Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14609 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa charmed

• Sourcream and onion!
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #150 : Elokuu 08, 2009, 21:41:18 »
Koukkis ja pahaa-aavistamaton Kutka. Sainpas tehtyä ja melkein aikarajan sisällä! 8)

Mietitäänpäs...
Uu, kyllä! Seuraavalle Vane, Romilda Vane!

Ai niin ja edellisestä; ihana! 8--------) Mahtava idea ja mahtava toteutus :--------D Ja onhan tuo söpökin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2009, 21:44:54 kirjoittanut charmed »
so then i was like AVADA KEDAVRA
and he was like *dead*

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #151 : Elokuu 09, 2009, 00:20:58 »
Minulle. :---)

KLIK
Siitä tuli hieman randomi koska en löytänyt kirjoista (lue: en jaksanut etsiä) hänestä kuvausta, jotenka piirsin randomin tytön joka tarjoaa Harrylle suklaata. Jiihaa.

//Koukkujalasta: Vähänkö söpö! Tosi kivasti väritetty, Kutkakin on suloinen. Hyvin olet onnistunut tussauksessa. Hieno!

Seuraavalle... Victoire Weasley.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2009, 23:07:16 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Cathy

• Vuotislainen
« Vastaus #152 : Elokuu 09, 2009, 08:34:36 »
Aww Victoire mulle!

Victoire Weasley
Melkein ajallaan :D No mutta. Tällä kertaa piirsin Victoirelle kiharat hiukset, yleensä piirrän suorat. Oikeastaan neiti näyttää tässä vähän liikaa Fleurilta minun makuuni, vaikka pisamat erottavatkin hänet äidistään. Tiedän, kuva on tumma, mutta jouduin valitettavasti kuvaamaan kameralla.

Romilda Vanesta: Mullakaan ei ole mitään mielikuvaa Romildasta kirjojen perusteella, joten minusta piirustuksesi näyttää ihan häneltä. Kiva työ, hieman yksinkertainen mutta se ei ole huono asia.

Seuraava piirtää James Sirius, Albus Severus ja Lily Luna Potterin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2009, 11:46:39 kirjoittanut Cathy »
Anything is possible.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #153 : Elokuu 09, 2009, 17:45:46 »
varaan Teddyn!
Tässäpä Teddy!
Hänestätuli aika rento kaveri ja myös hyvin suttuinen. Hiuksien pitäisi olla turkoosit, mutta miten ihmeessä olisin saanut ne sen väriseksi? Ja tuo kysymysmerkki oli tietysti ihan pakko tehdä :D

Seuraavalle teemaa mukaillen Scorpius Malfoy :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2009, 12:44:19 kirjoittanut tulppaanipenkki »
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #154 : Elokuu 09, 2009, 19:05:38 »
Varaan Scorpiuksen :> Ja tässä olisi kuva (sanokaa jos linkki ei toimi vaikka pitäisi kyllä toimia^^) :> Kamera vääristi aika paljon mutta eiköhän siitä ihan selvää saa (huomasin muuten juuri että päästä tuli liian iso ja kädestä liian pieni..:''DD No, mitäs tuosta..) :>
Klik!^^

Teddyn kuva oli aika kiva, tuo ''suttuisuus'' jotenkin sopi siihen :> Kaula näyttää aika ohuelta ja Teddy itse vähän jäykältä, mutta muuten hieno työ, kiva kun joku viitsii värittääkin kuvia^^

Seuraavalle tehtävänä piirtää kirjoissa esiintynyt bändi Kohtalottaret :p
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2009, 15:03:56 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
« Vastaus #155 : Elokuu 10, 2009, 00:28:34 »
Mulle Kohtalottaret!

Siinä Kohtalottaret, joista ei saisi velhorokkibändiä vaikka voissa paistaisi. Enkä tiedä ollenkaan onko ne naisia vai mitä kirjassa mutta saa kelvata. :__D

Scorpius on oikein luihun ja Malfoyn näköinen, kivasti piirretty. :) Mittasuhteet ehkä aavistuksen pielessä mutta mitäs pienistä.

Seuraavalle laulava velhotar Selestiina Taigor.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2009, 22:34:44 kirjoittanut pokep »
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #156 : Elokuu 10, 2009, 15:07:54 »
Selestiina minulle :p

Ja kas tässä Selestiina :p Tuli aika erilainen kuin piti, paljon nuorekkaampi :''DD Alunperin piti piirtää tusseilla, mutta en sitten löytänyt niitä mistään..:p

Wauu, pidin hyvin paljon tuosta Kohtalottarien kuvasta!^^ Ehkä se voisi olla vielä aavistuksen räväkämpi, mutta hieno se on noinkin, kiva kun hiuksetkin olivat tuollaiset silmiinpistävän väriset eivätkä perusruskeat^^ Bändin jäsenten ilmeet olivat hauskat :p

Seuraavalle Räiskeperäinen sisulisko!^^
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11, 2009, 00:54:41 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Oromaro

• Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #157 : Elokuu 10, 2009, 20:14:07 »
Räiskeperäinen sisulisko minulle :) Ja tässä tämä lisko tulee
Täältä löytyy

// Bad Girl, Selestiinassasi on jotenkin hyvin taian omainen tuntuma. Voisin kuvitella hänet jonnekin suurelle lavalle ja ihmiset kuuntelisivat haltioituneena mitä hän ikinä laulaiskaan.

Seuraavalle Armando Dippet kirkuu Phineas Nigellukselle
« Viimeksi muokattu: Elokuu 10, 2009, 23:24:43 kirjoittanut OroMaro »
OroMaro -> Oromaro

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #158 : Elokuu 30, 2009, 11:48:27 »
Oho... Olen uusi täällä ja ihan pihalla kaikesta... Tämä on eka kirjoittamani viesti, että jos jotain menin sähläämään, niin isot sorit kaikille! Kuitenkin; minä voisin tuon Nigelluksen ja Dippetin ottaa, että muutkin pääsevät piirtämään. :-)

Hmmm... seuraava voisi piirtää vaikka MORFIN KOLKON. Hehe...

Ainiin! Oli hieno tuo sisulisko.Väritys oli oikein hyvä ja minusta sisulisko oli oikein asiaankuuluvan "Yäääääääääk".

...

Anteeksi. "P.S. Koettakaa muistaa tuo vuorokausi-aikarajoitus". Olen tosi pahoillani, mutten kyllä tänäänkään ehdi tätä tehdä, mutta vannon vaikka rikkumattoman valan, että heti kun minulla on aikaa sen teen!!! Eli ennemmin tai myöhemmin se tänne ilmestyy. Tämän kuvan kanssa voi vähän kestää :-(, mutta tämän jälkeen kyllä rajoituksia noudatan!!! Anteeksi vielä kerran.

Noniin, tässä tämä kuva vihdoin on: http://www.aijaa.com/v.php?i=4791948.jpg
Sori, en tosiaan ole mikään tekniikan ihme... En osaa edes linkkiä väsätä, mutta tuolta se pitäisi näkyä... Sori...
 Hohoo! Onnistui sittenkin jotenkuten (linkki). *onnesta soikea*
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2009, 20:30:18 kirjoittanut Katriona »
"Pelkääkö jättiläistä uhmannut tyttö typerää kasiluokkalaista?"
    Jess Arons, Silta Salaiseen Maahan
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #159 : Elokuu 30, 2009, 14:37:48 »
Morfin Kolkko

Taisin kirjoittaa alkuperäiskielisen nimen väärin. En ole lukenut kirjoja englanniksi, mutta ajattelin pistää tämän kuvan muuallekin näkyviin (ehkä). En alkanut sitä sen enempää värittelemään tai varjostelemaan, koska tykkään enemmän tehdä pelkkiä line-artteja.

Seuraava saa piirtää Andromeda ja Ted Tonksin nuorempina.

P.S. Koettakaa muistaa tuo vuorokausi-aikarajoitus.

Edit. Katriona, en siis pelkästään sinua tarkoittanut! Anteeksi, jos ymmärsit asian niin. Täällä on paljon vanhempiakin viestejä, melkein kuukauden vanhoja, joihin ei ole tullut sitä kuvalinkkiä. Ymmärrän, jos ei ihan päivässä ehdi, mutta jos menee kuukausi... Kyllä vähän pitää osata hahmottaa, että kuinka kauan menee piirtämiseen/saako sitä nettiin/onko oikeasti aikaa.

Kuvasta. Väritys on ihana, pidän siitä tosi paljon. Tykkään myös elekielestä ja rakastan Nigelluksen ilmettä, se on täydellinen. :D

// Charmed, komea? Meillä on kyllä tosi erilainen käsitys komeasta, koska minun mielestäni tuollainen pääkallomainen lommoposki ei ole komea. :D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2009, 21:52:05 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Poissa charmed

• Sourcream and onion!
  • Vuotislainen
« Vastaus #160 : Syyskuu 05, 2009, 15:28:02 »
Varaus! 8) En kyllä tosiaan tiiä onnistunko piirtämään kahta näin kuitenkin haastavaa.. :D Mutta yritetään!

Seuraavalle Irkoroff!

muoks// Siinäpä he ovat! :D Panostin paljo paljo enemmän Andromedaan mutta eletään sen kanssa. Miehiä on niin vaikea piirtää. Aika hyvin kyllä vastaa omaa näkemystäni ko. hahmoista!

Niin ja se edellinen; ehkä liian komea minun makuuni :---D Mutta hienosti koneella piirretty! 8>
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2009, 21:56:03 kirjoittanut charmed »
so then i was like AVADA KEDAVRA
and he was like *dead*

Pinkutti

• Ankeuttaja
« Vastaus #161 : Syyskuu 05, 2009, 18:35:42 »
varaan irkoroffin (kirjotettiinkohan tollee 8D )

eli tässähän se on:http://i595.photobucket.com/albums/tt33/Pinkutti/skannaaminen0001-1.jpg

Ja seuraavalle aiheeksi Ron lemmenjuoman pauloissa
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2009, 20:16:49 kirjoittanut Pinkutti »

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #162 : Syyskuu 06, 2009, 10:49:14 »
Tässähän tämä Ron nyt olisi.                                                                                            http://s684.photobucket.com/albums/vv204/_ETOILE_/?action=view&current=P1010055.jpg
Läpällä tehty vaan et ei mikään unelma...

Ja seuraavalle Ruotsalainen Ruttukuono.
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Pinkutti

• Ankeuttaja
« Vastaus #163 : Syyskuu 06, 2009, 14:13:13 »
varaan ruotsalaisen ruttukuonon :D

joo tässähän se on, ei mikään kauheen hieno..
http://i595.photobucket.com/albums/tt33/Pinkutti/liiil.jpg
ekaks tein hienomman paperille, mut sit ei skannannut ni en voinu laittaa..

Ja seuraacalle aiheeks harry ja draco
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2009, 19:03:42 kirjoittanut Pinkutti »

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #164 : Syyskuu 12, 2009, 20:46:32 »
Draco ja Harry. Piirretty pilke silmäkulmassa ja kokonaan photoshopilla, joka (kuten kaikki voivat nähdä) ei ole vahvin lajini. Anatomia ottaa tänään suurta damagea. Mutta toivon että kuvan imelyys saa unohtamaan Potan naaman vammauksen! :--D

Ruotsalainen ruttukuono on todella hieno. Elävän näköinen, hieno ilme ja anatomia kohdillaan. Ainoa mikä häiritsee on varjostuksien puute.

Niin ja seuraavalle aiheeksi Molly ja Arthur heidän häissään!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2009, 20:50:56 kirjoittanut pokep »
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Suuri Johtaja

• Suuri Johtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #165 : Syyskuu 16, 2009, 19:43:57 »
Voisin varata Mollyn ja Arthurin!
// eli tässä Molly ja Arthur häissään. Kuva on tarkoituksella tuollainen piirrettymäinen, en yrittänyt tehdä ihmisistä ns. "aidon" näköisiä. Molly on aika söpö, Arthur ruma =D Taustaa en jaksanut väsäillä.

Dracosta ja Harrystä: Söpö kuva. Harryn hiuksissa on jotain vikaa, muuten kuva on hauska ja hyvä :) Draco on onnistunut ainakin hyvin ja tausta on söötti!

Seuraavalle... Vaikka Albus Dumbledore ja Minerva McGarmiwa!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2009, 21:15:42 kirjoittanut Suuri Johtaja »

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #166 : Syyskuu 17, 2009, 19:06:24 »
Mulle Albus ja Minerva!

Minerva ja Albus. Kuvittelin tämän tilanteen niin että nuori Minerva on hakemassa töitä Tylypahkasta ja Dumble on - no Dumble. ;--)

Molly ja Arthur vastaavat kovasti mielikuviani ja kuva on mukavan lämmintunnelmainen. :) Piirrustustyyliäkin voisi kuvata sanalla mukava ja kiva nähdä myös väriä!

Seuraavalle Narcissa ja Lucius Malfoy. (Voi olla että ovat olleet jo, mutta kahdentoista sivun selaaminen on ylivoimaista)
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2009, 20:16:05 kirjoittanut pokep »
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #167 : Syyskuu 17, 2009, 21:12:48 »
Minäminä!
Tulee luultavasti lauantaina. :--) <-- Joo niin varmaan. Ehe. Sori kun kesti näin kauan. Olen homepää. No tässä on. Keskeneräinen, ei luonnos mutta viimeistelemätön ja väritön.

http://minsvo.deviantart.com/art/Cissy-and-Lucius-138637273

Seuraavalle... Gellert Grindelwald.

//NIIN SITÄ EDELLISTÄ PITÄIS KOMMENTOIDA. :-D
Hihi hauska! Hauska on myös tyylisi piirtää, kun olen enemmänkin kuviasi nähnyt. Minkähänlaisia kyniä mahdat käyttää?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2009, 17:12:27 kirjoittanut Minsvo »

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #168 : Syyskuu 18, 2009, 09:55:11 »
Gellert Grindelwald mulle!

Siinä hän sitten on. Tuota oli oikein mukava tehdä ja onnistuikin ihan hyvin.

Lucius ja Narcissa on mukavalla tavalla itsensä näköisiä, tulee sellainen olo, että vaikka ne on ulkokuoreltaan niin khuuleja, niin silti ne rakastaa toisiaan ja näin. :--) Hieno on, osaat kyllä piirtää!

Seuraavalle sitten Grangerin perhe, eli Hermione ja hänen vanhempansa.

//Eikö Grangerit kelpaa kellekkään? :( Mii sou sääd
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2009, 22:22:27 kirjoittanut pokep »
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #169 : Lokakuu 21, 2009, 18:25:02 »
minä otan Avaruus Grangerit!

Seuraavalle tulee HIINOKKA!
Grangerit

Gellertistä: Rakastan kyllä Gellertin ulkonäköä. Kultainen kiharainen tukka! Henkii oikein 1900- luvun alkupuolen nuorukaisen komeutta. Värit miellyttävät silmää. Hauska tuo kaulus! Oikein onnistunut piirros.

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 23, 2009, 12:44:12 kirjoittanut Heli »
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #170 : Lokakuu 23, 2009, 20:00:09 »
Mulle mulle mulle!!!! (Hiinokka) Heh... Mitähän tästäkin tulee... (kauhistuttaa ajatuskin)

Oi, että tykkäsin noista Grangereista!! He ovat niin onnellisen näköinen perhe. Juuri tuollaisiksi olen heidät kuvitellut. Lisäksi väritys oli mielestäni todella taidokas ja pirteä. Ja varjostukset... Wau! *kateudesta vihreä!* Tykkään piirtotyylistäsi!
Joo, sori vaan, mutten kyllä mitään negatiivista löytänyt... (pahastut varmaan kovasti, mutta totta se on! ) :-)
 Minulla ei pitäisi mennä kovin pitkään (mutta kun minä olen kyseessä, niin... Eis itä koskaan tiedä.), mutta kirjoitan nyt tähän kuitenkin seuraavalle aiheen. Ööh... Hmmm... Nymfadora Tonksin kompuroimassa sateenvarjotelineeseen. Hehe.. En sitten vaikeampaa keksinyt... :-)
http://www.aijaa.com/v.php?i=5136413.jpg Tuossa olisi se Hiinokka. Ihan tyytyväinen olen. (en ole ennen piirtänyt. Tosin, jos Hagrid vielä tuota ruokkii se päätyy kyllä makkaratehtaalle... Läski. (toisaalta verrattuna ensimmäiseen versiooni - tämä on kolmas - se on oikein hyvä!) Heh!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2009, 22:19:12 kirjoittanut Katriona »
Katsokaa ja ihmetelkää!

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #171 : Lokakuu 23, 2009, 20:54:47 »
Minulle Tonks!

Tuossa teille Tonks joka on selvästi iloinen siitä että kompastuu jälleen.

Edellisen työstä, tuo Hiinokka on älyttömän hieno, asento ja väritys ja kaikki! Juuri sellainen kuin hevoskotkan kuuluukin. Ehkä sellaista arvokkuutta jäi puuttumaan, mutta se näyttää aika hurjistuneelta joten luulen sen olevan ihan tarkoituksellista, eli siitä ei voi sakottaa. Hyvältä näyttää! :)

Seuraavalle Voldemort ja Bellatrix Lestrange. Ja mielellään romanttisissa merkeissä, mä olen ihan varma että niillä oli jotain meneillään!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2009, 22:41:04 kirjoittanut pokep »
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Suuri Johtaja

• Suuri Johtaja
  • Vuotislainen
« Vastaus #172 : Lokakuu 23, 2009, 21:17:34 »
Mulle Voldemort ja Bella!!
// eli tässä nyt Voldemort ja Bellatrix. Aika kämäinen, en oikein keksinyt mitään mitä olisin niille tehnyt ;/

// Tonksista: Kivan näköinen ja hauskat värit. :) Piirustustyylisi on tosi söpö. Muuten ihana kuva, mutta Tonks ei näytä siltä että hän olisi juuri kompastunut. Mutta ei sillä väliä :P Hiukset ovat ihanat. (Sori vähän huono kommentti...)

Seuraavalle... Ksenofilius Lovekiva eli Lunan isä!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2009, 15:58:04 kirjoittanut Suuri Johtaja »

Poissa Heli

• Luihu
  • Vuotislainen
« Vastaus #173 : Lokakuu 24, 2009, 13:41:18 »
MINÄÄ ::DDD Olin itseasiassa muutenkin aikeissa piirtää tämän herran! Ei luoja tästä tulee hauskaa!!

Voldesta ja Bellasta:
Mukavan realistinen tyyli tässä työssä. Pidän erikoisesti Bellasta (tosin hänen Bon Jon Jovi tukka näyttää hiukan oudolta minun silmääni). Kuva voisi olla vielä tehokkaampi, jos Bella katsoisi Voldemortia. Pidän paljon siitä, että Volde on hiukan pois päin kääntynyt.

Edit: Niin unohdin aiheen! :--D Seuraavalle siis... Ginny Potter tyttärensä Lilyn kanssa.

Xenophilius
Arghh en kestä :''--D Tätä oli niin ihana tehdä! Varsinkin Xenon tukkaa oli niin hupaisaa tehdä! Tuli hiukan tontun näköinen kyllä... Nooh.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2010, 14:13:41 kirjoittanut Heli »
"That boy’s soul is not yet so damaged,” said Dumbledore. “I would not have it ripped apart on my account.”
“And my soul, Dumbledore? Mine?”

Poissa Katriona

• usvalyhty
  • Vuotislainen
« Vastaus #174 : Lokakuu 24, 2009, 22:27:59 »
Minulle!! (kylläpäs nyt innostuin piirtelemään!) :-)
Xenophiliuksesta: Mielestäni se on todella hieno! Mukavat värit ja sopivan höynähtäneen näköinen - vastaa kovasti omaa näkemystäni. Tosin kuvittelin herran tukkapehkon pöyheämmäksi ja itse Xenon hiukan pyöreämmäksi, mutta jokaisella omat näkemyksensä! Ja hieno on!
Mulla on taas vaikeuksia kirjoittaa sinulle rakentavaa kommenttia, Heli, kun en löydä mitään negatiivista! Tuo on epäreilua! Ärrin murrin!   Öööh... hmm... taustaa? En minä keksi!! Aaargh! Nyt riitti! Ei saa piirtää noin hyvin!!! *saa hepulin*
                                                        ...
Oho! Seuraavan aihe unohtui! (Minua ei pitäisi päästää näin väsyneenä koneelle!)  Juuh... Seuraava piirtäköön...Kelmit!
                                                        ...
Nonniin... Tuossa! http://www.aijaa.com/v.php?i=5144684.jpg. Toivottavasti saatte jotain selvää. Sitä tuli aika kauhea... (Mitä muuta voi olettaa, kun on lukenut koko päivän johonkin # % *:n matikan kokeeseen!? *Grrrr...*)

...
*Nyyh! Yhyy!* Vai ei kelpaa!? Voi teitä ihmisiä! ;-D Vaikka noin hienon aiheenkin annoin!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2009, 21:58:20 kirjoittanut Katriona »
Katsokaa ja ihmetelkää!