Kirjoittaja Aihe: Kingdom Hearts  (Luettu 1683 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Ajatusliekki

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Where the heart lies
  • Pottermore: HallowGalleon47
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Kingdom Hearts
« Vastaus #25 : Toukokuu 01, 2010, 01:14:14 »
Ei ole. Mutta varmaan tulee.
mus mus -> Ajatusliekki

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 04, 2010, 15:21:39 »
Onko Kingdom Hearts 3 tullut/tulossa?Näin sen kuvan Google kuvahaulla.

Poissa Kira

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 07, 2010, 17:08:44 »
Birth By Sleep tulee kesäkuussa, ainakin omien lähteiden mukaan. <3 :D enpä tiedä onko sitä mainittu vielä, mutta there you have it.
Ostin PSPn viime viikolla ihan Birth By Sleepin takia >w<

Birth by Sleep julkaistaistaan 7. syyskuuta 2010 Yhdysvalloissa ja 13. elokuuta 2010 Euroopassa. Että vielä joutuu muutama kuukautta odottamaan.

Kyllä se Kingdom Hearts 3 on tulossa, mutta siinä vielä kestää jokunen vuosia.
http://www.peliplaneetta.net/pelikonsolit/uutiset/10913/Kingdom-Hearts-3-tekeilla/

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #28 : Lokakuu 02, 2010, 15:16:09 »
Siis onko se Birth by sleep nyt kaupoissa ja eikö se olekin PS3:lle??Eikun se taitaankin olla PSP:lle,mutta eikö DS pyöritä PSP:n pelejä tai toisinpäin???Pliis vastatkaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2010, 15:28:52 kirjoittanut Narnia »

Poissa Damie

• Satakieli
  • Vuotislainen
« Vastaus #29 : Lokakuu 02, 2010, 21:15:15 »
Birth by Sleep on PSP:lle, eikä DS pyöritä sitä koska kyseessä on kaksi eri käsikonsolia.
Get away
Run away
Fly away

Aoi Usagi

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Lokakuu 03, 2010, 20:38:30 »
Aivan mahtava!
Ensimmäisen pelin olen pelannut kaski kertaa läpi, vaikkakin kakkoseen verrattuna se on kamalan tylsä.
Toinen osa Kingdom Heartsia on tämänhetkinen lemppari. Johtunee osittain organizationista ja siitä, että Riku on ihanampi kakkosessa... Siinä on myös paljon enemmän SoRikua. (namnam) Sen olen pelannut ainakin kaksituhattaviisisataakahdeksankymmentäkuusi kartaa läpi.
358/2 days on taas minulta vielä kesken, koska myöhästyn aina sekunnin kun pitäisi parantaa. "Oho, energiat vilkkuu! Nyt minä par- ei ole totta.. Kuolin taaaaaaaasssss..." :' )
Mangojakin olen lukenut, joskaan en oikein päässyt perille niistä? Loppuivat mielestäni jotenkin kesken.

Sawnah

• Ankeuttaja
« Vastaus #31 : Marraskuu 11, 2010, 13:36:58 »
Siis onko se Birth by sleep nyt kaupoissa ja eikö se olekin PS3:lle??Eikun se taitaankin olla PSP:lle,mutta eikö DS pyöritä PSP:n pelejä tai toisinpäin???Pliis vastatkaa.

DS pyörittää DS pelien lisäksi ainoastaan GB pelejä. PSP pelit ovat pienikokoisia levyjä jotka menevät vain PSP konsoleihin.

Aoi Usagi: Mangoja ovat siis Kingdom Hearts, Kingdom Hearts Chain of Memories ja Kingdom Hearts 2, joista kaikki ovat siis jo julkaistu kokonaan. Manga jota julkaistaan nyt on 358/2 Days.

Birth By Sleep on Kingdom Hearts peleistä selkeästi paras. Aivan upea peli.

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #32 : Tammikuu 02, 2011, 17:49:49 »
Ei se kyllä ensimmäistä voita...
Olen itse pelannut Kh-pelejä jo kauan. Muistan vielä kun piti odottaa kakkospeliä niin kauan, että loppujen lopuksi tilasin sen Amerikasta. Kh:t ovat ehdottomasti parhaita pelejä mitä Square-Enix tällä hetkellä ulos suoltaa ja niihin voisi panostaa vähän enemmän ja jättää Final Fantasyt tekemättä (X:n jälkeen en ole niistä peleistä kovin paljon nauttinut, vaikka XIII olikin jo melko hyvä). Nomura on loistava kirjoittaja ja luonut niin monimutkaisen tarinan, että ei heti uskoisi että se on keksitty lennossa. KH-maailma syventyy joka pelissä yhä enemmän ja enemmän, ja Square osaa kyllä rahastaa Final Mixeillä ja koukuttaa salaisilla loppuvideoilla ;).

Ensimmäinen KH on minusta yhä edelleen paras, koska siinä on koherentein tarina. Organisaation ja Castle Oblivionin tuominen sarjaan oli hyvä idea (minkä takia tykkään CoMista), mutta kh2 ei mielestäni vienyt tätä ideaa kunnolla eteenpäin, ja peli olikin minulle ainakin hirveä pettymys :/. KH2 on myös aivan liian lineaarinen ja siinä on panostettu liikaa Disney-maailmoihin, joiden tarinat eivät minua ainakaan kiinnosta läsheskään yhtä paljon kuin Soran tarina. 358/2 Days oli vielä tylsempi, joten luulin jo että sarja kuolee pystyyn. Onneksi BBS (jonka pelasin japaniksi läpi!!) oli jo paljon parempi, parempi kuin CoM, ja toi sarjaan kiehtovia tarinakoukeroita, joita voikin sitten hyvin setviä tulevissa peleissä... Odotan 3DS-peliltä paljon, ainakin Codedin salaisen loppuvideon jälkeen. Coded ei tietääkseni ole vielä ilmestynyt englanniksi, joten en spoilaa mitään, mutta peli on loistava - parempi kuin CoM mielestäni mutta ei ihan yhtä hyvä kuin BBS. Tarina tapahtuu KH2 jälkeen ja sitoo loistavasti, tosin arvattavasti, BBS:n ja 358/2 Daysin tarinat yhteen... Ja luo hyvän sillan 3DS-pelille ja myöhemmin KH3:lle.

Pelit parhausjärjestyksessä, neljä loistavaa peliä ja kaksi vähemmän hyvää:

Kh1
BBS
Coded
CoM
Kh2
358/2 days

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
« Vastaus #33 : Tammikuu 07, 2011, 20:03:53 »
Kaikki on pelattu läpi (japanilainen Final Mix roikkuu myös hyllyssä), mutta ainoat joista tykkään on KH1-2 ja lukeudun siihen "Xionin vihaajat" ryhmään : )
Fanitettu on jo siitä asti kun eka peli tuli kauppoihin, voi niitä aikoja <3

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #34 : Tammikuu 09, 2011, 17:49:40 »
Tällainen kysymys, että onko teillä Final Mixia varten japskipleikka vai joku muu systeemi?
Koska (kuten kaikki varmaan tietää) europleikka ei pyöritä japanipelejä.

Sephiroth oli ykkösessä paljon hankalampi, kun mitä kakkosessa. Ykkösessä kuolin varmaan viidesti, ennen kuin pääsin lähellekään Sephirothin voittamista ja kakkosessa onnistuin ensiyrittämällä. Tosin ykköstä pelatessa en kyllä ollut pahemmin pleikkapelejä ennen pelannut, että sekin kai vaikutti asiaan.

tobtob

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Tammikuu 11, 2011, 00:13:58 »
(Gollim, muistan sut Faneista, kaikkosit joskus sieltä jonnekkin)

Siis Final Mixiä vartenhan tarvii jotkin erikoisvempeleet, jos hatara muisti pelaa. Mut japskipleikkahan se on se joka sen varmasti pyörittää.

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #36 : Tammikuu 11, 2011, 13:22:59 »
(Gollim, muistan sut Faneista, kaikkosit joskus sieltä jonnekkin)

Siis Final Mixiä vartenhan tarvii jotkin erikoisvempeleet, jos hatara muisti pelaa. Mut japskipleikkahan se on se joka sen varmasti pyörittää.
Jep. Joku erikois CD-soitinviritelmä pitää laittaa jotta FM toimii. Ei itseasiassa kuulemma ole kovinkaan vaikea ja on joskus ollut aikeissa hankkia sellainen. Ihan vain KHII FMn vuoksi :D Larxene <3
Itse toivoisin, että mentäisiin nyt jo siihen KH3seen eikä tehtäisi enää näitä sivupelejä. On sanottu että Master Xehanort voi nyt palata takaisin joten voitaisiin mennä siihen.
3DShän on kuulemma Soran ja Rikun Mark of Masterystä jossa valmistautuvat Xehanortin uuteen tuloon.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Jii

• replica
  • Vuotislainen
« Vastaus #37 : Toukokuu 06, 2011, 13:11:23 »
Swap Magicilla pitäisi mun mielestä saada toimimaan FM:t ja muutkin importatut pelit. Itsekin olen miettinyt että hankkisin tuon joskus niin pääsisin pelaamaan paria kivaa peliä (Tales of the Abyss ja RE:CoM esimerkiksi) mutten ole sitten jaksanut kuitenkaan... :D

Mutta joo, KH:t on kivoja kyllä! Joskus aikoinaan ne oli henki ja elämä (= KH2 läpi kolmessa päivässä) ja perustin niille foorumeita (itse asiassa just tobtobin kanssa joka tuossa ylempänä kirjoitteli :D) ja pyörin ahkerasti monella nettisivulla ja foorumilla (KHFaneissa esim) ja pelasin tietty pelejä läpi uudestaan ja uudestaan. Nykyään on vähän laantunut into KH:ita kohtaan, mut edelleen ne kuitenkin kiinnostaa tosi paljon ja seuraan ahkerasti kaikkia uutisia ja ostan uusia pelejä jne, tai no re:Codedia en oo vielä ostanut, kun olen kuullut että se on täysin surkea. :P Jotenkin jännää olikin nähdä Gollimilla (hei muistan sut KHFaneista! o/ Taidettiin puhuakin joskus ihan kiitettävästi mesessäkin jne, Darknessina olin siellä) se peli toisena. Siis tietty se ihan pelattavalta vaikuttaa, mutta jotenkin jotain laatikkopuzzleja KH:ssa...? Ei jotenkin sovi.

Itse en oikein osaa sanoa että mikä näistä paras on. Ykkönen, kakkonen ja BbS on suosikkeja tietty, mutten osaa yhtään laittaa niitä järjestykseen, kun kaikilla on ne hyvät puolensa. Se nyt kuitenkin on selvää, että 358/2 Days on ehdottomasti viimeisenä (tai sitten re:Coded, en ole pelannut vielä niin en osaa sanoa). KH3:sta odotellessa~

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #38 : Toukokuu 09, 2011, 21:46:51 »
Oi, Kingdom Hearts. <3 Olen ollut suuri fani jo vuodesta 2002 kun ensimmäinen julkaistiin. Se kyllä iski tosi lujaa, vaikka se ensimmäinen versio olikin saksankielinen (isä kävi Saksassa ja toi tuliaisena Ps2 ja Kingdom Hearts ykkösen, jonka myöhemmin löysin kirpparilta englanninkielisenä). Vaikka en saksankielisestä tajunnutkaan mitään ja sokeasti juoksin paikat läpi, pääsin aika pitkälle kuitenkin. Jopa niinkin kauas kuin Halloween Towniin kun pelikello näytti 60h ja leveleitä oli jotain 59 :D Ja kun sain sen englanninkielisen version, se ei alkanut enää lukea sitä saksankielistä tallennusta, joten oli pakko aloittaa peli uudelleen. No, en menettänyt oikeastaan mitään, kun pääsin viimeinkin tarinaan sisälle. <3 Pelin läpi pelaamisessa kuitenkin meni jonkin aikaa, mutta ei se haitannut. Kyllä itku tuli kun Simple & Clean soi lopussa Utada Hikarun laulamana ja tajusin pelanneeni pelin lopultakin läpi sen jälkeen kun olin ehkä 10 kertaa yrittänyt. Pitäs pelata se taas joskus läpi kun se loppuvideo on niin älyttömän hieno. :)

Pelasin vähän matkaa myös Chain of Memoriesia, mutta kovin pitkälle en koskaan päässyt. Ja pelasin tätäkin aluksi japaninkielisenä. Oli jännää kun en mitään osannut enkä ohjeistuksestakaan mitään ymmärtänyt. Sitten jostain kaivoin englanninkielisenkin version, enkä sitäkään pelannut kovin pitkälle. Ja pelasin tosiaan emulaattorilla omalla koneella. En jaksanut kyllä pitkälle sitä vääntää, vaikka pidinkin kovin pelistä. Myöhemmin toki nettiin ilmestyi jokin elokuvan tapainen, jossa joku oli pelannut pelin loppuun ja kuvannut ja editoinut sen elokuvaksi, joten katsoin sen sitten. Harmi etten enää tiedä minne se koneelta katosi, mutta samapa se.

Kingdom Hearts 2'n ilmestyminen oli minulle jotain niin herkkua, että voi taivas sentään. Heti kun sen sai englanninkielisenä ja aluekoodilla 2 nii tilasin yhdestä nettikaupasta synttärilahjaksi. Siinä meni se päivä sitten ihanasti Roxasin parissa. Koko peli oli tosi helppo verrattuna tuohon edeltäjäänsä, mutta silti tämä peli iski minuun jotenkin paljon paremmin kuin tuo ensimmäinen. En oikein tiedä, miksi, mutta näin vain on. Luultavasti minä pidän tästä pelistä enemmän Roxasin, Naminén ja DiZin takia. Rikukin oli söpösti paikalla, ja pidin hänestäkin. Pahiksiakin oli mukavasti ja he olivat erilaisia, mistä iso plussa. Ainoa mikä otti päähän oli Xemnas ja se lopputappelu. Se oli niin epämiellyttävä kokemus että toista ei ole. :D Piti neljä kertaa ainakin yrittää ennen kuin hoksasin mitä tehdä tietyssä kohtaa tappelua.

Minulta muuten löytyy koneelta ykkösen ja kakkosen soundtrackit, ja ihan japaniversiot vielä kaiken lisäksi. Ne Atlantican laulut on ihan naurettavan kuuloisia japaninkielellä. :D
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 23, 2011, 20:48:27 »
Kingdom Hearts on aivan mahtava pelisarja, rakastan. Itse kyllä omistan vain tuon ensimmäisenä ilmestyneen, KH 1:n (Playstation 2:lle), mutta muidenkin osien hankkiminen houkuttaisi kovasti. Sopivia pelikonsoleita meillä ei kyllä ole kuin tuo PS2 ja Nintendo DS, veljeni kun oli julma ja vei kaikki omat kapineensa pois muuttaessaan omaan kämppään. Häneltä olisi esimerkiksi PSP:kin löytynyt.
Nintendo DS:lle pelien ostaminen mietityttää hieman, sillä petyin katkerasti esimerkiksi saatuani Kuoleman varjelukset -pelin kyseiselle konsolille. Grafiikka oli niin ruma, että peliä pystyi hädin tuskin katsomaan, joten eipä tuota KV:tä ole tullut pelailtua. Omistan vieläpä tuon vanhimman DS:n, en tiedä onko silläkin vaikutusta. Kingdom Heartsit ovat visuaalisesti niin upeita pelejä, etten missään nimessä tahdo hieroa suolaa silmiini hankkimalla ne konsolille, jolla grafiikka näyttäisi älyttömän hirveältä. No, KV saattoi olla yksittäistapaus. Omistan DS:lle lisäksi vain kaksi nimenomaan sille suunniteltua peliä, joten niiden grafiikka on vähintäänkin siedettävä, vaikkei mitenkään silmiähivelevä. Mieluummin hommaan KH-pelejä jollekin sellaiselle konsolille, jolla ne näyttävät oikeasti arvoisilleen. En ole muutenkaan kovin innostunut käsikonsoleista.

En voi sanoa varsinaisesti ihailevani sitä, että pelisarjan osia on ripoteltu vähän sinne tänne, ja että pitäisi omistaa kasa erilaisia alustoja voidakseen hankkia kaikki pelit. Jos kaikki olisivat saatavilla vaikkapa yhdelle konsolille, niin asiat olisivat mielestäni paremmin. Toki pelien erilaiset ominaisuudet pääsevät paremmin oikeuksiinsa eri alustoilla, mutta silti. Noh, eipä minulta puutu muita tarpeellisia kuin PSP.

Kuten tuossa edellä ylistinkin, KH-pelit ovat visuaalisesti todella kauniita. En pidä tuota omistamaani rumaksi luonnehdittua "ensimmäistä osaakaan" rumana, sitäkin pelatessa olen jäänyt monta kertaa ihastelemaan ympäristöä ja hahmoja. Videopätkät kuitenkin tuovat pelin varsinaisen henkeäsalpaavuuden esiin.
Sitten tietenkin se musiikki. Varsinaista taidetta, muuta ei voi sanoa.

Tyhmänä olen hieman spoilannut itseäni tulevista tapahtumista, enkä voi olla ihailematta pelin juonenkäänteitäkään. Hyvä ettei ole muutamia fanivideoita katsellessa tullut tippa linssiin. Odotan kyllä kovasti sitä päivää, kun onnistun saamaan muitakin pelisarjan osia käsiini.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2012, 16:36:52 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Kira

• Vuotislainen
    • twitter
  • Pottermore: CentaurRune18
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 24, 2011, 11:34:07 »
Eihän KH pelejä olekaan edes muille konsoleille tehty kuin Playstation 2:lle, DS:llä ja yksi peli PSP:lle.

Kingdom Hearts 2 on Playstation 2:lle tehty. Kingdom Hearts 358/2 Days​ on suunniteltu juuri DS:ää varten. Itse en ole kyllä sitä pelannut kun en omista DS:ää, mutta vidoita olen nähnyt. Pelaaminen/peligrafiikka näyttää ehkä vähän rosoiselta, mutta tuskin DS:lle paremman näköisiä pelejä saa.

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
« Vastaus #41 : Kesäkuu 24, 2011, 15:20:27 »
Eihän KH pelejä olekaan edes muille konsoleille tehty kuin Playstation 2:lle, DS:llä ja yksi peli PSP:lle.
Ja GBA:lle ja kännykälle! Chain of Memories <3

Jos ykkönen ja kakkonen on ns. peruspelit, niin niistä tajuaa tarinan, mutta ilman "lisäpelejä" juonessa ei ole kyllä mitään sielua! Ykkösen ja kakkosen pelanneena luulin pelanneeni jälleen yhtä sankari-pelastaa-prinsessan -peliä, mutta mutta 358/2 ja CoM sun muut sai tarinasta jotenkin merkittävän, ei vaan semiviihdyttävää mättöä.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Heinäkuu 31, 2011, 13:47:38 »
Tietääkö kukaan milloin Kingdom Hearts Re:chain of memories tulee Suomeen vai tuleeko ollenkaan?

Poissa momentum

• Daydreamer
  • Vuotislainen
  • Hi~ ♥
    • Tunneterapiaa
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #43 : Elokuu 01, 2011, 14:44:21 »
Re: Chain of Memoriesia ei ole julkaistu Euroopassa ollenkaan. Se on julkaistu vain Japanissa ja Amerikassa. :<
Löydätte mut myös näistä:
last.fm||Twitter||Facebook||LiveJournal||Fanfiction.net||DeviantART

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #44 : Syyskuu 13, 2011, 13:40:59 »
Tietääkö kukaan pystyykö Final Mixin tai Final Mix 2 ostamaan jostain suomalaisesta nettikaupasta? Olen kyllä jo katsastanut CD.COM:in ja discshopin tuloksetta,mutta kysynpä silti.

Kiitos.

Poissa Ajatusliekki

• Vuotislainen
  • Where the heart lies
  • Pottermore: HallowGalleon47
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #45 : Syyskuu 15, 2011, 18:48:14 »
Final Mixit eivät toimi eurooppalaisilla Pleikkareilla, joten mahdollisuudet saada niitä suomalaisita nettikaupoista on hyvin huonot.
mus mus -> Ajatusliekki

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #46 : Syyskuu 27, 2011, 11:18:50 »
Entä tietääkö kukaan,mistä nettikaupasta saisi Kingdom Hearts 1 tai 2 kokonaan japaniksi?

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
« Vastaus #47 : Syyskuu 27, 2011, 18:35:17 »
Sama juttu, kuin noitten Final Mixien kanssa. Suomalaisissa koneissa toimivissa levyissä on enkunkielinen dubbi, joten jos japaninkieltä halajaa, niin pitää ostaa japanilainen levy, joka ei suomalaisessa laitteessa toimi eli tuskin tätäkään mistään suomalaisesta nettikaupasta saa.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Tammikuu 19, 2012, 16:52:15 »
Ennen Kingdom Hearts III:a on tulossa yksi väliosa, Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, joka julkaistaan Nintendo 3DS:lle tämän vuoden puolella. Japanissa peli ilmestyy maaliskuussa, Pohjois-Amerikan ja Euroopan tarkemmat julkaisuajat eivät taida olla vielä tiedossa. Peli on ensimmäinen KH-sarjan osa, jossa esiintyy muitakin kuin tutuksi tulleita Disney- ja Final Fantasy -hahmoja - esimerkiksi hahmoja pelistä The World Ends with You. (Wikipediaan kannattaa aina luottaa ja niin.)

En ole pelannut Kingdom Heartsia melko pitkään aikaan, mutta sain kesällä KH II:n, eli tällä hetkellä hyllyssä ovat I & II. :) Suosikkihahmoni tittelin on saanut Axel, mutta pidän monista muistakin hahmoista. Sitä odottelen sinnikkäästi, ilmaantuisiko sarjan muita osia tulevaisuudessa PS2:lle täällä Euroopassakin. Uusia konsoleita en tahdo hankkia, ja pleikkarigrafiikka on kuitenkin parempi kuin tuon Nintendo DS:n.

//No voi sun. :(
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2012, 12:48:30 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Amyna

• 'urmaava neito
  • Vuotislainen
  • Vapaamatkustaja
« Vastaus #49 : Tammikuu 19, 2012, 21:34:51 »
Omistaako joku muu KH rihkamaa? Mulla on figuureja ja sarjakuvia, haluaisin myös 358/2:n kirjat!

Entä tietääkö kukaan,mistä nettikaupasta saisi Kingdom Hearts 1 tai 2 kokonaan japaniksi?
No vaikkapa täältä. Hakemalla löytää lisää! Muista, ettei peruspleikka pyöritä noita ilman vilunkipeliä.

ilmaantuisiko sarjan muita osia tulevaisuudessa PS2:lle täällä Euroopassakin
Ei.
Julkaisua ei ole suunnitteilla = ei tule tapahtumaan!