Velhomaailma ja sen ihmeet > Harry Potterin maailma

Mitä haistaisit lemmenjuomassa?

(1/41) > >>

Indigo:
Kysymys siis kuuluu mitä Sinä haistaisit lemmenjuomassa. Perustelkaa mielipiteenne, älkää vain listatko!

Minä itse haistaisin joulun tuoksun, piparkakut, havun neulaset. Joulu on yhteiseloa ja tunnelma on kotoisa se saa minut onnelliseksi. Haistaisin myös erään tuntemani miespuolisen henkilön tuoksun, sillä viimeksi kun tämän tuoksun haistoin, olin todella onnellinen, tuoksu on jäänyt muistiini, koska tilanne oli hyvin tunteikas ja mieleenpainuva. :) Samoin kesällä sateen jälkeinen raikas tuoksu saa suunpielet hymyyn.

Mitäs teidän muiden hajuaistiin tulee. :)

//Huhutar siivosi ja poisti perustelemattomat viestit.
//Suru vaihtoi otsikon. :D Kiitos nimettömälle asian huomanneelle velholle. :>

Chrystal:
(Minulla oli joskus mielessä aloittaa tämä, mutta se jäi sitten jonnekin.)

Voisin mainita tähän vaikkapa jonkinlaisen vanilijan ja suklaan sekoitetuoksun. Vanilijassa on ihanan pehmeä tuoksu, joka saa olon rauhalliseksi. Suklaa on hyvää ja ihanaa, ja sekin tuoksuu hyvältä. Näiden hajujen yhdistelmä voisi hyvinkin tuoksua onnenjuomassani.

Voisin haistaa onnenjuomassa raikkaan metsän tuoksun. Metsässä on omanlaisensa raikas, ihana tuoksu. Havuneulaset, koivut, soisessa ympäristössä myös suopursun tuoksu (vai pitäisikö sanoa haju) on erittäin voimakas. Metsä sateen jälkeen on yksinkertaisen ihana tuoksu.

Marjapiirakat tuoksuvat kerta kaikkisen ihanalle, samoin kuin tuoreet muffinsit tai piparit. Ehkäpä kolmas tuoksu olisikin jokin ihana leipomus.

Bad Girl:
Minäkin varmaankin haistaisin sen tuoksun, joka on sateen jälkeen ilmassa. Ilmeisesti siksi, että silloin ilma on ihanan raikas ja puhdas. Sitten toiseksi varmaankin sellainen, joka tulee kuin avaa Aivan Uuden Kirjan kun sen avaa ;D Sitä on vähän hankala selittää, mutta kaikki varmaan tajuavat mitä tarkoitan. Se siksi, että pidän paljon lukemisesta. Kolmas tuoksu olisi varmaankin ohrapuuron ja mansikkakeiton tuoksu, nam nam. Ohrapuuro on lempiruokaani :) Ainiin, ja vastaleikatun ruohon. Ja se ruoho kai liittyy siihen, että on ihana kävellä kesäisin paljain jaloin lyhyellä ruoholla ja pelata sellaisella jalkapalloa tai sulkapalloa :)

- Bad Girl -

Kutale:
Haistaisin varmasti ainakin tunturituulen tuoksun, joka on niin puhdas ja raikas ja kaikkea. Lappi yleensäkin on minulle tärkeä paikka. Myös minä pidän raikkaasta sateen tuoksusta (ja sateesta tietysti), joten se olisi varmaankin aika varteenotettava vaihtoehto. Kolmantena varmaankin mummolan tuoksu, se on ihan omanlaisensa. Mummolassa on tullut vietettyä paljon aikaa ja sieltä on vain hyviä muistoja. Metsän tuoksu on myöskin ihana.
Muuta ei juuri nyt tule mieleen, mutta varmasti niitä vaihtoehtoja vielä olisi.

puolipro:
½ off kysymyss; Eikös se 'onnenjuoma' ole Amortentiaa ? Tai ainakin lemmenjuomaa, ei onnen.

No lisäilen omiani. Hmm.. Yksi olisi varmaan kahden (kolmesta) parhaan ystäväni hiukset. He ovat minulle niin rakkaita, että sanatkaan eivät riitä. Haistelen aina heidän hiuksiaan kun he istuvat sylissäni, siksi se varmaan tulee ekana mieleen.
 Toisena haistaisin varmaan äitini (EMMÄ YHTÄÄN MITÄÄN HENKILÖITÄ HAISTELE:D). Hän on minulle myös rakas, ja pienenä nukuin hänen peittonsa kanssa sängyssäni, jos en saanut unta. Siksi se on painunut aivoihini.

AAHAA ! nyt kekkasin. Koivunlehdet saattaisivat olla yksi. Liittyy lapsuudenajan ystävääni, jonka kanssa aina tein kaikkia mutaseoksia ym. kivaa. Teimme myös 'koivuteetä'. :)<3

Onhan näitä tietty lisää, mutta tuossa nyt tärkeimmät. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta