Kirjoittaja Aihe: Penkkarit  (Luettu 8301 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Leamire

• Vampyyri
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • The sharpest lives are the deadliest to lead
Vs: Penkkarit
« Vastaus #25 : Helmikuu 13, 2009, 13:10:12 »
Niin, ja sitten kaupungilla oli sellainen yrmeä mies, joka - kun heilutin hänelle ja huusin moi - heitti minua kovalla karkkipussilla; mies oli kai kyllästynyt siihen, että penkkaripäivisin tulee heitellyksi karkeilla...
Outoa, että oletettavasti aikuinen mies käyttäytyy noin lapsellisesti. O_o

Joo, eikä ollut edes mikään kovin vanha/nuori, oli siinä 30-40-vuotias! Tuli vähän sellainen wtf-olo: enhän minä ollut edes huutanut mitään pahaa, tervehdin vain. Kummia ihmisiä...

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #26 : Helmikuu 13, 2009, 14:45:05 »
Tuli tässä penkkareista mieleen juttu jonka äitini kertoi omista penkkareistaan. Karkkien sijaan pari hänen luokkalaistaan poikaa olikin heitellyt auton lavalta verisiä kaloja ihmisten niskaan! Varmaan tosi kiva saada sellainen päälleen :D

Poissa Kuupposen päivä

• Vuotislainen
  • Pottermore: NightGold9667
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #27 : Helmikuu 13, 2009, 18:19:17 »
Niin, ja sitten kaupungilla oli sellainen yrmeä mies, joka - kun heilutin hänelle ja huusin moi - heitti minua kovalla karkkipussilla; mies oli kai kyllästynyt siihen, että penkkaripäivisin tulee heitellyksi karkeilla... Osui leukaan, teki kipeää. Ei sentään mustelmaa tullut, mutta oli jotenkin karua, että jotkut ihmiset eivät voi ottaa leikkiä leikkinä ja suhtautua ulkopuolisena penkkaripäivään positiivisesti.

Minusta ei ole mikään ihme, että sitä miestä vitutti. Pienikin karkki sattuu ihan oikeasti, jos sen heittää täydellä voimalla jonkun päähän - etenkin jos se on kova karkki. Vaikea "ottaa leikki leikkinä", kun tuo leikki aiheuttaa viattomille ihmisille mustelmia ja päänsäryn.

Enkä nyt tarkoita, ettei karkkeja saisi heitellä ollenkaan. Jos se nyt on niin hulvattoman kivaa, niin siitä vain. Jotkut vain heittelevät niitä liian kovaa, eikä siinä ole minusta mitään hauskaa. Ehkä sitten olen hapannaama, ja ehkä minulla on alhainen kipukynnys, mutta eihän penkkaripäivänäkään saisi satuttaa viattomia ihmisiä.

Toinen ärsyttävä juttu on se, että ainakin meidän koulussamme on muuan typerä traditio; abit sotkevat koko koulun lehdillä, teipeillä, narulla ja muulla sellaisella. Öööh, mitähän järkeä siinäkin sitten mahtaa olla? Paljon vaivaa ilman mitään syytä, ja kaiken lisäksi wanhat joutuvat siivoamaan näiden ihmisten jäljet. Turha kai mainitakaan, että tänä vuonna olen itse wanha...

Muuten penkkaripäivä oli tällä erää ihan kiva - meidän abimme olivat järjestäneet hyvin hauskaa ohjelmaa. He mm. olivat väsänneet laulun koulumme opettajista. Ohjelman eteen oli selvästikin nähty paljon enemmän vaivaa kuin viime vuonna.

Ensi vuonna olen sitten itse abiturientti. Enkä muuten aio heitellä karkkeja (ainakaan liian kovaa), koska tiedän, miten perseestä sellainen on.

yesterday

• Ankeuttaja
« Vastaus #28 : Helmikuu 13, 2009, 20:31:34 »
Pienikin karkki sattuu ihan oikeasti, jos sen heittää täydellä voimalla jonkun päähän - etenkin jos se on kova karkki. Vaikea "ottaa leikki leikkinä", kun tuo leikki aiheuttaa viattomille ihmisille mustelmia ja päänsäryn.

Tuo on ihan totta. Me pääsimme ysiluokkalaisina eilen ensimmäistä kertaa Abi Show'hun, ja siellähän niitä karkkeja heiteltiinkin. Itselleni tuli mustelma silmien väliin, kivikovan Mariannen ansiosta. Ystäväni huuli taas turposi kaksinkertaiseksi kun joku karkki osui häneen. Muutenkin koko pääni on ihan kuhmuilla karkeista. Viattomat pikku karkit voivat osoittautua tappaviksi :D