Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa laitoit tänään?  (Luettu 10660 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Sirusho

• Ankeuttaja
Vs: Mitä ruokaa laitoit tänään?
« Vastaus #75 : Lokakuu 01, 2008, 12:01:27 »
Juuri äsken kokkailin kanaa ja riisiä. Kana ja riisi on helppo valmistaa.

Ruoka onnistui minusta todella hyvin. Riisin keitin vedessä johon oli lisätty hieman ruokaöljyä ja kanaliemikuutio. Kanan paistoin ja kumosin joukkoon maustetun ruokakerman.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #76 : Lokakuu 01, 2008, 14:47:16 »
Olen taas kunnostautunut ruoanlaitossa. Äsken tuli tehtyä vispipuuroa ja hyvää oli. Tosin sitä tuli aika vähän ja moni on vielä syömässä siitä. Mutta ei voi mitään. Nopeat syö hitaat... tjsp^^

Eilen tein kanakastiketta ja riisiä, itse ehdin vain nipin napin maistamaan, hyvää se minusta oli ja ilmeisesti menestys, sillä kotiin tullessani kaikki oli mennyt.

Ja toissapäivänä jauhelihakastiketta ja perunoita. Hyvää sekin, ja menestys, mutta tällä kertaa ehdin itse syödäkin sitä ennen kuin piti lähteä^^

Erilaisissa kastikkeissa alan olla jo aika hyvä, kun niitä on tullut tehtyä "muutaman" kerran. Tosin aina on hieman ongelmia siinä, että kuinka ne kannattaisi maustaa. Heitän siihen vähän kaikkea, mitä kaapista löytyy, mutta tuntuu jotenkin tyhmältä, kun en oikein tiedä, mitä kannattaisi laittaa (määrinähän käytän sellaisia tarkkoja mittoja, kuten "loraus", "Ripaus" tai "vähän tota" :P)

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #77 : Lokakuu 01, 2008, 17:10:11 »
Mä tein tänään sienikastiketta pastan kera. Tuli vähän sellainen köyhän naisen versio, kun käytin purkkisieniä, eikä sipulia ja kermaa ei ollutkaan tarpeeksi. Sienikastike on yks mun perusruokia, se on hyvää, suht terveellistä + eettistä ja sen tekee aika nopeasti. Ja makua voi helposti muunnella laittamalla mausteita, jos siltä tuntuu.

Eli tämänpäiväiseen kastikkeeseen tuli:
1 sipuli (olisin halunnut kaksi, mutta onneksi oli edes aika iso)
1 prk Sauvon sekasieniä
loraus kermaa (nyyh, pieni)
suurustetta (vehnäjauho + vesi)
suolaa
Garam Masala -mausteseosta
(rasvaa paistamiseen)

Huomenna ajattelin keittää perunoita seuraksi. Mä oikeastaan pidän siitä yhdistelmästä enemmän, mutta ei mulla tänään tietenkään ollut perunoitakaan kaapissa.
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa Hufflepuff Charm

• Käytöksellisesti rajoittunut ja silti julkisesti uskottava
  • Ylihörhö
  • *
  • sekä välttelevä yökein nolife-stalkkaaja
    • Vuotis, duh!
  • Pottermore: StormSpell22
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #78 : Lokakuu 01, 2008, 19:40:05 »
Tänään (tai no, eilen) oli tarkoituksena tehdä wieninleikettä, mutta koska possun ulkofilepalat ovat niin hävyttömän kalliita, päädyin tekemään palapaistia ja grillimaustettuja ranskanperunoita. Ko. murkina nautittiin kurkun ja tomaatin kanssa. Jälkiruuaksi tein raparperipiirakkaa ja sen kanssa tarjottiin vaniljajäätelöä tai suklaakastiketta. Molempia maistettuani totesin, että vaniljajäätelön kanssa oli parempaa, vaikken mikään suuri vaniljajäätelön ystävä olekaan. :)

Jos et näe sen kauneutta, mitä järkeä sinun on katsoa sitä?

Poissa Chrystal

• Vuotislainen
« Vastaus #79 : Lokakuu 01, 2008, 20:45:00 »
Minä olen tänään tehnyt hilloa. (Tai itse asiassa se on vielä kesken.) Minä ja pikkusiskoni revimme pihallamme kasvavasta nuoresta ja pienestä, koostaan huolimatta marjoja kasvattaneesta pihlajasta kaikki marjat irti pieneen kuppiin. Sitten laitoimme ne kattilaan veden kanssa, levy päälle ja ajastimeen ajaksi tunti. No eihän se siinä tunnissa pysynyt, 1-vuotias pikkuveli sähelsi ajastimen kanssa ja lopulta äiti oli ruokaa laittaessaan vahingossa vetänyt levynkin pois päältä, kun olin puoli tuntia poissa kotoa. Emme lannistuneet, vaan puolittelimme pieniä suomalaisia omenia ja panimme ne pihlajanmarjojen kera kiehumaan. Sokeria lisäiltiin vapaalla kädellä niin paljon kuin huvitti. Nyt tuo hyvän tuoksuinen seos kiehuu tuossa levyllä, ja toivon kovasti että vesi höyrystyisi pois ja siitä tulisi hilloa, mutta en nyt oikein tiedä, aika epäilyttävältä näyttää.. No, toivottavasti tulisi hyvää hilloa aamupuuron päälle. Muut ovat vähän epäilleet tätä.
"Ron kuule, sinä tiedät vallan mainiosti, että Harryn ja minut kasvattivat jästit!" Hermione sanoi. "Me ei kuultu lapsina tuollaisia satuja, me kuultiin Lumikki ja seitsemän kääpiötä ja Tuhkimo-"
"Mikä se on, joku sairausko?"
-Harry Potter ja Kuoleman varjelukset

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #80 : Lokakuu 04, 2008, 18:41:25 »
Minä suurena vadelmamömmötäytteisen suklaan ystävänä löysin jostain lehdestä (saattoi olla Yhteishyvä) kivojen muffinsien ohjeen. Eli sellaisia perusmuffinseja (taikinaan tuli myös vähän kaakaojauhetta) joihin painettiin keskelle pala tuota äsken mainittua suklaata. Olen tehnyt ennenkin tuollaisia ns. suklaasydänmuffinseja, mutta en älynnytkään että tuota suklaata voi käyttää niihin!
Onnistuivat siis ihan hyvin, olivat tosin vähän kuivia, mutta onneksi sisällä oli se suklaamöykky pelastamassa. :--))
imagine none of this is real

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #81 : Lokakuu 05, 2008, 18:51:00 »
Tänäänkin päätin olla laiska ja lämmitin vain eilen tekemääni jauhelihakeittoa. Kannattaa muuten kokeilla laittaa kuuman keiton päälle juustoa. On todella hyvää, kun se sulaa siihen. ( Tiedän minulla on hieman kummalliset tavat)
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #82 : Lokakuu 05, 2008, 20:08:36 »
Teimme isin kanssa sienipiirakkaa, kun olimme (varmaan ekaa kertaa tänävuonna) kahdestaan kotona. Hyvää oli. Kuvaa en saa kun tajusin kuvausmahdollisuuden vasta sitten kun piirakka oli loppu :) Eilen tein juustokakkua pikkusiskon kanssa ja hedelmäsalaattia, jotka söimme tänään kavereiden kanssa (kun minulla on nuo synttärit ens tiistaina, tänään oli juhlat).

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Asphyxiation

• Vuotislainen
    • Insanity
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #83 : Lokakuu 06, 2008, 14:13:22 »
Tulipa laitettua tänään köksäntunnilla omena-kaurapaistosta. Henkilökohtaisesti en kyllä tykkää yhtään, paitsi siitä vaniljakastikkeesta :'D Mutta pakko tehdä, joten ei voi mitään. Tuli siitä kai ihan hyvää, ainakin muulle ryhmälle kelpasi.
Hän on piirtänyt viestin karttaan, siinä lukee: "Vie minut turvaan."

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #84 : Lokakuu 06, 2008, 17:20:30 »
Tänään tein munakasta,köksän tunnilta sekin resepti. Parikolme kananmunaa,jotka rikotaan yksitellen kulhossa ja sekoitetaan,sitten ne pannulle ja vähän suolaa sekä valkosipulipippuria (laitoin sekaan vähän omia mausteitakin,eihän sitä ole pakko tehdä pilkuntarkasti ohjeiden mukaan).Sitten kauhalla vaan tökitään edestakaisin kunnes sössö hyytyy :). Ihan hyvää,mutta kannattaa tehdä lisäksi jotain salaattia,muuten se on aika yksipuolista vaikka menee niinkin.

~Dobs
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Pentu

• müü
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Lokakuu 06, 2008, 17:47:59 »
Tässä viestejä selatessa on mahtavaa vetää höyryävän kuumaa kasvissosekeittoa, varsinkin kun on ollut märissä vaatteissa ja viluissaan koko päivän. Pari perunaa, pari porkkanaa, vettä ja puoli pussia sipulikeittoa, keitetään ja vedetään sauvasekoittajalla tasaiseksi. Melkein unohtaa, että on koko päivän satanut vettä.
Jos ei koskaan putoa, ei ikinä opi luottamaan köyteen.

Poissa Marygold

• Irorua
  • Aurori
  • *
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #86 : Lokakuu 07, 2008, 21:40:58 »
Tänään tuli syötyä oikeastaan jo eilen illalla tehtyä seitikeittoa, johon lisäsin vähän sitruunamehua makua tuomaan. Hyväähän siitä tuli, ruisleivän kanssa olisi kyllä vielä parempaa, mutta kun sellaista ei ollut niin söin sitten hapankorppujen kanssa. Käytin jostain lehdestä joskus leikkaamaani ns. vartin kalakeiton ohjetta, jossa perunat olivat pakasteita, oikeilla perunoilla olisi kyllä tullut paljon parempaa, mutta minulla ei ole vielä kuorimaveistä ja olin muutenkin vähän laiskalla tuulella.
Sadevesiämpärit, auringonkukkaniityt, saippuapalat ja raparperinvarret... Oikullisesti versoilevat lommot elämän alaviitteissä.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #87 : Lokakuu 08, 2008, 07:28:02 »
olen niin pieni limppi, että sain juuri vasta hiukan itse uunia käyttää =)

Paistoin jauhelihat, ja keitin makaronit, maustoin molemmat, ja annoin äitin tehä loput = Tadaams, makaroniloota!
PS: makaronilootamme sisälsä italialaista maustetta, joka on sinisessä purkissa, *eimuistanimeä* =P
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #88 : Lokakuu 09, 2008, 15:03:19 »
Tein tänään jauhelihakastiketta ja keitin seuraksi tuorepastaa. Ja löysinpäs kotoa ainekset kunnon salaattiinkin, joten tein kyytipojaksi salaattia :) Hyvää oli, vaikka kastikkeessa ei ollut tipan tippaa kermaa! Ei siis pitänytkään laittaa, kun ajattelin kokeilla semmoista kevyempää versiota. Nykyään kun melkein kaikkiin kastikkeisiin pitäisi laittaa jotain kermaa. Korvasin sen sellaisella yrtti-tomaattimurskalla ja toimi ihan hyvin :)

~Xanie
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #89 : Lokakuu 10, 2008, 13:29:28 »
Sain juuri uuniin muhimaan nakkikiusauksen. Eli käytännössä samanlaista, kuin kinkkukiusaus, mutta nakeilla. En ole kauheasti kiusauksia tehnyt, joten saa nähdä, mitä siitä tulee. Eikä sitten hajuakaan, että paljonko pitäisi esimerkiksi suolaa laittaa, joten tulee sitten yllätyksenä, että tuliko siitä kiusauksesta liian vähän suolaista, sopivasti suolaista, vai liian suolaista :) Enkä oikeastaan tiedä, että kauanko sen pitäisi siellä uunissa muhia, mutta kyllä sen sitten näkee, kun se on valmis :D Alle tunnin, mutta yli puoli tuntia^^

Täytyy katsoa, jos vaikka innostuisin jonkin sortin salaattiakin tekemään, vaikka jääkaapissa olisi kyllä kaupasta ostettua  punajuurisalaattia... Noh, ehkä teen sen salaatin iltapalaksi. Salaatista kun saa yllättävän ruokaista, kun lättää sekaan purkin tonnikalaa ja keittää pari kananmunaa siihen :)

~Xanie

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #90 : Lokakuu 10, 2008, 15:40:57 »
Laitoinpas tänään nuudeleita. Muutahan en osaakaan keittiössä tehdä kun mokailla, syödä taikinaa, ja tehdä nuudeleita. Nuudeleiden kanssa, varsin epäsopivana tein kylläkin yhden drinkin itselleni. Juunou ne drinkkilasit? Niin laitoinpas sinne Spriteä, ja tökkäsin eläinkarkkeja (Niitä värikkäitä eläinten muotoisia hedelmäkarkkeja) pohjaan, laitoin tikun pystyyn niihin, ja laitoin tikkuun viinirypäleitä. Ai että kun oli hyvää. Sitten sain päähäni hakea pakastimesta mansikoita, ja tehdä tämä sama juttu, paitsi punaisilla/vaaleanpunaisilla eläinkarkeilla, ja mansikoilla. Vielä parempaa.

Oi sitä kaloreiden määrää.. .__. Olen erittäin pettynyt itseeni.
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #91 : Lokakuu 10, 2008, 17:29:55 »
Minäpä teinkin tortilloja ^^ Jauhelihaa paistan tälläkin hetkellä(mauste puuttuu köhköh, no äiti huristi kauppaan ^^'), kurkkua, salaattia ja tomaattia pilkoin, maissia säilykepurkista ja sitten tietysti Salsa-kastiketta, juustokastiketta ja cuacamolea ^^ Pidän muuten kamalasti tacoista ja tortilloista, nachotkin ovat mielestäni loistoja. No mutta niin, juomana noiden tortillojen kera on luultavasti cokista ja kivennäisvettä. /me tykkää ^^
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Hufflepuff Charm

• Käytöksellisesti rajoittunut ja silti julkisesti uskottava
  • Ylihörhö
  • *
  • sekä välttelevä yökein nolife-stalkkaaja
    • Vuotis, duh!
  • Pottermore: StormSpell22
« Vastaus #92 : Lokakuu 10, 2008, 20:39:27 »
Tänään oli vuorossa makaronin kaveriksi kana-omena-kastiketta hunajala maustettuna. Oli oikein herkullisen hyvää! Tykkään maustaa kanaruuat hunajalla, vaikka kananpalat olisivatkin jo valmiiksi hunajamarinoituja. Tähän nimenomaiseen kastikkeeseen lisäsin tosiaan myös pieniä omenan palasia, kun sattui olemaan omenoita ja muistin entisen kämppikseni monesti valmistaneen oivaa hedelmäkanaa.

Tällä hetkellä uunissa paistuu porkkanakakku ja oikein ihanan mehevä tuoksu leijailee olohuoneeseen asti. Kohta pääsee herkuttelemaan!
Jos et näe sen kauneutta, mitä järkeä sinun on katsoa sitä?

Poissa Mysteeri

• Matkakuumeinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Lokakuu 12, 2008, 15:51:32 »
Tänään tein tulista jauhelihakastiketta ja spagettia ja lisäksi paistettuja porkkanoita rakuunalla maustettuna.  Omasta mielestäni hyvää, mutta talon muut ihmiset eivät juurikaan pidä tulisesta ruuasta. No jäipähän huomiseksikin syötävää. Ja porkkanoista tuli ihania. Söin niitä vaikka kuinka paljon. Ja saan syödä huomennakin, koska minun lisäkseni tasan äiti piti niistä. Täällä todellakin eletään kurkku-tomaatti-linjalla. Väki on surkeaa syömään kasviksia, saati sitten jotain vähänkin eksoottista.
Murehtiminen on kuin keinutuoli. Vauhtia on, eteenpäin ei pääse.

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
« Vastaus #94 : Lokakuu 13, 2008, 15:10:08 »
Uunissa muhii tällä hetkellä lasagne. Ensimmäistä kertaa tein, eikä se ollutkaan niin paha, kuin olin pelännyt. Olin siis luullut sitä paljon suuri töisemmäksi, mutta eihän se sitten ollutkaan. Ohjeen otin lasagnelevy-pakkauksesta, tosin muuntelin sitä hieman ja tein isomman annoksen. Kaksi isoa vuoallista siitä tuli (koko perheelle siis^^). Päälle juustoraastetta. Vielä.. öö.. vajaa puoli tuntia sen pitäisi uunissa olla, sitten vähän vetäytyä ja sitten sen voikin nauttia :) Täytyy nyt katsoa, että kuinka se onnistui, mutta luullakseni siitä tulee ihan hyvää. Ainakin se näyttää ihan oikealta :P

Mieleni tekisi porkkana raastetta, joten voi olla, että jonkun porkkanan siihen seuraksi raastan, vaikka varsinaisesti porkkanaraastetta ei kai kauhean usein käytetä lassun lisäkkeenä. Tai sitten teen vaan tavallisen salaatin. Jotain tuoretta kun olisi kiva saada sen kanssa :)

Eilen illalla muuten tein uunissa lämpimiä voileipiä :)

~Xanie

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • One day, one room
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #95 : Lokakuu 13, 2008, 22:08:19 »
Tänään tein erittäin tulista habanero-kanaa. Paistaessa sitten tuli niitä älyttömän tulisia höyryjä ylöspäin ja polltivat nenäni. En ole ennen syönyt niin tulista ruokaa, joten tulos oli... yllättävä :P

Túrin
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Ginger

• Tyy
  • Vuotislainen
  • Melko yksinkertainen
« Vastaus #96 : Lokakuu 14, 2008, 18:20:09 »
Damn, kun ei ole kameraa silloin, kun olisi jotain näyteltävääkin :P
Itse olen aika poropeukalo mitä kokkaukseen tulee, mutta on minulla hetkeni. Eilein paistoin jääkaapista pois valkosipulimarinoidut broilerit, kun olisivat pian huonoksi menneet enkä tiennyt milloin rupean niistä jotain laittamaan. Tänään tulin sitten nälissäni koulusta kotiin ja kaavin kasaan munapasta-tomaatti-kerma-kanakastikkeen. Nam.
Kastikkeeseen tuli: tölkki tomaattimurskaa, 300g marinoituja broilerisuikaleita, 1dl ruokakermaa (hyla, rasv. 17%), hyppysellinen suolaa, hyppis pizzamaustetta, hyppis sipulipulveria, ripaus paprikamaustetta, jonkin verran musta- ja valkopippuria sekä ripaus sokeria (se tasaa aina hyvin sitä suolaa :P). Tyksin. Ja riittää vielä huomiseksi :P
Those who don't believe in magic will never find it.
~ Roald Dahl ~
Ikuisuusprojekti

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #97 : Lokakuu 14, 2008, 18:24:03 »
Nyt lämmitin ihan yksinkertaisesti valmispizzaa. Kinkkua ja ananasta. Laitoin lisäksi vähän jotain juustorouhetta päälle, kun siinä pizzassa ei niin hirveästi sitä juustoa ollut. Lisäksi laitoin aika normia salaattia, salaatinlehtiä, juustokuutioita, kurkkua ja punasipulia... mun lempisekoitus ^^.

~Dobs
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #98 : Lokakuu 15, 2008, 17:05:30 »
Minä kokeilin tänään tehdä riisipuuroa vanhemmilleni ja vähän äitin synytmäpäivän kunniaksikin. ^^''
Näytti ainakin onnistuvan, vaikka isä sanoikin että riisipuuro oli liian kauan liedellä, näytti silti maistuvan. ^^''
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #99 : Lokakuu 15, 2008, 19:23:06 »
Aamupalaksi tuli laitettua ah niin helppoa ja nopeaa aamupalaa, mikä käsitti siis monta kupillista kahvia, vähän tiikerikakkua, joka tosin oli leivottu edellisenä päivänä sekä suklaavanukasta joka oli ostettu kaupasta. Koko komeuden kruunasi tietysti uljas pääruokalaji, marjaisa mysli joka niinikään oli kaupan tuotteistoa. Mitään muuta itsetehtyä ateria ei siis käsittänyt, kuin sen eilisen tiikerikakun. Se onnistuikin ihan hienosti ja raidastakin tuli sievä.

Päivälliseksi nautin koulussa näkkileipää kera veden, mutta kotiin tultuani minua odotti eilinen nakkikeitto. Lämmitin siis sitä. Sellaista se on, kun keittää liikaa ruokaa, saa aina syödä eilisiä eväitä. Eilen oli paremmat eväät kun koulussa kokkasimme kasviswokkia josta tuli perin herkullista. Ruoanlaitto on kyllä mukavaa, sitä pitäisi harrastaa useammin. Itsetehdyt ruoat kun ovat useimmiten maukkaampia ja terveellisempiä kuin kaupasta ostetut eväät. Ainakin jos osaa kokata.

~Moondancer (wannabe-kotikokki)