Kirjoittaja Aihe: Sarah Mlynowski  (Luettu 788 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Rose

• Ankeuttaja
Sarah Mlynowski
« : Helmikuu 28, 2008, 19:20:28 »
Spoilaa jossain määrin! Tänne kuitenkin ne, jotka tietävät Sarah Mlynowskin/ovat lukeneet hänen kirjansa.

Sarjan kirjat:
Rintsikoita ja luudanvarsia: Helmikuussa Rachel saa tietää, että hänen siskonsa, ja yksinhuoltajaäitinsä ovat noitia. Häntä kiukuttaa erittäin paljon, nimittäin hän voisi ihastuttaa Rafin itseensä, eikä pelastaa mailmaa.

Konnia ja kielareita: Spring fling oli pettymys, Rach ajattelee. Lisäksi kamala äitipuoli Jennifer yrittää voittaa heidän luottamustaan. Rachelin ja hänen entisen kamunsa Jewelin välit rikkoutuvat. London zeal yrittää mollata Rachelia kaikin voimin. Melissa Davis seurustelee Raf Kosravin kanssa.

Loitsuja ja lemmenlommoja: Vihdoin Rachelilla ja Rafilla kipinöi. Miri, Rachel ja siskopuoli Prissy lähtevät Camp Wood Lakelle kesäksi, ja tapaavat sekkunsa Lianan.

Hahmot:

Rachel Weinstein: Pitkä tyttö, joka on kivempi kuin ilkeä serkkunsa Liana. Sisko Miri Weinstein, siskopuoli Priscilla Weinstein, serkku Liana Graff.

Miri Weinstein: Rachen sisko, oikea maanpelastaja. Sisko Rachel Weinstein, siskopuoli Priscilla Weinstein, serkku Liana Graff.

Liana Graff: Rachelin ilkeääkin ilkeämpi serkku. Yritti vohkia Rachen poikakaverin Camp Wood Lakella.

Carol Graff: Rachen ja Mirin äiti.

Raf Kosrav: Rachelin suuri ihastus seurusteli toukokuuhun asti Melissa Davisin kanssa. He erosivat

Oletteko siis lukeneet näitä kirjoja? Mikä on lempparinne? Mistä piditte kirjoissa, mikä ärsytti? Onko teillä lempihahmoa?

Omat lempihahmoni ovat Rachel ja Raf. Minä pidin kirjoissa siitä, että pienempi sai välillä enemmän. Lempikirjani on Rintsikoita ja luudanvarsia.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2008, 09:20:30 kirjoittanut Rose »

Poissa Elva

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Vs: Sarah Mlynowski
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2009, 16:47:37 »
Voi, minä kerrassaan rakastan näitä kirjoja. Ensimmäistä kertaa tutustuin tähän sarjaan tammikuussa, kun sain synttärilahjaksi toisen osan. Luin sen, ja tykkäsin kovasti. Lähdin tietysti etsimään kirjastosta muutkin osat, ja pidin niistäkin. Nyt olen lukenut kaikki kirjat kolmisen kertaa, ja todellakin olen ihan rakastunut kaikkiin näihin henkilöin ja juoneen ja kieleen ja... En todellakaan jaksaisi odottaa lokakuuhun, jolloin ilmestyy neljäs osa, Kemuja ja kuplivaa. Voi, lokakuu, tule jo ^^!

Analysoidaanpa henkilöt ensin. En osaa sanoa, kuka on suosikkini. Rachel on hurjan sympaattinen, ja hänessä on parasta ehkä se, ettei Rach ole vain pinnallinen koulutyttö, joka tahtoo olla suosittu, haluaa poikaystävän A-listalta jne. Hän myös pitää huolta pikkusiskostaan, murehtii isänsä uutta naisystävää, ja mikä parhainta, hän todella kasvaa kirjojen kuluessa. Rachelin lisäksi tykkään myös Miristä; hän on hauska, pikkusiskomainen hahmo.

Suosikkini kirjoista on ehkä... Konnia ja kielareita. Myös Loitsuja ja lemmenlommoja oli hyvä, vaikka minun tekikin oikeasti mieli lyödä Lianaa. Tietysti tykkäsin Rintikoista ja luudanvarsista, mutta taidan kuitenkin tykätä vähän enemmän siitä hieman aikuisemmasta Racelista.

- Elva.