Kirjoittaja Aihe: Sana, neQ ja sen semmoiset  (Luettu 786 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

jaina

• Ankeuttaja
Sana, neQ ja sen semmoiset
« : Kesäkuu 08, 2008, 20:07:34 »
Luulisin, että aika monet eivät tunne sanaa 'neQ' tai 'Sana'. He ovat siis räppäreitä, ja heillä on myös yhteinen projekti, Polttomerkki. Onko joku kuullut? Mitä mieltä olette heistä?

Ja sitten on Mc Mane, kuulostaako nimi tutulta? Räppäri hänkin, ja ihan hyvä semmoinen.
Ja sitten on tietysti ASA, joka aiemmin toimi nimellä 'Avain' (tai joku sellainen). Hän saattaa olla näitä muita tunnetumpi, ainakin omasta mielestäni.

Kertokaapas, hyvät räpin rakastajat ja vihaajat, mielipiteenne näistä henkilöistä ja heidän musiikista. Minä itse pidän heistä, he ovat mielestäni hyviä. Ja jos joku ei ole heidän musiikkiansa kuullut, niin tuossa on nyt sitten linkkejä.

Sana
neQ
Polttomerkki
Asa
Mc Mane

Itse pidän eniten tuosta Polttomerkistä, jossa Sana ja neQ ovat molemmat, ja sitten Asata. Toki he kaikki ovat hyviä!

~ jaina

Poissa Dragon

• Niddhogin perijätär
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Paper is dead without words
    • Enkelikolibrin maailma
  • Pottermore: SpellMoon178
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Sana, neQ ja sen semmoiset
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2011, 14:45:51 »
Mc Mane on hyvä! Pidän biiseistä, vaikka en räpistä aivan erityisesti (joitain poikkeuksia lukuunottamatta) välitäkään.
Vauvakuume, Lasiprinsessa, Rakastan sua, Titanic, Prinsessani... Tosi tarttuvia rytmejä, ja sanoituksia.
En muuten tietäisi koko artistista, mutta luokallani olevat kuuntelee Mc Manen musiikkia, ja niimpä päätin ottaa selvää.
// Tämmönen rinsessamainen ja yltiö romanttinen, mutta samalla rämäpää
// And there forever remains that change from G to E minor