Kirjoittaja Aihe: Lentopallon sm-liiga  (Luettu 601 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

xecterbuni

• Ankeuttaja
Lentopallon sm-liiga
« : Lokakuu 23, 2008, 20:10:34 »
Elikkäs muutama kierros on jo pelattu lentopallon sm-liigaa kaudella 2008-2009. Tällä kaudella on jo tullut yllätyksiä joista viimeisimpänä taitaa olla Hurrikaani-Loimaan voitto mestarisuosikki Isku-Volleysta.

Minkälaisia kokemuksia siis teillä on lenttisliigasta ja mitkä ovat omia suosikkijoukkueitanne?

Itse olen Hurrikaani-fani ja pienellä paikkakunnalla lentopallon sm-liiga tasolla pelaava joukkue on iso juttu. En ole kuitenkaan kovin montaa vuotta vielä seurannut sarjaa, mutta nyt jopa entistä innokaampana. Pielaveden Sampo on kuitenkin vielä tällä hetkellä suurin mitalisuosikkini, mutta se voi vaihtua vielä monta kertaa runkosarjan aikana.

Ja lentopallon sm-liigan viralliset netti sivut: http://lentopalloliitto-fi.directo.fi/sm-liiga/

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
Vs: Lentopallon sm-liiga
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2009, 22:26:21 »
Apua, en ole huomannut tätä topicia. Joo, nyt ehkä voitaisiin unohtaa viime kausi, mutta katseet seuraavaan, Vannoutuneena lentopalloilijana ja Loimulaisena kannustan tottakai Raision Loimua, pelaanhan itsekin sen B-tytöissä. Loimuun tulee nyt pelaamaan entisten aikojen lempipelaajani, joka on ollut muutaman kauden vissiin joensuun riennossa(? Onko tuollaista joukkuetta edes? No, joku kumminkin), Jimmy Hernandez. Hän asuu meidän naapurissamme, melkein. (Joo, liittyypä taas aiheeseen, mutta läheltä menee:D) Onko tietoa koska kausi alkaa, en nyt ole ehtinyt itse ottaa selvää..:D
Tahdonvoimaa!