Kirjoittaja Aihe: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)  (Luettu 151149 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Candily

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Apua Harry Potter -peleihin (spoilaa!)
« Vastaus #175 : Tammikuu 17, 2010, 13:18:55 »
Feeniksin kilta -pelistä onn taas kysyttävää. (ps2)
Miten sen kirjastossa olevan muotokuvan saa auki? En mä ainakaan näe Great Hallissa mitään pöllöjä miltä sais Daily Prophetin... :D
Olis kiva tietää, kun se on ainoo muotokuva mitä en oo saanu auki. :']

// kiitos, täytyypä mennä kokeilemaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2010, 13:35:24 kirjoittanut Candily »
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #176 : Tammikuu 17, 2010, 13:21:19 »
Miten sen kirjastossa olevan muotokuvan saa auki? En mä ainakaan näe Great Hallissa mitään pöllöjä miltä sais Daily Prophetin... :D

Sinun täytyy tehdä sille puiselle pöllöjutulle jotain ainakin ottaa pois katto muistaakseni.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #177 : Tammikuu 17, 2010, 13:22:50 »

mene sen suuressa salissa olevan opettajien pöydän edessä olevan telineen luokse ja loihdi siihen muistaakseni tulejo(saattaa olla myös tönimös). Hedwig tulee lehden kanssa ja pudottaa sen pöydälle. Mene sen jälkeen lehden luokse ja paina toimintanäppäintä.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #178 : Tammikuu 17, 2010, 13:36:09 »

mene sen suuressa salissa olevan opettajien pöydän edessä olevan telineen luokse ja loihdi siihen muistaakseni tulejo(saattaa olla myös tönimös). Hedwig tulee lehden kanssa ja pudottaa sen pöydälle. Mene sen jälkeen lehden luokse ja paina toimintanäppäintä.

Loihdi pöllötelineeseen ensin kerran tönimös (Depulso) ja sitten kerran tulejo (Accio).

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #179 : Tammikuu 17, 2010, 13:52:50 »
Nyt on hätä Viisasten Kivessä PS 2:lla.

Nyt siis olisi toinen liemitunti, mutta pitää löytää kolmas kasvi.. Olen löytänyt 1. sieltä salakäytäsävtä, ja toisen alohomora oven takaa, 'pikkukasvihuoneesta, mutta missä kolmas?
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #180 : Tammikuu 17, 2010, 14:22:06 »
Taisi olla siellä talon sisällä (Hagridin mökin takana olevasta ovesta sisään ja sisälle taloon) ovesta katsottuna oikealla seinässä.Tee valois loitsu (Lumos) seinään ja paina toimintanäppäintä ja jatka eteenpäin.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #181 : Tammikuu 17, 2010, 15:01:31 »
Taisi olla siellä talon sisällä (Hagridin mökin takana olevasta ovesta sisään ja sisälle taloon) ovesta katsottuna oikealla seinässä.Tee valois loitsu (Lumos) seinään ja paina toimintanäppäintä ja jatka eteenpäin.

Sen olin löytänyt jo... mutta löysin sen jo :D
MS Hirmun kapteeni!

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #182 : Tammikuu 23, 2010, 14:26:52 »
Pelaan Salaisuuksien kammiota PS2:lla ja mitä pitää tehä sen jälkeen ku olen saanut sen historian kirjan Hermionelle ja sen loitsun jolla saa sen  vihreän möhnän pois? Menin sinne missä oli kirjahyllyjä ja piti kiipeä rappusia mutta nyt on ne kirjahyllyt tiellä joista tulin ja mulle tuli umpikuja ja en pääse mihinkään. Apua?

ei ku nyt tiiän :) mutta en ikinä voita grabbea tai goyleä :((
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2010, 16:16:13 kirjoittanut verppa »
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #183 : Tammikuu 23, 2010, 17:13:57 »
Nyt olen Avifors-haasteessa niin oon nyt jossain tunnelissa ja tunneli vie johonkin paikkaan jossa on ketjuja ja ylhäällä jotain tasanteita mitä pitää tehä??

Heh selvitin tänkin :)) Ei siis tartte apua :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2010, 14:29:03 kirjoittanut verppa »

Poissa Feeniks

• päivän tärkein ateria
  • Vuotislainen
  • Y
  • Pottermore: GobletMist8378
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #184 : Tammikuu 24, 2010, 16:34:44 »
Apua kaipaillaan ja kyseessä Azkabanin vanki. Eli ongelma tuli siinä kohassa kun pitää Hermionella mennä sinne johonki kasvi huoneeseen ja siellä on se kivijänis joka pitää loitsia eläväksi. Sen jälkeen kun se on loitsittu ja pitää sillä jäniksellä liikua, mitä pitää tehdä ja miten? Sitten toinen kysymys. Mitä hyötyä niistä velhokorteista on ja voiko niitä jotenkin käyttää?

JokamaunRAE: Mikä peli mahtaa olla kyseessä?
Jos tuhoa ei voi välttää, otetaan sitä kaikki irti.

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #185 : Tammikuu 24, 2010, 17:15:14 »
Nyt kaipailen apua Salaisuuksien kammio PS2 pelissä kun olen kieletyssä metsässä ja siel on joku aikas pieni verkko maassa aika alussa mettää enkä tiiä mitä pitäs tehä.En pääse muualle joten arvaan että siitä pitäs mennä jonnekkin.  Oon yrittäny monia loitsuja ja houkutella hämähäkkiä sinne mutta ei onnistu....

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
« Vastaus #186 : Tammikuu 24, 2010, 17:43:42 »
Apua kaipaillaan ja kyseessä Azkabanin vanki. Eli ongelma tuli siinä kohassa kun pitää Hermionella mennä sinne johonki kasvi huoneeseen ja siellä on se kivijänis joka pitää loitsia eläväksi. Sen jälkeen kun se on loitsittu ja pitää sillä jäniksellä liikua, mitä pitää tehdä ja miten? 

Siellä jossain pitäisi olla koloja, joiden edessä kasvaa ruohoa. Kanin pitää syödä ruoho (hiiren muistaakseni-oikea-näppäin) ja mennä kolosta. Kolon toisella puolella sitten saattaa olla toisia koloja, ja niistä pitää tarpeen mukaan mennä. Jonkin ajan päästä löytyy myös hiekkakasoja, joita kanin pitää kaivaa (samalla lailla kuin söisi sitä ruohoa). Kasasta paljastuu sitten semmoinen laatta, joka painuu alas jos kani on sen päällä, ja alas painuessaan se avaa Hermionelle oven tai vastaavaa. Toivottavasti auttoi. :)
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #187 : Tammikuu 25, 2010, 15:57:15 »
Nyt kaipailen apua Salaisuuksien kammio PS2 pelissä kun olen kieletyssä metsässä ja siel on joku aikas pieni verkko maassa aika alussa mettää enkä tiiä mitä pitäs tehä.En pääse muualle joten arvaan että siitä pitäs mennä jonnekkin.  Oon yrittäny monia loitsuja ja houkutella hämähäkkiä sinne mutta ei onnistu....

Käytä sytyjoa (Incendio) verkkoon ja pudottaudu rotkoon.

Poissa Feeniks

• päivän tärkein ateria
  • Vuotislainen
  • Y
  • Pottermore: GobletMist8378
« Vastaus #188 : Tammikuu 25, 2010, 17:54:03 »
Kiitos Akromantella! Ja uutta pukkaa. Eli olen tehnyt sen Hermione jutun jossa pitimennä sinne "kasvihuoneeseen" Ja joitain pikku tehtäviä. Mitä seuraavaksi? Toinen: Mistä löydän Fredin ja Georgen kaupan? Ja kolmas: Kyselen edelleen sitä velhokorttien arvoitusta. Eli mitä niillä korteilla voi tehdä?
Jos tuhoa ei voi välttää, otetaan sitä kaikki irti.

Poissa Herkkuoone

• onomatopoettinen
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #189 : Tammikuu 25, 2010, 18:07:49 »
Tarvitsisin apua pelissä Azkabanin vanki. Olen siinä kohdassa, kun Harry on oppinut suojeliuksen ja pitää mennä takasin rohkelikkotorniin. Riesu tulee ja sanoo jotain, että ovi on suljettu/lukittu Sirius Mustan vuoksi ja pitää mennä pohjoissiiven läpi jossa on niitä peikkoja.
Miten niiden ohi pääsee? Ymmärrän kyllä, että Ronin pitää heitellä niitä sontapommeja, ja pääsen kahden ekan ohi. Sitten tulee ne kaksi, jotka ovat ihan vierekkäin, miten pääsee ohi? aina kun yritän harhauttaa jompikumpi näkee minut...

Apua, plz, mahd. nopeasti!
"Vaikka sinulla onkin teelusikan tunneskaala, ei kaikilla ole." Hermione Granger

Poissa Kathleen

• Omituinen höpöttäjä
  • Vuotislainen
  • ALITUINEN VALPPAUS!!!
    • Ystäväkirjani :D
« Vastaus #190 : Tammikuu 25, 2010, 18:24:11 »
Tarvitsisin apua pelissä Azkabanin vanki. Olen siinä kohdassa, kun Harry on oppinut suojeliuksen ja pitää mennä takasin rohkelikkotorniin. Riesu tulee ja sanoo jotain, että ovi on suljettu/lukittu Sirius Mustan vuoksi ja pitää mennä pohjoissiiven läpi jossa on niitä peikkoja.
Miten niiden ohi pääsee? Ymmärrän kyllä, että Ronin pitää heitellä niitä sontapommeja, ja pääsen kahden ekan ohi. Sitten tulee ne kaksi, jotka ovat ihan vierekkäin, miten pääsee ohi? aina kun yritän harhauttaa jompikumpi näkee minut...

Apua, plz, mahd. nopeasti!

Mun mielestä se on sillalailla, että heität sontapommin, ja ootat, että molemmat tulee sitä nuuhkimaan. Sitten sujahdat sieltä takaa :) Toivottavasti auttoi!
-What are you doing, my darling? -Nothing. I'm just smashing potatos. Ei oo järkee päässä, enkä kyllä järjestä välitäkkään.
Isabella -> Kathleen

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #191 : Tammikuu 26, 2010, 10:11:15 »
Kiitos Akromantella! Ja uutta pukkaa. Eli olen tehnyt sen Hermione jutun jossa pitimennä sinne "kasvihuoneeseen" Ja joitain pikku tehtäviä. Mitä seuraavaksi? Toinen: Mistä löydän Fredin ja Georgen kaupan? Ja kolmas: Kyselen edelleen sitä velhokorttien arvoitusta. Eli mitä niillä korteilla voi tehdä?

Se Fredin ja Georgen kauppa löytyy rohkelikkotornista, se ainut ovi mikä siellä on.Siitä sisään ja lausu tunnussana sille yhelle muotokuvalle ja ryömi oviaukosta sisään.Korteista saa lisää kuntoa Harrylle (salama-arpienegiaa).Lisäksi voit vaihtaa niitä muiden oppilaiden kanssa.Ja tohon mitä seuraavaksi:katso Tasks (tehtävät)-osiota muistipallossa(select-näppäin).

Lirppuva Loistoveikko

• Ankeuttaja
« Vastaus #192 : Helmikuu 01, 2010, 20:09:14 »
Kyse olisi azkabanin vanki pleikkari pelistä:

Eli oon pelannu tarinan läpi, ja kun meen sinne pääportaikon huipulle mistä pääsee rohkelikkotorniin, niin siinä vieressä leijuu riesu ja siihen tulee semmonen vihree ympyrä, että siihen voi tähdätä. Oon kokeillu kaikkia loitsuja, ja heitelly sontapommeja ja ties mitä, mutta ei siihen tehoo mikään! Eli mitä sille pitäis tehdä, vai onkse vaan hämäyksenä siinä?

Poissa Narnia

• Vuotislainen
« Vastaus #193 : Helmikuu 02, 2010, 15:53:54 »
Se on mielestäni vain hämäyksenä siinä.

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #194 : Helmikuu 02, 2010, 20:10:15 »
Kyse olisi azkabanin vanki pleikkari pelistä:

Eli oon pelannu tarinan läpi, ja kun meen sinne pääportaikon huipulle mistä pääsee rohkelikkotorniin, niin siinä vieressä leijuu riesu ja siihen tulee semmonen vihree ympyrä, että siihen voi tähdätä. Oon kokeillu kaikkia loitsuja, ja heitelly sontapommeja ja ties mitä, mutta ei siihen tehoo mikään! Eli mitä sille pitäis tehdä, vai onkse vaan hämäyksenä siinä?
Minä olen pelannut pelin aika pitkältä sataprosenttisesti läpi ja minulla on kaikki loitsut, jotka voi olla, jne. Riesuun ei vain tehoa mitään, kuten Narnia sanoi, se on vain hämäyksenä. Ei kyllä toisaalta ole paljon järkeä tehdä koko peliin tuollaista hämäystä... Sehän on tavallaan koko pelin ideaa vastaan. :D Minä ainakin ajattelen niin.
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #195 : Helmikuu 06, 2010, 15:50:55 »
Oon nyt päässy koko Salaisuuksien kammion ps2-pelin läpi ja nyt on jotain pikkutehtäviä tehnyt. Ettiny kaukoputken ja sammakon mutta joku poika jollain sisään/ulkokäynnillä haluaisi jonkun Potion Wialin ja ei oo mitään hajua missä se on koska olin uhohtanu koko tehtävän ja paikan mistä ettiä. Apua tartten...

Pinjatuplewee

• Ankeuttaja
« Vastaus #196 : Helmikuu 07, 2010, 17:44:59 »
Auttaisko joku? Pelaan FK- pleikkapeliä, ja Luna pyytää mua hoitelemaan jotain rämehommaa, josta en tajua hölkäsen pöläystä. Kasataan tavarat? Häh? Auttaa saa, kiitos.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #197 : Helmikuu 07, 2010, 17:49:13 »
Auttaisko joku? Pelaan FK- pleikkapeliä, ja Luna pyytää mua hoitelemaan jotain rämehommaa, josta en tajua hölkäsen pöläystä. Kasataan tavarat? Häh? Auttaa saa, kiitos.

leijiuta penkki sen pylvään eteen, jossa on rasti, kiipeä penkin päälle, niin pääset katolle. Korjaa katto ja tee sen jälkeen ylhäältä löytyvään ristiin poistujo ja leijuta räme alas. Sitten tulet takasin alas ja teet rämeeseen sytyjo tai poistujo. toivottavasti tajusit.

Poissa verppa

• Vihollikseton
  • Vuotislainen
  • PUF!
« Vastaus #198 : Helmikuu 28, 2010, 19:09:15 »
Nyt oon päässy Azkabanin pelin läpi (PS2) niin nyt keräilen kortteja ja muuta. Nyt on tullu sellaisia juttuja seinille jossa on kuppi ja kaks käärmettä pitää sitä ja kun tähtään siihen niin ilmestyy rengas mutta olen kokeillut kaikilla loitsuilla sitä mutta mikään ei auta??

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #199 : Helmikuu 28, 2010, 21:04:19 »
Nyt oon päässy Azkabanin pelin läpi (PS2) niin nyt keräilen kortteja ja muuta. Nyt on tullu sellaisia juttuja seinille jossa on kuppi ja kaks käärmettä pitää sitä ja kun tähtään siihen niin ilmestyy rengas mutta olen kokeillut kaikilla loitsuilla sitä mutta mikään ei auta??

niihin pitää muistaaksen heittää lemupellettejä(stink pellets). Niitä saa fredin ja georgen kaupasta.