Kirjoittaja Aihe: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)  (Luettu 14728 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Nathaniel

• melkoinen kelmi
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • neitihaamu
  • Tupa: Luihuinen
HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« : Tammikuu 14, 2008, 23:31:37 »
Olen miettinyt, että meillä on keskustelupalstalla kuukaudenketju ja ficcareilla on omia juttujaan, joten miksei meillä piirrustelijoillakin voisi olla omaa aktiviteettia. Kyseessä on siis HP-taideketju.

Homma toimii niin, että jokainen arvostelee edellisen työn, piirtää oman tuotoksensa (josta vois myös kertoa muutamalla sanalla) ja antaa seuraavalle aiheen jonka piirtää. Varaus toimii samalla tavalla kuin kuukaudenketjuissa. Eli laitatte lyhyen merkinnän, että olet varannut tämän piirroksen. Sinun pitää kirjoittaa varaukseesi myös aihe seuraavalle, että vältämme turhaa odottelua. Aiheen tulee olla joku Potter-sarjan henkilöistä. Muistakaamme myös, että taikamaailma ei ole täynnä vain Harrya, Ronia ja Hermionea. Käyttäkää mielikuvitusta! Aikaa itse teoksen valmiiksi saantiin on yksi vuorokausi varauksen laitosta.

Boldatkaa seuraavalle annettu aihe. Siten voi helposti katsoa, mitkä hahmot ovat olleet suuressa huudossa ja mitkä ovat vielä näkemättä.

Itse piirrustustyyli on vapaa, käytät sitten lyijykynää, vesiväriä tai tietokonetta. Kuvan saa toteuttaa niin kuin haluat. Yksi päivä voi tuntua lyhyeltä ajalta, mutta yrittäkää kuitenkin panostaa piirrokseenne. Jos teette tietokoneella niin minun puolestani välttäkää yhdistelmää paintti+5min, kiitos.

Pyydän tarkkuutta toisen piirroksen arviointiin. Siihen pätee samat säännöt kuin muualla kuvataiteissa. Jos siis et ole vielä tutustunut Erityistä muistettavaa tästä osastosta, tee se kipin kapin.

Lainaus käyttäjältä: Zhenoa
Kommenttia ja kritiikkiä
Taiteilijat laittavat kuvia näytille saadakseen niistä kehittävää kommenttia, rohkaisua ja kritiikkiä. Sellaista ei ole "ihq ihq ihq"- tai "oiiiii vähänkx ihqihana kuva vähänksx osaat piirtää mä en ikinä osais miten sä oot ton tehny mä oon ihan surkee!! XD :))) :("-tyyppinen kommentointi. Hyvä kommentointi on sopivan kattava, selostaen katsojan näkökulmasta kunkin esillä olevan teoksen hyvät ja huonot puolet.  

Paras neuvo onkin antaa sellainen kommentti, jonka myös itse toivot saavasi. :)

Sovitaan myös, että kommentoiti todellakin jää vain edellisen kuvan kohdalle. Jos haluat sanoa sanottavasi myös jostain aiemmista töistä, lähetä taiteilijalle piristävä yskäri. Tänne laitetun kuvan voi lisätä myös omaan taidetopiciin, mutta tämä ei ole oikea paikka oman topicinsa mainostukseen.

Epäselvyyksiä voi kysellä minulta yskärinä. Samaan tapaan voi ilmoitella minulle, jos joku odottamasi kuva ei tahdo ilmaantua ajallaan. Minä olen sitten yhteydessä piirtäjiin.

---

Huom 6.6.
Eli tässä ollaan nyt menty ehkä hiukan liian kirjaimellisesti tuon hahmon nimeämisen kanssa. Ideana on, että samalla sivulla ei olisi kolme Harrya, mutta tottakai samaakin hahmoa voidaan piirtää. Ei se ole niin tarkkaa! :D Mutta on hyvä, että saadaan näitä sivuhahmojakin mukaan ja käytetään mielikuvitusta.

Tästä lähin voitte hiukan hellittää tuon valvonnan kanssa. :)

---

Huom 13.6.
Varaus, seuraavan aihe ja itse kuva tulevat kaikki samaan viestiin per yksi haaste!

---

Huom 30.4.
Monella on tuntunut olevan jonkilaista ongelmaa kuvan laittamisessa ja näkyviin saamisessa. Jos sinulla on tällainen ongelma, etkä Erityistä muistettavaa tästä osastosta olevista ohjeista huolimatta saa asiaa ratkaistuksi niin minulle tai muille kuvataiteiden auroreille voi laittaa kysymyksiä.

---

Tässä tulee minun aikaansaannokseni:
James Potter

Minä otin vallan aloittaa ketjun yhdellä lempihahmoistani James Potterilla. Otin mallia nuorempaa Jamesta esittävästä näyttelijästä Robbie Jarvisista, joka minusta on ilmetty rooliin, vaikka elokuvasta tulleet näytekuvat olivatkin kauheita. Tässä on siis James ilma koulupukua, rento T-paita yllään juuri sellaisena komeana (tai no malli ainakin oli komea) kuin olen hänet aina ajatellutkin. Huomaatte varmasti lasien puuttumisen. En ole oikeastaan koskaan osannut mieltää Jamesille laseja (mistäköhän tämäkin on tullut) eikä ne olisi mielestäni kuvaan sopineetkaan. Kuvassa tykkään erityisesti huulista, joita en ole oikein koskaan osannut piirtää.

Seuraava saa piirrettäväkseen... Krumin
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2010, 19:11:25 kirjoittanut Nathaniel »
If I'cant hear your heart beat, you are too far away

Poissa Herppa

• Vuotislainen
    • Pixbox
Vs: HP-taideketju (laitetaan kynä kiertoon)
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2008, 16:32:04 »
Nyt pitäs näkyä, sori tämä mokailu :(...

Krum
Skannaus ei ole koskaan pilannut töitäni tällä tavalla ja nyt se on haalentanut kuvan värejä ja tehnyt ihosta kummallisen näköisen. En kuitenkaan ole muokannut kuvaa koneella yhtään. Täällä kotona olevaan piirrokseen olen suhtkoht tyytyväinen, mutta tuohon koneella olevaan en.

Seuraavalle siis aiheeksi lempitoimittajamme Rita Luodiko.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2008, 14:34:57 kirjoittanut Herppa »
youtube.com: Harry Potter in 5 seconds

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2008, 12:19:03 »
Tässä siis tämä. Väritetty huonoilla puuväreillä ja skannattu ryttyisenä, joten ei ihan parasta laatua, mutta sille nyt ei voine mitään.

http://kurttu.deviantart.com/art/Rita-Skeeter-75009055

En saanut suorana linkkinä, joten tuosta sitten.

Ja... Seuraava saapi piirrettäväkseen Cornelius Toffeen.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2008, 12:22:37 kirjoittanut Momo »
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

korputin

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Helmikuu 01, 2008, 22:09:49 »
Kheh, tämä on muuten mainio idea. Pistetäämpäs vähän vauhtia myllyyn...

Ensin kommenttia Ritasta: Näpsäkän näköinen rouva. Puku on kauniin värinen, muutamat valkoiset (?kumitus-) jäljet pikkaisen pistävät silmään. Ritan tunnuskrääsät, sitaattisulan ja daily propethin olet kivasti pistänyt kuvaan mukaan. Punaiset korkkarit on jotenkin niin Ritamainen yksityiskohta. :) Anatomiasta ihan sen verran, että oikea käsi taittuu aika erikoisesta kohdasta, ranne on hieman turhan ylhäällä. Mutta jeespoks.

Cornelius Toffee

Olkaas hyvät. Ei ole mikään... tyylipuhdas, realistinen jne, toivottavasti silti kelpaa. En viitsinyt ihan hirmuisesti tähän panostaa, kun on niin monta omaa projektia menossa. Tjeeh... välineinä toimivat tavalliset 2B ja 6B lyikkärit, +ihan pientä hienosäätöä photarilla. Ja aikaa kului se 40 minuuttia, mutta saadaampahan ketju jatkumaan. (Älkää kiltit välittäkö siitä korvasta?) En oikein koskaan ole tykännyt Corneliuksesta, turha ylimielinen jätkä minun makuuni- siitä ilme. :)

Seuraava saa pahiksen, nimi on Lucius Malfoy.

//Täytyy sanoa että on kyllä mahdottoman nätti perhepotretti, Chii. :>
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2008, 20:52:05 kirjoittanut Secai »

Chii

• Ankeuttaja
« Vastaus #4 : Helmikuu 05, 2008, 21:06:10 »
Secai: Pidin erityisesti tuosta knallihatusta sekä Corneliuksen tuimasta ilmeestä. Olit saanut varjostuksen onnistumaan hyvin. Oikeastaan tämä on aikalailla sen näköinen, millaiseksi olin Corneliusta joskus kuvitellut. Hieno muotokuva!

Tämä ei ehkä _ihan_ vastaa antamaasi tehtävää, sillä kuvasta löytyy myös Narcissa ja Draco, mutta siis: Lucius nuorena miehenä Narcissan kanssa. Ei löydy sitä samaa kyynisyyttä, ilkeyttä, julmuutta mitä kuvittelisin hänestä myöhemmin sitten löytyvän. Kuva itsessään on pikainen luonnos mutta kelvatkoon nyt.
http://www.geocities.com/lehti2002/malfoys.jpg

Seuraavalle antaisin haasteeksi: Weasleyn kaksoset.

onkelmalapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Helmikuu 15, 2008, 20:31:48 »
Noh, pidän tyylistäsi piirtää. ^^ Vaikka sanot tuon levan vain pikainen luonnos, niin minusta se on hieno. ^^ Ja kuten sanoit, ei löydy sitä ilkeyttä ja kyynisyyttä. Tuo Luciuksen sauva on todella hieno. ^^

No tässä sitten olisi: Weasleyn kaksoset!
Ääh, ne eivät näytä yhtään kaksosilta. Ja en edes jaksanut tehdä taustaa. ( Laiska minä. ) Toivottavasti kelpaa. :)

Seuraava saa piirtää.. Hermione Granger ja Draco Malfoy - kuvan. ^^

//Psst! Edellisen raapustamaa piirrosta olisi suotavaa kommentoida. Lukee alkuviestissä. :) -Angel of death
// ah, onkelma pyytelee anteeksi sokeuttaan.*häpeää* Mutta kiittääYöfanin kommenteista. ^^,
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2008, 19:31:47 kirjoittanut onkelma »

Poissa Yöfani

• Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #6 : Helmikuu 16, 2008, 20:37:23 »
Ookkei..huomaa, että melko pikaisesti tehty työ, mutta silti ihan kiva. Tykkäsin. Pidin erityisesti kaksosten hiuksista, niin sympaattiset  :D Ehkä voisit piirrustaa lisää tuollaisia kivoja hiuksia. Muutenkin tuo kuva oli kyllä kiva, erityisesti hiusten lisäksi ne housut, olit piirtänyt hienosti housujen puntit. kasvot taas näyttivät melko hauskoilta, ehkä voisit koettaa piirtää silmiä yksittäin, mikäli piirteleyt useamminkin.

http://i183.photobucket.com/albums/x263/usvapupu/hermionedraco007.jpg
Siinä siis Hermione ja Draco. Dracosta ei oikein tullut näköistä, mutta toivottavasti ei haittaa. Hermione onnistuikin sitten jotenkuten. Tein molemmille koulupuvut. Tuo Hermionen solmio on sitten piirretty tahallaan vinoon. En jaksanut tätä väritellä enkä jaksanut ruveta taustaa väsäämään, vaan annoin olla tuollaisena. Ja saknneri ilkeänä meni väärentämään kuvan sävyä ja hermionen silmistäkään ei skannerin takia saa enää mitään selvää.

Ja seuraavalle: Professori Minerva McGarmiwa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2008, 14:07:07 kirjoittanut Yöfani »

Neili

• Ankeuttaja
« Vastaus #7 : Maaliskuu 08, 2008, 12:31:36 »
Hieno kuva! Hermione on jotenkin -öh- pyöreän näköinen...? Ja kravatti on lyhyt :D Muuten hieno :)

Varaan McGarmiwan :) Piirrän koneella, muttta mutta... tuskinpa haittaa ^^

McGarmiwa

Ja uusi aihe on

Lupin
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2008, 12:54:32 kirjoittanut Neili »

Poissa Kuromeru

• Vuotislainen
« Vastaus #8 : Maaliskuu 11, 2008, 17:14:42 »
Täytyy nostaa hauttua kaikille, jotka piirtävät koneella! Itse en osaisi. Ihanan kirkkaat värit, hiusten väri vähän mietityttää koska olen itse aina kuvitellut McGarmiwan hiukset harmaiksi, mutta tämähän on vain minun näkemys. Pidän eniten nutturasta! :) Ensi kerralla voit vaikka panostaa enemmän varjostuksiin, helppo tapa saada kuvaan enemmän syvyyttä.

Lupin

KVsta inspiroituneena halusin itsekkin taiteilla enemmän fanarttia, mutta kun en ole ikinä ollut kovin hyvä piirtämään. Kuva otettu kameralla, joten aika huonolaatuinen (ja alkuperäinen kuva on suunnilleen tikkuaskin kokoinen tuhraus). Ei tullut kauhean vanhan näköistä Lupinia, joten sanotaan että tämä on meikäläisen versio nuoresta Lupinista.

Ja seuraavalle Luna Lovekiva
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2008, 17:40:58 kirjoittanut Kuromeru »

onkelmalapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #9 : Maaliskuu 11, 2008, 21:53:40 »
Aww, söpö Lupin. ^^ Se todella näyttää nuorelta Lupinilta.( Minun mielestäni.) ^^ Jos vain olisit jaksanut kumittaa nuo apuviivat pois, oli työ ollut hienompi. Mutta on se silti hieno. ^^ Lupinin hiukset ovat söpöt. ^^ Mutta siis, tykkäsin. ^^

No siis, tässä tämä Luna sitten olisi. ^^'

Ja seuraava saa pirtäää.. *rummutusta*.. Peter Piskuilanin ^^
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2008, 10:20:39 kirjoittanut onkelma »

Poissa Croadhengel

• Vuotislainen
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2008, 18:33:30 »
Varaan Piskuilanin. (Mihinkähän soppaan olen lusikkani työntänyt? :D)

Huomautan vielä, etten osaa sitten yhtään piirtää :P

Piskuilan

Ihan hirveä tuo "piskuilan!" Siis oikeasti en osaa kyllä yhtään piirtää.. plaah..

Seuraavalle vaikka hmm.... Rymistyir / Scrimgeour

// muistetaanhan me edelliselle kommentointi jookos :) -Aod

Ai niin, muistin että olisin jo kommentoinut, mutta: Hieno Lunahan tuo on. Varsinkin pää oli minusta onnistunut, hieman ehkä olisi (vieläkin) saanut olla hullumman oloinen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2008, 21:21:39 kirjoittanut Croadhengel »
'Hermione kirkaisi. Musta ponkaisi seisaalleen. Harry Sätkähti kuin olisi saanut sähköiskun.'

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #11 : Maaliskuu 16, 2008, 11:58:59 »
Varaan..

Piskuilan oli minun makuuni hieman karmiva, mutta niin on elokuvienkin Peter. Rotta oli osuva taustalla. Värillä kuvasta olsi voinut saada ns. "elävämmän".

Tässä kuvani Rymistyiristä
Tosiaan ajattelin piirtää ihanuudella, Paintilla, mutta olen ihan suht tyytyväinen lopputulokseen. Vaikka käsin voisi saada huomattavasti paremman. Tältä näyttää minun Rymistyir, ainakin melkein, hiuksien piti olla erilaiset mutta en saanut niitä onnistumaan. Ehkä hän on hieman liian lempeän näköinen kuvassa.

Seuraava voisi piirtää Gilderoy Lokchartin
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2008, 12:15:10 kirjoittanut Indigo »
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Momo

• Varhain mummoontunut
  • Vuotislainen
    • Blogini
« Vastaus #12 : Maaliskuu 16, 2008, 13:16:43 »
Varaanpas tuon Lockhartin.

Rymistyiristä: minusta hän oli jotenkin hirveän nuoren näköinen, olisit ehkä saanut paremman lopputuloksen käsin? Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihan hyvä.

Tässä tulisi teille Lockhart (anteeksi, että kesti)

Tämä ei oikein onnannut, joten sovitaan että se on Lockhart ennen kirjoja, muistiloitsuja ja idioottimaisia hymypalkintoja.

Seuraava saa piirrettäväkseen herra rehtori Dumbledoren.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2008, 21:05:54 kirjoittanut Momo »
Minäpä rakastan sinua niin paljon kuin on matkaa täältä kuuhun ja takaisin.

Poissa Kafee

• Kahvikuppi
  • Vuotislainen
« Vastaus #13 : Maaliskuu 18, 2008, 21:22:45 »
varaisin dumbledoren

mielestäni tuo Lockhart näyttää vähän tytöltä :) mutta ei omassa piirrustuksessanikaan ole kehumista...

http://luisham.deviantart.com/art/dumbledore-80412646
se ei näytä dumbledorelta...
tämä on ensimmäinen työni koneella yleensä en piirrä koneella mutta nyt ajattelin kokeilla...

seuraava vois piirtää Siriuksen
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2008, 17:07:57 kirjoittanut luis »
Muumilimu 1,5 litran pulloihin! Kannatta käydä osallistuun...

Dust to Dust

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Maaliskuu 19, 2008, 18:34:35 »
Aika hauska tuo Dumbledoren kuva :D Vaikka onkin tehty koneella, niin aika hyvä silti tuo lopputulos.

Varaan Siriuksen ^^

Sirius

Seuraava aihe olisi sitten Ron/Hermione (sorry jos puuttuu omaperäisyys :P)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2008, 17:18:01 kirjoittanut Dust to Dust »

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Maaliskuu 19, 2008, 20:14:52 »
Varaan Hermionen ja Ronin!

Ron & Hermione

Anteeksi ruutupaperi, mutta piirsin sen kesken tunnin kun oli tylsää ja tuo piti saada piirrettyä. Paperi meni skannerissa vähän vinoon... ;D Ohops, onpas Hermionella iso pää.. No, ei voi mitään. Ihan ok..

Aijoo, seuraavalle vois tulla.. Pirtäkää vaikka Kelmit!
(on se nyt parempi kuin Mundungus minkä meinasin ;D)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2008, 13:57:59 kirjoittanut Mitsuki »

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #16 : Maaliskuu 22, 2008, 20:36:28 »
Varaan Ruaahin!

Ruaah joka on ruttuinen, ja skanneri teki siihen tuollaiset varjot.

Kyllähän tuo Natin kuva hieno on, mikäli tuollaisesta mangamaisesta tyylistä tykkää. Olisin kaivannut kuvaan värejä, ja kenties hieman iloisempia ilmeitä. Ja nauha missä nimet ovat on hieno. :)

Seuraavalle taiteilijalle:
Alastor "Villisilmä" Vauhkomieli
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2008, 13:37:39 kirjoittanut Mizza »

Mesmerize

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Maaliskuu 23, 2008, 17:30:41 »
Varaan villisilmän siis.

Ruaah oli hyvin nuoren ja ihmismäisen näköinen, mutta rakastin sitä lempeää ja auttamisenhaluista ilmettä :)

anteeksi viivästys, tässä minun Moody
http://i292.photobucket.com/albums/mm12/13thkiba/moody.jpg
anteeksi anteeksi tuhannesti kuvan suttuisuus, kamera teki tepposet ja kuoli enkä saanut parempaa versiota. Nopea luonnos Moodysta, ehkä hieman nuorempi kuin aluksi aioin mutta kovia kokenut silti. CONSTANT VIGILANCE!!

Seuraavalle tehtäväksi lankeaa Hiinokka aka Surkusiipi
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2008, 23:10:54 kirjoittanut Mesmerize »

onkelmalapsi

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Maaliskuu 24, 2008, 20:36:16 »
Varaan Hiinokan !

Minusta tuo Moody näyttää hyvältä. Siis, sellaiselta miltä minä hänet olen kuvitellut. Juuri sellainen rähjäinen ja salaperäinen. Totta, kuva on hieman sumea. Mutta hyvältä näyttää.
Huomaa, että kuva oli vain luonnos. Mutta jatka piirtäjän uraasi. :)

// nonih. Tässä tämä Hiinokka sitten olisi. ^^ *En tykkää tehdä taustoja, enkä tykkää värittää. ^^'*
Tuon toisen jalan pitäisi olla koukussa, mutta se on aivan ufon näköinen. o_O

Ja seuraava saa.. Fenrir Harmaaselän.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2008, 23:53:54 kirjoittanut onkelma »

Nessie

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Maaliskuu 25, 2008, 19:59:37 »
Ohh, Harmaaselkä minulle:> Ihmissusia, nam.
Arvostelen edellisen työn sen ilmestyessä....

Jepp. Paperi olisi voinut olla ehket jokin muu. Takajaloista tyksin:> Mut etujalat on eripariset mutta se maassa oleva on kiva. Vähän vahvuutta voisi olla niin toisi tunnelmaa mutta kyllä sen heposkotkaksi tunnistaa :D

...Ja kuvaa lisään piakkoin jolloin ilmoitan myös seuraavan aiheen...
Uups... Ehket olisi pitänyt sittenkin laittaa se aihe jo eilen. Mutta kuva on tässä. Harmaaseläksi sen piirsin mutta voi se tietysti jokin muukin ihmissusihukkanen olla.
http://s299.photobucket.com/albums/mm308/Katinkuvatus/Piirtelykset/?action=view&current=susihukkanen.jpg

Ja seuraavaksi joku voisi tuhertaa Norbertin!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2008, 22:06:04 kirjoittanut Dragonius »

Poissa Taru

• Kesäkettu
  • Sanomaton
  • *
  • ID 12 (Sessun vaimo)
  • Pottermore: BronzePhoenix3707
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #20 : Maaliskuu 25, 2008, 21:46:04 »
Laittakaa haaste samalla kun varaatte!

EI näin:
"Varaan!"

KYLLÄ näin:
"Varaan! Seuraava piirtää Oljon, Dobbyn ja Winkyn!"

Jos joku vielä varaa kertomatta seuraavaa aihetta, niin minä poistan varauksen julmasti ja varoittamatta. Kiitos lukemisesta!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2008, 22:13:09 kirjoittanut Taru »
Ilmamerirosvot tottelevat aina äitiään.
<AdamGibbon> (( Mun sydän hakkaa hirveän lujaa. ))
<CainGibbon> (( iik, iik, jännää jännää. o: ))

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Maaliskuu 28, 2008, 23:46:52 »
Minä minä varaan Norbertin!

Hm. Se on `nätti`. Näyttää vähän nuorelta harmaaseläksi, kuonosta kai johtuu. Väri sopii.

Jah seuraava piirtää Billin

Nobert
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2008, 12:06:07 kirjoittanut Bilius »

Poissa No Speed Limits

• Palleromaisen tanakka ja takakorkea<3
  • Vuotislainen
  • ...something beautiful...
    • Suomenlapinkoira Frodon elämää
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #22 : Maaliskuu 29, 2008, 12:25:24 »
Varaan Billin!

Tässä se Bill nyt sitten olisi. Nenä on mielestäni liian tumma... kummallista. Ei se paperilla näyttänyt tuollaiselta!

Kommentoin edellisen työn kun se ilmestyy.

Hmm... en itse oikein osaa piirtää lohikäärmeitä, joten olen ehkä hiukan huono sanomaan, mutta mutta... Silmästä tykkäsin! Kaula on jotenkin liian pitkä, se antaa hiukan thestralmaisen vaikutelman, mutta ei hätiä mitiä, kyllä tuo kumminkin enemmän lohikäärmeeltä näyttää!

Ja jatketaan Weasleyillä, seuraavalle Molly Weasley!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2008, 20:27:00 kirjoittanut Erkku »
...Tulepas Kalle tänne, ulos teelle, Kustaan ikkunan alle... ^^ Hauskaa vai mitä?

Erkku -> No Speed Limits

Ewestar

• Ankeuttaja
« Vastaus #23 : Maaliskuu 31, 2008, 16:13:04 »
Minä minä!! Varaan siis Petunian.

Molly Weasley. Ihan kiva. Näyttää kamalan laihalta ja nuorelta. Itse kuvittelemani Molly hipoo viittäkymmentä ja on vähän tukeva. Muuta millä tämä on piirretty?, näyttää vähän Paint-työltä. Ei siinä sinänsä vikaa, itse kun en osaa tietokoneella ylipäätänsä piirtää.

Sseuraava piirtää...Lucius Malfoyn Noh... Professori Oraven

Petunia
Antakaa minulle anteeksi nuo kädet...=O Joo siis kuvan ideana on se että Petunia on nuorena pöllinyt Lilyn taikasauvan.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2008, 15:06:51 kirjoittanut Bilius »

Poissa Rei Shimohira

• Nosferatu
  • Vuotislainen
  • Libera me domine.
« Vastaus #24 : Huhtikuu 02, 2008, 14:24:39 »
Minä nappaan Oraven.

//...mikä osoittautuikin odotettua huonommaksi ideaksi tajuttuani, etten muista herran ulkomuodosta juuri mitään. Muutin myös mieltäni tekotavan suhteen n. neljä kertaa enkä muistanut flipata sitä kertaakaan, joten toivon, etten pahemmin shokeeraa ketään. En ole varma, mitä tuossa on tapahtunut, mutta veikkaan angstisen Quinnin vedelleen vähän reippaammin tuliviskiä ja tajunneen kunnolla, että Voldemort todellakin elää hänen takaraivossaan.
Tässä se Orave nyt sitten olisi.

Biliuksen Petuniasta:
Kädet ovat tosiaan vähän väärässä paikassa. Olkapään pitäisi olla ylempänä ja kyynärpää on yleensä suunnilleen samoilla linjoilla alimman kylkiluun kanssa. Petunia on myös liian laiha (profiilikuvissa kannattaa muistaa, että ihmisen sisään pitää mahtua sekä keuhkot että takapuoli). Taikasauvaa pitelevä käsi on liian pieni (naisen käden pituus ranteesta keskisormeen on pikkaisen pidempi kuin matka leuasta kulmakarvoihin).
Mutta onnistuit vangitsemaan hyvin Petunian olemuksen, se on hienon luihu ja vähän hevosmainen ja näyttää siltä, että on luikkimassa karkuun. Tukka on myös hyvä, olen kuvitellut nuoren Petunian hiukset suunnilleen tuollaiseksi. Varjostuksia voisi lisätä, ne toisivat syvyyttä.

Seuraavalle langetkoon Durmstrangin ex-rehtori Igor Irkoroff.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2008, 18:40:04 kirjoittanut Rei Shimohira »
"I looked and looked at her, and I knew, as clearly as I know that I will die, that I loved her more than anything I had ever seen or imagined on earth. She could fade and wither - I didn't care. I would still go mad with tenderness at the mere sight of her face."

Fanitaidettani