Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 82286 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Black Raven

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: ThestralSnidget21678
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #250 : Tammikuu 06, 2014, 19:04:25 »
Näin joskus unta että olin Harry ja olin jossain observatoriossa Hermionen kaa ja me tutkittii jotain tähti karttaa. Yhtäkkiä olin junassa enkä pystynyt nousemaan istuimelta. Pari kuolonsyöjää tuli sinne ja vei mut metsään ja sito puuhun. Nillä oli siellä taulutelkkari josta me sitten katottiin jalkapalloo. Sitten juoksin jossain kaupungissa jossa ei ollu yhtää taloja. Pakenin ystäviäni jotka halusivat viedä minut Voldemortille. Menin musiikki kirjastoautoon (?) ja menin sen kyydissä linja autoasemalle. Näin isäni siellä ja selitin sille kuinka olen etsintä kuulutettu rikollinen eikä kukaan edes huomaa mua.
"The true power is knowing your weaknesses."

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #251 : Tammikuu 06, 2014, 20:24:22 »
Sitten näin vielä yhen tai kolme, tai kaks unta; olin Voldemortin kanssa tietyllä hautausmaalla. Se tappo Diggoryn. Sitten se tuli mun luo, ja pussas mua. Yök, sillä ei oo hampaita... joten se pussas mua, otti mun DNAta sillä tavalla. Ja lähti pois. Sempituinen se

Olin Tylypahkas. Kalkaros kävelee vastaan. Pussaa mua ohimennen ja sanoo; Mitäs lissu?   Apua. Oon tulossa hulluks.

sitten;olin Tylypahkassa. Siellä oli keskiaikamessut!?!?! Mitä ihmettä? Sitten sinne tuli Voldemort, sano; terve taas, tyyppi. Menin linnaan, ja H, R ja H oli siellä. Ne pelas pokeria. Sitten tapoin itteni unessa. En vaan kestäny

on niitä enemmänki, en vaa kehtaa kertoo enempää
Täällä ollaan.

Poissa Lucid

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #252 : Tammikuu 08, 2014, 02:11:14 »
Itsekin olen nähnyt Harry Potter aiheisia unia. Kerran lensin luudalla tai oikeastaan se oli hiihtosauva. Luultavasti siksi, koska oltiin sillon monesti leikitty huispausta ja luudanvarsina käytimme hiihtosauvoja :D
Aika vasta näin unta että taistelin voldemortia vastaan. Hämärät muisti kuvat siitä unesta.

Poissa Ruby

• Vuotislainen
  • Taika on valtaa.
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #253 : Toukokuu 31, 2014, 12:42:54 »
Olen nähnyt kaksi Potter-unta, tai ainakin mieleeni on jäänyt vain kaksi.
Tässä ensimmäinen niistä: En ollut vielä edes lukenut tai katsonut Feeniksin Kiltaa, mutta aioin katsoa kyseisen elokuvan seuraavana päivänä DVD:ltä isäni ja isoveljeni kanssa, ja näin siitä unta.Unessa olin Harryn, Ronin ja Hermionen kanssa pitkulaisen pöydän alla, jonka ääressä istui Feeniksin Killan jäseniä, joita olimme siis salakuuntelemassa. Aamulla kerroin tästä unesta kirjan lukeneelle isoveljelleni, joka totesi Feeniksin Kilan kokoontumispaikassa olevan suunnilleen sellainen. Mietityttää vain, miten olin voinut tuollaista unta nähdä, lun en tosiaan ollut lukenut tai katsonut FK:ta.
Toinen uneni olikin vähän pitempi:
Olin omassa kodissani valmistautumassa lähtöön ja sopimassa vielä vanhempieni kanssa kotiintuloajoista tms. Sitten menin etupihallemme, johon Hermione laskeutui luudallaan. Istuuduin luudalle hänen taakseen ja sitten lähdettiin. Nousu tuntui vähän samalta kuin lentokoneessa: Ensin
lensimme ihan matalalla suoraan eteenpäin, ja sitten lähdimme nousuun, joka tuntui mahanpohjassa. Aluksi minulla oli unessa kokoajan sellainen tunne että "kohta mä putoon", niinkuin varmasti olisin oikeastikin ajatellut. Hermione vei minut sitten lähikauppamme K-Supermarketin pihaan, josta Ron lähti viemään minua autolla takaisin kotiin (ihan jästien tyylillä teitä pitkin, ei lentämällä). Jossain vaiheessa matkaa pysähdyimme liikennevaloihin. Sitten taisinkin olla enää puoliunessa, sillä näin sänkyäni vastapäätä olevan kaapin ja olin siis omassa huoneessani. Sanoin
 sitten Ronille jotain että: "Oikeesti, mä luulin että me ollaan jossain liikenneruuhkassa mut me ollaankin jo perillä". Sitten uni loppui.
"They're taking the hobbits to Isengard!"

Poissa Muggle

• Vuotislainen
  • HARRY POTTER IS MY PAST, MY PRESENT AND MY FUTURE
« Vastaus #254 : Kesäkuu 14, 2014, 10:12:51 »
Juu, olen nähnyt useita kertoja Potter-unia! Kerran näin sellaista, että olin koulullani siskoni kanssa ja hän omisti kaikenlaista Potter-krääsää. Halusin kovin Hermione Granger-kortit ja varastin ne D: Sitten oli uni yhdeksännestä HP-elokuvasta, jossa Voldemort työskenteli rakennustyömaalla. Hänelle soitettiin ja hän lähti jonnekin. Sitten kohtaus vaihtui ja hänellä oli puku päällään. Hän oli menossa kana-aitaukseen tekemään jotain, mutten koskaan tiedä, että mitä, koska uni loppui :D
"You're just as sane as I am" Luna Lovegood

Poissa Scourge

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #255 : Kesäkuu 24, 2014, 22:24:51 »
unohtakaa
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2015, 14:28:48 kirjoittanut Scourge »

Poissa Kalmakoira

• Vuotislainen
  • Pottermore: DreamFrog1768
« Vastaus #256 : Kesäkuu 25, 2014, 15:56:47 »
Näin joskus kauan sitten sellaista unta, että olin matkalla tylypahkaan junalla, ja kun olimme melkein perillä, olinkin tavallisessa junassa, jossa oli paikka josta sai ottaa muiden unohtamia tavaroita itselleen, ja siellä oli kirja nimeltä Harry Potter ja anteeksiantamattamat kiroukset:D Kirja ei ollut tavallinen Harry Potter-kirja, vaan siinä oli jotain tietoa Harry Pottereista. Sillä oli Feeniksin killan kansi, paitsi Jamesin tilalla oli se Hermione joka oli ykkösen kannessa:D
 Ja kerran näin sellaista unta, että minä ja kaverini jouksimme Voldemortia karkuun, ja meidän koulun kouluavustaja auttoi meidän kaappiin piiloon, ja huusi Voldemortille että "Et tapa niitä, ne on meidän koulun parhaat oppilaat!" Ja Voldemort sanoi, että "vähät mä teidän koulusta välitän, mä vaan haluun kysyy niiltä minkä ikäsiä ne on."

Poissa Merikeiju

• Se ylimääräinen sukka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SpiritJinx3752
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #257 : Heinäkuu 19, 2014, 22:07:37 »
Joo, näin kerran tämmöstä unta:

Olin lomailemassa Ronin perheellä, ja niillä oli joku kaksikerroksinen puutalo, joka näytti tosi pieneltä mut oli tooooosi suuri :D Joo. Sit oli yö, ja jotenki näin Ginnyn juoksevan kiellettyyn metsään joka oli sen mökin vieressä. Juu, aamulla Ginny tuli takas, tosin sillä ei ollu silmiä, ja se itki koko ajan, ja kyyneleet tuli nenästä :D Sit mä jotenki tajusin et ankeuttaja oli suudellu sitä, ja juoksin ulos (ja se piha oli mun oikeen kodin takapiha o.o)  Aloin harjottelee suojeliusloitsua. Heiluttelin semmosta pinkkiä sauvaa ja huutelin "Suojelius, suojelius!" Mut mitään ei tullu. Sit ankeuttaja (joka oli muutes pinkki :o) tuli ja karjuin täysiä "ODUTUM SUOOOOOJELIIUUUSSH" ja sit mun sauvasta tuli tyynynmuotonen suojelius :D Ja sit siitä ankeuttajasta tuli leipä ja mä söin sen :D
"Percy wouldn't recognize a joke if it danced naked in front of him wearing Dobby's tea cozy."

Poissa katjuska

• ainoa laatuaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #258 : Heinäkuu 20, 2014, 21:59:32 »
näin pari päivää sitten kaksi potter unta. ensimäinen on lyhyt ja sekava toinen on lyhyt sekavampi. mutta nyt niihin uniin

ensimmäinen:
minä ja mun pikkusisko oltiin vissiin jossain kotikolossa (joka muuten oli meidän koti). Mä olin Ginnyn kanssa josain makuuhuoneessa (joka muuten oli meidän vessa,mutta siitä oli tehty makuuhuoneen tapanen). Sit paikalle tulee jotain porukkaa takaovesta ( jossa muuten olikeesti ptäs olla meidän parveke) ja me mennää oven viereen niin, että me ollaan jotenki upesti oven ja heti oven vieressä levan lipaston välissä. Ne tyypit jotja sinne tuli sano jotain sinne päin että "tuokaa se tänne" ja mä kuiskaan Ginnylle että "voldemort on täällä" Seuraavaks mä näen et mun pikkusisko vie jotain sauvaa niille tulijoille. kun mun pikkusisko on vieny sen sauvan niille tulijoille mä kuiskaan "saara,saara" (mun pikkusiskon muutettu nimi) ja se tulee mun luokse ja kysy "mitä?" ma vastaan "kuka tuli?" mun pikkusisko vastaa "kuolonsyöjät"
sit se uni loppu.

toinen:
mä ja mun kaveri (12.v) oltiin mun kaverin upeessa punasessa avoautossa jossin huoltamon ja autokaupan sekotuksessa jossa oli yös Jyrki Sukula, joka toimi myyjänä. siellä oli jonku tapanen hinnasto jossa luki hinnasto. hinnasto oli varsin outo, jotkut autot 0-5 euroo ja jotkut 5-10 euroo.korjaus makso 400 euroo. mä heitin jollain tikarin ja haarukan yhdistelmällä jotain autoo ja Jyrki Sulkula sano "hyvä valinta" ja antaa mulle sen auton. kun mä sain sen auton se ilmeiseti pienenty ja katos niin että mulla jäi käteen pelkästään sen pelti jonka mä söin.sitte sinne tulee jollai mopolla matohäntä ja volemort. mä sanon mun kaverillle "ota sä matohäntä, mä otan vodemoritin"
sitte sekin uni loppu.
"In 900 years of time and space I’ve never met anyone who wasn’t important"- The Doctor

Poissa Merikeiju

• Se ylimääräinen sukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #259 : Heinäkuu 30, 2014, 01:16:11 »
Muistipa mieleen yks toinenki uni :)

Olin uimassa ja sukeltelin silmät auki jokapaikkaan. Sit nousin taas kerran ylös vedestä kamera kädessä, sit Fred ja Gerbiil- eiku George käveli veen päällä mun luo ja kumarsi mulle :D sit mun pikkusisko tuli sinne ja samalla kuulu se my little ponyn tunnari.... kuolonsyöjät kipittelee sinne tanssien valssia. Fred ja George tanssii gangnam styleä :DDDD  sit volde tulee sinne ja sanoo et nyt päiväunille lapsukaiset! Mä huudan sille: EN ENNEN KU KERROT MIS SEVERUS ON!!!. Se hymyilee ja osoittaa kohti merta, ja siellä nään Kalkaroksen joka seisoo siellä veen päällä naisten hääpuku päällä :D sit kävelin sinne. Kalkaros tuijotti mua hetken ja kysy sitten et haluisinks mä purkkaa.. sitten uni loppu :D
"Percy wouldn't recognize a joke if it danced naked in front of him wearing Dobby's tea cozy."

Poissa karvaturri

• Vuotislainen
« Vastaus #260 : Lokakuu 08, 2014, 18:23:36 »
mie oon nähny kaks unta potterista eka: olin mökillä ja sovittiin mummin ja äitin kanssa että otetaan kaikki vastaan kaikki taistelu ja ei saa käyttää anteeksi antamattomia kirouksia no sit se alko... mummi oli jossai ihme hökkelissä ja ampu kaiken maailma loitsuillla mua ja mä huusin kurkku suorana KANGISTUMIS TYYSTILYS!! sitten mummi jähmetty ja katos (outoa) sitten lähin juoksemaan ja muin äiti lauko jotai ihme violetteja palloja ja kukkia ja kaikkee mua päin ja mä väistelin ja sitten sinne tuli jotkut pikku ipanat ja ne osu muhun... mutta mulle ei käyny mitään sitten mä kangistin ja tainnutin ne ja neki katos sitten oli vielä äiti ja sitten mä lähin juoksemaan ja kangistin senkin ja voitin!!sitten mä olin juoksin ympäriinsä ja ammuin avada-kedavraa kaikkialle mutta niin että ei osunu kehenkään ja sit mun ohi juoksi poika jolla oli sellaset harry potter lasit mutta se ei ollu potter sit mä ihmettelin sitä niin että huusin keholeijus niin se nous ilmaan ja katto mua pelästyneenä ja sit se uni loppu
toinen:mä olin tylypahkassa ja siellä oli draco ja olin sille vihane ja kangistin sen ja käytin keholeijusta niin että se roikku pää alaspäin ja kangistuneena ja siihen ympärille oli kerääntyny rohkelikkoja ja muitakin tosi pajlon (olin itekki rohkelikko) sitten mä rupesin miettimään että minkä kirouksen/loitsun laittaisin siihen sektumsempra kävi mielessä mutta en muista että minkä mie siihen laitoin ja sit se uni loppu. tuossa oli mun potter unet, tai ne jotka muistan

Poissa Rantsake

• Ei mikään surkkimus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SparksWolf20852
« Vastaus #261 : Lokakuu 08, 2014, 19:13:50 »
Se on jännä, että vaikka mä olen näinkin hurahtanut Pottereihin, muistan nähneeni vain ja ainoastaan yhden unen Pottereista. Ja se oli itse asiassa vielä enneuni. Tai ainakin se toteutu.

Joskus ennen ku 7-kirja ilmesty, mä näin semmosta unta, missä eka mun läheisille tapahtu kaikkea kauheaa... Monet kuoli ja loput ilmotti sairastuneensa esim. syöpään. Sit yhtäkkiä kaikki muuttu ja mä olin Pottermaailmassa, missä Weasleyt järjesti Fredille hautajaisia.

Heräsin siitä unesta ja aloin aatteleen että voi ei, eihän vain Fred kuole seiskassa... Eihän? Se on mun lempihahmoja!
Ja me jotka olemme KV:n lukeneet, tiedämme kuinka hänen kävi... : (
"Tuntematonta me pelkäämme, kun katsomme kuolemaa ja pimeyttä, siinä kaikki."
- Harry Potter ja Puoliverinen prinssi

Poissa Jenna Glent

• Täydellisten virheiden tekijä
  • Vuotislainen
  • Suklaahullu
« Vastaus #262 : Joulukuu 13, 2014, 14:53:52 »
Olen nähnyt monta unta Pottereista, mutta kerron nyt vain tämän.

(Tämä uni tapahtui ennen kuin olin koskenut yhteenkään Potteriin)
Olin Rohkelikkotornissa. McGarmiwa tuli luokseni.
"En ole noita", sanoin.
"Oletpas."
"En ole", intin.
"En usko", McGarmiwa naurahti.

Että tämmöistä tällä kertaa. :)
If you want it, work for it. It's that simple.

Poissa appelsiinikreemi

• Fluffynnälkäinen olento
  • Vuotislainen
  • Omintakeinen makeilija
« Vastaus #263 : Tammikuu 03, 2015, 04:47:52 »
Oii, mulla on näitä unia! :)

Eka oli sellanen että olin vaihtelevasti Harry tai Draco. Me lenneltiin luudillamme kahden tornin välillä ja sit siellä toisessa tornissa oli sellanen kauhean pelottava noita (vähän kun muumeissa se jääkuningatar) ja sit pelättiin sitä hirveästi.

Sit toisessa unessa mä eli Harry, Sirius, Ron, Hermione ja pari muuta lennettiin luudilla johonkin kaupunkiin. Me mentiin kahvilaan piiloon koska jotkut tyypit jahtas meitä. Yritettiin piileskellä siellä vaikka kaikki seinät oli lasia. Sit me pukeuduttiin siivoojiksi ja livahdettiin ulos. Sitten oikeastu tuli hätä koska meidän piti paeta niiltä tyypeiltä ja mä yritin ottaa Robinia mun luudan kyytiin mut se ei kantanut meitö molempia :D

Kolmannessa mä olin eka Harry ja lentelin vaan ympäriinsä ja sit olin yhtäkkiä Luna ja putosin järveen josta Fred ja George pelasti mut.

Neljäs ja viimeinen uni. Olin Ron. Minä, Harry ja Hermione sekä Voldemort ja Bellatrix oltiin meillä kotona. Mä muutuin jotenkin Harryksi ja kaksintaistelin Dracon kanssa. Sit Draco katosi jonnekin ja olin taas Ron. Me kaikki viisi mietittiin että miten me päästäisiin pois meiltä. Pihassa oli auto mutta sitten se muuttu imuriksi niin ei päästy mihinkään.

Mentiin tien vierwen ja Voldu alkoi kiroamaan autoja. Sitten se hyppäsi yhden katolle ja häippäsi. Mä, Harry, Hermione ja Bella lähdettiin kävelemään koululle päin. Tässä vaiheessa muutuin Harryksi. Ronin taikasauva tippui yhelle polulle mistä me käveltiin ja sit mä vaan huusin että "Tulejo taikasauva" ja se lensi mun käteen. [mahtavin tunne ikinä kun osasin taikoa!!] Päästiin koulun pihaan ja Ron ja Hermione meni johonkin pieneen mökkiin sinne. Mä koin pienen järkytyksen koska Bella muuttui mun enkunopettajaksi :D sitten yritin kutsua mun sauvaa joka olikin sitten Ronin taskussa ja ihan hiilinä kun ei ollut päässyt sieltä pois. Sitten mut herätettiin. Mur :D
I am just sane as I am.

Slytherin Prince

• Ankeuttaja
« Vastaus #264 : Huhtikuu 25, 2015, 18:39:19 »
Olen nähnyt tosi monta Potter-aiheista unta. Tässä muutama:

Lucius, Draco ja joku kolmas pakenivat Voldemortia. Voldemort yritti saada Dracon kiinni. He menivät johonkin huoneeseen ja lukitsivat sen laittamalla siihen jotenkin jonkun laudan. Sitten Draco ja Lucius halasi. Sit ne vaan rupesi nukkumaan siellä.

Harry käveli Tylyahossa ja kantoi jotain karkkirasiaa, vähän niinkuin pääsiäismunaa ja se oli värikäs. Sitten Draco, Crabbe ja Goyle tuli siihen. Draco kysyi että ostiko Harry sen kuraveriselle ja pukkasi hänet maahan. Karkit levisivät pitkin maata ja Draco, Crabbe ja Goyle jatkoivat matkaansa jättäen Harryn maahan keräilemään.

Hermione, Harry ja Ron kävelivät jonnekin. Sitten Hermione meni yksin metsään. Draco tuli jostain takaa ja oli sanomassa jotain, mutta Hermione ei kuunnellut koska antoi turpaan. Sitten Crabbe ja Draco olivat Hagridin mökin lähellä. Draco itki ja Crabbe kysyi et miksi se siitä lyönnistä itkee ja vielä kiroili jotain.

Mä katsoin Puoliveristä prinssiä. Draco sanoi Harrylle, että Harry muka kirosi Katie Bellin. Sitten se olikin Billin ja Fleurin häät, missä he olivat. Kuolonsyöjät hyökkäsivät. Sitten Harry, Ron ja Hermione olivat jossain veden lähellä, koska he kaikkoontuivat. Ron halusi muuttua joksikin tosi läskiksi tyypiksi. Sit Ron vaan joi monijuomalientä ja hölskytteli läskejä.

Bellatrix yritti olla Harry Potter. Hän matkasi Tylypahkaan linja-autolla. Bellatrixilla oli hankittuna jotkut Harryn henkilötiedot jollain paperilla. Sitten Harry katsoi Bellatrixia jostain toisesta paikasta ja Bellatrix säikähti.

Olin koulussa Ronin, Hermionen ja Harryn kanssa. Siellä oli muitakin rohkelikkoja. Sitten ne vaan jotain puhui ja mä olin vaan hiljaa. Sitten Ron sanoi, että mulla on varmaan jotain sanottavaa. Sit mä aloin vaan selittämään jotain eilisestä päivästä.

Bellatrix piteli jotain porttia auki henkensä kaupalla. Lopulta se portti rysähti Bellatrixin päälle. Bellatrixin viimeiset sanat olivat: "Kannata Bellatrixia"

Poissa Villisilmä hullumieli

• Vuotislainen
  • Let it go
« Vastaus #265 : Huhtikuu 29, 2015, 18:21:27 »
 Itse oon nähnyt vain yhden Potter - unen. Senkin joskus vuosi sitten. Ihme kyllä muistan sen vielä suhtkoht hyvin.

Joka tapauksessa siinä unessa kuljin pyjamassa meidän talon edessä vaikka oli hirveän kylmä talvi. Sitten jostain ovesta syöksyi Ron taluttaen koiranpentua ja kysyi haluanko tulla heille kylään katsomaan koiranpentuja. Menimme sitten yhdessä Kotikoloon jossa Harry ja Hermione silittivat koiria joita koko huone oli täynnä. Juuri kun olin istumassa heidän viereen sinne ilmiintyi Voldemort joka halusi tappaa Harryn mutta kaikki koirat hyökkäisivät sen kimppuun ja Volde huusi ja rupesi kiroamaan Avadaa Kedarvaa joka suuntaan. Yksi niistä taioista osui minuun ja heräsin.

Sen pituinen se. Aika outo uni ainakin minun mittakaavalla. Yleensä näen sellaisia tylsiä unia joissa ei tapahdu melkein mitään.
Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi
 kunnolla elää.
 Elämä on liian lyhyt jotta ehtisi kunnolla tuntea.
 Mutta aina voi yrittää.

Poissa Dancer

• Vuotislainen
« Vastaus #266 : Toukokuu 02, 2015, 20:05:13 »
Hah, tulipa mieleen yksi varsin hupaisa Potter-uni :D

Olimme entisen luokkani kanssa luultavasti luokkaretkellä jossain kauppakeskuksessa, joka ei kuitenkaan ollut kaupoakeskus :D. Menimme hissillä viidennestä kerroksesta toiseen kerrokseen. Kaikki kerrokset olivat maan tasalla eli joka kerroksesta pystyi vaan kävelemään ulos kadulle :D. Siellä toisessa kerroksessa oli joku huone, jossa oli paljon sänkyjä, ilmeisesti nukkumahuoneemme. Huoneessa oli ovi, joka johti jonkinlaiseen isoon varastoon. Se oli selkeästi Harry Potter -huone, koska siellä oli luutia, huispauksessa käytettäviä palloja, taikasauvoja ja vaikka mitä. Huoneessa oli minun lisäkseni ainakin Eveliina, Anniina (pari vanhaa luokkalaistani siis), Draco Malfoy ja joku nainen.Kysyin naiselta: "Mihin asti tämä paikka on auki?" ja hän vastasi, että aamuviiteen :D. No, yhtäkkiä olin liittynyt Harryn, Ronin ja Hermionen seuraan. Minä olin ehkä Ginny, ehkä vain minä, en tiedä. Yhtäkkiä huomasin, että olimme Hermionen kanssa kahden. Pojat olivat hävinneet jonnekin. Huusimme täysillä: "HAAAARRYYYYY!! ROOON!!!" XD

Enempää en nyt muista, mutta oli kyllä varsin hupaisa uni :D
The ones that love us, never really leave us. You can always find them in here❤

Poissa Merikeiju

• Se ylimääräinen sukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #267 : Toukokuu 09, 2015, 17:24:13 »
Luin täältä joskus jonku unen, joka huvitti mua suuresti, ja hämmästyttävästi näin sitten unen joka oli tavallaan sellainen.

Minä ja mun paras kaveri käveltiin meidän ruokalaan, jossa Dumbledore kuulutti just jotain: "Varokaa, ulkona on murhaaja, menkää paniikkiiin!!"
Noo, kaikki tienenki juoksi ulos, missä Severus seiso tyynenä, ja heilautti kättään. Suuri joukko kuolonsyöjiä tuli sieltä pyssyt kädessä, ja mie ja miun kaveri juostiin sisälle. Siellä me lähettiin juoksee pitkää käytävää eteenpäin, ja sen päässä oli komero, jonne me piilouduttiin. Komero oli täynnä likaisia alushousuja (hyi). Me kuultiin askelia, ja mun kaveri tajus et Voldemort on tulossa tappamaan meitä. Sitten kuului Dracon ääni "Älä koske niihin, älä koske, sä et saa!" ja sitten "Avada Kedavra!"

En tiedä yhtään, tappoiko Draco Volden vai toisinpäin.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #268 : Toukokuu 24, 2015, 21:19:58 »
No, oon nähny ehkä kaks Harry Potter-unta, joista toinen oli tällainen:

Olin Tylypahkan oppilas. Kuljeskelin Tylypahkan käytävillä. Minulla oli päällä (tosi outo, sitä on mahdoton kuvailla) huispauskaapu, ja olin todella ylpeä siitä. Kaikki vastaantulijat katto ihan kadena mun kaapua. No sitten joku uppo-outo tyyppi tuli mulle vaan sanoon:
"Hei, McGarmiwan tunti alkaa, sinne tarvitaan McGarmiwan tiukkakaapu!" (XD) No, mun "tiukkakaapua" ei löytyny, joten menin sinne McGarmiwan tunnille ilman sitä. McGarmiwa patisti kesken tunnin mua menemään johonki varastoon (siis ettiin sitä tiukkakaapua), sano että vois löytyä sieltä. No, menin sinne varastoon, mutta sen hyllyillä oli vaan joitaki kankaita :D Kun en löytäny sitä, menin takas, ja McGarmiwa käski mun mennä ettiin sitä uudestaan samasta paikasta. Tietysti menin takas, eikä siellä ollu taaskaan mitään. Muuten, ootteko kattonu areenasta ohjelmaa nimeltä "Ihan sama"? Siinä oli sellainen pahis, Helle Häviö. No, siellä varastossa oli se Helle Häviö, mun äiti ja iskä sekä joittenkin muitten vanhempia. Ne kuiskuttelivat jotakin, ja tiesin niitten tekevän jotakin luvatonta. Ja tässä tulee se unen outo osuus, nimittäin, minä sanoin Helle Häviölle, mun äidille ja iskälle sekä niille muille vanhemmille näin:
"Mää en vielä paljasta teitä (rehtorille ja opettajille), en vielä." Siihen mystiseen kohtaan uneni loppui.

Tää uni oli kyllä ihan lol eikä tässä ollu mitään järkeä, ite jäi mietityttään mikä ihme se tiukkakaapu on :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2015, 18:08:11 kirjoittanut My Name Is »
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Kaistapää

• Pöllölän siivooja
  • Vuotislainen
  • Frettein kanssa matkaan jo käyn
  • Pottermore: AurorBat15224
« Vastaus #269 : Elokuu 05, 2015, 08:17:39 »
Mä just muistin tän unen, vaikka se oli toooosi kauan sitten. Eli joskus ehkä viime tai sitä edellisvuonna. En tiiä, liittyyks tää HIRVEESTI Harry Potteriin, mut kumminkin jotenkin:

En muista tätä ihan kokonaan, mut jostakin syystä meidän koululle oli kerrottu, että Villisilmä Vauhkomieli oli tulossa väliaikaseks opettajaks meille. Sehän tietty oli julkkis, joten koko (pieni, 140 oppilasta) koulu alkoi hurraamaan ja huutamaan. Mä olin ainut, joka huomas, et seuraavana päivänä opettajat oli vähän ahdistuneen näkösiä. Sit mun luokan opettaja yhtäkkiä kaappas mut jostaki hyllyn takaa ja laitto käden mun suun eteen ja vei mut opettajainhuoneeseen. Siellä kaikki opettajat odotti mua, ja mun opettaja laski mut siiihen keskelle. Sit joku, oisko 2. luokan opettaja alkoi puhumaan.
-No tuota noin... Asia on nyt niin, että me valehdeltiin. Villisilmä Vauhkomieli ei tule! Ei hän ole edes totta! Joten yksi pyynto: Voisitko sinä, Veera(nimeni muunneltu), esittää Villisilmää? Kun me lupasimme jo kaikille....
Olin ihan sanaton, ja näemmä ne ymmärsi sen myöntymisen merkkinä.
      Seuraavana päivänä mulle oli sitten hankittu vermeet, ja mun ainut läksy oli harjoitella Alastorin ääntä. Siinä sitten linkutin meidän koulun pyörätuoliliuskaa ylös, kaikkien hurratessa, ja yritin möristä Vauhkomielimäisesti. (tässä kohdassa olin kuulemma mörissyt unissani) Ei se kuulostanut kyllä YHTÄÄN Vauhkomieleltä, mutta näemmä se kelpasi.
       Siinä sitten pari viikkoa esitin Vauhkomieltä, ja vähitellen ihmiset alko epäileen mun aitoutta. Lopulta sitten kävi niin, että TAAS joku kaappas mut, ja vei tyhjään luokkaan. Mutta tällä kertaa se kaappaaja oli lapsi.  Minua odotti siellä luokassa koko koulun KAIKKI oppilaat! He riisuivat asustet pois päältäni, ja käskivät selittää.
-Mut pakotettiin, sanoin, ja juoksin pois.

Siinä oli se
Kaistapää ei tunnistaisi vitsiä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan ja Dobbyn pannumyssy päässään.

"Minäkin tykkäsin kokouksista", Luna sanoi seesteisesti.
"Ihan kuin olisi ollut ystäviä."

Poissa Taikaministeri

• Vuotislainen
« Vastaus #270 : Elokuu 27, 2015, 17:13:50 »
Olen nähnyt muutamia. Ensimmäinen oli sellainen kun taksi kaahasi pihaan. Ärjyi että olen myöhässä. Pienen matkan ajettuamme, edessä siinsi linna. Tylypahka. Toinen oli Kuoleman varjelusten kaksintaistelu, HP v Pimeyden lordi. Kolmas on kadonnut mielestäni...

« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2015, 17:17:16 kirjoittanut Taikaministeri »

Poissa Pähkinähiiri

• Vuotislainen
  • Pottermore: NifflerHolly6039
« Vastaus #271 : Lokakuu 21, 2015, 19:47:25 »
Mulla on Potter-unet olleet tosi vähissä. En ole ikinä nähnyt kuin vain kaksi, joista ensimmäinen tapahtui (tai näkyi :)) vuosikausia sitten ja uudempi tällä viikolla.

Vanhemmassa unessa seurasin tapahtumia ulkopuolisen silmin Rohkelikkotornin oleskeluhuoneen ikkunan takaa. Ilmeisesti leijuin vaan ilmassa :D. Oli Viisasten kiven joulupäivä, ja oleskeluhuoneessa ei ollut muita kuin pyjamapukuiset Harry ja Ron rakentelemassa legoilla. Mitään sen jännempää ei tapahtunut, toinen taisi nauraa toisen sanomisille ja jotenkin suklaasammakkokortit liittyi kuvaan, mutta mä en enää muista miten.

Uudemmassa unessa olin itse Harry Potter. Oli Tylypahkan ulkoilu/retkipäivä ja koko koulu oli kerääntynyt tylsään kerrostalojen rajaamaan pihaan. Seisoin kiltisti jonottamassa ruokaa todella pitkässä ruokajonossa kohti soppatykkejä, kun huomasin oman polkupyöräni lukittuna täpötäyden polkupyöräparkin reunalla. Onneksi jono kulki parkin ohi ja yhtäkkiä olinkin jo pyöräni kohdalla, joten aloin avata sen ketjulukkoa. Tähän mennessä kukaan ei ollut kiinnittänyt minuun mitään erityistä huomiota, mutta kun sain lukon auki, kuului äänekäs kalahdus ja kaikki piha-alueen oppilaat kääntyivät tuijottamaan minua silmät ymmyrkäisinä. Hetken oli ihan hiljaista ja sitten väkijoukosta kuului raikuvat aploodit. Taisi olla aika saavutus saada avattua lukko jästikonstein, kun "yleisö" noin villiintyi :D.
The cold never bothered me anyway.

Poissa Rose

• Vuotislainen
  • Potterhead päästä varpaisiin
« Vastaus #272 : Lokakuu 25, 2015, 19:25:24 »
No, olen nähnyt unta Voldemortista. Itse asiassa kolme unta. Kerron nyt teille viimeisimmän niistä.
Nimesin tämän unen Voldemortin lomakeskukseksi :D Aloitanpas nyt Voldemortin lomakeskuksen kertomisen.

Oli aurinkoinen päivä, ja olin perheeni kanssa lomakeskuksessa lomalla. Minä, pikkusiskoni ja pikkuveljeni halusimme mennä uimaan. Ja niin me menimmekin. Sitten sinne tuli joku lastenvahti, ja aloimme leikkimään sen kanssa piilosta. Jotenkin ihmeellisesti sinne ilmestyi pikkuveljeni huone. Sitten yhtäkkiä se lastenvahti sanoi että Voldemort on aikeissa hyökätä. Minä ja mun pikkusisko ja pikkuveli tietenkin säikähdettiin ja mentiin hotellihuoneeseemme. Siinä rytäkässä se lastenvahtikin hävisi jonnekin :D Katsoin hotellihuoneen ikkunasta ulos, ja näin Volden ja joukon kuolonsyöjiä pihalla. Juoksin äkkiä kertomaan vanhemmilleni. Voldemort hyökkäsi. Sitten sinne tuli hotellityöntekijä joka tuli sanomaan että kuolonsyöjät aikovat kaapata meidät. Sitten mä ja mun perhe mentiin johonkin salahissiin ja pääsimme parkkihalliin. LOPPU!

Siinä mun kiva Voldemortin lomakeskus-uni :) Siinä vaiheessa kun pääsimme parkkihalliin, mä säikähdin unissani ja heräsin. Vähän outo uni...

-Rose

Poissa Chandler Bing

• Pleikkarin pelaaja
  • Vuotislainen
  • DRACO MALFOY!!! ♥♥♥
    • ♥ Harry Potter ♥
« Vastaus #273 : Maaliskuu 26, 2016, 03:40:04 »
Uneni viime vuoden lopulta:

Olin Tylypahkan jossain oudossa tornissa ja katselin Rohkelikko-Luihuinen matsia. Rohkelikko voitti ja sitten joistakin oudoista isoista torneista singahti taivaalle raketteja. Raketeista muodostui rohkelikko leijona, luihuisen käärme ja jotain muuta Potter-aiheista. Halusin sieltä tornista alas mutta en uskaltanut hypätä koska pudotus oli liian suuri. Dumbledore suostui nostamaan minut. Kuljeskelin ulkona ja näin, että Hagridilla on joku myyntikoju. Hagrid myi joitain erikoisia HP-kirjoja. Hän huijasi minut ostamaan kaksi kappaletta jotain samaa kirjaa ja ne maksoi 49,99 e. Sanoin Hagridille, etten halua toista samanlaista mutta hän ei antanut rahojani takaisin. Hagrid rupesi itkemään.

Toinen:

Olin Harry. Minä ja Ron lähdettiin juuri Hagridin mökistä. Me oltiin jotain kaljuunapeliä. Jos arvasi jonkun jutun oikein, sai kaljuunan. Me mentiin kiellettyyn metsään. Oravat hyökkäsivät ja yksi hyppäsi naamaani.
"Never. I'll never turn to the Dark Side. You've failed, your highness. I am a Jedi, like my father before me." - Luke Skywalker

Poissa LovegoodTonks

• Princess Merida
  • Vuotislainen
  • Love fucks you up, like an evil angel
« Vastaus #274 : Heinäkuu 28, 2016, 22:23:08 »
Oon nähny unta että ajoin autoa ja Dunbledore oli takapenkillä ihan ihmeissään. En tajua... Öööööh pelkääjänpaikalla oli joku mutta en muista saatika tiedä kuka se oli :D
Anteeksi, en nyt oikein ehdi tehdä mitään, pitäisi nukkua, sitten nukkua, sit nukkua, sit vois ottaa päikkärit ja nukkua. Paljon tekemistä, vai mitä?