Kirjoittaja Aihe: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)  (Luettu 164978 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • DFTBA
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)
« Vastaus #500 : Tammikuu 25, 2013, 23:41:06 »
Feeniksin kilta PC:lle.

Siinä kohtaa kun pelin loppupuolella pitäisi etsiä Lunan tavaroita, olen onnistunut löytämään vain pari. Missä ihmeessä ne kaikki ovat?
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥

Poissa Niittie

• rottamainen virne
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #501 : Helmikuu 16, 2013, 11:50:26 »
PC:lle Feeniksin Kilta-peliin apua? Peli on mulla suomenkielinen.

Pitäisi löytää ne kaikki 5(?) kivihirviötä. Olen löytänyt neljä: Muodonmuutoksen pihamaalta ja Kivetyltä pihamaalta, Siitä jostain portaikosta sisällä ja portaikosta/sillalta ulkoa. Missä on viimeinen?

Toinen ongelmani koskee sitä alruunajuttua. Olen kerännyt kaikki myyränä, ja enää pitäisi saada alruunanjuuri. Menen yrttitiedon kasvihuoneille ja otan pinkin korvalaput. Alruuna ei kuitenkaan irtoa millään loitsulla, mutta sitten ku hakkaan sitä mustaa ovea siellä seuraavassa huoneessa, rupeaa alruuna huutamaan.

Kiitän isosti sitä, joka minua auttaa! (:
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure

Poissa renak

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
  • Kotitontuille äänioikeus!
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #502 : Helmikuu 17, 2013, 22:09:27 »
PC:lle Feeniksin Kilta-peliin apua? Peli on mulla suomenkielinen.

Pitäisi löytää ne kaikki 5(?) kivihirviötä. Olen löytänyt neljä: Muodonmuutoksen pihamaalta ja Kivetyltä pihamaalta, Siitä jostain portaikosta sisällä ja portaikosta/sillalta ulkoa. Missä on viimeinen?

Toinen ongelmani koskee sitä alruunajuttua. Olen kerännyt kaikki myyränä, ja enää pitäisi saada alruunanjuuri. Menen yrttitiedon kasvihuoneille ja otan pinkin korvalaput. Alruuna ei kuitenkaan irtoa millään loitsulla, mutta sitten ku hakkaan sitä mustaa ovea siellä seuraavassa huoneessa, rupeaa alruuna huutamaan.

Kiitän isosti sitä, joka minua auttaa! (:
Ootko käyny kattoo yheltä "parvekkeelta"? En muista se nimee, mutta siellä se on. =D
En muista vastausta toiseen kysymykseen, mutta ootko varma, että oot kokeillu sipirdium lentiousaa? En muista oliko se se, mutta kannattaa testata. Ne piti kait siirtää toiseen ruukkuun
särkyneistä. Ootko testannut ensistusta särkyneisiin ruukkuihin? Mulla ei oo sit aavistustakaan,
miten toi kohta tehtiin, koska tein sen jonkun aikaa sitte. Tee siellä huoneessa jotain hommia jms.
Kait se sitte. Mä en muista tota tokaa kunnolla, jogten en oo varma.
Kivihirviön löydät sellaselta "parveke" paikalta.

Anteeks, jos oli huonosti selitetty tai väärää tietoo...
Mitä syntyy kotitontusta ja taikasauvasta?
-Renak

Poissa Niittie

• rottamainen virne
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #503 : Helmikuu 18, 2013, 15:54:13 »
Ton kivihirviön löysinkin jo,muistit oikein, oli parvekkeella (:

Alruunan kanssa edelleen jumitan. Siis siellä ei siinä luokassa mihin mennään pelaamaan sitä "pikkupeliä" jossa siirretään Verson valvonnassa alruunoita ruukuista toisiin, vaan se kun tarvin alruunanjuuren Nevillelle. Apua, anyone?

e/ Mulla oli kokoaja ne pinkit kuulosuojaimet korvilla, ja yritin taikoo sitä alruunaa siltä :D sitte ku ragesin tietokoneelle ja hakkasin sitä ni painoin entteriä ja harry nappas sen alruunan siltä xd ei hele oon säälittävä :D Pääsin pelin läpi jees :3
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2013, 19:42:16 kirjoittanut Niittie »
The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure

Poissa helenius

• höyhensateen peittämä
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #504 : Helmikuu 18, 2013, 23:45:59 »
Miul on muistikuva et siun pitää laittaa ne kuulosuojaimet päähän ja mennä sinne huoneeseen hakemaan se alruunan juuri, toivon että muistan oikein..:)

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #505 : Helmikuu 20, 2013, 11:46:43 »
Hei kysysin tosta Salaisuuksien kammion (PC-versio) että mitä kaikkia salaisuuksia tossa pyyhkäis haasteessa, kielletyssä metsässä ja itse kammiossa on koska olen tainnut löytää kaikista vain yhtä vaille kaikki. Ja siinä Pyyhkäis haasteen lopussa oli siinä enen sitä isoa tähteä sellä ylhäällä joku huone että miten sinne pääsi. Pääsen sllä pyhkäiksellä sinne ylös enen sitä vikaa pyyhkäis laattaa ennen isoa tähteä mutten muista miten sain siellä ylhäälllä hypättyä sen kuilun yli.

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #506 : Helmikuu 20, 2013, 18:04:59 »
Apua kaipailisin Lego Harry Potter years 5-7 -pelissä, xbox 360. Pelaan todella harvoin, mutta nyt kyllä ärsyttää, kun emme kaverin kanssa pääse yhtä kohtaa läpi eivätkä pikkuveljetkään osaa auttaa... :/

Mutta itse ongelma tulee tässä: Olemme jo free playssa ja ongelmakohta koskee sitä "lukua/jaksoa/mikä nyt onkaan", jossa Harry ja Dumblde (vai minkä ukon nyt valitseekaan) menevät Kuhnusarvion luo Upula-Ipiston kylään. Emme millään saa kerättyä rohkelikon tupavaakuna-palaa, emmekä yhtä ukkoa/hahmoa Kuhnusarvion pihalta. Punaisia nuolia kyllä näkyy pilvin pimein ja koetimme ajaa autotallista löytynellä autolla sellaisten "pensaiden" päältä, jotka painuvat alas ja joihin nuolet osoittavat. Varmaan väärä keino? Valkoinen hahmonuoli osoittaa autotallin seinustaan, mutta mistään emme kyllä sitä löytäneet eikä seinää pystynyt taikomaan. Dark Magic-kehotustkaan ei tullut.

Kiitos, jos joku auttaa! :) 
Things never happen the same way twice.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #507 : Helmikuu 21, 2013, 00:02:55 »
Apua kaipailisin Lego Harry Potter years 5-7 -pelissä, xbox 360. Pelaan todella harvoin, mutta nyt kyllä ärsyttää, kun emme kaverin kanssa pääse yhtä kohtaa läpi eivätkä pikkuveljetkään osaa auttaa... :/

Mutta itse ongelma tulee tässä: Olemme jo free playssa ja ongelmakohta koskee sitä "lukua/jaksoa/mikä nyt onkaan", jossa Harry ja Dumblde (vai minkä ukon nyt valitseekaan) menevät Kuhnusarvion luo Upula-Ipiston kylään. Emme millään saa kerättyä rohkelikon tupavaakuna-palaa, emmekä yhtä ukkoa/hahmoa Kuhnusarvion pihalta. Punaisia nuolia kyllä näkyy pilvin pimein ja koetimme ajaa autotallista löytynellä autolla sellaisten "pensaiden" päältä, jotka painuvat alas ja joihin nuolet osoittavat. Varmaan väärä keino? Valkoinen hahmonuoli osoittaa autotallin seinustaan, mutta mistään emme kyllä sitä löytäneet eikä seinää pystynyt taikomaan. Dark Magic-kehotustkaan ei tullut.

siel pitäs löytyy semmonen laite, mikä "korjataan" arthur weasleyllä. sillä ku ajellaan niiden pensaiden päälle ni pitäs tulla se rohkelikko vaakuna ja se ukkeli on sen autotallin katolla. loitsit vaan sinne ylös.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #508 : Helmikuu 21, 2013, 16:29:31 »

siel pitäs löytyy semmonen laite, mikä "korjataan" arthur weasleyllä. sillä ku ajellaan niiden pensaiden päälle ni pitäs tulla se rohkelikko vaakuna ja se ukkeli on sen autotallin katolla. loitsit vaan sinne ylös.

Oi, kiitosta paljon! Tosiaan, en olekaan koettanut korjata mitään enkä loitsia ylös autotallin katolle. :)
Things never happen the same way twice.