Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14613 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I just want things to make sense
  • Tupa: Tuvaton
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #175 : Marraskuu 08, 2009, 17:11:07 »
Tässäpä tulikin aihe kuin tilauksesta, eli koitan tehdä tästä 'Potter-puff, tyylisen, OK?
Eli koneella tehtynä, ensimmäisenä sen tyylisenä tulee, ja kukaan ei näytä keneltäkään... Mutta niin.

Kuvasi on hieno, ellen sanoisi upea.
Tausta, ja koko perhe näyttää... juuri sellaiselta, jonka osaan hyvinkin kuvitella, kokonaisena tarinana.

Seuraavalle.. .. Hetki, jolloin Remus sai ihmissuden pureman.

//KElmit animaagimuodoissa...

Oho, toi 'Pixpox' teksti peittää Peterin... Oon pahoillani.

// muitakaas se vuorokausi, ja edellisestä kommenttia.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2009, 15:56:30 kirjoittanut EJR »
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #176 : Marraskuu 11, 2009, 15:39:30 »
Minulle! (*Nyyh*) Olinkin jokatapauksessa aikeissa piirtää sen aika pian :-)

Tuossa olkaapa hyvät! Serkukset, Sirius ja Bella Ja anteeksi, kun kesti. Itse olen aika tyytyväinen. Vähän sekava se on... Ja taaempi Sirius on kämänen, mutta muuten tyytyväinen!

Seuraavalle...Hmmm... Dobby pannumyssyineen, eriparisukkineen jne!

Anteeksi EJR!!! Olen kamalan pahoillani, kun kommenttisi tulee vasta nyt! En ylipäätään tajua, kuinka näin pääsi käymään!! Mutta kun... *keksii tekosyitä... :-P* "Oli huispaus ja joulu ja uusivuosi ja... Nyyh! Anteeksi! No, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan :-(

Elikkäs: No, ensin on ihan pakko nipottaa vähän kuvan koosta; aikas pikkuruinen on... Olisi kiva saada kuva vähän isommalla...   Ja jos oikein ymmärsin, niin kokeilit ensimmäisen kerran tuollaista tyyliä (tässä vaiheessa minun on pakko myöntää, etten ymmärrä tyylilajeista juuri mitään, minä vain piirrän :-)  ) ja siihen nähden kuvasi on mielestäni erittäin hyvä!! Itse tosin pidän "ei-noin-pelkistetyistä" kuvista. Ensikerralla voisi kokeilla taustaa? Kokonaisuudessaan hyvä kuva! Ja uusia tyylejähän kannattaa aina kokeilla!

//Ahaa! Nyt tajuan! Topikista siis siivottiin tästävälistä yksi viesti! *Mikä älynväläys... :-P* No, saitpahan uuden kommentis EJR! Toivottavasti siitä oli edes jotain iloa... :-)    *Kat säätää taas XD*

// Minullekin muuten kommentit kelpaisi... *vihjailee? Ei kai!?*
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2010, 14:50:58 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #177 : Marraskuu 11, 2009, 17:15:53 »
Varaan Dobbyn.

Dobby. Hän on saanut jonkun vanhan t-paidan ja solmion.

Seuraava saa piirtää Pimennon, joka ajaa Punurmion pois Tylypahkasta.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2009, 13:31:30 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #178 : Tammikuu 01, 2010, 00:14:15 »
Välihuomautus:

Poistin ja lyhensi ketjua sellaisista viesteistä, jotka eivät olleet linkitettyä kuvaansa saaneet. Jätin muutaman, jossa oli kuitenkin kommentoitia, vaikka kuvan lisääminen oli jotenkin epäonnistunut yrityksestä huolimatta tai linkki vanhentunut tms..

Yrittäkää muistaa muutama kohta tänne viestittäessänne:
1) Yhteen viestiin pitää mahtua varaus ja aihe seuraavalle. Uuden aiheen saisi mieluusti boldata.
2) AIKAA PIIRTÄMISEEN ON VUOROKAUSI! Kääk! :D Oikeasti, jos skanneri sattuu juuri kriittisellä hetkellä hajoamaan niin 'no problemo'. Mutta yrittäkää rytmittää omat aikataulunne niin, että piirtämiseen todella on aikaa kuluvan päivän aikana :). Poistin tosin monta niitäkin viestiä, joissa luvattiin ratkovan viivästysongelman tuossa tuokiossa ja kuva olisi tulossa. Ikävä kyllä se on vain muilta pois, jos näin käy.
3) Edellisen piiroksesta saisi laittaa muutaman sanan kommenttia. Ihan niin kuin varmasti itsekin haluaisi sitten seuraavan heittävän muutaman sanan omasta luomuksesta.
4) Monet laittoivat viestiin, etteivät sitten onnistuneetkaan laittamaan kuvaa viestiin osaamisen takia. Erityistä muistettavaa tästä osastosta tarjoaa kaikki mahdolliset vinkit kuvan lisäämisestä ja linkittämisestä. Jos senkin jälkeen jää jotain epäselvää niin Kuvataiteiden aurorit auttavat kyllä :).

Hei mutta suurimmilta osin tosi hienoa, että tälle osastolle on löytynyt kannatusta ja ohjeetkin on luettu edes kertaalleen ;). Hyvää uutta vuotta 2010 kaikille!
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Toujours pur

• jääauringon pilkahdus
  • Vuotislainen
    • My life
  • Pottermore: NightCentaur152
« Vastaus #179 : Maaliskuu 01, 2010, 02:51:24 »
Olen pitkään katsellut täällä ja elätellyt toiveita, että joku muu ottaisi Tarun aiheen. Mutta koska ei vaikuta tapahtuvan niin, olen rohkea ja varaan sen. Hyi, saas nähdä mitä tästäkin tulee.

Tarun kuvasta kommenttia:

Olet onnistunut tekemään Dobbysta juuri sen kaltaisen kuin olen kuvitellut. Harmaa iho, suuret korvat ja silmät. Paita on ihana ja tuo teksti, erityisesti fontti kruunaa koko komeuden. Vaikka tausta onkin pelkkää lumisadetta, se tasapainoittaa kuvaa loistavasti. Kraka vyönä :'D Loistava idea. Jos nyt väen vängällä keksitään jotain parannettavaa, kokeiles vaikkapa varjostaa ^^

Seuraava saa... ööh... piirtää Siriuksen takassa.

//Voi ei, olen aivan unohtanut tämän. Täytyy muistaa illalla *muista muista muista...*

//Nonniin, Tässä on vihdoinkin tyylikäs tyyni, Umbridgesta en pidä, mutta Sibylla on jopa ihan ok. Ja taustaa en jaksanut viimeistellä ja ja ja... Ehkä pidättäydyn yksinkertaisissa töissäni ilman taustoja ja muita kommervenkkejä : D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2010, 22:25:04 kirjoittanut Toujors pur »
Japanilaiset hymyilevät paljon ja tekevät paljon itsemurhia. Hymyllä peitetään suru. :)
Camera and I.

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #180 : Maaliskuu 01, 2010, 10:50:28 »
Kommenttia Toujors Purin kuvasta:
Sibyllan look on mahtava, varsinkin hiukset :D Olet todella nähnyt vaivaa piirtäessäsi kivilattiaa. Hahmojen asennot ovat vähän turhan jäykkiä, vaikka Pimennolle se toisaalta sopiikin. Sibyllalla on hurjan pitkät kädet.
Tässä on kyllä lähtemisen tunnelma. Olisit voinut tehdä kuvasta ehkä vähän "tiukemman" eli piirtää hahmot vähän lähempää ja piirtää lattiaa ja seinää vähemmän. Pimennolla voisi olla hieman julmempi ilme. Asetelma on kyllä hyvä. :)

Minä otan haasteen vastaan ja varaan Sirren takassa. :)
Tämä valmistui melkein ennätysajassa. Olen jopa tyytyväinen lopputulokseen:

Sirius takassa
Toteutettu vesiväreillä. Ainakin työstövaiheessa tästä tuli mieleen Jeesus >.<

Aivan aivan, pääsi unohtumaan. Eli seuraavalle:
Tavallinen veela ja "hirviöveela" vierekkäin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2010, 08:49:16 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
« Vastaus #181 : Maaliskuu 04, 2010, 01:23:11 »
Varaan veelat! Saapa nähdä mitä tästäkin tulee...

Seuraavalle aiheeksi Hermione joulutanssiaisissa.

Röhkön työstä, oi että mitkä värit ja kasvot on todella taidokkaasti tehty! Ei ehkä näytä ihan takassa olevalta, tai ainakaan siltä miten sen omassa päässäni kuvittelin, mutta värityksensä ja noiden reunuksien ansiosta tunnelma on kuin tulimeressä. Ja vesiväreillä vielä, hurjan hienoa työtä. :--)

Sainpas ne tehtyä! Tuolla tavallinen veela, ja tuolla hirviöveela. Ensin mun piti tehdä heidät samaan kuvaan vierekkäin niin kuin tehtävänanto kuuluikin, mutta tein ensin tuon normiveelan ja toisen kanssa meni hermot niin päätin jättää sen hartiakuvaksi, joten ne olisivat näyttäneet tyhmiltä vierekkäin. Toiseen en ole niin tyytyväinen, mutta antaa olla. :--D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2010, 16:57:30 kirjoittanut pokep »
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #182 : Maaliskuu 07, 2010, 11:24:57 »
Minäminäminä!

//Tässä tämä nyt on vihdoin, pahoitteluni että kesti. Piirsin tämän sunnuntaina, ja viimeistelin maanantaina, mutta en sitten ehtinytkään skannaamaan. Eilen unohdin skannata, mutta tässä sitä ollaan aamudatauksella ennen koulua joten täältäpä tulee Hermione.

pokepin veeloista;
Kuten olen jo varmaan aiemminkin sanonut, niin pidän kovasti tuosta piirrustustyylistäsi, se on varsin hauska! Tykkään luultavasti enemmän tuosta tavallisesta veelasta, en toki siksi että toinen on puolikas. :-D Siinä on hauskaa pinup-tyyliä, sopisi vaikka tatuoinniksi!

Seuraavalle Bill ja Fleur vauvansa Victoiren kanssa!

//Taru, ymmärrän täysin mitä tarkoitat! Huomaan nyt että varjostus on aivan liian alhaalla. Äh. :-D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2010, 01:04:07 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
« Vastaus #183 : Maaliskuu 30, 2010, 01:15:11 »
Awww, Hermione on todella kaunis! Hänen rintansa vain näyttävät jotenkin omituisilta minun silmääni - vähän ehkä valahtaneet alas ja toisaalta "suuret alaspäin". Vaikea selittää, olisi helpompaa jos pystyisi näyttämään sinulle irl, mitä tarkoitan. :D Hänen silmänsä ovat kyllä erityisen kauniit mielestäni.

Fleur, Bill ja Victoire
Jätin sen pelkäksi line-artiksi, koska energia ei nyt riitä värittämiseen ehkä myöhemmin.

Seuraavalle aiheeksi Fenrir Harmaaselkä (ihmismäisemmässä muodossaan).

Edit. Referenssiä käytetty, mutta se on nyt kadonnut tietokoneen päivityksen jälkeen. Kokeilin arpia, mutta ne vain näyttivät aivan älyttömän tyhmiltä line-artissa, joten jätin ne pois sitten - tulevat sitten joskus väritettyyn versioon. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2010, 23:46:45 kirjoittanut Taru »

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #184 : Huhtikuu 04, 2010, 15:15:45 »
Minulle Fenrir.

Seuraava saa piirtää Draco Malfoyn lapsena (5-vuotias?)

edit: Fenrir valmis.

Fleurista ja Billistä: Cool, pelkkä linearttikin toimii mainiosti. Tykkäilen kovasti tyylistäsi. Mukavan pelkistetyn näköistä. Anatomia näyttäisi olevan aivan kohdillaan (mietinkin onko tässä käytetty referenssiä) ja hienosti olet saanut hahmoihin hiukan persoonallisuutta. Vaan missä Billin arvet? :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2010, 19:21:16 kirjoittanut Heli »
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa Gemmssy

• parveilia
  • Vuotislainen
  • Glisee, ei klisee
    • Kaunotar ja hirviö
  • Pottermore: FeatherRain8203
« Vastaus #185 : Huhtikuu 04, 2010, 22:06:39 »
Mä otan ton pienen Dracon... piirän sen tänä iltan, mut en tiedä ehtiikö isä auttaa mua huomen sen lisäämises, nii sorry jos myöhästyy...
Seuraavalle aiheena.... Pancy Parkinson
Sitä ei kai oo ollu viel?
Mut mua ei ainakaa haittaa vaiok jpotku on kahteen tai useempaan kertaa, ei siit tartte valitaaa... kuha ei oo kokoajan harry pottereit ja silleee...
Muute voisko laittaa paikkojaki? tyylii taikaministeriön aula, tai kotikolo???
must ois kiva piirtää semmost...

// Ny mie sain sen valmiiks mut en ossaaa lisätä yksin... :(
//EIII... Mä pilasin ton kuvan... sil on iha MUSTAT HUKSET!!!
// Vihdoin! Läheltä :http://gemmssydrawing.suntuubi.com/?cat=12&img=4
Ne ei oikein onnistunut.. Draco ei ole oikein luihu... onnellinen pikku poika... mutta sopikaamme että hänesrtä tuli vasta kouluunmennessä luihun :) ja tolla hiuksetki sekasin...
Arvostelen huomenna tuon Fenririn kun nyt en ehdi...
Kaukaa: http://gemmssydrawing.suntuubi.com/?cat=12&img=5

En ny tiedä osasinko lisätä ne nii että näkyy :)

// Nyt sitten se ARVOSTELU edellisestä.. eli Fenrir on mielestäni toteutettu hyvin. Pidän erityisesti suteenviittavasta soljesta. Osaat laittaa rypyt ja varjostukset (toisinkuin esim minä), eikä naama näytä littanalta. Minua jäi ehkä hieman häiritsemään ylös kieroutunut katse, mutta toisaalta se on hyvä luomassa "hulluutta" ja pelottavuutta :)

JA HELI! ARCOSTELE MYÖS EDELLINEN TYÖ JOOKO :)

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2010, 14:45:00 kirjoittanut Gemmssy »
Siskoni uskoo, että pilvien keskellä mekin osaamme lentää. Jos taivalla ei lennä, sieltä putoaa, ja jos putoaa, niin kuolee. Mutta emmehän me voi kuolla, ensin meidän pitää elää vanhoiksi. Siksi me osaamme lentää pilvien keskellä.

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #186 : Huhtikuu 17, 2010, 14:54:26 »
Dippa daa, pitkästä aikaa voisin tehdä jotakin. Eli mulle Delacourin siskokset.

//EDITTO:
Animuja Delacoureja tämän linkin takana.

//edit again.. Ja seuraava piirtäköön sittenkin vaikka Lilyn ja Petunian yhdessä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2010, 19:09:48 kirjoittanut Sirii »
Ég á heiminn! :}

Poissa Röhkö

• Kasvatustieteen kandi
  • Vuotislainen
« Vastaus #187 : Heinäkuu 04, 2010, 10:15:50 »
Otan sitten tuon Lilyn ja Petunian, koska Gemmssy ei ehtinyt heitä tehdä.
Ja tässä se nyt sitten on,
Lily ja Petunia nuorena.
Työvälineenä lyijykynä. Tämä tuli tehtyä aika nopeasti, mutta olen tyytyväinen hahmojen ulkonäköön.

Minua seuraavalle siis DD:n perhe
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2010, 18:51:39 kirjoittanut Röhkö »
"Pants - like shorts, but longer!"

Poissa Méaway

• aivoton korpinkynsi
  • Vuotislainen
  • Pottermore: IceNox21601
« Vastaus #188 : Heinäkuu 10, 2010, 23:54:40 »
Minäpä nyt väsäsin tän, kun ei muilta tullut varauksia :)

Eli tässä Voro ja Norriska hieman amatöörimäisesti kyllä mutta innokkaasti :D
http://tinypic.com/view.php?pic=34zzu9t&s=3

Seuraavalle Ollivander, toivottavasti ei ole vielä ollut :)

" Take this sinking boat and point it home, we've still got time."-

winddy -> Méaway

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #189 : Heinäkuu 12, 2010, 23:31:33 »
Koska minulla on ylimääräistä aikaa tein listan jo piirretyistä hahmoista. Ihan vaan jotta elämä olisi helpompaa kun voi suoraan tarkistaa onko aihe jo piirretty.
Ja lisäsin listasin ainoastaan ne, jotka tosiaan löytyvät piirrettyinä tästä ketjusta. Joitain haasteita tuolla on, joihin ei löydy kuvaa, niitä en lisännyt (saa nyt nähdä jos jaksan kaivaa ne kaikki niin teen toisen listan täyttämättömistä haasteista).

TO OPERATE:
*Lista on aakkosjärjestyksessä, muttei mitenkään looginen.
*Useampia henkilöitä sisältävissä haasteissa henkilöiden nimet ovat satunnaisessa järjestyksessä. (Joten jos aiotte antaa seuraavalle haasteeksi esim. Ron + Hermione, niin tarkistakaa se molemmin päin, sekä Ron + Hermione että Hermione + Ron.)
*Lista sisältää (tai ainakin yrittää) henkilöiden suomenkieliset nimet. Joitain poikkeuksia lukuunottamatta, koska minulla ei ole mitään käsitystä keitä jotkut näistä henkilöistä ovat (olen minäkin fani!!) joten vain kopioin nimet suoraan haasteesta.
*Mikäli haaste on ollut tarkempi kuin vain henkilöiden nimet, olen pyrkinyt pitämään haasteen kokonaisuudessaan. Muutoin pelkät nimet.
*Nimet on eroteltu toisistaan '+'-merkeillä, ihan vain siksi ettei tule mitään paritusdilemmoja, ok? :D
*Lista löytyy spoileritagin alta, jotta tämän viestin pituus pysyisi kohtuullisena.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Siitä sitten vaan! Eikä enää yhtään Bill Weasleyta yksikseen tähän ketjuun, please, se löytyi haasteista jo ainakin kolmesti.

//EDITTO:
Pakko lisätä tuohon Tarun kommentiin viitaten... Joo, pyytäkää vaan sitä Billy Weasleytä, mutta olkaa kilttejä ja koittakaa keksiä edes vähän erilaisia haasteita. Musta kun on niin kovin turhaa jos samat haasteet pyörii vaan sata kertaa, kun voisi helpolla laittaa vähän erilaistakin. (esmes. laittakaa haasteeksi vaikka "Billy niitä pyramidien kirouksia purkamassa" mieluummin kuin vaan "Bill Weasley"...)
Sitä mä vaan, en mä halunnu dissata Billyä (tai muitakaa jotka on jo ollu). Ei saa ymmärtää minu kommentteja väärin. :}
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2010, 20:17:42 kirjoittanut Sirii »
Ég á heiminn! :}

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
« Vastaus #190 : Heinäkuu 13, 2010, 14:53:14 »
Pakko sanoa tuohon edelliseen viestiin, että totta kai saa samoja hahmoja laittaa haasteeksi, kuin mitä on jo ollut - muutenhan tämä ketju loppuisi jossain vaiheessa, koska ei ole enää ketään jota voisi piirtää. :p Joten siitä vain haastamaan vaikka Bill Weasleytä 4. kerran, jos sitä ei ole ollut pariin sivuun missään ja haluaisit nähdä hänestä vielä uudenlaisen kuvan.

Poissa Alexandra

• Kotitonttu
  • Vuotislainen
« Vastaus #191 : Heinäkuu 16, 2010, 15:18:20 »
Varaan Ollivanderin!

Valmistuu ihan pian :)

Tässä olis nyt mun Ollivanderini! Itse jotenkin tykkäsin että onnistui ihan hyvin - siihen nähen että tuo oli ensimmäinen mies kenet olen piirtänyt!

Vorosta ja Norriskasta: Pidin! Yksinkertaisuudessaan kaunis, onnistunut kuva. Hyvin paljon samannäköinen kun elokuvissa, eli oli tunnistettavissa! Tykkäsin Voron käsistä, ne olivat tosi hauskat, ja Norriskan silmät hohtavat ihanasti keltaisina. Ihanat vaatteet, ja Voron puhekupla nauratti :)

Seuraava saa piirrettäväkseen Draco Malfoyn itkemässä myrtin vessassa

//muoks// : Ahh, nyt tajusin yhtäkkiä mikä tuossa häiritsee tuossa minun Ollivanderissani. Tuo käsi. Se näyttää hieman irralliselta, se on ikään kuin väärinpäin :D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2010, 10:57:52 kirjoittanut Alexandra »

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #192 : Heinäkuu 25, 2010, 11:03:04 »
Muhahaaa!!!! (=minä) Enpäs olekaan pitkään aikaan mitään Potteraiheista piirrellyt... :-D Joskos se inspiraatio heräilisi... Nyt on tosin vähän kiireitä, joten voi mennä hiukkasen yliaikaa, mutta eihän sitä kukaan huomaa, ehei!

Hähää!! Eipä mennytkään!!! <-- Jaa,että menikö myöhään kuvan kanssa? Ehei, eeeei toki! Tuossapa nuo veljekset sitten ovat!  Mitäs tykkäätte...? Minusta ne onnistuivat kohtalaisen hyvin! Piirsin pitkästä aikaa taas mustavalkokuvan *korvia myöten lyijykynässä...* Seolikin mukavaa. Njää... Herrojen kädet ovat vähän mitä ovat... :-( Ja en sitten ota mitään vastuuta noista teksteistä. Kuten sanoin: meni myöhään :-)

Hmmm... Seuraavalle... Victor Krum jurottamassa (hehheh... XD)

// Jaa, kun tuosta nuo pari viestiä hävisi, niin minähän pääsen tänne kommentoimaan. :-) Ensinnäkin hra Ollivander on mielestäni hyyyyyyvin vaikea piirrettävä, joten nostan hattua jo valmiiksi. Ja kyllä kannatti; kuva on mukavan ollivandermainen. Velho näyttää niin hauraalta ja omissa maaiomoissaan oleilevalta ja kiinnittää kaiken huomionsa sauvaan, mikä on minusta hienoa. Jostain syystä minulle jäi hiukan ristiriitainen mielipide tästä... Jokin minua siinä häiritsee, mutten tiedä, mikä... Ehkä kuva on hiukan liian pelkistetty...? Kokonaisuudessaan mukavan utuinen! :-)

//Kommenttiaaaaaaaaah!!! ...Jooko? :-)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2010, 18:49:59 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Curiouser and curiouser
« Vastaus #193 : Heinäkuu 25, 2010, 12:18:16 »
okei, okei, kai minäkin nyt sitten tähän osallistun

eli seuraavalle:

koukkujalka jahtaamassa kutkaa

Muokkista//
tässähän tää mun Krumini sitten on. Älkää vihatko, se on suttuinen sillä piirsin sen mustekynällä.

http://brokenprofile.deviantart.com/gallery/#/d2us8wb

Katrionan piirros on upea! hihii, tuo sädekehä on hauska. Kauheasti tulee Ronis sääliksi:D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 06, 2010, 20:38:24 kirjoittanut metsän menninkäinen »
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #194 : Heinäkuu 31, 2010, 01:41:25 »
Siivosin topicista kaikki turhat viestit ja kaikki vuorokauden deadlinen ylittäneet varaukset.

Muistakaa vuorokauden varausaika, jos on oikein hyvä syy, niin pari vuorokautta käy (tai niin kauan, et aurorit ei ehdi huomata), mutta kymmenenkin päivää menee jo aivan liian pitkäksi, puhumattakaan kuukausista.

Ja yleisesti vielä, muistakaa arvostella edellisen työ!

Jatkakaa piirtelyä! ^^

*poistuu areenalta*

Zenzibar,
kuvataide-aurori
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Akromantella

• Sanahelinää
  • Aave
« Vastaus #195 : Elokuu 20, 2010, 16:38:22 »
Krum on krummainen (siis Krumin näköinen). Ilme näyttää juuri sopivalta Krumille. Pidän siitä, että kuva on omanlaisensa, eikä vain elokuvan version kopio. Toki pidän kopioistakin, etenkin kun ne on hyvin tehty. :)
Kuva on kivan iso eikä mikään kolme senttiä kertaa kolme senttiä piperrys. Olisi kiva ollut nähdä Krum väritettynä.
Väritykseen (vaikka kuva onkin mustavalkoinen, värittää voi silti) olisi voinut panostaa enemmän (esimerkiksi paita näyttää hitusen hutaistulta). Krum on kaiken kaikkiaan hieno, ja pidän erityisesti silmien katseesta ja nenästä.

Oma näkemykseni Koukkujalasta ja Kutkasta.
En ole mikään mestari piirtämään kissoja, joten jalat ja niiden sijainti vähän heittävät...
Kutka juoksi jo paperilta melkein pois, niin kiire sillä oli karkuun. :)

Seuraava voisi taiteilla Cho Changin tanssimassa joulutanssiaisissa Cedricin kanssa. Piirroksen pääosassa saa olla pelkkä Cho, Cedricille ei tarvitse piirtää kasvoja sen tarkemmin, kunhan ei näytä siltä että Cho tanssii yksikseen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2010, 17:41:29 kirjoittanut Akromantella »
Mutta ovi on lukittu ja avain syvälle haudattu.

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
« Vastaus #196 : Elokuu 20, 2010, 19:26:59 »
Voisin vaikka ottaa tuon Chon!

Sieltä he löytyvät. Olisin halunnut varjostaa sitä sun muuta, mutta tuli niin hurja kiire että menköön.

Seuraava piirtäköön sitten itse ystävämme Harry Potterin lajitteluhattu päässään.

Akromantellan Koukkis on hurjan suloinen ja pullonharjahäntä sekä seinään päin juossut olemus löytyy, mutta työ näyttää vähän sellaiselta luonnosmaiselta, viimeistelemättömältä. Kuitenkin sellainen Kutkantappomatkafiilis välittyy kivasti :--)

« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2010, 19:25:37 kirjoittanut pokep »
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #197 : Elokuu 20, 2010, 19:44:48 »
Voisin yrittää ton Harri Petterin piirtää :PP  

//Tässäpä teille Harri Petteri lajitteluhattu päässään :D Tykkään ite siitä hatusta xDD

Seuraavalle sitte... hmm... No jospa vaikka Madame Maxime ja hevosvaunut :DD (Olihan ne hevosia, vaikka oliki jättikokoa? xD)

//pokepin Cho on jotenki ihanan sarjakuvamainen :D Tykkään kyllä, värejä on käytetty, mut niillä ei oo mässäilty ja kuva on yksinkertaisuudessaan nätti :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2010, 16:36:16 kirjoittanut Zenzibar »
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa elyona

• Oraakkeli
  • Vuotislainen
  • piilevät piilevät piilevät
  • Pottermore: PhoenixDraconis88
« Vastaus #198 : Elokuu 20, 2010, 23:34:36 »
Varaan tuon Madame Maxime ja hevosvaunut -aiheen. :)

Seuraava voisikin sitten piirtää Lunan suojeliuksensa (joka oli siis jänis) kera.

//Myös minusta hattu on oikein hieno! Ja muutenkin piirros on hyvä, mukavasti saatu eri värien tuntua ja varjostustakin lyijykynätyöhön. :>

//Tässä on nyt vihdoinkin tämä piirrokseni: Madame Maxime ja hevosvaunut, joka on tosin hieman huonolaatuinen, koska mitkään kunnon [joo tosi kunnon laitteet, kun eivät edes toimineet.. :D] laitteet eivät suostuneet yhteistyöhön. Piirros (=kuva piirroksesta) on siis kameralla otettu. Mutta eiköhän tuo ole ihan tarpeeksi selkeä. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2012, 17:05:29 kirjoittanut elyona »
"In my life / Why do I smile / At people who I'd much rather kick in the eye?"

Poissa Mameha

• Peilijään uurtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #199 : Elokuu 21, 2010, 10:50:48 »
Haluan tuon Lunan suojeliuksineen.

// Valmis Luna löytyy täältä. Lopputuloksesta huomaa kyllä, miten vähän olen elämässäni piirtänyt, mutta halusin kokeilla. Eläimiä en ole koskaan osannut piirtää, mutta menköön nyt sitten :D Tein tuon tussilla, mutta en ruvennut välineiden puutteen vuoksi värittämään. Pupua ja sen jälkiä kastelin hiukan saadakseni "usvaa". (Surkean ohut paperini tietysti veti ruttuun...)

Seuraavalle soisin bestikset Sirius Mustan ja James Potterin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2010, 22:10:36 kirjoittanut Mameha »
Wow! We're identical!