Kirjoittaja Aihe: Puoliverinen prinssi -elokuva (spoilaa!) vol. 2  (Luettu 112763 kertaa)

0 vuotislaista ja 2 Ankeuttajaa kyttää tätä aihetta.

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
Vs: Puoliverinen prinssi -elokuva (spoilaa!) vol. 2
« Vastaus #25 : Huhtikuu 15, 2009, 14:47:27 »
En ole uskaltanut noita teidän spoileripostauksianne kurkkia, joten ei niistä mitään. Tuli vain tarve tulla tänne muuten avautumaan. Mun into PP-leffan suhteen on ollut kovaa vauhtia hiipumassa viime aikoina, mikä on sikäli sääli, että pitäisihän nyt näistä viimeisistä potter-tapahtumista yrittää repiä kaikki irti. Mutta kun mulle on tullut sellainen olo, että aika on mennyt PP:stä ohi. Aluksi sitä odotti innolla, katsoi millaisia näyttelijöitä oli valittu rooleihin, seuraili uusimpia uutisia ja näin edelleen, mutta ei niitäkään jaksa loputtomiin kärkkyä. PP:stä on sen verran pikkuinfoa jo saatu, että olisi jo itse elokuvan aika (ja olisihan se nähtykin, ellei WB olisi ryhtynyt epäreiluksi). Nyt mä oon seurannut paljon suuremmalla mielenkiinnolla KV-elokuvan etenemistä, kun siitä on alkanut pikku maistiaisia herua. Se on alkanut muotoutua mun mielessä siksi seuraavaksi Potter-leffaksi ja PP on jäänyt vähän niin kuin elokuvaksi, jonka mä jostain syystä missasin. Noh, ehkä sitten kesällä pääsee taas fiiliksiin, mutta nyt on nyreähkö olo :(
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #26 : Huhtikuu 15, 2009, 18:20:06 »
Uutta traileria pukkaa.  Kyseinen traileri lähetetään huomenna satelliitin välityksellä. Trailerin ilmestymisestä nettiin ei ole vielä tietoa.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 15, 2009, 19:32:26 »
On todellakin jäänyt PP:n seuraaminen minunkin kohdalla todella sivuun, en oikeastaan ole viimeiseen kuukauteen ollut lainkaan perillä siitä, missä mennään.
Sinänsä hyvä lähtökohta katsoa se leffa, kun odotukset eivät juuri tämän alhaisemmat voisi olla... Narcissaa odotin kovasti ja kuvien perusteella se hahmo on armottomasti sössitty, saan vilunväreitä kun näenkin niitä kuvia.
Muutenkin noita kohtauksia on näköjään muuteltu - tavalla, joka melko pitkälti ärsyttää.
Petyin Feeniksin kiltaan pahasti, tähän en onneksi voi edes pettyä - leffa voi ainoastaan olla parempi kuin mitä ennakkoon odotan.

En taida mennä elokuviin katsomaan - ellei jotakin ennakkonäytöstä järjestetä, sitten tietysti. Muutoin vuokraan sen sitten joskus ja ostan myöhemmin, jos sattuu olemaan ostamisen arvoinen.

Olipas taas positiivista meininkiä minulla. :)
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

nekku

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Huhtikuu 17, 2009, 14:50:15 »
Hiukanko jännää kun tulee kokoajan uusia trailereja, enkä oo lukenu 6 ja 7 kirjoi ku halun nähä ensin elokuvat! Apua, en meinaa pysyä nahoissani kun jännitää! Ärsyttävää kun ne lykkäs sen heinäkuuhun...en vaan voi oottaa niin kauan. Ja se uusin trailerikin oli nii jännä :) Help!

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #29 : Huhtikuu 18, 2009, 20:44:07 »
Uuu! Uusi traileri. Tämän jälkeen voin reilusti sanoa, että suosikkikirjani elokuvasta tulee myös suosikkini. Koko trailerin ajan saattoi viestiytyä tänne asti elokuvan - ja jopa kirjojen tunnelmaa, ja nyt, vaikka pettymyksiäkin on tullut, näen silti PP:n parhaana elokuvana. Efektejä ja mahtavia ideoita löytyy runsaasti, ja elokuvan musiikki on loistavaa. Kohtaukset myös näyttävät siltä kuin olen ne kuvitellut, ja Katie-juttu oli kyllä aikas karmiva :D Yhteenveto = tykkäsin.

Alkaa kuitenkin tosin pikku hiljaa huolettaa tämä traileritykitys. Jos nämä kaikki näytetään telkkarissa, niin eihän pian elokuvasta jää mitään jäljelle! Ainut huoleni tällä hetkellä on tosiaan se, että elokuvavaiheessa huomaamme, että elokuvasta on jo puolet nähty. Toivottavasti tämä on sitten se viimeinen traileri, ettei paljasteta enää enempää, koska jo nyt tuon perusteella kirjoja lukemattomat saavat jo tietää aikas paljon. :/
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #30 : Huhtikuu 19, 2009, 21:43:11 »
Trailereiden perusteella leffa tosiaan näyttää upealta, mutta onko niihin trailereihin nyt ennenkään voinut luottaa. :/ Ärsyttää sitä paitsi tuo juonimuutosten mieletön määrä. Juuh, leffa on eri asia kuin kirja, kaikkea ei voi saada mukaan ja niin edelleen... *huoh*

Juonimuutoksia enemmän ärsyttää kyllä Narcissan toteutus. :P Ensimmäiset kuvat näyttivät minusta vallan loistavilta, niissä Cissyllä ei ollut mitään tajuttomia hiuslisäkkeitä ja ties mitä. Sitä paitsi sille jäivät ne ruskeat silmät. -.-' *itkee melkein* Joo, eihän se hiusten ja silmien väri juonen kannalta niin oleellista ole, mutta on tuossa muutakin. Koko Narcissan olemus on (kuvien ja trailereiden perusteella) täysin eri luokkaa kuin olin kirjojen perusteella kuvitellut. Kirjoissa Narcissa oli sellainen ylpeä puhdasverinen, vähän taustalle jäävä kuitenkin, ja tyylikkyys ja muut tulivat sitten siinä sivussa; leffassa hänestä on tehty kamala hienostelija, liian voimakas persoona ehkä? :D Ei tuo minusta näytä sellaiselta naiselta, joka voisi madella Kalkaroksen jaloissa, vaikka näkyykin yhdessä kohtaa itkevän. Tyylikkyys ja arvokkuus on viety ylitse muun. Jooh, itsekin sanoin, ettei trailereihin ole luottaminen, mutta minua kuitenkin arveluttaa. :P Miksi parhaat hahmot pilataan aina leffoissa, yhyy byääääh. :'((

Oli trailerissa kyllä lupaavaltakin vaikuttavia kohtia. Tuo Katie-kohta esimerkiksi näytti hyvältä. Mutta en nyt tiedä... Odotin Kehrääjänkuja-kohtaa varmaan eniten koko leffassa ja nyt kun se on melkeinpä pilattu, niin ei koko leffa oikein jaksa innostaa. :P Toki se katsoa pitää, muttah... plääh.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2009, 00:19:06 kirjoittanut Hirmu »

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #31 : Huhtikuu 21, 2009, 19:24:03 »
Minä kuulin netistä että elokuvvaan saattaa tulla ikärajaksi jopa 15 :oo Toivottavasti ei tuu, jos joku on vaikka 11-12 vuotias ja on tiukat vanhemmat.. Sitte ei välttämättä pääse kattomaan. Ja jos se ikäraja tosiaan on 15 niin en minäkää välttämättä saa. En muista mikä sivu se oli mutta kyllä ne puhu siitä, syitä oli esim ku alkaa tulemaan niitä ku tytöt ja pojat alkaa enemmän ja enemmän kiinnostumaan toisistaan ja se ku kaikki niitten teinien synkät ajatukset ja sattumat on siinä oikeen TOOOSI synnkiä, ja valoisat elämän hetket sitte valoisia. Mutta ne synkät, ei ne varmaan oo ihan mukavaa katseltavaa nuoremmille.. Siis aika moni kattoo jo iha pienenä Pottereita :DD

Mutta ootteko te kuullu että tuo ikäraja saattas tulla?
Cadillac.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #32 : Huhtikuu 21, 2009, 19:51:27 »
Tuosta ikärajastahan oli jossain vaiheessa Vuotiksessa kokonainen topic, mutta kyseessä oli tietääkseni vain lehtien suurentelua tällaisesta näin suositusta aiheesta kuin Harry Potter :) Siinä samaisessa artikkelissahan väitettiin, että Potterissa käytettäisiin huumeita ja se olisi kamalan seksistinen. Ikäraja on kuitenkin mielestäni vain huhupuhetta, sillä trailerillehan määrättiin ikärajaksi jo K11.

Kirjasarjan viimeisestä osasta en sitten tiedä. Jos se on synkkä, niin siitäkin varmasti tulee korkeintaan K13, vaikka tämän elokuvan ilmestyessä olenkin jo ylittänyt viidentoista rajapyykin. Ja sitä paitsi, jos tulee Vuotisnäytökseen katsomaan ja elokuva olisi K15, sinne pääsisi varmaankin sisään paljon täysi-ikäisiä sisältävän Vuotisseurueen kera :)

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #33 : Huhtikuu 22, 2009, 15:58:28 »
Huh, hyvä että tuo oli pelkkää puppua :DD www.harrypotter.com   ai että tuolla on ihana traileri<33 :)) Haluan äkkkkiä päästä kattomaan sen elokuvannnnnn ;(( tulis jo :D
Cadillac.

Poissa mawjutti

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieHowl12209
« Vastaus #34 : Huhtikuu 22, 2009, 18:24:39 »
Elokuvaan on lisätty kohtaus, jota ei ole kirjassa: kuolonsyöjä hyökkää kotikolossa. (IMDb)

Minkä IHMEEN takia elokuvaan LISÄILLÄÄN uusia tapahtumia?? Ja vielä hyökkäys KOTIKOLOON?! Tahtoisin NIIN saada tähän uskomattomaan lisäykseen jonkun hyvän ja pätevän selityksen. Kyllä minä tiedän, ettei elokuviin saa millään kaikkea kirjoissa tapahtunutta ja että juonta pitää muunnella lyhyemmäksi ym. mutta nyt on sentään kyse kotikolosta, mikä on TULESSA?! Ja vielä jos sen ovat sytyttäneet kuolonsyöjät, eikös se silloin ole pimeää taikuutta ja VAIKEASTI KORJATTAVISSA OLEVAA TUHOA? Kuitenkin kotikolo aika tärkeä paikka viimeistä kirjaa ajatellen ja muutenkin.
The greatest thing you'll ever learn...Is just to Love, and be Loved in return.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #35 : Huhtikuu 22, 2009, 19:36:51 »
Öh? Siis, mitä pahaa siinä on, jos leffaan lisätään joku hyökkäys kotikoloon? Eivätkä nämä sitä nyt maan tasalle polta :) Itse en ainakaan yllättynyt tuosta, sillä omistan mm. tuon uusimman Potterin tarra-albumin ja siellä on kuva kyseisestä kuvauksesta. Se ei ole huonon näköinen, ja trailerissakin tuota vilahtaa. Eivät leffantekijät sitä missään nimessä sinne katsojia ärsyttääkseen ole laittanut, luultavasti siksi, että se toisi elokuvaan lisää draamaa ja kertoisi siitä, että kuolonsyöjät tosiaan ovat vapaalla jalalla. Ja siis, eiväthän kuolonsyöjät yhtään monimutkaisempia tulitaikoja käytä kuin tavallisetkaan velhot. Esimerkiksi jos kuolonsyöjät haluaisivat tuhopolttaa jonkun paikan jälkiä jättämättä, he käyttäisivät tavallista tulta, ei mitään kuolonsyöjien "trademarkloitsuja" jotta heidät saataisiin oitis kiinni.

Minä en ainakaan näe tuossa kohtauksessa mitään vikaa, hienoltahan se näyttää. Minusta elokuvasta on saatu hyvän näköinen vaikka siitä on saatettukin poistaa jotain. Pääasiat on kuitenkin saatu mukaan, ja se on hyvä. Muuten, mawjutti, vaikka jokin asia kismittäisi, ei sitä capslockia tarvitse käyttää koko aikaa. En sano tätä ilkeilläkseni, mutta tuo vain pomppaa silmilleni häiritsevässä mielessä. : >

Poissa mawjutti

• Vuotislainen
  • Pottermore: PixieHowl12209
« Vastaus #36 : Huhtikuu 23, 2009, 08:44:36 »
Pyydän anteeksi, jos tahdoin painottaa asioita liikaa, ei ollut tarkoitus hyppiä silmille, vaan tuoda ongelmat esille. Ehkä sitten olen ainoa, jonka mielestä tämä on ärsyttävää ja minusta kirjaa kohtaan törkeää, että leffasta poistellaan ja lisäillään kohtauksia, toivon silti totisesti, että elokuva on jollain tasolla katsottava, kun sitä on jo niin kauan jouduttu odottamaan.
Ja ehkä minun ei olisi tänne alunperinkään pitänyt tulla kirjoittamaan, kun arvostan kirjoja huomattavasti enemmän. Kuitenkin olen elokuvista tykännyt tähän asti, muistuttavathan ne kuitenkin ihan hyvin tuosta ihanasta fantasiamaailmasta. Tahdoin vain kysyä että miksi, minkä ihmeen tähden, kotikolon pitää palaa. Siihen odotan joiltain hyviä vastauksia.
The greatest thing you'll ever learn...Is just to Love, and be Loved in return.

nekku

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Huhtikuu 23, 2009, 19:40:08 »
En ole lukenut 6 ja 7 kirjoja, mutta jos tarkoitat tralerissa näkyvää palavaa taloa, se on Hagridin mökki. (sori jos ymmärsin väärin) Hups sori ku rupeen tässä väittämään vastaan, kun niin moni muu on varmoja että se on kotikolo, mutta musta se  vaan näyttää siinä trailerissa ihan Hagridin mökiltä, ihmettelinki ku Weasleyt hyöri siellä.. Oonko kenties vähän tyhmä tai jotain  :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2009, 19:48:03 kirjoittanut nekku »

nekku

• Ankeuttaja
« Vastaus #38 : Huhtikuu 23, 2009, 21:00:24 »
Jaa, kiitos tiedosta. Kiva että on vuotiksessa joku muukin kuin mä joka on vielä vähän jäljessä tiedoista, siis ei oo lukenu kaikkii kirjoi. Mä oottelen meinaa elokuvii, mut kyl mä perus jutut jo tiedän. Mut hiukanko jännä oottaa elokuvaa, yks ilta olin haljeta jännityksestä, enkä siis saanu unta ja koulu olikin sitten=professori Binssin tunnit :( mutta halkean jännityksestä kai muutenkin 8D, olin ihan masentunut ku sitä päivämäärää vaaihettiin :,(
mutta sitten alko tulee trailereita ja mä halkean!!!! Tietääks kukaan mitään juttuu jolla laimentaisin vähän tätä öö..hirveää, kamalaa, upeaa, ihanaa jne. tunnettani? Onks jollain sama fiilis? Muuten tuli mieleen trailereista että oon kattonu ne varmaa satakertaa ja sit oon ihan että 8D

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #39 : Huhtikuu 23, 2009, 22:40:16 »
VET on määrittänyt uuden trailerin ikärajaksi K11. Perusteluina on:

Lainaus
Voimakkain tehostein siivitettyä, taikavoimin tapahtuvaa taistelua, jolla katastrofin- ja sotaväkivallanomaisia seurauksia ympäristössä. Uhkaavia hahmoja ja väkivallan uhkaa voimakkaana. Fantasiakonteksti lieventää.

Itse elokuvan ikärajaa ei ole vielä päätetty.

Poissa Hämppyli

• Näsäviisas-
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #40 : Huhtikuu 25, 2009, 17:27:57 »
Tiesittekö muuten, että elokuvaa lykättiin vielä lisää niin, että sen ensi-ilta on vasta marraskuussa. Syyksi selitettiin lama-aika, jonka takia ihmiset ei voi käydä niin paljon elokuvissa tai muutenkaan tuhlata rahaa mihinkään ylimääräiseen.
"If we're going to be damned, let's be damned for what we really are."

Captain Jean-Luc Picard

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #41 : Huhtikuu 25, 2009, 17:30:17 »
Hmm? Eikös tämä juttu ollutkaan sitten se aprillipila? :P

WB menettää kaiken uskottavuutensa jo yhden tuollaisen tempauksen takia. Jos nähdään lykkäystä DH-elokuvan tienoilta, minä suutun!

// kulkuuset, kulkuuset, Dumbledorella kilisee...
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2009, 15:57:11 kirjoittanut Azura »

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #42 : Huhtikuu 25, 2009, 18:58:13 »
Lainaus
Hmm? Eikös tämä juttu ollutkaan sitten se aprillipila? :P

WB menettää kaiken uskottavuutensa jo yhden tuollaisen tempauksen takia. Jos nähdään lykkäystä DH-elokuvan tienoilta, minä suutun!

Jep, tuota minäkin pelkään /: Toivottavasti DH-leffoja ei tulla lykkäämään, sillä HPB:täkin kohtaan tuntemani odotus ja innostus vaimentuivat aika roimasti tuon siirron takia. Tietääkö joku muuten mikä se tarkka syy siihen siirtoon oli?

Muuten tässä muutama Dumbbis/Harry kuva:

Tässä

Ja tässä

Ketä muuten ärsyttää se, että Dumbin parta on sidottu ja kaiken lisäksi jollakin ihme kulkusilla? :"D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2009, 19:02:06 kirjoittanut Mortti »

kiho

• Ankeuttaja
« Vastaus #43 : Huhtikuu 26, 2009, 19:11:45 »
Missähän kohdassa tuo kotikolon polttaminen tapahtuu? Onkohan siinä missä hartsa menee kotikoloon ekan kerran siinä elokuvassa? ja käyköhän tuo TP:n taistelu kielletyssä metsässäkin? trailerissa ainakin harry juoksee kiellettyyn metsöön.

Mortti: minua ei ainakaan ärsytä se, että dumbin parta on sidottu helmillä. Minusta se tuo "tunnelmaa".
Toisaalta olihan ekan ja tokan dumbbi parempi näyttelemään ja sillä oli parta ihan OK. Ekassa ja tokkassa dumbbi oli lumpeämpi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2009, 19:15:21 kirjoittanut kiho »

untitled

• Ankeuttaja
« Vastaus #44 : Huhtikuu 30, 2009, 20:11:04 »
Eivät leffantekijät sitä missään nimessä sinne katsojia ärsyttääkseen ole laittanut, luultavasti siksi, että se toisi elokuvaan lisää draamaa ja kertoisi siitä, että kuolonsyöjät tosiaan ovat vapaalla jalalla.
Kotikolon "polttaminen" on lisätty elokuvaan luultavasti juuri lisädramatisoinnin aikaansaamiseksi. Kirjassa voidaan kuvata tarkasti kuolonsyöjien olevan vapalla ja vaarallisia, mutta elokuvassa asia tuskin vakuuttaa dialogissa mainittuna.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama

Poissa Shieldmaiden

• I solemnly swear that I am up to no good.
  • Vuotislainen
  • Mischief Managed. Nox.
« Vastaus #46 : Toukokuu 01, 2009, 13:35:48 »
Besoaarit onkin aivan erilaisia mitä kuvittelin.

besoaari
pilkkoutumattomista aineista (hiukset, kasvinosat, sienirihmasto) muodostunut möykky, joita toisinaan esiintyy ihmisen tai eläimen mahalaukussa tai suolessa

(Lähde: http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=besoaari)

Eyh. :x
"I am not afraid, Harry. I am with you."
- Albus Dumbledore, the greatest wizard of all time -
"You're a wizard, Harry."
- Rubeus Hagrid -

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #47 : Toukokuu 01, 2009, 13:44:33 »
Sama täällä. :) Kuvittelin niiden olevan hieman perunan mallisia, vaaleampia ja hieman muhkuraisempia - jostain syystä.
Ei tuo kumminkaan kovin kauaksi mielikuvastani mene.

Ilmoituksia etsintäkuulutetuista kuolonsyöjistä
Onpas tuo Amikus oudon näköinen. :O Ei kyllä vastaa sitten tippaakaan minun mielikuvaani, mutta voihan tietty leffassa olla hieman eri näköä... Ei mikään kovin negatiivinen yllätys kumminkaan.
En muuten oikein tajua, miksi Amikus on etsintäkuulutettujen joukossa? Tai siis että eihän hän kaiketi ole - kuten ei Alectokaan - toiminut kuolonsyöjänä kovin pitkään tai ainakaan kovin näkyvästi? Voihan tietty olla niinkin, että nuo etsintäkuulutukset ovat loppupuolelta, kun Dumbledore on kuollut jne. Mutta joka tapauksessa hänestä tuskin tuollaisia pidätyskuvia koskaan oltaisi saatu, kun eihän hän ole Azkabanissa kaiketi ollut. Eihän sitä kirjoissa kiistetäkään, mutta ei kyllä niin anneta missään ymmärtääkään...
No okei, ei se minua juurikaan riso.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #48 : Toukokuu 01, 2009, 16:13:00 »
Lainaus

Sama täällä. :) Kuvittelin niiden olevan hieman perunan mallisia, vaaleampia ja hieman muhkuraisempia - jostain syystä.
Ei tuo kumminkaan kovin kauaksi mielikuvastani mene.

Minä taas kuvittelin ne juuri tuollaisiksi, joskin ehkä hieman pienemmiksi :D
Hauska nähdä miten lukijoiden mielikuvat vaihtelevat.

Minustakaan Amikus ei näytä yhtään sellaiselta kuin kuvittelin. Mutta kai se on mahdottomuus saada niistä aivan saman näköisiä kuin kirjoissa kuvaillaan tai mitä ihmiset ajattelevat. Myöskään Harmaaselkä muistuttanut ollenkaan minun mielikuvaani.

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
« Vastaus #49 : Toukokuu 02, 2009, 12:28:49 »