Kirjoittaja Aihe: Mitä ruokaa laitoit tänään?  (Luettu 10658 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Mitä ruokaa laitoit tänään?
« Vastaus #50 : Elokuu 29, 2008, 19:43:18 »
Minä leivoin sellaisen rullapizzan. Sisällä jauhelihaa ja ananasta, muuta ei nirsot pikkusiskot halua pizzaansa. Mutta hyvää tuli.

~Barella, kylläinen
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

sirrrex

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Syyskuu 03, 2008, 15:04:34 »
Oon sairas nii en uskaltanu tänää alkaa mitään väkertämään muuta, kuin itelle lämmitin kaks pientä jauhelihapihviä ja keitin makaroonia. Lisäks oon juonu taas litratolkulla kuumaa viinimarjamehua.

Lahjakasta, eikö?

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #52 : Syyskuu 06, 2008, 15:19:01 »
Taisin tehdä ensimmäistä kertaa elämässäni perheelle ruuan itse. Yleensä olen vain autellut jotakuta.
Elikkä siis, koulun köksäntunnin innostamana tein kala-kasvisvokin ja riisiä (jotka tosin äiti keitti, mutta... :>). Hyvää oli, väki kehui ja iskä haki lisääkin x)
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #53 : Syyskuu 06, 2008, 23:23:58 »
Minä poikapa repäisin ja tein oikein ässäsarjan opiskelijamössöt. Löysin punaisten lappujen kanaa tanakasti maustettuna, löin sitä samaan vuokaan riisin ja lihaliemen (kuution lisäksi vähän valkosipulia, cayennepippuria ja paprikajauhetta) kanssa, paistelin uunissa tovin ja kiskoin mahaani. Tai no puolet kiskoin, loput menee huomenna pannulle sitten. Kun ei lihoja tunnu löytävän mistään yksineläjälle järkevän kokoisina paketteina.

Mutta tosiaan, oli oikein hyvää se. Pikkuisen kerkisi kyllä kuivahtamaan, kun oli yliaikaa uunissa, mutta harmin käki. Pahempi vahinko oli kuitenkin se, ettei minulla ollut sopivan tanakkaa viiniä! Pelkkiä cabernet sauvignon- tai merlot-viinejä vain, ei yhtään sopivan stydiä wäkeväisen kanamätön rinnalle. Kerpele sentään. Mutta opimmepa kuitenkin, että sivistynyt ja tilanteisiin varautuva ihminen pitää aina vähintään neljää eri rypälettä hyllyssään. Hut! Onneksi kuitenkin lopun potun särpiminen yhdessä Mike Oldfieldin Amarok-lätyn kanssa poisti turhat angstit. Tilalle tuli kosmisia fiboja.

Ja kylläinen olo, totta kai.

Vinkiksi muuten: vaikka on yleisessä tiedossa, että cayennepippurin annostelussa haarukka on poikaa, niin se haarukka kannattaa huuhdella välillä, jos samalla aseella meinaa myös syödä. Taipumukseni ajoittaiseen hajamielisyyteen opetti minulle tämän.
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?
Hyviä emme ole, pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #54 : Syyskuu 07, 2008, 17:25:24 »
Lihapullia ja makaronia + kermakastiketta suoraan pussista.
Pulliin olisi tarvinnut vähän enemmän suolaa, mutta ihan syötävää oli.

Ja aamulla tein kinkku-juustomunakasta.
imagine none of this is real

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #55 : Syyskuu 11, 2008, 22:17:27 »
Olin (taas) laiska tekemäni ruuan suhteen, joka voi johtua osaltaan siitä, että kotiin tuleminen venähti. Siis ostin Lidlistä kana-curry-riisiaterian, jonka tekeminen on kaikessa hankaluudessaan se, että keitetään 5 dl vettä ja lisätään pussin sisältä veteen ja keitetään se. Olin ihan yllättynyt miten hyvää tämä oli ja siitä tuli sen verran paljon, että saan syödä sitä huomennakin. Riisiaterian lisäksi söin eilen paistamiani jauhenliha kepakoita (mikäköhän niiden virallinen nimitys sitte onkaan).
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #56 : Syyskuu 12, 2008, 15:37:17 »
No minähän teen aika usein itse sen ruokani;)

Tänään jääkaappi tosin ammotti tyhjyyttään, joten paistoin pari kananmunaa ja keitin nuudeleita. Kananmuniini tungen aina paljon mausteita ja nytkin niistä löytyi mm. kanelia, kardemummaa, yrttisuolaa, gillimaustetta ja oreganoa. Kaikki lempi mausteeni. Itse asiassa se on jopa todella hyvää noin.

Eihän tuo toki paljon täytä, mutta välipalasta se ainakin käy^^

-Feen
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #57 : Syyskuu 13, 2008, 18:44:33 »
Pitsaa!

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #58 : Syyskuu 13, 2008, 19:36:20 »
Laitoin jauhelihakeittoa...ihan simppeliä,maistuikin hyvälle. Perunaa,jauhelihaa,porkkanaa,vähän sipulia ja tietenkin vettä. Suunnilleen tunti niin oli valmista.

Minä laitan meillä ruuan melko usein,jotain perunaa ja kastiketta,keittoa tai jotain pussiruokaa.
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #59 : Syyskuu 14, 2008, 18:59:26 »
Misokeittoa:

Goose

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Syyskuu 14, 2008, 20:50:30 »
Currynmakuisia nuudeleita. :D
Kananmakuinen on silti parempi. ;<

Poissa Xanie

• hymyilevä huomispäivä
  • Aurori
  • *
  • *reps*
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #61 : Syyskuu 16, 2008, 15:31:34 »
Koska olen päivän ollut kotona, kun muut ovat töissä/koulussa, niin tein ruoaksi (noh, äidin painostuksesta^^) makaronilaatikkoa. Jälkiruoaksi tein kauraomenapaistosta ilahduttaakseni työn uuvuttamia perheenjäseniä (ja koska minulla oli vähän tylsää välillä). Oli hyvää molemmat, tosin makaronilaatikossa olisi voinut ehkä olla hieman enemmän suolaa (en ikinä laita sitä tarpeeksi :D)

Illalla veljeni tekee marjakiisseliä, koska se on läksynä köksästä^^ Ne köksän läksyt on kivoja, ainakin näin siskon näkökulmasta :)
Kun ystäväsi katselevat sinua hyppäämässä laskuvarjolla joka ei aukea, voisi olla hauska temppu, jos esittäisit vaikkapa uintiliikkeitä.
Avasta kiitos Seatearille!
Tee päivän hyvä työ: www.freerice.com

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #62 : Syyskuu 18, 2008, 21:49:18 »
Tänään mä en jaksanut laittaa mitään sen kummoisempaa, joten söin vähän kaikkea mitä kotoa löytyi. Mutta illalla aktivoiduin sen verran, että laitoin inkiväärioluen muhimaan. Ai että tuore inkivääri tuoksuu hyvältä! Ei olisi tehnyt mieli ollenkaan pestä käsiä sen pilkkomisen jälkeen, mutta kädet olivat sen verran tahmaisia (ehkä tahmainen ei kuiteskaan ole paras mahdollinen sana, mutta jotain sinne päin), ettei mihinkään olisi voinut koskea. Ja saattoihan sitä inkiväärin tuoksua nuuhkia hiivan lisäämiseen asti, jonka jälkeen liemi tuoksui lähinnä vain hiivalta. Nyt sitten vain odotellaan muutama päivä ja sitten pääsee juomaan :)

Ihan ongelmitta sujui koko operaatio, mutta oli se sen verran yksinkertaista, ettei ongelmia olisi saanutkaan tulla. Tai no, rusinat mä jätin pois, kun en niitä syö eikä niitä siksi ole, mutta ei se varmaankaan haitanne mitään. Inkiväärin pilkkominen oli kaikista kivointa. Saattoi melkein kuvitella olevansa taikaliemitunnilla :D
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

fresa

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Syyskuu 21, 2008, 18:25:36 »
Keitin perunoita ja porkkanoita ja lämmitin mikrossa aiemmin tekemääni tonnikalalasagnea. Lisäksi tein omenapiirakkaa (keräsin kolme sangollista omenoita..). Muuten onnistui hyvin, mutta perunoista ja porkkanoista jäi suola. En ikinä muista laittaa mihinkään suolaa. On sitten aina tosi maukkaita ruokia -.-'

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
« Vastaus #64 : Syyskuu 21, 2008, 18:43:32 »
Toissapäivänä pottuja + jauhelihakastiketta, johon HIUKKASEN lorahti nitä mausteita ^^" Ja siitä tuli semmosta ei-kauhean-kastiketta.
Eilen... öö pottumuusiahan se minä tein ja vanhemmat paistoi kepakot uunissa^^
Ja tänään valmisnuudelit keittelin(vanhemmat ei tykänneet, hyihyi heitä ;__; En taida enää koskaan saaha syödä nuudeleita kotona..)
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #65 : Syyskuu 21, 2008, 22:55:00 »
En minä tätä nyt ihan _tänään_ tehnyt (tänään oli taas vuorossa kasviswokki :D), mutta kuitenkin lähiaikoina:
Appelsiinilätyt + appelsiinikastike.
On sitten ihan törkeän hyvää...
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Villi Lohi

• Pasi
  • Hirnyrkki
  • Morning is working.
« Vastaus #66 : Syyskuu 24, 2008, 14:56:45 »
Porkkanapihvejä, riisi-pinaatti-hampunsiemen-pellavansiemen-sössö (myönnetään, aika hippeilyksi meni :D) sekä punajuuria:

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #67 : Syyskuu 25, 2008, 16:28:35 »
aktivoiduin sen verran, että laitoin inkiväärioluen muhimaan.

Saisiko ohjeen, Mab?! Oletko tehnyt ennenkin?
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #68 : Syyskuu 25, 2008, 22:06:04 »
Oon nyt kahdesti laittanut, ensimmäisen kerran kokeilin kesällä (kun olin lukenut nostalgiahöyryissä jokusen Viisikon) ja nyt sitten uudestaan. Molemmilla kerroilla tuli hyvää :) Ohjeena olen käyttänyt tällaista, löysin sen joskus jostain päin nettiä:

4,25 l vettä
250 g tuoretta inkivääriä
500 g sokeria
15 g kuivahiivaa
rusinoita

1. Kiehauta vesi, lisää pilkottu inkivääri ja sokeri ja anna jäähtyä kädenlämpöiseksi.
2. Lisää rusinat ja hiiva.
3. Peitä ja jätä jääkaappiin kahdeksi päiväksi.
4. Siivilöi kankaan läpi ja pullota.
5. Anna olla jääkaapissa vielä kaksi päivää ennen juomista.

Mun makuuni tuossa ohjeessa on suhteessa ehkä hiukan liikaa inkivääriä, joten tokalla kerralla laitoin sitä pikkaisen vähemmän ja vettä puolestaan pikkaisen enemmän. Mutta on sitä valmista juomaakin tietysti helppo lantrata, jos siltä tuntuu :)
"Kun hän on kohteliaimmillaan, hän on myös kavalimmillaan, mikä lienee pettämätön sivistyksen merkki." -J.M.Barrie, Peter Pan

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #69 : Syyskuu 26, 2008, 00:59:16 »
Inkiväärikaljan pitää laittaa lieskat suuhun! Kiitos reseptistä, täytyy kokeilla. Katsoin kerran silmät suurina, kun mies marketissa osti ison pussillisen inkivääriä, jotta mihin sitä sellaisia määriä voi käyttää. Jostain syystä ei ole juolahtanut mieleen ginger alen kotivalmistus. Olisiko noilla rusinoilla sama virka kuin simassa - pullotusmerkkinä, kun poksahtavat pintaan.
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Mab

• Vuotislainen
  • Meidän Korkeutemme
« Vastaus #70 : Syyskuu 26, 2008, 10:43:21 »
Joo, tujua inkiväärijuoman kuuluu ollakin, mutta liika on silti liikaa :) Tai ehkä mä vaan oon poikkeuksellisen herkkäsuinen ja -vatsainen. Mutta jos päädyt itse tekemään, niin kerro mitä tykkäsit

Mä en rehellisesti sanottuna muista, miten noi rusinat käyttäytyi silloin kun laitoin niitä, mutta sen muistan, että ennakko-oletuksena oli mullakin se, että ne olisivat kypsyysmerkkinä. Nyt tosin tuli mieleen, että ehkä ne antoivat myös vähän väriä, rusinallinen inkivääriolut kun oli muistaakseni vähän kellertävänrusehtavampaa, tää äsken tehty rusinaton versio oli aika kalpean väristä. Maussa ei ollut havaittavaa eroa, inkivääri vain maistui (nam)

Poissa Dobrey

• Vuotislainen
  • TYMiläinen :)
« Vastaus #71 : Syyskuu 26, 2008, 15:32:08 »
Laitoin Italianpataa,sellaista helppoa pussiruokaa...mutta hyvää oli kuitenkin :D. Lisäksi aion ruveta väkertämään unelmatorttua,saas nähdä mitä siitäkin tulee.
"But it's a true story! A true story wrapped up in fiction."

Sirusho

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Syyskuu 27, 2008, 00:21:17 »
Tänään tein kalaa ja perunamuusia. Loistava yhdistelmä ja helppo tehdä.

Kala on nykyään yksi lempiruuistani ja syön sitä niin usein kuin pystyn.

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Sukupuoli: Velho
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #73 : Syyskuu 27, 2008, 18:41:28 »
Nyt on ihmiset rakkaat niin, että olosuhteisiin nähden tyytyväisempänä ette kovin usein Lempo-setää näe. Olen jälleen valloittanut uuden alueen mystistä mystisemmässä kamppailulajissani, Kokeellisen Keittiötaiteen Tiessä! Lisäksi maha on täynnä ja mieliala hyvä ja kaikki okei. Piru vie, asiat ovat mallillaan juuri nyt.

Löysin Herwoodin smarketista sopukokoisen (300 g) puketin kuollutta ja suikaleiksi silvottua kana-eläintä, Broiler nimeltään. Lätsäisin hänet lautaselle ja maustoin noin alkajaisiksi paprikajauheella, ja hivenen (ihan oikeasti, hivenen vain, muuten tuntuu yli!) tuoretta valkosipuliakin niittasin perään. Tämän jälkeen kaivelin pannuni ja kattilani esille ja paistelin safkat pois. Lopputuloksena oli siis kanapedon palasia kerma-punaviinikastikkeessa (joka on muuten heti punaviinin lisäyksen jälkeen tosi hassun väristä!), johon pumppasin lisäksi paprikaa sekä jauhettuna että tuoreena, mustapippuria kohtuullisissa määrin, chiliseosta hömäkämmin ja rippusen currya. Tämän jälkeen muistuikin mieleeni, miten hienot vibat Chartreuse saakaan aikaan vastaavissa sooseissa, mutta eihän minulla nyt sitä ollut... joten kokeellista kokeellisempi pääkoppani keksi, että lurautetaanpa soosiin sen sijaan äärimmäisen maltillinen hörsy absinttia!

Ja voi jösses! Villiä villimpi hypoteesini osoittautui oikeaksi. Arvelin, että anis voisi vahvistaa muiden mausteiden aromia ajamatta yli mistään, mutta millilitrakin liikaa sitä tekee jo tepposet. Luotin korkealle kehittyneeseen notkean ranneliikkeen taitooni (viinikaadot on hyvää treeniä!) ja lorautin aavistuksen vihreää keijua mukaan,  ja kas! Tuloksena oli kerrassaan herkullinen aniksen viipyilevä häive. Juuri sellainen, että se ei maistu varsinaisesti anikselta, vaan ilmenee sellaisena hentona aavistuksena siitä, että jokin potkii muita maustehia hieman rohkeampaan läsnäoloon. Jumpe, tämä syöpyy korvantakusiini varmaan iäksi. Soosit kaadoin sitten ihan vain tylsästi nuudelten niskaan, kun niitä minulla nyt sattui olemaan. Tosiasiassa hennosti maustettu riisi tai valkosipuliperuna olisi parempi vaihtoehto, mutta senpä muistan seuraavalla kerralla sitten. Trapichen malbec-bonarda istui näitten mössöjen kanssa täydellisesti sekä valmistus- että nauttimisvaiheessa.

Jälkipaloiksi sitten Fazerin tummaa suklaata, tummapaahtoista Tarjaa, pliskaa ja kitaransoittoa. Ainoa, mikä tätä safkaa olisi voinut parantaa, olisi ollut joku hyvän ruuan ystävä itseni lisäksi. Toisinaan on sääli tehdä äimistyttäviä kokeita yksinään, mutta harmin käki. Elämä hymyilee silti.

Niin minäkin.

//PÄEVITYSTÄ, viikko on vaihtunut uuteen ja alkanut autuaan aurinkoisesti huolimatta siitä, etteivät vuotistoverit jaa keittiöaskareitaan keskenään turhan ahkerasti.

Tästä myhäileväisestä sävystä voikin päätellä, että Leikko-veikko on jälleen kerran ollut keittiöpuuhissa! Nyt en tosin maailmojasyleilevien kokeilujen parissa, vaan ihan arkisen mätön - on nimittäin tiistai-iltapäivät tyhjänpuoleisia, kun pääsen labralle kuraa vatkaamaan vain joka kolmas viikko. Näin ollen on siis aikaa tehdä makaroonilaatikkoa, tuota mainiota vuokaruokaa, josta saapi lihaa maustelemalla ja makaroonien keitinveden kanssa pelehtimällä vaikka minkämoista hupia. Ja täyden mahankin vielä.

Huomasin nimittäin, että Stefanon-ketku (kämppikseni Italiasta) se olikin vain kätkenyt jääkaapin perukoille omien purnukoittensa taakse viikko sitten löytämäni punalippulihat, joita olin jo luullut jonkun ruojan popsimiksi. Parasta ennen -päiväyksen umpeutumisesta oli jo viikko ja paketti oli verraten akrobaattisella alipainesykkyrällä. Mutta jos niitä elikkoparkoja on jossain muhistamossa rääkätty elinaikanaan että joku ne viimein söisi, niin en minä sitä könttiä poiskaan heittänyt vaan tein laatikot, kun aineksia kerran oli.

Lihakin näytti sen verran persoonalliselta, että katson parhaaksi - ihan vain kaiken varalta - käyttää vastaisuudessa muotoa "hän". Hetken jo harkitsin perisyntiä ja kenties-vielä-hiljattain-hyvän ruokatarpeen dumppaamista, mutta lopulta rohkaisin itseni ja kysyin häneltä, osaako hän puhua. Koska en saanut vastausta, ajattelin, ettei hän nyt ainakaan vallan päntiönään mietteitään julki huutele ja pistin hänet pannuun. Jokainen nyt tuntee valmistusprosessin tästä eteenpäin, mutta tämä tiedoksi ihan vain siksi, että jossei minua näy pariin päivään Vuotiksessa tästä iltapäivästä lukien, niin minua voi tulla moikkaamaan vatsahuuhtelu- ja myrkytyspolille.

Mutta toisaalta, niin. Jos hän olisikin vastannut kysymykseeni, olisin varmaan lähtenyt ihan itse jollekin muulle polille. Nykytilanne on sikäli parempi, ettei tarvitse nälkäisenä polkea.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2008, 13:51:48 kirjoittanut Lemmonleikko »
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?
Hyviä emme ole, pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!

Poissa Zafiro

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightFeather22
« Vastaus #74 : Syyskuu 30, 2008, 19:09:12 »
Tänään tuli sitten tehtyä pekoni-herkkusienipiirakkaa kun koulussa teki niin mieli jonkinlaista suolaista piirakkaa ja jääkaapista sattuikin sitten sopivasti löytymään pekonia ja herkkusieniä, niinpä siis päätin näistä tehdä piirakan.
Piirakka onnistui mielestäni ihan hyvin, ruokakermaa tuli siihen täytteeseen kyllä omasta mielestäni laitettua liikaa (sovelsin erään tutun kinkkupiirakan ohjeita tuohon piirakkaan), mutta muiden perheenjäsenten mielestä sitä olikin sopivasti siinä. :) Ja tässä olisi sittne vielä kuva tuosta piirakasta.