Kirjoittaja Aihe: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)  (Luettu 157596 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa tinttib

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)
« Vastaus #75 : Lokakuu 24, 2009, 15:59:10 »
Ja pitäisi nyt kysyä, kun en Colinin kamera kohtaa läpi pääse, vaikka mitä yritän, että haluaisiko joku ystävällinen, esimerkiksi tulla meille ja pelata kohdan läpi? Voin tietysti tulla juna-asemalle vastaan ja saattamaan, siis jos junalla tulisitte. ;D Olisiko kukaan ihana ihminen tahtonut auttaa pulaani? Asun hyvinkäällä. Minulle voi laittaa vastauksen yksityisviestillä :) Kiitos.
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?

Poissa mororom

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #76 : Lokakuu 26, 2009, 11:13:34 »
Eli tälläinen ongelma myös minulla... ja peli oli PS2:lle

Salaisuuksien kammion ongelma on taas se, että olen Kielletyssä Metsässä Hämäkäkiä tapaamassa. Pääsin siihen asti, että oon löytäny ja puhunu ämäkäkille ja mun pitäs päästä sieltä Metsästä pois. Mihin suuntan? Oon juoksennellu ympäriinsä, mutta en tiiä miten pääsen pois...

Juokse vaan vielä vähän ympäriinsä. Sun pitää sieltä läheltä rikkoo hämähäkin seitti, ja sitä pitkin jatkaa matkaa

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #77 : Marraskuu 01, 2009, 12:11:15 »
Tämä koskee Feeniksin kiltaa ;D Mistä löytää salasanan tyrmän käytävällä tai jossain sielläpäin olevaan muotokuvaan? Siihen, missä on se ärsyttävä nainen... Olen sitä varmaan kaksi viikkoa yrittänyt etsiä, olen puhunut kaikille ihmisille, mitä olen nähnyt, olen etsinyt kaikkialta, mutta mitään en saa selville. Vähän hassu kysymys, mutta alkaa pikkuhiljaa tympiä! :D

//Anteeksi, että kysyin saman uudestaan, mutta KIITOS PALJON! :D Tämä auttaa paljon!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2009, 15:13:22 kirjoittanut Raimei »
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #78 : Marraskuu 01, 2009, 12:21:46 »
Tämä koskee Feeniksin kiltaa ;D Mistä löytää salasanan tyrmän käytävällä tai jossain sielläpäin olevaan muotokuvaan? Siihen, missä on se ärsyttävä nainen... Olen sitä varmaan kaksi viikkoa yrittänyt etsiä, olen puhunut kaikille ihmisille, mitä olen nähnyt, olen etsinyt kaikkialta, mutta mitään en saa selville. Vähän hassu kysymys, mutta alkaa pikkuhiljaa tympiä! :D

Tähän löytyy vastaus jo,mut sanonpahan silti.Mene näkymättömyysviitan kanssa sen samaisen muotokuvan luokse.Kaks luihuista on menossa siitä läpi ja ne sanoo sen salasanan.Mene sitten takasin Rohkelikkotornin poikien makuusaliin ja riisu viitta yltäsi.Palaa sen muotokuvan luokse ilman viittaa ja paina toimintanäppäintä,niin pääset siitä muotokuvasta läpi.

Poissa Daisy

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Marraskuu 03, 2009, 18:31:53 »

Sain nyt vasta ton Azkabanin vangin PS2 ja heti siinä alussa kun oon ettiny Fredin ja Georgen ja mun pitää hakee se kartta. Oon yrittäny Harrylla pomppia siellä ja käyny painamassa ne jutut sinne seinään,mutta en pääse sinne vasemman puolimmaiselle korokkeelle missä kanssa pitäisi käydä painamassa se juttu kiinni.. Kiitos jos joku saa selvää tekstistäni ja viitsii vastata =)
MaRoViSa -> Daisy

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #80 : Marraskuu 03, 2009, 18:45:33 »

Sain nyt vasta ton Azkabanin vangin PS2 ja heti siinä alussa kun oon ettiny Fredin ja Georgen ja mun pitää hakee se kartta. Oon yrittäny Harrylla pomppia siellä ja käyny painamassa ne jutut sinne seinään,mutta en pääse sinne vasemman puolimmaiselle korokkeelle missä kanssa pitäisi käydä painamassa se juttu kiinni.. Kiitos jos joku saa selvää tekstistäni ja viitsii vastata =)

Oletko siinä harmaassa huoneessa jossa on se iso arkku ja se iso silmä seinässä, vai missä?

Oletko siinä huoneessa jossa lattia sortuu?

Sinne pääsee kun menet seinää vasten ja liikut vasempaan.

Okei. :-D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2009, 19:00:44 kirjoittanut Sardiinimies »

Poissa Daisy

• Vuotislainen
« Vastaus #81 : Marraskuu 03, 2009, 18:58:59 »
Jep siinä huoneessa.Yritän tänään et jos pääsisin sieltä =) Kiitos avusta!
MaRoViSa -> Daisy

yamppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #82 : Marraskuu 04, 2009, 10:46:32 »
Ihana topic<3

Vaikka mm. viisasten kiven ja azkabanin vangin olen päässyt läpi yksinäni, niin ihanan avuliasta porukkaa täällä. :)

Siksipä kyselenkin, mulla on ongelma Harry Potter ja Liekehtivä Pikari pelin kanssa. Olen nyt päässyt läpi 3 ekaa Vauhkomielen haastetta, kahesta kultaa ja yhdestä pronssia. Lisäksi olen omasta mielestäni löytänyt paljon kilpiä Tylypahkan pihalta ja Kielletystä metsästä.

- Miten metsästä saa sieltä puunrungon jälkeen kilven? Se on tasanteella jonne vie joku kasvi? Saako sen vasta yrttitiedon jälkeen?

- Sama juttu kielletyssä metsässä, missä on se häkki ja lohikäärme. Häkin päällä on kilpi, mutta sinne vie vain kasvi.

- Miten pääsee pois valvojaoppilaiden vessasta, kun tyypit on siellä putkistoissa ja pitää palata takaisin vessaan. Miten pääsee sen veden yli toiselle puolelle? Olen jumissa tässä. Olen siellä kohtaa missä kultamuna oli tippunut, nostan sen ylös takaisin vessaan, mutta entä sitten? Omasta mielestäni en pääse minnekkään.

Niin ja kilpiä on nyt 13. Tarviiko enemmän että pääsee eteenpäin?

// muoks !

pääsinkin putkiston läpi, sieltä piti vetää alas ne 3 "seinää". Mutta muihin kysymyksiin vastauksia.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2009, 13:20:25 kirjoittanut kopiointivirhe »

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #83 : Marraskuu 04, 2009, 17:01:11 »

- Miten metsästä saa sieltä puunrungon jälkeen kilven? Se on tasanteella jonne vie joku kasvi? Saako sen vasta yrttitiedon jälkeen?

- Sama juttu kielletyssä metsässä, missä on se häkki ja lohikäärme. Häkin päällä on kilpi, mutta sinne vie vain kasvi.

Nämä saa vasta, kun on päässyt Yrttitieto-kenttään ja on oppinut Herbivicus -loitsun [jonka oppii hakemalla loitsukirjan sieltä ihan alusta] jolla saa noita ihmeen lehtiä auki. :]
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

yamppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Marraskuu 04, 2009, 18:56:17 »
Kiitos avusta. :)

Nyt tuli taas ongelma.. Miten jatkan yrittitiedossa eteenpäin?
Olen siellä katolla ja nuo ihme mehiläiset kimpussa. Eteenpäin ei pääse koska laskusiltoja ei saa kuin yhden alas, ja siihenkin jää väliä eikä pysty hypätä.

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Marraskuu 04, 2009, 18:59:33 »
Kiitos avusta. :)

Nyt tuli taas ongelma.. Miten jatkan yrittitiedossa eteenpäin?
Olen siellä katolla ja nuo ihme mehiläiset kimpussa. Eteenpäin ei pääse koska laskusiltoja ei saa kuin yhden alas, ja siihenkin jää väliä eikä pysty hypätä.

Sinun täytyy vaan olla tarpeeksi nopea ja laskea ne sillat. Yritä hoidella samalla niitä mehiläisiä, jotta elämänpisteesi eivät loppuisi.

yamppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #86 : Marraskuu 04, 2009, 20:31:56 »
Nyt osasin, sieltä löytykin ovi aukko, se näky huonosti vaan..

Mutta siis, alussa peli oli helppo, mut nyt ei mulla aivot riitä. :ss

Liekehtivä pikari siis vieläkin kyseessä..
Miten/mistä löytää kidusruohon?

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #87 : Marraskuu 05, 2009, 18:51:32 »
Mene kasvihuoneeseen ihan ylös ja pudota se. Mene sitten alas ja se on siellä.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #88 : Marraskuu 10, 2009, 16:08:13 »
Yksi juttu olis kiva tietää... : D
On nyt siis kyse Liekehtivä Pikari PS2 pelistä ja Yrttitieto -kentästä.
Kun siellä alussa, missä oli se loitsukirja, on siellä kasvien päässä se yksi kilpi, niin miten ihmeessä sen saa? Nyt sinne on ilmestynyt sellane noidankattila millä voi räjäytellä, nii liittyykö se mitenkään siihen? : D
Kiva ois tietää... :]
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #89 : Marraskuu 10, 2009, 21:39:20 »
Yksi juttu olis kiva tietää... : D
On nyt siis kyse Liekehtivä Pikari PS2 pelistä ja Yrttitieto -kentästä.
Kun siellä alussa, missä oli se loitsukirja, on siellä kasvien päässä se yksi kilpi, niin miten ihmeessä sen saa? Nyt sinne on ilmestynyt sellane noidankattila millä voi räjäytellä, nii liittyykö se mitenkään siihen? : D
Kiva ois tietää... :]

Se liittyy juuri siihen.Räjäytä siitä kivitornista se tietty reuna ja tee kasvious-loitsu(Herbivicus-spell) lumpeenlehtiin, niin saat sen Kolmivelhokilven.

sarpppa

• Ankeuttaja
« Vastaus #90 : Marraskuu 10, 2009, 23:23:22 »
Pelaan Harry Potter ja Viisasten kivi -peliä ps2:lla.

Ongelmani on se, että en pääse Kalkaroksen liemitunnille, koska en ole löytänyt kolmesta tarvittavasta ainesosasta kuin yhden. Löysin sen, joka oli Hagridin talon takapihalla kasvihuoneessa. Missä kaksi muuta ainesta ovat?

Toinen pulma on se, etten löydä ilmotustaululla kadonneeksi ilmoitettua kaukoputkea. Missä se on?

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #91 : Marraskuu 11, 2009, 18:08:08 »
Pelaan Harry Potter ja Viisasten kivi -peliä ps2:lla.

Ongelmani on se, että en pääse Kalkaroksen liemitunnille, koska en ole löytänyt kolmesta tarvittavasta ainesosasta kuin yhden. Löysin sen, joka oli Hagridin talon takapihalla kasvihuoneessa. Missä kaksi muuta ainesta ovat?

Toinen pulma on se, etten löydä ilmotustaululla kadonneeksi ilmoitettua kaukoputkea. Missä se on?

Mene sen Hagridin talon takana olevan oven luo,sisälle taloon.Tee Valois-loitsu (Lumos- spell) talon seinään ja jatka siitä eteenpäin.Sieltä jostain se löytyy.Sitten se yksi ainesosa vielä.Mene ulos rakennuksesta ja tee Hajothus(Spongify- charm)-loitsu maahan Hajothus-vaakunaan.Lennätä itsesi sen avulla ilmaan,tartu yhteen reunaan ja jatka eteenpäin.Siellä se on jossain.Sori epätarkka kuvaus.=(

Avuton

• Ankeuttaja
« Vastaus #92 : Marraskuu 13, 2009, 19:31:00 »
Hei!
Tarvisin kipeästi apua Ps2:n Azkabanin vanki-peliin!

Olen tehnyt kaikki tehtävät ja nyt yritän kerätä tupapisteitä. Nyt tehtävänä on löytää tylypahkan tiluksilta joku kirja, mutta en käsitä että missä ihmeessä se on?

Osaisko joku ystävällinen auttaa?
Kiitos!

Avuton

• Ankeuttaja
« Vastaus #93 : Marraskuu 13, 2009, 19:53:41 »
Oho, ei se ollutkaan Azkabanin vanki mistä äsken kirjoitin. Siinä pelissä mulla on ongelmana päästä niiden ankeuttajien ohi siellä järvellä...

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #94 : Marraskuu 14, 2009, 10:10:51 »
Oho, ei se ollutkaan Azkabanin vanki mistä äsken kirjoitin. Siinä pelissä mulla on ongelmana päästä niiden ankeuttajien ohi siellä järvellä...

Ei tuossa ankeuttaja kohdassa ole muuta kun  kai x:ää painamalla pääse nopeammin ja yrittää vain ankeutttajia hiukan väistelemällä päästä harryn ja siriuksen luo

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #95 : Marraskuu 21, 2009, 12:21:03 »

Ei tuossa ankeuttaja kohdassa ole muuta kun  kai x:ää painamalla pääse nopeammin ja yrittää vain ankeutttajia hiukan väistelemällä päästä harryn ja siriuksen luo

Pääseekö oikeesti silleen nopeemmin ? En ole ennen sitä tiennytkään,vaikka omistankin juuri sen PS2 -version.Ja tarkoitat varmaan Hermionen luokse,sillä siinähän raahataan Harrylla Siriusta.

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #96 : Marraskuu 21, 2009, 12:52:41 »

Ei tuossa ankeuttaja kohdassa ole muuta kun  kai x:ää painamalla pääse nopeammin ja yrittää vain ankeutttajia hiukan väistelemällä päästä harryn ja siriuksen luo

Pääseekö oikeesti silleen nopeemmin ? En ole ennen sitä tiennytkään,vaikka omistankin juuri sen PS2 -version.Ja tarkoitat varmaan Hermionen luokse,sillä siinähän raahataan Harrylla Siriusta.

Raivaa tie sillä loitsulla ankeuttajien läpi ja kun painaa x-näppäintä pääsee nopeammin mutta sitä pitää aina välillä painaa uudelleen. Yritä osua ankeuttajaan, joka on Harryn ja Siriuksen luona.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Marraskuu 21, 2009, 19:26:33 »
Ajattelin ton eri kohaksi eli siis kyl mä tiesin,että Suojeliuksen nopeutta pystyy lisäämään (laukkaus=charge).

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #98 : Marraskuu 29, 2009, 13:27:18 »
Anteeksi, jos tämä on kysytty jo.

Olen siis pelaamassa Salaisuuksien Kammion PS2-versiota ja en kuollaksenikaan ymmärrä, miten Borginin ja Burkesin liikkeestä pääsee pois (etsi ulospääsy Borginin ja Burkesin liikkeestä). Apuja?

//Kiitos!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2009, 16:26:51 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #99 : Marraskuu 29, 2009, 14:56:33 »
Hae valois -loitsu siitä minkä vieressä on se käsi, sen saa haettua kun kulkee hitaasti kirjaa kohti. Sitten kun sinulla on se niin mene sellaisen mustan kaapin sisään tai sen luo ja sitten siihen tulee joku video. Sitten menet sinne perälle ja käytät valois -loitsua ja painat kai x -näppäintä, kun seinässä alkaa hohtaa salaoven reunat. Sitten tulee niitä ihme öllejä niin ammu niitä sillä yhdellä loitsulla ja kiipeä kaappien yli. Sitten laita ne ne otukset jotka ovat siellä niin niihin häkkeihin, kiipeä yhden häkin päälle ja siitä siihen ylemmäs ja hae arkusta Hedwigille sitä ruokaa ja mene kutsumaan Hedwig, ruoki se. Hedwig käy pudottamassa ne tikkaat, kiipeä ne ylös. Käytä valois -loitsua että näet lattiassa olevat reiät, kun olet päässyt niiden ohi ryömi reiästä, sen jälkeen mene ovesta ulos. Mene ihan perälle niiden laatikoiden ohi ja paina seinässä olevaa laattaa mene takaisin laatikoiden ohi. Mene portaiden vieressä olevasta ovesta sisään ja paina sieltä laattaa. Mene Taas takaisen laatikoiden ohi ja mene ovesta.