Kirjoittaja Aihe: The Veronicas  (Luettu 1415 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
  • Tupa: Korpinkynsi
The Veronicas
« : Maaliskuu 06, 2009, 13:48:00 »
The Veronicas on ihana, australialainen pop-rock duo!
Laulajina ovat kaksoset Jessica ja Lisa Origliasso(Jessica on pari minuuttia vanhempi kuin Lisa). Heidän tunnetuin hittinsä on Untouched, joka on alkanut pyöriä Suomessakin The Voicelta. Heiltä on ilmestynyt kaksi levyä, ensimmäinen, The Secret Life Of... vuonna 2005 ja Hook me up, vuonna 2007.
Omia suosikkejani kappalaeista ovat Untouched, This Love, All I Have, Take Me On The Floor ja All About Us(All About Us on alunperin The Veronicasin kappale, mutta T.A.T.U on (kuulemma) varastanut sen)

Jos ette ole kuulleet The Veronicasia, suosittelen ERITTÄIN lämpimästi!!! Varsinkin This Love ja Speechles- kappaleita,niissä on ihanat sanat<333
Jos taas etsitte menevämpiä kappalaleita, suosittelen 4ever, Take Me On The Floor, Popular, Hook Me Up ja Untouched-kappaleita.
Ihania kappaleita on paljon paljon enemmän! Itse pidän kaikista biiseistä, tai ehkä Stay on liikaa kitaran rämpytystä(vaikka onkin herkkä kappale)

http://www.theveronicas.com/  <---- tuo on The Veronicasin virallinen sivu, siellä on myös myös musiikkinäytteitä.
Pyydän, kuunnelkaa musiikkia, ja kommentoikaa mielipiteitänne. Olen kiinnostunut kuulemaan, että mitä mieltä muut ovat The Veronicasista.
//Huhutar siirsi aiheen artisteihin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2009, 19:20:23 kirjoittanut Isabella »
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: The Veronicas
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2010, 19:25:32 »
Olin kesälomalla kamulla yötä ja se kuunteli The Veronicas- biisejä. En sillon kehdannut kysyä biisejen nimiä, mutta nyt löysin ne vihdoin! Kiitos Kathleen kun laitoit tänkin tänne! Päässäni on kesästä asti soinut Take Me On The Floor ja 4ever. Vihdoin voin laittaa ne mun kännyyn! Ne on ihan parhait.
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
« Vastaus #2 : Marraskuu 10, 2010, 17:44:34 »
Olin kesälomalla kamulla yötä ja se kuunteli The Veronicas- biisejä. En sillon kehdannut kysyä biisejen nimiä, mutta nyt löysin ne vihdoin! Kiitos Kathleen kun laitoit tänkin tänne! Päässäni on kesästä asti soinut Take Me On The Floor ja 4ever. Vihdoin voin laittaa ne mun kännyyn! Ne on ihan parhait.

:) Hei, ihanaa, että joku muukin tykkää The Veronicasista! Ootko kuullut This Loven?
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #3 : Marraskuu 10, 2010, 18:37:48 »

Ilmeisesti tassutöppönen minua terkoitti! En kuuntele enää veronicasta kovinkaan usein.. Mutta silloin tällöin.. take me on the floor on lempparini<2 Ja muutes viel tassutöppönen vihas niitä kesällä.. Sainpa istutettu jotain sen pieniin aivoihin! muhahahaa!
elämättömyysaika jähmettynyt

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2010, 11:10:07 »
[quote
:) Hei, ihanaa, että joku muukin tykkää The Veronicasista! Ootko kuullut This Loven?

Täytyypä kuunnella.

-Tassu
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
« Vastaus #5 : Tammikuu 17, 2011, 19:04:46 »
Ilmeisesti tassutöppönen minua terkoitti! En kuuntele enää veronicasta kovinkaan usein.. Mutta silloin tällöin.. take me on the floor on lempparini<2 Ja muutes viel tassutöppönen vihas niitä kesällä.. Sainpa istutettu jotain sen pieniin aivoihin! muhahahaa!

Ehheh, niin se mielipide muuttuu ;) Saa nähdä millanen The Veronicasin uusi levy on :)
Isabella -> Kathleen

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #6 : Tammikuu 23, 2011, 12:25:48 »
En ole (vielä) kuunnellut muita biisejä heiltä, kuin tuon Untouched (joka on mahtava! Vaikka se soikin silloin joskus miljoona kertaa peräkkäin radiossa.) ja This Love (joka myös on todella hyvä :) )

Ehheh, niin se mielipide muuttuu ;) Saa nähdä millanen The Veronicasin uusi levy on :)

MITÄÄ??? Onko niiltä tulossa uusi levy? Minkä niminen? Koska?
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor