Minä olisin kaikista mieluiten animaagi pottermaailmassa, muodonmuuttajat on aina olleet sydäntä lähellä ja muutenkin ajatus joksikin eläimeksi muuttumisesta on aivan ihana. Olen monen monituista kertaa miettinyt omaa voimaeläintäni, joka kuvastaisi hyvin minua, ja tällä hetkellä olen todennut, että ehkä koira ja poni ovat kaikista lähimpänä minua.
Jos olisin koira-animaagi, olisin varmaankin shiba. En ole kuitenkaan koiramaisesti kauhean energinen vaan olen päinvastoin aikas laiska ihminen, joten ehkä olisin labbiskin. Viihdyn niin laumassa kuin yksin, olen suhteellisen positiivinen ja iloinen, mutta omistan myös huonoja kausia. Lapsista en kyllä oikein pidä joten mikään perhekoira tuskin kuitenkaan olisin, vaan nimenomaan yhden ihmisen koira. Olisi aika hauskaa ajatella itseäni labbisanimaagina jossain Tylypahkassa syömässä. :D Tunnetustihan niillä on valtava ruokahalu, ja olen itsekin perso ruoalle ja makealle... köh.
Poni olisin sillä tavalla, että olen itsepäinen, mutta kuitenkin ihan kiltti. Tykkään syömisestä ja liikkumisesta silloin kun se itselleni sopii, viihdyn taasen laumassa mutta edelleen myös ajoittain yksin. Olen ihan nopea juoksemaan ja olen aika varma kiipeilijä maastossa, mutta tietysti jäisin mieluummin jonnekin puun alle mussuttamaan ruokaa. Varmaan walesinponi olisin, brittiläinen vanha ponirotu kun kyseessä.
Haluisin olla mielelläni kissa, kuten Garmiwa, tai sitten susi, koska susi on uljas olento ja sillä on kaunis merkitys. Koirana olisin vielä suhteellisen normaali periaatteessa, mutta ponianimaagia saatettaisiin katsoa ehkä vähän hassusti. No, osaisin ainakin jutella hevosten, kuten yksisarvisten, kanssa!