Kirjoittaja Aihe: Kingdom Hearts  (Luettu 2050 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Cobb

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Kingdom Hearts
« Vastaus #50 : Toukokuu 11, 2012, 20:01:37 »
Itse omistan ykkösosan ja se on minusta sopivan haastava, sillä kaikki ei ole niin helppoa. Olen muuten jumissa tuossa pelissä. Olen mennyt kokonaan läpi traverse townin ja wonderlandin, deep junglen siihen kohtaan asti kun se harmaa apina antaa niitä "esineitä" matkalla puumajaan ja olympus coliseumissa cerberus-pääkkäriin asti (se on muistaakseni vapaavalintainen), en vain tiedä miten jatkan tästä eteenpäin, pitäisikö minun mennä takaisin traverse townin?
Älä aliarvioi minua vain siksi, että olen nuori.

Avada Kedavra! -> Avaudu Kebabrulla! >:-D

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #51 : Toukokuu 12, 2012, 00:48:15 »
Itse olen hurahtanut Kingdom Hearts II:seen ihan totaalisesti taas. Aloitin uuden pelinkin, koska halusin itkeä taas Roxasin julmaa kohtaloa ja kyllähän se itku pääsi. Olen nyt jossakin puolessa välissä peliä, en muista kovin tarkkaan, koska olen pelannut peliä viimeksi 2 viikkoa sitten Haukiputaalla enkä ottanut peliä Piippolaan mukaan. No, eipä se sinänsä minua häiritse. Olen jälleen tajunnut miksi II on minusta parempi kuin tuo I. II:ssa on enemmän kaikkea sellaista mistä pidän. Se on ihana myös siksi, että I on minulle hirveän tylsä peli nykyään johtuen siitä että olen pelannut sen kymmeniä kertoja läpi. Kakkonen on vielä suhteellisen uusi tapaus, koska en ole ehtinyt sitä pelata liian paljoa. Rakastan Organisaatiota ihan täysillä.

Olen myös kaverin kanssa pelannut todella ankarasti Birth By Sleepiä. Se on todella erinomainen tapaus. Tarina toimii todella hyvin ja hahmot ovat todella mukavia. Se sijoittuu aikaan ennen ensimmäisen Kingdom Heartsin alkua. Hahmoina ovat Ventus (ja joka näyttää muuten Roxasilta!), Terra ja Aqua. Jokaisella näistä on oma tarinansa, jonka saa pelata läpi (jos olette pelanneet Chain of Memoriesia aikoinaan niin tiedätte varmasti mitä tarkoitan~). Tämä peli sopii ehdottomasti niille, joita kiinnostaa kuka Xemnas oikeasti on. Suosittelen kyllä lämpimästi. Pelin alustana toimii Playstation Portable. Itse olen aikonut hankkia kyseisen laittaan ja pelin, jotta voin pelata nämä itse läpi. Kun olen tuossa ystäväni kanssa tätä pelannut, olen mielessäni myös huomannut hälyttäviä yhteneväisyyksiä kahden hahmon kesken. On se jännää, ja minähän rakastan kaikenlaisia jänniä teorioita.

Dream Drop Distancea en ole hankkimassa lainkaan, koska en omista Nintendo DS:ää. Sen sijaan odotan jenkkijulkaisua (Heinäkuun 21. 2012) ja pelin läpipeluuopasta, jonka sitten katson läpi. Tämä peli on Chain of Memoriesin tapaan juonellisesti todella tärkeä, koska olen lukenut Dream Drop Distancen alustavan Kingdom Hearts III:sen tarinaa.

Itse omistan ykkösosan ja se on minusta sopivan haastava, sillä kaikki ei ole niin helppoa. Olen muuten jumissa tuossa pelissä. Olen mennyt kokonaan läpi traverse townin ja wonderlandin, deep junglen siihen kohtaan asti kun se harmaa apina antaa niitä "esineitä" matkalla puumajaan ja olympus coliseumissa cerberus-pääkkäriin asti (se on muistaakseni vapaavalintainen), en vain tiedä miten jatkan tästä eteenpäin, pitäisikö minun mennä takaisin traverse townin?

Laitan nyt koko vastauksen spoiler tageihin.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Yritin vastata mahdollisimman tarkasti jokaiseen kysymykseesi. Toivottavasti pääset eteenpäin pelissä, koska sen parhaat palat ovat vasta tulossa! Ja jos selitin jonkin asian epäselvästi niin kysy suomennosta. Olen tosiaan kirjoittanut tämän nyt yöllä ja kirjoitusvirheet/asiavirheet voivat olla mahdollisia. ^^'

//Vai että istunto vanheni? Olehan hiljaa ja ota kaakaota, Vuotis~ <3
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Narnia

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #52 : Heinäkuu 25, 2012, 16:27:13 »
Moi!

Viime viikolla julkaistiin uusi KH -peli Nintendo 3ds:lle:Dream drop distance.

Siinä voi ohjata Soran lisäksi Rikua.Luvassa on uusia comboja,uusia maailmoja - tai uudelleen käsiteltyjä - ,kuten Notre Damen kellonsoittaja ja Tron = Legacy (Perintö) jne.

Itselläni ei peliä vielä ole,mutta on ostoharkinnassa.^^ Olen lukenut siitä wikipediasta ja hyvältä näyttää ja kuulostaa. Virallisen pelitrailerin voi katsoa täältä: 
http://www.youtube.com/watch?v=hDFTNXH3pKk

Poissa Ajatusliekki

• Vuotislainen
  • Where the heart lies
  • Pottermore: HallowGalleon47
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #53 : Heinäkuu 28, 2012, 19:22:59 »
Itselläni on tuo KH3D juurikni nyt kesken :). Gamepaly tuntuu KH1/BBSn sekoitukselta.  Tuntuu tässä vaiheessa hyvältä peliltä, kun 14h alla.
mus mus -> Ajatusliekki

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #54 : Heinäkuu 29, 2012, 14:48:17 »
Minullakin on tämä nyt. Olen tosin vasta Notre Damen kellonsoittajan maassa. Hyvä peli,muttei täydellinen. On ärsyttävää,kun -vaikka ei haluisi - joutuu vaihtamaan Rikuun,kun haluisi pelata vielä Soralla. Tämä on ärsyttävää etenkin kun on kesken jokin pomotaistelu. Otusten luonti on hauskaa ja niiden apu taistelussa on hyvä asia. Grafiikka on myös hienoa ja kolmiulottteisuus näyttävää. Ääninäyttely on(kuten aina aiemminkin) loistavaa.

8/10

Voisiko joku auttaa.

Olen jumissa siinä,kun mennään Rikulla Notre Damen kellonsoittajan maahan- siis kun portti sinne päästääkseen pitää avata-. Mitä sille viholliselle pitää tehdä,mikä viskoo niitä juttuja? Olen mielestäni yrittänyt kaikkia mahdollisia nappeja ja keinoja.

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #55 : Heinäkuu 29, 2012, 15:01:22 »
Itse en pysty Dream Drop Distancea lainkaan pelaamaan, koska en omista tuota Nintendo 3DS konetta ollenkaan, mikä on sääli. Peli nimittäin näyttää niin upealta, että ahdistaa kun en pääse sitä itse mättämään läpi. Olen kyllä miettinyt löytyisikö jostakin tuon laitteen emulaattoria, jotta voisin ladata ja pelata sitten tällä koneella, mutta en yhtään edes tiedä mistä etsiä joten se on ongelma. Taidan kuitenkin vain käyttää youtubea hyväkseni joku päivä ja katsoa jonkun tekemän läpipeluuoppaan läpi. Tein saman aikoinaan Chain of Memoriesin kanssa, kun tajusin sen olevan ikään kuin pohjana tuolle KH2:lle. XD

Minulla on kyllä ollut aikeena nyt ainakin hankkia tuo PSP, koska haluan mättää Birth By Sleepin läpi itse jossakin vaiheessa. Ei se PSP edes maksa paljoa enää niin ei varmaan tarvi rahaakaan paljoa säästää. Ja Terran pelaamisen kanssa oli hauskaa noitua aina kun se ei ottanut kallion kielekkeestä kiinni. Sama ongelma mulla oli välillä kun pelasin Deep Junglea läpi KH1:ssä. Miksi sen piti olla niin hankalaa, vaikka minä selvästi olin ihan oikeassa kohdassa hyppäämässä ja ottamassa kiinni siitä reunasta? :D Square Enix on troll. <3

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #56 : Marraskuu 25, 2012, 17:10:12 »
Nostanpa, koska olen taas jumissa ykkösosassa ja comebackini kunniaksi. Olen Monstrossa, sen jälkeen, kun Riku on näyttäytynyt ja hän ja Pinocchio ovat paenneet. Juoksentelen vain tuloksetta kammiosta toiseen, mitä tässä pitäisi tehdä?

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Marraskuu 26, 2012, 10:55:46 »
Muistaakseni,kun tarpeeksi ravaat niitä kammioita,niin pian pääset paikkaan,missä on neljäs kammio,mene siitä sisään. Sitä seuraavassa kammiossa on "parasiittihäkki"(tarkemmin sanottuna neljännessä kammiossa on tallennuspaikka ja sitten edellä mainittu).Kukista se, mene takaisin sinne missä on Gepeton laiva. Saat Gepetolta high jump abilityn. Sillä pääset ylempään suuaukkoon siellä Gepeton laiva - paikassa. Kiipeä ylös niitä juttuja pitkin. Vastassasi on taas "parasiittihäkki". Kukista se jälleen ja mission complete! ^^

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #58 : Marraskuu 26, 2012, 19:18:11 »
Siinä oli muistaakseni jokin semmoinen jippo, että pitää mennä jokaiseen oikealla olevaan aukkoon (tai mahd. vasemmalla, en muista), mutta en nyt tätä väitettä pysty vahvistamaan, kun en löydä sitä sivua mistä muistaisin tämän lukeneeni.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #59 : Maaliskuu 21, 2013, 17:59:45 »
Tälläinen uusi Kingdom Hearts peli olisi tulossa,siis Eurooppaan myös:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts_HD_1.5_ReMIX

Vaikuttaa mahtavalta! Kolme peliä yhdessä,mutta hinta voi olla tyyris sitten kun se ilmestyy. Itse aion silti ostaa.:)

Poissa Cobb

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 12, 2013, 21:10:09 »
Tervehdys, pitkän pitkän tauon jälkeen kirjoittelen tännekin, toivottavasti joku muistaa minut. Nyt olen jumissa Ursula kakkosessa (jättiversio) ja olen muuten suurinpiirtein oppinut tunnistamaan aina milloin mikäkin isku on vuorossa, mutta ne lasersäteet häiritsevät, jotka pomppaavat aina iskemään tyhjästä ja tappavat Soran. Tähän vinkkejä?

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #61 : Joulukuu 04, 2013, 11:25:52 »
KH3 tulee alustavasti PS4:lle tämän kuun vika päivä. Splendid!

http://cdon.fi/pelit/kingdom_hearts_3-23880859

Tässä vielä Youtube- video pelistä:

http://www.youtube.com/watch?v=npjBHFb0fZM

Muuten tämä foorumi on aika kuollut....=(

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
« Vastaus #62 : Joulukuu 05, 2013, 17:00:14 »
Minä olen hiukan epäluuloinen asiasta. KH3:n julkaisusta alkoi vuotaa tietoja vasta tämän vuoden puolella, eikä Japaninkaan julkaisupäivää ole minun tietojeni mukaan määritelty. En siis usko, että peli tulee Eurooppaan ennen vuotta 2015. :)

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #63 : Joulukuu 05, 2013, 21:19:24 »
Korjaus: pelin ohjaaja tai tuottaja sanoi,että julkaisu menee maaliskuulle 2014.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 10, 2014, 17:22:13 »
Nyt on saatu mahtava tieto: Kingdom hearts 2.5 ilmestyy Euroopan alueella 5.12.2014!!

Peli näyttää videoiden perusteella loistavalta. Birth by sleepiäkin pääsee pelaamaan ps3:lla. Taistelujärjestelmä on kuitenkin vähän erilainen kuin mihin ollaan totuttu.

Tässä linkit:    http://fi.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts_HD_2.5_ReMIX

http://www.kingdomhearts.com/

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #65 : Kesäkuu 10, 2014, 23:26:07 »
Nyt on saatu mahtava tieto: Kingdom hearts 2.5 ilmestyy Euroopan alueella 5.12.2014!!

Peli näyttää videoiden perusteella loistavalta. Birth by sleepiäkin pääsee pelaamaan ps3:lla. Taistelujärjestelmä on kuitenkin vähän erilainen kuin mihin ollaan totuttu.

Tässä linkit:    http://fi.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts_HD_2.5_ReMIX

http://www.kingdomhearts.com/

Aivan mahtavaa! Pelkäsin, että koko HD Remix - projektista luovuttiin tai parhaimmassakin tapauksessa tuo toinen osa oltaisiin saatu vain pleikka nelosella (en ole hardcore pelittäjä, joten en koe tarvetta hommata seuraavan sukupolven konsolia ennen kuin sen saa pilkkahintaan ja vähän enemmän pelejäkin on tarjolla), joten helpottavaa tietää, että on tulossa ja kolmoselle. Olin ekan osan KH1 - osiota pelatessa aivan valtavissa nostalgia fiiliksissä, joka olisi kivaa kokea uudestaan ja en malta odottaa, että pääsen KH2 Final Mixin kaikkia kivoja bonuksia (mm. Organisaatio taistelut) kokeilemaan. Ja tottakai nyt "uuden" KH - pelin saaminen samassa paketissa (en lasken Re:CoMin vanhan pelin päivitetyksi versioksi), jossa vielä pahiksen roolissa kuullaan Leonard Nimoy, kasvattaa vain pelin ostoarvoa silmissäni entisestään.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #66 : Syyskuu 03, 2014, 10:00:24 »
Moi taas!

Amazonin sivuilla on julkaistu KH 2.5:sen kansikuva. Mielestäni se on tosi hieno.

Vaikka peli tulee ulos vasta neljän kuukauden päästä, se aika koittaa äkkiä koulussa puurtaessa.

Tässä linkki:  http://www.amazon.com/Kingdom-Hearts-ReMix-Limited-Playstation-3/dp/B00FS2XRIC/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1409727556&sr=1-1&keywords=kingdom+hearts+2.5

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #67 : Lokakuu 25, 2015, 14:41:14 »
Avomieheni kanssa ollaan nyt pitkään pelattu Kindom Heartsia ja tehty siitä suomenkilistä Let´s play videota youtubeen. avomieheni toimii tässä pelaajana ja peliasiantuntiana ja minä taas Disney fanina Disneyn puolestapuhujana. peli on vielä kesken, mutta aina välillä jaksetaan pelata sitä eteenpäin. Käykää ihmeessä katsomassa: https://www.youtube.com/watch?v=9yREoumlt20

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Marraskuu 05, 2017, 17:29:49 »
Kingdom hearts 3 julkaistaan ensi vuonna, mahdollisesti keväällä huhti-toukokuussa, varasin tänään omani Gamestopista.

Uusia maailmoitakin on tiedossa, kuten Tähkäpään maa, joku avaruusmaa (Ei Tron) ja mm. Toy story. Grafiikkakin näyttää hienolta, katsoin Youtubesta yhen KH3 trailerin.