Velhomaailma ja sen ihmeet > Harry Potterin maailma

Suomenkielisten Pottereiden kannet (6. kansi julkistettu!)

(1/64) > >>

Puska:
Nii-in... Siis suomalaisten Potterien kannet.
Mitä mieltä ootte? Esim. Salaisuuksien  Kammion kansista? Mun mielestä ne on aika kummalliset...
Ensinnäkin: Malfoytten (ainakin mun mielestä ne on Malfoyta :)) hiukset on mustat? Eikös niitten pitäny olla vaaleet? Ja sitten Lockhart:illa on ripset vaikka Harryllä ei oo...? Mä sitten kiinnitän aika pieniin asioihin huomiota xD.  Ja sitten Harryn lasit on siinä rikki...? Eikös niitten pitäisi olla ehjät...? Okei, en oo varma onko samanlaista viestiä jo, mutta poistatte jos poistatte, aurorit. (:

Hei, sovitaanko näin että tässä topicissa puhuttaan kaikista suomenkielisten Pottereiden kansista?
- Chokito

Muoks, Selvä, sovitaan. :]
Muokkista taas... Luulin Krumia Volduks, kunnes StarLight mulle ystävällisesti ilmoitti, että se on Krum. xD

Muokkista muokkista:
Mielestäni ihmiset on kuvattu hienosti, pidän niistä nenistä tosi paljon, mutta niitä kaikkia ei oikein tunnista... Oikein. :P Värit on hianot ja kaikkea, kyllä kyllä. Minä kuvittelin Harryn aina kiharahiuksiseksi, niinkuin kannessa näkyykin... ? Mielestäni Daniel Radcliffe ei ollenkaan ole Harrymainen, vaikka silti hyvä onkin. ;] Mielestäni VK:ssa on hyvä Ron, tosin jotenkin hiukset ovat ihmeelliset. Hermionekin on juuri sellainen niinkuin kuvittelin, paitsi ilman niitä ihme lepakko pinnejä tai vastaavia...

Muokkista taas:
Viitosen kannet ovat musta IHANAT! Oikeasti! Se Harry on niin söpö siinä, kun se taikoo, jaihanan myrtsi, kun Pimento pitää siitä kiinni! Luulin Siriusta kyllä ensin uudeksi oppilaaksi, kunnes huomasin, että sillähän on koiran korvat... Saisivat kyllä Siriuksen hiukset olla mustat, mutta kelpaavat noinkin. Pimento on paras! En kuvitellut sitä aivan NOIN kamalan näköiseksi, mutta jokatapauksessa oikein hyvä, ja vakuuttava... xP Kuka se hihhuli on siellä taustalla? Se joka lentää..?

Otsikko väliaikaisesti muutettu -Krum the krummitus

Cassandra:
Salaisuuksien Kammion kannessa minua häiritsi eniten Lockhart. Näytti siinä enemmän naiselta kuin mieheltä, ja tietysti ne Dracon ja Luciuksen hiukset. Mutta minusta Launis osaa kuvailla asioita varsin omaperäisesti, ja se on hyvä se. Tosin hän ei varmaankaan ole lukenut kirjoja, tai ainakaan kovin tarkasti  :wink:

Taru:
1. Malfoyt
Launis ei ollut lukenut kirjoja minun tietääkseni, joten mistä hän tietäisi minkä värisiä heidän hiuksensa ovat?

2. Lockhart
Gilderoy oli "hieman" turhamaisempi ja ehkä jopa jollain tavalla naisellisempi kuin Harry. Ripset vain korostavat tätä.

3. Harryn lasit
Harryn lasit on rikki, ne on vanhat ja niitä on liimailtu ja teippailtu kokoon monta kertaa Dudleyn takia. Ei siis ehjiä laseja. :P

Chokito:

--- Lainaus käyttäjältä: "Cassandra" ---Salaisuuksien Kammion kannessa minua häiritsi eniten Lockhart. Näytti siinä enemmän naiselta kuin mieheltä,
--- Lainaus päättyy ---

Gilderoy Lockhart on narsisti ja huolehtii kauneudestaan samalla tavalla kuin nainen, sitähän se julkisuus saattaa tuottaa, eikös? ^_^

Ja Malfoysta. Taru sanoi, että hänen tietääkseen Launis ei ole lukenut Pottereita. Minä en itse tiedä onko hän lukenut vai ei, mutta jos on, niin hänellä saattaa olla oma kuvitelmansa heistä.
Kyllä minäkin näen joitakin ihmisiä ihan erilaisina kuin kirjassa, vaikka kirjassa olisi nimenomaan kerrottu hahmojen ulkonäkö.

anakisha:
tätä aihetta mä oon jo odottanut... sillä mua on myös vaivannu se et miksi Lockhart on niin naisen näköinen siinä kannessa! onko Lockhart sitten niin naisellinen?
ja Malfoyn mustat hiukset...
ehkä Launis ei sitten ole perehtynyt kirjoihin niin kovin tarkasti ja ajatteli vain että he ovat ns. synkkiä ja laittoi heille mustat hiukset.
ja en muista varmasti mutta eihän Hermione kirjassa korjannut Harryn silmälaseja (vaan se kohta oli vain lisätty viisasten kivi leffaan) joten Harrylla voi olla rikkinäiset lasit.

korjatkaa jos perustelut on väärät...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta