Kirjoittaja Aihe: Jos saisit yhden hirnyrkin...  (Luettu 30924 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Jos saisit yhden hirnyrkin...
« Vastaus #50 : Lokakuu 07, 2009, 21:37:54 »
Tätä piti tosiaan vähän aikaa miettiä. Sitten keksin, mihin voisin hirnyrkkini mahdin upottaa: erääseen erittäin vanhaan valokuvaan, jossa on vanhoja ja minulle todella rakkaita sukulaisia. Tuossa se valokuva komeilee, kirjoituspöydälläni. Sitä katsellessani saan hyvänolon tunteen sekä paljon mukavia muistoja liittyen näihin sukulaisiin. Olisi siis ilo saada heidät osaksi hirnyrkkiä.
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #51 : Lokakuu 07, 2009, 21:42:14 »
 Enpä oikein tiedä, jokin mustavalkoinen surullinen valokuva olisi kyllä aika hyvä hirnyrkki. Tai sitten joku koru. Tai jokin hieno lasi tai kuppi. Tai vaate...
Jostain puusta olisi myös kiva tehdä hirnyrkki .D

Brisingr

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Lokakuu 08, 2009, 15:29:27 »
Heti mieleen putkahti, että jos tekisin hirnyrkin, se olisi BF -koruni, kuten myös joku ennen minuakin on sanonut. Sitä kun pidän useasti kaulassani, ja on tärkeä minulle. :---) Ja paras ystäväni on tärkeä minulle, jolla toinen puolisko on. Olen melko varma että se olisi tuo kaulakoru. Tai sitten joku muu ei liian iso, mutta sellainen asia, jossa olisi paljon tunnearvoa.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #53 : Lokakuu 08, 2009, 16:15:36 »
Kännykkä on minusta äärimmäisen typerä vastaus: Mietipä, miltä näyttää kymmenen vuoden kuluttua kanniskella vanhentunutta puhelinmallia, joka ei edes toimi (koska hirnyrkin vahva taikuus sekoittaisi isompiakin sähkölaitteita.) Itse tekisin hirnyrkin kaulakorustani: se tuskin herättäisi turhaa huomiota, vaikka pitäisinkin (ja pidän) sitä aina mukanani, se on helppo piilottaa paidan sisään jne. Lisäksi sillä on tunnearvoa, sillä olen saanut sen erittäin tärkeältä ihmiseltä. Korut ovat näköjään suosittuja sielunsäilytysesineitä :)

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #54 : Joulukuu 26, 2009, 23:12:39 »
Johonkin tunnerikkaaseen esineeseen sen piilottaisin, mutta sitten tarkemman esineen valinta onkin vaikeampi pala. Rippiristini olisi yksi hyvä vaihtoehto, se kulkee aina mukanani ja tulee aina pysymään mukanani ja tietoisuudessani. Toisaalta olisiko risti hieman harhaanjohtava symbolisella mielellä hirnykiksi? Myös isäni vanha kitara olisi yksi vaihtoehto. Se ei tosin kulje mukanani aina, mutta siihen liittyy arvokkaita tunteita ja meinaan säilyttää sen kyllä niin pitkään kuin vain se suostu säilymään. Eräs isältäni saama korurasiakin tietysti olisi hyvä valinta, se on todellakin minulle tärkeä. Vanha, mutta silti rakas vaikken ehkä sitä paljoa ajattele. Kuitenkin muistaisin aina sen olinpaikan ja se pysyisi aina mieleni perukoilla. Ja rasiaan kyllä voisi piilottaa yhtä sun toista ansaa.. Toisaalta taas, ehkä nuo olisivat sitten liian rakkaita esineitä. Pystyisinkö kätkemään sieluni palasen johonkin todella rakkaaseen esineeseen, antaen sille melkeinpä oman tahdon? En varmaankaan, vaikka tuskin pystyisin edes hirnyrkkiä luomaan (en voi kuvitellakaan tappavani ihmistä). Mutta jos jokin esine olisi valittava, niin valitsisin sitten hirnyrkikseni luokkasormukseni. Ensimmäisen sormuksen olen jo hävittänyt, mutta siitä viisastuneena en ole uutta kappaletta enää pitänyt sormessa, vaan ketjussa jossa se pysyy. Ketju kulkee oikeastaan kaikkialle mukanani ja siinä mukana sormus. Se olisi oikeastaan minulle paras vaihtoehto, se ei pistäisi silmään mutta olisi kuitenkin näkyvissä. Parhaiten on kätkössä piiloutumalla täysin näkyville..
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #55 : Maaliskuu 21, 2010, 20:19:22 »
Mattihankalahan tästä tulee!

Mutta se on selvää että minä en ole friikki tai semmoinen hullu

En tee hirnyrkkiä!
Mutta JOS TEKISIN, EN TEE! Se olisi kännykässäni tai jotain jotain öööhh....johonkin           arvokkaaseen? Se on taas minun lukkolaatikossa ehkt joku Bonnien kirje yms. tai joku seteli tai yhden sentin kolikko yms.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Poissa Maigguli

• Kilokielimelli
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #56 : Maaliskuu 21, 2010, 23:14:11 »
Nooh lähdetäämpäs vastausta järkeilemään. :D Eli jos tekisin hirnyrkin, haluaisin ilmeisesti olla kuolematon. Ja jos haluaisin olla kuolematon, piilottaisin rakkaan hirnyrkkini johonkin ovelaan paikkaan. Sellaiseen joka on lähelläni, muttei liian lähellä... Joka symboloisi minulle tärkeää asiaa, muttei tulisi hirnyrkkini etsijöille ikinä mieleen. Ja tiedättekö mitä? Se olisi yksinkertaisesti kirjahylly! XD Sitähän olisi vaikea varastaakkaan, kun omani on seinässä kiinni ja vielä varsin raskas yksilö. :D
Kuka? Kuka? Ai, se olinkin minä :D

Anskuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Maaliskuu 22, 2010, 08:57:27 »
Maailman vaikein kysymys!!!!

Laittaisin hirnyrkin joko:
~Tietokoneeseeni Syyt:Se on vaan semmoinen laite jota käytän aina tai no melkein!
~Kännykkääni Syyt: Kannan kännykkää aina mukana siis ihan aina!!!
~Siskooni Syyt: Hän on niin ketterä,että kukaan ei saisi häntä kiinni!xD
~Kaulaketjuun Syyt: Se on minulle tärkeä esine.Se muistuttaa minua jostain
~Sormukseeni Syyt: Tuli vaan heti mieleen ,että siihen voisi laittaa hirnyrkin!

Siinä vaihtoehdot en tiedä vielä mihin se laittaisin!

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #58 : Huhtikuu 13, 2010, 20:15:09 »
Tää on kyllä aika vaikea kysymys.. Itseasiassa ei mulla ole mitään ihan tosi tärkeetä tavaraa, mutta hirnyrkin tekisin ehkä kuitenki rippirististäni. Se kun on nyt kulkenut jo lähes yhtämittaa vuoden kaulassa, eikä meinannut edes kadota kertaakaan. Ja jos tosipaikka tulee, sen pystyisi helposti piilottamaan. Ja laittaisin tosiaan hirnyrkin vaan ristiin, en ketjuun.

-Suetus-
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #59 : Toukokuu 03, 2010, 19:11:11 »
Monet ovat laittaneet esineitä, joista kantavat aina mukanaan, mutta eihän Voldekaan kantanut hirnyrkkejä mukana?
Itse voisin laittaa Hirnyrkin johonkin valokuvaan tai ehkä koruun... kirjeeseen??
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Matthew

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Toukokuu 04, 2010, 21:18:24 »
Tekisin omaan lahjariipukseeni mikä on aina ollut minun tärkein koru. Suojaisin sen sillain että pitäisin sitä kaulassani koko aika.

Toinen olisi varmasti isoisäni vanha tulitikkuaskien kansi kokoelma vihko. Säilyttäisin sitä isovanhempieni talossa (erittäin iso). Tarkemmin alakerran varastoissa. Kätkisin sen jonkin isomman esineen sisälle ja tekisin niin vahvat suojausloitsut kuten Tulejo estämisen ettei sitä niin helposti saa kutsuttua.

Poissa Räyhähenki

• Jokapaikantuho
  • Vuotislainen
  • Rähähää!
« Vastaus #61 : Toukokuu 07, 2010, 21:57:23 »
Ehkä olisi aika nerokasta käyttää sellaista esinettä, jot muut suojelisivat minun puolestani.
Esim jotain tyyliin Monalisaa tai jotain. Toisaalta tuommoisiahan ne varkaatkin havittelee. Toisaalta ehkä varkaat ei kuitenkaan olis
ensimmäisenä tuhoamassa arvokasta taideteosta.

Ja eikö Feenikslintu olisi myös hyvä kohde, jos sitä kerta on melkein mahdoton tappaa.
Sehän syntyy aina uudelleen, mutta syntyisikö myös hirnyrkki/sielunpalanen uudelleen... ??
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Poissa Maigguli

• Kilokielimelli
  • Vuotislainen
« Vastaus #62 : Toukokuu 08, 2010, 00:35:32 »
Muuten, tuli tässä mieleen että aika monet on valinnut jotain kaulakoruu tai sormusta, kun se kerran on turvassa itsensä luona. Mut siis jos joku nyt haluis tappaa teijät ja tietäis hirnyrkist ni sehän pystyis tuhoo sen heti siin samalla :D Et siis Voldekin vei ne kauemmas ittestään tai siis näin :D Tuli vaan mieleen...

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #63 : Toukokuu 08, 2010, 16:34:43 »
Monet ovat laittaneet esineitä, joista kantavat aina mukanaan, mutta eihän Voldekaan kantanut hirnyrkkejä mukana?

Itseasiassa tavallaan kantoi. Yksi hirnyrkki oli Nagini (joo se käärme) ja sehän kulki koko ajan Voldun matkassa :)

Poissa Maigguli

• Kilokielimelli
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Toukokuu 08, 2010, 17:40:32 »

Itseasiassa tavallaan kantoi. Yksi hirnyrkki oli Nagini (joo se käärme) ja sehän kulki koko ajan Voldun matkassa :)
Aivan, mutta tässä keskustelussa puhutaan että jos tehtäisiin hirnyrkkejä vain yksi kappale. Voldellahan niitä oli vaikka muille jakaa ja kaikki paitsi yksi oli muualla. Ja Voldehan eli 17 vuotta kauemmin kuin olisi pitänyt. Eli jos tavallinen ihminen kantais sitä hirnyrkkiä mukanaan, niin olis helppo tappaa, mut Volde oli sellanen mahtava taikuri mitä kaikki karttoi (paitsi tietty seuraajansa, mut ne ei pääasiassa halunnut tappaa Voldea...). Eli siis siinä tapauksessa oli turvallista kantaa mukana, mutta meillä tavis ihmisillä ei oikein, kun meitä ei kauheasti karteta pelon takia :))

Poissa ETK

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Toukokuu 09, 2010, 15:07:13 »
En tiedä mihin itse hirnyrkin laittaisin, mutta tuli vain mieleen, että jos sen oikeasti haluaa kätkeä, niin eikö se kannattaisi laittaa vaikkapa johonkin kiveen ja haudata metsään. Sieltä sitä ei kukaan ehkä koskaan löytäisi, tai ainakin se olisi vaikeaa.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Toukokuu 09, 2010, 18:38:29 »
Itse asiassa en tiedä laitanko mihinkään!?

Ööööhh-.- siis jos saisit yhden hirnyrkin........... niimPÄ! Ehkä johonkin kuulaan (airsoft kuulaan) joka  on tuolla metsässä... tai no vaikka siihen kun en minä keksiiiiiii!!!!! Kun niitä on monia ja aika vaikea tuhota paitsi ne maatuu *apua* :0

-nomn-

Ja tuon perustelu on se että kuka sen keksisi että se on kuulassa ja toisekseen niitä on ihan liian paljon....
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2010, 10:08:23 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #67 : Toukokuu 11, 2010, 16:04:47 »
Ehehee, nyt kun oikein tätä rupesin miettimään, en sittenkään laittaisi hirnyrkkiä rippiristiini. Okei, se kyllä kulkisi mukanani koko ajan ja ainakin löytäisin sen aina, mutta olisiko se sittenkään niin turvallista. Jos joku keksisi mikä on hirnyrkkini, eikö se olisi hirvittävän helppo löytää ja tuhota. Minustahan tulisi vainoharhainen, kun ajattelisin koko ajan kuka keksisi salaisuuteni *pälyilee ympäriinsä epäluuloisena*.

Niinpä laittaisin hirnyrkin johonkin pieneen ja vaikeasti arvattavaan juttuun. Siis tuo kuula metsässä olisi hyvä juttu, mutta miten ihmeessä pystyy takaamaan, ettei kukaan ohikulkija vain ottaisi kuulaa ja sen jälkeen se olisi jossain kadoksissa. Sitten sitä ei enää löytäisi. Tärkeintä olisi siis taata, että hirnykkiesine olisi pieni, tunnistettavissa ja kaikkein tärkeintä, vaikeasti arvattavissa. Ja nyt jäljelle jää enää pieni määrä esineitä. En kyllä keksi mitään. Voisin laittaa sormukseeni ja piillottaa johonkin luolaan niin kuin sielunveljeni Voldemort teki.

Muahaahaa, olisi kyllä kuolettava maagista omistaa oma hirnyrkki ja tulla maailman valtiaaksi, mutta voisi kyllä tulla emmittyä. Siis, pitäisi tappaa viaton uhri. En ehkä pystyisi. Taidan vain pysyä tavallisen tien tallojana. Heihei ^^

tuulimari

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Toukokuu 11, 2010, 18:59:59 »
Käyttäisin hirnyrkkinä itselleni tärkeää asiaa, se olisi omaperäistä, ja en nyt viitsisi laittaa sieluni palasta vain johonkin kengänrämään. Todennäköisesti arenan pitkiin ( pitkä uimapuhu, yltää kaulasta nilkkoihin, kylkii vettä ja kelluttaa, sai käyttää uinnissä vielä vuoden 2010 alkuun saakka, mutta sitten uimapukusäädökset kiristyivät ja kielsivät puvut. ) , sillä niillä kävin monet kisat ja niistä on muodostunut jo hyvät ystävät( LOL, voitte sanoa, mutta niillä on tunnearvoa enemmän kuin arvaattekaan ).

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #69 : Heinäkuu 24, 2010, 17:25:34 »
Hmm.. vaikea kysymys, Niinkuin moni jo sanoikin niin koru olisi luultavasti kätevin koska sitä kantaa mukanaan koko ajan. Minulla varsinkin olisi joko rippiristi tai vauvasormus. Aina jompi kumpi on kaulassani ja kuljetan sitä mukanani. Tulisi alaston olo ilman.
Nämä kaksi esinettä minulla on aina yllä enkä ole koskaan riisunut niitä (ellei sitä lasketa että vaihdan vaikka rippiristin vauvasormuksen tilalle, joka tapauksessa jompi kumpi on aina kaulassani). Näillä on siis todellinen tunnearvo minulle ja laittaisin hirnyrkin jompaan kumpaan näistä. Ja vaikka tunnearvo onkin iso, niin vielä parempi on kun se hirnyrkki olisi koko ajan lähellä, eikä tarvitsisi pelätä hukkaavansa sen.

Absurd

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Heinäkuu 24, 2010, 17:25:44 »
Tähän on yllättävän helppo vastata: sähkökitarani! Tuskin kukaan haluaisi rikkoa sitä (severan kallis se oli) ja sillä on paljon tunnearvoa. Vaikeahan sitä olisi kuljettaa... Mutta en usko, että moni arvaisisi sen olevan hirnyrkki.

Poissa Sid

• laiskiainen
  • Vuotislainen
  • vompatti
  • Pottermore: GoldNox21584
« Vastaus #71 : Heinäkuu 24, 2010, 19:02:37 »
Ensin mietin ja katselin huoneeseeni. Mielessä kävi äitini kitara, mutta en keksinytkään kunnes katseeni osui ensimmäiseen posliininukkeeni, Charlotteen. Se on aina hyllyssäni, se on saatu Siwan kampanjasta, sillä on tunnearvoa. Eli täydellinen hirnyrkki. Aina tallessa, ei rahallisesti arvokas, hyvä syy olla heittämättä pois.
En kuitenkaan voisi tappaa ketään, varsinkaan oman kuolemattomuuteni vuoksi, joten Charlotte on turvassa.
Afrikan sademetsissä lukuisat hienostoherrat juovat kermalikööriä.

Poissa sotka

• kuolonsyöjä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #72 : Heinäkuu 25, 2010, 17:16:46 »
Mietitäämpä, ensin tuli mieleen isältäni saamani kultaketju, en sitä ole paljon käyttäny, koska se ei oikein tyyliäni, mutta sillä on tunne arvoa. Toisena olisi rannekoru joka ei ole ollut mulla kauaa, mutta aina mukana. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla hiuslenkki, mulla on yleensä aina hiuslenkki mukana, ja tuskin sen arveltaisiin olevan hirnyrkki.

Matilda

• Ankeuttaja
« Vastaus #73 : Heinäkuu 31, 2010, 21:40:06 »
Hmm... Vaikeaa, vaikeaa. Todennäköisesti, jos tekisin hirnyrkin (mitä en kyllä koskaan pystyisi tekemään) säilyttäisin sen johonkin koruun. Varmaankin ihanaan minulle todella tärkeään medaljonkiin, joka on hassua kyllä täysin sellainen jollaiseksi kuvittelin Luihuisen korun, vain ilman käärmettä:). Mutta sitten, jos joku tuhoaisi sen niin kaunis koruni olisi käyttökelvoton. Toisaalta taas, jos joku tuhoaisi sen, tämä joku varmaankin haluaisi tuhota myös minut, joten en joutuisi elämään luultavasti kauaa ilman koruani.
 Mutta en sitten tiedä haluaisinko pitää koruani sen jälkeen kun olisin kätkenyt siihen palan sieluani, luultavimmin siis piilottaisin sen jonnekkin  luolaan(!) vahvojen suojauksien kera. Joten joutuisin olemaan ilman sitä. En siis tiedä. Liian vaikea. Ehkä joku astia tai koru, joka on minulle tärkeä, mutta en kuitenkaan kaipaisi sitä, jos joutuisin siitä eroon.

Toivottavasti joku saa selvää tästä kauhean epäselvästä sepustuksesta... :)

Poissa Talvikko

• aavelaivaan noussut
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #74 : Elokuu 07, 2010, 19:36:35 »
Pitkään piti miettiä. Luulenpa että säilöisin sielun palan nalleeni :D Semmoinen iso ja ruskea, sain sen muistaakseni viisivuotiaana. Pienenä se oli rakkain leluni, ja nykyään se istuskelee hyllyssäni. Olisi sen arvon mukaista olla hirnyrkki. (: En tekisi hirnyrkiksi mitään mitä käytän tai kannan mukana, hukkaisin sieluni palasen kuitenkin ;)

ei silti, mieluummin kyllä kuolen kuin teen hirnyrkin...
Vaan vaikka laivoista laulaisin, mikä laiva milloinkaan,
mikä laiva näin aavan meren taa minut tulisi noutamaan?