Kirjoittaja Aihe: Dragonball  (Luettu 24481 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Tionne

• Vuotislainen
    • http://www.livejournal.com/users/ranilos
Dragonball
« Vastaus #75 : Kesäkuu 14, 2004, 00:08:42 »
GT on monesti lyöty täysin lyttyyn arvosteluissa (fanien keskuudessa) koska se ei ole lähtöisin Toriyaman kynästä. Hän ilmeisesti (en jaksa nyt lähteä kaivamaan faktatietoa) teki joitain hahmo suunnitteluja sarjaan, mutta ei paljon muuta. Sarja ei siis ole Toriyaman tekemä kuten ovat Dragon Ball ja Dragon Ball Z. Se on kuitenkin täysin jatkoa kyseisille sarjoille, eli se ei poikkea faktoiltaan tai tapahtumiltaan, vaan kaikki mitä on tapahtunut aiemmin pätee myös GT:ssä.

Omasta mielestäni se mitä olen GT.stä nähnyt (kuutisen jaksoa muistaakseni) ei ole kovin pahaa. Piirrosjälki on jonkun verran erilaista , mutta sen nyt osasi odottaakin. Juoni... no tykkääkö siitä vai ei riippuu jokaisen omista mieltymyksistä, mutta kyllä GT minun mielestäni katseltava on.

Madara

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #76 : Marraskuu 23, 2004, 18:47:26 »
Kaivetaanpas tämäkin esiin.

Dragon Ball-mangaahan on nyt ilmestynyt 15 numeroa ja itse olen ainakin jäänyt sarjaan koukkuun. Etenkin nyt, kun suosikkihahmoni Piccolo on tullut esiin. Olen myös viimein onnistunut näkemään joitakin jaksoja animesta ja täytyy sanoa, että olin varsin pettynyt. Toisin kuin mangassa, animessa juoni jumittuu täydellisesti vähän väliä. Vaikka olisi kuinka kiire liiskata se super-hyper-pahis niin silti keretään jauhamaan jotain kaukaisista sukulaisuussuhteista ja lapsuuden traumoista...
Kuten edellä mainittiinkin, mangaa julkaistaan nykyään sensuroituna. Sanokaapas joku viisaampi, mitä tähän mennessä sarjasta on sensuroitu (vai onko mitään). Olen tietysti huomannut ne muutamat strategisesti sijoitetut "äänitehosteet", mutta mitään suurempaa häikkää en ole huomannut.

pikkuruinen homssu

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #77 : Marraskuu 24, 2004, 19:23:50 »
En. en voi sietää, pikkuveljeni on katsonut sitä mutta nyt se ei sentään enää katso.

Ei minulle ollenkaan. jotenkin outo juoni ja niin edespäin. Animea en ole muutakuin vilkaissut kun pikkuveli katsoo. mielestäni DB on yksi huonoimpia suomessa julkaistuja mangoja, mutta kyllä sitä voisi lukea. mutta en halua.

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #78 : Tammikuu 04, 2005, 15:19:35 »
Bläääh,

Dragon Ball Z sitten loppui SubTV:ltä. Katsojia liian vähän ohjelman hintaan nähden. Jäi sitten melko huonoon kohtaan, lopettamisen kannalta.
Mutta puuttuvat jaksot voi ostaa ainakintäältä Hinta on kyllä aika paha. Itse kyllä kuitenkin poksin hommaan.

Madara

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #79 : Syyskuu 25, 2005, 18:41:04 »
Dragon Ball Z:aa on taas alettu näyttää SubTV:ltä. Uusia jaksoja näytetään sunnuntaiaamuisin kello 10.00 (nyt on näytetty kaksi jaksoa, mutta niissä ei ole menettänyt mitään ihmeellistä) ja tiettävästi kaikki jaksot on ostettu eli sarja ei tällä kertaa lopu kesken kaiken, vaan se näytetään hamaaseen loppuun asti (mikä tällä esitystahdilla, yksi jakso per viikko, tarkoittaa DBZ:n loppumista noin kolmen vuoden kuluttua...).

Gerja

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #80 : Joulukuu 07, 2005, 19:54:15 »
osta ihmeessä

se on neuvoni ja muuten goku on kova hahmo ja niin oli Freesakin ennenku kuoli. Se on sellasta tappelu mangaa ja muuten Akira on nero siis se piirtäjä. kirjoja on 42 ja 1-4 ei myydä enää 2005 ku oli muka liian pervoo. kirja ilmestyy kuun eka perjantai ja löytyy lähes joka divarista

Se muuten on nyt kirjassa 28 ja ens kuussa suunnistan taas ärrälle jonoon  
P.S on se siis ihan hyvä

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #81 : Joulukuu 11, 2005, 10:47:19 »
Ja taas meni yksi jakso TV'stä levylle. Nyt kyllä pitkästä aikaa odottaa innolla ensi viikon jaksoa, kun Cell absorvoi 17 ja 16 halkeaa pää ja mitä ihmettä se selostaja selitti, että Tienillä saattaa olla ässä hihassa ? Mitähän Tien voi tehdä Cellille, jos 16, jonka piti olla yhtä vahva kuin Cell halkaisee päänsä tuon tuomiopäivänkoneen kanssa. Vegeta ja Trunks on ollut kyllä jo liian kauan siellä aikakammiossa. Eli saisivat tulla jo ulos sieltä, että Goku ja Gohan pääsevät treenaamaan. On kyllä aika kökköä, jos ovat ensin Vegeta ja Trunks viisi-kuusi jaksoa poissa ja sitten Goku ja Gohan toisen mokoman, vaikka 16 onkin suosikkihahmoni niin kyllä nuo päähenkilötkin voisi olla suuremmassa roolissa, kun Cell riehuu satalasissa.

Voisi kyllä harkita tuon Mangan ostamista, kun työharjoittelurahat lyövät itsensä tilille, sitä ennen heikkoa tekee.

Hellurei

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #82 : Tammikuu 01, 2006, 17:10:02 »
Dragon Ball on oikeesti hyvä sarjis. Siitä kerrotaan lyhyesti näin:

"Akira toriyama started Dragon Ball as a comedy, but it was getting more se-
rious every volume"

Tietääkö kukaan, jatkuuko DB GT vai tehdäänkö DB AF? Melko monella animesivulla puhutaan DB AFstä

Rattlesnake

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #83 : Tammikuu 08, 2006, 06:18:14 »
Heijssan, (uskomatonta että käytin tuota sanaa)

onko kukaan tietoinen alkaako Dragon Ball Z tulemaan nyt tästä lähtien kahdesti viikossa. Olisi melkoinen parannus, kun aina se jää kutkuttavaan kohtaan eikä millään jaksa oottaa viikkoa. Varsinkin nyt kun Vegeta on tehnyt comebackinsä ja alkaa mättämään Cellissä täytteitä pihalle. Miksihän Cell ei yritä imasta tuota Androidi 16, joka on selvästi vahvempi kuin 18.

Mietin tuossa, että kun aikammioon menee, niin muokkautuuko se sinne menevien henkilöiden mukaan vai miten, kun kammio oli ihan erinäköinen kun Vegeta ja Trunks oli siellä ja taas aivan toisenlainen kun Gohan ja Goku menivät harrjoittelemaan. Mielipiteitä `?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
Dragonball
« Vastaus #84 : Tammikuu 21, 2006, 12:46:52 »
EN pitänyt alussa Dragon Ball Z:stä. Jäin kyllä sitä seuraamaan jonkin iakaa kun subilta kun se tuli joskus arkipäivisin, mutta minua häiritsi niin paljon tuo piirros tyyli. Katson aivan erilaista animea jossa grafiikka on todella kaunista, kun taas Dragon Ballissa väritys ja hahmojen ulkonäkö oli niin outoa... ei-kaunista.

Mutta... nykyään seuraan täysillä tuota subin dragon ball Z sarjaa ja ostinhan mä yhden Dragon Ball Z movienkin tässä äskettäin itselleni. En tiedä mikä tässä sarjassa on niin hienoa, mutta siihen jää vain koukkuun!
Odotan aina innolla että tulee lauantai ja sunnuntai aamu jolloin Dragon Ball Z tulee taas^^;. Sarjaa on vain pakko katsoa ja on se paljon viihdyttävämpi kuin jokin h*lvetin kauniit ja rohkeat (sori vaan niille jotka ovat K&R faneja^^) tai joku muu saippua sarja.

Lempi hahmoni sarjassa on Vegeta, Trunks  ja Piccolo. EN osaa perustella asiaa miksi he juuri lempihahmoja sarjassa ovat, mutta... he vain ovat parhaimmat siinä sarjassa^^;...

Sarjan huonopuoli onkin tuo hemmetin enkkukäännös... en ole koskaan pitänyt englantilaisesta tai minkään muunkaan maalaisista ääniraidoista animessa. Sen KUULUU olla japanilainen kun kerran japanilaiset animen ovat tehneetkin ja kyllä sieltä japanista löytyy hyvät ääninäyttelijät noille hahmoille. Oppisivat nyt sen tosiasian...

Mangaa en ole lukenut... vaikka kannattaisikin kun niin harvoja mangoja on suomeksi käänetty... mutta en ole oikein sarjakuvana kiinostunut siitä. Mutta kun kerran mangaakin on käänetty suomeksi niin sais ne kääntää sitten animetkin suomeksi... mistään en ole löytänyt suomeksi tekstitettyä DBZ animea...
"Are we there yet?"
"No"

Mustapaa

• Ankeuttaja
juu...
« Vastaus #85 : Tammikuu 22, 2006, 16:03:11 »
Njuuh. Miulla on niitä vaikka kuinka monta, mutta ne uusimmat on aika sekavia ja pitkästyttäviä. Sellailla paria kaupassa ja päättele sitten oma mielipiteesi.

Mezurashiko

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #86 : Tammikuu 23, 2006, 18:36:05 »
DragonBall jyrää! Mangaa on kiva lukea, mutta on hauska myös katsoa animea. Ärsyttää vain se enkkudubbi, kun taisteluhuudotkin muuttuvat kuolevan tyypin rää`ynnäksi.

Itselläni on DragonBall-numerot 5-present ja kaikki kerään. Suosikkihahmoni on Piccoro-san. (Laitan alkup. nimen koska se kuulostaa kivemmalta :D ) Pääosin hän nousi suosikikseni taitojensa, voimiensa, BadBoy-tyylinsä, erilaisuutensa ja luonteensa takia, mutta hän näyttää niiiin söpöltä DragonBall Z:ssä *large shiney eyes*

Kyllähän Zetan etenemisvauhti ottaa jonkin verran päähän, mutta kyllä sitä katsoo. Se on loppujen lopuksi hyvä, kun voi katsoa animea odotellessa uutta DB-numeroa kauppoihin. Vaikka 2 jaksoa/viikko EI ole hyvä esitysväli sellaisella  etenemisnopeudella. Eikä alkuperäisellä puheella niitä saa Suomesta mistään. Pitäisi öbaut lähteä Ruotsiin, mikä on mahdotonta/harvinaista minulle...

Ja siitä AF:stä=Se on ihan fanien keksimä juttu, ei sitä oikeasti tehdä, kuten ei myöskään DragonBall Z Live Action Movieta, jossa Hugh Jackman olisi muka esittänyt Gokua. Järkyttävää...

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Dragonball
« Vastaus #87 : Tammikuu 23, 2006, 19:26:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mezurashiko"
Eikä alkuperäisellä puheella niitä saa Suomesta mistään. Pitäisi öbaut lähteä Ruotsiin, mikä on mahdotonta/harvinaista minulle...

Siis DVD:tä alkuperäisellä kielellä? Jos tarkoitit sitä niin niitä kyllä saa videodivari.fi :stä. Mutta ärsyttää se kun ei ole DVD:tä jossa on suomenkielinen tekstitys, ei löydy mistään! Paitsi cdon.com :ssa sai suomeksitekstitettyjä jonkin verran, mutta siinä ei ole alkuperäistä kieltä vaan ne on käänetty ruotiksi (jos oikein näin/luin)
"Are we there yet?"
"No"

Elewyn

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #88 : Huhtikuu 02, 2006, 12:32:19 »
Ihme etten ole kirjoittanut tänne aikaisemmin...? Mutta siis joo. Dragon Ball on mangana omasta mielestäni ilo lukea, vaikka piirrustustyyli ei välttämättä vedä vertoja kaiken maailman muille mangataiteilijoille. En oikeastaan omista kovin montaa mangaa, kaverilta on pari tullut ostettua ja en ole kirjoja muuten hirveästi kerennyt vielä ostaa (niitä ei varmaankaan ole myynnissä esim. kirjakaupoissa? en ainakaan nähnyt suomalaisessa, tai sitten olen vain sokea. Netissä olen nähnyt mutta ihan järkyttävän kallista rahastusta jos lasketaan postimaksut mukaan jos verrataan millä hinnalla sen saa lehtipisteistä uutena). Anime on ihan ok, vaikka tympäännyttää hitaat taistelut. Ja tämä on varmaankin enemmän pojille suunnattu? No, minä en ainakaan ole kokenut asiaa näin... Voin kyllä sanoa että yhtä lailla tytötkin dbz:tä seuraa, ainakin mitä itse olen huomannut. Olisi mukavaa jos Suomessa näytettäisiin DBZ ihan alkuperäiskielellä ja leikkaamattomana...Mutta kaikkea ei voi saada.

Dragon Ball on kyllä oman mangakokoelmani kärjessä. Ja kun kiertelin netissä foorumeilla jossa keskusteltiin Dragon Ballista, niin moni haukkui DBZ ihan lyttyyn, ja sanovat että ovat nähneet yhden jakson. Hum, no jokaisella on oma kantansa asiaan. Joku ei tykkää ollenkaan, joku täysin koukussa. Jokin siinä viehättää, en ole itsekkään oikein varma mikä, mutta kuitenkin. Ja onhan Dragon Ball tietysi aika vanha, enkä voi sanoa että se olisi graafiselta puoleltaan yhtä kaunista kuin jotkut muut uudemmat sarjat, mutta silti pidän siitä piirrustustyylistä mangassa ja toimintaa on mukavasti. Ja db:n huumorista pidän. Ja db on luultavasti "suosionsakin" takia mennyt joillain vähän huonoon valoon, kun fani-joukkoihin on ilmaantunut myös sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät tiedä aiheesta paljoakaan. Mutta mielipiteistä ei toki voi kiistellä, ja itse ainakin haluaisin lukea sellaisia viestejä db:stä jossa oikeasti selitettäisiin miksi ei pidä, eikä aina vain se sama "huono piirrosjälki". Laajemmin olisi mukavampi kuulla, samaten se yletön p*skaksi haukkuminen on ärsyttävää, varsinkin niiltä jotka eivät oikeasti ole sarjaan perehtyneet millään lailla. En aluksi itsekkään siitä niin innostunut ehkä about yhden jakson nähtyäni, mutta pikku hiljaa siitä alkoi pitämään ja jäi kyllä koukkuun.:) Minä tykkään.

Gabriel

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #89 : Huhtikuu 02, 2006, 14:46:25 »
Mangana tyksin Dragonballista aivan hemmetisti. Sarja alkaa hitaasti, ja on ehkä vähän pelle alussa, mutta kiihtyy huomattavasti Super-sayan-juonikuvioiden kehittyessä. Cell games on täyttä rautaa, myös Toriyaman piirostyyli paranee hemmetisti loppua kohden. Cell gamesin loppu <3. Olen lukenut kaikki osat saksaksi, ja englanniksi lähes koko Dragonball Z:n

Anime sen sijaan on vähän tylsempi. Ääninäyttely ei ole ihmeellistä, eikä juoni etene oikein. Osuva on läppä: Kuinka monta DragonBall hahmoa vaaditaan vaihtamaan lamppu? Yksi, mutta siinä menee kolme jaksoa

DragonBall GT on ihan siisti, loppuun asti en ole tosin vielä katsonut. Sarjan lähtökohdasta en kyllä oikein pitänyt, mutta siihen tottui.

Poissa Kuumato

• Vuotislainen
  • Kauhukakara.
Dragonball
« Vastaus #90 : Huhtikuu 05, 2006, 18:32:05 »
Minä pidän DB:stä. Kovasti.
En oikein osaa perustella miksi, mutta kai se on jonkinlaista nostalagiaa, olihan Dragonball Z ensimmäinen shounen-anime jonka näin. (Shoujosta en ole iknä pahemmin perustanut)
Siis minähän osaan sanoa kymmenittäin syitä joiden perusteella olisi ihan oikeutettua inhota koko sarjaa, kun taas miksi-tykätä-dragonballista -lista jäisi huomattavasti lyhyemmäksi, mutta rakastan sarjaa silti.
Manga on parempaa kuin anime, sillä välillä animea katsoessa todellakin tuntuu että piirtäjille on tarjottu erittäin iso ekstra-palkka jokaisesta venytetystä taistelusta. (Esim Frieza-saga, jossa 5 minuutin taistelu kesti kymmenisen jaksoa.)
Animessa myös piirustus jälki heittää vähän väliä alle vaaditun tason, ja jenkkiläiset ääninäyttelijät... No, positiivista amerikan-dubeissa on ainakin se että sentään ei ole suomidubbeja. (Muistelkaa vaikka Hopeanuolen leikattujen jaksojen suomidubbeja, joissa äänensävy pysyy niin neutraalina että tuntuu yhdentekevältä huutaako Hopsu: "Aaa Akakabuto, minä tapan sinut" vai "Rauhaa ja rakkautta hyvä veli, mennään teelle."
Suomalaisten ääninäyttely-taso raastaa yleensä korvia ja pahasti. Ovatkohan ikinä edes kuulleet termiä 'tunteella'?

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Dragonball
« Vastaus #91 : Huhtikuu 05, 2006, 19:47:38 »
Tulenpa taas kertomaan nykyisen ajattelutapani DB:stä.

Olen suurinpiirtein jo fani. Tai no, olen fani. Animen sekä Mangan. Tosin, anime alkaa jo hieman ärsyttämään. Verrattnuna mangaan, kuten täällä on sanottukkin, animessa venytetään taistelut aivan liian pitkiksi. Se taitaa olla animen pahin puoli. Jos DBZ tulisi useammin kuin kahdesti viikossa niin tämä ei ehkä niinkään hiattaisi, mutta kun taistelujen pitkittäminen ottaa varsinkin sitten päähän kun sunnuntain jakson katsottua huomaa/tajuaa ettei lauantain ja sunnuntain jaksoissa olla edetty yhtään eteenpäin. Lisäksi nykyisissä jaksoissa ärsyttää eniten se että showta vetää pääasiassa goku ja cell. Muut jäävät vain seuraamaan sivusta taistelun etenemistä ja jokunen sanoo jotain joskus. toivoisin että joku muu ottaisi edes yhden jakson verran pääroolin celliä vastaan (tiedän kyllä erään henkilön ottavan kohta tässä sagassa tuon ratkaisian paikan, muttei se ole mikään minun lempihahmoistani, jotka eivät tunnu saavan tässä mitään muuta roolia kuin kommentoijanpaikan).

Mutta, manga... olen tullut hyvin lyhyessä ajassa (alle kuukaudessa) DB mangan kerääjä. Omistan jo 15, 18, 22, 25-27, 29-31 mangat jotka olen hankkinut huuto.net:stä (paitsi nuo uusimmat). Huomasin kuukausi sitten kun ostin tuon manga nro. 30 että mangaan jää koukkuun ja ostin samalla reissulla myös 29 ja 31 mangat ja lisää olisin ostanut jos niitä olisi ollut esillä. Mangassa on vain kaikki hyvät asiat mitkä animessa jäi pois. Kuten se että taistelut jäävät vähemmälle joka on isoplussa, sillä en oikein pidä taisteluista. Manga nro. 32 on pakko hankkia. Missasin juuri sen jakson jossa Piccolo selviää Cellin hyökkäyksestä (mikä ihmetytti minua, luulin Piccolon kuolevan siihen iskuun mutta tämän missaamani jakson jälkeen Herra onkin taas pystyssä Kamin tähystyspiakalla selostamassa tapahtumia).
"Are we there yet?"
"No"

Hellurei

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #92 : Huhtikuu 14, 2006, 00:51:43 »
Dragon ballia voi lukea netistä, mutten kerro mistä ; )

Yksätkää jos haluutte tietää, vastaan(nope, en ole ylimielinen)kaikille(jos jaksan)xD

DB, Z ja GT rulettaa. Näytetäänköhän Z:n jälkeen GT:tä vai jotakin muuta?(niinkuin, Narutoa)

Creatiwer

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #93 : Huhtikuu 14, 2006, 14:13:37 »
Dragon Ball Z on ihan hyvä sarja minusta. En kylläkään näe kaikkia jaksoja, koska olen isällä joka toinen viikonloppu. Nyt menemme Cell Games- Saagassa ja leffojakin on tullut VAIN kaksi Suomeen. Ihan hyvä sarja. P.s tiedän monia tyttöjä, jotka katsovat DBZ

Miss Perfect

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #94 : Huhtikuu 18, 2006, 20:29:31 »
Mä olen ihan hurahtanut Dragon Balliin. Parempaa mangaa saa mun mielestä vähän aikaa hakea ^^

Kaikki alkoi siitä, että yksi nettiystävistä kertoi DB:stä. Sitten aloin pikkuhiljaa kiinnostua DB:stä, vaikka en aluksi myöntänytkään asiaa. Sitten mielenkiintoni kasvoi, kun sama kaveri alkoi roolipelaa toisen nettikamuni kanssa Dragon Ballia. Sitten päätin ostaa pokkarin 23. Sen jälkeen tulleet pokkarit ovat kirjahyllyssäni. Innostuin heti.

Nyt olen katsellut DBZ:aa silloin kun se alkoi syksyllä ja hieman eteenpäinkin... The Great Saiyaman saagaan asti ^^' Onneksi löysin sivun, josta saa helposti jaksoja katseltavaksi. Ja onneksi löysin kuukausi sitten sivun, josta voi lukea DB:tä enkuksi... Varmaan sama sivu, missä Hellurei lukee =) On vaikea kuvitella, että tiesin joskus niiin vähän DB:stä.

Poissa Saippuakupla

• Vuotislainen
  • Kelmi
Dragonball
« Vastaus #95 : Heinäkuu 20, 2006, 20:22:12 »
En tuosta mangasta tiedä, mutta sikäli mikäli tässä hieman pari päivää sitten seurailin Sub tv:ltä jotenkuten animeversiota siitä (Dragonball Z), niin ei kyllä kiinnostanut minua pätkääkään. Todella tökeröltä, juonettomalta ja kertakaikkisen tylsältä vaikuttaa - ja sen perusteella en usko jaksaavani tutustumaan mangaankaan. Ennen ehkä, sen verran moni sitä on ehtinyt minulle hehkuttaa - mutta tuo puolikas jakso osoitti minulle, että joko olen täysin pimahtanut tai sitten mielipiteeni Dragonballista on, että se on tylsä ja ääliömäinen ja etten pidä siitä.

Tietenkin anime-versio saattaa olla tuhatkertaisesti mangaa surkeampi, mutta kuten sanottu, sen animeversio vei intonsa koko Dragonballia kohtaan. En myöskään ainakaan tuossa animessa pitänyt hahmojen piirrostyylistä, se on jotenkin rumaa eikä lainkaan sellaista, jollaista itse tykkäisin katsella. Huom! Oma mielipiteeni. ;>
Sen sijaan Harry lähetti Ronille lapun: "tehdään se tänä iltana."

~ HP -  Salaisuuksien kammio

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • 2 + 2 = 5
  • Tupa: Tuvaton
Dragonball
« Vastaus #96 : Heinäkuu 23, 2006, 15:59:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Saippuakupla"
mutta tuo puolikas jakso osoitti minulle

Ei kannata aliarvioida animea puolen jakson perusteella. Siitä ei saa juonesta todellakaan hyvää kuvaa. Olen itse tehnyt saman asian ja onneksi katsoin pari jaksoa. TIetenkään ei ole taattua, että pidät sarjasta, mutta suosittelen että katsot pari jaksoa.

Hawkolf on puhunut.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Termospullo

• Ankeuttaja
DB
« Vastaus #97 : Elokuu 21, 2006, 20:40:59 »
Dragonballeja meillä on aimo kasa veljen kaapissa, lähes kaikki numerot. Olen joskus tv:stäkin katsonut. Toisinaan ärsyttää, kun suuri osa sarjaa on: "Mi-mikä ki! Uskomattomat voimat! Minunkaan silmäni eivät pysy perässä!" mutta se oli ensimmäinen manga, jota rupesin lukemaan, (Pokémonia olin 6.v nappulana katsonut ahkerasti, Muumit ja Maija Mehiläinenkin oli tuttuja) niin sen ei anna helposti häiritä. Piccolo on minusta hyvä tyyppi, mutta Tao Pai Pai on aina niin julma.

Elewyn

• Ankeuttaja
Dragonball
« Vastaus #98 : Elokuu 22, 2006, 18:10:48 »
Lainaus käyttäjältä: "FantomGirl"
Tietääkö kukaan tuleeko GT suomeen? Ja näytetäänkö sitä Subtv:llä?

Huhujen mukaan(kaverini kertoi) Suomessakin aletaan näyttää GT:tä sen jälkeen kun kaikki DBZ:n osat on näytetty. Mitään varmistusta asiaan ei tosin ole, jos joku tietää paremmin saa korjata.

Poissa Hopeanuoli

• Vuotislainen
Dragonball
« Vastaus #99 : Elokuu 24, 2006, 17:33:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Elewyn"
Lainaus käyttäjältä: "FantomGirl"
Tietääkö kukaan tuleeko GT suomeen? Ja näytetäänkö sitä Subtv:llä?

Huhujen mukaan(kaverini kertoi) Suomessakin aletaan näyttää GT:tä sen jälkeen kun kaikki DBZ:n osat on näytetty. Mitään varmistusta asiaan ei tosin ole, jos joku tietää paremmin saa korjata.

Jos tulee niin niitä en kyllä katso mielenkiinnolla... GT:ssä kun keskitytään Sayalaisiin ja muut jätetään taka-alalle. Lisäksi (spoilaa hiukkasen) Lempihahmoni kuolee siinä (spoilaus ohi) joten tavallaan inhoan GT jaksoja sen takia^^;. Ja pisteeksi iin päälle siinä on inhottava piirustus tyyli...  Tosin haluaisin tietää onko tässäkin nämä Subin karseet dubbaukset vaiko parempi dubbaus tai alkuperäiset äänet...
"Are we there yet?"
"No"