Kirjoittaja Aihe: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 24.10!!!  (Luettu 851 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Suuri Johtaja

• Suuri Johtaja
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 24.10!!!
« : Joulukuu 28, 2008, 23:59:05 »
Ei kyllä kauheesti ole piirtämisestä kokemusta ja sen ehkä näkeekin... Ja skanneri rikki joten joudun kameralla kuvaamaan.

UUSI KUVA:

Taideketjuun Volde ja Bella. Kuva on aika ruma, en keksinyt mitään mitä olisin tehnyt noille ja sitten en taustaakan tehnyt....

Taideketjuun taas, Molly ja Arthur häissään. Ei hääppöinen, Molly on söpö, Arthur aika ruma. Tahallaan tehty tuollaiseksi piirrosmaiseksi, en yrittänytkään tehdä aidon näköisiä ihmisistä. :)

Tässä taas uusi kuva, ylläri että taas taideketjuun. :D Norriskan siis piirsin. Ei näyttänyt paperilla läheskään yhtä suttuiselta, mutta minkäs teet.

Taideketjuun tämänkin olen piirtänyt. Ihan kiva, en vaan tiennyt onko häntä kuvailtu missään, niin piirsin oman mieleni mukaan. =D
Helga Puuskupuh

Taideketjuun piirsin Scorpius Malfoynkin. Hmm, aika yksinkertaisen näköinen vai? Mutta mielestäni se voisi hyvinkin olla Scorpius vanhempana, ainakin oman mielikuvani mukaan :)
Scorpius

Fleuria yritin piirtää. (kuvassa voisi mielestäni olla yhtä hyvin Narcissa Malfoy, mutta kun tarkoituksena oli Fleur niin olkoon Fleur sitten...) Toista kertaa elämässäni väritin koneella, eli vähän alkeellisen näköistä, ei ole varjostuksia tai mitään kun en niitä osaa koneella tehdä. :D Ja Fleurin tukka on liian lyhyt. Noh, siinä se kuitenkin on:
Fleur

Tässä HP-taideketjuun piirtämäni Voldemort. Ajattelin sen tännekin lisätä. Suht onnistunut, lyijärin viivat vain näkyvät. :/
Voldemort

Rita Luodikon piirsin, onnistuin ihan hyvin, paitsi naama on huonosti väritetty ja silmät jotenkin omituiset. Toinen käsi on hassu. Mutta ihan jees kuva kuitenkin. Olisin voinut taustankin tehdä, mutten keksinyt mitä olisin sinne tehnyt niin se jäi...
Rita Luodiko

Taas Bellatrixia. Kuvaa hyvin miten Bellasta on tullut ruma Azkabanissa. :D Ainakin itse tunnistan tästä helposti Bellan, en tiedä tunnistatteko te.
Bella

Yritin piirtää James Potteria ja ihan hyvin onnistuin. Kuva näyttää miljoona kertaa paremmalta paperilla, sillä siitä tuli vähän pikselimössöä ja pikkupikkuvirheet näkyvät jostain syystä tosi selkeästi. Kuvassa on oikeasti myös Lily ja Harryvauva, mutta heistä en onnistunut tekemään esittelykelpoisia :D
James Potter

Ps. Skanneri toimii myös nykyään.

Uutta Narcissaa piirsin. Kokeilin tietokoneella värittämistä ekaa kertaa elämässäni, joten tulos on sen mukainen. Mielestäni ihan onnistunut kuva :)
Narcissa2

Nopea sutaisu Jamesista ja Lilystä (siis todellakin, nopea, ja sen näkee). James on harvinaisen kulmikkaan näköinen kuvassa... :D Lyijykynän jälkiä näkyy vähän jokapuolella. :/ Enpä tiedä miksi näin huonon kuvan julkaisin :D
James&Lily

Tässä tälläinen pikselimössökuva Narcissa Malfoysta.
Narcissa

Narcissa ja Bellatrix. Joo Bellatrix mennyt vähän pilalle, mutta en osannut oikein tuota suuta korjatakaan. :S
Narcissa&Bellatrix

Lilyn katse harhailee Kelmeihin kesken lukuhetkien. =D Tästä kuvasta minun oli tarkoitus tehdä parempi, mutta se on kesken vielä... Olen sen verran saamaton :D
Lily ja kelmit

Uusia kuvia tulee, kommenttejakin voisi tulla... :)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2009, 16:01:21 kirjoittanut Suuri Johtaja »

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään.
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2008, 18:57:23 »
Narcissaa ei välttämättä tunnistaisi itsekseen ilman nimeä alla, mutta yhdessä siskonsa kanssa naiset tunnistaa helposti. Varsinkin Bellatrix on minusta itsensä näköinen. Miikkaa liian kapeista kauloista jättipäihän verrattuna. Vika kuva on hauska sommittelultaan ja tyyppien ilmeistä, tosin minua ärsyttää ikäänkuin kesken jäänyt väritys.
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Momy

• Ankeuttaja
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään.
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2008, 18:42:08 »
Narcissa oli hieno, silmät mun mielestä etenkin! ;>
Bellatrix ja Narcissa kuvassa Bellan huulissa, mikä se musta oli? (en oikein tajunnu et mikä se oli :dd)
Oliks ne sen hampaat tai joku musta läiskä vaan? ....
Kolmannes kuvas Lily onnistu hienosti, taustalla ku oli Sirius, Remus, James ja Peter, ni olis voinut vähän
selvemmin piirtää ne? Tai lisätä jotai yksityiskohtia kuvaan?

-MoMo

Poissa charmed

• Sourcream and onion!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 5.1!
« Vastaus #3 : Tammikuu 05, 2009, 17:41:35 »
Heti alkuun on sanottava että tuon "Narcissa2":n värityksestä tykkäsin ihan mielettömästi! (8 Ihan puuväreilläkö tms oot värittäny? Ô_o

Nuo loput ei jotenkin iskenyt, paitsi Bellan ja Cissyn yhteiskuva. Bellan ilme on kyllä just kohilleen ja Narcissan silmistä ja huulista ja nenästä, tai koko kasvot oli upeat.

Kelmit on vähän huolimattomasti piirretty :/ Lily taas on täysin päinvastainen ja asentokin näyttää tosi luontevalta. Mutta minuakin hämää se että kuva on väritetty vain puolitiehen.
so then i was like AVADA KEDAVRA
and he was like *dead*

Poissa Suuri Johtaja

• Suuri Johtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #4 : Tammikuu 07, 2009, 23:23:12 »
Kiitos kommentistasi charmed! :)
Tietokoneella sen olen värittänyt. Hyvä että tykkäät, nimittäin eka kerta kun väritin mitään tietokoneella. :D

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #5 : Tammikuu 08, 2009, 00:25:20 »
Uu! Minulla oli vähän tylsää, niin nyt ajattelin tulla kommentoimaan!

Huomasin tämän topan vasta hetkinen sitten ja tajusin heti, että sinulla on todella jännä piirrustustyyli. Se on omaperäinen, kuten minulla, ja pisteitä siitä sinulle! Tykkäät ilmeisesti piirtää kelmejä ja Mustan sisaruksia? ^^ Sen näkee ainakin siitä, että osaat piirtää heitä kovin hyvin. Narcissaa ainakin, tykkäsin! Sinun piirtämäsi kuvat Narcissasta ovat todella upeita, koska ne ovat juuri sellaisia millaiseksi alun perin kuvittelin Narcissan, ennen kuin jotkut pahikset menivät pilaamaan mielikuvani :P Varsinkin ensimmäisessä kuvassa pidin Narcissasta todella paljon! Nuo valkoiset hiukset eivät ollenkaan häirinneet minua, päinvastoin. Korostavat Narcissan Malfoymaisia piirteitä hyvin. ^^

Myös täysin käsin piirretyt Nar-kuvat olivat todella hienoja, vaikka hieman samantyylisiä kaikki. Narcissa kuitenkin näyttää kaikissa kovin Malfoymaiselta ja mielikuviani vastaavalta. Myös tuo Bella oli jännä, eivätkä nuo mustat hampaat edes kovin häirinneet minua :P Jos se Bella on siellä Azkabanissa kymmenen vuotta virunut eikä päiväänkään pessyt hampaitaan niin ei ihme jos ne vähän mustuvat. Ja olihan tuo aika Bellan näköinen, vaikka tuossa Bella ei näyttänyt aivan niin hullulta ja pahalta kuin oikeasti on :D Tämä näytti jotenkin kamalan hassulta vain.

Mutta myös nuo kelmikuvat olivat aika kivoja. Lily näytti kaikissa melko itsensä näköiseltä, mutta James oli jotenkin turhan rotevan näköinen tuossa ensimmäisessä kuvassa :D Oli hyvä, että poikkesit massasta, ja piirsit Lilyn hiukset kiinni ! Olen niin kyllästynyt niihin ainaisiin "kaunis ja fiksu suosittu Lily"- mielikuviin. Ponnari päässä Lilystä saa sen kuvan, että hän todellakin yrittää tulla velhoksi ja on fiksu eikä vain juokse poikien perässä koko ajan ja yritä tahallaan tulla suosituksi :D Eivätkä nuo viimeisen kuvan kelmit edes olleet kovin huonon näköisiä vaikka he olivat jotenkin hutaistuja. Kyllästyit ilmeisesti? Mutta hei, ovathan ne hauskan näköisiä. Minä olisin tuossa vaiheessa varmaan vaan lopettanut koko kuvan ja heittänyt roskiin. :D Mutta hei, jos tuosta näkisi toisen version, jossa olisi vaikka huolitellummat kelmit, niin olisi varmaan aika kivaa myös, vaikka tuo olikin ihan söpö.

Mutta hei, tykkäsin näistä kumminkin. Sinulla on todella jännä piirrustustyyli. Olisi mukavaa nähdä sinulta myös muitakin hahmoja, kuin Naria, Bellaa, Kelmejä ja Lilyä. ^^
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa papuherne

• Vuotislainen
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 20.2
« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2009, 21:20:02 »
Moi!
Sun piirtämäsi kuvat ovat ihan kivoja, pidin varsinkin Narcissasta, jonka olit värittänyt koneella ja sitten Lily-kelmit työstä.
Piirrustuksistasi huomaa, milloin olet käyttänyt piirtämiseen enemmän, tai vähemmän aikaa.Onko se nyt sitten huono vai hyvä... en osaa sanoa, maininta vain.
Kuvissa minua häirtisi väristys, mielestäni kuvat olivat liian haaleasti väritettyjä, sillä väripinta ei ollut tasainen, vaan nyt ne näyttivät sellaisilta pikaisesti, hieman viivoitetusti väritetyiltä töiltä.
Tiedän, että värittäminen ei ole aina se lempipuuha, johon jaksaisi panostaa. Minä en ainakaan, joten siksi on hepompi piirtää mustavalkoisia :)

Sitten, Kelmit kuvassa huomaa, että olet panostanut erityisesti Lilyn piirtämiseen, joka on sinäänsä järkevää sillä hän on etualalla kuvassa ja sen tähden myös tarkin hahmoista. Silti jäi häiritsemään taka-alalla viuhtovat nopeammin piirretyt kelmit, jolloin koko piirrustustapa on muuttunut enemmän ns. laatikkomaisemmaksi, eikä elävän näköiseksi niin kuin Lily on.
Silti Kelmit ovat hienoja, kun niistä erottaa kuka kukin on ja pidän erityisesti ideasta läähättävästi juoksevasta Peteristä(?), tulee juuri sellainen olo että hän haluaa pysyä Jamesin ja Siriuksen perässä, mutta jää kuitenkin oman kömpelyytensä takia heidän varjoonsa. Ja rempseästi perässä kävvelevä Remus erottuu myös joukosta omana itsenään.

Jatkahhan piirtämistä :)

-Papu
"Elämä on epävarmaa, syö ensin jälkiruoka"

Cowboy

• Ankeuttaja
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 27.4!
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2009, 00:10:02 »
Kommentoidaan, kommentoidaan.

Alussa mainitsit, ettei itselläsi ole hirveästi kokemusta piirtämisestä ja piirustuksesi ovat sen mukaisia. Odotin tietenkin jotain karmaisevaa räpellystä, mutta nämähän ovat ihan hienoja! Olet osannut tehdä hahmoista hyvin heitä itseään muistuttavia. Törmään nimittäin usein sellaisiin piirrustuksiin, joissa ainoa hahmoa muistuttava asia on hiukset. Mutta nämä ovat onnistuneita. Tuo viimeinen Lily ja kelmit -kuva on hieman random, mutta pistetään se keskeneräisyyden piikkiin. ;)

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Suuri Johtaja aloittaa piirtämään. UUTTA 24.10!!!
« Vastaus #8 : Lokakuu 27, 2009, 16:39:04 »
Kamalan kauan mun on pitänyt tänne kommentoida, mutta aina se on jotenkin jäänyt. Ja kun sä olit ihan ensimmäinen joka kommentoi mun kuviani niin nyt otan itseäni niskasta kiinni ja näin! :-D

Täytyy kyllä sanoa että piirrät hurjan hienosti. Ja nämä kuvat on aika eri tyylisiä keskenään ja se tuo kivaa vaihtelua. Suosikikseni kohosivat tuo koneella tehty Narcissa, joka on todella kaunis, värimaailma hurmaava ja nuo hiukset on jumalaiset, Helga Puuskupuh, joka on vaan niin Helga (sellainen miksi mä olen sen kuvitellut), sellaisen äidillisen ja ystävällisen näköinen, sekä Voldemort, joka vaan on selvä Volde. Ilkeä ja charmikas ja ei liian nuoren näköinen (kuten monesti hänet piirretään, cmon jätkähän on seitsemänkymppinen!).

Pidän myös paljon Lilystä ja kelmeistä, vaikka se näyttääkin vähän keskeneräiseltä. Musta tuo asetelma on oikein hauska, ja se että kelmit taustalla eivät ole niin yksityiskohtaisia ja realistisia, sopii tuohon. Kaikki ovat itsensä näköisiä ja tämä kuva on todella mukava. Olisi kiva nähdä tämä mahdollisesti loppuun väritettynä? :)

Lisäksi Norriska on älyttömän suloinen! Ja Arthur ja Mollykin ovat mieleeni, näyttävät onnelliselta parilta. Mutta ettei ihan ylistämiseksi mene, niin varjostuksiin voisit mielestäni panostaa enemmän. Ei tietenkään ihan joka kuva kaipaa varjostuksia, sellainen todella yksinkertainen työ voi näyttää myös kivalta.

Pokep kiittää ja kumartaa, ja näkisin todella mielellään lisää töitäsi. :--) Olen myös katsonut tuota toista fanitaidetopicciasi ja siellä on hurjan hienoa jälkeä! Hallitset todella hienosti sellaisen realistisen tyylin.
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni