Kirjoittaja Aihe: Peruspotteria by Azura (Omakuvia ja Potter-tyttöjä 27.2.09 !)  (Luettu 1894 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • do not go gentle
    • parasomnia
  • Tupa: Korpinkynsi
Katselin läpi hieman noita taidetopia ja tuli hirveät inspikset ja halu laittaa omiakin töitäni tänne. Minä itse olen 14-vuotias, joten toivon että ikääni ei huomioida arvosteluun ;)

Enimmäkseen piirrän tietokoneella (okei, minulla ei ole skanneria), mutta laitan tänne myös lyijykynäpiirroksia, joista otan kamerallani kuvan. Näistä osa on DH:ta, osa OC:tä, osa sitten perus Potteria ^^ Siksi tämän tänne laitoin.

Toivottavasti teitä ei haittaa se, että käytän paintiä osaan piirroksistani. Mielestäni sillä on hauska piirtää enkä omista paljoa parempaa kuvankäsittelyohjelmaa. Laitan nyt näitä tänne vain hieman arvioitavaksi. Osa töistä on hieman vanhempia ja tiedän että niissä on anatomiat hieman... pielessä, muttei se kai suuri haitta ole.

// UUSIN KUVA!

Selostus Vihjailuako?-kuvan kohdalla OC:issä x)

DH

Ron, Hermione & Cousin Barny
Sain juuri Potterit luettua uudelleen ja samoin halusin piirtää viimeisestä Potterista jotakin. Mieleeni sitten ensiksi tupsahti, että haluan piirtää tämän kohtauksen. Tapahtuma on siis siitä, kun kuolonsyöjät hyökkäävät Fleurin ja Billin häihin ja Hermione, Ron ja Harry (yhä hieman Barny-serkun näköisenä...) lähtevät ilmiintymään. Tässä on hiukan hassu tyyli, tiedän, mutta siitä nyt vain tuli tuollainen :) Ronin käsi on myös ihan hassu eikä Harryllä ole kaulaa, mutta mitäs siitä. Tykkään kumminkin kuvan lopputuloksesta, vaikka olisin kyllä voinut taustankin halutessani tehdä.
Harryn tukan ruskeanpunertava väri johtuu siitä, että hän on vielä Barny-serkun näköinen :D Tosin lasit tällä on, hupsista. Hermione kanssa sai hieman oudosti väritetyt jalat, mutta ei enempää siitäkään. Pidän tästä kumminkin. ^^

// ungh, tajusin vasta, että olen unohtanut värittää Harryn toisen käden.

Rose Weasley
Oma näkemykseni Ronin & Hermionen tyttärestä, Rosesta. Ymmärrän, että monilla kuvitelmat ovat paljon erilaiset, mutta itse olen kuvitellut Rosen hyvin "Ginnymäiseksi", eli aluksi hän on tuollainen melko ujo ja kiltti tyttö, mutta vanhempana tämän rooli muuttuu ratkaisevasti.

Bella & Cissy
Hieman huumorimielessä tehty piirros, joka kuvaa kohtausta DH:n luvusta Malfoyn kartano. Kyseisessä kohdassa Bellatrix raivoaa että: "Vangit on sijoitettava kellariin siksi aikaa kun mietin mitä tehdä!"
Bellatrixin kättä en millään meinannut saada oikein, tuskailin sen kanssa varmaan päivän! Alun perin kädessä piti olla sauva, mutta koska oli mahdotonta saada se tuohon, jätin sen pois.

Lily Potter jr.
Oma näkemykseni nuoresta Lily Potterista eli Harryn ja Ginnyn tyttärestä. Kuvittelin Lilyn hieman ujommaksi siinä mielessä, että tämä jää hieman veljiensä varjoon, mutta kuvittelin hänet silti viehättäväksi ja tuliseksi tytöksi kuin Lily Evans aikoinaan. Hiuksista ei tullut tulenpunaisia, mutta silmät oli pakko säästää vihreinä - onhan hän sentään uusi Lily! (minun Albuksellanikin on vihreät silmät, mutta Jamesillä yllätysyllätys perusruskeat...) Hiukset tein tarkoituksella ihan hieman Ginnymäisiksi. Huulia en millään meinannut saada oikean näköisiksi joten tällä on hullunkurinen virne päällä. :D On siinä rohkea junior-Harry. (tai Harriet. hehheh.)

Lily & James jr.
Tällainen simppeli piirros jossa on näkemykseni Harryn ja Ginnyn lapsista, Lilystä ja Jamesistä. James on tuossa pöllinyt jonkun Lilyn salaisen päiväkirjan sivun tms. ja Lily sitä sitten riistää takaisin: en tajua ihan tämän ideaa mutta pidän.
HEI, nyt jälkikäteen vasta tajusin että tuo "paperi" voisi olla jopa itse kelmien kartta! :D Oma mielikuva kullakin.

Muut Pottertaiteet

Luna Looney Lovegood UUSI!
Minulta löytyy tuolta laatikosta eräs Potter-kirjojen tarra-albumi, ja siellä sattumoisin näin ihanan kuvan Lunasta sinisine sukkiksine kaikkineen. Ajattelin siis piirtää söpön, hieman jännästi jästityyliin pukeutuneen Lunan, ja inspiraationa tähän työhön ovat toimineet mm. yksi tyttö koulustani, joka pukeutuu hyvin omalaatuisesti ja hauskasti ja hieman lunamaisesti. Henkilökohtaisesti pidän tästä työstä, vaikka Luna näyttääkin aika pikkuruiselta :)

Cho Chang UUSI!
Enpä ole ennen Chota piirrellytkään. Saatuani tuon Luna-kuvan loppuun innostuin kuitenkin ja ajattelin tehdä toisen samalla tyylillä, mutta tämän tyylistä tuli kumminkin poikkeava. Yritin saada tästä yksinkertaisen ja tehdä oman mielikuvani Chosta, ja jos joku ihmettelee sinisiä hiuksia, niin yritin saada niillä väriä muuten harmaaseen olemukseen ^^ Tämäkin on ihan mukava, vaikka ehkä hieman turhankin yksinkertainen.

Itsestäänsteppaavat steppikengät
Sisäpiiriytynyt sarjakuva, jonka vitsi sai alkunsa minun ja kaverini jutuista. Pohdimme sitä, onkohan Voldemortilla kenkiä, ja sanoin, että haluan syödä ne saadakseni supervoimat. :P Kirjoitin siitä sitten sarjakuvan ja tällainen siitä tuli. Värityksen jätin taiteellisuuden vuoksi pois, ja skanneri teki jotain outoa kuvalle ja joidenkin puhekuplien teksti taitaa olla ihan liian pientä, mutta siinä se sitten on!

Harry Hurmahenki
Sarjakuva, joka kertoo teille hampaidenhoidon tärkeydestä :P Tätä on kenties hieman hankalaa ymmärtää koska siinä on sisäpiirihuumoria, mutta JOS sen ymmärtää niin hyvä :D

http://i302.photobucket.com/albums/nn116/lazura/lily.png
Tämän kuvan alunperin piti olla vitsillä tehty. Tein siis sellaisen kaamean pallopään jolla oli tuo Lilyn asento, mutta tajusin sitten että tästähän voi tullakin jotain ja kumitin pallopäänaaman ja lähdin piirtämään lisää. Alkuperäisen pallopäisyyden takia Lilyllä on kumminkin hieman kummalliset kasvot, nenä on varsinkin ihmeellinen koirankuono :D Värityksestä kumminkin tykkään, hiuksien kanssa varsinkin tuskailin oikein pitkään. Taustasta tuli kumminkin sekunda, kun en jaksanut keskittyä siihen, mutta kivahan tämä on.

The Potter Family
Lily, Albus ja James. Piirtelin tätä eilen, ja tykkään tästä aika paljon. Albuksesta tosin piti tulla alun perin James, Jamesistä itse tuli karmea, skanneri pilasi värit ja Lily näyttää omituiselta, mutta hälläväliä. Albus on kumminkin mielestäni todella suloisen näköinen - vaikkei vihreiden silmien katse tuosta oikein erotukaan. Ja jos mietitte, mitä Jamesin kraka tekee olkapäällä, niin kyylätkääs tuo Lily-kuva, siitä löydätte saman ilmiön :P

Narcissa Malfoy
Jee. Olin alun perin piirtämässä Ginnyä, ja tajusin yllättäen, että tuohan näyttää vähän Narcissalta. Aloin siis luonnostelemaan söpöä Malfoyrouvastamme ja ihan kelvollinenhan hänestä tuli. ^^ Tykkään itse lyijykynävärityksestä, mielestäni se tuo kuvaan hieman tunnelmaa. Narcissasta tuli tosin melko nuoren näköinen, koska hänestä piti alun perin tulla Ginny, mutta lopputulos on mukavahko. (ja hänellä on kenties hiukkasen kumara ryhti...)

Lyijykynätaidetta: Luna Lovekiva
Ääääh. Kadun sitä, että piirsin Lunan luonnosvihkoon! Näetkös, tuossahan näkyvät ilmiselvät viivat ja kaikkea. Ainut ongelma kuvassa taitaa todellakin olla se, että tuo ei ole edes luonnosvihko, vaan vuosien 2006-2007 marimekon kalenteri johon ei koskaan merkintöjä laitettu, ennen kuin nyt kun minä sinne piirrustan.
Sisko kuitenkin ihastui tuohon Lunaan ja niin taisin minäkin. Jos ette välitä ärsyttävistä viivoista ja päivämääränumeroista joita paperissa näkyy, toivon teidän näkevän tuossa jonkinlaisen Luna-näkemyksen.
Lunalla on tuossa kaulassaan kermakaljakorkeista tehty kaulakoru ja korvissa ei nyt retiisikorviksia roiku, mutta ihastuin noihin kiharoihin jälkikäteen - nykyään teen uusia versioita noista kiharoista lähes jokaiselle kiharapäälle jonka piirrän.
Lunan kaula on ehkä turhan paksu, saa hänet näyttämään kamalan maskuliiniseltä, mutta en voisi sanoa että tyttö mitenkään normaalilta tuossa näyttääkään. Tulee enemmän mieleen se Luna joka on istunut kellarissa kuukausia DH:n Malfoyn Kartanossa :D hehheh. Omia mielipiteitänne voitte laittaa.

Bella & Cissy: young
En ymmärrä sitä miten en osaa piirtää Bellatrixille käsiä. Muuten tästä kyllä ihan pidän: Bellan ja Cissan hiukset onnistuivat hyvin. Narcissa taas jotenkin näyttää liian kiltiltä mielestäni, eihän sitä koskaan tiedä.

Lily & James: young love
Ihkutuskuva. Heh, en pidä parista mutta oli tällainen pakko tehdä. Kokeilin uutta tyyliä.

Harriet Potter & Tyttömäisyyden vanki
Parodia. : D Harry ja muut ovat joutuneet sukupuolenvaihdos-kirouksen uhreiksi ja muuttuneet vastakkaiseksi sukupuoleksi! Nähdään sitten miten Harriet, Ronalee, Herman ja heidän kaverinsa Alba-kärpänen seikkailevat! Väritetty HALPISTUSSEILLA, pahoittelen.

OC:t

Azura UUSI!
Jeh. Halusin tehdä omakuvan ja sitten teinkin, mutta kokeilin tuota tyliksen koulupukua itseni päälle. x) Kuva ei kuitenkaan toteutunut yhtä hyvin kuin ajattelin, ja esimerkiksi nuo hämärät emorajaukset Azin silmien ympärillä ovat kyllä niin omituiset :D Silmät kumminkin näyttivät väritetyssä versiossa niin haaleilta ja värittömiltä, että niihin piti lisätä jotakin. Tykkään tästä, mutta väritys on nyt sitä mitä on x)

Vihjailuako? UUSI!
Henkilökohtaisesti tykkään tästä kuvasta sellaisessa hauskassa mielessä. Az on siis jälleen vauhdissa ja vaikka tämä näyttää suoranaisesti joltain teräsmiehen tyttäreltä kun on hän noin laiha ja pää on kuin jättimäinen ilmapallo, ei se pilannut kuvaa. Väritys onnistui tässäkin huomattavasti paremmin ja kuva on jännä kokonaisuus, vaikka tausta nyt puuttuukin. Tässä siis Azuppaisemme näyttää vihjailevan Dracolle luutakomerotouhuista, mutta poika ei sitten näytäkään niin kiinnostuneelta x) Kuvassa vaikeinta toteuttaa oli ehdottomasti tuo Azin suu, alun perin se muistutti aivan S-kirjainta, ja tein siitä ainakin kymmenen versiota ennen kuin olin tyytyväinen x)

Celestial UUSI!
Hihhihii, tällainen ns. omahaastetyö - haastoin itseni piirtämään jotakin täysin tuulesta temmattua viidessä, kymmenessä minuutissa. Ja sisarenihan siinä sitten piirsin, tosin jaloista tuli ehkä hieman omituisen paksut muuhun vartaloon verrattuna ja Celillä on nykyään erilainen jakaus. Mutta ei hätiä mitiä, jännähän tämä joka tapauksessa on.

Perenelle & Lumikidekristalli
Kuvassa on kohtaus Valo-nimisen ficcini joka on myös täällä vuotiksessa, osasta 6. Kuvassa on päähenkilö jonkinlaisella penkillä hiplaamassa tuota korua :D Kuvaan on käytetty paintiä (ymmärrän, että tuo leuka saattaa olla hieman leveä) ja olen ottanut tuon mallista (alkuperäinen kuva luonnoksena paperille.)

Samantha Thrott
Sivuhenkilö ficistäni Valo. Mainitaan ensimmäisen kerran osassa 2. Yritin kuvailla Samanthaa melko paljon sen näköiseksi kuin tämä on mielestäni. Ihonväri on ehkä hieman... outo, mutta se olikin vaikea valita. Samantha kuuluu Luihuiseen.

Keskustelu
Tämä on kohtaus Valon toisesta osasta, jossa Perenelle ja Margaret tapaavat makeiskaupassa ja keskustelevat. Väritys + Perenellen & Margaretin mittasuhteet ehkä hieman pielessä, muuten pidän.

Berenice Walker
Kyseinen henkilö tulee Valoon mukaan osassa 6-7. Tässä on oma näkemykseni hänestä ;) Berenice on rohkelikko.

UET-minit
Tässä on kaikki Valon "aiemman osan" eli UET:n useimmin mainitut sivuhenkilöt + päähenkilöt. Kuva on oikeasti paperille tehty ja kuvan otin kameralla, joten se voi olla sumea. Käsialasta ei välttämättä saa selvää, mutta hahmot ovat vasemmalta oikealle:
Kristina, Bronxes, Sally-Anne, Draco, Eleanor, Charlotta, Emma, Perenelle, Margaret, Queenie, Anna, Erin, Patonga, Celestina, Victoria, Morgana.

Lajittelu
Syyn tuon karmaisevan paperin käyttöön löydätte Luna-työn selostuksesta. Asiasta toiseen: no, paperi tosiaan häiritsee älyttömästi, mutta kuva oli kuitenkin pakko laittaa tänne.
Tämä on lähes UET:n alusta - kohdasta jossa koko tarinan päähenkilö, Perenelle lajitellaan Korpinkynteen. Ihastuin tuohon tyyliin, jolla piirsin tuon lajitteluhatun, mutten voisi tätä kuvaa kehua täydelliseksi, sillä se on tosiaankin oikeastaan pelkkä luonnos josta tein myöhemmin jäljitelmän, joka onnistui... surkeasti. Jäljitelmä lensi suoraa tietä roskakoriin, mutta tämän minä halusin säästää. Tässä on jotenkin sitä mukavaa... hauskuutta jota kuvaan halusin ^^ hiukset valuvat Perenellen silmille ja vaikka kädet vaeltavat missä sattuu ylileveällä jakkaralla ja tausta on täynnä pallopäitä ja surkeasti piirrettyjä pöytiä, pidän tästä. Alan jo kuulostaa lähes arvostelijalta. Hehheh... te saatte toimia kuitenkin arvostelijoina minun puolestani.

Ficeissä, Unissa
Rakastuin vuotikseen sitä myötä kun rakastuin tähän kyseiseen ficciin. Sain nimittäin sen jälkeen kun olin lukenut ihanan FU:n ns. haasteen kirjoittajalta eli Hirmulta - piirtää hahmot. Ei se edes haaste ollut: piirsin omasta tahdostani. Oltuani tässä mukana se oli kuitenkin aivan pakko.
No, vaikka te kuvien katselijat ette tietäisi koko ficistä mitään, toivon että joku kommentoisi tätäkin jotenkin. Tässä ovat siis kaikki hahmot ficistä. Ulkonäöt heittää ja kaikkea (nuo viivat tuossa johtuvat siitä, että väritin tuon jonkun surkean kirjan päällä), mutta tämä on kuitenkin ensimmäinen kuva johon piirsin kaikki ficin hahmot.
Vasemmalta oikealle, hahmot: Nimue, Laku, Hirmu, Indigo, Azura, Sieppeli. Vaikka ne tuossa lukevatkin. :D

Azura yksittäiskuvassa
Tämäkin on alunperin FU-kuva, mutta sen voi kyllä laittaa yleiseksikin. Tässä siis olisi ihan omakuva itsestäni tuollainen tylypahkan koulupuku päällä. Tiedän että kädet menevät miten sattuu ja hahmo on hieman etukenossa, mutta tämäkin olisi kiva kuulla arvosteltavana. Tässä näkyykin vain lineart.

Ficeissä, Unissa - lähtö
Kuvaa kohtausta Hirmun vuotislaisficistä, Ficeissä, Unissa. Tässä tyypit ovat lähdössä pois unesta ja he seisoskelevat tuolla kukkulalla posettamassa. Idyllinen tunnelma tässä ja jeejee. :D Kaikki onnistuivat mielestäni hyvin, paitsi ulkonäkö kyllä osalla heittää (ainakin Hirmulla.)
Katso yksityiskohdat

Kuka on kuka?
Innostuin Kylä-foorumista ja värkkäsin tällaisen - paintillä piirsin mutta efektejä tein Adobe Photoshop CS:llä. Jos joku arvaa kaikki roolit niin hyvä juttu: muistakaa kaikista pahin: THE KUMIANKKA!

10 Erityyppistä Vuotislaista
Idean sain köksänluokan seinällä riippuvasta Matt Groeningin piirtämästä "24 erityyppistä peruskoululaista"-kuvasta. Vuotislaiset ovat kuitenkin nyt vuorossa. Ehkä bongaatte tuolta jopa itsenne - jos joku teidän näköisenne siellä on niin vihjaiskaa ;) PAHOITTELEN päiväyksen näkymistä reunassa!
Yksityiskohtia näette tästä: Pekka Perustyyppi & Riitta Reilu - Mallivuotislainen & Kilometripostaaja - Sisäpiiriläinen & Stalkkeri - Spammeri ja Antiaktiivi - Pahis ja Luokittelematon.

Vuotiksen Kesä 2008!
Yksi pitkäaikaisimmista töistäni. Tämä on kyllä aika simppeli, mutta hauska projekti. Sinne yritin lisäillä vuotislaisia vaikka millä mitalla: sieltä löytää musiikkiosaston, juonittelupelit ja kirjaston. Tuolta se vuotis minun päässäni näyttää, joten aika sekava paikka ilmeisesti. Ja Hufflepuff Charm siellä tekee pahojaan, ei saa tehdä graffiteja seinään! Ja onko tuo mystinen, katosta roikkuva punapaitainen tyyppi kenties JFA? :D
Jos taas bongaat sieltä itsesi, hihkaise vaan.
Yksityiskohtia löytyy kun klikkailee linkkejä:
Kyltti
Valvojaoppilas-haku
Yleistä keskustelua (tonttu on päässyt valloilleen!)
Potter-aiheet / kirjat yms. + taideosasto
Joku tornipaikka jossa on jotain juttua. :)
Juonittelupelit + stalkkereiden "pesä"

// uudet työt alhaalla kategorioissa. Kommenttia toivon yhä :)
Pahoittelen tosiaan päiväyksien näkymistä kuvien reunoissa.!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2009, 22:41:45 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
Vs: OC:tä ja DH:ta by Azura
« Vastaus #1 : Huhtikuu 20, 2008, 19:43:40 »
Mm. Pakko sanoa että Bellan ja Cissyn kuva on mielenkiintoinen (käsi vaeltaa..).
Aika hyvin piirretty koneella, huomioon ottaen että itse tiedän vain paintin.. :3 Hauskannäköisiä, ei söherrystä. Mukava olisi nähdä ihan omaa käden jälkeä, eikä koneen. Berenice Walker on hyvin kauniin näköinen. :O
Tykkäsin. ;)
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: OC:tä ja DH:ta by Azura
« Vastaus #2 : Huhtikuu 20, 2008, 21:03:53 »
Kommentoinpa minäkin nyt jotakin - en välttämättä mitään pitkää ja rakentavaa, mutta jotakin. :)

Rose Weasley on kivan näköinen - vastaa melko lailla omia kuvitelmiani. Etenkin hiukset näyttävät hauskoilta, ja ilme on todella suloinen. Varjostuksetkin ovat hyvin onnistuneet; voin vain ihmetellä, kuinka joku saa moista aikaan Paintilla. :D Kaula vain näyttää minusta turhan paksulta, ja asento on jäykähkö, mutta muuten todella mukava kuva.

Bella & Cissy - *reps* (ehdottoman hyvässä mielessä). :D Kuva on todella hauskasti toteutettu, vaikkei se vastaakaan täysin omaa mielikuvaani tilanteesta - mutta tämähän olikin huumorilla tehty? :D Bellatrix on aivan loistava, näyttää suoraan sanottuna siltä, kuin hän olisi pikemminkin pimahtamassa kuin raivoissaan, mutta se on vain hauska asia. Koru hänen kaulassaan sekä huutomerkit hänen ympärillään ovat kivoja yksityiskohtia. Ainut huono puoli mitä Bellasta keksin, on se, että hän näyttää melko harteikkaalta - mutta toki jokaisella on oma näkemyksensä hahmoista.
Narcissasta: Cissyn silmä saisi mielestäni olla hieman enemmän oikealla, tai hänestä itsestään katsottuna vasemmalla, tajuat varmaan. Lisäksi hänen ilmeensä on jotenkin oudohko, en ihan tajua miten tuo suu menee. ^^' Narcissa myös näyttää minusta jotenkin lyhyeltä, johtuuko sitten vaatetuksesta tai minun vainoharhaisista aivoistani. Ah, nytpäs tajuan; hänen lantionsa on ehkä hiukan liian korkealla. Muuten Narcissakin on todella hyvin onnistunut, ja kokonaisuutena kuva on mainio. :D

Noita OC-kuvia en jaksanut niin tarkkaan katsella (enemmän kiinnostivat DH-kuvat ^^), mutta ihan kivoilta nekin näin parilla vilkaisulla näyttivät. Etenkin tuo "Perenelle & Lumikidekristalli" oli hieno.

Katselisin mielelläni sinulta enemmänkin kuvia, etenkin DH:ta (pitäisiköhän heittää pari haastetta.. ;D). Jos tulee lisää DH- tai muita HP-kuvia, niin katson ja kommentoin ehdottomasti! :D

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: Peruspotteria by Azura (Uusia 10.5!)
« Vastaus #3 : Toukokuu 10, 2008, 22:38:11 »
Ajattelimpa kommentoida näitä... :)

Rose Weasley
Itse kuvittelen Rosen juuri tuollaiseksi kuin oletkin sen piirtänyt, ehkä hieman lyhyemmillä hiuksilla. Kuva ei ole minusta kovin Ginnymäinen, Rose on hieman ujon näköinen mutta silmistä leiskuu rohkeus ja urhoollisuus, kuten Rohkelikolla pitääkin. :)

Bella ja Cissy
Ihana kuva <3 Cissy on upea, olemus vaatetus, kaikki täsmää. Kirjoissa tosin kuvittelen Cissyllä olevan päällä jotain vaaleansinistä, mutta oranssi sopii yllättävän hyvin hänelle. Bella, hieman hupsun näköinen ja nuorenkin. Vihreä koru onkin mainio yksityiskohta. :) Bella näyttää hieman hartiakkaalta. :O

Lily Potter jr.
Totta, Lily on kyllä aivan Ginnymäinen, äitiinsä tullut.

Luna
Luna on upea, mutta en ihan kuvittelisi loivia kiharoita hänelle, lähinnä omassa mielikuvassani hänellä on ns wetlook. Silmät ovat minusta onnistuneet todella hyvin. :)

Ficeissä, unissa
Noh, ensin se tärkein *kröhöm* olen tässä kyllä aivan itseni näköinen. ^^ Nimue ja Sieppeli jäävät hieman taka-alalle, mutta erottuvat kuitenkin. Lakun hiukset ovat ihanat <3 en olisi uskonutkaan että punainen ja kiharat sointuvat hyvin yhteen.. :) Hirmu on niin lempeän näköinen. :) Ja sinä Az, ihan villin itsesi näköinen.. :)

Anteeksi vähäinen kommentointi, mutta kaikki kuvasi ovat upeita.. :)

~~Ind

//Hetkinen, onko minulla tuossa Ficeissä, unissa kuvassa vihreät silmät? Niiden kuuluisi olla siniset! :D
//Kiitti Az.. ;D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2008, 18:47:40 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Hirmu

• Kirjekyyhky
  • Vuotislainen
  • Teepannu on muuttunut mäyräksi!
  • Pottermore: FlightLumos2
  • Tupa: Puuskupuh
Vs: Peruspotteria by Azura (Uusia 10.5!)
« Vastaus #4 : Toukokuu 11, 2008, 10:29:35 »
Muahahaa, palasin kommentoimaan (valikoiva kommentti jälleen). ;D

Lily Potter jr. on upea, tosiaan ginnymäinen, muttei liikaa. Asento näyttää onnistuneelta. Tuo kaula vain vähäsen häiritsee; se on melko paksu ja saa hahmon näyttämään aavistuksen verran miehekkäältä. Samalla tavalla on ollut muutamissa muissakin kuvissa, mutta eihän se mikään maailmaa kaatava seikka ole. Riippuu myös tietysti piirrostyylistä. :)

Lunastakin pidän. Korkkikoru on hieno yksityiskohta. :) Ilme on todella mielenkiintoinen, näyttää siltä, kuin Luna olisi juuri jossain pahanteossa tai vastaavaa. :D Harmi tosiaan että satuit valitsemaan kalenterin paperiksi, sillä kuva on muuten onnistunut. Paitsi että kaula on minustakin turhan paksu. :D

Hm, no, Ficeissä, unissa -kuvaa olen jo kommentoinut yksärillä, mutta menköön nyt uudestaan. ;D Pidän siis kuvasta aivan hirmuisesti, nuo ovat niin hauskasti eri asennoissa ja Hirmua lukuun ottamatta itsensä näköisiä (tai ainakin mielikuviani vastaavia). Ja jos hiusten ja silmien väriä ei ajatella, niin kyllähän Hirmu itseltään näyttää; ainakin ilme on hirmumainen. :D Tosin hän on tuossa jotenkin oudosti etukenossa, mutta ei sekään silmille hyppää. :) Sieppelin ilme ja asento ovat loistavia, näyttää juuri siltä että hän saattaa kohta tokaista: "lähdetään riehumaan!" :D Nimue jää minunkin mielestäni hiukan taustalle, mutta on muuten todella onnistunut.

Ja Ficeissä, unissa - lähtö. Tätäkin olen kommentoinut aiemmin, mutta väliäkö sillä. Pidän tästä kuvasta jopa enemmän kuin äskeisestä (jep, viimeksi se oli toisin päin, mutta mielipiteet muuttuvat). Kuvan maisema on todella ihana, vastaa jopa paljon sitä miksi itse sen kuvittelin! Hahmoissa on myös lisää elävyyttä; Nimue näyttää ihanan salaperäiseltä ja Indigo yhä enemmän sellaiselta kuin olen kuvitellut. Lakullakin on veikeä ilme, ihan kuin olisi suunnittelemassa jotain kepposia. :D Azurakin näyttää hauskalta (kerroit muistaakseni joskus, että jonnekin tiettyyn suuntaan hän vilkuilee ;D) ja Sieppeli on taas sen näköinen, että on valmis vaikka mihin. Taikasauva on loistava yksityiskohta. Kaulat vain tässäkin näyttävät vähän paksuilta, ja Hirmun pää luonnottoman isolta (tosin saattaa johtua siitä, että hän on etualalla). :D Sieppelin hiukset olin kuvitellut lyhyemmiksi ja Nimuen ja Hirmun vastaavasti pidemmiksi. Lakun hiukset taas kuvittelin enemmän luonnonkiharaisiksi, mutta eihän siitä ollut ficissä mainintaa. :) Hirmu näyttää kuvassa jotenkin huonoryhtiseltä, mutta ei se haittaa; niin on oikeastaan tosielämässäkin. :D Ihana kuva päällisin puolin.

Lisää kuvia odotellen... :D Enpäs odottelekaan kauaa, sinullahan on tuolla haastepyyntö - varaudu. ;D

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Peruspotteria by Azura (Uusia 1.6!)
« Vastaus #5 : Kesäkuu 01, 2008, 19:00:39 »

Aika harvoin täällä pääsee konejälkeä katselemaan. Minusta nuo koneella piirretyt olivat sellaisiksi tosi hyviä, sillä itse olen koittanut joskus jotain koneella piirtää(ei kuitenkaan mitään HP:hen viittaavaa) niin siitä on tullut aina täysi katastrofi. En osaa yhtään.
  Tyylisi oli aika erikoinen ja pidin myöskin siitä lajittelu kuvasta.

-Lohikäärmelady
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Smelli

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2008, 20:06:07 »
Olet edelleenkin hyvä piirtämään koneella, Azura. (noi kommentit voi olla aika epäselviä)

Rose Weasley on hieno sen kaula on kylläkin aika paksu. Olen itse kuvitellut sen suunilleen tuon näköiseksi, mutta vähän lyhyemmillä hiuksilla.

Bella & Cissy on hieno Bellatrix näyttää aika huumorilla piirretyltä, sen hiukset menee vähän häiritsevästi kasvojen päälle.

Lily Potter Jr. on tosi hiieno, mutta sen kasvot on vähän leveät.

Lily & James Jr. kiva muuten, mutta kasvot ovat vähän oudot.

Luna on vähän sekavan näköinen se saattaa kylläkin johtua niistä viivoista.

Bella & Cissy: yong on kiva kanssa. niillä vaan on molemmilla aika leveät hartiat. (Ne päät on samat kun Linoleum Rosessa niissä sun tekemissä bannereissa ja niin on seuraavan kuvan Lilynkin naama :D)

Lily & James: young love  hieno kuva, kädet on vähän isot (siis se ihan "ranteesta alas päin.")

Harriet Potter & tyttömäisyyden vanki on ihana kuva <33 En keksi mitään rakentavaa, koska toi on aika huumorilla tehty.

OC hahmoja en jaksa alkaa kommentoimaan, koska niitä on aika paljon.

iittaliia

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2008, 21:43:17 »
Olet todella lahjakas piirtäjä, mutta voisit todella tehdä aika lailla enemmän töitä piirtämällä, ja mieluiten jollekkin paperille, missä ei ole viivoja. Mutta ihmettelin sitä ''ongelmaasi'' Bellan käden kanssa...? Ehkä sinulla siinä joku ongelma oli, mutta lopputulos oli oikeinkin onnistunut! Neville jos vielä saisit tehtyä, niin olisi täydellinen kuva kokoelma!

Poissa Nadia

• mastermind
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Joulukuu 23, 2008, 01:02:00 »
Okei joo, olet hyvä piirtämään ja kaikkea, mutta... Anatomia. Missä se on? En osaa antaa rakentavaa, kun kukaan ei ole vielä valittanut rakkaasta anatomiasta! Päät liian pienet, kädet liian isot, hartiat leveät, kaulat paksut.. Juunou? Olen nähnyt... -laskee- varmaan satoja tekemiäsi piirrustusjuttujuttuja silloin joskus aikojen alussa, ja nyt astun menestyksen rattaittesi eteen! (wtf) Eli harjoittele anatomiaa. Auttaa paljon jos haluat saada hahmoistasi sopusuhtaisia. Hjyymöriä näissä onkin ja näinnäinnäin, mutta olisi oikeasti hauska jos opettelisit sen anatomian. :) Sinussa on ainesta, eli onnea valitulle uralle.

Kaikella hyvällä kultsi. :3 (Tapat mut tänään x))
so throw your diamonds in the sky
we'll stay gold forever

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #9 : Joulukuu 29, 2008, 01:15:00 »
Minusta anatomiassa ei ole mitään vikaa! Se on ihana! Toki se ei ole oikeanlainen, mutta who cares? En minä ainakaan. Minä en edes kauheasti pidä piirroksista joihin yritetään vääntämällä vääntää juuri se oikeanlainen anatomia. Pidän enemmän piirrustustyyleistä joista heti tunnistaa kenen tekemä se on, ja tässä tapauksessa anatomia on Azuran tunnuspiirre piirrustuksessa. Sinulla, Azura, on ihana piirrustustyyli!

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2009, 16:19:12 »
Uu, en olekaan vähään aikaan päivitellyt tätä :) MUtta kiitos tosiaan kommenteista, vaikka en olekaan näitä ennen oikein lueskellut. Kaikkien kommentit ovat kivoja, puhuitte asiaa kaikki :) Minulla tosiaan on hieman hassu anatomia kaikissa kuvissani, mutta se kuuluu tyyliini. Jos alkaisin muuttamaan sitä, eihän sitä tunnistaisi laisinkaan minunlaisekseni!

Näissä uusissa kuvissa joita lisäilin näette hieman erikoisempia piirrostyylejä ja hieman parannusta joissakin osa-alueissa, kuten siinä, että naispuoliset ovat saaneet ohuemmat kaulat eivätkä asennot enää ole niin "tönkköjä." Toivottavasti pidätte näistäkin. ^^
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
Vs: Peruspotteria by Azura (Omakuvia ja Potter-tyttöjä 27.2.09 !)
« Vastaus #11 : Joulukuu 08, 2009, 17:42:17 »
Sinulla on lennokas tapa piirtää - ainakin noissa ylimmissä kuvissa huomaa sen. :) Kuvat, jotka ovat oikein taidokkasti piirretty, voivat mennä pilalle juuri sen vauhdittomuuden takia (hahmo seisoo vaan paikallaan, on ilmeetön, tms.). Näissä kuvissa oli kuitenkin eloa ja paljon. Esimerkiksi tuo Rose Weasley on juuri esimerkillinen esimerkki siitä, mitä äsken juuri selitin. Ja ovathan nuo muutkin. :D Uskallat laittaa hahmoja eri asentoihin ja tehdä välillä joitain outoja liikkeitä yms. hahmoille, joita en kaikissa tapauksessa edes tajua, mutta hyvä joka tapauksessa. :)

Jotkut kuvasi ovat myös hyvin hauskoja. Varsinkin joillekin noille ihan lopun Vuotis-aiheisille piirrustuksille repesin ja pahasti. :"D Ja Harry Hurmahengelle.

Mutta joo, mitäs sitä enempää hölisemään, tykkäsin. :) Ja pääpointti tässä viestissä oli varmaan tuo vauhdikkuuden ja uskalluksen kehuminen.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.