Kirjoittaja Aihe: Sleepwalkerkin piirtää Potteria. James Potteria (ja muitakin, UUTTA 28.6.11)  (Luettu 828 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: LightAsh27705
  • Tupa: Korpinkynsi
Ovat vuodelta 2011, paitsi tuo alla oleva James Jr. on aikas paljon aiemmin tehty, olisiko vuodelta 2008. Eivät mitään mestariteoksia siis.

Lily Sr.
Lily vanhempi. Akvarelleilla maalasin, itse tykkään hiuksista eniten tässä.^^

Luna
Pelkkä luonnos vain, pitäisi varmaan piirtää Luna kunnolla joskus.

James Jr.
Tämä on aika vanha. James Junior, hevariversiona ^^ , James-paralle tuli nyt valitettavasti mulkosilmät ja vähän turhan perunamainen nenä :D Hmmm... Huomatkaa Kohtalottaret-paita, sirtä piirtäessä oli ainakin kivaa vaikkei lopputulos olekaan kummoinen n_n

Enemmän tai vähemmän rakentava palaute on tervetullutta, niin tänne kuin tuonna dA:nkin puolelle :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2012, 13:18:50 kirjoittanut Sleepwalker »
Respect the funk.

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Vs: Sleepwalkerkin piirtää Potteria. James Potteria.
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2008, 15:18:45 »
Ihan on hauska kuva, Kohtalottaret-paita on kiva ja tykkään myöskin Jamesin ilmeestä. Miikkaa tyttömäisistä kasvonpiirteistä, ne ehkä johtuu liian rajatunnäköisistä huulista, emt. Tyypin kaula on muuten aito, mutta se on minun silmääni ehkä vähän turhan kapoinen leveisiin hartijoihin verrattuna.. Sitten vielä silmistä, joista muuten kyllä pidän, että niiden alla olevat varjot ovat aika tummat; jätkä näyttää hiukan väsyneeltä siis. Parasta ja aidointa kuvassa on minusta ylävartalo ja sopivan kokoiset kädet.

Laita lisää töitä edelle!
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
Vs: Sleepwalkerkin piirtää Potteria. James Potteria.
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2008, 17:34:41 »
^Tyttömäiset kasvonpiirteet johtunevat varmaankin siitä, että olen tottunut piirtämään tyttöjä/naisia, pokien/miesten piirtelyssä olen aika noviisi (tämä James on muuten t-o-d-e-l-l-a harvoja edes jotenkin onnistuneita.) Lisää tulee määrittelemättömän ajan kuluttua, kunhan tyhmä skanneri suostuu taas toimimaan ^^
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2010, 15:27:19 kirjoittanut Sleepwalker »
Respect the funk.

Poissa Prosper

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
HUOM. ensimmäinen linkki vie tyhjälle sivulle.

Tykkään persoonallisesta tyylistäsi piirtää. Varsinkin Sirius ja Luna olivat suloisia peikkolapsia! Lilyn kuvasta en ihan saanut selvää, että oliko hän selkä vai rinta katsojaa päin, mutta jotenkin tykkäsin Disneyn Pientä Merenneitoa muistuttavasta värimaailmasta.
Lunan vaatetus oli ihanaa ja pidin todella paljon pienistä yksityiskohdista, jotka tekivät kuvasta mielenkiintoisen. Ehkä näistä kuvista juuri hän oli suosikkini.

Enemmänkin kuvia saattaisin haluta nähdä sinulta. :)

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
Olen ilmeisesti poistanut tuon Rosen kuvan deviantARTista joten oletan että linkki ei siksi toimi *kipittää poistamaan tyhjän linkin*

Mutta niin, kiitoksia kovasti! Lily on kai selkä katsojaa päin (en muuten itsekään meinaa saada selvää :'D) Nämä kuvat ovat tosiaan melko vanhoja (1-4 vuoden takaa näin äkkiä laskettuna), joten itse en niistä niin kauheasti välitä, mutta nyt kun katson niin taitaapi tuo Luna tosiaan minustakin olla näistä onnistunein. Ehkä pitäisi taas pitkästä aikaa piirtää Potteria :D
Respect the funk.