Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 77825 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #225 : Lokakuu 25, 2012, 23:08:47 »
Ei tästä oo kauan kun näin unta Harrysta, Jamesista ja Lilyn kaverista.

Olin omassa huoneessani Jamesin kanssa - olin siis Harry, mutten kummiskaan ollu Harry. Aivan, järkevää, eikö? - ja meidän edessämme seinällä oli iso valkokangas ja katossa oli se-mikä-se-nyt-oli-nimeltään-millä-pystyy-katsomaan-elokuvia-valkokankaalla-tietokoneen-kautta. Valkokankaalla näkyi videokuva tietokoneen näytöstä jolla oli jonkun (Lilyn ystävättären) facebooksivu auki.
Unessa olin yksitoistavuotias ja asuin yksin. James oli haamu - hänen alavartalo oli 'sumuista' tai sellanen jännä savukiehkura niinkuin Aladdinissa lampunhengellä on - ilmiselvästi, koska ajattelin ensin, että se on Aladdinin lampunhenki. James kertoi minulle äitinikin kuolleen hänen jälkeensä. Sitten videolla alkoi kuulumaan ääniä ja Lilyn ystävä alkoi jutella meidän kanssamme. Se oli kuin skypepuhelu muttei kuiteskaan ollut. James sanoi minulle, ettei Lilyn ystävä tiennyt äitini kuolleen. Tämä ystävä kysyi Jamesilta, mitä hän oli sanonut ja James vastasi Lilyn kuolleen.
   "Mitä? - tässä välissä nainen käänty kattomaan fb-sivua ja huomasi Lilyn kuolleen - Niinpäs onkin! EIIH!!" Ja sitten itkuparkuvollotukset ja kirkumiset. Eli siis facebookissa oli uutinen, missä oli kerrottu Lilyn kuolleen ja jonka Lilyn ystävä oli sitten huomannut. James kääntyi puoleeni, otti kasvoilleen :/ -ilmeen, kohautti olkiaan ja katosi *puhf*. Taisin herätä tähän kohtaukseen herätyskellon takia, koska en muista kuinka uni jatkui siitä eteenpäin. Arvelin unen johtuneen noista HP Suuri Julistekirjasta otetuista julisteista, mutta olin aivan innoissani unesta. Tämä taisi olla neljäs HP -uneni tähän asti.
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #226 : Lokakuu 28, 2012, 03:25:33 »
EN ole nähnyt unia Potter maailmaan liittyen, mutta muistan kuin kerran näin unen jossa laskin J.K. Rowlingin kanssa yhdessä pulkkamäkeä. Sen lisäksi mukanamme oli monia Pokemoneja. Mitä lie alitanjunnassani oli silloin pyörinyt

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #227 : Lokakuu 28, 2012, 09:15:41 »
EN ole nähnyt unia Potter maailmaan liittyen, mutta muistan kuin kerran näin unen jossa laskin J.K. Rowlingin kanssa yhdessä pulkkamäkeä. Sen lisäksi mukanamme oli monia Pokemoneja. Mitä lie alitanjunnassani oli silloin pyörinyt

Ihana uni! ^.^

Se on muuten outo väite, että unet olisivat muka mustavalkoisia... minun uneni ovat ainakin yhtä värikkäitä kuin arkielämä.

Poissa vadelmavalas

• Vuotislainen
  • wuzzzzd up?
« Vastaus #228 : Marraskuu 03, 2012, 00:31:22 »
Buahaha, nyt kyllä löyty! Oon joskus aikoja sitten nähny unen missä istuskelin meijän takapihalla sijaitsevan lammenrannalla itse Voldemortin kanssa teellä! :DD Se oli kyllä ihan hulvaton, oli pienet söpöt teekupposet ja kaikki! Istuskeltiin vaan ja juotiin teetä ja höpöteltiin niitä näitä :D ehkä hienoin uni mitä oon nähny!

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #229 : Marraskuu 03, 2012, 01:35:52 »
Buahaha, nyt kyllä löyty! Oon joskus aikoja sitten nähny unen missä istuskelin meijän takapihalla sijaitsevan lammenrannalla itse Voldemortin kanssa teellä! :DD Se oli kyllä ihan hulvaton, oli pienet söpöt teekupposet ja kaikki! Istuskeltiin vaan ja juotiin teetä ja höpöteltiin niitä näitä :D ehkä hienoin uni mitä oon nähny!
Ihana uni, kerran näin vähän saman tyyppistä unta, tosin tee seurani ei ollut Voldemort vaan juuri euroviisut voittanut Mr. Lordi.
Iteasiaan, viimeyönä näin unta, jossa ajoin Alan Rickmanin kanssa avoautolla. Koko matkan selitin hänelle Rakkautta ennen aamua -elokuvan juonta. Valitettavasti uni loppui siihen kun olimme juuri ajaneet kotiini, ties mitä sen jälkeen olisi tapahtunut.   

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #230 : Marraskuu 03, 2012, 12:40:27 »
Pyörin Tylypahkan tiluksilla ja huomasin siellä yksisarvisia. Draco sanoi ettei niihin saa koskea, koska yksisarviset olivat Hitlerin kehittelemiä taistelukoneita. Jos yksisarvista olisi vaikkapa silittänyt tai taputtanut, se olisi räjähtänyt ja aiheuttanut valtavaa tuhoa ympärillään. Keksimme Dracon kanssa houkutella yhden yksisarvisista Hagridin mökin viereen ja heitimme otusta kivellä.

Viimeyönä Draco kehuskeli minulle, miten oli onnistunut pissaamaan turvarajan yli liekehtivään pikariin.

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #231 : Marraskuu 27, 2012, 08:51:30 »
Näin viime yönä unta, että mediassa uutisoitiin Emman ja Danielin välien menneen poikki ja että tapaukseen liittyi koira. Arvoitukseksi jäi mikä heidän välinsä oli katkaissut ja miten se koira siihen liittyi, sillä unessa en lukenut kuin otsikot ja harmittelin sitä, että näin oli päässyt käymään.

Onneksi se oli vain unta. Oli aika inhottava fiilis tuossa unessa. Olisi kyllä ollut kiva tietää miten se koira liittyi tapaukseen. :D

Poissa hanhyokkasikimppuuni

• Kalpa Kassinen
  • Vuotislainen
    • Nobody's Perfect
  • Pottermore: FrogMarauder14005
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #232 : Joulukuu 02, 2012, 13:31:08 »
Joo, on mullakin tullut nähtyä muutama Potter-aiheinen uni, yhdessä mää  olin vähän niinkuin Harry, ja minä, Sirius, Hermione ja Ron piileskeltiin näkymättömyys viitan alla Voldemortilla. Meillä oli siis se Luihuisen medaljonki, jonka Voldemort halusi. Me oltiin semmotteella parkkipaikalla autojen seassa. Voldella oli jotain demoni-nais-hirviö apureita, jotka haistoivat meidät. Sitten me yritettiin suojella lompakkoa, joka kuiteski lensi kaatopaikalle, joka oli sen parkkipaikan vieressä. Ne demoniukkelit sai mut kiinni ja raahas mut autoon, jossa oli hienot nahkapenkit.

Oli ehkä oudoin uni ikinä!:):):):)

Yhessä toisessa unessa Harry ja Hermionen oli mennyt naimisiin ja nillä oli kolme lasta. Rose (yksi niistä lapsista) oli koneella jollain sivustolla, jonka ulkoasu oli semmonen vihreä. Sen jälkeen Rose päätti karata. Harry lähti etsimään Rosea jostain Tampereen Varalasta. Sitten sinne tuli Bellatrix Lestrange joka yritti kirota Harryn. Se onnistu ja harryn naamasta tuli vihreä. Onneksi Hermione ehti paikalle ja muutti Harryn naaman normaaliksi. Sitten mää heräsin

Ei tossakaan kyllä mitään järkee ollut...........

Tässä vahän aikaa sitten näin ehkä parhaan Potter uneni. Se oli vähän niinkun Percy Jacksonien ja Harry Pottereiden sekoitus. Percy siinä lensi miekkavalaalla Hermionen kanssa ja tappo hirviöitä miekalla. Välillä Percy oli niinkun Harry ja taikoi. Siellä ne tappeli hirviöitä vastaan miekoin ja taioin. Se paikka oli semmonen Tampereen Laukontorin lähellä oleva mun oma keksimä tori, jossa oli semmonen korkea torni, josta pääsi metroon. Ne lensi niillä miekkavalailla semmotteeseen kauppa/yleinenvessa paikkaan, jossa percy yritti laitta vessanpytyt tulvimaan hirviöiden päälle.

Sori nää kaikki on tosivaikee selittää, niin toivottavasti ymmärrätte ees jotain!!:):):):):):)

//muoks. Rupesivat nuo kirjoitusvirheet ahdistamaan...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2013, 12:29:54 kirjoittanut hanhyokkasikimppuuni »

lusse

• Ankeuttaja
« Vastaus #233 : Joulukuu 28, 2012, 23:39:24 »
Pakko sanoa etten muista kaikkia, vaikka hirveen monesti oonki Potter-aiheisia unia nähny. :D Päällimmäisenä tuli nyt mieleen aika vasta ollu uni, jossa Harry kisko Dumbbiksen vaatteita päälleen, ja sitte Draco tuli siihen ja alko kiskomaan Harrya pois paikalta hokien että "hammaskeiju on lomalla". Repesin aika lahjakkaasti ku heräsin :D Tää sama kohtaus toistu saman unen aikana varmaan kolme neljä kertaa.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #234 : Joulukuu 29, 2012, 21:55:55 »
Huomaa, että datailun sijaan kannattaa ennen nukkumaanmenoa yrittää piirtää Kalkarosta XD
Unenlaatu 100 kertaa parempi! Näin nimittäin unta, että
sekä Matthew Lewis että Tom Felton olivat meidän koulussamme mokkereina.
Eipä siinä vielä mitään, mutta molemmat olivat ihastuneita minuun ja Tom kysäisi että mennäänkö naimisiin <3XD
Pussailukohtiakin oli, mutta niistä en muista mitään, paitsi että Matthew pussasi koko koulun edessä ja Tomppa jossain verhon takana, jonka jälkeen päätti kosia ::D Tottakai suostuin!
Harmittamaan jäi vain se, kun kaikki nauroivat että tykkään mokkerista :(
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #235 : Joulukuu 30, 2012, 11:11:25 »
En tiedä olenko aiemmin nähnyt Potter-unia, nyt ei ainakaan tule mieleen, mutta tänään näin tälläsen:

Unessa olin siis jossain velhokoulussa, luulisin, mutta se ei ollut Tylypahka vaan muistutti meidän mökkiä. Siellä oli 3 vaarallista tyyppiä tai hahmoa tai mitä lie olivatkaan, mutta muistan vaan yhden: Siinä koulun takapihalla oli kallio, jonka sisään oltiin rakentamassa junarataa. Me mentiin sinne sisälle (Minä, äiti, Orave, joku vahva mies ja joku jota en muista) ja tarkotuksena oli kävellä niitä raiteita pitkin. Meillä oli taskulamput ja niillä osotettiin sinne tunnelin loppuun. Yhtäkkiä Orave käski sammuttaa lamput ja kun me tehtiin niin, nähtiin että sieltä tunnelin lopusta näky yks valo. Kaikki joutu paniikin valtaan ja alettiin kirkumaan ja juostiin ulos. Ulkona Orave kerto, että siellä tunnelissa asuu joku Hämäkäk-Lukitari(LOTR)-olio ja et se on tosi vaarallinen. Myös ne kaks muuta oli vaarallisia, toinen oli vähän veelan tapanen mutta se tykkäs repii ihmisii tms. Oli jännä, että mä tapasin jokaisen 'vaaran', heräsin paniikissa niiden tapaamisen jälkeen, nukahdin ja se sama uni jatku!
Sitten kun olin sen Lukitarin kohdannu, heräsin ja jatkoin uniani. Huomasin olevani jossain jännässä komentokeskuksessa ja olin jonkun tytön ruumiissa (joka muistutti yhtä kaveriani. Nimi oli Ada) mutta jossain kohtaa ilmestyin sinne myös ihan itsenäni. Istuttiin jossain pienessä kapselihuoneessa jonkun tyypin kanssa, oltiin alottamassa ruokailua. Siellä oli yks lipastonlaatikko täynnä huulikiiltoja. Sitten Malfoy, Crabbe ja Goyle tulivat siihen irvailemaan jotakin. No vastasin niille samalla mitalla. Sitten menin ulos ja näin että siinä oltiin rakentamassa jotain rakennusta, ja Ada sano jollekin että minä "sanoo olevansa tuolta kotoisin" ja osottaa ko. rakennusta. Sitten tajuan että siinä ollaan rakentamassa Tylypahkaa, ja yhtäkkiä se on valmis ja mä alan nauraa ja itkee ilosta ja huudan että "toi on mun koti! Mun koti! Tylypahka on mun koti!" ja jotkut mun kaverit (Ksylle) kävelee ohi ja sanoo et "tottakai on, mitä sä luulit?" ja jotkut kaverit (Tarmo ja serpensortia) tulevat halaamaan ja me nauretaan a iloitaan yhdessä. Sitten heräsin.

Ihanaa kun olin pitkin yötä heräilly säikähtäen ja pelästyneenä ja sitten aamulla näin ton unen ja olin onnellinen.
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #236 : Maaliskuu 16, 2013, 19:25:15 »
No en oikee muista niitä kokonaa.

Joskus puol vuotta sitten kun en muistanut edes loitsuja ulkoa,näin jotain sellaista että oli semmonen huone missä oli kaikkee kammottavaa.Sit olin vissii noita ja huusin siel pimeydessä vaik ei ees ollu mitää ankeuttajaa,jotai "Emmendo!" Joo sillo vissii luulin et [prakia emmendoo](luus ennalles) tarkottaa odotum suojeliusta xD

Joskus näin sellast unta et Volde koulutti miuta vaik se yritti tappaa miut.Se ilmesty kaikkialle ja ku yritin tappaa sen nii se oli sitä mieltä et oon surkee ja rupes opettaa miuta :D

Sit joskus(taas jälleen Voltsu) yritti tappaa kaikki ihmiset ja sit piilouduttii.Meiän perhettä se ei löytäny,taino löys mut sen taika ei tehonnu vaik se ei kyl sitä ite tajunnu.Sit ei se MEISTÄ ketää tappanu xD

Muutama päivä sitte ku heräsin kouluu kuuelta mut kävinki vahingos takas nukkumaa,näin semmosta unta ett Bellatrix oli miun huoneessa ja myö taisteltii mut kumpikaa ei kuollu ku heräsin (onneks) varttii yli seittemän ja kaheksalta alko koulu (y)

Onhan niit nyt monia mut ei muista kaikkee...
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Kystisnap

• Vuotislainen
« Vastaus #237 : Huhtikuu 08, 2013, 19:34:18 »
1. Niin mä olin siis joku tavallinen Tylypahkan oppilas, olin normaalista liemitunnilla. (Kalkaros oli opettajana, oli Harryn kolmas vuos menos) sit siin oli semmone normaali, iso liitutaulu, ja hän oli kirjottanu ihan semmosen normaalin jästitavalla siihen taululle ohjeita. Sit katoin niitä, ni sit siin reunas luki jtn sellasta ku: "Katso Lupinia"
sit olin sillee "mitä h... ?" ja sit viittasin ja kysyin mitä se tarkotti. No sit Severus muuttu yhtäkkii Remukseks, joka katto mua sillee oudoksuvalle ilmeellä. Sit se selitti et se on ollu koko aikuisikänsä liemiopettaja ja häntä pitää katsoa, kun hää opettaa. Sit kysyin siltä et mikä Kalkaros sit on? No siihen toi herra vastas taas oudoksuvalla katseellaan ja sanoi sitten mulle: "Mun pitää mennä Tonksin luokse, poika syntyy kohta." olin sillee häh? no se uni loppu siihe ja heräsin :D

Kivasti AV ja KV tapahtumat meni sekasin :D

2. Tänä yönä näin sellasta unta, et katoin uutisia, ni sit siel kerrottii jotain sellasta et Vesku Loiri oli menny Remus Lupinille kylään maistelemaan liemiä (Taas Remus on haka liemissä :o) No siinä näytettiin, kuinka Loiri meni sinne sisään (siin oli joku semmone lukko mitä pitit pyörittää?) Ja sitten näytettiin kuinka se maisteli niitä liemiä siellä Remuksen kanssa. Kohta sinne tulee Dumbledorekin, ja jossain välissä Remus tais vaihtua jotenkin Kuhnusarvioks :D Ja sitten siinä uutisen lopussa kerrottiin osote, et missä tää kaikki tapahtu, et voi mennä mukaan jos tahtoo. :D No en ehtiny kuulla sitä osotetta lopuu, vaa heräsin XD Tosi mukava uni.

3. Viime yönä näin unta, jossa Voldemort ajeli punaisella avoautollaan mustat aurinkolasit päässä ja huuteli kaikkia herjaushuutoja vastaantulijoille. Istuin siis hänen vieressään ja samalla hän kertoi, miten kyllästynyt oli valta-asemaan ja päätti antaa sen hyvillä mielin Dumbledorelle. :D

4. Siinä Fredin ja Georgen näyttelijät eli James ja Oliver Phelps olivat tulleet kaupunkiin, jossa asun, jakelemaan nimmareita, erään kaupan eteen. Kävelin kadun toisella puolella, enkä ilmeisesti huomannut mitään, vaikka siellä oli kamala ruuhka. No myöhemmin sain tietää et ne oli jakanut siel nimmareita ja sai ottaa niitten kaa yhteiskuvia, ja mua ärsytti ihan hirveesti siin unessa. Itkin siin kaikille etten saanu nähä niitä, ja tunsin itteni hölmöks ku en nähny niitä vaik kävelin niitten ohi :D Sit se jossai vaihees loppu.

5. Tästä unesta on aika kauan aikaa, mutta kumminkin. Olin siis mein kodin eteisessä, ootin et mun serkku tulee vessasta. Sit yhtäkkii mun eteen ilmestyy joku luuta, no mä sitten päätän ruveta lentelemään sillä. Lentelin ympäri eteistä, ja huusin samalla serkulle että tulee nopeasti katsomaan kun lennän. Sitten hän jossai vaiheessa tuli, putosin luudan kanssa lattialle, ja yhtäkkiä se luuta muuttu jätesäkiks jonka päällä istuin :D Serkkuni katto mua ku tärähtänyttä, ja mä yritän selittää mitä tapahtui, mut ei tuo tietenkään uskonu.

6. Toissayönä näin unta, et lentelin luudalla ympäri mein entisen koulun pihaa. Opettajat kyseli mistä olin saanut sen luudan. Pystyin lentämään niin nopeesti kun halusin ja laskeutumaan turvallisesti. Niin teinkin, muiden ihastellessa. Väitin kivenkovaan et olin mein koulun etsijä ? Kaikki jostai syystä usko sen. Oudointa täs oli se et kukaan ei ihmetelly ku pystyin lentää luudalla, ja varmasti jästikoulussa pelataan huispausta.

7. Siinä unessa olin joku heebo joka kävi Tylypahkaa. Satuin kävelee just ohi ku Harry ja Lipetit oli puhua pälpättämässä keskel käytävää. Jäin kuuntelee niiden keskustelua, ja Lipetit selitti et oli varmasti rankkaa olla Harry. (elettiin salaisuuksien kammion aikaa) Niin, sitten Harry sai jostai syystä kauheet raget ja mä hyvät naurut :D En tiiä mikä mua niin nauratti.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2016, 21:27:51 kirjoittanut Kystisnap »

Poissa huispauskotka

• Teddy Lupinin vaimo
  • Vuotislainen
  • Se uniikki ja lahjaton.
  • Pottermore: MarauderHeart20696
« Vastaus #238 : Huhtikuu 12, 2013, 18:36:56 »
Näin yks yö semmost unta et Lockhart inhos miuta ja sit se anto miulle jonku kirotun korun ja just ku tajusin et se oli kirottu,se oli jo napsahtanu miun ranteeseen.Se oli semmone et se ei lähe pois mut sain sen ain irrotettu hetkeks mut se lukittu taas.Sit sain lopuks sen irti ja juoksin karkuu ja se leiju ilmassa miun
perässä,mut sit sain eksytettyy sen...

Sit näin lähiaikoina jotai Potterunta et oli joku tummaihonen ujo tyttö (olevinaan joku äitin pikkuserkku tai jotai)jossai majassa meijän mummilan pihan luona...Sit me mentii johonkii ihme metallisee paikkaa/autotallin oloiseen rakennukseen.Tyttö oli yhtäkkiä englantia puhuva Cho jolta kysyin jotain huispauksen pelaamisesta,yhtäkkiä se oliki Katie Leung  jolta kysyin jotai minkälaista oli näytellä HP:ssä xD
Mut sen jälkee mie näin taino kuulin jotai "ääniunta" (eli päässäni kuulu ääni)mis oli Volde pitämäs jotai kirpputorii tai huutokauppaa ja kuulin ku se sano jotai: "Tulkaa ja tehkää virheitä! Pimeyden Lordi on tänään anteeksiantavaisin!" xD

Bellatrix oli yks yö miun kummitäti joka vainos miuta kokoaja tappaakseen...

Bellatrix ja mie kaksintaisteltii miun huonees...ja jostai syyst mie olin sitä parempi.

Voldemort halus tappaa miut ja vainos miuta kaikkialle, mut olin kuulemma nii surkee kaksintaistelee et se rupes kouluttaa miuta...
-----------------------------------------
Ja nyt viime yönä näin sellast unta et olin ala-astekoulussani (johon en enää mene, yhyy...) ja sit kävelin siel kälytävil yksinää happamana.Sit ku käytävän pääs tuli joku opettaja ni se näytti miun mielest kaukaa katottuna iha Kalkarokselta hiuksinee ja kaapuinee kaikkinee.Sit mie pidättelin naurua ja miun naama oli iha punane ja siivooja hekotteli viereisessä, meijän entisessä luokassa, ja sit siin unes ajattelin et "Toi pitää kyl kirjottaa vuotikseen(Onko sinulle sattunut jotain hupaisaa, liittyen Potteriin?)". Aamulla aattelin et kirjotan ton sinne mut tajusin sitte et tännehhän toi kuuluu xD 

Nooh, sit on ollu semmosii unii etten muista mitää taino kyl mie joskus saatan kirjottaa jos jaksan :)

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2013, 12:13:28 kirjoittanut huispauskotka »
"Kaunis puukko rinnassa haavoittaa ruostuneen lailla"
-Apulanta

Poissa Mehujauhepallo

• Vuotislainen
  • Pottermore: MoonPatronus27791
« Vastaus #239 : Huhtikuu 28, 2013, 11:15:33 »
Näin kerran sellasta unta, et mä olin Tylypahkassa. Olin säheltäny jotain ja kaikki rohkelikot suuttu mulle. Sit mut siirrettiin luihuisiin ja siel oli kaikki mun vihaamat pottertyypit ja Voldemort. Heräsin aika äkkiä ton jälkeen.

Sit kerran näin unta, et olin mun parvisängyssä ja Voldemort seiso alhaalla ja selitti mulle, et jos mä tuun alas, se tappaa mut. Sit selvis, et se tappaa mut jossain vaiheessa kuitenkin.

Joo mulla on tosi iloset unet. XD

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #240 : Huhtikuu 30, 2013, 07:32:25 »
Näin unta, jossa Harry oli jakautunut kahdeksi eri henkilöksi: toinen oli hän ja toinen se Voldemortin sielunpala eli Tom Valedro. Jotenkin he olivat irtautuneet toisistaan ja Tomista tuli Harryn "kaksoisolento." Hyvä Harry joutui selittelemään jotain klooninsa tekosia Feeniksin Killalle, sillä välin kun kaksoisolento karkasi Tylypahkasta. Kuolonsyöjät löysivät hänet erään talon edestä ja alkoivat kuullustella. Tom sanoi: "Olen elänyt pidempään kuin yksikään kuolevainen ja syönyt ravinnoksi ihmisiä." Hän sai kuolarit vakuutettua ja istui autoon Bellatrixin kanssa sanoen: "Sinä olet minun äitini." Bellatrixin ilmeestä ei voinut päätellä oliko hän iloinen vai järkyttynyt.

Poissa Harcul

• Lux
  • Vuotislainen
  • Kuolema.. Se onkin hyvin mielenkiintoinen termin.
« Vastaus #241 : Toukokuu 08, 2013, 17:21:48 »
Hahha näitä on hauska lukea, joten laitan tänne omanikiN :D

Unessa olin minä, asuntolassa ( siis iha normi vähä vankilamainen paikka :p) näin luudan varren, jolloin sain pähkähullun idea hypätä kolmannesta kerroksesta, kokeilla lentämistä. Se.. se ONNISTUI minä lensin! Yllättäen viereeni ilmestyivät Harry ja hermione. ( En tiedä mitä Herm tekee luudan kanssa...) Yllättäen voltsu lähti ajamaan meitä takaa, oli talvi.. En voinut ymmärtää luutani oli otiminut hyvin ja nopeasti ja juuri kun voltsu tuli perääni... SE me tuskin 30km/h Joten loppu tulos oli se että voltsu sai meitit kaikki kiinni. Siinä sitten hädissäni luin mantraa: " En osaa ilmiintyä... en osaa ilmiintyä.." Hermione ja Harry istuivat vieressäni, en tiedä miksi voltsu olikin niin varomaton, eikä sitonut meitä O.o Sitten tajusin: " HErmione osaa ilmiintyä!" Samassa nappasin Hermin kädestä ja POks olin turvassa ! Hah siitäs sait Voltsu! :p
"Tule pimeälle puolelle... saat keksejä."

Lauraa -> Harcul

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #242 : Kesäkuu 14, 2013, 14:53:25 »
En kovin montaa Potterunta ole nähnyt, mutta muutaman sentään. Yhdessä taisin jopa tajuta että se on unta (koska näin kuolleen isoisäni muistaakseni) ja yritin lentää ko unessa. Unessa oli myös ainakin nuori Dumbledore.

Tuoreemmassa muistissa on uni, jonka näin viime yönä. Olin siinä Hermionen kanssa ilmeisesti Pimennon talossa. Etsimme sieltä Harrya, joka oli Pimennolla vankina. Talo oli suuri ja juoksentelimme siellä huoneesta toiseen. Yhdessä vaiheessa olimme käytävässä, jossa oli useita makuuhuoneita. Silloin Pimento tajusi, että talossa on tunkeutujia ja alkoi etsiä joidenkin apureidensa kanssa meitä. Käytävästä jossa sillä hetkellä olimme pääsi pois vain portaita pitkin. Aiomme livahtaa portaisiin, mutta huomasimme ajoissa, että Pimento oli siellä parhaillaan. Päätimme piiloutua käytävän makuuhuoneisiin. Pinkaisiin yhteen niistä ja aloin tutkia voisinko piiloutua kaappiin. Useimmissa kaapeissa oli laatikoita, mutta yhteen mahtui ja menin sinne. Tietenkin Pimento tuli juuri siihen huoneeseen ja päätti kurkata kaappiin jossa olen. Kaivoin taikasauvani esille ja mietin tainnuttavani hänet, kun hän avaa kaapin oven. No, Pimento avasi oven ja minä huusin "Entistus", minkä seurauksena Pimento kaatui tajuttomana takanaan olevalle sängylle. Tajusin peräti unessa, että nyt tuli väärä loitsu ja käytin oikeaa loitsua varmuuden vuoksi. Sitten livahdin takaisin käytävään, jossa törmäsin Hermioneen ja kerroin hänelle, että tainnutin Pimennon ja voimme jatkaa etsintöjä (eheh, ilmeisesti olin Pimennon apureista huolimatta sitä mieltä että vaara on ohi.) Hermione meni huoneeseen jossa tainnutettu Pimento oli. En tiedä mitä tekemään, mutta ajattelin unessa että hän menee sitomaan Pimennon varmuuden vuoksi, jos se vaikka herää. Tässä kohtaa heräsin, joten ei tietoa löytyikö Potter.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Vista

• Vuotislainen
  • Pottermore: LumosWatch3801
« Vastaus #243 : Kesäkuu 28, 2013, 23:24:54 »
Viime yönä näin unta, jossa oli muistaakseni Ron ja Harry. Molemmat istuivat meidän talon portailla ja Ron nojaili käteensä, sekä rohkeena tyttönä päätin mennä niille englanniksi juttelemaankin! Kuitenkin mun suusta pääsi jotain mongerrusta, eikä lähtenyt yhtään ääntä ja yritin viestittää Ronille jotain "Are you bored?", mutten saanu ikinä sanottua tota loppuun. :( Harry katsoi mua pahoittelevana ja vilkuili Ronia vähän epätoivosena. Lopuksi Ron kuitenkin kertoi mulle kik-nimensä, joka oli jotain "Hermione494" ja käski mut kikkailla sille.

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
« Vastaus #244 : Syyskuu 16, 2013, 00:33:53 »
Näin pitkästä aikaa Harry Potter-unta eilen illalla. Tai ei se Harry Potterin maailmaan liity, vaan muutamaan HP-elokuvan näyttelijään. Unessa katsoin jotain uutta elokuvaa, joka oli jotenkin ihan Twilightin tyylinen. Mm. siinä selitettiin, että vampyyrien tarvitsee muistaa hengittää vain muutamia kertoja vuodessa.
Elokuvan pääosissa olivat Daniel Radcliffe ja Emma Watson, joiden roolihahmot olivat naimisissa keskenään. Elokuvan juonikuvauksen mukaan Danielin hahmo jäisi leskeksi, mutta itse elokuvassa se meni kyllä toisinpäin ja ihmettelin sitä sitten elokuvaa katsoessani. Siihen uni loppui ja vaihtui johonkin muuhun.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2013, 22:56:34 kirjoittanut Mansikkarahka »

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #245 : Marraskuu 12, 2013, 19:13:01 »
Yks yö näin unta että löysin jostain kirpparilta/ullakolta niitä ihan virallisia replicoita Potter sauvoista ja olin ihan asdfghjkl sen takia...

Joo ja sitten oli se viimeöinen uni mikä liittyy löyhästi Potteriin, koska eräät kaverit joilla kaikilla oli tupakaavut päällä, oli perustanu polkupyöräjengin siinä ja jossain vaiheessa tuumasin vaan karkuun pyöräillessäni että "Te kaikki ootte ihan pöhköjä..." ja joku toinen totes käsi poskella jostain portailta, että "Joo paitsi Nelli, koska se on niin cool ja sen pyörä melkeen lentää..." jotenki tosi haaveellisella äänellä. Heräsin ja olin vähän kysymysmerkkinä.
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa Ohjattava luumu

• Laupias sadepilvinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #246 : Marraskuu 13, 2013, 20:41:11 »
Joo, no ehkä omituisin Potter-uni on ollut se, että kun olin kaverillani yökylässä (huom. ei potterhead-kaveri) näin unta, että olimme lähikirjastossa, ja taisteltiin siellä sitten kuolonsyöjien kanssa. Sitten se outo juttu: Voldemort ilmestyi sinne kaverini yöpuvussa (pitkä yöpaita) ja nauro erittäin voldemortmaisesti ja pelottavasti.

Oon myös nähnyt jotain erittäin pimeitä unia, jossa seikkailua potterhead-tutun, ja Hagridin (?!) kanssa meiän koulussa : )

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #247 : Marraskuu 16, 2013, 23:51:46 »
Olen useamman kerran nähnyt unta, jossa itse joudun Harryn tilalle kukistamaan Voldemortia. Tavallaan siis olen Harry näissä unissa, mikä on outoa pelkästään jo siksi, että en ole poika :) Unet usein myös sijoittuvat kummallisiin paikkoihin kuten vanhempieni kellariin yms.
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Ryövärintytär

• pulupikkunen
  • Vuotislainen
  • Täydenkuun ja yksinäisen karhun neljäs tytär
  • Pottermore: PotionRain200
« Vastaus #248 : Joulukuu 17, 2013, 14:08:51 »
Pari yötä sitten näin unta että Ron oli päihittänyt Voldemortin ja koko Tylypahka juhli. Jostain syystä kuitenkin juhlat muistutti enemmän jotain lasten synttärijuhlien ja koulun diskojen risteytystä ja hallitsevat värit oli vihreän eri sävyt ja hopea : D
Kaikilla kuitenkin näytti olevan hauskaa, että mikäs siinä sitten...
"Hän kirjoittaa kuin känninen rapu!"
"I'm not crazy! My mother had me tested."
"Oh Remus you're so fine, you're so fine you blow my mind, hey Remus!"
http://lorunloppu.tumblr.com/

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #249 : Tammikuu 06, 2014, 15:30:51 »
Pari kuukautta sitten näin unta, että olin Harry (unissani olen aina joku muu kuin oma itseni) ja olin huoneessa, joka oli täynnä tylypahkalaisia. Sekä ystäviäni. Siellä oli myös Voldemort, joka halusi tappaa minut. Lausuimme loitsut samaan aikaan(Avada kedavra ja siipridium lentiusa). Molemmat menivät ohi, ja osuivat Lupiniin(siis opettajaan). Lupin kuoli, ja lähti lentämään ympäri huonetta. Voldemort alkoi nauraa, ja meistä tuli parhaita ystäviä.

tämmöstä.
Täällä ollaan.