Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14606 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Blogini
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #25 : Huhtikuu 07, 2008, 21:02:04 »
Varaanpas Irkoroffin, seuraava saa piirrettäväkseen Sir Nicholas de Mimsy-Porpingtonin as known as Melkein päätön Nick.

Anteeksi, kesti! D: Tässä tämä Irkoroff.

Törkeän surkea, pyydän kamalasti anteeksi, koska minulle tuli kiire. :/
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2008, 18:58:58 kirjoittanut Momo »
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #26 : Huhtikuu 08, 2008, 14:07:33 »
Jottas, tämä töpöhän on hassunhauska idea :D Eli siis varaan Nickin.
Arvioitsen edellisen jahka se ilmaantuu ja mitäs vielä... Ah niin, se aihe.

Seuraava siis piirtäkööt Tom Riddlen/Valedron... (Onko se sukunimi edes Riddle? Suomalaisesta ei mitään muistikuvaa. Voldemort-Tomin kuitenkin :D)

//EDIT:

Jepjep.Tack.
Ja sitten se itse kuvatus onpi tässä
1.En edes itse ajattele Nickin näyttävän tuolta. Koetin piirtää sille Albert Einstein hiukset, mutta en osannut, niin tulikin randomi pystytukkakampaus :3
2. Se näyttää kauhean nuorelta mutta mutta... Vai hei itseasiassa, onko jossakin sanottu minkä ikäinen Nick oli kun kuoli? Minen muista ainakaan kuulleeni/lukeneeni..

//EDIT vol.2:
Nonyt, tuosta Igorista :D
Minusta tuo kuva on itseasiassa aikalailla sen näköinen mitä minä aina olen kuvitellut, vaikkakin ensimmäisenä munlle tuli tuosta mieleen joulutonttu :D Johtunee tuosta (hatusta ja) parrasta, joka kylläkin on oikein hieno, se vaan on jotenkin joulutonttumainen :D Lisäksi Igor näyttää tuossa kuvassa jotenkin kiltimmältä, kuin olen kuvitellut hänen näyttävän (lisää joulutonttuvaikutelmaa :D). Kaikenkaikkiaan piirteiltään (kyömu nenä, pitkät hiukset, parta ja jokin muu mistä en saa oikein kiinni, se vaan on tuossa kuvassa) kuitenkin oikein onnistuneesti Igormainen on :} Pidän tuosta kuvasta, se olisi vaan saanut näyttää ilkeämmältä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2008, 10:53:18 kirjoittanut Sirii »
Ég á heiminn! :}

Poissa Angel of death

• Senbonzakura
  • Hirnyrkki
  • Whiskey lullaby
    • Deviantart account
« Vastaus #27 : Huhtikuu 08, 2008, 15:03:03 »
Varaan. (suomalainen versio sukunimestä on Valedro) Seuraavalle piirrettäväksi lankeaa Andromeda Musta/Tonks :)

Tom Valedro
- Sen verran sanon tuosta työstä, että 39 asteen kuumeessa piirtäminen on hieman hankalahkoa. :P

Kommentoin edellistä. Eli kunnioitan sitä, että otit noinkin vaikean haasteen piirrettäväksi. Minä tuskin saisin valmiiksi mitään koska en osaa piirtää vanhempia miehiä. Itse siis oletan Nickin olevan vanhempi herra, sellainen mielikuva on pinttinyt päähän ja siitä on vaikea päästä eroon. Mutta itse kuvaan. Minusta oli positiivinen yllätys, että et piirtänyt tavallista lyikkäripiirrosta vaan käytit mielikuvitusta luomisessa. Lisäksi tuo aavemainen hehku sopii hyvin kuvaan. Luo sellaista aavemaisuutta. ^^ Mitä hiuksiin tulee niin minusta on mukava kuvitella niiden heiluvan pystyssä aavemaisesti. Mutta kuten jo sanoin, että minun kuvani Nickistä on vanha herra, joten minua jonkin verran häiritsee hänen nuorekkuutensa. Jalkoihin olisin myös toivonut ehkä hieman lisää panostusta. Mutta kaiken kaikkiaan olet saanut kokonaisuuden toimimaan. :)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2008, 13:17:23 kirjoittanut Angel of death »
Aishi ai sarete kono inochi wa memory de saite - I'll protect my memories of how I loved and was loved

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #28 : Huhtikuu 08, 2008, 17:09:35 »
varaan Andromedan

AoD:n Valedro:
Piirsit siis kuumeen alaisena. Hyvin se silti minusta onnistui. Valedron punaiset silmät sopivat hyvin kuvaan, kun tietää mikä hänestä tulee. Kulmakarvoja katsellessa hänellä on jotenkin veikeä mutta kiero ilme. :D Olenko se minä vai hämääkö tuo vasen (minusta katsottuna) käsivarsi jotenkin, se peittyy mustaan kaapuun ja saa Valedron näyttämään todella rintavalta. :D

Andromeda
tein hänet nuorena ja laittautuneena hieman. Tuli jotenkin suttuinen kuva ja en omista skanneria joten digikamera raiskaa... -_-''
Hartiatkin ovat hieman hassusti. Sauvakäteen olen tyytyväinen mutta toinen käsi... huoh.. Rinnat (715517) eivät taida olla aivan samalla tasolla, piirtäessä ne kyllä olivat... xD
//kuvis minulla oli aina 8... :D

Seuraava saa piirtää Dobbyn ja Oljon kinastelemassa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2008, 19:11:20 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
« Vastaus #29 : Huhtikuu 10, 2008, 14:32:18 »
Varaan Fleurin!

Tässä siis se Fleur. Ehkä nelosen joulutanssiaisista(?)

Kommentoin edellisen työn kunhan se ilmestyy...
Jupsin työ oli ihan hieno. Dobbyn ilme oli kiva. Oljosta sen sijaan olisin toivonut vanhemman ja ryppyisemmän näköistä, mutta ei sillä niin väliä.

Seuraavalle Professori Verso!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 10:42:29 kirjoittanut Erkku »
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

grapefruit

• Ankeuttaja
« Vastaus #30 : Huhtikuu 10, 2008, 19:06:30 »
Varaan Professori Verson. (edellisen työn kommentoin myös kunhan se ilmestyy)

Fleur näyttää aika lailla sellaiselta "viettelijältä" millaiseksi olen hänet kuvitellutkin, vähän enemmän kuvaan olisi sopinut... särmää? Fleurista kun olen saanut todella itsevarman ja itserakkaankin kuvan (:

Professori Verso

Onnistui mielestäni aika hyvin, suun kanssa oli vähän ongelmia. Olen jotenkin aina ajatellut, että Verson hatussa kasvaisi jonkin sortin köynnöskasveja, kai nekin ihan hyvin onnistuivat vaikka ovatkin varsin yksinkertaisia (: Kuvan tummuus johtuu tästä kamerasta, skanneria kun ei ole...

Seuraavalle piirrettäväksi Hagrid :>
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2008, 22:20:19 kirjoittanut grapefruit »

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
  • Ah, Korpinkynsi rotkosta!
« Vastaus #31 : Huhtikuu 11, 2008, 08:36:54 »
Varaan Rouva figgin! Työni ei ehkä ehdi vielä tänään, mutta huomenna varmasti saan sen tänne! :D
Seuraavalle: Voro.

Rouva Figg
Tässä tämä rouva Figg... Skanneri taas sössi kuvan! :'( ...ja jotenkin outo ilme hänellä on! :'D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 15:03:11 kirjoittanut Sedai »

Poissa Croadhengel

• Vuotislainen
« Vastaus #32 : Huhtikuu 11, 2008, 13:18:59 »
Varaan Voron. No niin, Figg on ilmestynyt. Kuva on lähes täydellinen! Kissakin sopii kuvaan todella hyvin. Juuri tuollaiseksi Figin kuvittelinkin :)

Seuraava saa piirrettäväkse hmm... Matami Rosmertan (koska en ole povannut hänestä oikein mitään erikoista mielikuvaa.) ^^ Niin jos joku ei muista, niin eikös Rosmerta ole Kolmen Luudanvarren tarjoilija...

eh... Voro
Kuva on aika haalea (--> huono scanneri, joka pilaa kaikki kuvat, sillä toi ei tod näyttäny paperilla tuollaiselta.. huoaah..), Voron naama ihan ok. Taustalla näyttää kieltä Riesu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 09:45:23 kirjoittanut Croadhengel »
'Hermione kirkaisi. Musta ponkaisi seisaalleen. Harry Sätkähti kuin olisi saanut sähköiskun.'

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #33 : Huhtikuu 11, 2008, 13:29:30 »
Tahdon Rosmertan, vaikka en ole varma mielikuvieni yksityiskohtine paikkansapitävyydestä. Itseasiassa minulla ei ole hajuakaan miltä koko mokoma nainen näyttää :'DD

Seuraavalle taiteilijalle tulkoot aiheentyngäksi aina niin ihana Stan Pikitie :3 (Jälleen hienoista epävarmiitta sukunimestä :D Se poimittaislinjan rahastaja. Olen huono nimissä, ihan tosi.)

//EDIT:
Ehdinpä oikean vuorokauden puolella :'D
Juu, kuva tässä.
Sen verran tuosta kuvasta, että en todella tiedä minkä näköinen Rosmertan pitäisi olla, mutta olen aina kuvitellut hänelle vaaleat kiharat hiukset. Kuva onnistui suhteellisen hyvin, kun ottaa huonioon, ettei sitä luonnosteltu yhtään, suoraan väreillä vaan viuh viuh :D Olin laiska. Skanneri söi värit >>':

Sitten tuosta Vorosta:
Kuva tosiaan näkyy vähän hämärästi. Mutta jos nyt sen jättää huomiotta, niin tuo on aika Voromainen kaikenkaikkiaan tuo heppu. Varsinkin tuo naama on melkoisen karmiva (=voromainen). Hiukset olisivat voineet olla hieman lyhemmät mielestäni, mutta koska tämä on taas niin tyystin mielipidekysymys, niin en sano niistä enempää... Mutta se, mikä minua mietityttää, niin miksi herra Voro on katki keskeltä... Sillä on ylävartalo ja jalat, mutta entäs se väli, missä se on?
Juupas, tuo Riesu on varsin huvittava :3
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 23:23:03 kirjoittanut Sirii »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #34 : Huhtikuu 11, 2008, 15:43:19 »
varaan Stanin.

Stan
Ilmeisesti minulle on kehkeytynyt tapa piirtää hahmoja nuorina. Elikkäs tässä Stan voisi olla juuri aloittanut työnsä Poimittaislinjassa.

Seuraava saa piirtää Viktor Krumin (mieluiten omassa elementissään elikkäs huispasta.)

//niimpäs olikin... no seuraava saa sitten piirtää Nevillen.

Nathaniel yhdisti viestit
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2009, 23:39:38 kirjoittanut Nathaniel »
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Jupsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Huhtikuu 11, 2008, 19:22:17 »
Varaan Nevillen (valmis on jo, mutta ei saa koneelle viel) :)
seuraava saa piirtää..

Frank Brycen

Neville, joka näyttää matohännältä
Juu elikkäs tässä on Neville taikomassa. Omasta mielestäni hän näyttää naamastaan ihan matohännältä, mutta ihan onnistunut ja yksinkertainen työ. :> Ainiin, anteeksi, että työ on hirveän suttuinen, kun kynä vähän levisi. Ja kuvan laatuki on ihan täys 10. :>>

^^ja kommentit edellisestä työstä eli Stanista. Hieno työhän tuo on, mutta ehkä vähän liian kiltin näköinen Staniksi. Ja Stanilla olisi pitänyt olla ryppyiset kasvot ja harvahampaat. :> Mutta kyllä tuo on ysin arvoinen työ.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2008, 13:26:57 kirjoittanut Jupsi »

Camuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #36 : Huhtikuu 12, 2008, 10:08:51 »
Varaan Frankin
En kyllä itsekkään muistanut koko tyyppiä aluksi, kiitos muistin virkistyksestä!
Eliih... tässä tässä tulee Frank Bryce Sähläsin tuohon kuvaan taustan paintilla, joka ei krhmm... ole kovin onnistunut mutta kun musta tausta piti saada... Muuten olen ihan tyytyväinen.
Neville: mielestäni juuri päästä näytti Nevilleltä. Oli ihan tunnistettava  :). Vaikka kuva oli yksinkertainen niin hyvä oli... varjostus olisi kyllä elävöittänyt, mutta kävi ilmankin

Seuraavalle Pimento
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 17:50:05 kirjoittanut Camuni »

Jupsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #37 : Huhtikuu 13, 2008, 13:22:20 »
Köh..öhöm.. varaan Kingsleyn
(Huom! ei näytön ostotakuuta näytön hajotessa, kun Kingsley ilmestyy)

köhöm.. Kingsley..
Juu tässä se nyt sitten on, kerrankin väritettynä^^ ihan tyytyväinen juu oon.. antakaa anteeksi nuo kädet.. ja anteeksi huono kamera (ja vielä salamalla otettu :D) Ei muuta

arvostelen edellisen, kunhan ilmestyy..
Hieno työ, hyvä veto tuo nipottajapoika :D Ja Bart, kiitos kehuista.. :>

ja seuraavalle piirrustettavaksi..
Murjottava Myrtti "Moaning Myrtle"
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2008, 21:24:26 kirjoittanut Jupsi »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #38 : Huhtikuu 13, 2008, 13:26:58 »
varaan Myrtin

Myrtti
Noh, meni vähän hassuksi ja piirrin taas ruutupaperille.. -_-''
Seuraava piirtäköön Vincet Crabben.

Myrtti on jo tekeillä, yritän saada sen tänään valmiiksi.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2008, 00:26:29 kirjoittanut Indigo »

Jupsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Huhtikuu 13, 2008, 20:42:23 »
No minä voin varata tuon Crabben.

http://s277.photobucket.com/albums/kk54/juulja/?action=view&current=Kuvia028.jpg
^^Joo elikkäs tuossa on Crabbe, joka on todellakin epäonnistunut.. nooh, ei ollut aikaa joten piirsin aivan nopeasti.. ja antakaa anteeksi tuo suttu kaulan kohdalla.. ei oikein onnistunut tuo kaulan piirtäminen.. :>>

Seuraavalle..

Pansy Parkinson

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 14, 2008, 20:32:29 kirjoittanut Jupsi »

Camuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #40 : Huhtikuu 13, 2008, 21:46:06 »
Minä varaan Firenzen!
Eli tässä laukkaa Firenze, hevosen ruumiiin varjostus ei ole kovin hyvä ja en oikein tiedä näyttävätkö ihmisen ja hevosen ruumiit eriparisilta, hevosen jalatkin näyttävät hieman eriparisilta Kokonaisuuteen olen kuitenkin suht tyytyväinen.

Jaa seuravalle...Madame Maxime
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2008, 21:04:17 kirjoittanut Camuni »

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #41 : Huhtikuu 15, 2008, 12:04:46 »
Aikaa itse teoksen valmiiksi saantiin on yksi vuorokausi varauksen laitosta.

Osa tuntuu unohtaneen tämän säännön. 1 vuorokausi = 24 h = päivä. Täällä on varauksia, joka on tehty melkein neljä vuorokautta sitten ja kuvaa ei näy.

Yrittäkää pysyä säännöissä, jookoskookos.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #42 : Huhtikuu 18, 2008, 13:27:44 »
Valitettavasti  Olympestani tuli niin epäonnistunut etten ilkene pistää sitä tänne. Joku muu saakon yrittää. :))

Vaikka kuva olisi kuinka ruma, niin olisi minusta kohteliasta laittaa se näkyville, kun on haasteen vastaanottanut. Mutta varaan Maximen nyt, että tämä ketju jatkuisi.

Olympe Maxime
Piirretty suoraan tusseilla, koska olen päättänyt harjoitella piirtämistä nyt enemmänkin. Ja parhaiten oppii, jos piirtää suoraan tussilla. Kyllä vain. Eli tämä on ehkä enemmän tussiluonnos kuin kunnollinen kuva. Mutta pidän tästä kyllä aika paljon. Kasvojen muodosta ja silmistä ja erityisesti hiuksista.

En oikein tiedä, mitä muuta tästä kuvasta pitäisi sanoa.

Seuraavana aiheena on ihana ja kaunis (?) Bellatrix Lestrange.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2008, 14:09:56 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #43 : Huhtikuu 18, 2008, 13:57:59 »
Bella minulle. Huomenna tulee.

Bella
Olen ihan tyytyväinen. Bellan iho on kyllä väritetty, mutta skanneri taasen teki temppujaan.

Tarun Olympe:
Vau, itse en uskaltaisi piirtää suoraan tussilla. Pidän väreistä ja kasvonmuodosta, vaikkakaan ei vastaa lainkaan omaa mielikuvaani.

Seuraavalle Ludo Bagman.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2008, 11:03:36 kirjoittanut Mizza »

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #44 : Huhtikuu 18, 2008, 14:43:30 »
Ah, Mizza-palleroiseni, kuinka aavistitkaan pistää Ludovicin? Minä varaan hänet, hepskukkuu jee. Lisään piirrustuksen huomenna aamupäivällä, jahka ensin piirrän sen tänä iltana ja skannaan huomenna mammalla. Seuraavalle Regulus Musta.

//Noniin, Ludovicin sain skannattua. Hömm, mielestäni miekkosella on vääränlainen tukka. Ja kuva on ennen kohtalokasta ryhmyonnettomuutta, kuten sangen suorasta nenästä huomaa. Ei vastaa mun mielikuvaa miehestä...

Mizzan Bella: Vautsivau, oikein hieno on. Erittäin hieno siis, Bellaksi tunnistettava. Tykkään enemmän sun Bellastas kuin elokuva-Bellasta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2008, 17:37:39 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa Sedai

• Rikkinäinen sähikäinen
  • Vuotislainen
  • Ah, Korpinkynsi rotkosta!
« Vastaus #45 : Huhtikuu 18, 2008, 14:48:43 »
Varaan Reguluksen!
Seuraavalle: Rymistyir

Tässä Regulus... huono piirros! Piirsin kaksi kuvaa ja tarkoitus oli laittaa molemmat kuvat tänne vertailtavaksi, mutta jostain tuntemattomasta syystä en saanut skannattua sitä HUOMATTAVASTI parempaa kuvaa, joten jouduin pistämään pelkästään tämän huonomman kuvan! :'(

Yritän vielä laittaa sen paremman, mutta tässä tämä Regulus... Älkää olko liian ankaria. Olen hidas piirtäjä ja tämä näyttää sutaistulta, koska 24 tuntia on minulle kovin lyhyt aika!
Pahoittelen vielä viivästystä!
-Sedai

//Niinpä olikin... no Kalkarosta ei mielestäni ole ollut.
Eli seuraavalle Kalkaros

Nathaniel yhdisti viestit
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2009, 23:37:28 kirjoittanut Nathaniel »

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #46 : Huhtikuu 18, 2008, 21:30:24 »
Pirskatti, missasin Reguluksen >>:
Mut Kalkaros mulle!

Ja arvostelut edellisestä jahka se ilmestyy ja seuraavalle sitten piirrettäväksi vaikkapa Colin Creevey (sukunimi oikein?)

//EDIT:
Anteeks myöhäisyyteni, anteeksi todella, minulle tuli yllättävä koneellepääsemisen estymä, joten en siis päässyt koneelle (kappas :D).
Mutta juu, nyt viimein... Älkää syökö mua kiltit :3
Tässä Snapukka.
Jälleen pelkillä värikynillä tehty ja melkolailla... eeh... en pidä tuosta kuvasta >.< mutta juu.

Ja sitten tuosta Reguluksesta... Minusta se on oikein söpö. Todella hyväntuulinen kuva, nostaa hymyn huulille :3
Jos jotakin kritiikkiä, niin mikä ensin pistää silmään, on että nuo kädet lähtevät jotenkin kummallisesti olkapäistä. Näyttää kuin ne leijuistivat irti harteista, eivätkä olisi tarpeeksi lähellä vartaloa ollakseen kiinni siinä. En tiedä jos joku jopa ymmärtää mitä koetan selittää, olen huono selittäjä, mutta mutta... Juupa joo, söötti kuva on :}
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2008, 18:10:32 kirjoittanut Sirii »

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2008, 17:13:55 »
Varaan Colinin!
Ja seuraavalle aiheeksi Nevillen vanemmat.

Colin
Olen lopputulokseen muuten tyytyväinen, joskin kuva on vähän suttuinen ja penkki on vinon puoleinen. Voisin periaatteessa värittää työn, vaikkapa koneella, mutta en ole saanut aikaiseksi.

Ja sitä vielä, että voisivatko muutkin laittaa varaamansa kuvat esille, vaikea kommentoida edellistä kuvaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2008, 17:18:35 kirjoittanut Herppa »
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa tamina

• Vuotislainen
  • Tomaatti
« Vastaus #48 : Huhtikuu 21, 2008, 18:26:42 »
Varaanvaraanvaraan nevillen vanhemmat.

Seuraavalle Walburga Musta/Black/siriuksen äiti jos en osannut kirjottaa nimeä oikein ;F

///Kuva jopa valmis, mutta puutteellisen tekniikan vuoksi ilmestynee vuatikseen huomenissa
.

Soon to be Nevillen vanhemmat. En saanut aikaiseksi piirrettyä mitään masentavaa kuvaa myöhemmältä ajalta. ehkä vähän enemmänkin näkee että kiireessä tehty ;F

---

wii, Colin on älyttömän suloinen! Eipä tästä hirveästi muuta keksi sanoa kuin että hyvin tehty tyä. Ajan kanssa siitä olisi ehkä saanut vähän huolellisemman oloisen mutta nojoo.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2008, 13:00:16 kirjoittanut tamina »
"Hehe, I wonder about that..."

Camuni

• Ankeuttaja
« Vastaus #49 : Huhtikuu 22, 2008, 06:43:14 »
Varaan Sirren äidin!
Eli kirkuva, karjuva Rouva Musta. Tästä kuvasta yritin tehdä tarkoituksella "kamalan", siinä onkin paljon helpompi onnistua kuin jos yrittää tehdä ihanan ;). Kuvan taulussa Musta on hieman nuorempana. Ja vielä selvennykseksi, jos hieman suttuisesta kuvasta ei erota, valkoiset pisteet ovat helminauhan helmiä...

Seuraavalle tulee Walesinvihreä lohikäärme, eli sehän oli Fleurin lohikäärme kolmivelhoturnajaisissa...
Aiemmista töistä:
Ludo: vaikken juuri tuollaiseksi kuvittelekkaan, niin nuoremmasta Ludosta oikein hauska kuva. Ja kasvojen anatomia ei kärsinyt vaikka kuva oli piirretty hieman pilke silmäkulmassa.
Regulus: Ihanaa että tässä kuvassa oli myös taustaa! Pidin erityisesi Reguluksen ilmeestä. Käsissä jokin jäi hieman häiritsemään, kenties jalat ja kädet ovat liian lyhyet verrattuna muuhun ruumiiseen...
Kalkaros: Oih! Pidin tavastasi käyttää kasvoissa värikyniä, kiinnitti huomion ja teki mielenkiintoisen. Vartaloa olisi kyllä voinut jatkaa, tai siis tehdä johonkin "näkyvämpään" asenton.
Colin: Juuri Colinin näköinen! Tähänkin oli tehty huolella tausta ja kuvan kokonaisuus oli tosi kiva. Tässä kuvassa ei mikään pistänyt silmään häiritsevästi, värit eivät olisi pahasta mutta ilmankin toosi ihana! :D
Jaah nevillen vanhemmista niiden ilmestyessä...
//Nevillen vanhemmista:
Minusta oli vain mukava asia, että olit tehnyt iloisen kuvan! Plussaa erityisesti siitä, että olit tehnyt tilannekuvan, jossa oli paljon katseltavaa.
Väri olisi tehnyt kuvasta vielä eläväisemmän, ja ehkä  pikkuisen lisää olisin varjostuksia toivonut. Muuten kuva oli oikein mukava ja persoonallinen.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 28, 2008, 13:11:43 kirjoittanut Camuni »