Kirjoittaja Aihe: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4  (Luettu 82282 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Weasly

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Pottermore: QuaffleMist4450
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Unia Harry Pottereiden maailmasta vol. 4
« Vastaus #200 : Helmikuu 26, 2012, 21:55:08 »
En muista millon näin tän mut kumminkin mä olin Harry ja mä menin salaisuuksien osastolle (ministeriössä olin) ja tuli kaikki kuolonsyöjät ja sit siin oli jotain välis nii sit Sirius kuoli. Sit toka uni oli mä olin Tylypahkas ja olin Rohkelikko tornis pelasin Ronin kaa velho shakkia en ollu tunnil kosk oli hyppy tunti Hermione oli tietysti kirjastossa sitten me mentiin taikajuoma tunnile.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #201 : Helmikuu 27, 2012, 17:17:27 »
Tämä on pelottavaa... Olen nähnyt kaksi kertaa samantyyppistä unta jossa olen tiedostanut sen liittyvän jotenkin kuoleman varjeluksiin. (en tiedä miten se siihen liittyy) Se menee suurinpiirtein näin:

Olen jonkun kaverin kanssa (hermione kai) juoksemassa illalla taistelussa Mikkelin kaupungissa. Juoksemme jossain piilossa nazgulien tapaisilta olennoilta. Kunnes huudan Hermionelle "ODOTA!", jonka olento huomaa ja lähdemme juoksemaan täysiä. Juoksemme aina saman reitin. Erään huoltoaseman takaa yhden leikkipuiston kupeeseen.

Leikkipuiston takana näkyy rivissä mustia aavemaisia hevosia joita tyttö hoitaa. Minulla on jotenkin kummallisesti matikan nelosluokan kirja mukana. Menemme aitaa pitkin puiston sivuun  johonkin ihme keinuun jonka päällä on kaksi kultaista marmorikuulaa ja valkea paksu kirja jossa on kuva marmorikuulasta josta tulee kultainen muna ja sittemmin pieni tipu ja sitten joku liskomainen hirviö. Kirjan nimi on Elämän kiertokulku. Menen keinuun polvilleni tutkimaan kirjaa ja keinu liikahtaa ja hevoset huomaavat sen. Hermione sanoo minulle "Älä ole polvillasi!", mutta liian myöhään.

Hevoset ovat lähteneet tulemaan kohti ja hyppään pois keinusta pudottaen matikan kirjani. Kulutan aikaa nostamalla sitä. Menemme leikkipuiston etupuolelle ja laitamme portin kiinni. Minulta putoaa kuulat ja Elämän Kiertokulku. Siinä on jotenkin sellainen idea, että hevoset ovat pahoja ja tekevät pahoja asioita jos saavat kuulien toiminnan haltuun. Kuulat vierähtävät aidan toiselle puolen ja otan ne sieltä pois hevosten yrittäessä samaa. Tyttö avaa hevosille portin ja lähdemme pakoon. Huudan Hermione jälleen odottamaan, mutta hän sanoo jotain tämän tapaista "Jos on hädässä, täytyy juosta vaikka miten sattuisi!". Juoksemme piiloon ja eksytämme hevoset. Mutta näemmekin niiden muuttuneen nazguli-otuksiksi.

Selvitämme että kuulista syntyy noiden otusten kuningas. Taistelu alkaa. Muuta en muista.. :))

Seuraavan kerran, kun näin tuon unen emme muistaneet reittiä heti ja sanoin Hermionelle "Täältä menimme  viimeeksi". Ja kuulien vierähtäessä aidan toiselle puolelle tuhahdan että "Ei tässä voi aina käydä näin."  Pelottavaa...

Toinenkin uni liittyy Kuoleman Varjeluksiin, mutta en muista sitä tarkkaan. Tylypahka oli turkoosi puulinna ja oli joku taistelu ja Tylypahka oli Lontoossa ja pieni chihuahua (vaimikäseon?) pelasti koulun.... hataraa

-annipsi-

Poissa Sibuliina

• Vuotislainen
« Vastaus #202 : Helmikuu 28, 2012, 17:38:20 »
Yritin aina pienempänä miettia illalla mahdollisimman paljon tylypahkaa, että pääsisin unimaailmassa taikomaan :) Eipä sitten onnistunut kuin kerran, ja se oli sitten... vähän jännää :)
Elikkä, olin Harry Potter :) Olin pienessä hirsimökissä, jonne sitten pelmahti lordi Voldemort, joka alkoi pommittaa minua kirouksilla. Ensin yritin vain väistellä loitsuja, mutta sitten päätin taikoa lattiasta trampoliinin :D (Huom, en pystynyt itse kontrolloimaan unta :) Siinä sitten hyppelehdin ja väistelin loitsuja, ja hyppäsin vahingossa Voldemortin niskaan, jolloin tuo pimeyden ruhtinas päätti kuolla kupsahtaa :D Menin sitten ulos, jossa vastaan tuli Arthur Weasley, joka onnitteli minua, ja lupaili palkintojakin. Ja sitten heräsin...

Masentavaa että ainoa Potter-aiheinen uneni oli noinkin lyhyt ja en edes voinut itse kontrolloida mitään :(

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #203 : Maaliskuu 28, 2012, 15:04:11 »
Taas pari uutta ja hupsua unta :)

Dumbledore seisoi kalsarisiltaan värikkään, saksalaisen talon katolla ja aneli Severusta tappamaan tämän. Severus ei suostunut, koska hänellä oli taikasauvansa sijasta pelkkä metsästyskivääri. Bellatrix lällätteli karkkikarmisen ikkunan suojista ja sanoi, että jos Severus ampuisi Dumbledoren, hänen uusi lempinimensä tulisi olemaan Sniper-Snape. Severus innostui ajatuksesta, mutta ympäriinsä vipeltävät pienet menninkäiset tärvelivät tilanteen ja pudottivat Dumbledoren alas katolta.

Ja toinen:

Seikkailin ympäri kaupunkia, joka oli olevinaan Turku. En löytänyt takaisin hotellille, josta olin aikaisemmin lähtenyt hiipparoimaan, joten kaksi avuliasta kiinalaista toimivat oppainani ja johtivat minua kohti hotellia. Lyhyin ja nopein reitti kulki halki talojen perustusten, joiden uumenista löytyi kaikkea hienoa fantasiatavaraa, joita ihan pokkana pöllin tilaa vääristävään laukkuun, jonka olin pöllinyt Hermionelta. Löysin yhden talon perustuksista joitakin kuolonsyöjien salaisia asiakirjoja (päiväkirjoja lähinnä) ja otin ne kaikki mukaani. Tämän seurauksena Bellatrix loikkasi esiin tiiliskiven takaa mukanaan joukko minulle tuntemattomia kuolonsyöjiä. He jahtasivat minua aina Weasleyden kotiin saakka, joka oli kullankeltainen teltta metsänreunassa. Siellä Arthur Weasley ja Cornelius Toffee antoivat minulle karkkipötkön, jolla taioin kuolonsyöjät hevon kuuseen.

Poissa Wippii

• Vuotislainen
  • Pottermore: SilverElm5143
« Vastaus #204 : Huhtikuu 23, 2012, 22:16:47 »
Löysin nämä topikit eilen illalla... ja seurauksenahan oli sitten Potter-aiheinen uni.

Tässä nyt ensin kuitenkin vähän vanhempi uni (unipäiväkirjani sanoo 11.-12.12.2011):

Snape pelasi jääkiekkoa SM-liigassa, jostain käsittämättömästä syystä, ja vielä JYPssä (itsehän lappeenrantalaisena olen SaiPan kannattaja). Hänen pelinumeronsa oli 3.

Siinä pelissä, joka unessani oli, Severus oli juhlittu tähtipelaaja, koska hän oli joskus aiemmin tehnyt seitsemän maalia yhdessä ottelussa. Unen ottelu oli finaalipeli Kärppiä vastaan, ja katsomossa istuvat JYPin kannattajat huusivat jatkuvasti "Snape! Sna-ape!"

--

Ja sitten viime yönä näin kaksiosaisen Potter-unen:

Ensin olin Hagridin kanssa jossain ihme paikassa, ja viereisessä huoneessa oli joku kammottava hirviö. No, Hagridin oli määrä tappaa se hirviö, kun taas minulla ei ollut alunperin mitään roolia. Mutta sitten kun Hagrid meni siihen huoneeseen sen hirviön kanssa, hän jätti oven auki, ja minä menin kurkkimaan siitä ovenpielestä.
Hagrid ei onnistunut hirviötä (jolla oli puinen sarvi, vähän kuin sarvikuonon sarvi) tappamaan, joten minä otin tehtävän itselleni. Hirviö tuli osittain pois huoneesta (jossa Hagrid edelleen oli), ja minä aloin heiluttaa miekkaa (jonka olin repinyt jostakin). Onnistuin katkaisemaan hirviöltä kaikki sen neljä jalkaa, ja sitten Hagridin käskettiin... no, tehdä jotakin (en viitsi sitä tähän kirjoittaa) sille hirviölle.

Toisessa osassa olin Harryn, Dracon ja jonkun kolmannen hahmon kanssa jossakin, ja kaikki niistä kolmesta jostain järjettömästä syystä flirttailivat kanssani. o.O

Tuon enempää en unesta muista, paitsi sen, että loppuvaiheessa olin puoliksi hereillä, mutta kuitenkin väen vängällä jatkoin unen näkemistä. Lopulta kuitenkin heräsin. :(

Ei kyllä mitään hajua, että mistä tuo Hagridkin tuohon uneen tuli. En edes suuremmin pidä koko hahmosta.
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #205 : Huhtikuu 23, 2012, 22:24:04 »
Tuon enempää en unesta muista, paitsi sen, että loppuvaiheessa olin puoliksi hereillä, mutta kuitenkin väen vängällä jatkoin unen näkemistä. Lopulta kuitenkin heräsin. :(

Ei kyllä mitään hajua, että mistä tuo Hagridkin tuohon uneen tuli. En edes suuremmin pidä koko hahmosta.

Apua niin tuttu juttu XD toi tapahtuu aina kun on parhaat unet kesken :D Hauskoja noi sun unet! Severus-tähtipelaaja ja se flirttijuttu... :D

*haluaa taas nähdä potterunia!*

En muistaakseni ole nähnyt sellaisia pitkään aikaan. :( >:(

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
« Vastaus #206 : Huhtikuu 25, 2012, 02:03:08 »
Näin nämä unet vuosina 2004-2005. Muistan ne ihan hyvin, mutta onneksi olen kirjoittanut ne unipäiväkirjaan, sillä kaikkia yksityiskohtia ei sentään enää muista.

Ensimmäisessä unessa Harry asui vanhempiensa kanssa yhden vanhan ystäväni talossa. Harry lähti ulos jossain vaiheessa. Sitten hän näki itsensä menevän sisälle taloon. Hän tajusi heti, että se oli joku pahis ja meni sitten itsekin takaisin sisälle. Lily oli ihan ihmeissään, kun eteisessä oli kaksi Harrya. Se vale-Harry (jolla oli Pikku G:n vaatteet) olikin Basiliski. Oikea Harry juoksi toiseen huoneeseen Basiliskin seuratessa häntä. Siinä vaiheessa sitten heräsinkin jo.
Olen kirjoittanut unen perään, että se oli hyvä, jännittävä ja todentuntuinen uni.

Seuraavan Harry Potter-unen olen kirjoittanut unipäiväkirjaan 24.07.2005. Unessa asuin vielä kerrostalossa. Olin viiden ystäväni kanssa meillä. Istuimme keittiön pöydän ääressä ja jokainen kävi vuorollaan huoneessani katsomassa ikkunasta ulos, sillä tiesimme, että Voldemort oli tulossa. Kun Voldemort sitten tuli, istuimme ihan kauhuissamme siinä pöydän ääressä ja tuijotimme Voldemortia, jolla oli toisessa kädessä miekka ja toisessa moottoripyöräkypärä. Siihen se uni loppui.
Aluksi tuo moottoripyöräkypärä nauratti, mutta ei enää sen jälkeen kun entinen luokkakaverini (olimme koko ala-asteen samalla luokalla) kuoli moottoripyöräonnettomuudessa kaksi vuotta siitä, kun olin nähnyt tuon unen ja tajusin, että se taisikin olla enneuni.

Kolmannen Harry Potter-unen olen kirjoittanut muistiin 03.09.2005. Näin unta, että minä ja hyvä ystäväni saimme roolit Potter-elokuvasta. Meille annettiin joku lappu. Nimemme ja syntymäaikamme oli kirjoitettu ihan väärin. Minulla oli jokin kaksiosainen nimi ja syntymävuodeksemme oli merkitty 1979, eli 10 vuotta ennen kuin olemme oikeasti syntyneet.

En muista nähneeni pitkiin aikoihin mitään Harry Potter-unia. Ajattelin, että pitäisi taas alkaa kirjoittaa muistiin uniaan. Luin äsken pitkästä aikaa tuon unipäiväkirjani ja kyllä hajoilin niille joillekin unille.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #207 : Huhtikuu 25, 2012, 19:25:24 »
Viime yönä näin sinällään jännää Potter-unta, näin pitkästä aikaa. :)

Unen olennaisin pointti oli paikka itsessään. Se oli Tylypahka, mutta kovin erilainen Tylypahka kuin kirjoissa ja elokuvissa. Ihan kuin se olisi ollut rakennettu maan alle tai jotain, sillä se oli jatkuvasti valaistu soihduilla eikä ikkunoita ollut. Jokaisella neljällä tuvalla oli oma kerroksensa, jossa sitten oleiltiin ja opiskeltiin. Kaikki siis tapahtui oman tuvan omassa kerroksessa. Lisäksi oli jokin yhteinen alue, joka käytännössä oli vain opettajien ja joidenkuiden muiden käytössä sillä oppilaat harvemmin poistuivat omista tiloista. Jostain syystä sitten minä oleilin rohkelikkojen luona. Heidän tilansa olivat alimmaisena, aivan kielletyn kellarikerroksen yläpuolella. No, jollain tavalla sitten päädyimme tuonne kellariin ja löysimme sieltä sitten askartelu- ja piirrustusvälineitä, jotka sitten roudasimme salassa omaan kerrokseemme piristykseksi ja tekemiseksi.

Jostain kumman syystä meille tuli sitten tarve päästä Korpinkynnen tiloihin. Luulen, että jotain oli tapahtumassa ja ratkaisu tuli löytymään korppareiden luota, mutten muista oikeasti syytä (tosin harvemmin unissa sellaisia tulee selkeästi). Meidän tarvitsi siis päästä Korpinkynnen tiloihin, mutta ongelmaksi tuli se ettemme tienneet kuinka pääsisimme niihin sisään. Meillä oli oven esittämä kysymys, muttemme tienneet vastausta siihen. Hassu juttu on myös se, etten muista meidän koskaan poistuneen Rohkelikon tiloista. Mutta niin, ainut vihjeemme oli ikivanha pöllökaiverrus eräässä hyllyssä, ja niin minä kulutin useita tunteja pöllöä tuijottaen ja pohtien. Lopulta sitten sain välähdyksena vastauksen kysymykseen - en muista kuitenkaan kysymystä enkä vastausta, vain sen että vastaus liittyi jotenkin James Potteriin.

Niin sitten lähdimme suuntaamaan kohti Korpinkynnen tiloja. Meidän joukkoomme tuli kuitenkin Dumbledore, joka sitten sai meidät jäämmään yhteisiin tiloihin syömään. Syötävänä oli joitain ihmeellisiä friteerattuja ruokia, jotka näyttivät pelottavasti käsiltä. Muodoltaan, en tiedä olivatko ne oikeasti käsiä. En kuitenkaan syönyt niitä muodon vuoksi vaan tarkastelin ympäristöä ja huomasin kaikkien siellä olevien näyttävän hyvin paljon rikollisilta.
Lopulta kuitenkin ruokailu lopetettiin ja lähdimme Korpinkynnen tiloihin vievää ovea kohti. Juuri kun pääsimme sinne, heräsin unestani vaikka kuinka yritin pitää siitä kiinni, enkä siten tiedä mitä olisimme vielä kohdanneet.

Uni oli tosiaan jännä siitä, että se samalla oli Tylypahka ja samalla ei, ja muut rohkelikot olivat Pottertyyppejä ja silti eivät. Kaikki näytti niin synkältä ja keskiaikaiselta tai vastaavalta, että oli vähän kummallista. Silti koko ajan tiesin, että olimme Tylypahkassa, vaikka se olikin synkempi paikka kuin kirjoissa ja elokuvissa. Tuli myös huomattua unessa se, että vaikka unissa ei selitetä mitään ja kaikki on vähintään kummallista, niin silti kaikki on itsestäänselvää.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Undef

• Allons-y!
  • Vuotislainen
  • Pottermore: FangMahogany16903
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #208 : Huhtikuu 25, 2012, 19:48:16 »
Mulla oli semmonen lyhyt et olin jossain huispaus kisoissa ja sit siin oli Snape ja se puolusti sitä pokaalii vaikka se lensi pelaajien keskellä ja sit Voldemort ilmesty sinne, koska se halus varastaa huispaus pokaalin, joka oli muuttunu täys kullaks. Sit mä yritin pitää kiinni siitä unesta, mut mä heräsin :(. Aika jännä uni siis.
"Kerro liikkeillä tanssijan: minä rakastan, minä välitän vieläkin.
 Kerro maailmassa näytelmän: minä ymmärrän, minä kutsun sielläkin."

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #209 : Toukokuu 04, 2012, 13:57:03 »
Tänään näin pitkästä aikaa "Potterunta" joka tosin oli vahvasti saanut vaikutteita illalla lukemastani Silmarillionista ja Keski-Maasta, johon tapahtumat sijoittuvat. Voldemort oli Musta Ruhtinas, kuin voimakas maia, ja asui Angbandin tapaisessa mustassa linnakkeessa. Hän oli ottanut vangikseen Harryn, joka tosin muistutti enemmän sindaria kuin mitään muuta. Musta Ruhtinas Voldemort soti maailman hyviävoimia vastaan unessani ja alisti unessa Harrya tahtonsa alaisena. Unen alkupuolella hän esiintyi melkein lempeänä kietoessaan Harrya syvemmälle verkkoihinsa ja Harrykin oli enemmän utelias kuin mitään. Voima tasapaino kuitenkin järkkyi jossain vaiheessa jolloin Harrystä tuli Voldemortin orja ja hän tajusi olevansa tämän omistuksessa. Hän pystyi kuitenkin liikkumaan sotaa käyvän Mustan Ruhtinaan muurien toisella puolella, mutta hänen tahtonsa ja voimansa olivat Voldemortin voimiin sidotut ja hän palasi aina. Kerran hänen ystävänsä yrittivät estää häntä, mutta hän sanoi kuuluvansa Pimeyden Ruhtinaalle (nämä sanat sanoessaan hän tajusi kuinka ne palvelivat ja miellyttivät Voldemortia ja syvällä sisällään, Mustan Ruhtinaan näkökentän ulkopuolella kehittyi kapinantuli). Hän kuitenkin palasi silloin Mustan Ruhtinaan luokse ja alistui tämän tahtoon. Myöhemmin Harry nojasi pimeydessä tuolia vasten, väsyneenä ja heikkona. Musta Ruhtinas palasi hänen luokseen ja vaati häntä taipumaan taas tahtoonsa. Harry yritti saada armoa ja kertoi vain olevansa väsynyt. Se ei liikuttanut Voldemortia, mutta hän jätti kuitenkin hetkeksi Harryn rauhaan vain kuunnellakseen tätä. Ehkä Harryssa häntä kiehtoi tämän hyvyys ja siksi hän oli alunperinkin toiminut lauheasti. Lopulta Musta Ruhtinas kuitenkin palasi punomaan juonia sotaansa ja uneni loppui siihen kun Harry istui kaiken itäisen Keski-Maan yllä, vuorilla, katsoen allaan kasvavaa vihreää maailmaa myrskypilvien riehuessa hänen yläpuolellaan.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #210 : Toukokuu 13, 2012, 21:27:29 »
Viimeisimmässä Potter-unessa loikin ympäri Tylypahkan linnaa, jossa ovia ja ikkunoita oli sekä seinillä, lattioilla ja huoneiden katoissakin. Kuitenkin kulkeminen huoneesta toiseen ei ollut mitenkään ongelmallista, sillä katoissa sijaitsevat ovet imaisivat ylös kaikki ne, jotka kyseistä ovea olivat aikeissa käyttää. Pidin päiväkirjaa, jonka kannet olivat kiiltävän oranssit. Piilotin päiväkirjani aina huolella lukolliseen laatikkoon, mutta mystisesti kirja päätyi jatkuvasti lojumaan avonaisena johonkin mahdollisimman näkyvään paikkaan. Arvelin kummitusten olevan tämän takana, joten aloin etsiä linnasta Kuoleman kirjaa, joka kertoisi miten saisin hallittua kummituksia mieleni mukaan.

Linna oli yllättäen täynnä basiliskeja, joita pystyin komentamaan puhumalla niille kärmeskieltä. Lisäksi päätin tehdä vierailun Salazar Luihuisen salaiseen vessakoppiin, jonka olinpaikan tunsin vain minä. Salazar oli ammoisina aikoina rakennuttanut itselleen salaisen vessan, koska oli liian ujo kyetäkseen rentoutumaan julkisessa vessassa. Saavuin huoneeseen, jossa oli oviaukot kaikkien tupien oleskeluhuoneisiin. Ovet oli ovelasti piilotettu tupavaakunoita esittävien taulujen alle. Huoneen perimmäisellä seinällä oli jättimäinen, soikea, vihreän ja hopean sävyinen luukku, jonka pintaan oli spray-maalein kirjoitettu: 'Salazarin salainen vessa, älkää tulko!'. Vilkuilin ympärilleni, vaikka huoneessa ei ollut lisäkseni muita kuin pari basiliskeistani, ja luikahdin salaiseen vessaan ennen kuin kukaan huomaisi.

Vessassa aioin tutkia Salazarin tussilla tuhertamia seinäkirjoituksia saadakseni vihiä, mihin Kuoleman kirja olisi kätketty. En kuitenkaan ennättänyt puuhaan, sillä vastassani oli leijumassa Salazarin kummitus, joka autuaana luki päiväkirjaani. Huusin Salazarille pää punaisena, ja hän yritti häkeltyneenä ja säikähtäneenä selittää, että oli vahingossa löytänyt päiväkirjani ja vahingossa ottanut tavakseen lukea sitä säännöllisesti ja unohtaa sen sitten jonnekin lojumaan kaikkien nähtäväksi.

Uhkasin paljastaa koko koululle Salazarin salaisen vessan sijainnin, jollei hän jättäisi päiväkirjaani rauhaan. Uhosin myös tuovani joukon putkimiehiä vääntämään vessan putket solmuun, jos Salazar ei kertoisi minulle, missä hän säilyttää Kuoleman kirjaa. Alistuneena hän ojensi minulle sekä päiväkirjani että Kuoleman kirjan, mutta pyysi että veisin mukanani kaikki basiliskini, jotka olivat käyneet sontimassa pitkin salaisen vessan lattioita. Lähtiessäni valloittamaan kummitusten maailmaa uuden opukseni ja basiliskieni avulla, jäi taakseni vessaan hyvin onneton Salazar Luihuinen, joka luuttusi likaantuneita lattioita itsekseen mutisten ja kiroillen.

----

Ja taas uusi uni:

Lily ja Severus seikkailivat naapurini talossa, jonka sisällä oli kokonainen kaupunki. Kaupungissa oli erillisiä osioita, joista toiseen heidän piti kulkea ratkaisemalla arvoituksia. Jokaisessa uudessa osiossa arvoitukset muuttuivat vaikeammiksi (piti esim. pistää erimuotoisia palikoita sopivan muotoisiin koloihin). Lily ja Seve selvittivät kuitenkin melko tehokkaasti jokaisen vastaan tulleen arvoituksen. Heidän etenemistään hidasti se, että he riitelivät jatkuvasti keskenään. Riita oli alkanut siitä, kun Seve oli sanonut etteivät Lilyn kenkien väri sointunut yhteen tämän käsilaukun kanssa. Pakkaa sekoitti lisää vielä Salkkareiden Lari, joka haukkui Seveä homoksi ja yritti vokotella Lilyä. Lopulta Seve sai Larista tarpeekseen ja käski tämän painua hevon kuuseen, ja lisäksi tarjoutui ostamaan Lilylle uudet kengät.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2012, 13:03:16 kirjoittanut KP »

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #211 : Kesäkuu 16, 2012, 14:06:20 »
Luin eilen yhteensä noin kymmenen tuntia Pottereita (OotP:n loppu ja HBP puoleenväliin), mikä todellakin heijastui uniin.
Tässä unessa HBP:n influenssi on ilmiselvä - mukana on niin Amortentiaa kuin H/D:täkin (vaikka en kirjassa edes päässyt stalkkeri-Harry -vaiheeseen).

Mainittakoon, että uni oli englanninkielinen (suomensin Harryn repliikin), jasuurimmaksi osaksi Fleurin näkökulmasta (osan näin ikään kuin olisin lukenut sen kirjasta o.O)

Harry ja Fleur olivat jossakin istuskelemassa kahden kesken, ja ilmeisesti keskustelivat Amortentiasta. Harry nimittäin totesi, että hän haistaa kyseisessä taikajuomassa kermakaljan (ja muistaakseni pari muuta juttua). No, ei siinä mitään... mutta seuraavaksi hän totesi, että "Draco Malfoy ilmeisesti kuskaa aina kermakaljaa mukanaan, koska hän tuoksuu aina siltä."

Fleur ei tästä pitänyt, koska hän oli mitä ilmeisimmin ihastunut Harryyn. Hän oli melko järkyttynyt, kun kuuli mitä Harry sanoi.

--

Tooodella järjetön uni - ainakin kermakaljan ja Fleurin ihastuksen suhteen. :D
Veikkaan, että koska olin todellakin saanut tarpeekseni Chosta ja Ginnystä, alitajuntani päätti kehittää jotakin paljon mieluisampaa. :P

-----------------------

Ja toinen uni (kahtena yönä peräjälkeen, vau!):

Minä olin Harry, joka oli jostakin tuntemattomasta syystä paikassa, joka oli mitä ilmeisimmin olevinaan Malfoyn kartano.
Unessa seikkailivat myös Draco ja Narcissa, mutta en kyllä tapahtumista muista yhtään mitään. Mukava uni se kuitenkin oli. ^^

-----------------------

Kolmas yö putkeen. o.O Kannattaa lukea koko päivä... harmi vaan, että sain DH:n eilen loppuun, eli nyt on taas koko sarja (paitsi PS; muistan sen kyllä muutenkin) luettu läpi.

Tässäkin unessa olin Harry, ja olin mitä ilmeisimmin vaihtanut puolia. Taaskaan ei kovin kummoisia yksityiskohtia mieleen jäänyt, mutta muistan, että jossakin vaiheessa olin Luciuksen kanssa kyyristelemässä jonkun korotetun lavajutun takana, vakoilemassa DA:n (Albuksen kaarti se kai on suomeksi) jäsenten tekemisiä.

No, ei tuossa mitään... mutta sitten ne viholliset alkoivat kaataa vaahterasiirappia (?!) lavalle, joka oli ilmeisesti kalteva, koskapa siirappi alkoi valua kohti meitä. Onnistuimme väistämään ensimmäiset norot, mutta sitten Onnetar hylkäsi meidät.

Kun se vaahterasiirappi joutui kosketuksiin kaapujemme kanssa, muutuimme ulkomuodoiltamme susiksi, joskin kykenimme edelleen ajattelemaan normaalisti.

Uni kyllä jatkui tuosta, mutta en muista miten. Minulla on hämärä mielikuva, että itse Voldemort tuli kuvioihin jossakin myöhemmässä vaiheessa...

Oli kyllä taas mahtava uni. :D

--------------------

Viime yönä näin taas jotakin ihme unta, jossa olin Malfoyn kartanossa Luciuksen ja Narcissan vieraana (tai jotakin...). Tapahtumista en sitten mitään muistakaan... paitsi sen, että hauskaa oli. :D

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2012, 11:29:34 kirjoittanut Wippii »
"Harry, however, had never been less interested in Quidditch; he was rapidly becoming obsessed with Draco Malfoy." ~ Harry Potter and the Half-Blood Prince (UK edition), page 383.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #212 : Heinäkuu 08, 2012, 13:17:09 »
Olin Draco ja seikkailin ympäriinsä valtavassa ostoskeskuksessa Tallinnassa. Shoppailin itselleni rintsikoita ja pitsisiä alushousuja, sekä pehmoleluja ja joitain kummallisia kidutusvälineitä. Mukanani oli myös likainen pieni apina, jonka olin vain tunkenut taskuuni. Apina oli harvinainen ja hyvin arvokas, ja se saisi kelvata maksuvälineenä jos visa-korttini nosto- ja ostoraja ylittyisi. Siirryin ostoskeskuksen krääsäosastolle ja ostin kaiken, mikä näytti vähänkään mielenkiintoiselta. Lopulta näin lemmikkitarvikeosastolla suuren noidankattilan, johon saattoi sekoittaa boolia. Aioin ostaa sen, mutta Narcissa pölähti jostakin paikalle ja kielsi minua. Olin tosi vihainen ja uhkasin saada itkupotkuraivarit, jos en saisi ostaa noidankattilaa. Narcissa pysyi päätöksessään, ja lähdin raivoissani pois koko ostoskeskuksesta.

Sitten olin ihan oma itseni ja juttelin Narcissan kanssa ostoskeskuksesta. Hän oli hyvin huolissaan, koska oli suututtanut Dracon ja tämä oli kadonnut. Dracoa ei oltu nähty viiteen minuuttiin, ja Cissa päätti aloittaa etsinnät. Hän jopa soitti poliisit paikalle, vaikka Lucius oli jyrkästi kieltänyt sotkemasta poliiseja Malfoyn perheen asioihin, jotta mitkään hämäräpuuhat eivät paljastuisi.

Yllättäen olimme kaikki ostoskeskuksen ulkopuolella olevalla hautausmaalla. Narcissa nyyhki erään haudan luona ja menin kysymään, että kuka hitto oli kuollut, kun uneni jätti niin pahan aukon itseensä, että juoni oli katkennut. Cissa vastasi että Harry oli kuollut ja ihmettelin itsekseni, että ihmettäkö hän Harryä itki. Lisäsin, että ei Harry mitään kuollut ole, vaan virnistelee meille marjapuskan takana.

Sitten jo lähdinkin juoksemaan marjapuskien luo, ja niiden keskeltä paljastui valtava linnanraunio. Olin hyvin helpottunut siitä, ettei Harry ollut kuollut, mutta olin hänelle vihainen, koska tämä oli säikäyttänyt ihmiset. Harry rullasi raunioissa pyörätuolilla, ja sanoi että hänelle oli tapahtunut onnettomuus, jonka seurauksena hänestä oli tullut kammottava luonnonoikku. Kukaan ei saisi nähdä häntä, muuten hän kuolisi häpeästä. Kysyin mitä oli tapahtunut. Harry nousi pyörätuolistaan, käveli luokseni ja näytti sormeaan; Kynsi oli katkennut. Hillitsin haluni vetää Harryä turpaan, ja komensin hänet hautausmaalle suremaan omalle haudalleen.

Jatkoimme kummallisia hautajaisia, jutellen keskenämme siitä kuinka hyvä tyyppi Harry oli ollut. Harry osallistui myös omiin hautajaisiinsa ja suri meidän muiden mukana. Hautajaisten jälkeen palasimme ostoskeskukseen kahville, ja kuulin Narcissan toruvan Dracoa, joka kiellosta huolimatta oli ostanut noidankattilan ja lappasi karkkiosastolla makeisia kattilan täyteen.

Poissa Salmiakki

• Tittelitön
  • Vuotislainen
« Vastaus #213 : Heinäkuu 08, 2012, 14:24:48 »
Viime kesänä näin unta, jossa oli kelmit ja minä, mutta en muista unesta paljon mitään. Jotain että juoksentelin pitkin rääkyvää röttelöä ja McGarmiwa raivosi kelmeille O_O Tämä onkin sitten ainoa Potter-uni, jonka muistan.
"Olisi kauheata, jos maapallo särkyisi. Se on niin kaunis."

Poissa Narksu

• Vuotislainen
  • Pottermore: KeyWalnut25567
« Vastaus #214 : Heinäkuu 08, 2012, 14:35:52 »
Harry nousi pyörätuolistaan, käveli luokseni ja näytti sormeaan; Kynsi oli katkennut.

*huutonaurua* :D

Hih. :) Olin verrannut edellisenä päivänä pientä, vajaan seitsemän neliömetrin huonettani tarvehuoneeseen (kaaos, mutta löydän sieltä hetkessä kaiken mitä tarvitsen). Uneksin tämän muistaakseni saatuani juuri luettua Feeniksin killan... :D

Unessani asuin Tylypahkan tarvehuoneessa. Herätessäni siellä päivänokosiltani haaveilin lämpimästä kaakaomukillisesta. Räks, tarvehuoneeseen ilmaantui Dobbyn näköinen kotitonttu. Tontulla oli kädessään oma lempparimukini täynnä kaakaota. Tonttu kaatoi kaakaot lattialle ja tunki tyhjän mukin suuhunsa. Siinä se sitten äänekkäästi rouskutteli keraamisen mukin kappaleita ja minä toivoin, ettei sen suuhun sattuisi.

En tiedä mikä alivuokralainen Tyliksessä olin ja mitä siellä tein, mutta en kait kuitenkaan ollut oppilas koska ajattelin että nyt jos olisin noita ja omistaisin sauvan niin loitsisin tuon tontturessun sylkemään nuo palaset pois ja pelastaisin sen. Sillä välin tonttu oli nielaissut mukinpalaset. Tonttu avasi suunsa ja työnsi kielen ulos näyttääkseen olevansa niin taitava että sai nielaistua mukinpalaset satuttamatta itseään. Se tuijotti minua edelleen pahasti, ja sen taakse alkoi  poksahdella lisää vihaisen näköisiä keittiön tonttuja.

Ymmärsin tontun tarkoittaneen mukitempulla, että ne olivat ihan yhtä pystyviä elleivät jopa parempia taikomaan kuin velhot ja ansaitsisivat näin ollen taikasauvat. Tonttuja oli tarvehuoneessa jo aikamoinen lauma, ja jokainen kohotti oikean kätensä tervehdykseen (armeijatyyliin). Jokaisen tontun käsivarressa oli tatuointi. Tonttujen tatuointi oli pannumyssy, jonka poimuista kiemurteli esiin käärme. Pannumyssyyn oli kirjoitettu kirjaimet "S.Y.L.K.Y". Eräänlainen tonttujen pimeänpiirto siis.

Pakenin tarvehuoneesta, kun tontut alkoivat irvistellä ja puida nyrkkejään uhkaavasti. Tontut seurasivat perässä. Kiirehdin kohti Dumbledoren kansliaa ja törmäsin matkalla Voroon, joka päivysti käytävillä Pimennon pyynnöstä (Albuksen Kaartin aika oli jo ohi, mutta Dumbledore edelleen reksi). Kamppasin Voron ja jätin kotitonttujen kynsiin (voi, kuinka kilttiä). Ehdittyäni kivihirviölle aloin mankumaan sisäänpääsyä, enkä tietenkään tiennyt tunnussanaa. Aloin arvuuttelemaan ja tunnussanaksi paljastui torakkaterttu.

Kanslian ovelle päästyäni koputin ja menin sisälle. Dumbledore oli paikalla, samoin McGarmiva ja oman lukioni karmein opettaja. Unessa tämä oma jästiopettajani oli kuitenkin Pimento. Aloitin selittämisen kotitonttujen vallankumouksesta, mutta sitten sisälle tuli se mukitonttu (tonttujen neuvottelija?) ja Voro, joka oli innostunut tonttujen ajatuksista ja loikannut niiden puolelle saadakseen taikasauvan. Vorolle oli ilmestynyt sylky -pinssi rintamukseen. Heräsin.
Bruce Banner: I don't think we should be focusing on Loki. That guy's brain is a bag full of cats. You can smell crazy on him.
Thor: Have a care how you speak! Loki is beyond reason, but he is of Asgard and he is my brother!
Natasha Romanoff: He killed eighty people in two days.
Thor: He's adopted.

Poissa Trillpop

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunPurple149
« Vastaus #215 : Heinäkuu 10, 2012, 10:51:36 »
Näin viime yönä unta, että Voldemort selitti erittäin asiallisesti kalpeutensa johtuvan laktoosi-intoleranssista... :D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2014, 13:38:48 kirjoittanut Trillpop »

Poissa Mansikkarahka

• Vuotislainen
« Vastaus #216 : Heinäkuu 14, 2012, 01:41:15 »
Näin viime yönä unta, että Voldemort selitti erittäin asiallisesti kalpeutensa johtuvan laktoosi intoleranssista.

Nauran täällä yksinäni. Ilmankos sitten minäkin olen niin kalpea. ;D

Minä näin viime yönä unta, jossa Hermione halusi mennä kihloihin Harryn kanssa. Harry vähän epäröi ensin, mutta muistaakseni suostui sitten. Olin unessa innoissani siitä, kun Hermionella oli lävistyksiä. Muistaakseni niitä oli pari kappaletta alahuulessa. :D

Poissa Zabit

• Unessa
  • Kelmitär
« Vastaus #217 : Heinäkuu 14, 2012, 14:09:40 »
Näin tässä joku yö unta, että olin Tylypahkassa, ja luihuisten ja rohkelikkojen välillä oli miltei sota.
Päätimme jonkun tupatoverin kanssa lähteä luihuisten oleskeluhuoneen oven taakse väijymään kirotaksemme jonkun pahaa-aavistamattoman raukan. Odottelimme sitten siinä kulman takana, että josko sieltä joku tulisi, mutta se joku tulikin käytävää pitkin sieltä meidän takaamme ihan huomaamatta.

Tulija oli Draco Malfoy kavereineen, joka tiedusteli laiskan oloisesti, että mitä me siellä, mutta me kaksipa toisten rauhallisesta lähestymistavasta välittämättä hyökkäsimme heti kimppuun lepakonräkäherjojen kanssa :-D Taisteltiin siinä pieni hetki, kellekkään sen kummempia vahinkoja aiheuttamatta, kunnes Draco totesi, että yhtä hyvin voitaisiin mennä heidän oleskeluhuoneeseensa juomaan kaakaota. Suostuimme muitta mutkitta ja istuimme sitten loppuillan jutustelemassa luihuisten kanssa ja huomasimme, että nämähän ovatkin ihan mukavaa porukkaa.
Women and cats will do as they please ˘◡˘

Poissa Wippii

• Vuotislainen
« Vastaus #218 : Heinäkuu 27, 2012, 09:35:31 »
Itse uni (kolme yötä sitten näkemäni) ei liity Potterverseen, mutta eräs elementti oli selvästi sieltä kotoisin:

Olin kärmessuu, ja pystyin siten puhumaan (tai ainakin antamaan ymmärrettäviä komentoja) kastemadoille. :D

Olimme unta edeltävänä iltana käyneet veljeni kanssa onkimassa, ja kastomatoelementti juonsi juurensa siitä.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #219 : Heinäkuu 27, 2012, 10:37:44 »
Hah, ennen en ole nähnyt kuin tuon mistä olinkin selittänyt edellis-kertana kaksi kertaa, mutta nyt Potter-unia oikein vyöryy :D päiviti.

Näin toissa yönä ja joskus sitä aiemmin sellaista unta, että Pimento rankaisi napsimiaan AK:laisia heittämällä kutakin kuvaavan kissanpennun ulos ikkunasta :D Siinä oli se elokuvan kohtaus missä Inkvisitio-partiolaiset pitelivät AK:laisia ja Pimento seisoi siinä, mutta SITTEN Pansy toi Pimennolle korin, joka oli melko pieni. Pimento huokaisi syvään ja alkoi nakella kissoja ikkunasta :D (Y) Traagista.

Viime yönä näin unen, joka ei varsinaisesti liity Pottereiden maailmaan, mutta koski Harry Potter and the Philosopher's Stonea (siis nimenomaan sitä englanninkielistä). Tuota olin siis lukenut illalla ;D Siinä oli joku ukko, joka piti sitä pokkariversiota, jonka kansikuvana pn itse Kivi, kädessään. Hän luki ensimmäiseltä aukeamalta KOKO KIRJAN suomeksi (tietenkään unessa ei kuulunut koko kirja, koska en minä nyt niin hyvin sitä ulkoa muista, mutta tiesin jostain että siinä OLI KOKO KIRJA ).

Rupesin sitten taputtamaan, ja muutama muukin olematon henkilö teki niin. Kävi niin että jokaisella aukeamalla oli koko kirja eri kielellä :D Mukana oli ainakin Ruotsi, Espanja, Albania, Saksa ja koko lysti päättyi englannin kieleen :DD

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #220 : Heinäkuu 27, 2012, 15:13:46 »
Ensimmäisen kerran näin unta HP'sta, olin kutosluokalla, mutten muista mitä siinä unessa tapahtui, mutta kuudenteen kirjaan se kyllä liittyi - sen kyllä muistan, koska olin ottanut päikkärit kuudennen kirjan päällä. ;)
Sitten, olinko nyt kasilla, kun olin nähnyt unta siitä että olin jossakin hylätyssä kerrostalossa Tonksin ja Ginnyn tai Hermionen - en muista kumpiko oli mutta kumminkin, me lähdettiin ulos, kun tajusin katsahtaessani käytävän ikkunasta, että ulkona oli satamäärin ankeuttajia, jotka olivat tulossa sisälle hakemaan meitä ja lähdimme juoksemaan alas portaita (miksi alas?! Siellä alhaallahan oli ankeuttajia!! Mutta unta kun oli niin...) ja yllättäen oltiinkin talon alla parkkihallissa ja minä kurkistin nurkalta, ettei nurkan takana ole ketään ja ihmettelen, että miksi minulla oli ase kädessä.
Ja kolmannenkin unen olen nähnyt, mutten muista sitäkään yhtä selvästi kuin tuon Ankeuttajaunen...
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Prosper

• Vuotislainen
« Vastaus #221 : Heinäkuu 29, 2012, 08:32:53 »
Tänään näin Potter-leffoihin perustuvaa unta: Siinä oli kolme leffa-hahmoa, joista muistan selvästi Dumbledoren ja Voron, mutta en tätä kolmatta henkilöä. Dumbbis ja Voro olivat täsmälleen näyttelijöiden näköisiä leffoissa ja miljöökin oli kuin jostain studiosta tjs, mutta he olivat silti selvästi juuri Dumbbis ja Voro eivätkä näyttelijöitä. Unessa kiinnitin aluksi paljon huomiota siihen, että Vorolla oli sellaiset aivan kamalat vaaleanharmaat kaavut päällään, jotka muistuttivat vähän niitä vaatteita joita Michael Gambon (uneni Dumbbis) aina käytti leffoissa (puvustus kolmannesta leffasta lähtien meni selvästi piloille). Minusta ne olivat kamalat ja hirveät epävoromaiset. Unessa Dumbbis ja Voro sekä tämä anonyymi kolmas henkilö kuitenkin seisoivat siellä käytävällä. Voro ja Dumbbis puhuivat kiihtyneinä keskenään. En muista enää mitä Voro sanoi, mutta Dumbbis vastasi:
"Jos ikinä haluat ottaa vapaa-illan Argus niin kaikin mokomin! Tämä Horatius(? se saattoi olla hän mutta yhtä hyvin se olisi voinut olla Dolores Pimento kun en nyt muista) voi mielellään tuurata", Dumbledore oli aika kiihtynyt ja vähän noloissaankin kun hän sanoi tämän, sillä hän ei halunnut että Vorosta tuntui että tätä oltiin korvaamassa. Sellaisiakin ajatuksia kyllä oli ilmassa. Sitten Dumbledore ja Voro halasivat sydämellisesti toisiaan (kolmas henkilö katosi näillä paikkeilla unesta). He halailivat jonkin aikaa ja olivat myös nyt siirtyneet sieltä käytävältä Tylypahkan pihamaille, jonkin matkan päähän niistä kivipaasista. He alkoivat  leikkiä ja juoksennella ruoholla kuin pienet lapset tai koiranpennut. Se oli kuitenkin vähän kömpelöä, sillä Dumbbiskin olin 140-vuotias. Dumbledore pysähtyi lähelle Vorolle, joka tuijotti toiseen suuntaan ja Dumbbis katseli hänen olkansa yli. Hän näki jotain joka teki hänet taas vakavaksi ja levottomaksi. Se oli joko elävä tai kuollut karitsa tai jotain sen tapaista.

Muuta en muista.

Poissa tyhjätaulu

• normi velho
  • Vuotislainen
  • Jästi saa olla, mutta ei kuolonsyöjä.
« Vastaus #222 : Heinäkuu 31, 2012, 12:06:49 »
Oon nähny yhen Potter aiheisen unen.  Sen unen sisältö on Feeniksin kiltaan liittyvää

Tää on nyt se uni. Mää olin vähän niinku Pimennon oppitunnilla, mutta se näytti vaan ihan mun koulussa yheltä opettajalta. Ensiks se anto mulle ja yhelle mun kaverille jälki-istuntoo, mutta meille ilmesty salama arvet eikä tekstiä "en saa valehdella". Siis nää arvet ilmesty siellä jälki istunnolla. Sitten seuraavana päivän siinä unessa se oli ripuustanu kaiken maailman sääntöjä ympäri tylypahkaa ja jopa mun sängyn päätyyn oli ripustettu sääntöjä. Sitten Bellatrix Lexstrange vei mut Voldemortin tukikohtaan ja jouduin siellä sitten kaksin taistelemaan taistelemaan voldemortii vastaan. Mää voitin niukin naukin, mutta jonkun ihmeen takia taika ministeriö väitti, että olisin käyttänyt kidutus kirousta. Cornelius Toffee käski mut azkabaniin ja sietten siellä mun luokse tuli ankeuttaja. Ankeuttaja otti sen hupun pois ja sieltä alta paljastui pimento. pimetto otti sauvan esiin ja kidutti mua. Ja siihen mä heräsin.

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #223 : Elokuu 11, 2012, 11:52:06 »
Minulla ja Severuksella oli hieno kirjasto, jossa alati käpläsimme kirjojamme, joista osa oli vuosisatojen ikäisiä ja äärimmäisen arvokkaita. Kirjastoon ei päässyt kukaan muu meidän lisäksemme, mutta eräänä päivänä sinne onnistui luikahtamaan mr. Bean. Tämä nosti ensimmäisen näkemänsä kirjan syliinsä, ihaili sitä hetken ja pudotti kirjan maahan. Lattiaan osuessaan kirja räjähti. Minä ja Severus katselimme tilannetta epäuskoisen kauhistuneina. Herra Bean tarttui seuraavaan kirjaan ja räjäytti myös sen, sitten heitti toisen kirjan hyllyyn, jolloin kaikki hyllyn kirjat räjähtivät. Tässä vaiheessa aloimme Seven kanssa raivota ja komensimme Beaniä poistumaan, mutta tämä vain innostui lisää ja kaatoi hyllyjä ja heitteli kirjoja. Hän suostui poistumaan vasta, kun oli räjäyttänyt koko kirjaston maan tasalle. Istuimme Seven kanssa keskellä mustunutta maata ja pitelimme käsissämme repeytyneitä ja palavia kirjojen sivuja, katsellen kuinka Bean hyppelehti kohti uusia tihutöitä.

----

Olin Dracon kanssa hylätyssä sairaalarakennuksessa Kiinassa. Olimme juuri vapautuneet kirouksesta, joka oli muuttanut meidät kiinalaisiksi. Meidän piti piileksiä sairaalassa, kunnes oikeat kiinalaiset luulisivat meidän kadonneen ja jättäisivät meidät rauhaan typerine kirouksineen. Draco selitti, että kiinalaiset varmasti pitivät meitä hulluina, koska olimme sisarukset, mutta silti kihloissa keskenämme. Ihmettelin että missä ihmeen välissä olimme menneet kihloihin, ja Draco kertoi, että keskiaikaiset Malfoyt olivat langettaneet menneisyydestä toisen kirouksen yllemme. Tunnetustihan keskiaikaiset Malfoyt menivät naimisiin sisarustensa tai ainakin serkkujensa kanssa, ja inhosivat kaikkia niitä, jotka eivät näin toimineet. Niinpä he olivat rangaisseet meitä kirouksella, joka pakottaisi meidätkin naimisiin keskenämme. Pohdimme miten saisimme poistettua kirouksen, ja vetäydyimme piiloon johonkin peräkamarin takaiseen syrjäiseen komeroon. Komerossa oli järjettömän kuuma, joten riisuimme kaikki vaatteemme. Yllättäen Lucius pölähti paikalle ja käsitti alastomuutemme täysin väärin. Hän alkoi raivoissaan huutaa meille, että aikoo pitää pitkän luennon siveydestä ja viedä meidät jonkin papittaren luo kitkeäkseen sairaat, sukurutsaiset taipumukset pois meistä. Yritimme selittää, miten asioiden laita oikeasti oli, mutta Lucius oli järkyttävän vihainen eikä uskonut meitä. Osoittaakseen raivonsa määrän, hän kielsi meitä enää ikinä katsomasta muumeja.

// Samaan syssyyn tämäkin kirotusta arkusta kertova uni:

Lucius ja Narcissa saivat haltuunsa maailman kallisarvoisimman arkun. Arkku ei sisältänyt rahaa eikä maallisia rikkauksia, vaan kaikkein suurimpia salaisuuksia ja universaalia tietoa. Heitä varoitettiin kirouksesta, joka leijui arkun yllä, mutta he eivät välittäneet siitä.
   Pari piilotti arkun komeroon, jossa arkku liikkui itsekseen hyppien ja raahautuen. Kerran arkku loikkasi niin, että se rymähti lattian läpi alempaan kerrokseen. Jatkuvasti arkusta valui verta ja limaa, sieltä mönki ulos raatokärpäsiä ja tuhatjalkaisia, ja se kirkui ja huusi korviahuumaavasti. Se alkoi lopulta riehua niin pahasti, että Lucius ja Narcissa päättivät hankkiutua arkusta eroon. Lucius uhkasi pistää arkun kirveellä palasiksi. Tästä arkku suuttui ja syöksi sisuksistaan tulipunaisia kärpäsiä. Valtava kärpäsparvi lenteli ympäriinsä ja hyökkäili ihmisten kimppuun, kaluten nämä pelkiksi luurangoiksi. Kärpäset hyökkäsivät Narcissan kimppuun, mutta Lucius onnistui huitomaan ne pois. Tämän jälkeen pariskunta heitti arkun nuotioon, jossa se paloi tuhkaksi. Nuotiosta nousi pikimustaa savua, joka kuiski ja nauroi ja kirkui. Se laskeutui Narcissan ylle ja katosi sitten.
   Aikaa kului. Pariskunta sai elää rauhassa ja heille oli tulossa kaksoset. Mutta kun synnytyksen aika tuli, osoitti kirous olevansa yhä heidän yllään. Toinen vastasyntyneistä oli Draco, mutta toinen oli epämuodostunut möykky, jolla oli kolme päätä ja raajoja missä sattuu. Pihisevä ja vinkuva epämuodostunut vauva valutti paksua limaa ja verta ja sen paiseiden peittämä iho valui löysänä ja irrallisena sen rujon kehon päältä. Lucius heitti hirviövauvan päin seinää, ja vauva hajosi lima- ja veri ryöpyksi, ötököiksi, lepakoiksi ja rotiksi. Vauvan jäänteistä nousi pikimusta savu, joka kierteli nauraen huoneessa, ja ennen kuin hävisi katon läpi se sanoi ilkikurisesti: “Olen vain puolet kirouksestanne.”

---

Harmitti hirveästi kun tuo arkku-uni jäi kesken herätessäni, mutta silti se oli aika hieno tarina :D Ilmeisesti Draco oli sitten jonkinlainen demoni tai jotain :P
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2012, 11:54:05 kirjoittanut KP »

Poissa GinnyW

• You gotta be kidding me...
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MidnightCloak26295
« Vastaus #224 : Elokuu 21, 2012, 19:19:55 »
Joo, näen usein Potteraiheisia unia... Kerran näin sellaista unta, että ostin Voldemortille pullapitkon synttärilahjaksi...
Harry: You´re white.
Sirius: No, i´m Black
Harry: Lol, stop joking!
Sirius: No, I´m Sirius