Kirjoittaja Aihe: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)  (Luettu 157480 kertaa)

0 vuotislaista ja 3 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Herkkuoone

• onomatopoettinen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)
« Vastaus #50 : Lokakuu 05, 2009, 16:25:40 »
Olen jumissa kahdessa pelissä, Viisasten kivessä ja salaisuuksien kammiossa.
Viisasten kiven ongelma on se, että olen siinä yrttitiedon haasteessa. Olen saanut sen loitsukirjan ja pitäisi pala luokkaan. Älysin että ne narut pitää katkoa ja pääsin sen puun luo, jossa on se jätti ja niitä lentäviä otuksia. Pääsen kiipeämään puun molemmille puolille, mutta siihen se jääkin. Mihin mun pitäis päästä?
Salaisuuksien kammion ongelma on taas se, että olen Kielletyssä Metsässä Hämäkäkiä tapaamassa. Pääsin siihen asti, että oon löytäny ja puhunu Hämäkäkille ja mun pitäs päästä sieltä Metsästä pois. Mihin suuntan? Oon juoksennellu ympäriinsä, mutta en tiiä miten pääsen pois...

Apuja kiitos?!

Mille konsolille ongelmat on?

Playstation 2
Ja pääsin muuten tuon hämähäkki homman läpi. Mutta kehitin uuden ongelman. =)  Miten se basiliski tapetaan siellä Salaisuuksien kammiossa?? En ymmärrä.
"Vaikka sinulla onkin teelusikan tunneskaala, ei kaikilla ole." Hermione Granger

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #51 : Lokakuu 05, 2009, 16:39:03 »
Eikös PS2:lla ollut se, että se liikkuu siellä, ja sylkee 'kuolaa'?
Jos on, niin aina kun se avaa suunsa sen suussa on semmoinen 'täplä' johon tähtäytyy... vai oliko se siinä pään alapuolella? Kuitenkin siihen 'ammut' sillä miekalla...
MS Hirmun kapteeni!

Ajankääntelijä

• Ankeuttaja
« Vastaus #52 : Lokakuu 05, 2009, 20:28:21 »
Saisko vinkkinä FK:n PS2-versioon kuinka sen tyrmien Luihuistäti-maalauksen salasanan löytää? Ratkaisevasta vihjeestä sataa kiitoksia.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #53 : Lokakuu 05, 2009, 20:46:10 »
Saisko vinkkinä FK:n PS2-versioon kuinka sen tyrmien Luihuistäti-maalauksen salasanan löytää? Ratkaisevasta vihjeestä sataa kiitoksia.

mene sen taulun luokse näkymättömyysviitan avulla, niin kuulet kahden luihuisen keskustelevan salasanasta ja sanovan sen. Vie viitta takaisin rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen ja palaa sen jälkeen takaisin muotokuvan luokse ja sano salasana.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
« Vastaus #54 : Lokakuu 06, 2009, 18:07:03 »

mene sen taulun luokse näkymättömyysviitan avulla, niin kuulet kahden luihuisen keskustelevan salasanasta ja sanovan sen. Vie viitta takaisin rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen ja palaa sen jälkeen takaisin muotokuvan luokse ja sano salasana.

Tästä jäi juuri se oleellisin osa pois, eli sun pitää mennä siihen käytävään Suuren Portaikon alapäässä näkymättömyysviitta päällä, ei siis sinne tyrmiin taulun toiselle puolelle, missä itse odotin ensin noin puoli tuntia :P
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Ajankääntelijä

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Lokakuu 08, 2009, 20:38:49 »
Tanzulle ja Sethikselle tuhannet kiitokset! :)

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
« Vastaus #56 : Lokakuu 12, 2009, 18:38:00 »
Kysymykseni koskee Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi-peliä (PS3). Voisiko joku antaa vinkin, miten saan vauhdikkaan juomankeittäjän merkin? Oon yrittäny kovasti, mutta ei vaan onnistu.

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Lokakuu 12, 2009, 21:59:57 »
Kysymykseni koskee Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi-peliä (PS3). Voisiko joku antaa vinkin, miten saan vauhdikkaan juomankeittäjän merkin? Oon yrittäny kovasti, mutta ei vaan onnistu.

Oliko tuo se jossa piti valmistaa juoma alle 35 sekunnissa? Itse sain tuon ainakin älynteroitusliemellä yrittäessä tehdä vain mahdollisimman nopesti. Muuta neuvoa en osaa antaa.

Poissa Candily

• Vuotislainen
« Vastaus #58 : Lokakuu 13, 2009, 14:05:15 »
Liekehtivä Pikari -PS2 pelissä tarvisin apua.
Voisiko joku kertoa, miten Herbology -kentässä saa sen kilven sieltä alusta, missä se on niiden ihmeen sienien keskellä? Kun siinä ei missään ole sellaista limaoliojuttuakaan, millä ne saa tuhottua.
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
« Vastaus #59 : Lokakuu 13, 2009, 17:55:13 »

Oliko tuo se jossa piti valmistaa juoma alle 35 sekunnissa? Itse sain tuon ainakin älynteroitusliemellä yrittäessä tehdä vain mahdollisimman nopesti. Muuta neuvoa en osaa antaa.

Se oli juuri tuo kiitoksia neuvosta. =)

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #60 : Lokakuu 13, 2009, 19:11:50 »
Voisiko joku kertoa, miten Herbology -kentässä saa sen kilven sieltä alusta, missä se on niiden ihmeen sienien keskellä? Kun siinä ei missään ole sellaista limaoliojuttuakaan, millä ne saa tuhottua.

Kävin tarkistamassa ja ainakin minulla nyt on siinä niitä sieniä vastapäätä tuollainen limaolijuttu. en muista millä/milloin sen saa kasvamaan, mutta sillä sen saa.

Poissa Addi

• Joulua odottava
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Lokakuu 14, 2009, 13:14:45 »

Se oli juuri tuo kiitoksia neuvosta. =)

Eilen yritin saada tuota merkkiä, mutta tuntuu vaan olevan tiukassa, vaiikka sain tuosta älynteroitusliemestä täydet viisi tähteä. Pitää vaan jatkaa yrittämistä.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #62 : Lokakuu 16, 2009, 19:59:09 »

Se ilmestyy siihen,kun palaat tasolle toisella kerralla.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #63 : Lokakuu 18, 2009, 11:47:28 »
Mites FK PS2- pelissä saa sen rämeen sieltä 'kivetty pihamaa' paikasta??
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #64 : Lokakuu 18, 2009, 23:20:27 »
[/quo

Sen saa kiipeämällä sitä ränniä pitkin sinne katolle. Sitten vain lennätät sen siipiirdium lentiusalla sinne alas sen ristin kohdalle.

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Lokakuu 19, 2009, 22:02:23 »
En usko että kellään on vastausta tähän, mutta miten tuossa pp pelissä saa bonus huispauksen avattua? Mulla on kaikki vaakunat, yli 100 000 pikkuvaakunaa, kaikki merkit ja kaikista kaksintaisteluista/taikajuomista/Huispauksista 5 tähteä. Help!

Ja toinen kysymys koskee Liekehtivä pikari ps2 peliä. Miten sieltä saa niitä katoavia kortteja. En ole vielä löytänyt ainuttakaan :(.

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #66 : Lokakuu 19, 2009, 22:16:21 »
Voisiko joku kertoa miten Harry Potter ja Feeniksin Kilta -pelissä (PS2) saa pimeyden suojautumis luokasta 100% löytöpisteet.

Voisiko myös joku kertoa, että mistä löytää kaikki Lunan kadonneet tavarat.

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2009, 22:39:30 kirjoittanut Sardiinimies »

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
« Vastaus #67 : Lokakuu 19, 2009, 22:27:46 »
Voisiko myös joku kertoa, että mistä löytää kaikki Lunan kadonneet tavarat.

1. Suuri sali
2. Kirjasto
3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla
4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa

Nämäkin olisit löytänyt foorumia selailemalla, sillä samaa on kysytty varmaan 10 kertaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2009, 22:33:46 kirjoittanut Tanzu »
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #68 : Lokakuu 20, 2009, 14:35:11 »
Voisiko joku kertoa miten Harry Potter ja Feeniksin Kilta -pelissä (PS2) saa pimeyden suojautumis luokasta 100% löytöpisteet.

- Loihdi siipirdium Lentiusa kaikkiin pulpetteihin niin että ne kaikki ovat ylhäällä. Sitten loihdit tönimöksen kahteen rivin etummaiseen pulpettiin
- Loitsi Siipirdium Lentiusa pulpettiin keskellä oikealta jotta saat vapautettua riiviön.
- Loihdi sytyjo kaminaan
- loihdi tulejo mustaan tauluun, ja kun se vielä pyörii paina toiminta näppäintä.
- Loihdi tönimös projektoriin laittaksesi sen päälle
- loihdi tönimös vaatekaappiin huoneen oikealla laidalla ja sitten paina toiminta näppäintä, muotokuvaan sen takana.
- loihdi tönimös kirja kasaan opettajan pöydällä.
- loihdi sytyjo kivihirviöön, joka on huoneen ulkopuolella porrastasanteella matkalla portaita ylös.
- paina toiminta näppäintä patsaan edessä portaitten alapäässä.
- loihdi Siipirdium Lentiusa moppiin porrastasanteella ja heitä se alas portaita jotta voit siivota kaksi vesi läikkää.

Poissa Töme

• Vuotislainen
« Vastaus #69 : Lokakuu 21, 2009, 17:37:25 »
[/quo

Sen saa kiipeämällä sitä ränniä pitkin sinne katolle. Sitten vain lennätät sen siipiirdium lentiusalla sinne alas sen ristin kohdalle.

mutta mitä niistä ränneistä. Ekasta ku ei pääse minnekkään...
..

Poissa mororom

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Lokakuu 21, 2009, 18:14:14 »
[/quo

mutta mitä niistä ränneistä. Ekasta ku ei pääse minnekkään...
..

No pitää mennä niitä korjaamiasi portaita ylös ja sitten kävelt siihen kulmassa olevan rännin kohalle ja sitä pitkin ylös ( ränni pitää ehkä piti korjata ensin). Aika hankala selittää ;)

Poissa Töme

• Vuotislainen
« Vastaus #71 : Lokakuu 21, 2009, 18:54:54 »
Ok kiitti. löysin

Poissa tinttib

• Vuotislainen
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #72 : Lokakuu 21, 2009, 19:08:05 »
Mulla on ongelma siinä Feeniksin kilta PS2 pelissä, siinä kun pitäisi hakea se Colinin kamera, niin se on ainoa tehtävä missä en onnistu, auttakaa! Alkaa ärsyttää kun yksi asia jäljellä :D Mutta auttakaa, voitte myös laittaa yksärinä, mahdollisimman selkeästi miten sen Colinin kameran saa. :)
Which would be worse - to live as a monster? Or to die as a good man?

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Lokakuu 21, 2009, 21:07:14 »
Mulla on ongelma siinä Feeniksin kilta PS2 pelissä, siinä kun pitäisi hakea se Colinin kamera, niin se on ainoa tehtävä missä en onnistu, auttakaa! Alkaa ärsyttää kun yksi asia jäljellä :D Mutta auttakaa, voitte myös laittaa yksärinä, mahdollisimman selkeästi miten sen Colinin kameran saa. :)

Sinun täytyy tuhota se kasvi seinästä Sytyjo -loitsulla. Sitten laitta yksi penkki Siipirdium Lentiusalla vasten sitä kohtaa joka on matalampi seinässä, se kohta on myös paksumpi. Sitten kiipeä ylös ja mene sivuttain seinää vasten, liiku sitten vasemmalle. Sitten kiipeä putkea vähän matkaa ylös ja sen vieressä on tasanne mene sille ja mene sen toiseen päätyyn sivuttain. Sen jälkeen kiipeä sen vasemman puoleista putkea ylös ja mene sivuttain oikealle ja korjaa putki. Kiipeä putkea seuraavalle tasanteelle ja mene sivuttain oikealle. Sitten irtaudu seinästä paksummassa kohdassa ja loihdi kameraan Siipirdium Lentiusa tai Tönimös. Kiipeä alas.

Poissa Turkkari

• Vuotislainen
  • Turksukka
« Vastaus #74 : Lokakuu 22, 2009, 18:57:34 »
Eli tälläinen ongelma myös minulla... ja peli oli PS2:lle

Salaisuuksien kammion ongelma on taas se, että olen Kielletyssä Metsässä Hämäkäkiä tapaamassa. Pääsin siihen asti, että oon löytäny ja puhunu ämäkäkille ja mun pitäs päästä sieltä Metsästä pois. Mihin suuntan? Oon juoksennellu ympäriinsä, mutta en tiiä miten pääsen pois...

Viisas ei elä nykyhetkessä, eikä menneisyydessä tai tulevaisuudessa, vaan ikuisuudessa.
Axel Fredenholm