Jästien keskuudessa > Viihdettä niin että heikompia hirvittää

Mikä on paras bändi/laulaja?

(1/78) > >>

Wezen:
Niin kysymys kuuluu: Mikä on mielestäsi paras bändi? Ja mikä siinä bändissä kiehtoopi? Ja vielä jos jaksat kirjoittaa, mikä on sen bändin paras iiiiiikinä esittämä kappale?  Minun lempibändini on The Rasmus ja toinen hyvä on Disco. Molemmat on hyviä, siksi koska ne vaan on niin hyviä! The Rasmuksen paras kappale on Chill tai Playboys.. Discon paras on Levottomat tuulet ja Musta sydän!  :D  Kertokaa myös mielipiteitä The Rasmuksesta ja Discosta!

"Ja vielä jos jaksat kirjoittaa" (LUE: KUN jaksat kerran kirjoittaa) -mirz

(Hed laajensi otsikkoa, koska voihan bändeistä ja laulajista keskustella saman otsikon alla?)

//20012005, siivoilin ~Lii
//06102005, siivoilin -Adéa
// Siivoilin rankalla kädellä 6.8.2008. Muistakaapas laittaa myös perusteluja, eikä pelkkää listaa lempibändeistä ja -biiseistä! :> -yhyy
// Kevyt joulusiivous vain, ei huolta - mutta tiedätte, ketä syyttää kadonneista viesteistä. :) -Surumielinen

Sleeping Sun:
Nightwish on ehdottomasti paras bändi.
Kaikki bändit jäsenet ovat todella lahjakkaita ja osaavat esiintyä todella hyvin. Biisit toimivat myös livenä. Nejällä keikalla olen käynyt ja tavannut kaikki. Mukavia ja faniystävällisiä. :)

Kappaleet ovat kaikki todella hyviä, eivät muistuta liikaa toisiaan.
Lyriikat ja melodiat kauniita. Biiseihin ei kyllästy eivätkä ne avaudu helpolla.

Lempibiiseiksi voisin sanoa Wishmasterin, Dark Chest of Wondersin ja Stargazersin.

Winky:
Mulla ei oo mitään suosikkia, vain monia parhaita, joten nyt jokaisesta jotain:

Maija Vilkkumaa
- Maija Vilkkumaa on ollu jo pitkään mun lemppareita. Mulla on sen kaikki levyt ja myös uusin ja mä oon todella suuri fani (käykää mun sivuilla niin näätte *osoittaa layoutia*). Sen musa kiehtoo ja siinä on niin hyviä sanoituksia. Ja se kirjoittaa ne kaikki itse, joten sitä voi arvostaa. Tai miksei ei vois, mutta se on just niinku arvostettavaa.

Kwan

-Kwan on kans todella hyvä, pidin jo Dynastyn aikoihin. Musiikki on ihanaa ja sanoituksista en nyt tiedä, en oo perehtynyt niihin niin. Mariko sai FasionNightissä jonkun Persoonallisuuspalkinnon. Ihanaa, se kuului sille!:D

Velcra
- Siis tämä on ihana bändi. Yleensä en tykkää niin öö... "rajusta" musiikista(?), mutta Velcrassa on menoa ja pidän todella. Ostin lähes summassa vain sen levyn, mutta en oo katunu!

Mariska
- Se on niin hauska ja kunnioitettava artisti. Ja livenä toimii helkutin hyvin! Sanoitukset ovat mitä on, mutta niissä on ainakin asiaa ja musa on hyvää ja ne on itsekirjoitettuja. Odotan uutta levyä:p

Avril Lavigne
- En ensin pitäny Complicated biisistä, mutta mitä enemmän mä sitä kuuntelin, sitä enemmän mä ihastuin Lavigneen ja ostin sen sitten joululahjaksi itelleni. Se on pop ja se tekee ite biisinsä muistaakseni. Millicent on eka, jolta mä oon kuullu siitä joskus vielä vanhan Vuotiksen aikoina!

Mel C
- Mä ostin melkein heti NS levyn kun se tuli ja siitä lähtien oon pitäny ihan sikana ja mun oli ihan pakko saada myös Reason ja mäpä menin ostamaan sen ja se on hyvä. Mä pidin myös SGstä joskus.

Ja myös Killer, Kemopetrol ja Rasmus on poppareita, mutta en jaksa enää kirjottaa!

Lisäys: Näistä en jaksa kirjoittaa, mutta muutama uus hyvä bändi:

Bitch Alert (Tähän mä oon nykyään niin ihastunut, melkeinpä mun lempibändejä tällä hetkellä <3)
Evanescence
PMMP
Mew
Kelly Osbourne
Tarharyhmä
Lambretta

Kauheen pitkä viesti. Mutta musiikki on mulle kyllä todella tärkeää! Se vaan viehättää niin kauheesti.

jenan:
Mietiskeltyäni tässä jonkun aikaa yrittäen saada selville mikä on ihan ykköslempibändini, päädyin ehkä itsellenikin hieman yllättäen Queeniin. Suht. uusi rakkaus minulle [verrattuna esimerkiksi kakkoslempibändiini Apulantaan]. En omista kuin muutaman levyn [lisää ostan kunhan mahdollisuus tulee], mutta rakastan tätä musiikkia jo nyt.

Lempikappaleita on vaikea mainita, vain tämän pienen tietämykseni perusteella voisin lähes jokaista kuulemaani kappaletta sanoa lempparikseni. Mutta.. It's a hard life, Bohemian Rhapsody, Don't try so hard, Headlong [loistava pomppimisbiisi], Breakthru [nauran tälle aina hirveästi], These are the days of our lives, Scandal, The miracle ja tietenkin se, joka minut Queenin jäljille laittoi: We are the champions.. No-one but you on myös hieno. Sinäänsä.

Rakastan Queenissä ensisijaisesti musiikkia, nuori ikäni on yksi syy [varsin huono sellainen, tosin] siihen, etten ole ennen kiinnittänyt huomiota koko bändiin.. [Tosin Freddien kuoleman aikaan olin 3½-vuotias, ja tuolloin en ymmärtänyt mistään mitään.] Hohoo, John Deacon on joskus ollut varsin rodi. :D

Voi, miksi en syntynyt parikymmentä vuotta aiemmin?

Hohka:

--- Lainaus käyttäjältä: "Sleeping Sun" ---
Nightwishilla on todella monia hyviä kappaleita. ... Phantom of the Opera;Kiva melodia.
--- Lainaus päättyy ---

Phantom of the Operan on säveltänyt herra Andrew Lloyd Webber, ei kukaan Nightwishin jäsen. Anteeksi, mutta tuo pisti ärsyttävästi silmään. :P

Ala-asteella en erityisesti kuunnellut musiikkia ja ostanut levyjä. No, totta kai hurmaavat Spice Girlsit sekoittivat pikkutytön pään ja tämä osti yhden levyn ja T-paidan, mutta muoti-ilmiö ei tyttöstä enää kiinnostanut ja se jäi siihen.

Joskus 6. tai 7. luokan vaihteessa löysin raskaamman musiikin (en tykkää sanasta hevi) ja ensimmäinen yhtye, johon tutustuin sillä saralla, oli Nightwish. Sinä syksynä Nightwish taisi olla julkisuuden pinnassa Over the Hills and Far Away -musiikkivideonsa takia, sillä tämän näin telkkarista ja rakastuin täysin. Video oli upea ja markkinakohtauksen aikana kuuluva keskiaikaisen tapainen musiikki väännettynä heviversioon lumosi täysin. Vaikka tämä onkin alkuperin Gary Mooren kappale, niin OTHAFA taitaa olla suosikkini. Se on upea kappale, soi kauniin musiikkivideon siivin ja tuo muistoja.

Omistan nyt sitten kaikki Nightwishin levyt ja keväällä ilmestyvää odotan jännityksellä. Olen kokenut tällaisen levynodotusjännityksen vain kerran ja se oli NW:n Century Childin kanssa. Syksyä 2000 (vai 2001 se olikin?..) ennen minulla ei ollut lempiartistia, jonka levyjä olisin odottanut. Tämä levyn odottaminen ja jännittäminen on ihana tunne. :)

Minua ärsytti, kun Nightwish tuli jokin aika sitten takaisin julkisuuden aaltojen harjoille Bless the Child -videonsa kanssa. Se houkuttelee niitä Wanna-Be-Hevareita ja niitä, jotka kulkevat muodin mukana. Ei siinä mitään, jos yhtyeellä menee hyvin, mutta.. Hmh. Niin. Ehkä haluan pitää yksinoikeuden. :P

En omista erityisesti muita raskaan musiikin levyjä. Tuli ostettua kyllä Sonata Arcticaa, Timo Rautiaista ja Trio Niskalaukausta, Freedom Callia.. Mutta en sitten tutustunut enempää. Mutta Nightwish tuli ja jäi

Uusin ihastukseni ja rakkauteni on jrock, joka tuli sydämeeni viime vuoden lopulla. Saan kiittää Claudiaa jrockin teille ohjaamisesta. :)
Japanilainen rock on syrjäyttänyt näin ainakin hetkeksi tuon raskaamman musiikin. Malice Mizer oli se yhtye, josta aloitin ja jonka kuuntelemista edelleen jatkan. Muu ei ole erityisesti kolahtanut. Minusta Dir en Grey soittaa hirvittävän raskasta musiikkia?.. o-O Vai olenko kuullut vain ne kaikista raskaimmat kappaleet?

Jokaisesta yhtyeestä ihmisillä kai yleensä on suosikki-ihmisensä? Minä ainakin ensin ihastuin Manaan. Tietysti, olihan hän yhtyeen erikoisin mies. Näytti aivan naiselta, pukeutui kuin nainen. Oli salaperäinen eikä yhdessäkään kuvassa hymyillyt eikä missään haastattelussa puhunut (no, onhan tässä ajan mittaan löytynyt eräs videopätkä, missä hän puhuu). Mutta nyt olen ihaillut Kamia. Ah. Mutta miksi sen piti kuolla.. :'(

Lareinen löysin tässä jokin aika sitten, mutta luin surukseni, että yhtye on kasassa enää yhden henkilön voimin. :( Miksi kaikki hyvät yhtyeet hajoavat..

...Tuli tässä mieleen, että tuskin kukaan tätä viestiäni lukee... No jaa.

Kuitenkin, eräs intohimoni ovat soundtrackit. Disneyn elokuvien musiikkia löytyy kuten myös anime-sarjojen ja muiden elokuvin musiikkia. Pelkästään musikaaliset kappaleet sopivat hyvin taustamusiikiksi.

Inhokkeihini listaan rap-musiikin, turhanpäiväisen purkkapopin ja yhtyeet, jotka saavat faninsa vain hetkittäin uuden ja kansan mielestä hyvän biisinsä kanssa.

Kirjoitin liikaa ja kukaan ei lue tätä. (Lukeepas /Hed :))

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta