Kirjoittaja Aihe: Lauren Weisberger (mm Paholainen pukeutuu Pradaan)  (Luettu 595 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Katherine Casandra
Lauren Weisberger (mm Paholainen pukeutuu Pradaan)
« : Lokakuu 30, 2008, 20:10:19 »
Mitä mieltä olette kyseisen kirjailijan kirjoista? Olen itse lukenut sekä Paholainen pukeutuu Pradaan, että VIP ihmisiä, parhaillaan luen Haluan Harry Winstonin-romaania. Mielestäni Kirjoittajan kaksi ensimmäistä teosta hieman toistavat toisiaan, mutta pidän niistä silti. Paholainen pukeutuu Pradaan on kirjana todella erilainen kuin elokuva, suosittelen lukemaan kirjan ensin :)
Mutta muilla luku elämyksiä näistä? Itselläni ahaa elämys oli se, että vaikka Paholainen pukeutuu Pradaan-kirjassa päähenkilö Andrea kuvataan vaalea hiuksiseksi niin kuvittelin hänet itse tumma hiuksiseksi :) Lisäksi hahmot ovat kovin erilaisia!
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Poissa Riekale

• Kangaskaistale
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Riekaleen kotisivut
Vs: Lauren Weisberger (mm Paholainen pukeutuu Pradaan)
« Vastaus #1 : Marraskuu 02, 2008, 14:28:17 »
Luin Paholainen pukeutuu Pradaan -kirjan viime kesänä, kun serkkuni suositteli sitä. Tykkäsin kirjasta tosi paljon, kunhan aikaa olisi enemmän, niin etsisin jostain VIP ihmisiä käsiini. Elokuvaa en valitettavasti ole nähnyt, mutta se olisi kyllä kiva nähdä. Kirjassa on hyvä jouni ja henkilöihin oli helppo samaistua (vaikka kovin moni ei työskentelekään maailman kuuluisimpien muoti-ihmisten assistenttina...) Ja ainakin opin en-niin-muotitietoisena ihmisenä monia kuuluisia merkkejä ;)