Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14610 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Nessie

• Ankeuttaja
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #50 : Huhtikuu 22, 2008, 10:11:30 »
Mulle lohikäärmeitä! Tykkään: > Eli varaan walesinvihreän liskosen. Tulee noita muutenkin melkoisen tiuhaan piirreltyä.
Seuraava aihe on ystävämme Riesu!

http://s299.photobucket.com/albums/mm308/Katinkuvatus/Piirtelykset/?action=view&current=walesinvihrea.jpg
Tuli kyllä harvinaisen epäonnistunut otus tuosta lohikärmeksestä, kun en kertakaikkiaan osaa käyttää puuvärejä. Ei tuo kyllä muutenkaan näytä siltä että joka päivä tulisi tuonkaltaisia piirrettyä kouluvihkoihin sun muualle..

Rouva Musta on todella hieno, joskin kasvot näyttävät hieman pitkähköiltä (älä välitä, mulla on silmissä vikaa).
Varjostukset on kivat ja nuo helmet ovat mielestäni todella ihania!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2008, 22:02:18 kirjoittanut Dragonius »

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #51 : Huhtikuu 22, 2008, 16:09:01 »
Riesu varattu!

Riesu

Seuraava piirtää tämän kaunottaren nimeltään Cho Chang

Walesinvihreä lohikäärme on mielestäni todella onnistunut. Itse olen TOIVOTON lohikäärmeiden piirtäjä, pitäisi ostaa se kirja akateemisesta se jossa niitä opetetaan piirtämään. Tykkään varsinkin siitä, ettet ole vain lätkännyt yhtä vihreää sävyä ja sillä värittänyt koko lohikäärmettä, vaan olet sävyttnyt sitä monilla eri vihreillä. Se tuo elävyyttä kuvaan. Siiven taittuminen on hieno! Taustaan olisi voinut panostaa enemmän kun sitä kerran on jonkin verran piirtänyt.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2008, 14:12:14 kirjoittanut Reta »
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #52 : Huhtikuu 22, 2008, 18:15:16 »
Varaan Chon!

Tässä siis Cho , jota olette joutuneet odottamaan liian pitkään...
Ja voi sentään! Miksi työt eivät voi näyttää skannattuina samanlaisilta kuin paperilla?! Ei parhaita töitäni.

Retan työtä kommentoin kunhan se ilmestyy.
Riesu. Kiva työ. Kivasti väritetty. Kiva ilme. Kivat vaatteet. Työ on kerta kaikkiaan hieno! Ei, en kerta kaikkiaan keksi enempää mitään kommenttia... Olen surkea kommentoija!

Seuraavalle Posityyhtynen!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2008, 22:48:48 kirjoittanut Erkku »
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
  • Ah, Korpinkynsi rotkosta!
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #53 : Toukokuu 08, 2008, 11:58:30 »
Varaan Posityyhtysen! Valitettavasti menee huomiseen, koska tulen vasta silloin kotiin! :'D
Posityyhtynen
Tässä tämä nyt VIIMEINKIN olisi! :D

Seuraavalle: Harry

-Sedai

//Piirrustus on valmis, mutta saan sen koneelle vasta lauantaina!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2008, 19:43:35 kirjoittanut Sedai »

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #54 : Toukokuu 12, 2008, 14:17:50 »
Bilius, Indigo, Onkelma ja Sedailla on ainakin piirustus takataskussa, olisin utelias näkemään ne jossain vaiheessa. :) (On ainakin ollut aikaa piirtää kauemmin kuin tuo vaadittu vuorokausi..)

// Aww, suloisesti piirretty Posityyhtynen! Juuri tuollainen pieni ja pömelö se on. :D

Varaan Härri Putterin.

Harry Potter ja rumien silmälasien kirous
Siinä on kaksi versiota. Tuollainen vakava!Harry lyijykynällä piirrettynä sekä maatuska!Harry tusseilla. Molempia yhdistää erittäin paksu ja tuuhea tukka muodikkaassa leikkauksessa (pelottavaa, että oikeasti kuvittelen Harry-paralle tuollaisen kasan) sekä erittäin upeat silmälasit. En osaa piirtää niitä. Arvasitteko?

Lyijykynä-Potter on siis se ihan oikeasti vakavissaan piirretty (noita maatuska-otuksia piirtelen tylsyyksissäni lähinnä) ja hän näyttää siinä mielestäni aika nuorelta. Ei kuitenkaan mikään 11-12-vuotias, ehkä 13 tai 14? En tiedä. Ihan sama. Se on Potter! Jonka toinen silmä on muuten tosi ruma, nyt kun sitä katsoo tarkemmin.

Tämä on muuten elämäni toinen kerta, kun piirrän Potterin. Hee. Tai taisin minä joskus kahdeksan vuotta sitten piirtää hänet, mutta en kyllä ole varma. Joo-o.

Seuraava saa aiheekseen rouva Zabinin ja hänen poikansa Blaise, koska he kiehtovat mieltäni suuresti.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2008, 21:58:27 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
« Vastaus #55 : Toukokuu 18, 2008, 20:01:09 »
Varaan Zabinin ja tämän äidin.

Harry Potter ja rumien silmälasien kirous
Tuo suurempi Harry on varsin hienosti piirretty, mutta minusta hän on liian lihavan näköinen. Pidän erityisesti Potterin hiuksista ja ilmeestä : ). Pikkupotter vieressä on myös liian pullea, mutta se ei niin haittaa :D. Siinä on hienot värit js pidän paljon noista poskiläislkistä o^^o.

Seuraavalle Sibylla Punurmio

Tässä on Blaise ja rouva Zabini
Tämä kuva on valokuva, jonka olen ottanut laadukkaalla kamerakännykälläni, joten siitä johtuu tämä laatu, esim. vääntynyt naulakko XD. Olen muuten tyytyväinen piirrustukseeni, mutta rouva Zabinista olisin voinut tehdä vanhemman näköisen ja Blaisesta vähän einiinlaihan ja lyhentää tämän käsiä, mutta en pystynyt sitä enää tussin jälkeen tekemään :( Äiti ja poika ovat lähdössä juuri kotoaan ja rouva Zabini ojentaa Blaiselle takkiaan. Tyyppien ulkonäöstä sen verran, että kirjassa sanottiin Blaisen olevan pitkä ja musta, jolla on korkeat poskipäät ja vinot suuret silmät. Yritin saada pojan näyttämään pitkältä, mutta en ole varma toteutinko kohdan 'musta', sillä tein hänelle vain mustan tukan. Toivottavasti Zabinin ei ole siis tarkoitus olla tummaihoinen??!!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2008, 13:05:51 kirjoittanut Herppa »
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Linda

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Toukokuu 18, 2008, 20:48:15 »
Varaan!

Punurmio

En muista paljoakaan siitä, mitä hänen ulkonäöstään on kerrottu, mutta tässä nyt jotain. Luonnosmainen, vältin kumin käyttöä lähes kokonaan ja nuo sutut tuolla alhaalla ovat huiveja ja helminauhoja. Nenä epämuodostunut.

Ja edellisen työstä: Kovin hienolta näyttää! Ihanaa, että tausta on piirretty ja erityisesti rouvan kasvoista pidän. Zabinin kädet näyttävät hiukan omituisilta, mutta ei suurempaa moittimista. Takissa on hyvät laskokset.

Seuraavalle Bill Weasley.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2008, 14:49:11 kirjoittanut Linda »

oliivi

• Ankeuttaja
« Vastaus #57 : Toukokuu 18, 2008, 21:06:22 »
Varaan Billin. Seuraava piirtää Lavender Brownin.

Ja tuo Punurmio. Minun mielestäni aikas hieno piirrustus, tuo ilme on jotenkin punurmiomainen. Ehkä voisi kuvata sanalla poissaoleva, mutta siis, pidän ilmeestä! Ja nuo korut oli kanssa hieno yksityiskohta. Nenä on kanssa hauska, nykerö. Itse en osaisi piirtää tuollaista nenää, se on hauska. Silmistä pidän myös, tehty kivalla tyylillä, vaikka eivät mielestäni kovin punurmiomaiset olekkaan.
Ainut mitä olisin tähän kaivannut, on värit. En vain osaa kuvitella Punurmiota ilman värikkäitä huiveja ja koruja, itsestäni ne ovat aina hauskin kohta piirtää Punurmiossa. Mutta siis yksinkertaisesti: Hieno piirustus!

Ja Bill-kuvaseni on siis jo tehty, se on jo koneella, mutta jostain syystä photobucket ei oikein toimi tällä koneella, (eikä eilen, kun kuvaa yritin lisätä macilla), eli pitää kokeilla vielä yhtä konetta. Kunnon koneongelma!

Tässä Billy siis on. Pahoittelen kuvan laatua, skanneri ei toiminut joten jouduin ottamaan kuvan kameralla. Paperilla tämä näytti kyllä mielestäni jotenkin hienommalta :O. Ja värit muuttui, en jaksanut niitä ruveta missään photoshopissa korjailemaan. Tässä vielä lähikuva. En ollut suunnilleen ikinä muuten kokeillut öljypastilleja, joilla tämän siis tein, ja ne osoittautuivat tosi kivoiksi!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2008, 21:48:51 kirjoittanut oliivi »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #58 : Toukokuu 19, 2008, 09:28:53 »
Lavender minulle.
Lavender on valmis mutten saa sitä esille koulun koneilta..

Lavender

Seuraavalle Patilin kaksoset
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2008, 22:52:01 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Linda

• Ankeuttaja
« Vastaus #59 : Toukokuu 19, 2008, 16:25:04 »
Patilit var. (Punurmio jo valmis, jos kerkeän tänään niin lisään kummatkin samalla kertaa.)

Sisarusten toinen puolisko
Mjoo, minulle iski paniikki kun inspistä eikä jaksamista ollutkaan, joten tein paintilla vain toisen heistä. Jäljessäkään ei ole kehumista, mutta tässä nyt tämä.

Seuraavalle pofessori Verso.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2008, 19:15:11 kirjoittanut Linda »

minnni

• Ankeuttaja
« Vastaus #60 : Toukokuu 21, 2008, 15:14:56 »
ok, seuraavalle sitten Romilda Vane.

Kiitokset Indigolle listasta 8)

Ja Verso on tulossa..

No niin!
Vihdoin Verso koneella. Anteeksi, tuli aivan hirveä. Tiedät, tuo käsi on o m i t u i n e n :o

//Nathaniel yhdisti viestit
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2008, 13:51:29 kirjoittanut Nathaniel »

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #61 : Toukokuu 21, 2008, 21:56:41 »
Minä otan sitten Romilda Vanen ja seuraava saa itselleen sitten

Hugo Weasley

Neiti Vane
Laatu kamaa.. :D
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2008, 22:53:02 kirjoittanut Heli »
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
« Vastaus #62 : Toukokuu 22, 2008, 16:11:05 »
Minulle!

Tuosta Helin Romildasta, mielestäni se on laatukamaa! Yrittääköhän tyttö juuri liehitellä Harryä? Asento ja ilme ovat hauskoja. Hiuksetkin olivat hienot, vaikka itse kuvittelin ne hieman ruskeammiksi. Tyttö on kuitenkin aika laiha, mutta noh, en hallitse itsekään oikein kunnolla anatomiaa... Joka tapauksessa todella hieno työ taas sinulta!

Hugo

Jaaa... seuraavalle Vernon-setä!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2008, 22:15:36 kirjoittanut Erkku »
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #63 : Toukokuu 22, 2008, 19:18:16 »
Minulle Vernon! :D Huomiseen menee taas... :S
Vernon Dursley olisi siten tässä.

Suraavalle: Teddy Lupin <3

// okei meni vähän pitenpään! Sellasta se teettää...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2008, 20:55:41 kirjoittanut Sedai »

Poissa gnomad

• Hämärän
  • Vuotislainen
  • Severus & Remus by Ildi
« Vastaus #64 : Toukokuu 22, 2008, 22:28:21 »
En millään malttanut olla piirtämättä Oljoa, vaikka se oli jo Dobbyn kanssa kerran. Yksinhän ei ole ihan sama asia, eihän?

Oljo

Seuraavalle ankeuttaja.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2008, 19:52:01 kirjoittanut gnomad »
I like my heroes the same way I like my chocolate: dark, slightly bitter and with more of a bite than sweetness - fanfic writer McKay

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
« Vastaus #65 : Toukokuu 27, 2008, 13:45:53 »
Varaan Tonksin.
Seuraavalle Malfoyn frendit Crabbe ja Goyle.

Ja tässä on Nymphadora.
Olen tyytyväinen työhön muuten, mutta värit voisivat olla taas kerran vahvemmat. Mutta kun omistaa huonot kynät, ei sille mitään voi...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2008, 13:09:21 kirjoittanut Herppa »
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa Angel of death

• Senbonzakura
  • Hirnyrkki
  • Whiskey lullaby
    • Deviantart account
« Vastaus #66 : Kesäkuu 08, 2008, 14:25:55 »
Ei millään pahalla mutta mitä järkee on varata piirrettäviä hahmoja jos niitä ei piirrä vaikka lupaa. Jos ei ole aikaa vois siitä varmaan jotenkin edes ilmoittaa?

Teoksiaan hamstraaville taiteilijoille on lähtenyt minun suunnaltani yksäriä aiheesta. Ja muistakaahan, että kun varaatte itsellenne piirrettävää niin silmäilkää myös sitä omaa kalenteria, että on sitten myös aikaa tehdä se. Sekin seikka vielä, että edellisen työn kommentointi on jäänyt vähän jonnekin.

Miettikää ennen kuin teette varauksenne, että onko teillä aikaa ja intoa kuvan toteuttamiseen! Jossei tilanne ala tästä pikkuhiljaa parantua niin pitää sitten keksiä jotain tähän pulmaan. Jos jotain kysyttävää tulee tai haluaa sanoa jotain tästä ketjusta niin lähettäkää minulle tai Nathanielille yksäriä. Vastaamme mielellämme :)
Aishi ai sarete kono inochi wa memory de saite - I'll protect my memories of how I loved and was loved

Poissa Kolibri

• tavarahallin ovimatto
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Heinäkuu 28, 2008, 10:12:03 »
Aattelin sitten väsätä eilen illalla crabben ja goylen, ja tässä ne nyt ovat. Piirtäessä kävi sillee köpelösti et sen lyhyemmän (mahtaako olla crabbe vai goyle.........................) hiuksista tuli aika hallitsevat, jollon piti vahvistaa koko kuvaa eikä sitten lopputuloksessa varjostukset ole mieleeni, mutta toivottavasti ne ei näytä 'liian yritetyiltä' =D

ja kommentointia edellisetsä kuvasta, joka oli nymphadora:
kuvassa oli ihanasti käyttety väriä, ja toooodella paljon plussaa siitä, että kuvassa oli liikettä ja "elämää" =D hahmon tosiaan tunsi doraksi ! jos nyt jotain rakentavaa krittiikkiä pitää sanoa, olisi taustan värittämiseen voinut hieman enemmän keskittyä, mutta loistava kuva kuitenkin !

Seuraava saa piirrettäväkseen Narcissa Malfoyn ! =)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2008, 10:17:06 kirjoittanut Turcc »
people are not perfect except when they smile
Turcc -> Kolibri

Cleo

• Ankeuttaja
« Vastaus #68 : Elokuu 08, 2008, 19:10:15 »
Tämä näyttää olevan vähän seis. Miksi? Eikö kukaan tahdo Kyyryjä? Minä en ainakaan :)

Tai jaa... sama se, niin saadaan tämä jatkumaan. Odottakaas... Varaan siis Kyyryt. Seuraavalle piirrettäväksi hmh.. Angelina Johnson (mielellään poikansa Fredin kanssa... mutta myös kouluaikainen kuva käy)

//Tässäpä tämä jo onkin:

Bartemius Kyyry sr. sekä jr.

Piirsin mustekynällä (se oli huono, siksi katkonainen viiva) ja yritin hieman elävöittää koneella. Kyyry vanhemman silmä ei ole kiinni eikä nuoremman toista alempana, käsi vain lipsahti. :]

//
Aivan, unohdin arvostella edellisen työn (kuten näyttää käyneen aika monelle muullekin).

Huolellisesti tehty työ. Mukavia yksityiskohtia löytyy, kuten hiusten kiilteet, taikahileet (krhm) ja kehykset. Punatut huulet ja ripset korostavat hienosti Narcissan hienostuneisuutta. Narcissan kasvot ja hiukset ovat onnistuneet hyvin, mutta hän näyttää hiukan poissaolevalta, koska silmät ovat melko tuijottavat. Jos iiris (se värillinen osa) olisi näkynyt vain osittain yläluomen alta, olisi katse ollut levollisempi. Taikasauvakin on tehty huolellisesti (se ei ole mikään tasapaksu pötkö), mutta sauvaa pitelevän käden peukalo on väärällä puolella. Kokeile vaikka pitää kynää tuolla tavalla, ei sillä kovin helppo olisi taikoa :) Samaisen käden käsivarsi on hassusti kaavun etumuksen päällä. Jatkamalla vain kaavunhelman reunaviivaa vartalonmukaisesti ylöspäin, tulos olisi ehkä ollut luonnollisempi, jos ymmärsit. Mekon väri kaikessa perinteisyydessäänkin (velhomaailmassa) on tähän työhön Narcissalle ja tälle työlle sopiva. On myös oikeastaan aika hyvä, ettei tässä piirustuksessa ole taustaa, koska nyt katsojalla on paljon vapaampaa tulkita Narcissan ilmetta ja elekieltä, mikä se lisää kuvan mielenkiintoisuutta. Ja tavallaan myös sen takia, että tämä on henkilökuvaus.
Kokonaisuus on mukavan simppeli. Kiva työ :)

(Täällähän käskettiin paneutua siihen arvostelemiseen...:P)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2008, 00:34:08 kirjoittanut Cleo »

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #69 : Elokuu 09, 2008, 20:39:30 »
Minä varaisin Voldyn! :D kommentoin edellistä, kun se tänne ilmestyy...
Seuraavalle... hmm... Professori Amore Burbage siis tämä jästitiedon opettaja, jonka Voldemort murhasi KV: ssa. Hauska nähdä, millaisia kuva jollain toisella on hänestä... kun häntähän ei oikein kuvailtu!

// Lordi Voldemort, jolla on liian suuri kaapu yllään! :D pahoittelen, että kuva on niin luonnosmainen ja ettei siinä ole taustaa.

Sitten Angelina: Kuvassa on mielestäni parasta hänen ilmeensä, joka on hieman kujeellinen... :) voisit koettaa rajata kuvan tusseilla, niin se erottuisi paremmin... itse olen vasta ihan viime aikoina alkanut rajaamaan kuviani ja ne tekevät kuvasta selkeämmän... Tällä kertaa Voldyä ei tosin ole rajattu...

kiitos! :)

-Sed
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2008, 18:23:39 kirjoittanut Sedai »

Poissa Desdemona

• A Gay Superhero
  • Vuotislainen
  • ♥♣♦♠
« Vastaus #70 : Elokuu 10, 2008, 16:07:32 »
Minäpä varaan Professori Amore Burbagen. Koska häntä ei ole kuvattu ulkonäöltä yhtään, on kiva saada vapaus luoda hänet.
Seuraava saa taiteilla meille kuvan jossa on Bill ja Fleur heidän hääpäivänään. En ainakaan huomannut, että tämän tapaista olisi vielä tullut.
Ja edellisen kommentoin kun kuva tulee.

//Amore Burbage, josta tuli mielestäni liian nuoren näköinen. Lisäsin nuo juonteet suupieliin, muttei se ehkä riittänyt.

Ja sitten Lordi Voldemort... Hmmm.
Kasvot on tosi hyvät. Niistä löytyy käärmemäisyytä, mikä on olennainen osa Lordin naamataulua. Voldemort pitää sauvaa kädessään kuin se olisi yksi sormista, siis hyvin luontevasti. :)
Pituutta voisi olla Voldemortilla enemmän ja olisi kivempi jos vasen käsi näkyisi. :)
Hyvä, hyvä!

//vaihdoin linkkiin paremman kuvan
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2008, 19:43:06 kirjoittanut Desdemona »

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Elokuu 11, 2008, 14:34:54 »
hmm... minä taas täällä... toivottavasti en ole liian usen varaamassa töitä itselleni, mutta varaa Rosen ja Hugon... Seuraavalle sitten Reg Kissimyyr taikahuollon kaveri, jona Ron esiintyi, kun he tunkeutuivat ministeriöön...
Ah, kuinka minä aina onnistun löytämään tyypit, joita ei ole kuvailtu ollenkaan, tai sitten heitä on kuvailtu mitättömän vähän. :')

tässä Rose&Hugo... ihan suht onnistunut, mutta molempien pärstät ovat aika kamalia! :P
Pahoittelen, että meni hieman yli vuorokausi...

Kommentoin taas edellistä, sen ilmestyttyä.

// Voi kiitos niin kovasti kaikille kommenteista.... :)))) Kannustatte minua huimasti piirtämiseen! :DD

-Sed
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2008, 10:36:19 kirjoittanut Sedai »

Leung

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Elokuu 18, 2008, 18:28:17 »
Varaan Kissimyyrin!

Reg Kissimyyr
Tiedän, nimen kirjotin vahingossa väärin :<
Tein siitä aika isokokosen (siis leveen, mutta lyhyen kuitenki) ja otin muutenkin vähän vapauksia ton tekemisessä, koska kirjassa hahmoa kuvailtiin vain näin:
se pieni velho laivastonsinisessä kaavussa
pieni viekkaannäköinen velho

Vau, toi Rose&Hugo kuva on hieno :) Tommonen suht yksinkertanen, ettei sitä oo väritettykään, sopii tohon kuvaan tosi hyvin. Ja pyh, ei naamat menny pilalle!

Seuraavalle Pyryjyvä (ministeriön velho, joksi Harry muuttui. Tässäkin saa todellakin ottaa vapauksia).
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2009, 01:12:58 kirjoittanut Leung »

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #73 : Elokuu 18, 2008, 19:34:33 »
Varaan Kissimyyrin!

Reg Kissimyyr
Tiedän, nimen kirjotin vahingossa väärin :<
Tein siitä aika isokokosen ja otin muutenkin vähän vapauksia ton tekemisessä, koska kirjassa hahmoa kuvailtiin vain näin:
se pieni velho laivastonsinisessä kaavussa
pieni viekkaannäköinen velho

Vau, toi Rose&Hugo kuva on hieno :) Tommonen suht yksinkertanen, ettei sitä oo väritettykään, sopii tohon kuvaan tosi hyvin. Ja pyh, ei naamat menny pilalle!

Seuraavalle Pyryjyvä (ministeriön velho, joksi Harry muuttui. Tässäkin saa todellakin ottaa vapauksia).

Mä varaan Runcornin!!

Runcorn. Tuossa siis valmis kuva. Tosiaan otin hiukan vapauksia.

Onko Xenophilius Lovegood jo piirretty? Jos ei ole niin se siis seuraavalle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2008, 22:16:45 kirjoittanut Heli »
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #74 : Elokuu 30, 2008, 08:36:29 »
oii..varaan Xenophiliuksen.
kuvassa voi kestää jonkin aikaa kun laitan sen koneelle.
noniin.. onnistuinhan saamaan sen tänne. mikään hieno kuvahan tuo ei ole koska skanneria en omista ja painntipiirtämisessä on parantamisen varaa..
kuva tulee tosi pienenä joten klikkaathan suuremmaksi..Xenophilius Lovegood

mutta seuraava saa piirtää Nevillen, koska häneen en ole täällä vielä törmännyt.

heli:tosi hieno kuva pyryjyvästä! ei ihan sellainen ulkonäöltään kuin kuvittelin,mutta kuitenkin tosi hieno. luonteesta saa juuri sellaisen kuvan että muut pelkäävät häntä ja tuo taustakin on tuollainen suht tumma joka vaan korostaa sitä. puhekkin oli oivallinen keksintö, tyksin kovasti.miten ihmeessä onnistuit noin hienon kuvan piirtämään? :O
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2008, 09:17:39 kirjoittanut jerusa »
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.