Kirjoittaja Aihe: Minkä kuoleman varjeluksen valitsisit?  (Luettu 31306 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Minkä kuoleman varjeluksen valitsisit?
« Vastaus #50 : Maaliskuu 05, 2011, 19:49:21 »
Näkymättömyysviitan ottaisin miekin, koska... no, en tarvitse muita. Jos olisin samanlaisessa asemassa kuin Harry, eli joku superpahistäysinvoittamaton!!!11-velho haluaisi tappaa minut, valitsisin kyllä sauvan, jos joku läheiseni kuollut, kiven. Onneksi niin ei ole tapahtunut, joten siis viitta.

Entäpä mitä tekisin viitalla? Voisin vakoilla ihmisiä, lintsata koulusta, varastaa kaupasta... (vaikka varashälyttimet piippaavat se laittettaisiin jonkin teknisen vian syyksi kun ketään ei näkyisi) ...taidan olla aika ilkeä ihminen pohjimmiltani. Ja raukkamainen! En tee mitään jos en ole varma etten joudu tilille teoistani. Välillä muuten joskus oikeasti toivon että osaisin muuttua näkymättömäksi. Eli viitta.

Poissa Samiwais

• Tähtipölyä..
  • Vuotislainen
  • Be different.
  • Pottermore: MoonMarauder12
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Maaliskuu 05, 2011, 20:08:33 »
Viitta.

Jaa miksikö? Njääh. Olisi vain ihan mukava välillä kadota, ja rauhoittua. Päästä irti arjesta, ja olla vain.
Tuota Sateenropinan mainitsemaa kaupastavarastamista en tullut ajatelleeksi. Jooh, olisihan sekin ihan mukava piristys x)
Ihmisten vakoilu ei olisi minun juttuni viitan alla, sillä eihän siinä silloin olisi minkäänlaista jännitystä, koska sinua ei kuitenkaan epäiltäisi. Tai siis vakoilu on ihan mukavaa, kun siinä on se jännitys.  Ei sillä, että minä nyt jotakuta vakoilisin :')

Kivelle minulla ei ole tarvetta. Kukaan kovin läheinen ei ole kuollut. Tosin voisin kutsua sillä kasoittan sukuani menneisyydestä, mutta he eivät kuitenkaan viihtyisi täällä, joten se siitä.

Seljasauva olisi eittämättä ihan kiinnostava ja näin, mutta minulla ei niinkään minkäänlaisia "vihamiehiä", joita kirota. Tosin voisihan sitä harkita tuola jossain kaupoissa pyörimistä ja viattomien kiroamista.. >:D
Who is the more foolish, the fool or the fool who follows him?"
- Obi-Wan Kenobi

Poissa takkuturkki

• varjoissa
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • yes, i can
    • tumblr
  • Pottermore: StrikeWizard7023
« Vastaus #52 : Maaliskuu 06, 2011, 12:30:03 »
Näkymättömyysviitta tietysti!! Pääsisi rikkomaan sääntöjä jäämättä kiinni ja voisi tehdä muutenkin kaikkea kivaa. Tosin heti kun on rikkonut sääntöjä pitäisi viitta ottaa pois. Eihän siinä olisi jännitystä muuten, jos ei ole kiinnijäämis mahdollisuutta..
Ja voisi säikytellä kavereita sekä salakuunnella epämieluisia tyyppejä.
elämättömyysaika jähmettynyt

SlytherinGirl

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Maaliskuu 26, 2011, 21:48:09 »
Näkymättömyys viitan, jotta voisin vähän pelleillä ensi vuonna mua haukkuneille ja muutenkin :)

Poissa Ariel

• Huispaajan ensilento
  • Vuotislainen
« Vastaus #54 : Huhtikuu 02, 2011, 22:17:15 »
En tarvitsisi erikoisvahvaa taikasauvaa, tavallinen kävisi ihan hyvin. En haluaisi herättää kuolleita eloon, sillä heistä tulisi surullisia. Muuten tuo olisi ihan kiehtovaa, mutta en haluaisi rakkaitteni kärsivän, eli siis valitsisin näkömättömyysviitan. Kätevä ja hyödyllinen kapistus!
all I want to do is wear glitter and dance in my underwear

Poissa Wanamo

• Keltasilmä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • the wolf blood
  • Pottermore: OakPurple4599
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #55 : Toukokuu 07, 2011, 20:52:17 »
Nyt valintani saattaa johtua siitä että olen lukenut Kuoleman varjelukset ja tiedän millaisia vaaroja varjeluksiin sisältyy. En ottaisi seljasauvaa, vaikka se suokin suuret voimat ja voittamattomuuden, sillä ennen pitkää sen kanssa joutuisi vaikeuksiin (jokainen varmaan tietää ihan itse miksi). En myöskään ottaisi elpymyskiveä sillä sen avulla takaisin kutsutut henget olivat Rowlingin mukaan etäisiä ja kaipasivat takaisin rauhaan. Ottaisin tietysti (niin kuin moni muukin) näkymättömyysviitan, jonka avulla voisin piiloutua aina kun haluaisin. Voisin olla rauhassa esimerkiksi kaupungilla, ilman että ihmiset tuijottaisivat kuka mistäkin syystä. Ja minun valintani on tietysti se samainen joka koko varjelusten tarinassa on tarkoitus valita, mutta se ei ollut syynä omaan valintaani.
"Nukkuminen on huomattavasti vähemmän rasittavaa kuin valveilla oleminen."

Poissa hroselle

• Princeshion
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #56 : Toukokuu 08, 2011, 00:22:52 »
Kyllä näkymättömyysviitta olisi oma valintani. Elpymyskivi on ehdoton ei, sillä tarina itsessäänkin kertoo, että sillä henkiin palautetut eivät nauti elämästään kauaa, vaan ovat pian jo surullisia, sillä he eivät kuulu tähän maailmaan enää. Tosin, en pysty sanomaan, kenet edes tällä toisin takaisin elämään.
Seljasauvalle minulla puolestaan ei olisi käyttöä. Tavallinenkin sauva riittäisi taikamaailmassa.
Viitta vain olisi tosi kätevä, sitä voisi hyödyntää nykypäivänäkin erittäin kätevästi...
"I like the Virgos. We're so much smarter than everyone else. At least we like to think so."

- Rose McGowan

Poissa Koala

• Vuotislainen
« Vastaus #57 : Toukokuu 08, 2011, 10:11:29 »
Valitsisin näkymättömyysviitan. Sille olisi käyttöä. Voisin piiloutua aina, kun haluaisin. Ja Harrykin on pelastunut monesti viitan avulla. :D

Seljasauvaa en nyt ainakaan ottaisi, sillä mihin tarvitsisin sellaista sauvaa? En mihinkään. Minulla ei ole esim. mitään vihollisia, joihin käyttäisin sauvaa....Vaikka sauva antaakin suuret voimat, en minä sitä voimaa mihinkään tarvitse.

Elpymiskivellä voisin herättää eloon kaikki kuolleet lähimmäiseni, mutta mitä hyötyä siitä olisi, jos he eivät nauttisi elämästään, vaan ovat poissaolevia ja surullisia. En siis valitsisi sitä.

Näkymättömyysviitta olisi minun valintani. (niinkuin varmaan monen muunkin,)

Poissa Lime

• Vuotislainen
  • Pottermore: WitchWillow21467
« Vastaus #58 : Toukokuu 08, 2011, 20:28:09 »
Minun valintani olisi ehdottomasti näkymättömyysviitta. Se olisi näistä vaihtoehdoista kaikkein käytännöllisin. Olen pohjimmiltani sen verran kiero ihminen, että varmasti viitan avulla salakuuntelisin muita ja kävisin paikoissa, joihin muuten en pääsisi. Seljasauvaa en missään nimessä haluaisi sen vaikeuksia tuovan vaikutuksen vuoksi. Elpymyskivellä en tekisi mitään. Ensinnäkin en kovin montaa läheistäni ole menettänyt ja vaikka olisin, en haluaisi heitä takaisin elleivät he sitä itse haluaisi.
You don't know anything yet
about the dreams I have.

Suklaasammakkoinen

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Toukokuu 28, 2011, 22:15:30 »
Joko viitta tai kivi.Viitan avulla voisi tehdä kepposia ja myös olla huomaamatta mutta silti olisi myös ihanaa kutsua minulle tärkeitä ihmisiä takaisin.

Poissa neiti moitteeton

• Hanki kevätauringonpaiste!
  • Vuotislainen
  • Lukisin, jos kirja ei olisi lukutoukan limassa!
« Vastaus #60 : Kesäkuu 03, 2011, 17:15:55 »

Kyllä se näkymättömyysviitta varmaan tulisi otettua. Joskus kyllä tekee oikeasti vain mieli kadota maailmalta ja olla yksin rauhassa kenenkään häiritsemättä. Voisi hiipiä ties missä ilman että kukaan huomaa että olen siinä vieressä. Sitten myös voisi salakuunnella toisia. Selviäisi mitä muut ajattelevat minusta ja muista. Jos jotain oikein kivaa sattuisi kuulemaan niin ei sitten kuin juoru kiertämään muillekkin.

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #61 : Kesäkuu 03, 2011, 18:35:05 »
Ihan ehdottomasti ottaisin näkymättömyysviitan. Ei minulla ole ketään henkilöitä jotka haluaisin elpymyskivellä herättää, enkä myöskään haluaisi seljasauvaa vaikka väkisin käteen puskettaisiin.

Perustelisin nämä näin:
Seljasauvaa en haluaisi koska siitä voisi oikeastaan tulla enemmän harmia kuin hyötyä, jos ihmiset kuulisivat että se olisi minulla, saattaisi syntyä vaarallisia tilanteita joita en tietenkään toivo. Tavallinen taikasauva kelpaisi oikein hyvin mutta seljasauvaa en ottaisi, ei minusta olisi sen kantajaksi.

Elpymyskivestä perustelinkin jo. Voisin silti lisätä, ettei minun mielestä ole hienoa herättää ihmisiä kuolleista ja turista niiden kanssa. Itse olen sitä mieltä että kuolleita pitäisi kunnioittaa, joten tuntuisi jotenkin tyhmältä/väärältä herättää ihmisiä sen avulla. Mielestäni ajatus on enemmänkin hieman karmiva kuin hieno. Joten tätäkään en ottaisi.

Näkymättömyysviitta sen sijaan olisi ihan hauska. Voisin livahtaa paikasta toiseen ilman että kukaan huomaa mitään. Ja muutenkin sen alle olisi hyvä kätkeytyä huonon päivän sattuessa. Jotenkin vain niin hauska idea, että voisi muiden huomaamatta kulkea ympäriinsä. Sillä voisi ehkä myös säikytellä kavereita ;)
Cadillac.

Lucmey

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Kesäkuu 03, 2011, 18:59:51 »
Valitsisin ehdottomasti näkymättömyysviitan.
Se olisi todella hyödyllinen kun haluaisin vain kadota *puff

Poissa Tatti

• monikirjoinen ilmestys
  • Vuotislainen
  • Nauru pidentää ikää!
  • Pottermore: RoseKey750
« Vastaus #63 : Kesäkuu 14, 2011, 12:39:20 »
Minäkin haluaisin ehdottomasti näkymättömyysviitan!
Voisi  mennä joka pikkaan, eikä kukaan huomaisi sinua.
Koulussakin siitä voisi olla jotain hyötyä. :--)
"Aah, niinpä tietysti", Ron sanoi ja läimäytti otsaansa, "Unohdin, että me jahdataan Voldemortia kirjastoautolla." :)

Poissa Chokola

• inkivesiliskoinvaasio
  • Vuotislainen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 17, 2011, 11:56:31 »
Tuo on sinäänsä tosi vaikee kysymys, koska kaikki noi on hirveen arvokkaita, mutta mä ottaisin luultavasti näkymättömyysviitan.

Ottaisin näkymättömyysviitan, koska
1. siitä on paljon hyötyä
2. pääsisin pakoon muuta maailmaa muuttumalla näkymättömäksi
3. voisin suojella perhettäni antamalla viitan niille, niin ne pystyis piiloutumaan

Ja viitasta on muitankin hyödyllisiä puolia, kuten se että se ei koskaan kulu. :>
xoxo, gossip girl

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #65 : Kesäkuu 29, 2011, 23:07:46 »
Minäkin ottaisin näkymättömyysviitan.

Voi miten monta kertaa haluaisin häipyä paikalta kenenkään huomaamatta. Tunneilta vaikkapa kun luokassa on täys kaaos, tai sitten voisin luikkia metsään muina susina ja stalkata eläimiä:]
Ja olisi aika kivaa kiusata vähän naapureita ja veljiä:)
Tai no olisi tosi hauskaa nyt yleensäkin hiippailla vaikkapa kylillä eikä kukaan huomaisi.
Viitta on tosissaan hyödyllinen. Lähtisin kyllä ihan simona pikkuserkkujen kanssa leikkimään kuurupiiloa. (joka on hassu sana)
Olisi helppoa luistaa kotitöistä ja tehdä kepposia siellä täällä:D

Poissa Stargazer

• astrum metallum
  • Vuotislainen
  • we were here
  • Pottermore: CrimsonScale68
« Vastaus #66 : Kesäkuu 29, 2011, 23:59:24 »
Toistan pariakymmentä kirjoittajaa edelläni, mut totta ihmeessä ottaisin kans näkymättömyysviitan. Ei mulla olis mitään tarvetta voittamattomalle sauvalle, kun tuskin muutenkaan tykkäisin mitään kaksintaisteluja harrastaa ja sellaisen omistamalla saisin varmastikin vain seljasauvaa himoitsevia murhaajia perääni ja mulle kävis samalla tavalla kuin sille sadun vanhimmalle veljekselle. Elpymyskiveäkään en tarvitsisi, koska vielä toistaiseksi ei oo ketään sellaista henkilöä, jonka haluaisin herättää kuolleista, koska kukaan mulle kovin läheinen ihminen ei ole vielä kuollut ja vaikka olisikin, niin tietäisin että heidän on parempi olla siellä missä ovat, eivätkä he halua palata maan päälle kärsimään.

Näkymättömyysviitasta puolestaan olis ihan oikeasti hyötyäkin - vois tietysti mennä paikkoihin joihin ei normaalisti pääse x) Ja kun yksinkertaisesti haluaa hetken olla rauhassa ja kadota, niin viitta olisi loistava apu siihen. Ja tietty jos onnistuu saamaan murhaajan kimppuunsa, niin viitta vaan päälle eikä se löydä sua mistään :>
To be rich is to seek, to relive the memory

Justifier

• Ankeuttaja
« Vastaus #67 : Heinäkuu 07, 2011, 12:27:53 »
Itse kyllä ottaisin seljasauvan. Ei sillä tarvitse kerskua ympäriinsä, mutta kuitenkin itse tietäisi että oma sauva on voimakkaampi kuin muiden. Ainoaksi kyssäriksi jää, että kenet minä sillä kiroaisin, kun kaikki vaan hiippailee näkymättömyysviittojensa alla. No, se on sen ajan murhe se. Mutta kyllä mulle unbeatable wand, niin kuin Ron sanoi, kelpaisi.

Poissa DIASPRO

• hirviä stalkkari
  • Vuotislainen
  • seisoo sateessa & aina äänessä
« Vastaus #68 : Heinäkuu 08, 2011, 23:09:39 »
valitsisin näkymättömyysviitan tai elpymyskiven :----) olen kiinnostunut menneisyydestäni, mutta haluaisin tehdä kepposia ja kiusaa ihmisille ja myös auttaa heitä ..
LUIHUISTENPRINSESSA, mutta silti niin huomaamaton ♔

Poissa Sectumsempra

• Patented Daydream Charm
  • Vuotislainen
  • satunnaisesti kelmi
  • Pottermore: PurpleRune1479
« Vastaus #69 : Heinäkuu 12, 2011, 16:18:09 »
Kuten moni muukin, valitsisin myös näkymättömyysviitan. Viitasta olisi itselleni eniten hyötyä, pystyisi olemaan ns. kärpäsenä katossa, katoamaan omaan rauhaan kun niin tahtoo ja olisi vaan siistiä pysyä muuttumaan näkymättömäksi ja ihan yleisperusteluna, että muilla en oikeastaan tekisi mitään. En tekisi mitään voittamattomalla sauvalla, kun en muutenkaan ole mitenkään erityisen näyttämishaluinen tai innostunut mistään kaksintaistelusta ja ihan hyvin pärjäisin "normisauvalla". Elpymiskivi olisi todella kätevä, mutta en usko, että itsekkään arvostaisin erityisesti, jos joku tulisi repimään minut haudastani ja jotenkin se tuntuisi vähän epäkunnioittavalta, muutenkin tulee sellainen Uinu uinu lemmikkini -fiilis näistä kuolleista herätetyistä kun ajattelee.

Poissa suklaapatukka

• Vuotislainen
« Vastaus #70 : Elokuu 10, 2011, 13:35:34 »
Näkymättömyysviitan :)
En osaa perustella, mutta olo kun kukaan ei ole näkemässä sinua... Olla rauhassa ilman katseita. :)

Poissa Ropsus

• Vuotislainen
  • Pottermore: SunCastle25757
« Vastaus #71 : Elokuu 10, 2011, 23:08:04 »
Näkymättömyysviitta ehdottomasti. Kahdelle muulle ei oikein olisi käyttöä, tavallinen taikasauva olisi ihan hyvä enkä kaipaile (ainakaan tällä hetkellä) ketään kuollutta. Viitan avulla voisin olla huomaamaton ja vakoilla muita ja varsinkin kuulla mitä he puhuvat. Ja viitta olisi muutenkin kätevä kaikkeen hiippailuun :D
Let's go poke it with a stick!

Poissa Pippuripiru

• Vuotislainen
  • Pieni, mutta pippurinen!
« Vastaus #72 : Elokuu 11, 2011, 19:18:32 »
Näkymättömyysviitta

+ Siitä olisi paljon hyötyä!
+ Välillä tosiaan tekisi mieli kadota näkymättömyysviitan alle...
+ Voisi tehdä sellaista mitä näkyvänä ei voisi.

- Se saattaisi joutua vääriin käsiin...

Elpymyskivi

+ Jos joku läheinen kuolisi, voisi hyvästellä hänet kunnolla
+ Saisi tietää, mitä tapahtui ennen vanhaan

- No, jos kuolleet eivät näyttäisi siltä kuin eläessään niin...
Minulla on vain yksi elämä, ja sen aion elää täysillä!!

Poissa Acone

• Vuotislainen
« Vastaus #73 : Elokuu 15, 2011, 09:34:41 »
Valitsisin noista varmaan näkymättömyysviitan, sillä olisi nimittäin hauska piiloutua ja katsella kun toiset ihmettelevät mihin hävisin. Koulussakin siitä olisi hyötyä, vaikka se olisikin kiellettyä mennä katsomaan jonkun vaikean kokeen vastaukset opettajankirjasta... Sillä olisi myös mukava mennä kaupungilla, vaikka paljon ihmisiä siellä kyllä on.

Elpymyskivenkin voisin ottaa, vaikka en kyllä mitään kuolleita haluaisi henkiin. Jos joskus vaikka joku todella rakas läheinen kuolee, niin silloin sellaista voisi kaivatakin. En kyllä ainakaan tällä hetkellä ottaisi elpymyskiveäkään. Joskus sille saattaisi olla tarvetta!

Seljasauvaa en ottaisi, pitäisi koko ajan pelätä, että joku tulisi murhaamaan minut. En haluaisi myöskään tappaa ketään, jotta saisin sen toimimaan kunnolla. Tavallinen taikasauva riittäisi minulle, vaikka olisi seljasauvakin ihan hyödyllinen joissain tilanteessa.
Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka vanha Voldemort oikeastaan on, Voldemort syntyi nimittäin 31. joulukuuta 1926...

Poissa Benu

• tribuutti
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 15, 2011, 20:58:41 »
Minä varmaan valitsisin näkymättymyysviitan. Se olis ihana! Sen avulla voisi lähteä koulusta välitunnilla, mennä moniin paikkoihin ilmaiseksi, pilailla kavereille ja vaikka mitä muuta! Sillä sais myös olla rauhassa kun kukaan ei vois nähdä...

Voisin myös ottaa elpymyskiven. Minusta ainakin olisi kiva jutella joskus kuoleiden kanssa, vaikkapa isovanhempien. Olisi se ihanaa nähdä joku kuollut läheinen pitkästä aikaa. Pysyvästi en kuitenkaan haluaisi ketään henkiin herättää.

Seljasauva. Sitä en haluaisi. En haluaisi tappaa ketään, enkä tulla tapetuksi mokoman sauvan takia, joten se ei olisi minusta tarpeellinen.

Paras olisi näkymättömyysviitta.  :))
:))