Kirjoittaja Aihe: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)  (Luettu 174311 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nonpareil

• Aikamatkustaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: PixieMoonstone195
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)
« Vastaus #325 : Syyskuu 12, 2010, 11:51:04 »
Oon jo muutaman vuoden miettiny, että tapahtuuko esim. AV:ssa tai SK:ssa (molemmat ps2:selle) mitään, jos kaikki kortit saa kerättyä?
Ja sitten SK:ssa (edelleen ps2) kun ollaan viistokujalla ostamassa sitä Hetiptopjuomaa apoteekista, hyllyssä, melko lähellä ovea, ja siinä ihan vieressä on ikkuna, on putkia, joissa on sellaisia ''kuplia'' joita voi tähdätä. Pitäisikö niille tehdä jotain? Tapahtuuko nille mitään, jos yrittääkin tehdä jotain?
"He is like fire, burning through time, as old as forever, but fast in his prime."

Poissa blackunicorn

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #326 : Syyskuu 21, 2010, 09:10:43 »
Mun ongelmana olisi velhokortit Azkabanin vanki pelissä. Omistan sekä Pc että ps2 version. Molemmissa peleissä mulla on sama ongelma: en löydä kaikkia velhokortteja. Olen jo 20 kertaa vetänyt pelit läpi muuten täydellisesti, mutta puoliakaan velhokorteista en ole löytänyt. Osaisiko/viitsisikö joku kertoa, mistä velhokortit löytyvät Azkabanin vangissa? Alustana on siis pc ja ps2.
If you know who is Luna Lovegood, you know what kind of person I am.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #327 : Syyskuu 21, 2010, 14:31:56 »
Valaiskaa joku tätä... niin siis, hullu fantasia hörhelö, esim. Ronilla pääset ettimään niitä kohtia joilla saa ne seinät avattua ja sieltä löytyy niitä arkkuja jotka avaat ja sittenhän sieltä kulmien takaa löytyy kanssa ja sellaista..

Poissa Gollim

• Paras
  • Vuotislainen
« Vastaus #328 : Syyskuu 21, 2010, 19:04:21 »
AV PC-pelissä niiden löytäminen ainakin on iha älyttömän helppoa. Jostain valikosta näkee miltä alueelta niitä puuttuu ja pelin jälkeen voi rajattomasti kierrellä näillä alueilla ja tutkia... tai sitten jos ei voikaa nrajattoamsti kierrellä niin niiltä alueilta ei ainakaan ole pakko poistua ennen kuin on löytänyt kaikki kortit. Siitä on kyllä aikaa kun pelin pelasin (ilmestysmisvuonna pelasin). Pelin voi ihan hyvin pelata läpi 2 päivässä niin että melkein kaikki velhokortit on löydetty, ja loput voi sitten vain etsiä kolmantena päivänä... Eli tutki valikkoja.

PS2-pelistä en tosiaan tiedä mitään. Se on erilainen.

Poissa Nokikolari

• Vuotislainen
  • Varo vihaista karhua!
  • Pottermore: FlameGhost6010
« Vastaus #329 : Syyskuu 25, 2010, 19:54:27 »
Voisko joku auttaa Feeniksin Killan muotukuvien salasanojen kanssa.
Ekaa salasanaa pitää kysyä joltain paimentytöltä toisen kerroksen tasanteelta, mutta olen kiertänyt ympäri suurta portaikkoa enkä ole löytänyt.
Toinen salasana on sen runoilijan, joka pyytää kysymään joltain kolmikasvoiselta.
Kiitti jo etukäteen auttajille.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2010, 20:19:49 kirjoittanut Nokikolari »
Mitä? Mikä allekirjoitus?

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #330 : Syyskuu 25, 2010, 20:21:37 »
Siis paimentyttö on siinä pienessä portaikossa, josta pääsee ykkös kerrokseen tai sinne mistä mennään kasvihuoneeseen jne. ja se alkaa 2. kerroksesta, runoilijan juttua en muista

Poissa Nokikolari

• Vuotislainen
  • Varo vihaista karhua!
  • Pottermore: FlameGhost6010
« Vastaus #331 : Syyskuu 26, 2010, 10:18:17 »
Kiitti Nomoni nyt sain sen selville. Tosin en löydä sitä (Percival Prattin) muotokuvaa enää, jonka salasana on "järjetön".
Löysin viel yhen muotokuvan. Se on kellotornin lähellä ja se antaa vihjeeksi "Tunnelin päässä näkyy valoa. Toisessa päässä." En älyy :(
Ja sit jos joku tietäis siitä runoilijasta.
Kiitos :)
Mitä? Mikä allekirjoitus?

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #332 : Syyskuu 26, 2010, 14:27:45 »
Kiitti Nomoni nyt sain sen selville. Tosin en löydä sitä (Percival Prattin) muotokuvaa enää, jonka salasana on "järjetön".
Löysin viel yhen muotokuvan. Se on kellotornin lähellä ja se antaa vihjeeksi "Tunnelin päässä näkyy valoa. Toisessa päässä." En älyy :(
Ja sit jos joku tietäis siitä runoilijasta.
Kiitos :)

Se vihje tarkottaa,että pitää etsiä toisella puolella oleva sama muotokuva.Se muotokuva on samassa paikassa kuin Tarvehuone ja Ennustusluokka(seitsemäs kerros).Percival Pratin muotokuva on toisen kerrokseen johtava muotokuva(kirjasto ja loitsuluokka).Se runoilijamuotokuva on (mun mielestä) helppo.Pitää vaan koko ajan kysellä sitä tunnussanaa eri muotokuvilta.Eka kolmikasvoinen mies(7.kerros),sit paimentyttö(kasvihuoneille johtavat portaat),sit tyrmiin johtava muotokuva,sit Percival Prat,sit lopuksi Puuskupuhin tuvan muotokuva,mikä on suuren portaikon alapäässä(sen salasana on lohikäärmeen muna(dragon's egg) )Ole hyvä ^^

Poissa Notus

• Vuotislainen
  • I solemnly swear that I am up to no good.
  • Pottermore: DawnSeeker18718
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #333 : Lokakuu 11, 2010, 19:09:50 »
Äääh, mullakin on ongelmia FKssa tuon yhden muotokuvan kanssa, jos joku vois auttaa kun loppuu jo ideat mitä voisin vielä yrittää saadakseni tuon himskatin salasanan..

Tämä ongelmallinen muotokuva on se kun sanoo ettei voi antaa sitä salasanaa niin kauan kun siinä lähellä on joku muu kuulemassa, ja siinä lähellä seisoo kaks luihuista. Oon yrittäny keksiä miten saan ne sitte muualle siitä ku ne on siinä aina eikä liiku mihinkään.. mulla on tää englanninkielisenä että oonko ymmärtäny jotain väärin vai mitä siinä pitäs tehdä?

Niinjuu, on tuolla toinenkin muotokuva joka on pulmallinen.. se sanoo että mun pitää kysyä sitä salasanaa joltain joka on ollu siellä yli viiskyt vuotta taijotain ja että se ei oo ainakaan elävä.. oon sitten koittanu jutella haamuille mutta ei niille näköjään voi jutella.. en ainakaan oo onnistunu.

jaa eipä tuosta toisesta sittenkään mitään kun tajusin samantien että onhan siellä murjottava myrtti varmasti huussissaan jolle voi rupatella :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2010, 19:35:24 kirjoittanut Notus »
"After all this time?"
"Always" said Snape.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #334 : Lokakuu 11, 2010, 22:15:45 »
Äääh, mullakin on ongelmia FKssa tuon yhden muotokuvan kanssa, jos joku vois auttaa kun loppuu jo ideat mitä voisin vielä yrittää saadakseni tuon himskatin salasanan..

Tämä ongelmallinen muotokuva on se kun sanoo ettei voi antaa sitä salasanaa niin kauan kun siinä lähellä on joku muu kuulemassa, ja siinä lähellä seisoo kaks luihuista. Oon yrittäny keksiä miten saan ne sitte muualle siitä ku ne on siinä aina eikä liiku mihinkään.. mulla on tää englanninkielisenä että oonko ymmärtäny jotain väärin vai mitä siinä pitäs tehdä?

osoita luihuisia sauvalla, niin he pötkivät pakoon ja mene sen jälkeen uudelleen muotokuvan luokse.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

gkoeamw

• Ankeuttaja
« Vastaus #335 : Lokakuu 13, 2010, 19:15:00 »
Tarvitsisin yhden muotokuvan kanssa apua. Sen toinen pää on kirjastossa ja se pyytää kertomaan päivän profeetan pääotsikot tjsp. Mistä saisin lehden käsiini. Kiitos vastauksista jo etukäteen

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #336 : Lokakuu 13, 2010, 19:48:58 »
gkoeamw:
En muista täydellisesti (siitä on aikaa, kun olen viimeksi pelannut) mutta näin muistelisin: Mene suureen saliin ja taio kaikkea, mitä voit, kunnes saat postin tulemaan. Postipöllö tiputtaa lehden yhdelle pöydistä. Jos tarvitset yksityiskohtaisempaa neuvoa, joku muu saa täydentää :)
Wow! We're identical!

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #337 : Lokakuu 14, 2010, 14:09:02 »
pitää mennä sen ihme telineen luokse opettajien pöydän edessä ja taikoa tulejo ja tönimös.

Tarkennettuna pitää mennä opettajien pöydän eteen, jossa on teline jossa on kirja, se minkä takaa Dumbledore puhuu :)

nuotii

• Ankeuttaja
« Vastaus #338 : Lokakuu 17, 2010, 14:30:41 »
Okei nyt apua tänne ihmiset! Pelaan FK:ta ja mulla on ongelmia muotokuvan kanssa. Se vaan sanoo, että vain luihuiset tietää salasanan...miten sen salasanan saa?

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #339 : Lokakuu 17, 2010, 15:58:30 »
Okei nyt apua tänne ihmiset! Pelaan FK:ta ja mulla on ongelmia muotokuvan kanssa. Se vaan sanoo, että vain luihuiset tietää salasanan...miten sen salasanan saa?

käy hakemassa näkymättömyysviitta ja palaa takasin muotokuvan luokse. Silloin siellä on kaksi luihuista ja he keskustelevat salasanasta. Käy sen jälkeen viemässä viitta takasin ylös ja palaa sen jälkeeen taas muotokuvan luokse ja lausu salasana.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa ludarz

• Mahdoton idea.
  • Vuotislainen
« Vastaus #340 : Lokakuu 23, 2010, 19:08:29 »
Kyse on Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi-pelistä Wii:lle. Tarvitsisin apua kohdassa, jossa Crabbe ja Goyle ovat lukinneet Harryn johonkin (?) huoneeseen. Miten sieltä pääsee pois!!!???

Kiitos jo etukäteen. :)))
- Missä me oikeastaan ollaan?
- Jaa, ajattelin kysyä sinulta samaa, Dumbledore sanoi ja katseli ympärilleen Missä me sinun mielestäsi olemme?
-Tämä näyttää", Harry sanoi hitaasti King's Crossin asemalta.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #341 : Lokakuu 23, 2010, 19:14:41 »
Etsit avaimen ; sitte  käytät Siipirdium Lentiusa- loitsua, ja heität se johonkin jotta se menee rikki. Sen jälkeen käytä samaista loitsua nostaaksesi palaset ristikko-oven läpi ja kun ne on toisella puolella loihdit Entistus-loitsun ja korjaat avaimen, leijutat sen siihen avaimen paikan kodalle ja painat sitä loitsun lopettamis-näppäintä niin se asettuu siihen.

En muista täysin mistä avain löytyy jostain kirjahyllyn välistä? Noh, leijutat kaikkea, tai siis tee Siipidium Lentiusa - loitsua ja siten se löytyy ^^'

Anteeksi epäselvät selitykset, toivottavasti ymmärrät :''>

Poissa naskalihammas

• Hipsunhapsu
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #342 : Lokakuu 25, 2010, 22:41:48 »
pelaan feeniksin kiltaa ps2:sella ja jumitan siinä kohdassa jossa pitää auttaa deania niitten kellorattaiden kaa.
mun aivot ei riitä tajuumaan mitä pitää tehä, oon onnistunu paria ratasta siirtään pois,mut siihen se jääki :D
Olis kiva jos joku osais auttaa n__n

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #343 : Lokakuu 26, 2010, 07:01:00 »
Ei kukaan sitä järjestystä varmaan muista, mutta sitten kun menet sinne ihan ylhäälle niin siellä on 'vararattaita,'
jotka sinä siirrät sieltä sinne kellon tasolle. Sitten alat kaikkia sovittelemaan niihin tappeihin jotka ovat siinä kelloseinässä ja vähän katsomaan, miten ne voisi mennä. Muistaakseni ratasvana kulkee hieman mutkittelevasti kelloseinän poikki.
Tätä saa valaista, jos jollakulla on tietoa tehdä se.

^^ Ensimmäisen kerran kun pelasin kyseistä peliä jumituin itse tuohon kohtaan pariksi tunniksi.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #344 : Marraskuu 19, 2010, 10:11:31 »
Auttakaa!DH/KV PS3:lla.Juuri ennenkuin mennään ministeriöön pitää varastaa kolme monijuomaliemipulloa.Olen nyt varastanut kaksi kolmesta.Sitä Pyryjyvää(Runcorn) pitää seurata,kun se pysähtyy,niin pitää kai riisua näkymättömyysviitta ja loitsia siihen tainnutu ilman että se huomaa.Mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty,koska aina kun yritän tehä niin se huomaa mut,vaikka sillä on selkä muhun päin.:(Sekään ei auta vaikka piileskelen kyyryssä auton takana,otan näkymättömyysviitan pois päältä ja loitsin sitten tainnutun(stupify).Apua!!

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #345 : Marraskuu 19, 2010, 17:45:34 »
Ittelläni ei vielä peliä valitettavasti ole, eli en osaa oikein auttaa. Mutta, mutta eikös ole mahdollista että tainnutat sen kauempaa tai siis silleen että et hiivi taistelet sitä vastaan, jos tulee muitakin niin nekin? Ei välttämättä, mutta siis onkos pakko 'hiipiä'?

Oon yrittänyt tainnuttaa kauempaa,mutta aina kun otan viitan pois päältä,niin se kaikkoontuu,eikä ehdi tehä Kangistumis tyystilusta(Petrificus totalus tai jotain)ja on pakko hiipiä,kun tehtävänanto kuuluu Follow Runcorn and overdo him without anyone noticing(se ei ollu muuten overdo vaan jotain muuta,mutta suomeksi hiljennä).Mun mielestä mä teen ihan oikein,mutta kun ei se auta.Viitan alla ei muuten voi sitten loitsia.Hmm....en tiiä mitä pitäs tehä.Apua!

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #346 : Marraskuu 20, 2010, 09:21:37 »
Minä vielä tulen tänne.
Eikös siinä ole niitä räjähtäviä juomia? ^^ jos niillä mutta ei onnistu uskoisin kyllä tai jos on pimeyspulveria, siitä Gameplay-videosta tuli mieleen.
Toivottavasti pääset läpi.

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #347 : Marraskuu 20, 2010, 10:46:49 »
Minä vielä tulen tänne.
Eikös siinä ole niitä räjähtäviä juomia? ^^ jos niillä mutta ei onnistu uskoisin kyllä tai jos on pimeyspulveria, siitä Gameplay-videosta tuli mieleen.
Toivottavasti pääset läpi.
Niin no, tietysti se olisi mahdollista, mutta jos tehtävänannossa sanotaan tainnuta huomaamattomasti tai jotain, ainakaan räjähdysjuoma tuskin tehoaisi. Tietysti peli vavrmaan haluaa testata nokkeluutta, mutta tässä uskoisin enemmän pimeyspulveriin, koska tämähän auttaa vaivihkaisuudessa - paitsi että silloin kyllä kohde hätääntyisi... anteeksi. :d

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #348 : Marraskuu 20, 2010, 11:06:22 »
http://www.youtube.com/watch?v=PIh45ONpt0s&feature=BF&list=PL1E1DCE6505F8841A&index=18
Kaikille jotka jumittuneet tuossa koko peli taitaa olla pelattuna läpi, siitä varmaan löytyy mitä pitää tehdä ^^

Luulisin :)

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #349 : Marraskuu 20, 2010, 11:20:33 »
Pääsin,mutta kiitos kuitenkin kaikille,jotka yrititte auttaa.Piti seurata sitä vähän matkaa ja sitten kun ei muita näy ja kun se vielä kävelee,ottaa äkkiä viitta pois ja tähdätä nopeasti L2:lla ja ampua R2:lla.Itse käytin Impedimentaa siihen Runcorniin.Sen jälkeen vaan keräsin viimeisen monijuomaliemen,mutta sitten jouduin taisteluun,koska paljastin itseni,jotain kuusi vastaan yksi(ehkä liioittelua...).Kuolin taistelussa,mutta peli ehti ilmeisesti automaattitallentaa jo pelin.^^.Joten kun sitten kuolin,mulla oli kaikki monijuomaliemet(kolme kappaletta)ja sitten vaan seuraavaan vaiheeseen,hiiviin viitan alla vessaan ja sieltä päädyin taikaministeriöön.
LUE:
Nyt olen taas jumissa.Tehtävä kuuluu etsi Pimentoa ykköskerroksessa(siis taikamisteriössä ollaan) enkuksi Search (for) Umbridge on Level One.Ongelma on,että pitää hiipiä aukiolle,välttää kiinnijääminen.Kun siinä yhessä aukiolla ne kuolonsyöjät kävelee edestakas ja sitten ei saa koskettaa niitä muuten joutuu epäreiluun kuusi vastaan yksi kaksintaisteluun.Onneksi on kuitenkin Confundo loitsu,millä saan viholliset mun puolelle hetkeksi.Toivottavasti tajusitte.Eli taikaministeriö,ykköskerros,aukio,missä kuolonsyöjät ravaa edestakas ja niiden ohi pitäis päästä huomaamatta näkymättömyysviitta päällä.

Edelleen sama kohta,taikaministeriö,ykköskerros.Pääsen sinne Pimennon huoneeseen ja saan uuden loitsun sieltä,expulso,mutta kuolen aina kun mä törmään näkymättömyysviitan alla niihin ja joudun kaksintaisteluun.Sitten ankeuttajat tulee just mun luokse,kun taistelen jotain 2-3 kuolonsyöjää vastaan mä.Apua.Peli on DH PS3:lle.

DH PS3:lla.Kohta,kun Ron lähtee ja Harry ja Hermione menevät telttailemaan.Pitää suorittaa kolme tehtävää.Olen suorittanut nyt 2/3:sta.Paikka on ministeriön jälki-istunto alue.Pitää pelastaa viattomat jästisyntyiset.Eikö tarkoitus olekin hiipiä näkymättömyysviitan alla niin,ettei viholliset näe mua?On äärimmäisen hankalaa mahtua siitä portista sisään koskematta sen ympärillä olevia kuolonsyöjiä ja siten olla paljastamatta itseään.Onko vinkkejä?Pitääkö siinä aina taistella niitä kuolonsyöjiä vastaan,jotka ovat porttien ympärillä?Epäilen,sillä se taikaministeriön vankila-alue ei sovellu oikein taisteluun,kun ei ole mitään paikkaa mihin kyyristyä...turhauttavaa,apua.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2010, 18:40:21 kirjoittanut Narnia »