Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14729 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Satuu

• Vuotislainen
  • Pottermore: lightelm13
  • Tupa: Rohkelikko
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #200 : Elokuu 24, 2010, 16:27:53 »
Anteeksi en voi arvostella luna työtä.. koska kone ei näytä sitä syystä tai toisesta.
Varaan Siriuksen ja Jamesin! Kuva tulee joskus illalla *pinkaisee äkkiä yläkertaan piirtämään*

// Täällä on kuvat. Ensin lähempää kun kauempaa otettu kuva on sumee. Täss se kauimmainen. En osaa laittaa url muotoon.

//Laitoin linkit url-tageihin ^^ Muistathan arvostella edellisen työn? :) -Zenz

Seuraava piirtää Peterin ja Remuksen
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2010, 15:57:43 kirjoittanut Satuu »

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #201 : Elokuu 24, 2010, 21:52:51 »
Tämä ei ole keskustelutopicci! Eikä tarvitse joka kerta huomauttaa säännöistä, jos yksi ihminen ei tunnin sisällä muista/hoksaa arvostella toisen työtä tai laittaa uutta aihetta. (Etenkään kun topicci on vasta siivottu ja säännöistä on huomautettu pari viestiä aiemmin.)

Zenzibar,
aurori
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #202 : Elokuu 28, 2010, 12:58:24 »
Varaan Lupinin ja Peterin! Hehee! :3

Satuu, kuvasi on mukava, vaikka huono kuvanlaatu hiukan syökin tunnelmaa. Pidän asetelmasta kovasti! Ensikerralla sitä voisivat piristää vielä varjostus ja värit. Silloin kuvat myös näkyisivät selkeämmin, vaikka skanneri puuttuisikin! :-) Kuule... Yksi juttu häiritsee... Miksi Jamesilla niin vakava ilme? Onko hänellä sydänsuruja Lilyn suhteen...? Voi raukkaa...

Seuraava piirtäköön Weasleyn veljeksistä Billin ja Charlien!! Ja - kun nyt näin reilulla tuulella satun olemaan - saa kuvaan Percykin eksyä, mikäli tekijä haluaa... :-)

//Pakko vielä hehkuttaa, että tykkään Siriuksen rennosta olemuksesta. Hyvä Satuu!

// Anteeksi, nyt iski kiire ja sen myötä lievä inspiraationpuute! Syvimmät pahoitteluni kaikille ja jos joku sattuu näkemään piirtoinspistäni lähettäkäähän se pikinmeten tänne, arvon velhot!!! Eli tuossa nyt ehdin jo kommentoida  Satuulle, mutta joku muu voi viedä tuon Peter ja Lupin- aiheen... :-( *nyyhkii  Hagridilta lainaamaansa nenäliinaan...*
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2010, 13:14:00 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa elyona

• Oraakkeli
  • Vuotislainen
  • piilevät piilevät piilevät
  • Pottermore: PhoenixDraconis88
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #203 : Elokuu 31, 2010, 00:29:02 »
Minä voisin vaikka sitten varata tuon Peterin ja Remuksen. :>

Seuraavalle soisin aikuistuneen Draco Malfoyn perheensä kanssa. ;)

//Hieman inspiraation puutetta tälläkin suunnalla...ja myös äärikriittisyyttä omaa jälkeä kohtaan >.< Mutta tässä nyt parhain yritykseni: Peter ja Remus. Vähän jäi vaiheeseen, kun pilasin Lupinin tussaamalla enkä sitä halunnut Peterille enää tehdä, mutta kuitenkin jostain syystä pidän tästä tällaisena, vaiheellisena. :) Tosin mielestäni Peteristä tuli hieman ylisöpö.. :D ja Lupinista liian kelmimäinen, jotenkin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2012, 17:03:14 kirjoittanut elyona »
"In my life / Why do I smile / At people who I'd much rather kick in the eye?"

Poissa Chess

• Vuotislainen
« Vastaus #204 : Lokakuu 13, 2010, 15:35:42 »
Ihan hieno kuva, Elyona. :D Olisi varmaan ollut hieman parempi tosiaan, ilman tussausta. ^^

Minä varaan! x3

Tuossa:Aikuistunut Draco Malfoy perheineen
Valitettavasti Cissy ei ole yhtä hyvin tehty kuin Draco, tuli nimittäin kiire tehdä valmiiksi. Onnistui mielestäni aika hyvin.:D Draco vain ei itse asiassa näytä juuri lainkaan vanhemmalta kuin "normaalisti", mutta..(:
Oho, älkää välittäkö. Tuossa lukee vahingossa 'Nacissa', eikä 'Narcissa' :''D.

Seuraavalle..Luna Lovekiva leijonapuku päällään halaamassa Harrya.:D

~~Chess

//muoks! Jos ette jaksa, niin saa piirtää myös pelkän Lunan leijonapuvussa. :'D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2010, 16:15:55 kirjoittanut Chess »

Poissa KiertoVoltin Poika

• Vuotislainen
  • Pottermore: CrimsonOwl3178
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #205 : Marraskuu 27, 2010, 01:07:32 »
Mun mielestä ihan onnistunut tuo perhe potretti. Kaikilla tuommoinen ": (" ilme, sai tyrskähtämään xD

Mää varaan ton Lunan.

//Oho sori, unohdin.

Seuraava voi piirtää Draco Malfoyn boksereissa, hillerin korvissa ja hännässä

//Muoksi kaksi viestiä yhteen :) -Zenz
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2010, 01:50:11 kirjoittanut KiertoVoltin Poika »

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #206 : Joulukuu 04, 2010, 22:41:17 »
Minä varaan Dracon pikkupöksyissä!!

Draco

Noh, tässä tää mun Draco sit olis, teinki sen samantien :) Pahoittelen ettei se näytä ihan Dracolta.. :)

Lunasta: se on ihan mahtava! En itse ikinä osaa piirtää eläimiä, ja kädestä pitäen täytyy onnitella tuota leijonaa! Värityskin on ihan loistava, ja Luna näyttää ihan lunalta :) Leijonan korvakorut pisti silmään, aivan Lunan tyylistä :D

// muoks! Ai joo, seuraava saa piirrettäväkseen....Hirnyrkki-Harryn ja Hirnyrkki-Hermionen suudelman!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2010, 23:09:11 kirjoittanut Alexandra »

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #207 : Toukokuu 09, 2011, 12:03:57 »
Minä minä minäh!!!! Katriona ryntää pelastamaan jämähtäneen topikin! (Noinkohan on?! :-DDD) Kuitenkin, kun ovela olin, niin teinpä tuon kuvan jo etukäteen valmiiksi *myhäilee* Tuossa olkaapa hyvät.

Harry- ja Hermione-hirnyrkit

Dracosta: Kuva on todella suloinen! Draco-raukka näyttää vallan kauhisteuneelta... *räkättää*. Mutta, jotenkin hänessä on jotakin ei-dracomaista, kuten itse jo sanoitkin. Lieneekö kasvojen ja silmien pyöreys? Dracohan oli kuitenkin jo 14 -vuotias, kun Vauhkomieli hänet kirosi. Jotenkin hän on ehkä hiukan liian lapsenomaisen näköinen? Mutta mitä pienistä - kuvan hieno tunnelma korvaa kaiken!

Seuraavalle: Merope ja Morwin Kolkko!!! Kjähähä! En sitten mitään vaikeampaa keksinyt...
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Sleepwalker

• Kumiankka
  • Vuotislainen
  • Pottermore: LightAsh27705
« Vastaus #208 : Kesäkuu 24, 2011, 14:42:15 »
Minulle Kolkot!

Kolkon hurmaavat sisarukset
Pahoitteluni luonnosmaisuudesta, tuli tämän kanssa hieman kiirus. Meropen kädet jäivät kesken jne. Anon anteeksiantoanne.

Hirnykki -H&H:sta: Ihan ensin sanon, että kiva piirrostyyli! Tykkään kovasti. Itse olen sen verran surkea piirtämään suutelukohtauksia, että ansaitset tällä kunnoitukseni. Tyyppien asennot näyttävät luonnollisilta ja värimaailmasta pidän myös!

Seuraava piirtäköön vaikkapas arvoisan juomamestari Severus Kalkaroksen teini-ikäisenä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2011, 18:01:30 kirjoittanut Sleepwalker »
Respect the funk.

Poissa Peregriina

• Pialas
  • Vuotislainen
  • "You were wasted by a Teenage Mutant Ninja Angel?"
    • DeviantART
  • Pottermore: WizardKey19482
« Vastaus #209 : Lokakuu 07, 2011, 17:25:30 »
Minä minä minä haluan Severusin! *piirtää nenä kiinni paperissa* (taisi topic jämähtää?)

Valmis Sev ei kyllä ihan näytä teiniltä - tai edes Seviltä!

Seuraavalle aiheeksi Dumbledore lapsena, sellainen ehkä 5-vuotias. ^^

Kolkoista: ainakin itse tykkään tuollaisesta piirustustyylistä, eikä keskeneräisyyttä edes huomaa (paitsi käsistä, kuten jo sanoit). Aplodit siitä, että onnistuit sommittelemaan kaksi hahmoa luontevasti vierekkäin (itse olen siinä aivan surkea -.-).
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2011, 10:12:07 kirjoittanut Peregriina »
"You were wasted by a teenage mutant ninja angel?"
SHAWARMA

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #210 : Joulukuu 30, 2011, 19:28:54 »
Mulle tuo DD! :D
Severuksesta: Yleisilmeeltään muistuttaa kovasti synkkää nuorta Seveä. Hiukset roikkuvat osuvasti kasvoilla. Ehkä olisin kaivannut kuvaan lisää yksityiskohtia ja värejä.

Tässä Dumbledore noin 8-vuotiaana. Onnistuin mielestäni ihan hyvin, paitsi että hänestä tuli sitten loppujen lopuksi vanhempi kuin viisivuotias.

Seuraavalle Sirius, joka juuri joutunut Azkabaniin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2011, 20:45:05 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
« Vastaus #211 : Joulukuu 30, 2011, 22:10:13 »
Varaan Siriuksen!

Noniin, eli tässä olisi nyt se, krhm, Sirius... http://s1199.photobucket.com/albums/aa463/Puh_pallura/?action=view&current=Sirius.png
Olisin halunnut vähän Nuuhkuakin mukaan mutta olen toivoton piirtämään koiria ja korvat Siriuksen päässä näytti vähän tyhmiltä. En oikein tiedä mitä mieltä tuosta olen :/ Sillä olisi ehkä voinut olla pidemmät hiukset, mutta sehän on vasta joutunut sinne? Ja yritin saada ilmeeseen vähän vihasuutta mutta ei siitä mitään tullu joten annoin olla ^^ Ainakin ankeuttaja onnistui hyvin :'D

Ja tuosta edellisestä Dumbliksesta kommentoisin, että on tosi hieno, suunnilleen sellainen kuin kuvittelisinkin, mutta tuo sieppi ei minusta jotenkin sopinut kuvaan? Ja vasen olkapää on ehkä ihan hitusen liian iso.. Mutta silti siis hieno ja hyvin onnistunut :)

Niin, ja seuraavalle sitten Dobby ja Winky Tylypahkan keittiössä.... Hahaa, heitinpäs pahan >:D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2011, 12:00:07 kirjoittanut Puhpallura »
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #212 : Tammikuu 03, 2012, 15:18:35 »
Varaan Winkyn ja Dobbyn! Meenkin heti piirtään, mut seuraavalle aihe on...

Veela

//Tässä on se mun Dobby & Winky.
http://aijaa.com/008629294151

Tuli ihan kiva,se kermakaljapullo ois voinu olla jotenkin erilaisempi ja värittääkin ois voinu, mut  tää on mun mielestä oikein onnistunu...

Tuosta Siriuksesta, se on jotenkin.... Ei Siriusmainen. Se ois voinu olla vähän laihempi ja ehkä vähän pitempi tukka... ja eks vankiasu ja kalterit ois sopinu tohon?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2012, 21:06:37 kirjoittanut Amortentia »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #213 : Tammikuu 04, 2012, 14:13:12 »
Varaan tuon Veelan !! Lähden nyt kaupunkiin, kun tulen takaisin, piirrustan Veelan ja kun liitän sen tänne, kommentoin winkyä ja dobbya :) Ja seuraavalle ...

Harry Potter jahtaa luudalla sieppiä

Noniin! Minusta tuo keittiö-kuva Dobbysta ja Winkystä on hauska :) Winky tuollaisissa pukeissa on niin epätonttumainen että oikein hymyilytti :)

Ja tässä minun Veela!
Tämä on nopeasti piirretty, pahoittelen hieman luonnosmaisuutta. Ja skanneri tappoi sen :( Mutta minusta se onnistui ihan hyvin :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2012, 21:38:42 kirjoittanut Alexandra »

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #214 : Tammikuu 05, 2012, 12:53:14 »
Varaan tuon Harry Potterin!

Seuraavalle tulee kelminelikko.

Ja siitä veelasta. Se on minusta oikein hyvin onnistunut. Pidän siitä kun ne hiukset leijailee ja kiemurtelee sen ympärillä.

//Okei, eli mun Potterista tuli tosi kummallinen... :'D Sen kädet on vähän jännästi, tussi levisi jonkun verran, se näyttää siltä että se kävelisi maan kamaralla (tosin siellä takana on se luuta) ja... No, ei parhaimpia piirrustuksiani voin sanoa :'D Enkä jaksanu tehdä sitä hirveän huolella, niin tämmöinen siitä sitten tulee....

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2012, 13:28:19 kirjoittanut Narniadara »

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #215 : Tammikuu 05, 2012, 16:07:16 »
Minulle, en ole aiemmin piirtänyt kelmuja :D

Tässä kelmit eläinhahmoineen. Alunperin piirsin ihmissudenkin kokonaan, mutta kun skanneri rajasi sen vahingossa noin, päätin jättää sen esiin vain osittain. Olen tyytyväinen lopputulokseen, koska tein tätä vain noin tunnin.

Harrysta: Hienot kasvot ja hyvä, että olet käyttänyt myös värejä. Käsien asento on vähän kummallinen, kun ottaa huomioon, että Harry lentää luudalla ja yrittää pysyä sen selässä. Sieppi olisi voinut olla vähän yksityiskohtaisempi. Tämä on kuitenkin ilmetty Harry.

Seuraavalle: Viktor Krum katselemassa, kun Ron ja Hermione tanssivat Billin ja Fleurin häissä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2012, 17:05:12 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Amortentia

• Uneksia
  • Vuotislainen
  • Pottermore: DreamBlut4303
« Vastaus #216 : Tammikuu 05, 2012, 21:44:03 »
http://aijaa.com/009039305495

Tuossa on ne Viktor, Ron ja Hermione. Oon oikein tyytyväinen, paitsi et niitten muitten ihmisten päät ois voinu olla ylempänä. Ja unohin kummata lyijykynäviivat alta ja värittää Viktorin silmän.

Oi upsista, anteeksi Röhkö :) Ne Kelmit on oikein hienot ja jotenkin siinä on jotain utuisuutta, joka tekee siitä taijanomaisen. Tuo lyijykynätyö sopi oikein hyvin tähän työhön ja ne eläinhahmot lisää kelmimäisyyttä. Ihana piirustustaktiikka sinulla!

// Ainii, seuraavalle aihe on Ludo Bagman ampiaiskaavussaan (mut ei siis huispaus vaan niinä kirjojen aikoinen)

//Eikö kukaan ota tota Ludoa??? No sanotaan sitten Rita Luodiko animaagihahamossaan
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2012, 18:18:29 kirjoittanut Amortentia »
korpinkynnenoleskeluhuone.blogspot.fi

Potter-fanin Potter-blogi

Poissa piikkiselkä

• Liila pesukarhu ja kawaii perunoita
  • Vuotislainen
« Vastaus #217 : Heinäkuu 13, 2014, 01:34:58 »
joo, sen hienopi ei tuosta tullut http://aijaa.com/hjgbhL

ja seuraava piirtää ... Harryn Hedwig olallaan
-Tanssiva Vessanpönttö-

Poissa Lumipöllö

• Äänetön stalkkeri
  • Vuotislainen
« Vastaus #218 : Heinäkuu 13, 2014, 15:43:08 »
Rikoin vähän sääntöjä, nimittäin väkersin kuvan varaamatta, mutta jospa se ei maailmaa kaada... Ainakin toivon niin.

Harry Hedwig olallaan

Ensimmäistä kertaa piirsin ihmisiä koneella, joten olen aika tyytyväinen tähän. Harry näyttää melko nuorelta, ja pää on ainakin minusta liian pieni, mutta ehkä tapaan piirtää liian isopäisiä hahmoja. :,D Harryllä on jästivaatteet ja kuva tuntuu hieman ahtaalta. Siitä huolimatta tykkään tästä.

Tosi hieno, piikkiselkä! :) Itse en osaa (lue: en edes ole kokeillut) piirtää hyönteisiä, eikä kuvan yksinkertaisuus todellakaan haittaa. Tuo tyyli on jotenkin suloinen.

Seuraava saakin sitten piirtää Sir Cadoganin taulussaan.
No life can escape being blown about
By the winds of change and chance
And though you never know all the steps
You must learn to join the dance

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #219 : Heinäkuu 21, 2014, 16:30:01 »
Varaan sir Cadoganin

Aivan upea, Lumipöllö! Tykkään kovasti. Itse en osaa piirtää tietokoneella yhtään mitään... Harjoittelulla yritän korjata sen. Varjostukset ovat hienot, mutta en tykkää Harryn hieman tönköstä asennosta. Anteeksi huono selitys, mutta

Koetetaan nyt sitten piirtää tämä jääräpäinen taulu :D
Täällä ollaan.

Poissa My Name Is

• V.I.P-tasoa
  • Vuotislainen
« Vastaus #220 : Toukokuu 20, 2015, 17:08:06 »
Pitääkö mun sitten väkerrellä se Cadogan, kun ei näytä tää jatkuvan jos en piirrä o_O
Toistaiseksi epäsäännöllisen säännöllisesti täällä käyvä, en vastaa poissaoloista.

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #221 : Toukokuu 26, 2015, 04:50:43 »
Homma toimii niin, että jokainen arvostelee edellisen työn, piirtää oman tuotoksensa (josta vois myös kertoa muutamalla sanalla) ja antaa seuraavalle aiheen jonka piirtää. Varaus toimii samalla tavalla kuin kuukaudenketjuissa. Eli laitatte lyhyen merkinnän, että olet varannut tämän piirroksen. Sinun pitää kirjoittaa varaukseesi myös aihe seuraavalle, että vältämme turhaa odottelua. Aiheen tulee olla joku Potter-sarjan henkilöistä. Muistakaamme myös, että taikamaailma ei ole täynnä vain Harrya, Ronia ja Hermionea. Käyttäkää mielikuvitusta! Aikaa itse teoksen valmiiksi saantiin on yksi vuorokausi varauksen laitosta.

Ei ylimääräisiä viestejä tänne, vain selkeä varaus ja seuraava aihe, kiitos.
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))