Kirjoittaja Aihe: Goottityyli  (Luettu 8844 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Rat-Tail Jim

• Rock n Roll -sekopää
  • Vuotislainen
  • Feuer Frei
    • Feuer Frei
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Goottityyli
« Vastaus #25 : Lokakuu 25, 2010, 14:26:22 »
Minä todennäköisesti joskus synkässä tulevaisuudessa repäisen ja leikkaan keesin jonka värjään shokkiväriseksi ja alan muutenkin pukeutua punk-gootiksi tai cybergootiksi. Vaikka goottityyli yleisesti ottaen on _todella_ kaukana omasta pukeutumistyylistä, en voi muuta sanoa kuin vau. Se androgyyniys on vaan jotain niin uskomattoman siistiä, kun naiset ja miehet erottaa periaatteessa kattomalla sitä, kumman korsetti on tiukemmalla.

Muuten, en ole varmaan ikinä nähnyt pillifarkut ja converset -pissistä. Ainakin meilläpäin pillifarkut ja converset yhdistetään heti punkkareihin, punkrokkareihin ja muihin musiikin sekasikiöäpärälapsiin. Joo nyt meni ohi aiheesta....
Und der Haifisch, der hat tränen, und die laufen vom Gesicht, doch der Haifisch lebt im Wasser - so die Tränen sieht man nicht.

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Vs: Goottityyli
« Vastaus #26 : Huhtikuu 17, 2013, 22:47:37 »
Nettiliikkeistä hyviä ovat ainakin Blackgroup.

Täten tiedotan että Blackgroupilla (*link-a-link nettikaupan sivuille*) on myös myymälä tuon aiemmin kohutun Stuntmanin yhteydessä Mikkelissä. En osaa sanoa kuinka kauan näin on ollut (lainaamani viestikin on toki kirjoitettu 2008), mutta ainakin niin kauan kuin muistan ja itse olen vieraillut rakennuksessa suunnilleen noista ajoista.

//Loppu viesti poistettu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2014, 21:08:33 kirjoittanut Bloody Princess »