ihan irl-kavereita, joten välillä tulee mietittyä, että mikä meikäläisen elämässä niin paljon kiinnostaa, että randomheebot alkavat seurailla.

Suoraan sanottuna lähinnä omaksi ilokseni jaksan tweettailla, mutta en sitä kuitenkaan täysin tyhjänpäiväisenäkään näe. Itse en julkimoista seuraile kuin Kutcheria (lähinnä siksi että mies tweettaa äärimmäisen ahkeraan), Phelpsin kaksosia sekä paria muuta, jotka eivät kovin usein tilaansa edes päivitä.

Facebook rantautui Suomeen tiiviisti siinä vaiheessa, kun se oli "isossa maailmassa" jo menneen talven lumia. Veikkaanpa että jotakin samankaltaista käy Twitterin kanssa, sehän on nyt esimerkiksi juuri Jenkeissä in. Itse kun aikoinani Facebookiin rekisteröidyin, sieltä löytyi varsin kämänen määrä kavereita. Nyt siellä on lähes kaikki, kun taas Twitteriä ei vielä juuri kukaan ole löytänyt nyt kun sinne tällaisena -kröhöm- edelläkävijänä nenäni tungin. hahaa...
Nähtäväksi jää, löytääkö Suomen kansa Twitterin. Varsin yksitoikkoinen kapistushan se on, mutta itse löydän sen äärimmäisen viihdyttävänä.

Ja mikäli ketään kiinnostaa moottorisahan tylsä elämä, saa seurailla, todennäköisesti i'll return the favour ;)
http://twitter.com/kaddystrow
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2009, 16:03:35 kirjoittanut moottorisaha »
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Minyaww

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Elokuu 01, 2009, 23:14:38 »
Itse olen ollut Twitterissä pari kuukautta, kuukauden verran olen päivityksiä lähetellyt kun alku meni tutustumisessa. Ei minulla siellä ketään tuttuja ole, pääasiassa aika siellä menee julkkisten stalkkaukseen. Pakko sitä on silti päivittää!

Facebookiin en uskalla statukseen mitä tahansa päivittää, sillä siellä on kaikki puolitutut kavereina, enkä halua että he kaiken saavat selville. Twitterissä kukaan seuraajani ei tunne minua, joten sinne tulee aina tweetattua vaikka mitä. Luulisi kyllä olevan päinvastoin? Tuskin kukaan niistä seuraajistani edes lukee tweettejäni, mutta omaksi ilokseni minäkin pääosin tuolla olen.

Niin, ja twiiterini on http://twitter.com/mimnahttp://, seurailkaa jos kiinnostaa.

Poissa Sokeri

• Sateessa sulamaton
  • Vuotislainen
  • per aspera ad astra.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2009, 18:05:35 »
Uu Twitter. Rekisteröidyin sinne joskus keväällä (30 Seconds to Marsin perässä, hah), mutta poistin tilini sieltä parin kuukauden jälkeen. Itselleni 140 merkin postaukset ovat liian lyhyitä, Twitterissä ei voi kommentoida, siellä ei voi liittää merkintään kuvia ja siellä on jotenkin hankalampi löytää samanhenkisiä tyyppejä. Tiedä sitten, olenko jo niin tottunut Livejournaliin, etten välitä Twitteristä, mutta ei se nyt oikein ole minun juttuni.

Tietysti julkkisten stalkkaus on kivaa, mutta 140 merkkiä on vaan niin vähän. Ja onhan siinä tietysti se, että se pitäisi sitten joka päivä tarkistaa, kun ihmiset kuitenkin päivittävät Twitteriään niin usein, eikä se minulle ainakaan nyt koulujen alkaessa oikein käy.

Tulipas angstiviesti. Twitter on siis ihan ok, en sitä vihaa. ;D
On muut laulut liian äänekkäitä. ( Muuri - Stam1na ♥ )

Poissa last hero

• Naaperkuutiainen
  • Vuotislainen
  • Love only matters
  • Pottermore: MidnightHowl38
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2009, 22:14:14 »
Mäkin liityin Twitterin iloiseen joukkoon tuossa kesällä, ihan vaan stalkkaillakseni julkkiksia. :D Alkuun ei lähtenyt oikeen mitään kommentteja, mutta nyt on pikku hiljaa ruvennu varsinkin koulussa päivittelemään kaikkea epäolennaista.... Ketään oikeeta tuttua siellä ei tosiaan ole, pari randomia alkanu seuraamaan ja ite seuraan just niitä julkkiksia ja paria bändiä.

Ja jos jotain kiinnostaa, niin siinäpä linkkiä http://twitter.com/Miilai
"But why's she got to go to the library?"
"Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library."

humanoid

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Syyskuu 23, 2009, 16:52:05 »
Itse löysin Twitterin joskus alkukesästä. Stalkkaan siellä lähinnä julkkiksia, mutta saatan stalkata myös ihmisiä jotka stalkkaavat minua. ; ) Mielestäni se on kyllä ihan hyvä ja helppo palvelu. Tosin koska haluan mahdollisimman monen ymmärtävän pikaviestejäni, kirjoitan englanniksi.

Poissa Aranda

• Piipo
  • Vuotislainen
  • Heath Ledger's the Joker <3
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2009, 14:06:58 »
Ei. Eijeijei ei ei ei ei! Katselin äsken, että millainen se Twitter nyt sitten on ja eiiiiiii. Alkeellinen, liian tylsä. En näe mitään hohtoa koko paikassa. Kai se on joidenkin julkkiksien kyttäämistä varten.
Madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little… push.
I believe… whatever doesn’t kill you simply makes you… stranger.

Poissa Muse

• Nykyään useinkin läsnä
  • Vuotislainen
« Vastaus #9 : Lokakuu 14, 2009, 11:07:37 »
Kaipa täällä voisi sitten itsensä ilmiantaa...
Elikäs kyllä, olen liittynyt Twitteriin kuukauden alusta ja ihan vain nättelijä Stephen Fryta seuratakseni.

Olin kuullut Twitteristä jo vuoden alusta mutten ollut ihan hirveästi sivustoista innostunut kun olin jo Facebookissa ja edellämäinitun sivuston mahdollisuudet tuntuivat huomattavasti suppeammilta kuin mihin olin facebookissa tottunut. Sitten silmiini sattui tieto että aikaisemmin jo mainitsemani ja suuresti ihailemani brittiherra olisi Twitterissä ja minuun iski into seurata häntä ja mikä olisikaan paras tapa kuin avata oma Twitter-tili. Harkitsin jonkin aikaa (siis puoli tuntia) ennen kuin houkutus kävi liian suureksi ja liityin.

Ihan positiiviset kokemukset minulla ainakin tähän asti on. Onhan tuo tosiaankin todella suppea mahdollisuuksineen enkä ole tähän asti laittanut kuin kolmisen kommenttia. Ketään tuttuja ei tietojeni mukaan Twitterissä ole eikä kukaan minua edes seuraa mutta toisaalta enhän liitynytkänn sivustolle tullakseni seuratuksi vaan seuratakseni.
Jos nyt jotakuta kuitenkin kiinostaa niin minut löytää täältä:http://twitter.com/Henkila
Puuttuvia siipiä ovat ihmiset toisilleen, tikapuita taivaisiin. -Tommy Taberman

Spoilers! ;D

Poissa Ruiskaunokki

• Vuotislainen
« Vastaus #10 : Lokakuu 21, 2009, 20:29:58 »
Tutustuin Twitteriin ensikerran muistaakseni jo viime vuoden puolella, rekisteröidyin ja puolen tunnin perästä poistin tunnukseni — en silloin ollut kauhean vakuuttunut sivustosta. Pari kuukautta sitten liityin uudestaan seuratakseni erään foorumin tweettejä, ja innostuin lopultakin päivittelemään. Puoli vuotta Facebookissa takana, kaksi kuukautta Twitterissä takana. FB pakko mainita ihan vain siksi, että teoriassa FB:n ja Twitterin käyttö on ihan samanlaista. Minusta Twitterin positiiviset puolet ovat enemmän tai vähemmän anonyyminä pysyminen sekä sivuston yksinkertaisuus; ei testejä, muistiinpanoja tai kuvagallerioita.

Twitterin huonona puolena ehkä on tämä huono tweettien kommentointimahdollisuus. Voit kyllä vastata tweetiin, mutta todellisuudessa ei aina oikein voi olla varma mihin tweettiin tämä toinen juuri vastasi. Toisaalta en olettanutkaan, että Twitter olisi keskustelupaikka, se on vain sivusto, jossa voit lyhyesti kertoa mitä teet, mitä sinulla on mielessäsi. Journalit sun muut ovat kommentointia ja keskusteluja varten.

Itse olen melko ahkera LiveJournalin käyttäjä, mutta toisinaan tulee hetkiä, jolloin on jotain sanottavaa, mutta tuntuu tyhmältä kirjoittaa LJ:hin parin, kolmen lauseen merkintä, jos muuta asiaa ei ole. Silloin yleensä käytän Twitteriä. Toisinaan merkkien vähyys asettaa haasteita; onkin inasen verran enemmän sanottavaa kuin tweettiin mahtuu — sanojen pätkiminen ja slangi kunniaan :D

Koska Twitter on kansainvälinen, tweettaan lähinnä englanniksi. Ja julkisesti. Hetkellisiä fangirl-kohtauksia ja elämänmenopäivityksiä lukuunottamatta minusta on kiva kirjoittaa päivitys, joka (toivottavasti) jättää lukijan pohtimaan, että mitähän ihmettä tuo puhuu :D Julkisien päivityksien vuoksi jätän kertomatta yksityiskohtia enkä mainitse nimiä.

Loppujen lopuksi en edes tiedä kenelle tweettaan. Twitter-tunnuksestani kun ei tiedä kukaan IRL-kavereistani, en seuraa kuin yhtä yksityishenkilöä, hän minua. Toisaalta niin kauan kun en tiedä ketkä oikeasti lukevat tweettejäni, uskallan päivitellä melkein mitä vain. FaceBookissa kun tulee vastaan itsesensuuri sen tähden, että kaikki FB-kaverini tuntevat, tai vähintäänkin tietävät minut myös internetin ulkopuolisessa elämässä.

Loppuun se pakollinen, http://twitter.com/11071

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #11 : Lokakuu 22, 2009, 00:55:38 »
Äh, tuolloin kun Twitterin löysin pidin Facebookkia ahdistavana paikkana. Nyt on toisin pän, ja Twitter on joutunut välttelyn kohteeksi. Ongelmanani on se, että seuraan noin kolmeakymmentä henkilöä. Sehän ei ole paljon se, mutta kun kyseiset henkilöt pälpättävät minkä ehtivät, on erittäin ahdistavaa olla käyttämättä Twitteriä muutamaan vuorokauteen. Aluksi minusta oli kiehtovaa tietää, mitä lempibändini jäsenet puuhaavat päivittäin ja jopa tunneittain, mutta... Minusta on oikein mukavaa olla tietämättä, nimittäin jos ahkeran twiittausputken jälkeen on vaikkapa viikon pois, auta armias! Tunnen olevani TOTALLY OUT! kaikesta, kun en ole päässyt katselemaan Spencer Smithin hampaanpesukuvia uploadaus-päivänä ja Ryan Rossin tarinoita uuden puhelimen ostamisesta. (Varoituksen sana, kanssavuotislaiseni! Älköötten ruvetko seuraamaan Boy Georgea, se setä puhua pälpättää mittaamattomia määriä vuorokaudessa, joten jos kenties haluatte lukea jonkun mielenkiintoisemman henkilön päivittäisiä puuhia, se käy liki mahdottomaksi Boyggigsen vallattua koko sivun, jossa seuraamienne henkilöiden tweettaukset majailevat.) Kyllä, olin likimain koukussa Twitteriin mutta nyt vannon Naamakirjan nimeen. No kun kaikki kaveritkin on sielä!
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #12 : Marraskuu 03, 2012, 18:02:23 »
Twitter on ihan kiva paikka, mulla on muutama tunnus ollut ja tänään tein siis uuden, kun kerran jo lähdin. :D Olisi kiva tietää löytyykö sieltä ketään muita "tuttuja"?

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #13 : Marraskuu 03, 2012, 18:52:27 »
Twitter on ihan kiva paikka, mulla on muutama tunnus ollut ja tänään tein siis uuden, kun kerran jo lähdin. :D Olisi kiva tietää löytyykö sieltä ketään muita "tuttuja"?

Minäkin pidän twitteristä, sillä se on hyvä foorumi julkkisten seuraamiseen. Nykyään viihdyn siellä enemmän kuin facebookissa https://twitter.com/Heini_Sinkko
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #14 : Marraskuu 04, 2012, 13:29:39 »
Minullakin on Twitter. Minä kirjoitan harvoin suomeksi mitään, koska minulla on paljon ulkomaalaisia kavereita eikä se olisi oikein heitä kohtaan ollenkaan. Siksi kaikki on englanniksi (sama muuten Facebookissa). Viihdyn Twitterissä muutenkin paljon mieluiten kuin Facebookissa, jossa minun ei edes tarvitse olla koko aikaa läsnä jos haluan jutella jollekin kun yhdistin Facebookin Messengeriin tuossa jokin aika sitten, hehe. :)

https://twitter.com/cherrygirl_gaga

Lisätkää vaan jos haluatte, minä kyllä seuraan takaisin. :) Olisihan se mukava saada suomalaisia kavereita lisää tuonne kun tunnen itseni entistä vähemmän suomalaiseksi mitä kauemmin höpötän englanniksi tuolla kaikkien kanssa. :D
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa aivokas

• Vuotislainen
    • Toisesta maailmasta
  • Pottermore: SunRain28775
« Vastaus #15 : Marraskuu 05, 2012, 15:35:55 »
Jepa, minutkin Twitteristä löytää. :) Sen sijaan Facebook-profiilini poistin jokunen kuukausi sitten. Twitteriä nyt vain tulee enemmän käytettyä: sinne voi päivittää ihan niitänäitä, eikä kukaan valita. Oikeastaan juuri ne höpötykset ovat siellä hauskinta luettavaa.

Minut löytää kyseisestä internetin ulottuvuudesta samalla nimimerkillä kuin täältäkin, eikun stalkkaamaan vaan! Ikävä kyllä olen profiilini yksityistänyt vastikään, sillä en halua parin epämiellyttävän kyttääjä-koulutoverini pääsevän lukemaan aivoituksiani. Mutta seuratkaa toki, seuraan varmasti takaisin!
Take one step closer to the borderline
Where night and day unite
This mortal coil I've gone and left behind
On holy soil

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #16 : Marraskuu 05, 2012, 16:59:34 »
Kuten allekirjoituksestani näkee, minäkin kuulun Twitter-ihmisiin. Liityin twiittaajien joukkoon joskus alkuvuodesta, Facebookissa onkin tullut viihdyttyä jo jokunen vuosi... Twitter-Facebook -vastakkainasetteluun en ota sen kummemmin kantaa, mutta onhan Twitter nimeonmaan tiedotuskanavana kätevin mahdollinen. Facebook on sitten vähän yleisempään turinointiin ja metelin pitämiseen eri asioista soveltuva, tosi kieroutunut, mutta kiistatta ihan käteväkin palvelu.

Twitter on teknisesti välillä tosi kömpelöä Facebookia parempi ja nimenomaan tiedotukseen ja sen sellaiseen mielestäni parempi, mutta onhan Facebookillakin puolensa, siksi minut löytää molemmista ja myös Google+:sasta. Twitteriä on tietysti helpompi levitellä ympäriinsä kuin Facebookia, jossa kommunikointi tapahtuu pääosin tietyn, Twitteriä suppeamman ryhmän kanssa. Twitterin kautta on helpompi ja kätevämpi lähestyä eri tahoja ja ihmisiä. Ja jaksan vielä kolmannen kerran sanoa, että tiedotuskanavana se on hyväksi ja loistavaksi havaittu.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
« Vastaus #17 : Marraskuu 10, 2012, 13:03:36 »
Minulla on ollut twitter tili jo useamman vuoden, mutta olen alkanut sitä käyttämään vasta noin vuosi sitten aktiivisemmin. Pidän twitteristä enemmän kuin facebokista, facebookista poistinkin yli vuosi sitten tunnukseni ja siirryin twitteriä käyttämään. Twitter on selkeämpi eikä siellä ole turhia sovelluksia kuin fb:ssä. Ja ei tarvitse omalla nimellään esiintyä. Fb:ssä en päivitellyt tuskin ollenkaan, mutta nyt twitterin puolella on jotenkin helpompi niitä päivityksiä kirjoittaa. Merkkimäärän kanssa joutuu välillä kikkailemaan kun ei haluisi montaa twiittiä samasta asiasta kirjoittaa. Sanoja joutuu lyhentelemään ja käyttämään lyhennyksiä. :D
Kovinkaan montaa seuraajaa minulla ei vielä ole, mutta eipä tuo haittaa, olenkin siellä pääasiassa muita seuraamassa.

https://twitter.com/k1raz
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2013, 21:20:44 kirjoittanut Kira »

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #18 : Marraskuu 30, 2012, 07:11:19 »
www.twitter.com/hiisuli

Dat's me. Twiittaaminen on kivaa, olen kova spämmäämään joten pahoittelenkin kaikkia mahdollisia vuotisseuraajiani pahasta tavastani :D
  On vain niin helppoa napsaista puhelin esille, ottaa kuva ja laittaa siitä twiitti jonka kaveri voi laittaa suosikkeihin. Kamalasti on tottakai kaikenmoisia kalasteluviestejä kuten näitä "onko tämä sinun kuvasi?", ja tyhjänpäiväisiä huumoriposteja käyttäjiltä "YOLO" "bestjokes" "moviequotes", ja joiden tweetit ovat suurimmaksiosaksi "SEURATKAA HENKILÖÄ @ESIMERKKIERKKI JA VOITA IPHONE 6 KATSO LISÄINFOA: www.varmastiviruksia.vif"

Kyllä tykkään käyttää twitteriä enemmän kuin facebookia, se on niin paljon nopeampi ja helpompi, yksinkertaisuus ja helppokäyttöisyys vetoaa muhun. EIkä tuo 140 merkin rajoitus ole niin paha, siihen tottuu aikanaan. Ja ainahan voi kirjoittaa esim tweetlonger -sivuille, joissa siis voi kirjoittaa pidemmän twiitin ja sitten laittaa sen linkin twiittiinsä..
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #19 : Joulukuu 25, 2012, 21:20:28 »
Anteeksi tämä järkyttävä nosto, mutta olisi hienoa jos edes vilkaisisitte twitteriä ja sitten päättäisitte seuraamisestanne :)
https://twitter.com/VilleOwns

Mutta Twitter on tosiaan hieno, pitää kuitenkin pätkiä aika paljon tekstiä, että mahtuu :/ mielummin käytän sitä kuin esim. facebookia.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #20 : Joulukuu 26, 2012, 00:17:29 »
Ei. Eijeijei ei ei ei ei! Katselin äsken, että millainen se Twitter nyt sitten on ja eiiiiiii. Alkeellinen, liian tylsä. En näe mitään hohtoa koko paikassa. Kai se on joidenkin julkkiksien kyttäämistä varten.
Mitä ihmettä? Musta on kiva lukea näitä pieniä juttuja, ja kuvia seassa :D Facebookin "LIKE IN 3 SECONDS IF YOU LIKE ANYTHING, IF YOU IGNORE I'LL KILL MY NEIGHBOUR" sontaan verrattuna Twitter on paljon mukavampi ja nopeampikäyttöinen.

Se pyörii niin mukavasti ton iphonen kanssa, on helppo ottaa kuva omasta jätskiannoksesta, DVDn kannesta, sukista kaverista, kissasta tms kuva ja laittaa hassun tekstin kera kavereiden ihasteltavaksi. Julkkisten kanssa kommunikointi on hieman haastavaa kun niitä samperin ylihuomiohakuisia teinilissufaneja tunkee ikkunoista "HALUAN VAUVAN KANSSASI" posteineen.. Mutta ihan hauska seurata julkimoiden yksityiselämää ;)
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #21 : Toukokuu 20, 2013, 12:26:54 »
Ensin liityin twittriin vaan stalkatakseni julkkiksia :D mut nyt höpöttelen sinne omia juttujani mitä sattuu, en tiiä kiinnostaako ketää mut se on kivaa :DD ja sinne voi purkautua paremmin ku johonki faceen. https://twitter.com/Tiinamariiiia
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Rupertismyking

• Luppakorva
  • Vuotislainen
  • Mun rakkaat<3
  • Pottermore: WitchWatch10541
« Vastaus #22 : Toukokuu 27, 2013, 12:39:09 »
Mutkin löytää twitteristä: @LoveKaner
Mahti paikka, oon rakstunu täysin siihen<3 Itsellä kun ei ole ollenkaan facebookkia, oon todennut sen käyttökelvottomaksi, niin twitter on oikeesti se koko elämä:D No ei vaineskaan, mut kyl aika montatuntii päivässä siellä vietän..
Seurailkaa ihmeessä!
I will cry when you go away because I love you forever♥

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #23 : Heinäkuu 20, 2013, 18:44:58 »
Oon kyllä sitä mieltä siitä, että Twitter on paljon kätevämpi kuin Facebook. Nykyään Twitteriin juurikin tulee päiviteltyä kaikemmoosta turhaa höpöttelyä, kun tosi harva seuraajista oikeasti tuntee ihan oikeassa elämässä, toisin kuin Facebookissa. Twitterissä ei myöskään ole tuomittavaa se, että vaikka twiittaisit mooooonta kertaa päivässä, enemmänkin suositeltavaa.

Hauska lukea noita viestejä joltain vuodelta 2009 ja huomata, miten paljon Twitterkin on kehittynyt vuosien varrella edukseen. Nykyäänhän sielä on hyvät mahdollisuudet jakaa kuvia ja kommentoida toisten tekemisiä. 140 merkin raja tietenkin asettaa aika paljonkin rajoitteita, mutta toisaalta on myös hyvä. Aina ei Facebookissakaan jaksa lukea kilometrin mittaisia selostuksia asiasta, jonka Twitterissä saa mahdutettua tuohon merkkimäärään.

Onko muilla kokemuksia siitä, miten helposti on päässyt mukaan "porukkaan"? Ittellä tuntu, että se kävi aivan yhtäkkiä ja sitten alkoi saada perjantaisin näitä suosituksia (#FF ja #FFFI), jolloin seuraajamääräkin kasvoi. Twitterissä ei myöskään tunnu yhtään oudolta, vaikka joku aivan outo henkilö alkaa seuraamaan sinua. Itse ainakin saanut näistä randomeista hyviäkin tuttavuuksia.
Miinusta kuitenkin annan siitä, että jos parikin päivää on netin ulottumattomissa, kestää hetki päästä taas mukaan menoon. Suosittelen kuitenkin lämpimästi Twitteriin tutustumista! Ja jos joku haluaa mun turinoita seurailla, nimimerkki on @lllaku. :)
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #24 : Heinäkuu 21, 2013, 13:21:46 »
Aluksi koin Twitterin paikaksi monologeille, en mä uskonut että mun twiittejä kukaan lukee. Mut sittenkun rupesin omaa youtube-kanavaani mainostaan ja twiittaamaan niin jo alko tulemaan seuraajia :D Mut ei ne kuitenkaa enää oo tosta reilusta 80 kasvanu. Nykyään tulee hieman uudelleentwiittauksia ja suosikeiksi merkittyjä, mutta aika harvoin kummiskin.

Mä en oikein muuten tiedä tosta twitteristä. En mä koe sitä niin hyödyllisenä asiana kun esim. facebookia, jossa pidän yhteyttä aika tiiviisti ihmisten kanssa. Enemmän sellaisena.. Turhana höpöttelypaikkana missä kukaan ei pistä pahakseen jos laitan kymmenenkin twiittiä päivässä. (En kyllä laita niin montaa, hyvä jos yhden päivässä mutta anygays) Se on vaan hyvä asia että ei tule semmosia vihapuheita kuten joskus facebookissa näkee. Ja twiitin merkkiraja on ihan hyvä. Kukaan ei voi kirjoittaa semmosia romaaneja kuten facebookissa.

Huomasin juuri, moni ihminen vertaa twitteriä ja facebookia keskenään.

Ja jos joku haluaa mun turinoita seurailla, nimimerkki on @lllaku. :)

Seurailin :'3

How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?