Kirjoittaja Aihe: Sinun avattaresi? (Possessiivisuffiksit kunniaan!)  (Luettu 32141 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

teisha

• Ankeuttaja
Sinun avattaresi? (Possessiivisuffiksit kunniaan!)
« : Marraskuu 15, 2007, 20:20:33 »
Minun avatar on itseasiassa Elijah Wood poseeraamassa<3. Ja pidän siitä hatusta (haluaisin semmoisen) myös siitä että se on sillä tavalla vauhdikkaan näköinen, mutta ei hyppää silmille. Niin ja tottakai se että se pitää siitä hatusta kädellä kiinni, tosi cool.;>  Löysin sen netissää kun etsin Elijahin pientä kuvaa.

Eli mikä on sun avatar ja mitä se sinusta kertoo. Tell me...

// Huomautus aurorilta: Perustelkaa ne viestinne! Eli sen lisäksi, että mietitte, mitä avasi kertoo sinusta, mietitte myös miksi valitsitte juuri sen avattarin ja niin edelleen. :) Ei riitä, että kerrotte avanne olevan mehutölkki ja sen viestivän siitä, että pidätte mehusta. Kiitos.

//Exactly... ja kiitos kommenteista ;)
  -teisha
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2009, 23:42:21 kirjoittanut Lae »

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
  • Pottermore: HazelNight52
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Sinun avatar?
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2007, 21:11:27 »
Onko tästä jo keskusteltu jossain...? En muista, mutta minusta tuntuu että on.

Mutta meikäläisen avatar on synkänpuoleinen silmä. Se on kai surullinenkin. Minäkin olen joskus. Se kuvaa pessimismiäni. Ja se on mielestäni jokseenkin viekkaan näköinen. Minäkin olen, vaikka itse sanonkin. Ja silmä on kai susimainen, kun se on sudelle suunniteltu. Se kertoo minun susifaniudestani ja siitä, miten niistä pidän. Minusta tuo silmäni on kaunis ja se kuvaa myös sitä, että minä pidän silmistä. Silmät ovat kauniita. Niin ja... Itse tehty on tuo, leikelty vanhasta susipiirroksesta joka on viime talvena piirretty. Tausta mustaksi Paintilla ja Microsoft Photo Editorilla muokkailin gamma-arvoja niin että tuli mustempaa jälkeä. Ja avatareni on minulla käytössä muillakin foorumeilla, mm. Kahvihuone Mokassa, ja vaikkei deviantART olekaan foorumi, niin sielläkin käyttelen tätä avatarta. Oikeastaan voisin jo vaihtaa avattaren, mutten jaksa. Ja tästä on tullut jotenkin niin oma. En minä tästä voi luopua. Ainakaan vielä. :)

Muokkaan huomenna, nyt minut häädetään koneelta. Muokkasinn päivän myöhässä koska en koneillut eilen kuin atk-luokassa. Ja siellä en ehtinyt Vuotikseen. xD

~Moondancer (Vuokin ruhtinatar)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2007, 10:01:02 kirjoittanut Moondancer »

Poissa Urpo Spok

• Kosmisesti sitoutumaton
  • Ylihörhö
  • *
  • Boldly going nowhere
  • Pottermore: JinxLeviosa205
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #2 : Marraskuu 16, 2007, 02:10:42 »
Avatareista on ollut keskustelua aiemminkin, mutta minä ainakaan en sellaista löydä. Voinemme siis jatkaa tässä topicissa (ellei joku kyvykkäämpi aurori tiedä missä vanha on, vanha vanha löytyy täältä, sen uudempi versio on ilmeisesti kadonnut).

Ja jottei tarvitse ihmetellä mikä se avatar oikein on, millainen se saa olla ja mistä sellaisen saa, niin tässäpä vinkkiä:
OHJEITA/NEUVOJA: Avatarit
Näin teet avatarin Photoshopilla (rautalankaversio)
What would The Doctor do?

Poissa Jessie

• Sanomaton
  • *
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #3 : Marraskuu 16, 2007, 12:19:54 »
Jessie siirsi aiheen keskusteluista tänne muuhun viihteeseen. Keskustelu jatkukoon:)
♥ Pottereita vuodesta 1999 ♥
“Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2007, 15:46:50 »
Eh, nyt tulee melko pitkä ja sekava selitys tuosta oudosta avataristani ^^"

Pidän kyllä Karvisesta. Se on laiska (en minä ainakaan ole, en... o.o") ja vastailee hauskasti Eskolle. Sopii mun huumorintajuun ;)
Halusin siis Karvis-avatarin. Ei kun etsimään... Keksin laittaa Google-hakuun taikasanan avatar, ja jo löytyi pikkukuvia Karvisesta :) (toivottavasti en tehny mitään laitonta, mä kun en ole täysin varma siitä ^^")
Valitsin sitten tämän. Se kertoo aika hyvin musta, sillä (no niin, viiiielä kerran:) pidän Karvisesta. Tausta on sininen, ja minun lempivärinikin on sininen. Karvisen ilme on myös pelottavan paljon samanlainen, mitä munkin usein on ;D Juuri tuollainen hullu ja outo, kuten minä. Ja on minulla kaksi kissaakin, eli siinä selittyy se, miksi avatarissa on kissa :D Tuossa kuvassa ei siis ole mitään, mikä ei mitenkään liittyisi minuun.
Ensin ajattelin vaihdella sitä (löysin kyllä muitakin ihania ^^), mutta sitten huomasin kiintyneeni tuohon. Se on niin... huomiota herättävä, että löydän kommenttini nopeasti muiden joukosta. Sen kun rullaa alaspäin ja katsoo, koska tulee kirkkaan sinioranssinen läiskä vastaan ;D

Siinä se tarina, miten minä sain avatarikseni Karvisen, ja miksi minä juuri tuon valittin :)
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa Reta

• Kirotun lapsen odottaja
  • Vuotislainen
    • Todella vaiheessa -kirjablogi
« Vastaus #5 : Marraskuu 16, 2007, 18:45:06 »
Minun avatar on eräs niinkin vähäpätöinen sarjakuvahahmo kuin Roope Ankka.

Roope on minun yksi suosikkisarjakuvahahmoni. Hänellä on todella mielenkiintoinen nuoruus (Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2, kirj ja piirt. Don Rosa) ja hän on hieno persoona. Aku on vain laiska tunari, joka on jonkinlainen sterotypia nykyajan mukavuuksista nauttivatsa miehestä. Tupu, Hupu ja Lupu ovat täydellisiä penikoita (ainakin sudenpentutarinoissa) joten Roope on se josta tykkään. Saita, rikas, "tunteeton" ja arvostaa enemmän muistoja kun monen kuutioeekerin omaisuuttaan.

No, aluksi tämä avatar tuli minulle sen takia, koska se oli ainoa kuva jonka onnistuin monista vaihtoehdoista (joita en enää muista) lataamaan avattareksi. Mutta nykyään en voisi kuvitella minulla mitään muuta avatarta. Enkä aio vaihtaa, sillä itse ainakin tunnista vuotiksessa porukkaa juuri avattarien ansiosta, niin haluan että edesjoku tunnistaa minut :)

Sokerina pohjalla, tykkään nuista väreistä kun Roopella ei olekaan sitä tavallista punaista nuttua ja mustaa silinterihattua.
The adventures I enjoy are usually of the literary nature. -Henry Winchester

Miksi me ihmiset kaadumme?
- Jotta oppisimme nousemaan jaloillemme.

Yuri

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Marraskuu 18, 2007, 16:30:50 »
Minun avatarissani on Ayumu Kasuga, joka paremmin tunnetaan Osakana. Hän esiintyy Azumanga Daioh -nimisessä mangassa ja animessa, ja on lempihahmoni... Mitäs muuta... Muokkasin kuvaa Paintilla sen verran, että pienensin sitä (ja ihmettelin, että kuinka pieneksi se pitää oikein pienentää) ja vaihdoin värit käänteisiksi. Ainakin kyseinen ava on minulla vielä jonkun aikaa, mahdollisesti vaihdan sen...

Poissa Briette

• Vuotislainen
« Vastaus #7 : Marraskuu 18, 2007, 16:43:30 »
No mutta, mun avatarissahan on oma suuni. Joku pari vuotta vanha kuva jo, mutta tykkään siitä niin kovin kovasti. Käytössä se taitaa olla muuallakin. Ehkä se viestii ihmisille pienenpienestä angsti-minästäni. Nää, en mä tiedä. Ensin tuohon suunnittelin laittavan koko kuvan, mutta netokas kun olen, rajasikin pelkän suun.
Kenties se kertoo kiintymyksestäni vampyyreihin? Mielestäni siinä on myös ihanat värit, ne sopii hyvin tämän sinisen teeman kanssa jota käytän, ja on tottakai ilo katsella omaa avaa, kun se sointuu väreihin. 

Onhan mulla ollut muitakin avoja käytössä, mutta sitten tämä taas palasi takaisin pienen tauon jälkeen, jolloin Gerard on komeillut avassani.
i only show you what i want you to see

Mystica

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Marraskuu 18, 2007, 16:49:31 »
Mun avassani komeilee (tällä hetkellä) Tonks. (Kiitos siitä muuten Puistopululle =D)... Jooo, älkää kyykö miks, mutta se koko kuva ol niin söpö, että se oli pakko työntää joka paikkaan (Msn:n kkk:ks, tietsikan taustakuvaks, tänne avaks...jne...). Joo, en yhtään tykkään Tonksista, en. :)
Joo, eli kuvan sain Puistopululta, kun ranguin Remppa kuvii... *köh köh* Älkää kysykö kui! :)
Mutta, joka tapauksessa, koko kuvassa on sis Tonks ja Remus, mutta jos olisin pienentänyt koko kuvan, siitä ei olisi sanut selvää, kun se olisi pitänyt pienentää varmaan kakskyt kertaa pienemmäks mitä s kuva oikeesti on...

Poissa Nimue

• broccoli
  • Vuotislainen
  • I’m collapsing in stellar clouds of gas.
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #9 : Marraskuu 18, 2007, 16:57:18 »
Minun avalleni ei ole mitään erikoista syytä. Se on tuossa, koska tykkään siitä, ja siinä on kivat värit. Tytön ilme on tuommoinen unkesiva, mutta toisaalta myös semmoinen hellästi oikeaan suuntaan ohjaava. Ei sillä, että minä sellainen olisin, mutta tykästyin ilmeeseen. Lisäksi tuo kukka hiuksissa on kiva :D (Kiitoksia avasta Seatearille ;)
"You being all mysterious with your - cheekbones and turning your collar up so you look cool."

Poissa nostalgie

• Kaipuu
  • Vuotislainen
« Vastaus #10 : Marraskuu 18, 2007, 17:21:25 »
Pitihän minunkin tulla tänne pätemään avattareni huimia salaisuuksia.

Kuten varmasti jokainen tietää, kuvassa poseeraa Elvis Presley, aikamme komein ja kiistatta parhain rokkenrolli-kuningas. En oikeastaan tiedä, miksi päätin valita hänet avakseni. (Toisaalta, seinälippu ja taulu huoneeni seinällä kertovat jo varmasti olennaista, tykkään kun hän on esillä ;D)

Elvis oli nuorempana harvinaisen komea ja karismaattinen, ja Elviksestä otetut kuvat ovat ihanan vanhoja ja niissä on sitä aitoa rock'n'roll-tunnelmaa. Päätin valita mustavalkoisen kuvan, koska jotenkin itse miellän mustavalkoiset kuvat kauniimmaksi.
Lisäksi, tuossa kuvassa on jotenkin jotain kauniin eroottista - Elviksellä tuppasi olemaan sellainen jännä katse, ja tuo kuva korostaa sitä. Tunnepitoinen kuva, eikös vain.

Muuta tarinaa en avastani löydä - siinä on vain itse herra Presley. Rakastan hänen musiikkiaan, tarviiko sitä paremmin selitellä?

Poissa julkupuu

• Genrepoliisi
  • Vuotislainen
« Vastaus #11 : Marraskuu 21, 2007, 12:15:12 »
Minun avatarissani komeilee itse keskiyön herra Kristoffer Kalma. (Abarat -kirjoista, tietenkin) Itse olen sen väkertänyt ja pientä muutosta siihen tehnyt. Värit esimerkiksi, jos olette jossain Kalman kuvan nähneet tai näette. Lisäksi siihen on jollain tuhnubrusheilla laiteltu tuota punaista ja kuvaa on muutenkin tummennettu ja kuvan alkuperäisiä värejä on haalistettu myös.

Olen aivan lumoutunut Abaratin maailmasta ja jotenkin Kalma, vaikka pahis onkin, jollain lailla vetoaa minuun ja saa sympatiat puolelleen. (osittain ainakin) Myös herran suorastaan pelottava ulkonäkö vetoaa minuun. (Tätä en ymmärrä! miksi juuri kaikki pahikset vetävät minua puoleensa, mrrr.) Että sellaista. Aikaisemmin minulla on ollut joku puu avatarissa (koska nickissäni on puu, vaikkei se siinä tarkoita nimellisesti puuta, vaan se oli entisen poikaystävän antama lempinimi minulle) mutta jollakin muulla sitten olikin se avatarina niin vaihdoin sen. Hmm. sitten minulla oli sellainen avatar, jossa olin itse; pidin deathly hallowsia käsieni puserruksessa ja kädessäni oli H.J.P -"tatuointi". Mutta senkin vaihdoin, koska pelkäsin minun olevan liian tunnistettavissa siitä.
Only those who he loved could see the lightning scar. 4500!

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
Vs: Minun avatareni
« Vastaus #12 : Joulukuu 01, 2007, 21:51:34 »
Minun avatareni esitti aikaisemmin silmää, joka oli kaunis ja hyvin Surku, mutta ne yleistyivät täällä vähän turhan nopeasti. Yhtäkkiä joka toisen viestin vieressä oli silmä, bongasinpa joltakulta sen minun silmänikin, ja vaihdoin avaa.

Kuvassa siis komeilee puu alapihaltamme. Vekkuli, eikö? Vaaleanpunaiset kukat ja utuisen vaaleanvihreänkellertävä, vasta talviuneltaan heräävä nurmikko ja puunrunko ovat jotenkin suloinen yhdistelmä. Eikä väheksyä pidä sitäkään, että osasin tehdä avani ihan itse, ja siitä tuli oletettua kivampi. Avatarin valitsin, koska halusin kesäisemmän ja erottuvemman avan, ja olin onnistunut turmelemaan suurimman osan valokuvatiedostoistani... Tässä yksi harvoista jäljellejääneistä kuvista.

Tavoitteenani on suunnitella itselleni vielä joku muistettava ava. Sellainen, mikä jää mieleen :) Ei pomppivaa tai laulavaa! Ne ovat tyhmiä ja sitäpaitsi kiellettyjä...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2007, 14:10:31 kirjoittanut Surumielinen »
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli

Poissa Joku

• Vuotislainen
  • Pottermore: MarauderIce16727
Vs: Sinun avatarisi? (Possessiivisuffiksit kunniaan!)
« Vastaus #13 : Joulukuu 05, 2007, 01:00:08 »
Minun avattaressani komeilee Sirius, ja taiteilijana on toiminut iki-ihastuttava Tinaling. Ihan luvan kanssa latasin avattaria hänen sivuiltaan, jotka linkittäisin tähän jos ne löytäisin, mutta ne kai ovat hukkuneet netin syviin syöveriin. Täällä kuitenkin voi hänen töitään ihastella. Kyseinen kuva josta avattareni on, pitää paikkaa sydämessäni, koska se oli ensimmäinen Kelmi-fanartti jonka näin ja johon tietenkin tuoreena Kelmi-fanina rakastuin, olisikohan ollut vuosi 2002/-03. Elikkä tuolla on suurta tunnearvoa. Ja tietenkin Sirius on lempihahmoni, nyt ja aina.

Poissa Pöpi Profeetta

• Ennustelija
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • I see you...
« Vastaus #14 : Joulukuu 05, 2007, 20:05:33 »
No, tähän voisi vastata parhaiten näin. Yhdennäköisyys on huomattava, vai mitä? Kyseessähän on harvinainen karhulaji, jota tavataan kuvamuokkauksista, hyväksymismerkeistä, lapsien perässä juoksemasta ja Puuhamaasta. Tuntomerkkejä ruskea turkki, kahdella jalalla kulkeminen ja ilkeä hymyntapainen virne. Kanta elinvoimainen, metsästyslupia myönnetään kuitenkin vain harvoin, äärimmäisen vaarallinen, juoskaa pakoon, kiivetkää puuhun tai soittakaa poliisille tavatessa. Ruokavaliosta ei tietoa, oletettavasti kaikkiruokainen.
"That is not dead which can eternal lie
And with strange aeons even death may die"

H. P. Lovecraft

jensku

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Joulukuu 05, 2007, 20:23:04 »
Pidän erilaisista kuvioista. Ja liekit on ollut aina yksi lempi aiheeni. Se vain tuo niin lämpimän ja "coolin" tunnelman. Niitä autoja jotka on liekein koristeltu katson aivan suu ammoollaan. Se vaan on niin kiva juttu.

Laitoinpa hauksi liekit google kuvahakuun. Ei tarvinnut kauaa katsella, sillä jo heti ensimmäisellä sivulla komeili nämä liekit jotka ovat nykyään siis avatarinani. Ihastuin heti niihin ja minun oli pakko laittaa nämä, siilä tämän värit (oranssi, punainen ja musta) ovat lempi väreihini kuuluvia ja pidän varsinkin niiden yhdistelmästä. (päällä on nyt oranssi fleece).

Vedän tuon selostuksen uusiksi tästä samaisesta avatarista, sillä jotenkin on vuodessa mieli erilainen xD.
Edelleenkin pidän liekkien muodosta tuossa avatarissani. Myös värit ovat minusta hienot. Lisäksi tuo on helposti joukosta erottuva, jos vaikka sattuisin etsimään vuotiksesta jotakin kommenteistani.
Olen myös liian kiintynyt tuohon jo, en voisi vaihtaa sitä, sillä se tuntuu olevan jo minuun leimautunuy; Fod ja liekkiavatar. Siinä on yhdistelmä josta ei pääse hetkeen eroon.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2009, 16:50:27 kirjoittanut Fighter of dark »

Binni

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Joulukuu 08, 2007, 18:01:35 »
Minun avatarillani ei ole sen kummempaa merkitystä siihen miksi se tuossa on. Laitoin sen siihen koska pidin siitä, ja värit ovat jotenkin rauhallisia ja minua kuvaavia. Tykkään myös kukista, mutta se nyt ei ole tuossa sen takia. Eli lyhkäisyydessään satun vain pitämään siitä ja siksi se tuossa on :)

Kuva on muuten haettu googlesta sanalla kukka :) ja oli niistä kaikista kuvista mieluisin :)

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #17 : Joulukuu 10, 2007, 09:16:25 »
Tuskin lienee yltiöepäselvää, että minä pidän Lucius Malfoysta...? Ei kai hän muuten avatariini pääsisi.
Olen etsiskellyt jo jonkin aikaa uutta avataria Luciuksesta (minulla on niitä koneella ihan vain muutama...), josta ei tulisi pienennettäessä tyhmän näköistä. Tuo oli alunperin hieman isompi, ja siinä luki "Malfoy", mutta koon pienenemisen vuoksi teksti meni epäselväksi, joten leikkasin kuvan tuollaiseksi.
Aivan täydellinen. Monissa avoissa Luciuksella on tyhmä ilme, mutta tästä pidin.
Ei kai tämä minua kuvaa muuten, kuin että pidän hänestä eriiittäin paljon :)
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #18 : Joulukuu 28, 2007, 12:28:18 »
Minun avani... Oli ennen puolikas haltian naama, itse taiteilemani ja rajattu eräästä työstäni. Nyt vaihdoin sen. Tällä hetkellä siinä komeilee Mana, yksi maailma kauneimmista miehistä imo siis. Pidän ko. herran musiikista ja tyylistä kovasti. Nimenomaan tuo kuva hänestä tuli valittua, kun ei tullut pienentäessä sellaista nuppineulanpäätä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2009, 19:33:20 kirjoittanut Aiëdaíl »

Solidor

• Ankeuttaja
« Vastaus #19 : Helmikuu 02, 2008, 17:08:27 »
Avatarissani on Larsa Solidor, Final Fantasy XII- pelistä. Pidän hahmosta todella paljon, samoin kuin pelistä, joten oli pakko tehdä hänestä avatar.
Tämä kuva sopii mielestäni hyvin tähän pienempään avatarkokoon. Olen tehnyt myös avatarin 100x100-kokoon, mutta se ei sopinut yhtään siihen..
Tätä ei ole kamalasti muokattu. Pienensin kuvaa vähän ja laitoin tekstin. Ai niin, ja kontrastia on vahvennettu.
Mielestäni tämä on aika kiva, eikä ole ollut tarvetta vaihtaa.

Poissa Vilena

• Hirnyrkki
« Vastaus #20 : Helmikuu 07, 2008, 18:07:53 »
Minun avatarissani olen minä itse Hannoverin Herrenhausenissa Saksassa. Olin viime kesänä kaverini luona Saksassa, ja yhtenä iltana mentiin tuohon mahtavaan puistoon, jossa kaikki pensaat oli semmosia muotoonleikattuja ja symmetrisiä, onko se siis barokkia vai mitä? Joka tapauksessa, illalla kun tuli pimeää, syttyivät valot suihkulähteisiin, taustalla soi klassinen, tilanteeseen sopiva musiikki - ja minä ja kaverini tajusimme, kuinka mahtavia siluettikuvia saa tuota suihkulähdettä vasten :D Kuvat näyttävät paremmalta isompana kun silloin erottaa kaiken selkeämmin, mutta koska tykkään juuri tuosta kuvasta kovasti, ajattelin sen olevan loistava avatar. Ja niinhän se onkin. Siinä on paljon tunnelmaa, salaperäisyyttä. Se on henkilökohtainen eikä mikään valmisava, eli sitä ei pitäisi olla muilla ellei sitä joku minulta kopioi. Tykkään mieluusti tehdä avani itse, ja tämä oli hyvä jo siitä syystä, että sillä oikeasti on jokin tarina.
Humor me.

Poissa Steelsheen

• Narsissisti
  • Vuotislainen
  • not your girl
    • Imaginary
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #21 : Helmikuu 17, 2008, 00:54:37 »
Kas, olen aina onnistunut ajattelemaan Vilenan avan jonkinnäköiseksi kissansilmäksi tai jotain, pitäisiköhän taas uusia silmät :D

Oma avani on ollut minulla käytössä useamman vuoden eräällä toisella foorumilla - ensin joskus vuonna 2003 ja pari vuotta takaperin otin sen uusiokäyttöön. Vasta aivan muutama kuukausi sitten minulle selvisi, että kuva on saksittu jonkun Eddings-kirjan kannesta, en kyllä kuollaksenikaan muista minkä. Tätä avaa on tituleerattu suunnilleen uudeksi musteläiskätestiksi, niin monenlaisia asioita ihmiset ovat siinä nähneet. Oma suhteeni avaani on aika tylsä, tykkään värimaailmasta ja monitulkintaisuudesta, mutta mitään tarinaa tämän takaa ei löydy. Filosofisesti voin kai sanoa, että minä näyttäydyn eri ihmisille eri tavalla, kuten myös avani. Ja siinä on (ehkä!) vettä, ja minä pidän vedestä.
"If people don't know what you're doing, they don't know what you're doing wrong."

Poissa Pomeroy

• Siriuksen jalkavaimo
  • Vuotislainen
« Vastaus #22 : Helmikuu 17, 2008, 15:22:55 »
Aina ennen minun avatarissani on pällistellyt Ron Weasleyn naama tai oma naamani. Ron siksi, että se on yksi lempihahmoistani (iso ylläri varmaan). No joo, en tiedä miksi olen laittanu usein oman naamani. En sitä nimittäin rakasta :D Esimerkiksi viime avatarini jos muistatte, siinä olin minä itse aika julman näköisenä.

Tämän avatarin tarina on aika hassu. Mietin mitä painaisin paitaan, mutta sitten meni hermot kun en löytänyt mitään kiinnostavaa ja päätin katsoa Populäärimusiikkia Vittulanjänkältä (Popular musik från Vittula) ja näin eräässä kohtauksessa ihanan julisteen, jossa oli pieni lapsi ilmeisesti vilkuttamassa. Otin kohtauksesta kuvan. Paita odottelee vielä tosin valmistustaan, mutta päätin pistää sen söpön lapsen pään tuohon avatariksi. Omaa nimittäin ei jaksa aina katsella :D
Tekijän oikeudet elokuvalle ja sen julisteen tekijälle, joka on aika piilossa toistaiseksi :D
\\\\\\\"Suurin aarre on ymmärrys rajaton\\\\\\\"

Poissa Sardiinimies

• Mursuli
  • Vuotislainen
« Vastaus #23 : Helmikuu 20, 2008, 14:25:26 »
Minulla on vahasta tehdyn koukkujalan kuva, (Hermionen kissa.) koska pidän kissoista ja se näyttää kivalta. Valitsin sen siksi, koska yleensä täällä harvoin näkee taikaotusten tai henkilöiden lemmikeiden kuvia. (oikeastaan en ole nähnyt vielä yhtään.)

akinnah

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Helmikuu 20, 2008, 15:04:34 »
Jaa-a. V for Vendetta -leffasta ihana V. Minulla oli joskus V -ihkutuskausi meneillään ja silloin löytyi sopivasti tuollainen pikkuinen kuva... jostain. Kun en jaksanut sitä entistä, jossa oli kelmien kartta. Kai tuonkin voisi muuttaa, mutta edelleen tykkään siitä ja tuollaisia pieniä löytää niin harvoin. Ja kun itsellä on niin huonot ohjelmat tässä koneella, niin ei ole tullut tehtyä.

Ja V on yksinkertaisesti liian ihana poisheitettäväksi.

Poissa Ladyelisabet

• Potteriksi myös kutsutaan
  • Vuotislainen
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2008, 15:12:38 »
Kuvassa olen minä, ikivanha webbikamerakuva ajalta kun sain talviviittani tehtyä ja keksin että nokkahuilun putsaustikku voisi muistuttaa riittävästi taikasauvaa. Olen kuvassa riittävän huonosti ja hyvin tunnistettavissa, että uskalsin laittaa sen :)
'Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love.' - Albus Dumbledore

Poissa KP

• Helmiäislehti
  • Vuotislainen
  • Dracon hyypiösisko
« Vastaus #26 : Helmikuu 21, 2008, 12:06:38 »
Minun avassani on tuollainen söpö, itkuinen Lucius. Deviantartissa on erään Makanin piirtämä sarjakuva, jossa Lussen isä kertoo pojalleen, että tämän hevonen (nimeltä Snaky) on pistetty teuraaksi. Joku oli piirtänyt tämän sarjikseen perustuvan söpön avan, jonka kävin sitten pölläsemässä.

Ava kertoo minusta sen verran, että rakastan tuollaista vähän kieroa, surkuhupaista huumoria.

Nykyinen avani on Severica Slutherin Queenistä, ihan omin kätösin taiteiltu koko höskä :)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2012, 16:18:17 kirjoittanut KP »

Poissa Indigo

• Zera
  • Vuotislainen
  • Nidsi nuikuu <3
« Vastaus #27 : Helmikuu 21, 2008, 19:54:41 »
En enää muista avatarini nimeä.. Se on mielettömän söpö toisin kuin minä. Se kertoo kuinka pidän kaikesta pienestä "krääsästä", söpöstä ja Japanihenkisestä meiningistä ja tavaroista. Sekä animesta että mangasta.. ='))

Toisaalta avani näyttää hieman päästään vajaalta kuten minäkin. Ja valmis kaikkeen uuteen niinkuin minäkin... ='))
Lyhyt ja ytimekäs... ='))
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Poissa Mega

• Vuotislainen
« Vastaus #28 : Helmikuu 28, 2008, 19:44:26 »
Ensin avanani oli se kynttilä ja Cedricin nimi siinä yläpuolella, kuvasti minua koska silloin vielä pidin itseäni puuskupuhina ja Cedric kuvasti puuskupuhin tunnusominaisuuksia ja oli aina ollut lempihahmoni. No - innostukset menivät ja vaihtuivat - vaihdoin avani Korpinkynnen tupalogoon, joka kuvasti minua siinä määrin että pidän itseäni Korpinkyntenä, älykkäänä ja teräväpäisenä.
Sitten menin Avatareja vuotilaiselle - topicciin kerjäämään itselleni joko Angelina Johnsonista, Katie Bellistä tai Cedric Diggorysta avataria, kokoa 64x64, luonnollisesti.
Sitten yksi ihana tyyppi tuli ja teki kerrassaan mainion avatarin Cedricistä, jonka otin tietysti oitis käyttööni, ja nyt käytän sitten sitä. Kuvastaa sitä, että Cedric on yksi lempihahmoistani, ja ihailen hänen tiettyjä luonteenpiirteitään.

Poissa Huhutar

• Reservi
  • *
  • Henkilö, jota ei tunnista ilman teekupposta
    • Livejournal
  • Pottermore: dustpatronus46
« Vastaus #29 : Maaliskuu 02, 2008, 22:03:26 »
Avatareni on minun itse ottama valokuva Oulun vappuaaton meiningeistä keväänä -09. Taivas oli kauniin vaaleanpunainen ja juuri sulanut meri kruunasi kaiken. Oulun yö on aina todella kaunis, kun meillä on niin ihania siltoja ja soliseva meri. Avattaressani on lisäksi pikkuisia teinejä vappumeiningeissä, mutta heitä ei kuitenkaan kuvasta voi tunnistaa. Mutta kivojen värien takia avattaren tästä kuvasta tein. Lisäksi ehdin jo kyllästyä vanhaan kuvaan, missä minä olin itse. Lisäksi plussaa tuo tietysti se, että tätä avaa ei ole kenelläkään muulla. :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2009, 23:45:42 kirjoittanut Huhutar »

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
« Vastaus #30 : Maaliskuu 06, 2008, 19:56:30 »
Minulla on ollut todella, todella kauan Roswellin alkutunnuksesta otettu kuva Lizistä ja Maxista. Vaihdan avatariani, erityisesti tällä foorumilla, erityisen harvoin ja siksi valitsen sellaisen kuvan, josta todella pidän. Aiemmin minulla oli violetti enkeli ja sen jälkeen Titanicin Jack ja Rose, mutta nyt olen pysyttäytynyt tässä kuvassa, joka on kaunis ja aivan upeasta sarjasta ja vielä upeammasta parituksesta. Kuvassa on myös pieni teksti, joka ei tässä koossa näy kovin hyvin. Siinä kuitenkin lukee yksinkertaisesti Destiny.
Pakko on paras muusa.

Poissa Astral Romance

• Vuotislainen
« Vastaus #31 : Maaliskuu 08, 2008, 22:19:59 »
Minun avatarini on suosikkiyhtyeeni Nightwishin levyn Century Childin kansikuva. Selitys: Alkuperäinen nimimerkkini Vuotiksessa oli Century Child. Jouduin vaihtamaan sen, sillä se muistutti liikaa toista nimimerkkiä (Mutta eipä haittaa enää, tykkään tästä ehkä opa hiukan enemmän). Kuva kuitenkin jäi, sillä Century Child on upea albumi, ja kansikin on hieno. Tosin niin ovat kaikki NWn kannet, mutta Century Child, Oceanborn ja Once taitavat olla henk. koht. suosikkeja :)

Astral Romance

Kaiten

• Ankeuttaja
« Vastaus #32 : Maaliskuu 09, 2008, 17:42:22 »
Minun avassani on JUN (ex-Phantasmagoria, nyk. attic) ja itse olen avani tehnyt. :3 Sama avatar löytyy myös 100x100 koossa, eli josta alunperin tuon pienensin. Tuli ehkä hieman suttuinen pienennyksen jälkeen, mutta pidän siitä (enemmän kuitenkin normaalissa koossa... x>).
Ja JUN siksi, että miulla on tällä hetkellä kauhea ikävä Phantasmagoriaa... *huokaus* Ja tietysti, koska JUN on mahtava kitaristi ja näin ollen myös yksi lempikitaristeistani. Ja onhan hänellä myös ääntä laulaa! ^^
Joten siksi JUN on avassani... :>

Poissa Larten

• Anarkisti tarhatäti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: Nimbuspumpkin12006
« Vastaus #33 : Maaliskuu 09, 2008, 18:32:51 »
Tällä hetkellä avassani on asennejätkä, elikkäs Alexi Laiho. Kuvan valitsin just sen takia että cob on nam ja laiho myös. ;)
Kuva on melko pieni, joten laihon ilmettä siinä ei kovin hyvin näy. Mutta se ilme, se on jotenkin sellainen että minun on pakko jäädä aina katsomaan tuota kuvaa.

Avaani en vaihda kovinkaan usein, tämä on itseasiassa muistaakseni vasta toinen joka minulla on vuotiksessa ollut. Minulla oli ajanjakso, jolloin en käynyt täällä oikeastaan yhtään, joten halusin hieman päivittää omaa profiiliani, joten vaihdoin tämän. Tämä ava sitten varmaankin pysyy jonkin aikaa. :)

//muokss. Nyt vaihdoin sitten avan taas. Tuosta ei välttämättä saa hyvin selvää, mutta se on kumminkin akustinen kitara jota minä ja mun frendi just rämpytetään. Meidän sormet siis näkyy tuossa. :D Kuva otettiin joskus vuonna nakki ja peruna, niin vanhojen hyvien aikojen muistoksi vaihdoin sen. ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2008, 10:24:25 kirjoittanut Larten »
Jos sanon että taivas on musta
se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja
jos sanon että maailma ei pyöri
se ei silloin pyöri, jumalauta

Poissa chérupei

• Chinese Mushroom
  • Vuotislainen
  • no limits
« Vastaus #34 : Maaliskuu 09, 2008, 19:08:45 »
Minun avassani on yksinkertaisesti kesken jätetty palapeli. Kuva on itse ottamani ja muokkaamani. Idea lähti Christina Aguileran Beautiful-biisistä, jossa on se "Left the puzzle undone"-kohta. Ensinnäkin jo sillä biisillä on ns. tunnearvoa. Kuuntelin sitä joskus ajat sitten kun oli vaikeaa ja sen avulla opin että musiikki auttaa suruihin (ainakin minun murheisiin, muista en tiedä) ja jollain hullunkurisella tavalla tuo keskeneräinen palapeli kuvaa minua, koska onhan elämäni vielä kesken ja paljon kokematta sekä näkemättä. Lisäksi tapanani on jättää asioita kesken. Valitsin sen koska se on ehkä onnistunein kuvani kautta aikain (olen surkea valokuvaaja) ja palapeliavoihin en ole törmännyt ainakaan näin nopeasti ajateltuna koskaan. On kiva erottua joukosta.
I'd love to just give in,
I'd love to live this lie.

Onyksi

• Ankeuttaja
« Vastaus #35 : Maaliskuu 09, 2008, 21:22:45 »
Juu, minun avatarissani komeilee saksikäsi Edwardia näyttelemä Johnny Depp.
Päätin valita juuri tämän avatarikseni, koska rakastan kyseistä elokuvaa, se on kaikkien aikojen toinen elokuva, joka sai minut itkemään (Titanic on se ensimmäinen.). Pidän kaikista Tim Burtonin ja Johnny Deppin yhteistyöllä tekemistä elokuvista, mutta Saksikäsi Edward on suosikkini ikuisesti.
Pidän myös kuvan väreistä ja synkkyydestä.

Poissa talitintti

• Vuotislainen
  • Skeptinen pessimisti
« Vastaus #36 : Maaliskuu 11, 2008, 20:37:45 »
Minulla on nykyään käytössä toinen pitkäaikainen ava. Ensimmäinen oli sellainen punainen kynttilä ava. Nykyisen avan olen itse muokannut ja siinä on Willin ja Elizabethin miekat ristissä kolmannen PotC elokuvan lopusta. Vaihdan avoja foorumeilla harvoin ja tahdon niiden olevan sellasia mitkä ovat minun näköisiä. Will ja Elizabeth fanina valkkasin tuollaisen avan josta voi tajuta, että sen käyttäjä fanittaa tätä paria, mutta jos ei ole Pirates elokuvia katsonut hän tuskin yhdistää avaa mihinkään. Lisäksi ava on minusta kaunis. :)

// Muutin avaksi oman muokkaamani Ron ja Hermione avan. Ava on pienuuden takia ehkä hieman sekava, mutta itse pidän siitä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2008, 15:27:08 kirjoittanut talitintti »
Kirk: My Nikon is state of the art. Max: Oh, I've got a Nikon too. It's an N64 with 3D matrix metering, 35 to 210 zoom. What have you got? Kirk: It's a Nikon. (Gilmore Girls)
---
Rory: I just don’t want to be queen. Tristan: Me either [pause] King - I don’t want to be king. (Gilmore Girls)

Poissa Odey

• miss marauder
  • Vuotislainen
  • I think I need a HUG <3
« Vastaus #37 : Maaliskuu 15, 2008, 18:15:11 »
Omassa avatarissanihan komeilee toinen Weasleyn kaksosista huispausvarusteet päällään. Kuvassa on pienenä tekstinä (mikä ei kuvan pienentämisen takia juurikaan näy) "I think I need HUG <3". Rakastan tuota Fredin (tai Gerogen) ilmettä, mielestäni se on älyttömän suloinen, ja mielelläni menisin halaamaan kyseistä heppua ;D.

Valitsin tämän avatarin siksi, että Weasleyn kaksoset ovat ehdottomasti yksiä lempihahmojani, ja muistutan itsekin luonteeltani heitä.
Some days just have more memories than others

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
« Vastaus #38 : Maaliskuu 24, 2008, 12:44:18 »
Muokkasin tämän viestin kokonaan uusiksi kun avakin vaihtui niin moneen kertaan..^^ Nyt siinä on ihana Gene Simmons, suurin idolini, eikä muuten varmasti lähde pois! x) Ei ei, never :p Tätä ennen avassani oli kaikenmaailman tumasävyisiä juttuja :p Pidin niistäkin mutta tällä avalla on tunnearvoa ja merityskin(varsinkin kun olen surkea muokkaamaan kuvia ja muokkasin tämän kokonaan itse! *ylpeä*) x) Gene Simmons on lempibändini Kissin basisti, demoni ja ilmiselvä pahis >:) Sen lisäksi pidän tummista sävyistä, pahiksista ja oikeastaan kaikesta mitä tuossa kuvassa on. Siinä on sitä miksi minä vielä joskus haluan ja se kuvaa todella hyvin minua x) Minä <3 avani x)

- Bad Girl -
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2009, 19:47:42 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Youre

• Ankeuttaja
« Vastaus #39 : Maaliskuu 27, 2008, 20:27:35 »
Minun avatareni on Harryn suojelius, uros hirvi. Jotenkin vaan rakastan tota avaa, aw. <3 Otin joltain sivustolta mistä sai ottaa, ja oli muutenkin tosi paljon avoja eri aiheista. (: Jotenkin toi avatar vaan kuvastaa sitä, että pimeimpinäkin aikoina on myös jotain valoisaa ja suojaavaa. Jotenkin niin tumma, mutta kuitenkin niin valoisa. Avataressa lukee "I'll be there", ja sen voi jokainen kuvitella vähän miten itse tykkää, mutta minusta siinä vain on jotain sanomaa. :)

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #40 : Huhtikuu 06, 2008, 11:01:49 »
Hahaa. Kiva aihe. Valitsin avatarini siksi, koska se pisti silmään enkä keksinyt muuta... On se kyllä ärsyttävää, kun jotkut huomauttelee (tai no, ei ole nyt kukaan huomautellut, mutta kuitenkin) että Ai täällä on luihuinen. Voin sanoa, etten todellakaan ole luihuinen, tai enpä tiiä... Oonhan mä aika ilkee, muhahaaa.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #41 : Huhtikuu 07, 2008, 17:15:24 »
Siis, no, avatarini on ihan selkeästi hippokattimuskarvaistus-olio, eli se kuuluu- NO EI. Kyllä se on vaan jostain pöllitty mutta söpö kumminkin. Valitsin tuon siksi koska se on niin hellyyttävä, ja ilme on sama kuin minun peruslukemilla. :D Värikin on ihan kiva, vaikken vaaleanpunaista mitenkään fanita.

MUOKS.

Siis, vaihdoin Daniksi koska oli niin nappi homma. Kavereilleni aina samaan tyyliin 'okei' ja tuo sormien asento. Väri ja kontrasti ovat myös hyvät ja siinä samassa Dankin.

MUOKS.

Nyt on itse Helena Bonham Carter. :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2008, 10:34:29 kirjoittanut puolipro »
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Lemmonleikko

• Tom
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Soulshine!
    • Herra Hahmo
« Vastaus #42 : Huhtikuu 20, 2008, 23:20:11 »
No niin. Kunniakas ja perinteinen Ronnie van Zant -avatarini vaihtui, alkujaan aprillipäivän kunniaksi, legendaarisen Dopefishin kuvajaiseksi. Sitten tykästyinkin tuohon Douppikseen niin, etten jaksanutkaan vaihtaa sitä pois. Sillä jos Ronnie van Zant oli kova jätkä, niin kyllä vaan on Dopefishkin. Lisäksi sen älynlahjat ovat lähempänä omiani (ainoa sen tuntema ajatuskulku on: "Ui, ui. Nälkä. Ui, ui. Nälkä."), ja ilmekin kuin minulla kovin usein - ainakin niiden mielestä, joita en suuremmin miellytä.

Porukka rupesi kuitenkin kitisemään, ettei minua enää tunnista avataristani. Korjautin asian kuvankäsittelytaitoisella kaverilla, ja kun lisäsin tavaramerkeikseni muodostuneet pitkän tukan ja lierihatun Dopefishille, lopputulos näyttää jo erehtymättömästi minulta itseltäni. Jos laittaisin tuon kuvan julisteeksi seinälle, luulisin joka aamu, että omistaisin peilin.

Ihan kuriositeetteina: Dopefish-kuva on otettu Dopefishin viralliselta fanisivustolta, jonka jo linkitin ekalle riville tässä viestissä. Hiukset on otettu omasta ylioppilaskuvastani. Lierihattu on otettu edellisen avatarini värillisestä versiosta.

Niin että jos nyt ei avatarista tunnista, niin aika puusilmä pitää olla!
"You don't have to be black to be a nigger. Being born penniless also makes you an outlaw." -Ronnie van Zant
         Row, row, row thy boat gently down the stream. Oh Charon, hast thou ever know'd that Death is but a dream?
Hyviä emme ole, pahoiksi emme halua tulla - olkaamme siis rumia!

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #43 : Toukokuu 03, 2008, 23:43:12 »
Mein avatarissa on tällä hetkellä Jared Leton naama ja Colin Farrelin hiukset (ohmy). Kuvan on joku napannut Aleksanteri-nimisestä elokuvasta, tehnyt siitä avatarin jota minä sitten hieman croppailin ja pienentelin Vuotiksen mittoihin sopivaksi. Kuvassa on myös joku teksti, josta minä ainakaan en saanut selvää edes avatarin isommassa versiossa ja joka tässä minun versiossani alkaa keskeltä, osa lähti kuvan croppailun mukana pois.
Avatarin valitsin koska Hefaistion/Aleksanteri on niin purr. Olin lievästi haavi auki, kun ensimmäisen kerran katsoin Aleksanteria ja yhtäkkiä ruutuun pamahti slashähtävä kohta. Sen jälkeen olenkin pääosin katsonut ko. leffasta pelkästään H/A-kohdat (plus tietysti ne joissa on Jonathan Rhys Meyers mutta se ei oikeastaan liity tähän) ja olen edelleen vahvasti sitä mieltä että leffaan olisi saanut laittaa edes yhden suudelman noille kahdelle mutta kun yhyy :( ... Lisäksi Jared Leto on yksi lempinäyttelijöistäni ja varsin ihanannäköinen, ja siksi oli ihan pakko valita tämä ava.
Minusta avatar ei oikeastaan taida kertoa mitään kovin syvällistä, mutta kaikkea ei voi saada.
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #44 : Toukokuu 04, 2008, 12:12:17 »
Dodiin, minäkin avataristani turinoimaan tulin. Oma kaunis lärvinihän siinä komeilee, saas nährä kuinka kauan. Kyllästyin Ola Salon kuvaan, joka kyllä vain, oli varsin hurmaava, mutta olen omahyväisyydessäni niin mieltynyt omaan naamaani että kyllä sitä muidenkin kelpaa ihailla, poseerauskin niitä edustavampia on. Tai siis, nimimerkkini on täällä oma etunimeni, niin miksei avanakin oma kuva? Melkein kuin kasvokkain keskustelisi! Joo tai ei ihan. Päässä minulla on hieno kotsa ja ruusunpunaiset pilotit, joita ei harmi vain ruusunpunaisiksi kuvasta havainnoi seepiasävyn takia mutta mitä väliä, ruma kuva se kuitenkin on.

// vanha

Miksi hemmetissä vaihdan avaani niin usein?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 21:39:17 kirjoittanut Mimmi »
Keep your 'lectric eye on me babe
Put your ray gun to my head
Press your space face close to mine, love

Poissa blue kelpie

• avaimen haltia
  • Vuotislainen
  • elämä on kovaa käytä avainta
Roxas!! jeah
« Vastaus #45 : Toukokuu 05, 2008, 07:00:35 »
 Juup mun avatar on roxas kingdom hearts 2 pelistä ...Ihailen roxasta syvästi ja olen cospleijannut häntä viime animeconissa...sain tuon kyseisen avatar kuvan ööh vissiin eräältä ystävältäni ^^ Tuon hieno kuva se Kuvaa hyvin roxun kasvoja ja se muistuttaa aina että mikä "asuu" mun sisällä ^^.......
Kuva ei kerro hahmosta paljoo saatine minusta ....Se vain ilmoittaa mistä hahmosta pidän khoossa.....Minulla on Ollut myös claud aj sephirot kuva mutta vaihdoin sen sitten pois^^
dataa kotona ja koulussa

Poissa Musval

• Vuotislainen
  • Pottermore: LeviosaUnicorn19035
« Vastaus #46 : Toukokuu 10, 2008, 14:06:17 »
Joo. Minun avatarissanihan on siis Luna Lovekiva, ettekä varmaan osaa arvata yhtään, mistä sarjasta. Mutta kuitenkin. Minä tykkään tästä avatarista paljon, olen kiintynyt siihen. Itse olen tehnyt, ja siksi kuvanlaatu ei ole kovin hyvä. Paintilla nyt ei saa kauhean hyvälaatuisia avatareja aikaan, muttaniin. Eli tykkään avatarini väreistä ja minusta tuo kuvakin on tosi kiva. Minulla olisi ollut paljon muitakin itse tekemiäni Luna-avatareja, mutta valitsin tämän, koska minusta Luna on tässä kuvassa Lunamainen. En varmaan vaihda tätä pitkään aikaan. En kyllä lupaa mitään, koska jotenkin kummalisesti en ikinä muista/osaa/jaksa pitää lupauksiani...
"Dancing is like dreaming with your feet." -Constanze

Ishida

• Ankeuttaja
« Vastaus #47 : Toukokuu 11, 2008, 17:42:03 »
No siis omaa avatariani metsästin ties kuinka kauan, mutta onneksi sitten viimein löysin tämän (en muista mistä.) Kuvassa on tosiaankin Helena Bonham Carter, joka näyttelee Bellatrixia. Jouduin hieman pienentämään kuvaa, mutta onneksi kuvanlaatu ei paljonkaan kärsinyt.
Kuvan valitsin siksi, että pidän todella paljon Helenasta (mutten Bellatrixista) ja kuvassa Helenalla on vähän samantyylinen ilme kuin minulla välillä. ;p Lisäksi kuvan synkkä väri ja sen yhdistäminen (yleensä) Luihuiseen, kuvaavat minua. Jotenkin kuva on "minunnäköiseni" ja pidän siitä todella paljon!

Toivon muuten minäkin sitä, että ihmiset alkaisivat joskus tunnistaa minut awatarini perusteella, sillä ainakin itse alan yhdistämään awoja käyttäjiin. Pitää vaan olla paljon mukana ja yrittää päästä joukkoon. :)

Poissa Hartsa

• Vuotislainen
    • http://www.freewebs.com/moottoriurheilu05
« Vastaus #48 : Kesäkuu 10, 2008, 19:59:46 »
Vaihdoin juuri avaa ja nyt siinä komeilee Tom Valedro, nuori Voldemort siis. Olen jo jonkin aikaa etsinyt sopivan kokoisia Valedro/Voldemort-avatareja, sillä kyseinen hahmo sattuu olemaan yksi suosikkihahmoistani Pottereissa, mutta en ole sellaista löytänyt, kunnes tänään sitten kovan googlettamisen kautta sellainen sattui osumaan silmiini. Tämä ava on ihan alkuperäisessä muodossaan, ei siis ole yhtään muokattu tai pienennetty. Mielestäni kuva on varsin onnistunut, Tomilla on hyvä ilme, kasvot ja ilmeet näkyvät riittävästi jne.
Terve kaikille!

Poissa Minsvo

• shakes all over like a jellyfish
  • Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #49 : Kesäkuu 10, 2008, 22:42:54 »
Rubeus Hagrid. En ole varma mistä elokuvasta tuo on... Mutta siis halusin jonkun omalla tavallaan suloisen kuvan Hagridista, ja löysin tämän. Täydellinen. Se on ollut minulla siitä päivästä asti jona astuin Vuotikseen. Eli en ole vaihtanut sitä kertaakaan, ja luulenpa ettei minun tarvitse tulla tänne vähään aikaan uudesta avasta selittämään. Hagridiin ei kyllästy.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #50 : Kesäkuu 10, 2008, 23:04:28 »
Nykyinen avani on Dobby. Dobby on mielestäni hauska hahmo ja ulkonäöltään oikeasti ihan suloinen. Selasin keskustelujen "Avatareja vuotislaisille" topicia ja löysin sieltä tämän Belialin tekemän Dobby -avan ja päätin vaihtaa siihen. Edellinen avatarini oli joku HP-fanien "en spoilaa" -juttu, johon olin jo hieman kyllästynyt. Dobby-avatarini toi minulle myös "Vuoden kotitonttu" -vuotisoscarin 2008.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #51 : Kesäkuu 11, 2008, 01:43:44 »
Mun avattaressani pelleilee One Piecen miekkamestari, itse Roronoa Zoro. (; Tykästyin noihin väreihin ja kun ne vielää sopii uuden vuotiksenkin väreihin niin eipä siinä sitten mitään. En kyllä ikinä kiinnitä huomiota siihen, sopiiko se jonkun paikan väreihin...mutta nyt on pakko höpöttää. >:) Zorolla on alusti asti ollu kunnia olla itse Boogeyn suosikki hahmo. ^^ Tykkään paljon Zoron ilmeestä ja tuo tekstikin sopii tohon. Mulla kyl vaihtuu avatar aika usein...eka oli "huutava" jääkarhu, joka kuvasti hieman luonnettani ja sitten oli Dracon kuva, joka oli rajattu pinkillä reunalla. N O L O A ! ! ! XD

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #52 : Kesäkuu 11, 2008, 03:02:05 »
minulla on avana Draco, ja eipä sillä mitään hirveempää tarinaa sitten olekkaan. Minusta se kertoo varmaan sen, että lempihahmoni on Draco ja olen mieltynyt Luihuisten tupaan :) No, mitäs tähän vielä nyt kirjoittaisi. Dracosta otin juuri tuon kyseisen kuvan siksi, että se pisti heti jotewnkin silmään sieltä muiden kuvien joukosta ja siinä näkyy hyvin Dracon piirteitä, myös taustassa.

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #53 : Kesäkuu 11, 2008, 12:03:14 »
Boy George. Nyt se sitten tapahtui, Hagrid, joka oli ollut avatarini ensimmäisestä päivästäni vuotiksessa asti, sai nyt väistyä tämän herran tieltä. En tiedä miltä vuodelta kuva on, mutta varsin nuorelta George näyttää. Minusta hän on maailman kaunein ihminen ja varsin kuvauksellinen, siksi pääsi avakseni.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2008, 14:13:53 kirjoittanut Mizza »

Poissa Giliath

• Cassiopeian pikkusisko
  • Vuotislainen
  • Jensen Ackles :D
« Vastaus #54 : Kesäkuu 11, 2008, 12:40:14 »
Oma avaratarini on näyttelijä Jensen Ackles. Herra on tullut tutuksi Supernatural-sarjasta.

Tämä on ehkä toinen avaratarini, muistelen nimittäin että ensimmäisenä päivänä minulla oli joku muu, jota en nyt kuollakseni muista. Aluksi lähdin etsimään kuvaa asiasta, joka kuvaisi minua. Etsin kuvaa varmaan viikon, kunnes eksyin/löysin tämän kuvan. Ihastuin kuvaan, juuri sopiva ja muistuttaa minua siitä, että Supernatural eksyy vielä joskus Suomenkin telkkariin.
*Miettii ja lukee, mutta harvemmin kirjoittaa*

Poissa Nefertiti

• Niilin krokotiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #55 : Kesäkuu 12, 2008, 00:20:54 »
Minun avatarissani komeilee iki-ihana Severus Kalkaros, ehdoton lempihahmoni. Avaa valitessani tiesin, että Sev sen pitää olla. Juuri tämän kuvan valitsin, koska se on mielestäni yksinkertaisen tyylikäs ja pidän Severuksen ilmeestä, tai no Alan Rickmanhan kuvassa on, mutta puhun silti Severuksesta. Todella värikkäät avat häiritsevät minua, joten siksipä tämän kuvan mustavalkoisuus on erityisesti mieleeni. Tietenkään tämä avatar ei suuresti eroa joukosta; uskon monilla muillakin olevan Severus-aiheisia avoja. Ajattelen kuitenkin, että koska kuva kertoo minustakin jotain, se sopii myös minulle hyvin. Ainakin nyt avastani voi päätellä, että herra on mieleeni, ja lisäksi koen ainakin joissain asioissa olevani Severuksen kaltainen, tai ainakin haluan ajatella niin, jossei muuta. :D Olen todella tyytyväinen tähän kuvaan ja tuskin tulen vaihtamaan sitä vielä pitkään aikaan.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Viivih

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Kesäkuu 27, 2008, 14:57:29 »
Minun avataressani on Luna eli Evanna Lynch. Mielestäni hän on haaveellisen näköinen ja hänestä myöskin löytyi kivoja kuvia, joista sai muokkailtua ihania avoja :> Yleensä minulla on foorumin teemaan sopiva ava, eli esim- puput.netin foorumilla minulla on kaniava ja sitten täällä HP-aiheinen ava. Se ei ehkä ole niin kovin persoonallista, mutta en melkein koskaan käytä teemasta poikkeavaa avatarta. Lunasta tein itselleni avan ehkä koska Luna kuuluu lempihahmoini HP-sarjasta.
Avoista ja ak:ista opin helpoiten tunnistamaan foorumin käyttäjät, joten siksi seurailenkin ehkä eniten niitä ;). Ava voi kertoa henkilöstä yllättävän paljon.

Poissa Niënor

• Murheenkryynihkö
  • Vuotislainen
« Vastaus #57 : Kesäkuu 28, 2008, 13:45:06 »
Miun avatarissa on Minas Tirith, jos joku nyt sen erottaa tuosta taustalta. Ja tuo valkonen on Gandalf & Shadowfax (& Pippin).
Laitoin ton siks, koska se oli sopivan kokonen ja tosi kaunis.
Tuo kuva on ollut minulla muuallakin avatarina.

- Merri.
- What?
- I'm hungry.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #58 : Kesäkuu 28, 2008, 18:08:21 »
Vanha viestini oli tuolta jotenkin mystisesti häipynyt, joten kirjoitan uudestaan : )

Minun avassani on siis (jälleen) Bellatrix Lestrange, joka on yksi suosikkihahmoni Pottereista. Ennen tätä minulla oli ensin ava Dracosta ja sitten hieman erilainen ava Bellasta, mutta kyllästyin siihen ja vaihdoin tähän. Uskon, että minut tunnistetaan tämän avan perusteella, jonka takia en sitä ainakaan vielä (tai koskaan : D) tätä aio vaihtaa. Tämä on kyllä Sirius-faneille harmiksi aika huonosta kohdasta FK-leffaa, mutta pidän kuvan väreistä ja Bella on tuossa aika riehuvan näköinen (kuin minä!) joten tämä on hieno. Löysin tämän kuvan eräältä nettisivulta jossa oli avoja, mutta poistin siitä rajat, pienensin sen ja yritin lisätä uusia rajoja, mutta ei sitten oikein onnistunut ja jätin sen näin. : ) Avat ovat hyviä, koska niistä juuri tunnistaa toisen ihmisen ja itsekin minut tästä tunnistetaan, joten se on mukavaa. Tämä myös sopii Vuotiksessa käyttämäni teeman (Luihuisen) väreihin!
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #59 : Kesäkuu 29, 2008, 09:54:18 »
Nonniin. Satuillaanpa vähän tännekin.

Minun avatareni oli piiitkän aikaa se mustavalkoinen simmu, joka muuten sopi ihanasti tähän mustanpuhuvaan teemaan jota käyttelen. Jossain vaiheessa omistin mielenhäiriön ja vaihautin avatarta. Ehkä se oli typerää, ehkä ei, en mene sanomaan. Mutta. Nykyisessä avattaressa poseeraa Kieran Kalmatariksi nimetty puolisusi, jonkinlaisen anthrosuden tyyppinen otus, jolla on tuollaiset viehkeät mustat kutrit, joissa on tuollainen hehkeä punainen raita. Ja ne hiukket levittäytyvät takana mahtavana hulmuna tuulessa. Hyypällä on kiero ilme kuten yleensä, se kun on vähän sellainen epämääräinen tyyppi. Se on miun alteregoni, shamaaninoita, korpimetsän rouva. Mutta ainoa, hmm, eroavaisuus hänen luonteessaan minun luonteeseeni on se, että hän on vähän kajahtanut. Tai no, vähän ja vähän. Kera monomanian, pyromanian, skitsofrenian ja muutaman muun mielenhäiriön, vailla lääkitystä, on hyyppä ennen kaikkea vaarallinen maagisine voimineen. Jöps. Mielenkiintoinen hyyppä mielenkiintoiseen avattareen. Tosin hyyppä lienee mielenkiintosempi kuin avatar. Tausta kuvassa on perus randomi, vihertävä juttu. Näin olkoon.

Hum. Voisin oikeastaan vaihtaa sen mustavalkosilmän takaisin. Kaikessa melankolisuudessaan se oli aika tyylikäs. (Vaikka itse sanonkin!)

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #60 : Kesäkuu 29, 2008, 10:40:10 »
Hei!

Avatarini olen tehnyt itse. Se esittää erästä hahmoa pelistä nimeltään Adventure Quest. Olen pelannut AQ:ta lähes kuusi vuotta, ja olen aivan täysin ihastunut siihen. Avatarini esittää hahmoa nimeltään Zorbak, joka on Moglin. Zorbak on aina ollut lempihahmoni pelissä, joten hänhän siinä sitten seisoo ;D

Túrin
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #61 : Heinäkuu 10, 2008, 13:42:09 »
Olen kovin mieltynyt kauniisiin avoihin, ja mikäs avasta tekisi kauniimman kuin maailman kaunein mies? Avassani komeilee siis tällä kertaa kaunis ihmemies Boy George, koska pidän 80-luvun musiikista ja Culture Clubin laulut ovat jotain niin ihmeellistä.

// vanha
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 21:38:14 kirjoittanut Mimmi »

Lemoni

• Ankeuttaja
« Vastaus #62 : Heinäkuu 11, 2008, 13:34:00 »
Tällä hetkellä avani on alusta asti ja erittäin tyylikkäästi itse omin kätösin tehty. Siinähän on siis minun pinkki pärstäni ja teksti less is more.

Minusta tämä kertoo sen verran, että jos tuolta teksin takaa ilmettäni näkee, niin sieltä ehkä huomaa sairaalloisen ilmeeni. Se on ihan perusilmeitä, tälläinen kreisihäröbimbo kun olen. Ja less is more on tietenkin äärettömän käyttökelpoinen sanonta joka kuvaa minua hienosti. En perusta kovin mistään krumeluureista ymsyms. jotenki enemmän on minulle aina vähemmän.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2008, 16:38:43 kirjoittanut Lemoni »

Cindu

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Heinäkuu 13, 2008, 21:34:07 »
Avani on ihan perusteellinen Evanna Lynch (Luna Lovekiva). Löysin sen tuolta: Vuotilaisille avatareja topickista ja laitoin sen. Halusin jonkun potteravan ja päädyin sitten Lunaan.

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #64 : Heinäkuu 14, 2008, 23:25:23 »
Eipäs kerennyt George kauan aikaa avassani roikkumaan, sillä nyt avassani komeilee toinen ihmemies 80-luvulta, Pete Burns! Olen tällä hetkellä niin kovin mieltynyt Dead or Aliven lauluihin, niin pitihän Petenkin päästä kuvaani ainakin vähäksi aikaa keikkumaan. Uskon kyllä, että George tekee comebackin.

// vanha
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 21:38:27 kirjoittanut Mimmi »

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Heinäkuu 16, 2008, 16:41:31 »
No, yritin etsiä vaikka minkälaisat siedettävää kuvaa Billie Joe Armstrongista, joka on ehdottomasti julkisuuden ihanin ja paras henkilö, tai Green Day'sta, mutta en löytänyt mitään kuvaa. Kävinpä sitten eräällä foorumilla, jossa käyn kyllä ihan koko ajan ,p, ja sieltä aiheeseen 'Avatarit/kuvanmuokkaukset', ja kappas, sinne oli taas lisätty kasa avataria, ja tällä kertaa aiheena oli My Chemical Romance, josta bongasin tämän. Fran Iero on siis kyseessä, MCR'n laulaja. Ajattelin ottaa sen ensin väliaikaisesti, kunnes löydän kunnon Billie Joen, mutta en jaksanut enää etsiä, joten tässä tämä on. Kiitokset siis Sandralle, eli Yoannalle.

Tämä pisti silmään ehkä siksi, koska se ensinnäkin on mustavalkoinen, ja kuva on mielestäni ihanasta kuvakulmasta otettu. Lisäksi kuva on siitä ihana, että siinä ei selvästikään aseteltu ennen kuvan ottoa, vaan suoraan otettu vaan. Lisäksi en ehkä olisi halunnut Potter-avaa, koska suurimmalla osalla täällä on sellainen (: Haluan erottua massasta 8)

Hockenheim

• Ankeuttaja
« Vastaus #66 : Heinäkuu 16, 2008, 17:58:36 »
Selailin Avatareja Vuotislaisille -topicin viimeisimpiä viestejä ja sinne Azura oli laittanut tämän Hermione-avan. Piti heti ottaa niistä joku ja päädyin valitsemaan tämän, koska halusin jonkun potteravan. Minusta se ei oikeastaan kerro mitään, en ole lukutoukka, eikä Hermione kuulu suosikkihahmoihin. Joten uskon, että kyllä se tulee siitä vaihtumaan, kunhan löydän jotain itselleni sopivampaa avataria jostakin. Tätä ennen minulla oli joku avatari samaisesta topicista, mutta koska se oli jo jonkun muun käytössä jouduin vaihtamaan ja vielä näiden välissä Animaagi-sivustolta napattu lehti, joka oli liian pieni, joten päädyin vaihtamaan sen.

Poissa morvanvarjo

• o_O
  • Vuotislainen
« Vastaus #67 : Heinäkuu 16, 2008, 21:15:04 »
Avassani oleva hahmo on Shinji Ikari Neon Genesis Evangelionista.
Halusin Shinji-aiheisen kuvan. Yksinkertaisesti hakusysteemillä löytyi, rajasin sen verran että näkyy vain yksi hahmo (kuvassa oli alunperin useampiakin). Pienennettäessä kuvastsa tuli vähän sumea, harmi... D:

Pidän kuvasta, sillä sen hahmo on minulle rakas, samoin kuin NGE-sarja. Kuvassa Shinji on haaveksivan, poissaolevan ja ehkä hieman surullisen oloinen. Useimmiten huomaan olevani itse samanlainen. Minulla on jopa silloin tällöin tapana istua samassa asennossa, käteen nojaten ja katsella hajamielisesti kaukaisuuteen. Kuva siis muistuttaa minua itsestäni, eli se taitaa siinä tapauksessa kuvata minua mitä parhaiten :)
When Remus Lupin rules the world all problems will be solved with chocolate.

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
  • Elämä on välillä liian mustavalkoista
« Vastaus #68 : Heinäkuu 16, 2008, 21:43:42 »
Elikkäa oma avani on Tokiohptellin laulaja ja kitaristi Bill ja Tom ne on siinä siksi koska tällähetkellä rakasta kaksosten musiikkia ja tuo allekkirjoitus on muistaakseni tällä hetkellä linkki yhteen foorumiin jossa on tokio hotel ficcejä se foorumi kaipaisi lisää jäseniä joten se on siinä kun en muutakaan keksinut ja käyttäjä nimi tulee lempinimestäni ennen se oli luihu, mutta se piti vaihtaa ja nyt se on sitten tuo
...En pelkää pimeää, mutta inhoan silti sitä...

...Elämäni rakkaus odottaa minua vielä jossain...

Surku

• Ankeuttaja
« Vastaus #69 : Heinäkuu 16, 2008, 22:31:32 »
Uuum.. Juu, meinasin aluksi alkaa selittämään silmästä, joka kuului erääseen piirrokseeni, mutteihan minulla sitä avataria enää olekkaan.
Ei oikeastaan ole ollut pitkään aikaan..

Tein avani alunperin käsityöblogiani varten, koska yksinkertaisesti halusin sinne kuvan itsestäni.
Pixelöinti nyt on mielenkiintonani juuri tälläisten pienten kuvien kanssa, niin mikäpäs siinä sitten? Käytin "samaa kavaa" kuin yhden aikaisemman ihmishahmoisen pixelimölliskäni teossa ja näinpois päin.
Koska tämä on pala isompaa kuvaa, se ei meinaa iihan mahtua tuohon neliöön. Mutta mitäpä se haittaa.

Puhpuh. Mutta pidän tuosta ja se luultavasti tulee pysymään niinkauan kun keksin jotain parempaa. Tai tarvitsen vaihtelua.

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
« Vastaus #70 : Heinäkuu 28, 2008, 11:37:34 »
Minullakin on avassani Luna, tai no Evanna Lynch. Halusin avaani juuri kyseisen henkilön, satuin löytämään hienon kuvan ja tein siitä avan. Tykkään siitä värien ja tummien sävyjen takia, ja onhan Luna suosikkihahmoni. Väriensä takia ava ei mielestäni ole hirveän massaan hukkuva, vaikka onkin Potter-aiheinen. Se on tosin vähän epäselvä ja saattaa ensisilmäyksellä näyttää Voldemortilta! :D
imagine none of this is real

Poissa greenie

• junkie
  • Vuotislainen
  • I think I'm a banana tree.
    • Last.fm-profiilini
« Vastaus #71 : Heinäkuu 30, 2008, 13:51:45 »
Avassani komeilee oma rakkaani, eli yli-ihanainen koirani <3 Valitsin juuri tämän kuvan, koska se kuvaa hyvin lemmikkiäni ja on ainakin omasta mielestäni hyvin onnistunut ja suloinen kuva. Avani kuvaa minua hyvin, koska yhdessä koirani kanssa me ollaan Tupla-T :D
Well heroin, heroin
And cocaine, cocaine
I loved them both

Epatto

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Heinäkuu 31, 2008, 01:17:45 »
Minun avattareni esittää Posityyhtystä. Tulkinta on jonkun tuntemattoman fanart-taiteilijan, kuva kokonaisuudessaan on roikkunut koneellani varmaan kuusi-seitsemän vuotta. Possu istuu Ronin pään päällä, mistä kielii kuvassa lähinnä punainen päälaki. Kuva on minusta kerrassaan suloinen. Se on myös yksi ensimmäisistä avattaristani Vuotiksessa sen kuuden-seitsemän vuoden takaa. Oli aika, jolloin tuntui, ettei sen ylipirteä olemus oikein kuvastanut minua (kun olin angstinen synkistelijägootti), mutta nyt se on oikein naseva, ja sitä paitsi varsin nostalginen.

Poissa Erizza

• Vuotislainen
  • diibadaabafggh
« Vastaus #73 : Elokuu 02, 2008, 09:15:50 »
Minun avassani komeilee Jonny Greenwood. Niin hyvä kuva että kyllä piti ottaa avaksi<3

Monninen

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Elokuu 03, 2008, 00:12:48 »
Minun kuvassani on Monkey D. Luffy, One Piecestä.
One Piece on ihana manga sarjakuva. Rakastan sitä ja mielestäni Luffy on paras hahmo!

Siksi siis Luffy on avanani : >

Heips!

Poissa Heliodora

• haihattelija
  • Vuotislainen
« Vastaus #75 : Elokuu 13, 2008, 19:32:39 »
Vaihdoin tänään tuolta Vuotiksen Avatar-topicista löytämääni Luna avaan. Tykkään tosi paljon Lunasta ja hän muistuttaa jotenkin minua itseäni... ja tämä kuva on kaunis, tykkään sinisestä. Tiedä häntä, tosin, kuinka kauan tuo tuossa on... minulla oli aiemmin jostain netin syövereistä löytämäni punatukkainen haltia-ava, ja minusta tuntuu, että vaihdan sen jossain vaiheessa takaisin... tykkään siitä koska se on niin hyvin erottuva.

Minua ärsyttää itseänikin, että vaihtelen avaa niin usein, sillä toivoisin ihmisten tunnistavan minut avan perusteella, niin kuin minä tunnistan suurimman osan ihmisistä täällä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2008, 19:35:58 kirjoittanut Heliodora »
for every lie I unlearn I learn something new
I sing sometimes for the war that I fight
'cause every tool is a weapon - if you hold it right.

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #76 : Elokuu 13, 2008, 19:42:57 »
Tämä nykyinen avani, tuollainen otus (pöllö, kotka, hevoskotka, ajatekoon kukin mitä haluaa) lentelemässä sinisellä taivaalla, jossa on pilviä. Se kuvastaa mielestäni juuri sellaista vapautta, jonka tuntee saadessaan olla yksin, katsella taivaalle, lentää... kuva on hieman sumea, koska en saanut sitä omilla kuvankäsittelyohjelmillani teräväksi ja oikean kokoiseksi yhtäaikaa. Mutta ajatelkaamme positiivisesti ja kuvastakoon sumeus haavetta! Tämän avan otin siksi, että se kuvastaa mielestäni itseäni parhaiten.

~Barella, Vapaa Hirviöprinsessa
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2008, 19:49:10 kirjoittanut Barella »
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Poissa Asoalian

• : W
  • Vuotislainen
« Vastaus #77 : Elokuu 13, 2008, 20:35:10 »
Vaihdoin avaa. Edellisen kanssa taisi kyllä tulla tehtyä henkilökohtainen ennätys, yleensä pidän yhtä avaa korkeintaan kuukauden ja sitten vaihdan. Sitä Aleksanteri-avaa taisin pitää melkein neljä kuukautta..?
Jokatapauksessa tässä uudessa on hevosia, yhteensä kolme kappaletta. Yhdestä tosin näkyy vain korva ja silmä, ja toisesta korva ja ihanan pystyssä törröttävä harja. Eikä kyllä se kolmaskaan ole kokonainen, mutta ei se mitään. Mielestäni tuo on hienompi ja kiinnostavampi noin, pelkkä yksittäisen hevosen pääkuva olisi tylsä. Itse tuon rajasin ja värkkäsin, kuvan valitsin koska se oli niin hieno - aika perinteinen kuva hevoslaumasta, mutta ihan nätti jokatapauksessa. Hieno se taas on minusta niistä kliseisistä syistä, että hevoset yksinkertaisesti ovat upeita ja kauniita eläimiä. Pidän niistä. Sen enempää ava ei minusta kerro ^^
"You think that's hard? Try auditioning for Baywatch
and being told they're going in another direction."

Poissa moottorisaha

• Voldemortisti
  • Vuotislainen
  • be loud, let your colors show.
« Vastaus #78 : Elokuu 15, 2008, 18:39:54 »
Slipknotin etusivullesiirtymis-linkistä napattu kuvatus :>
Pidin noita maskipäitä äärimmäisen suloisina, siellä oli aina yhdeksän päivän välein uusi tyyppi tekemässä jotakin kehittävää. Tämä pallero seisoi ladon edessä haulikko kädessä, ja mielestäni se oli aivan järkyttävän söpö :D

Jotenkin karu, salaperäinen, surullinenkin. Kädet levällään seisovasta otuksesta loistaa tietynasteinen mielipuolisuus, mahdollisesti jotakin psyykkisiä ongelmia. Ei mitenkään viitaten siihen, että minulla tällaisia olisi.. 8DD :|
   Pystyn kuvittelemaan avani ukkelin istumassa yksin ladon pimeässä nurkassa haulikkoaan pidellen, juonittelemassa ties mitä pimeitä kuvioita, nousten välillä julistamaan julmuuttaan auringonnousuun. Hulluuden partaalla oleva erakko. Samaistun? Voihan se olla.
When you say it's dead and gone, yes, I know you're wrong

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #79 : Elokuu 16, 2008, 10:29:32 »
Avatarissani komeilee tällä hetkellä kukapa muukaan, kuin minä itse. Kuva on tosin hieman suttuinen, joten ehkäpä Boy George tahi Pete Burns tekee comebackin aivan lähiaikoina.

// Tällä hetkellä siinä ei kyllä komeile minua, vaan Mike Monroe. Pidän Hanoi Rocksin musiikista erittäin paljon, samoin kun Miken tukasta ja pidän tuosta kuvasta, joten siksipä tuo tuossa killuu. Vaihdan avaani liian usein....

Ja nyt avassani killuu Blue Meanie, brrrrh. Kuvan laatu on kyllä hivenen huono... No jaa. Vaihtelen avaani totisesti liian usein. COMEBACK TO PEPPERLAND!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2008, 11:14:34 kirjoittanut Mimmi »

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
« Vastaus #80 : Elokuu 26, 2008, 13:02:25 »
Avani on Ronin ja Hermionen (ikuista) suhdetta kuvaava iiiiiiiiiihana ava.
rakastan tätä paritusta ja olen aina rakastanut. (niistä vihjeistähän sen päätteli jo :D)

//vanha avani oli tämä

Tästä uudesta: Olen rohkelikko syteen tai saveen. Kaikki varmasti tietävät tupansa tärkeyden <3
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2011, 19:12:25 kirjoittanut Unsatisfiable »
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

Poissa Sagittaire

• Kalkaaos
  • Vuotislainen
  • ~My fall will be for you~
« Vastaus #81 : Elokuu 29, 2008, 23:17:51 »
Minun avani tunnistaa varmaan kaikki?
Eli siinähän on raksupoksu-Kalkaros, jota oon koko 7 vuotta jonka oon Pottereita lukenu/kattonu rakastanu yli kaiken.
Mielestäni tää kuva on, ellei paras, niin ainakin yksi parhaista kasvokuvista Severuksesta ja ehkäpä jopa itse Alanista. Mulla oli vaihtoehtona pari muutakin Severuksen kasvokuvaa, mutta yksi oli liian iso ja pari muuta olivat kuitenkin huonompia kuin tämä. Tästä todella tykkään. Severus on jotenkin... Nääh, en tiedä, tykkään vaan hänestä todella paljon.
Lisäksi Alan on ehdottomasti lempinäyttelijäni, joten kun yhdistää lempikirjan, sen lempikirjan lempihahmon ja lempinäyttelijän saadaan tuo ava. Todennäköisesti tää tulee pysymään avanani ainakin täällä. Monelta muultakin foorumilta löytää mut Kalkaros-avatarilla kruunattuna :D Toivottavasti tuo kuva on sellanen, että jotkut osaa yhdistää sen muhun :)
~Nuuhku
You told I had the eyes of a wolf
Search them and find the Beauty of the beast
Nuuhku -> Sagittaire

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #82 : Elokuu 31, 2008, 11:21:51 »
Minun avassani on jo pitkän aikaa komeillut Luna. Sain avan täältä topicista jossa noita avoja jaetaan. Se on kauniin sininen, ja nätti kuva siitä kohtaa FK leffaa, kun Harry näke Lunan metsässä. Luna on paras hahmo, eikä tälle avalle sen syvällisempää merkitystä löydykkään :) Kiitos vaan sille joka tämän teki ( ja jonka nikkiä en muista)
We're not gonna sit in silence,
We're not gonna live in fear

Sirusho

• Ankeuttaja
« Vastaus #83 : Syyskuu 13, 2008, 21:37:08 »
Minun ava on silmä. Löysin tuon silmän Avatareja Vuotislaisille- topicista.

Avalleni ei mitään kovin syvällistä merkitystä olekkaan. Pidän sinisistä silmistä. Itsellänikin on siniset silmät. Saattaa kuulostaa itsekkäältä, mutta pidän kovast silmieni väristä. Siksi ehkä valitsin sinisen silmän avatarekseni.

Kiitos vielä avataren tekijälle!

Tuomas R

• Ankeuttaja
« Vastaus #84 : Syyskuu 24, 2008, 18:28:05 »
Avani on aina yhtä ihana ja söpö Simon Mathew<3
Se on yksinkertaisesti söpö XD

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
« Vastaus #85 : Syyskuu 25, 2008, 15:12:18 »
Nyt tuo ava on tuollainen kissamirri.. oon aina halunnut kissan, mutta en mä sitä koskaan tuu saamaan, joten tällähetkellä avani on kissa.. ja söpösellainen.Tosin kaikki pörröiset olennot on söpöjä..

Poissa Modera

• Bodari
  • Vuotislainen
  • We are waiting for you, Coraline
« Vastaus #86 : Syyskuu 25, 2008, 20:33:10 »
Mun ava on pelin: Warcraft 3. Night elf, eli yö haltija.
Se oli pikkusen iso, joten laitoin ison yhteen toiseen foorumiin, ja Leonor autto sen pienentämisessä tänne xD.

Poissa Katherine C

• animaagi
  • Vuotislainen
  • Katherine Casandra
« Vastaus #87 : Syyskuu 26, 2008, 11:31:17 »
avatari kuvassani on Scarlett O'Hara ja Rhett Butler elokuvasta Tuulen viemää :) ehkäpä tuokin kuva päätynee vaihtoon joskus, mutta ei nyt ihan lähiaikoina. Pidän kirjasta ja elokuvasta, joten siinä syy avan valintaan. Kuva on ehkäpä hieman epäselvä :D
After all this time? - Always.

Tähtiin Kirjoitettu

Minger

• Ankeuttaja
« Vastaus #88 : Syyskuu 29, 2008, 12:51:33 »
Minä piirsin oman avatarini itse. Tuli sellainen fiilis, että kun ennen on muualla foorumeissa ollut "valmis" ava, niin nyt kyllä teen ihan itse. Minulla ei myöskään ennen ole ollut ihmistä. Noin pienenä se ei ole niin hieno, mutta aika veikeä ilme sillä alun perin oli. Hänellä on myös avain kaulassaan, sybolisoiden kaiken moista. Ensinnäkin minä pidän avaimista, ja kaulakoruna se on nätti. Toisaalta minä olen monimutkainen ihminen eivätkä monet minua tunne kunnolla. En myöskään ikinä ole netissä kertonut oikeaa nimeäni (paitsi sähköpostissa joillekin kavereille), enkä sitä aio kertoakaan. Teille minä olen Minger, ja vielä toivottavasti minut kuvitelllaan tuonnäköiseksi, puna-bruneteksi ja ruusuhuuleksi joka luo katseen kaukaisuuteen (enkä kerro, olenko oikeasti sellainen, heheh)

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
« Vastaus #89 : Syyskuu 29, 2008, 13:36:20 »
Liityn Evanna Lynch/Luna klubiin :) Luna on aivan ihana hahmo ja Evanna on todella hyvä näyttelijä! Tässä kuvassa on todella vahva tunnelma ja se kertoo Lunan valmiudesta taistella ystävien puolesta.
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa Lohikäärmelady

• varjoenkeli
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Painovirhepaholainen
« Vastaus #90 : Syyskuu 29, 2008, 15:11:07 »
Minun avatarini otin finin avastani, jota jouduin muokkaamaan pienemmäksi. Kuvassa on tyttö/nainen jonkin laisessa korsetissa ja alla lukee siis hyvin epäselvästi Slytherin. Se näkyy paremmin finin avassani... Pidän erityisesti kuvan värityksestä (mustaa ja jonkun asteen vihertävää<3) ja se edustaa tietenkin Luihuisia minun mukaani. Koko kuva on minusta vain hyvin upea kokonaisuus. Sen muokkaaminen oli tosin yhtä tuskaa enkä aio tehdä sitä enää koskaan uudestaan! Ensimmäinen itse muokkaamani ava ja se aiheutti minulle ainakin 20 raivokohtausta ja sataja kirosanoja kone paralleni. ATK ei ole vahvinta alaani...
No, raskasta se kuitenkin oli. Tämä on vasta toinen avani vuotiksessa.

-Feen
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2008, 15:14:31 kirjoittanut Lohikäärmelady »
-Mitä? Onko nukkumatilla muka vihollisia?
-Kahvi! Ajattele kahvia!

Poissa Sirii

• Frábært!
  • Vuotislainen
  • Regulusfani
« Vastaus #91 : Syyskuu 29, 2008, 22:49:37 »
Minulla on ollut tämä avani (violetti sydän, musta tausta) jo ihan iät kaiket, ja siitä on tullut niin osa vuotis-egoani (lol, mitä?), että tuskin sitä tulen koskaan pois vaihtamaan. Se on ollut minulla siitä asti, kun ensimmäistä kertaa laitoin vuotikseen avan itselleni. Välissä minulla oli kai yhden viikon verran samantyylinen tassu Siriuksen muistoviikon kunniaksi,mutta sitten palasin tuohon. Varmaan ensimmäinen asia, mitä olen koskaan Photoshopilla värkännyt, hyvin rakas minulle siis kyseinen pikkukuvatus (niin yksinkertainen kuin onkin) :D

No sitten... Pidän tuosta avasta, koska pidän violetista. Ja se on jotenkin hieman utuinen, jotenka... pidän siitä enemmän. Kaikenkaikkiaan pidän avastani kovasti, eikä minulla ole mitään hinkua sitä vaihtaa. Ainoa ongelma lienee, jos käyttää foorulla jotakin muuta kuin mustaa taustaa, niin avani ei ihan sovi sen kanssa yksiin,mutta minäpäkäytänkin aina mustaa ^_^
Ég á heiminn! :}

Kromisade

• Ankeuttaja
« Vastaus #92 : Lokakuu 08, 2008, 10:37:09 »
Minun avattareni...

Se on levynkansi. Se on Saran Veden äärelle levyn kansi.
Miksi? Koska se on minusta niin kaunis. Meri ja joutsen, sinimusta väritys.
Kerrassaan kaunista. Lisäksi tuo levy on ehdottomasti maailman parhain levy.
Sitä ei voi olla ylistämättä. Se on taidetta.

Mitä se kertoo minusta?
Ehkäpä se kertoo juuri sen, että olen Sara - fani. En tiedä kertooko se jotain
muutakin...tavallaan koen itseni jonkinlaiseksi vedenneidoksi ja kaipaan kyllä
meren äärelle, meri on niin suuri ja kaunis. Ja minä vain satun pitämään tuosta
kuvasta. Rakastan sitä!

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
« Vastaus #93 : Lokakuu 13, 2008, 16:08:59 »
Mullahan on Mikey Way <3 eli My Chemical Romancen (jotain uutta?) basisti, Gerard Wayn pikkuveli ja hotein basisti IKINÄ <3 (btw, ainakin hotimpi kun Pete Wentz) :D joo. Eli Mikey sen takia, että tykkään kyseisestä hemmosta, ja tykkään musiikista, jota se tekee. Sitä paitsi Mikey on niiiiin hot <3 ehhee, ei ihkutusta ei.
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

Poissa Diibi Do

• Haisku
  • Vuotislainen
« Vastaus #94 : Joulukuu 27, 2008, 06:18:05 »
Jee päivitetäänpäs tietoja vähäsen : )

Siis nythän on päässyt käymään niin, että tuossa avassani on Tokio Hotel nimisen Bändin Laulaja Bill Kaulitz (kukaan ei varmaan tiennytkään ;))
Tykkään itse tuosta kuvasta, kun siinä Billillä on nuö ihanat ns. "vanhat" hiukset. Sopii sille paremmin kuin ne toiset, mutta ei niissäkään mitään valittamista ole. Söpö pikkupoika = )

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #95 : Joulukuu 31, 2008, 12:42:42 »
Uutta kehissä, halusin väriä elämään :> Etsiskelin avatarmateriaalia *krhm mikä sana* ja löysin tämän vahingossa, ja päätin ottaa sen omaan käyttööni, sillä jotenkin vain niin upea näky. Värit (<3) ovat upeat, taivaansininen ja vähän tummempaa. Yleensä en tykkää muusta kuin mustasta, mutta tämä on hieno poikkeus.
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #96 : Tammikuu 01, 2009, 02:50:06 »
Hii. Uutta kuvaa kehiin vain, uuden vuoden kunniaksi (hyvää uutta vuotta, muuten). Eli. Sain inspiraation piirtää Herra kapteeni James Hook, mutta koska olen huono piirtämään ihmisiä, tein herrasta hukan pahan tapani mukaisesti. Olin juuri katsonut Peter Pan -elokuvan. Alkuperäinen kuva on siis itse tehty, kuten avattareni vanhan perinteen mukaan aina ovat. Kuva ei ole niin hieno kuin se oli silloin pienentämättömänä, pidin siitä suurempana paljon enemmän. Kuva on tekaistu ShiPainter Pro:lla Kupolissa, jonne juuri eksyin. Avattareni on nyt käytössä siellä ja täällä Vuotiksessa... Ja se saattaa vaihtua kunhan saan toisen cockerspanielin valmiiksi (terveisiä Lemmonleikolle viehkeästä kommentista. Se muuten voi tosiaan näyttää siltä jos katsoo siitä vinkkelistä!)

~Moondancer (rimppakinttupiirtelijä)

Poissa apupyörä

• Vuotislainen
« Vastaus #97 : Tammikuu 01, 2009, 14:00:39 »
Hauska topic :D. Hauska lukea mitä ajatuksia ihmisllä on eri kuvista.

Asiaan. Omassa avatarissani on kuva viime kauden kisaohjelmasta kauden vikoista kisoista. En itse luistellut kys. kisoissa jalkavamman vuoksi, mutta kisa jäi mieleen kauden onnistuneimmasta suorituksesta ja hyvistä fiiliksistä palkintojen jaossa. Tänne Vuotikseen kuva eksyi vähän niin kuin vahingossa sillä alun perin leikkasin ja pienensin tuon kuvan muodostelmaluistelijoiden foorumille, mutta sitten halusin avatarin myös tänne enkä jaksanut tehdä mitään uutta tai miettiä mitään ihmeellistä jotan laitoin tuon saman. Tylsää :/.

Pessi

• Ankeuttaja
« Vastaus #98 : Tammikuu 02, 2009, 18:04:49 »
Vaihdoin tuossa äskettäin avatariani kyllästymisen takia. Uuteen avatariini valitsin Alan Rickmanin, sillä olen harrastanut teatteria nyt viisi vuotta ja haaveenani on joskus tulevaisuudessa pystyä näyttelemään yhtä luonnollisesti ja monipuolisesti kuin hän - joskin teatterissa, sillä kuumat parrasvalot ja elävä yleisö ovat aina kiehtoneet minua kameroita enemmän. Ja onhan Rickman myös aivan uskomattoman hyvän näköinen... ;)

Entinen avatarini oli mangasta nimeltä Loveless. Yksinkertaisen vaaleanpunainen avatar mustalla siluetilla ei kuitenkaan jaksanut innostaa kauaa. Kyllästyin siihen jo ensimmäisellä viikolla, mutta olin yksinkertaisesti aivan liian laiska ja saamaton vaihtamaan sitä.

Poissa Kerberos

• Ylimääräinen pää
  • Vuotislainen
  • Life sucs and then you die.
« Vastaus #99 : Tammikuu 02, 2009, 18:07:20 »
Tämänhetkinen avani on muumeista tuttu mörkö :) Se hyppäsi silmilleni anttilan mukihyllyltä, tuollainen komistus oli painettu (?) Muumimukin kylkeen ja ihastuin kuvaan heti. Kotiin tultuani etsin mukin kuvan googlesta ja hieman muokkasin sitä (rajasin ja muutin valaistusta ja pienensin) ja siinä se sitten killui. Aikaisemmin olen vaihtanut avaa kuin paitaa, useammin ainakin kuin titteliä. Yleensä s on ollut joku Potterin eläin-hahmo, esimerkiksi pörrö, tora ja nuuhku ovat avana saaneet komeilla :)  Katson avat aina, ja jostain syystä päättelen sen omistajasta jotain: jos avana on esim. joku manga-hahmo, omistaja on sen tyylinen, laulaja, niin käyttäjä näyttää siltä xD
Loma on sitä, ettei ole mitään tekemistä, ja siihen on aikaa koko päivä.

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #100 : Tammikuu 03, 2009, 13:55:43 »
Meikä näin heeeelevetin nobina laitoin avattareksi pikkasen ja värikkään Pucan. Kaikki varmasti tietää? Eli tällänen korealainen Hello Kityn kaltainen massahahmo. Syy miksi laitoin on se, ettei koneelta löytynyt parempaa ja jotenkin tuntuu, että Pucca kuvaa tämän hetkistä mielentilaani. Ei siitä mielentilasta sitten enempää. Jotenkin tuntuu, ettei Pucca kuitenkaan hirveästi uskottavuutta anna ja kuvitelkaa nyt: nimikin on Boogey (=mörkö). Missä mättää? C(x

~Böög

Poissa Barella

• Vuotis-kuollut
  • Vuotislainen
  • <3
    • Lohikäärmeliiga - Vuotishuispausjoukkue
« Vastaus #101 : Tammikuu 13, 2009, 16:06:47 »
Nykyään avatarenani on maisema, joka on täynnä lunta. Vaihdoin avatareni ihan uuden vuoden kunniaksi, en kuitenkaan ihan erilaiseen, etteivät minut entisellä avatarilla tuntemaan oppineet ihan pihalla olisi... Eli tuollainen sinehtävä se on. Omasta mielestäni kauniin raikas, eikä siinä erotu kuvan pienennys niin selvästi kuin edellisessä avatarissani (niin, minähän olen tunnettu hyvästä kuvanmuokkaus taidosta x) Maisema on myös jotenkin avoimempi kuin selkeä hahmo, yleensähän hahmon ulkonäkö yhdistetään käyttäjään, ainakin minä teen huomaamattani niin, jos on avatarina Lucius, se heppu siellä ruudun takana sitten näyttää ajatuksissani Luciukselta :) Siksi siis maisema...

~Barella
~Barella
Maailma on tulvillaan ylimaallisia olentoja, jotka kärsivällisesti odottavat älymme terävöitymistä.
                 -Eden Phillpotts

Kromisade

• Ankeuttaja
« Vastaus #102 : Tammikuu 16, 2009, 10:36:47 »
Minäkin vaihdoin uudenvuoden kunniaksi avatareni ja olen tähän kuvaan enemmän kuin tyytyväinen. Eli kyseessä on kohtaus Twilight elokuvasta, jossa Edward imee myrkyn Bellan verestä. Jotenkin tykkäsin tuosta kuvasta, kun sen googlella löysin ja oli pakko tehdä siitä sitten avatar eli pienentää se sopivaan kokoon vain. Jotenkin avani hehkuu mielestäni samalla valoa vaikka onkin mustavalkoinen ja minä pidän mustavalkoisista kuvista, joten siksikin tuo oli oivallinen valinta. En tiedä erottuuko se kovin hyvin joukosta, mutta kunhan itse pidän siitä.

Poissa Jentsuma

• puhelias hölöttävä ärsyttävä pölö
  • Vuotislainen
« Vastaus #103 : Tammikuu 16, 2009, 17:43:42 »
Minäkin aika äsekttäin vaihdoin avaani. Tällä hetkellä siinä komeilee lumme :D Poimin lumpeen joesta ja laitoin sen järveen kellumaan ja otin kuvan, meidän mökin rannassa tuo oli. Mielestäni se on yksinkertaisen nätti kuva tuollainen vähäsen klassinenkin. Tuo kuva on myös kännykkäni taustakuvana. Tuota kuvaa vaan piti pienentää niin paljon ettei se ole niin hieno kun kännykässä mutta kyllä se siitä erottuu :)
Is this the real life, is this just fantasy ?

Poissa Kupsuu

• Vuotislainen
« Vastaus #104 : Tammikuu 17, 2009, 15:25:51 »
Minulla on avatarina MCR'n Frank Ieron ja Gerard Wayn kuva, missä lukee että 'Friends will be friends.'  ja Frankie pussaa siinä Geetä poskelle. Tykkään tästä kuvasta ihan kamalasti, kun MCR fani olen : )
FOREVER YOURS.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
« Vastaus #105 : Tammikuu 21, 2009, 20:25:45 »
Kiva topic, kiva lukea miksi ihmiset ovat avansa valinneet ^^ Tällä hetkellä minulla on suloinen manga tyylinen aika pinkkisävyinen kuva (vaikken pinkistä kauheasti pidäkään)
Avan löysin koneeltani, ja koska kaipasin jotain pirteää avaa, niin hiukan pienennettyäni sitä päätyi se tänne. Kuva on mielestäni todella söpö ^^ En muista mistä alunperin tämän avan nappasin mukaani.
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
« Vastaus #106 : Tammikuu 26, 2009, 22:30:34 »
Minun avatarini on tuossa,eli kaksoset.He,siis George ja Fred,ovat suosikkini Pottereissa.Muutenkin he ovat mahtavia kujeineen,tietoineen..
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Raitasukka

• Vuotislainen
  • Objection!
    • flavors.me
« Vastaus #107 : Tammikuu 28, 2009, 14:39:35 »
Minulla on vasta vähän aikaa ollut avatar. Ensimmäinen oli tuolta Avatareja vuotislaisille-topicista löytynyt Amélie, joka on samannimisestä elokuvasta. Sen valitsin itselleni lähinnä sen takia, että tykkään siitä elokuvasta ja ava oli sopivan vinkeän näköinen. Kyllästyin siihen kuitenkin aika nopeasti, ja halusin jonkun muun kuvan siihen, mielellään joku enemmän omanlainen. Leikin vähän Paintilla ja leikkelin yhtä merenneito-avaa hyyyvin pieneksi. En ollut siihen kovin tyytyväinen, joten se oli minulla vain eilisestä illasta tähän iltapäivään. Keksin äsken, miten saan pienennettyä kuvaa Paintissa (joo, olen älykäs ;D) ja otin tuollaisen kivan kuvan itselleni. En ole varma siitä, miten selkeästi kuva näkyy, mutta siinä on tyttö, joka on peittänyt käsillään kasvonsa ja käsiin on piirretty silmät ja suu. Tuollainen jännä ja persoonallinen kuva, nappasin sen vain jostain. Olen kyllä tyytyväinen tähän :)

Boogey

• Ankeuttaja
« Vastaus #108 : Helmikuu 16, 2009, 00:16:13 »
Tällä kertaa - väliaikaiseksi - avaksi on päässyt kuvatus, jossa on Miyavi. Tottahan toki te Meewin tiedätte, jeh? Jos ette, niin lyhyesti sanottuna jätkä on yksi Japanin parhaimmista mieslaulajista, joka tekee monipuolista musiikkia, eli löytyy niin hiphoppia, rockia ja poppiakin sisältäviä biittejä. Kannattaa kuunnella!

//Ei mennyt ko hieman OFFiksi...

PS. Älkääkä kullat välittäkö tuon taivaallista noista ellottavan paksuista rajauksista, joita en osannut tehdä, koska ei inspannut... -__-'

~Böög~

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #109 : Helmikuu 28, 2009, 23:33:21 »
Heippatihei Boy George! Oli sinun aikasi väistyä tämän suloisuuden tieltä. Eli siis, Shrekin vauvan. Syy, miksi otin tämän avakseni, on se, että se on syötävän suloinen, ja lisäksi Shrekin vauvelit näyttävät suuresti minulta. Ihan oikeasti.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2009, 23:37:58 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Lusitania

• Paluumuuttaja
  • Vuotislainen
  • So you screwed up
« Vastaus #110 : Maaliskuu 01, 2009, 11:39:13 »
Ava-keskustelut on tiedättekös yllättävän mielenkiintoisia, kerronpa siis jotain myös omastani. :)

Eli tuossahan tuo komeilee, Negativen ex-kitaristi Sir Christus. Ihana mies ja mukava kuva. Christus ei ole Negativessa soitellut hetkeen aikaan, mutta olen niin tottunut käyttämään tuota herraa avataroissa, etten oikein pysty luopumaan tästä. Aikeena on ollut monta kertaa vaihtaa kuvaa, mutta eipä ole tullut vaihdettua. Täällä vuotiksessa voisi kyllä jonkun toisen tyyppisen avan laittaa, kun tuo Ripe taitaa soveltua paremmin bändien keskustelufoorumeille.
Kuvaa katsoessa tulee vähän sama fiilis, kun allekirjoitustani lukiessa, haikeaa on. En tiedä, mikä tarve minun on itkettää itseäni, mutta joka kerta kun tuota katsoo niin tulee mieleen se ilta kun kaveri soitti paniikissa, ja väitti että Christus oli erotettu Negativestä. Ja olihan se. :'(
Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it.

Sonija

• Ankeuttaja
« Vastaus #111 : Maaliskuu 09, 2009, 18:17:39 »

Minä vasta vaihdoin avani... Edellisessä oli söpö nalle, mutta tällaista olen etsinyt jo pitkään. Tässähän on siis tietenkin Mötley Crüen rumpali Tommy Lee! Tämä nyt on melkein suoraan netistä napsattu (kaverin välityksellä), mutta ei se mitään. ;)

Ja Tommy Lee kuuluu siis lempparibändiini ja tuntuu muutenkin olevan aivan hulvaton persoona, eli siksi juuri hän. Toisekseen, tämä kampanja -Ink, not mink- liittyy siis turkistarhaamisen vastustamiseen. Kampanja on vanha enkä minä ole mikään mieletön eläinaktivisti, mutta en tosiaankaan kannata turkistarhausta enkä mitään vastaavaa.

Poissa Chiida

• tussitatuoitu
  • Vuotislainen
  • Only children know what they are looking for
    • blogin tapainen
Vs: Sinun avattaresi? (Possessiivisuffiksit kunniaan!)
« Vastaus #112 : Maaliskuu 14, 2009, 21:34:50 »
Avatarissani on An cafen, eli ihanan japanilaisen bändin laulaja Miku. Tuo on rajattu isommasta kuvasta, kiitos siitä eräälle kaverille. Minusta Mikun ilme tuossa kuvassa on aivan ihana ^^
"What makes the desert beautiful," says the little prince, "is that somewhere it hides a well."

Reimeli

• Ankeuttaja
« Vastaus #113 : Maaliskuu 24, 2009, 17:06:18 »
Minun avatarissa on minun polletus ratsasailta kuvattuna. Valitsin sen sen takia, kun hevoset ovat niin tärkeä osa mun elämääni (etenkin tämä oma) ja tähän  liittyy niin paljon onnellisia muistoja. :)

Weeku-Deppy

• Ankeuttaja
« Vastaus #114 : Huhtikuu 02, 2009, 18:46:14 »
Joku sanoi että avatareista saa mielukuvan ihmisestä ittestään, tai jotain sinnepäin.. Niin millaisenkohan mielikuvan te sitten saatte tästä ihanasta pikku traktorista?:D
Mutta siis, minun avataressani on vanhanaikainen traktori peltotöissä. Ja tämän traktorin ratissa, vaikkei sitä näekkään kuvan koon vuoksi, istuu n. 10-vuotias isäni .-Siis isäni kymmenen vuotiaana.  Sellanen pikku yksityiskohta siitä.
 En tiedä miksi, mutta jostain syystä olen tähän pikku avaani tykästynyt. Ei tämä siitä ainakaan viesti, että pitäisin traktoreista, ei todellakaan, sillä en pidä traktoreista, ainakaan nykyaikaisista sellaisista. Pikemminkin jotenkin on vaan niin ihanaa tuollainen maalaistunnelma ja nääin.. .  Ja ehkä sisäinen maalaistyttöni kaipaa maalaisuutta taai jotain? Hmm..
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2009, 18:58:08 kirjoittanut Weeku-Deppy »

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #115 : Huhtikuu 03, 2009, 18:00:31 »
Minun avatareni on tällä hetkellä yksi nukkeintoilijan unelmista; Irish Dance Barbie. Todella hieno. Ei mitään suurempaa syytä ottaa tämä avaksi, paitsi että sillä on ihanat hiukset.

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #116 : Huhtikuu 08, 2009, 11:24:56 »
Löysin IHANAN avan etsiessäni muille avoja (yllätys yllätys), ja tämän aion säilyttää! Tämä on vain niin ylisuloinen, kaksi varvasta joihin piirretty naamat. Niin sympaattinen ja hauska että. En oikein osaa kuvailla miten iloinen olen kun löysin juuri sellaisen avan minkä halusin tietämättäni.

Voi että kun on ihana tuuri! <3

sinny

• Ankeuttaja
« Vastaus #117 : Huhtikuu 12, 2009, 11:39:21 »
Ja näin, kuten näettekin, Harry ja Ginny siinä mölsöttää. Jouduin pienentämään tätä kuvaa varmaan kaksikymmentä kertaa, että se oli sopivan kokoinen ja näköinen,vaikka nytkin se kusee aika pahasti... Valitsin tämän silloin joskus tänne liittyessäni, koska pidin itseäni "Ginnynä," koska unelmoin eräästä... henkilöstä.. (en harrysta!) ja koska kirjoissa Ginnyn ja Harryn välillä oli mitä oli, so.... Lisäksi harry/ginny on lempiparitukseni kirjasarjasta.
 Eli tämä siis kuvastaa rakkauselämääni ooh <3

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #118 : Huhtikuu 12, 2009, 12:04:04 »
Muokkasin itse kuvan, takana ei ole paljon mitään sen erityisempää. Ihan nättihän tuo on.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 14, 2010, 23:05:24 kirjoittanut Mortti »

Poissa Mimmi

• kolmen soinnun rälli
  • Vuotislainen
  • gimme danger
« Vastaus #119 : Huhtikuu 14, 2009, 21:40:59 »
Minä vaihtelen avataria aika vinhaan. Hooh, tylsää.

Tällä kertaa kuitenkin avassa killuu Brian May, mitä mahtavin mies ja maailman paras kitaristi, elikkäs aivan avattamisen arvoinen henkilö.
Muutenkin olen sangen maaninen Queen-ihkuttaja, joten kyllä Bri on ihan paikallaan tuohon killumaan. Dr. Mayn leuka vain näyttää tuossa vähän kummalta...

Poissa adswil

• Vuotislainen
« Vastaus #120 : Huhtikuu 15, 2009, 20:34:26 »
Kuten joku on varmasti huomannutkin, avassani komeilee superkaunis Helena Bonham Carter eli ihana Bellatriximme. Eipä tuo ava minusta mitään kerro, ainoastaan sen, että Helena on mielestäni varsin mainio ja karismaattinen näyttelijä ja Bellatrix varsin viehättävä hahmo. Ja lisäksi tuo kuva on ihan visuaalisestikin kaunis, väritys, asento ja kaikki.
In my world love is for poets - so I'm trying to be one.

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
« Vastaus #121 : Huhtikuu 18, 2009, 21:26:47 »
Olenkin kai jo kirj. Mutta teenkin uudestaan ;D
Avassani on... KV:n merkki! Tein ite (kai sen näkeeki ;D) Se kertoo minussa siitä, että rakastan kuoleman varjeluksia! Ja sitä mukaa myös Harry Potteria (KIRJASARJAA, EN SITÄ JÄTKÄÄ!!!!)

Ps. Mikä on possessiivisuffeksi?  Yksärillä, plz!
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #122 : Huhtikuu 19, 2009, 01:04:07 »
Roger Taylor, Queenin mahtirumpali ! Minusta hän on hauskan näköinen (tai no oli, nykyään se on pikemminkin hauska papparainen!), ja oikein mahtava rumpali, joten siksi hän. Ja miksikö juuri tämä kuva hänestä? No, koska tässä on hänen rumpuilmeensä! Tässä alkuperäinen kuva.

Off: Eikös tuossa adswilin avattaressa ole mrs. Lovett Sweeney Toddista, eikä suinkaan Bellatrix...?
//Tarkoitan että tuossa kuvassa Helena Bonham Carter ei olle Bellatrixin roolissa, vaan mrs. Lovettin.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2009, 12:24:22 kirjoittanut Minsvo »

Poissa Uine

• Metsätähti
  • Hirnyrkki
    • Suomu.org
« Vastaus #123 : Huhtikuu 27, 2009, 10:52:47 »
Narsisti kun olen, niin itse tuossa poseeraan tällä hetkellä. Kuvan valo on mukavan uineinen.

Poissa Musta Koira

• Veni, vidi, vici.
  • Vuotislainen
  • libertiini
« Vastaus #124 : Huhtikuu 27, 2009, 21:38:38 »
En periaatteessa tykkää vaihtaa avoja (ainakaan kovin usein), koska mielestäni niiden pitäisi olla käyttäjänsä tunnus. Tunnistaminen taas vaikeutuu jos kuva vaihtuu koko ajan. Aluksi kuva vaihtui minulla kuitenkin tiuhaan tahtiin, koska en oikein tahtonut löytää sopivaa. Avoissa kokokin vähän rajoittaa mahdollisuuksia, ja jotkut kuvat eivät vain toimi, vaikka ne sinänsä olisivatkin kivoja. Ainoastaan kuvaa, joka tuntuu kunnolla omalta, voi pitää jatkuvasti tunnuksenaan.

Tällä hetkellä avassani komeilee The Libertines, joka on yksi mielibändeistäni. Erityisesti pidän kuvan vahvoista väreistä ja niiden luomasta kontrastista. Myös sen graafisuus on hienoa. Luulen, että noista syistä pidän tätä avaa pitkään, vaikka kuva-aihe ei ehkä tuntuisikaan aina kaikkein ajankohtaisimmalta. Minulla on varastossa myös toinen kiva The Libertines -aiheinen kuva (tai oikeastaan siinä on vain bändin keulahahmot Carl Barat ja Pete Doherty), ja ensin harkitsin pitkään, kumman laittaisin, ja suunnittelin jopa vuorottelevani niiden välillä, mutta tämä voitti lopulta. Tässä on sekin hyvä puoli, että tämä on tietyllä lailla anonyymi; diamaisuudesta johtuen kuvan henkilöitä ei välttämättä tunnista, mikä luo tiettyä salaperäisyyttä...
-Non unde possim sed unde volo-

Poissa Stairway

• käärmehammas
  • Vuotislainen
  • Pottermore: StoneShadow3592
« Vastaus #125 : Huhtikuu 27, 2009, 21:43:13 »
Vaihdoin avani tässä pari viikkoa, kuukausi sitten. Ja se oli toinen avani vuotiksessa.
Edelleen jatkan Draco-linjalla, ja nyt miellyin tähän kluvaan. muokkasin sitä hieman pienensin, lisäsin tuon "päällisen" mikä siinä on "sotkuna tms" en oikein osaa selittää. Niin.
Itse  tykkään avastani, ihmekyllä, yleensä en pidä mistään, miihin olen jotain muutoksia itse tehnyt.
Minusta avoja saa kyllä vaihtaa, muttei liian usein. minkin tunnistan monen vuotislaisen avasta.. Myönnetään että yleensä katson ensin avaa ja jos ava näyttää kiinnostavalta niin painan nimimerkinkin mieleen :)

~maasu~
TÄTTÄDÄDÄÄ, TÄTTÄDÄDÄÄ!!!
All that glitters is gold.

maasu -> Stairway

Poissa shianna

• Vuotislainen
« Vastaus #126 : Toukokuu 02, 2009, 21:32:02 »
Itse ajattelisin että avassani on ah niin ihana kahvikupponen. Pidän siis paljon kahvista, ja sen juomiseen liittyy sellaista tiettyä tunnelmaa. Värimaailma on ihanan lämmin ja pehmeä. Ihastuin avaani ensisilmäyksellä ja se antaa minulle mukavan fiiliksen Vuotiksessa pyöriessäni.

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #127 : Toukokuu 26, 2009, 10:18:20 »
Vaihdoin piiiiitkästä aikaa avattareni, koska tykkäsin edellisestä niin paljon. Se oli irvistävä (tai haukotteleva) musta jaguaari, suu ammollaan niin että hampaat ja kieli näkyivät oikein kunnolla. Jatkoin samaa linjaa, sillä nyt kuvassa onkin toinen irvistävä otus, nimittäin meidän koiramme Seena. Se oli niin hauska kuva että oli pakko tehdä siitä avatar. Seena on tuossa kuvassa piilossa portaiden alla, koska se ei oikein tykkää kuvien ottamisesta, ja sain näpättyä kuvan juuri kun se haukotteli hermostuksissaan. Hassu tyttö!
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

General Grievous

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Toukokuu 26, 2009, 13:28:28 »
Minun avattareni kertoo itsessään monille jo aika paljon. Tai sitten se ei kerro mitään. Siinä seikkailee Kenraali Grievous (General Grievous), nimimerkkini mukaisesti. Valitsin sen juuri nimimerkkiäni tukemaan, ja siksi että Star Wars on yksi hienoimmista elokuvista ikinä. Niin myös uudet Clone Warsit mukaan luettuna. Minua ei hävetä yhtään tunustaa olevani fani :D
Palataanpas avatariin, pidän myös kuvan väreistä, ja asetelmasta.

Poissa narri

• Ajassa harhaileva
  • Vuotislainen
  • Terveisiä Pangaialta
« Vastaus #129 : Toukokuu 27, 2009, 11:17:04 »
Avattareni on kuva Lassista ja Leevistä, kuten varmaan näkyy, vaikka kuva onkin hitusen epätarkka. Otin valokuvan yhdestä sarjakuvaruudusta ja pienensin sen sopivaan kokoon, jonka seurauksena se aina hämärtyi vaikka yritin mitä.
Lassilla on valtava mielikuvitus ja kyky ihmetellä ja olla utelias. tarinat muistuttavat minua niin elävästi itsestäni silloin joskus ja yhä että tunnen olevani samalla aallon pituudella noiden kahden kanssa. Avassani parivaljakko istuu puun alla ihmettelemässä elämää. He ovat hetki sitten löytäneet linnun kuolleena, keskustelleet siitä ja sitten vaienneet. Avani on siis osa sarjakuvan loppuruudusta. Pääsen sisään vallitsevaan hetkeen ja tunnelmaan johon mahtuu koko universumi ja jossa aistii heinänkorren liikahduksen tuulessa.
Yksi vaihtoehto avattarekseni oli Roope Ankka. Aku Ankka on suosikki sarjakuvani. Rakastan sitä! Se on hyvin kiinteä osa persoonallisuuttani johon se on auttamatta vaikuttanut jollain tapaa hyvin vahvasti sillä olen lukenut (tai alkuun vain katsellut) Aku Ankka lehtiä - ja vähän myöhemmin myös kirjoja - säännöllisesti siitä lähtien kun olin neljän vanha. Nykyään on ollut vähän pidempiä taukoja kirjoihin tarttumisen välillä, lehdet ovat jäänet. Mutta siis... täällähän on jo Roope Ankka ava jonka olisin ottanut joten valitsin Lassin ja Leevin. Roopella on luonnetta ja ominaisuuksia joita arvostan.
Hämmentää.

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #130 : Kesäkuu 01, 2009, 01:07:51 »
Tervepä terve. Vaihdoin avani. Tälläkin kertaa Queenin jäsen, mutta nyt basisti John Deacon. Valitsin tämän koska kuva on tavattoman hassu! Deaky on hyvin lahjakas muusikko, varmasti maailman parhaita basisteja, ja pidän hänen kirjoittamistaan lauluista kovin. John on tässä kuvassa erityisen söpö, joten se on aika hauska avattareksi. (Avatar on muuten hankala sana taivuttaa.)

Poissa Hassu

• Karkulainen
  • Vuotislainen
« Vastaus #131 : Kesäkuu 09, 2009, 17:04:28 »
Minun avatarissani on kuva Guns N' Rosesin laulajasta Axl Rosesta :) Axl on päässyt kunniapaikalle profiiliani koristamaan, koska pidän erityisen paljon Axlin lauluäänestä ja asiaahan ei auta yhtään että hän on lempibändini kärkikuva :D Lisäksi pidän kuvan ilmapiiristä, se on jotenkin uhkaavan suloinen. En tiedä miten sitä kuvailisin :D
| Neville Longbottom vuosimallia 2008 | Hymiöiden liikakäyttäjä vuosimallia 2009 | Luuleeko ravut että kalat osaa lentää? |

Poissa Rectangle

• Pyöreä kolmio
  • Vuotislainen
  • aika luihua!
« Vastaus #132 : Kesäkuu 09, 2009, 18:47:14 »
Noh, kuten kaikki varmaankin näette, avataressani on varsin nyrpeäilmeinen Simba, Leijonakuninkaasta siis :D Valitsin tuon kuvan sen takia, että katsoin Leijonakunigas ykkösen vasta vähän aikaa sitten neljätoista vuotiaana, ja satuin pysäyttämään kuvan juuri tuon ilmeen kohdalla. Se oli minusta niin loistava, että halusin sen ehdottomasti avatareksi.

Ja kyllä toi ilme aika hyvin meikäläistäkin kuvastaa, näytän nimittäin aika usein tuolta, kun näen tai kuulen tms jotain epämiellyttävää. Mutta mutta :D
Se on basiliski, se.

Kuku

• Ankeuttaja
« Vastaus #133 : Kesäkuu 22, 2009, 16:35:30 »
Mun avassa on kuva Horton-elokuvan Katiesta, vieläpä mun suosikkikohtauksesta. Hortonin kaverit ovat innostuneet hiukkasista joissa on pieniä maailmoja ja Katie on juuri kertonut Hortonille millainen maailma hänen hiukkasessaan on ("In my world everyone is a pony, and they all eat rainbows, and poop butterflies!") sitten hän nousee takajaloilleen, päästää herttaisen huokauksen ja vetäytyy pusikkoon.

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #134 : Kesäkuu 23, 2009, 17:29:47 »
njahaha ! minun avani on yksinkertainen, mulkoileva hymiö. Kyllä vain, hymiö se on.. mutta, pidän siitä sen takia että se on musta [jipii, musta on hyvä väri..] ja koska se mulkoilee tuolla tavoin. 

Se kuvaa minua oikein hyvin kun tykkään mulkoilla, tosin ajattelin vaihtaa sen mutta kun se on ollut minulla niin kauan että en enää löytäisi kommenttejani mistään kun olen tottunut tuohon :< ja kyllä, se on erilainen :D mitäs muuta ? sopivan pieni kyllä joo ^^
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Snuffel

• purkan suurkuluttaja
  • Vuotislainen
  • titi tyy...
« Vastaus #135 : Kesäkuu 23, 2009, 17:57:10 »
 Minun avatarissani on jonkin sortin musta pallomainen ukkeli, niinkun näette :)
 Kun etsin hyvää avaa, halusin jonkun hassun, ja pitkän etsiskelyn jälkeen löysin tuon, ja se oli mielestäni vallan mainio.

Toi ilmeeltään näyttää ihan multa (varsinkin jos oon valvonu VÄHÄN liian pitkään) ;D
"puli, ja sillä sipuli"

Sonija

• Ankeuttaja
« Vastaus #136 : Kesäkuu 26, 2009, 19:35:42 »
Vaihdoin avani ihan helteen kunniaksi... Aiemmin mulla oli avassa Mötley Crüen rumpali Tommy Lee (ja tässä välissä Ville Valo), ja nyt siinä sitten komeilee Mötleyn basisti Nikki Sixx. Harmittaa, kun jäi väliin niiden keikka Sauna Open Airissa kuun alussa, mutta minkäs teet... olin Saarenmaalla.

Ja Nikkihän siis pääsi avaani kuulumalla lempparibändiini. ;) Vaikka kyllä HIM on melkein yhtä hyvä.

Poissa Túrin Turambar

• Vuotislainen
  • One day, one room
« Vastaus #137 : Kesäkuu 27, 2009, 13:43:44 »
Vaihdoin avatarini vihdoinkin noin vuoden jälkeen. Zorbakin tilalle pääsi Cthulu H.P. Lovecraftistä. Tämä ihmis-lohikäärme-mustekala-hybrid on mielenkiintoinen, ja pidän varsinkin tuosta hänen kutsuhuudostaan, jonka voittekin nähdä tuossa avan yläpuolella.

In his house at R'lyeh dead C'thulhu waits dreaming.
Cannery Row in Monterey in California is a poem, a stink, a grating noise, a quality of light, a tone, a habit, a nostalgia, a dream.

nr: Gabriel García Márquéz - One hundred years of solitude

Poissa Aqutalio

• Vuotislainen
  • Pottermore: WaveSand28304
« Vastaus #138 : Kesäkuu 28, 2009, 01:53:33 »
Dobbyhan se siinä. En ihan tarkalleen tiedä miks nyt just sattuu hän siinä olemaan. Varmaan sen takia, kun tänne foorumillahan oli joku 80x80 rajotus avattarissa, niin en sitten saanu mitään muuta kuin Dobbyn. Mutta onhan sekin ihana :)
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #139 : Kesäkuu 28, 2009, 10:53:58 »
Lainaus käyttäjältä: Aqutalio
Dobbyhan se siinä. En ihan tarkalleen tiedä miks nyt just sattuu hän siinä olemaan. Varmaan sen takia, kun tänne foorumillahan oli joku 80x80 rajotus avattarissa, niin en sitten saanu mitään muuta kuin Dobbyn. Mutta onhan sekin ihana :)

Rajoitus oli muistaakseni kyllä 64x64.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

punkkis

• Ankeuttaja
« Vastaus #140 : Kesäkuu 30, 2009, 23:15:16 »
Minun avattarestani käy samalla kertaa ilmi sekä rakkauteni/riippuvaisuuteni kahviin + suosikkitupani Luihuinen. Vihreä-valkoinen väritys on mielestäni kaunis.

Poissa Leila

• Peruna
  • Vuotislainen
  • "Itserakkaus on paras rakkaus"
« Vastaus #141 : Elokuu 17, 2009, 00:06:54 »
Kaunis lentopalloavani kertoo minusta,ja ikuisesta ykkösharrastuksestani lentopallosta. Rakastan kyseistä lajia TODELLA paljon, ja siksi se on löytänyt tiensä myös avaani.:)
Tahdonvoimaa!

Poissa Hawkolf

• Thought Police
  • Vuotislainen
  • 2 + 2 = 5
« Vastaus #142 : Elokuu 23, 2009, 09:14:17 »
Kun tulin tänne Vuotikseen, aloin etsiä avataria ja tällaisen luurangon löysin. Olen nähnyt kyseisen elokuva, Painajainen ennen joulua, mutta tämän hahmon nimeä en muista. Oliko se nyt Jack? Elokuva oli aika suloinen, tavallaan, mutta ei kuulunut lemppareihini. Halusin joka tapauksessa tämän ja vaikka olen aikonut, en ole vaihtanut. Tavallaan pidän tästä.
Jack Skellington :P

Oma avatarini on Terminal Choicen laulaja. Ihan ok musiikkia tulee, mutta pidän laulajan lookista, horror-fani kun olen.
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever.
Reviewing the world!

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #143 : Elokuu 31, 2009, 09:37:12 »
Juuh, tykkään Mustasta Kyystä, kuten se on varmaan joillekkin tullut jo perille. Eli avataressani komeilee sotamies Blackadder (yhteen) suoraan neljännestä tuotantokaudesta. Hän ei ilmeisesti halua mennä sotaan, kun on "hulluksi" tekeytynyt laittamalla kalsarit päähän ja pari kynää sieraimiin. :D Mutta kuinkas sitten siinä käykään...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2009, 20:11:43 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Audra Dancer

• Sir Emilia Sarkington
  • Vuotislainen
  • Gaze the Haze
    • Livejournal
    • Vainajala.org
« Vastaus #144 : Syyskuu 28, 2009, 12:11:38 »
Tämä yksilö hiuhtaa vavautti avatartaan juuri, kyllästyttyään siihen aataminaikuiseen jota ennen käytteli. Edellinen oli joskus likemmäs pari vuotta sitten deviantarttia varten tehty ja täälläkin jo aiemmin nähty tapaus (siitä juontui se oma teksti -kohdan "Back in Black" -systeemi, musta kun avatar oli). Tämänkertainen avatar on leikelty erittäin laillisesti hankitusta valokuvasta leikattu ja Photoshopilla editeerattu. Sangen vanhassa kuvassa on kuuskyt- ja seitkytluvulla vaikuttaneen Shocking Blue -nimisen bändin solistivainaa Mariska Veres. Koska tykkäilen kyseisestä bändistä ja löysin kuvan josta saa mukattua jännän avatarin, pitihän visio sitten myös toteuttaa kun vanha avatar jo kyllästytti.

~Moondancer (mayhemoizer)

Poissa samettiina

• huoleton huuliharppuilija
  • Aurori
  • *
  • Pienestä kipinästä voi syntyä roihuava liekki
« Vastaus #145 : Lokakuu 18, 2009, 11:12:07 »
Silloin aikojen alussa, kun tänne Vuotikseen putkahdin, halusin omanlaiseni avatarin. Pitkän aikaa etsiskelin netistä kuvia, joita voisin käyttää ilman, että ne rikkoisivat minkäänlaisia tekijänoikeuksia - kyseiseltä sivustolta olen napannut myös myöhäisemmät avani. Loppujen lopuksi löysin yhden sivuston, jossa tämä nykyinen avatarini osui silmääni: se oli kaunis ja eriskummallinen. Ja siksi valitsin sen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 24, 2011, 08:59:40 kirjoittanut samettiina »
Olen syytön kaikkeen siihen, mistä kehtaatkin minua epäillä.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #146 : Joulukuu 25, 2009, 20:15:55 »
Edellisestä avatarvuodatuksestani taitaa olla lähemmäs kaksi vuotta aikaa, ja siinä välissä kuvanani on komeillut mm. Bellatrix Lestrange, sillä olen Helena Bonham Carterin suuri fani ♥. Potter-fanifoorumilla kun ollaan, niin Bella on kuitenkin aika yleinen avatar etenkin luihuisten keskuudessa. Itsehän olen siis korpinkynsi, enkä halunnut aiheuttaa minkäänlaista sekaannusta etenkään kuolonsyöjäpuoleen. Luihuista ja pahista minusta kyllä löytyy, mutta tämä ei ilmene Voldemortin kannattamisena.

Nykyinen avatarini on napsittu erään brändivaatemerkin malliston kankaan kuvioinnista. Maalaus, avain ja teevati leijailemassa sinistä taustaa vasten, ah ♥. Sininen on lempivärini, ja kultakuviointi sopii hyvin keltaiseen nimimerkkiin (pakkomielteistä värien sommittelua havaittavissa :D). Kuviointi on romanttinen, ja jotenkin tuo minulle mieleen Kaunottaren ja Hirviön. Toisaalta "leijuvat" esineet muistuttavat minua Liisa Ihmemaassa -kirjoista (ja miksei elokuvastakin), ja rakastan sitä tunnelmaa. Pienempiä yksityiskohtia ovat mm. se, että olen teeihminen ja rakastan näyttävää pukeutumista, mutta niitä ei tuosta noin vain voi päätellä.

Olen siis kaikin puolin tyytyväinen avattareeni, vaikka jossain mieleni perukoilla pyörii kiusaus vaihtaa se talvisempaan :)

Poissa Toujours pur

• jääauringon pilkahdus
  • Vuotislainen
    • My life
  • Pottermore: NightCentaur152
« Vastaus #147 : Joulukuu 26, 2009, 02:26:01 »
Suurimman osan ajastani vuotiksessa olen omistanut (omistanut ja omistanut :P) tämän avan. Se vain iski. Katsokaa sitä hetki. Naama pohjalla ja pidän nuita höyheniä enemmänkin sormina. Kasvoissa ei ole hirveästi piirteitä, mutta sormissa on paljon yksityiskohtia. Olen mielestäni hivenen ujohko ihminen ja kanssani täytyy keskustella oikeasti että mielipiteeni saa selville. Myös vuotiksessa, harvemmin tänne mitään järkevää laitan. Mutta kun pohdin hetken aihetta minulta tulee silloin vahvat mielipiteet. Avassa siis olen sormien takana piilossa, kun jokin saa ne hiukan levälleen ja minut näkyviin täältä kuuluu vaikka mitä. Silmä on tarkka ja pidän sitä näkevänä ja stalkkaavana, kaikkea tarkkailevana. Lisäksi rakastan värimaailmaa.
Japanilaiset hymyilevät paljon ja tekevät paljon itsemurhia. Hymyllä peitetään suru. :)
Camera and I.

Dallas

• Ankeuttaja
« Vastaus #148 : Joulukuu 27, 2009, 18:38:54 »
Luna Lovekivahan se siinä näyyttää istuskelevan sinisessä mekossaan. Tykkään hirveästi Lunastahahmona sekä myös hänen näyttelijästään Evannasta. Tämä nätti kuva jotenkin poikkesi niistä Evannan kuvista mitä yleensä googlessa tulee vastaan, joten otin sitten sen käsittelyyn ja tuollainen siitä tuli. Tykkään avastani, mutta olen yleensä vähän sellainen että kovinkaan kauaa yksi ava ei minulla pysy, että saa sitten nähdä mitä seuraavaksi on luvassa...

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #149 : Joulukuu 27, 2009, 21:00:04 »
Roger Taylor (taas), Queenin rumpali (ja Minsvon rumpuidoli). Tämä kuva josta tämä ava on tehty on muistaakseni vuodelta '77. Seemingly young Roger! Tuo ilme on mahti ja tykkään mustavalkoisesta, sellainenhan kuva valmiiksi olikin. Ja se sopii myös erinomaisesti tummanvihreäteemaiseen Vuotikseeni!

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #150 : Tammikuu 06, 2010, 02:03:22 »
Noh, kaikkihan näkevät että avassani komeilee iki-ihana Bellatrix <3 Tykkäilen kyseisestä hahmosta valtavasti, etenkin Helena Bonham Carterin tulkitsemana.

Muistan LP:n kohtauksen, jossa Bella tietääkseni ensimmäisen kerran mainitaan, kun Harry putoaa vahingossa Dumbledoren muistoihin ja näkee sen oikeudenkäynnin, jossa Barty Kyyry tuomitsee oman poikansa Azkabaniin. Tuossa tuomittujen porukassahan oli myös Bellamme. En muista tarkalleen, miten Bellan kuvaus meni (ja en kirjaakaan tähään hätään mistään saa), mutta mielikuvani hänestä sen pohjalta oli hyvin ruma ja tympeä. Jostain syystä kuvittelin Bellan aina lihavaksi O.o

Noh, jokatapauksessa, pointti siis oli etten tykännyt Bellasta niin kovinkaan paljoa, ennen kuin sitten leffat ilmestyivät ja näin Carterin version hahmosta. Silloin rakastuin <3 Bellatrix on mielestäni yksi parhaimmista hahmoista Pottereissa ja siksi hänet avaksenikin otin.
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #151 : Tammikuu 06, 2010, 14:32:32 »
Minun avatarini tarina ei ole kummoinen. Tahdoin vain avatarin, joka esittäisi jotakuta HP-hahmoa josta pidän. En jaksanut tehdä avaa itse, joten etsin Fanpopista ja Googlesta ja vähän muualtakin jos löytäisin sopivan. Ensin ajattelin Severusta, mutta aina kun löysin mielestäni hyvän kuvan, se oli liian iso. Sitten melkein kyllästyin etsimään, mutta ensimmäinen avani jonka noukin HP-faneista oli Severus-teksti sydämen sisällä ja siinä oli kynttilä vieressä. Se kuitenkin oli liian yleisen näköinen, mielestäni, siis että sellaisia samankaltaisia on monta. Sitten ajattelin jotakin synkänpuoleista, mutta löytäminen oli edelleen hankalaa. Sitten löysin tämän, siinäpä on vielä Evanna Lynch, niin että Potter-aihe pitää pintansa, ja se oli hieman surumielisen oloinen, joten ajattelin että mikäs siinä, ja otin sen avattarekseni.

-Bloody Princess

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #152 : Tammikuu 06, 2010, 15:59:56 »
No, minun avaani ei ole vaikeakaan tulkita (kai?).

Eli siis siinähän komeilee iki - loistava Davy  Jones Pirates Of The Caribbeanista...
Tykästyn heti Jonesiin kun katsoin ensimmäisen leffan,(melkein aina olen kyllä hyviksien puolella, Sparrow!) ja kun en itso osaa avoja tehdä, niin päätin ottaa Vuotiksesta...
Ja keskustelualueen väritkin ovat Vihreät....Sopii Flying Duchmaniin niin hyvin......

(kerrankin vähän pidempi viesti kun normisti) :D
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Nameless

• Ankeuttaja
« Vastaus #153 : Tammikuu 07, 2010, 15:59:29 »
No avatarini esittää sinistä liekkiä (pikku).
Googlen kuvahausta koetin etsiä koko ajan pienempää ja sitten 50x50 oli sopivan pieni.
Sinistä liekkiä tai liekkiä ylipäätään pidän hienona. En tiedä miksi mutta silti.
Parempää kuvaa en sieltä löytänyt.
En hoksannut laittaa hakuun sanaa avatar(tai sitten alitajunnassani en halunnut).
Kun kerran päätin että sen pitää olla juuri sininen liekki, niin sitä lähdin hakemaan.

Hollye

• Ankeuttaja
« Vastaus #154 : Tammikuu 07, 2010, 18:12:27 »
Noh minun avassani komeilee tietysti Emma Watson. Tahdoin hänet, koska hän on yksi Potter leffojen näyttelijä ja myöskin lempinäyttelijöitäni. Kaunis kuva hänestä, löysin sen Emma Voguen sivuilta. En jaksanut itse avaani muokata, joten päätin ottaa sen sitten sieltä. Pidän kovasti Emmasta, hän on nuori, fiksu nainen.

Poissa Tappajan haaska

• reipas ja lahjakas
  • Vuotislainen
  • Kenenkä kanssa?
« Vastaus #155 : Tammikuu 07, 2010, 21:04:07 »
Itse käytän mieluiten avaa, joka esittää jotakuta. Ensimmäisten (myös mustavalkoisten) Christoper Walkenieni jälkeen kokeilin jonkinlaista kasvia, mutta se ei tuntunut omalta. Ehkäpä ihmiset ovat ilmeekkäämpiä (kuten tämäkin hymypoika *pyöräyttää silmiään*)

Viestejäni vahtii nykyisin käsittämättömän komia Rudolf Kowalski. Bongasin miehen Bella Blockista (saksalainen dekkari viime kesän myöhäisilloissa), jossa hän näytteli päähenkilön sympaattista miesystävää. Bella/Simon oli suloinen paritus, joten Kowalski pääsi suosikki-ihmisteni lukuisaan joukkoon :P Mies on myös noin joka toinen viikko näytettävän Stolbergin pääosassa (roolinaan komissaario Stolberg tms. - dekkareita tämäkin siis).

Tuhertelin tätä avataria enemmän kuin mitään muuta koskaan aiemmin (joo, ok - pienensin, mustavalkaisin ja käänsin kuvan, mutta silti), joten ehkäpä meille syntyi tunneside. Onhan tuo tuollainen tyylikäs&neutraali&ajaton, joten mahdollisuudet pitkäaikaiseen suhteeseen on... (Muiden avatareissa arvostan juuri pysyvyyttä - jotkut vuotislaiset opin tuntemaan avojen perusteella ja kun kuvake sitten muuttuu, olen hukassa. Ihmettelen mihin se ja se on kadonnut TAI kuka ihme tämä tyyppi on jonka nimimerkki on etäisesti tuttu ja viestimäärä pilvissä, mutta ava täysin vieras. [Osan teistä tunnistan taas vaivatta myös nickin perusteella...])
Antakaa minulle ikitalvi, mutta älkää viekö kesälomaa.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #156 : Tammikuu 09, 2010, 15:33:11 »
Minäpä vaihdoinkin avani. Neytirihän se siinä Avatar-leffasta. Ihastuin tuohon leffaan ihan täysillä ja oli pakko saada aiheeseen sopiva avakin. Löysin kuvan googlettamalla ja sitten vain leikkelin ja pienensin, kunnes oli sopivan kokoinen. Tykkään :3

Poissa Sethis

• Vuotislainen
  • Pottermore: ScarletSickle65
« Vastaus #157 : Tammikuu 15, 2010, 07:59:35 »
Päätin vaihtaa avataria käytettyäni melkein vuoden Lunaa. Kuvassa siis iki-ihana Neytiri :) Rakastuin avatariin heti kun näin sen, tarina ja Pandora löi mut ihan ällikällä.

Ette muuten usko kuinka vaikeaa on löytää Avatar avatar :P
"En minä pelkää Harry", Dumbledore sanoi, ja hänen äänensä oli hivenen vahvempi, vaikka vesi oli niin kylmää. "Olen sinun kanssasi."

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #158 : Tammikuu 17, 2010, 21:04:45 »
Minä olen vaihtanut avaani aivan liian monta kertaa sen jälkeen kun rekisteröidyin Vuotikseen. Nyt toivon hartaasti etten mistään löydä kivaa avaa, johon ihastuisin ja vaihtaisin taas tämän, koska haluan vihdoinkin, että minulla on ava johon vakiinnun ja jota en vaihda. Peukut pystyssä ja ava-topicia vältellen... Tosin silti ava vaihtuu uhkaavan useasti..

Vaihtuipa se kitarasta tähän.. Avatopic on hyyvin vaarallinen minulle, löydän sieltä aina kivoja avoja. Nyt jos vihdoinkin voisin tähän vakiintua, todella hieno ja ihana ava, sopii minulle, vielä paremmin varmaan kuin se kitara. Vaikka kitara-avani kuvasti minua omalla tavallaan, kuvastaa tämä myös minua. Jotenkin siinä oleva haikea tunnelma sopii kuin nenä päähän minulle, ja kun siinä näkyvät pelkät jalat niin on siinä jotain salaperäistäkin. Vähän niinkuin minussa, ei minusta saa kaikkea selville pelkän ulkonäön perusteella.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2010, 22:28:03 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa naskalihammas

• Hipsunhapsu
  • Vuotislainen
« Vastaus #159 : Helmikuu 01, 2010, 16:09:43 »
Säädin jotain Facebookissa, ja siellähän voi lähettää ystävälle vaikka "kakun", tai "lyödä naamaan", niin löysin "heittää mansikalla", ja kuvana tämä.
Ihastuin kuvaan heti, koska se on suloinen ja värikäs, joten se on nykyään melkein jokaisella foorumilla avani ;)

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #160 : Helmikuu 02, 2010, 18:13:02 »
Itse vaihdoin nyt avani, se on ollut kauan aikaa Emma Watson, mutta nyt siinä on Nick Jonas Jonas Brothers bändistä. Otin tuon kuvan sen takia, koska Jonas Brothers on lempibändini ja Nick on niistä kaikista söpöin. :) Ehkä pienennän uuden kuvan hänestä tai sitten kaikista koko bändistä. Tämä kuva on ollut kännykkänikin taustakuvana ja vaikka missä, joten olisi vähän vaihtelua joku toinen kuva. Mutta vielä en ole jaksanut pienentää muuta.
Minulla on ollut alusta asti Emma Watson avassani ja vähän aikaa sitten meinasin vaihtaa sen Dima Bilaniksi, mutta nyt se on Nick Jonas. Ainiin vielä, älkää kuvitelko että olen sellainen "ihkuttaja" joka kuuntelee Jonas Brotherssia vain koska sen jäsenet ovat hyvännäköisiä! :D

Poissa Minsvo

• Vuotislainen
    • dA
« Vastaus #161 : Helmikuu 14, 2010, 12:51:04 »
Ville Valo.
Olen suuri HIMin ystävä ja ihailen Villeä suuresti, joten siksi hän. Ja eipä ole ukonäössäkään valittamista. Tämä kuva josta tämän otin oli mielestäni hieno, ja Villen hiukset on hauskasti. Kuva oli hienompi kokonaisuudessaan, mutta Ville menisi aivan tunnistamattomaksi jos olisin sitä koko kuvaa alkanut pienennellä. Joten siksi vain tämä naama.

Mutta missä on eyeliner!

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #162 : Helmikuu 23, 2010, 17:55:58 »
Pieni merenneito !

Kyllästyin edelliseen avaani enkä löytänyt avatar-topicistakaan sopivaa, joten otin ohjat omiin käsiini! Googletin 'Little Mermaid' ja etsin sopivaa kuvaa. Löysin sitten tämän kuvan joka on muistaakseni siitä 'Kiss the girl' - kohdasta. Kyseinen Disney-klassikko on siis lähellä sydäntäni. Tämä kuva oli sitten erityisen mieleeni, koska tämä on sinisävyinen. Rajailin avaani vain tuon kaksikon :)

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
« Vastaus #163 : Maaliskuu 01, 2010, 20:26:21 »
Katsoin eilen pitkästä aikaa Ylpeys ja ennakkoluulo-leffan ja kyseisen opuksen lukeminen on tällä hetkellä työn alla. Olen aivan Herra Darcyn pauloissa! <3<3 Avassani siis komeilee Keira Knightley ja Matthew Macfadyen Elizabeth Bennetinä ja Herra Darcynä. Yksinkertaisesti vain rakastan <3

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
  • Pottermore: FeatherProphecy121
« Vastaus #164 : Heinäkuu 14, 2010, 23:45:12 »
Avassani komeilee Plejadit eli Seulaset. Pienestä pitäen olen tykännyt ko. tähtikuviosta. En tiedä miksi, mutta se on aina vetänyt minua puoleensa. Ensimmäisenä tähdistöön liittyvänä kysymyksenä muistan kysyneeni mikä kuvio se on. :D Siitä tulee kivoja lapsuuden muistoja mieleen, kun isän ja veljien kanssa katseltiin isäni kaukoputkella taivasta. Aina tähtiä katsellessani etsin jostain itsellenikin mysteerisestä syystä sseulaset näköpiiriini (jos se on mahdollista). Muutenkin tähdet ja avaruus kiinnostavat. Sekä tieteellisessä että vähemmän tieteellisessä mielessä. siitä on kiva saada tietää kaikkea, mutta tähtitaivasta on myös kiva katsella sen kauneuden takia (+romantiikka ja muu kiva ;) ). :) Tuo kuva on lisäksi mielestäni kaunis. Varsinkin pienen muuntelun jälkeen pidän siitä kovasti. Se on kivan utuinen, mutta silti selvä ja suhteellisen tarkka. Lisäksi se tummuutensa ja väriensä puolesta sopii hyvin teemaani (Default MultiColour - Tumma sininen). Ehkä se kertoo myös jotain haaveksuvasta luonteestani. Tämä ava on jonkin aikaa ollut ja todennäkösesti tulee pysymään pitkään. Luulisin tämän myös olevan uniikki sillä se tehtiin miulle epämääräisen ohjeistukseni mukaisesti. :) Minusta on jostain syystä kivempi, että se on yksilöllinen, jollaista ei ole kellään muulla.
Draco dormiens numquam titillandus.
Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen.
Psykiatrisia toimia, jotka oman kokemuksen kautta täysin aukee -Apulanta

Poissa Isetom

• Vuotislainen
    • Livejournal
  • Pottermore: PurpleFang101
« Vastaus #165 : Elokuu 08, 2010, 21:42:28 »
Minulla oli varmaankin monta vuotta sama avatar, jonka vaihdoin eilen. Entinen avatar oli kohta Nightwishin Oceanborn-levyn kannesta. Siinä oli se pöllö, joka kuljettaa kynsissään jotain kääröä. Onneksi tuo levy on kokoajan tuossa yläpuolellani levyhyllyssä, että entistä avatariani voin katsella siitä milloin haluan.

Tämä uusi on sitten tuollainen sinisen sävyinen (niin kuin oli kyllä se entinenkin) kristallirykelmä, kaiketi. Otin sen tuolta 'Avatareja vuotislaisille' -topicista, en nyt muista tekijän nimeä. Tuossa avatarissa on niin kauniit värit, kaikki lempivärini, että se sopii minulle sen vuoksi. Lisäksi siinä on jonkinlainen mystinen tunnelma. Tykkään. Mutta silti uskon, että kyllästyn tähän nopeammin kuin edelliseen.

//edit: otin tämän avatarin siis sieltä 'Avatareja vuotislaisille' -topicista ja tekijä on puolipro.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2010, 11:43:54 kirjoittanut Tomataro »
through the warmthest cord of care
your love was sent to me

Poissa Nuno

• kiharakirjailija verraton
  • Vuotislainen
« Vastaus #166 : Elokuu 09, 2010, 18:27:30 »
Edellinen ava oli Jonas Brotherssista. Mutta nyt on Jonathan Toews ja Patrick Kane Chicago Blackhawkssista. Molemmat ovat tosi hyviä ja nuoria pelaajia lempi NHL-joukkueestani. :D Blackhawksista rupesin tykkäämään tämän vuoden maaliskuussa, Patrick Kanen ansiosta etsin tietoa siitä joukkueesta ja sitten vain rupesin tykkäämään. Ja nyt he voittivat tänä vuonna Stanley Cupin 49 vuoteen. :)
Jonathan Toews on kapteeni ja Patrick Kane vaan on niin hyvä pelaaja niin kuin Toewskin. Molemmat ovat ihan mahtavia pelaajia. Joskus vielä haluan tavata heidät, vaikka vaihtaisivatkin joukkuetta. :)

Poissa Mustepullo

• Vuotislainen
« Vastaus #167 : Elokuu 15, 2010, 14:33:10 »
Tämän avan nappasin eräältä todella lahjakkaalta tekijältä Radola - nimiseltä foorumilta. :D Linkki allekirjoituksessani suoraan topaan, josta tekijän löytää.
Tähän ihastuin, koska se on suloinen. :3 Miun pieni ruskea palleroiseni.
Who knows which is which and who is who

Poissa Zenzibar

• Pelastaja katsoi profiiliaan ja läikytti teetä pöydälle
  • Aurori
  • *
  • kesäinen-eskapisti-merirosvo-jedi-söpö-skotti
    • Home sweet home
  • Pottermore: BloodNight6399
« Vastaus #168 : Elokuu 15, 2010, 14:40:55 »
Mulla on ollu tossa aika monta avataria tässä vuosien mittaan... Johnny Deppiä, Potteria, jotain randomia, Johnny Deppiä, yin&yang-merkki, Johnny Deppiä... Joo.

Tällä hetkellä siitä löytyy Tähtiportti-sarjan Sam ja Jack, jonka Huff minulle pyydöstä väsäsi :) (kiitos vielä!<3) Kaikkien muiden fanitusteni lomassa olen suuri Tähtiportti -fani ja kun Huff puhui avojen tekemisestä ehdotin tuota hänelle, kun halusin itsekin uuden avan taas vaihteeksi. Katotaan kauanko jaksan tuota kattoa :D
"You're only given a little spark of madness. You mustn't lose it." -Robin Williams

Poissa Siny

• Vuotislainen
« Vastaus #169 : Elokuu 19, 2010, 22:30:15 »
Rupert Grint & Kimberley Nixon ja paljon kohuttu 'sex scene'. Kyseinen kohtaus on mielestäni ehkä yksi elokuvahistorian kauneimmin tehdyistä rakastelukohtauksista. Kohtaus ei ole pitkä,
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)
mutta sitäkin parempi. En ole kamalan ihastunut Kimberley Nixonin roolihahmoon elokuvassa, mutta Rupert Grintin esittämä Malachy korvaa kaiken.

Eli siis, valitsin tämän avatarekseni, koska olen kovin hullaantunut Rupert Grintiin (varsinkin tässä elokuvassa) ja Cherrybomb on yksi suosikkielokuvistani jokatapauksessa. Kuvasta välittyy tilanteen.. errmm.. intensiivisyys ja.. jännittyneisyys. Ja mitä tää avatar tosissaan kertoo minusta.. se onkin jo toinen juttu. Oon toivoton romantikko ja mulla on melko suuri kansiollinen koneella täynnä samantyyppisiä kuvia eri elokuvista. Todellisuuspakoilen alituiseen katsoen eri lässynlässyn-leffoja :)

Täytyy vielä 'varoitella', että mulla kyllä tulee vaihtumaan avatar varmasti aika tiheään tahtiin. Mun elämättömyysaika vuotiksessa on ihan vähän alle 9h, ja avatarta olen kerennyt vaihtaa jo kahdesti :D! Tosin tulen aika varmasti pitäytymään tässä Cherrybomb-teemassa pitemmän aikaa.
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Poissa Haisku

• Kummitus-susi
  • Vuotislainen
« Vastaus #170 : Elokuu 20, 2010, 18:38:00 »
Siinähän on kansikuva tai oikeastaa osa kansikuvaa, ihanasta kirjasta: Artemis Fowl-Opalin kosto ^.^
Fanitan kyseisiä kirjoja ihan älytömästi, niin pitihän niistä pari avaakin tehrä.
 Ja sitten kuka siinä on, niin siinä arvatenkin on itse Opal Koboi, joka on yksi lempi hahmoistani :) Tein tuon itse jollain ohjelmalla jonka nimeä en nyt muista, rajaamalla ja pienentämällä. Itse tykkään tästä, se on jotenkin jänän näköinen.
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answer
And now I know my heart is a ghost town…

Poissa Akai

• In dreams
  • Vuotislainen
  • Lumos!
    • Akai on dA
  • Pottermore: MarauderBlood107
« Vastaus #171 : Syyskuu 05, 2010, 00:46:04 »
Minun avassani on tällä hetkellä Dobby. :) Halusin yksinkertaisesti jotain Potter-aiheista, mutta en halunnut kenenkään näyttelijän pärstää siihen kuitenkaan. Mieleeni tuli heti Dobby ja Hedwig, joista olen molemmista tehnyt avat, jotka ovat hyvin samanlaisia, molemmissa on kirjaimet HP. Lisäksi minun tittelini sopii hyvin avaani, katso vaikka. ;) Avallani ei ole tämän syvällisempää tarinaa, kuten elyonalla.
Lainaus
Omana avatarinani on kuva elokuvasta Lost In Translation.
Ihana tarina sinun avallasi, minäkin olen nähnyt kyseisen Lost In Translation elokuvan, ja täytyy myöntää että siinä oli kyllä sitä jotain. =)

// tällä hetkellä avassani on kyllä ruusuja ja sydämiä.. se on vain hieno, ei sen kummempaa :) titteli ei sovi, vaikka niin sanoin ^
// nyt päätin vaihtaa avani taikasauvaan. Lumos! >)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2011, 19:58:18 kirjoittanut Akai »
"Kautta Merlinin lötköimpien sepaluspöksyjen" - Ron, KV s. 251

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #172 : Syyskuu 05, 2010, 10:47:34 »
Piti eilen sitten vaihtaa se sähkökitara-ava pois. Se oli ollut aika pitkään, ja alkoi kyllästyttämään.  Se ei ollut niin värillinen tai siis jotenkin ei vain onnistunut, eikä se tullut ulos topiceissa.
Empä tiedä miksi pitä ottaa Bonnie/Ginny ava, mutta se nyt tuntui erikoiselta kun ei ole ollut ketä Potter-hahmoa avana kuin Lupin. Ja varmaan siksi kun Bonnie on lempionäyttelijöitä....Avan vaihtelu on kyllä aivan mahtavaa, tuo nyt tuossa varmaan pysyy jälleen melkosen pitkään mutta sitten tulee jotain hienoa

///muoks/// tuo kuva on aika sopiva jotenkin ainakin tähän kohtaan, koska kirjoja on tullut taas luettua ja elokuvia katsottua. Avassa näkyy aika kivasti tavallaan tuommoinen "lopputuulahdus" omalla tavallaan.....viimeinen katse - tyyliin. Mutta tuo pysyy tuossa toooosi pitkään
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2010, 20:15:53 kirjoittanut Nomoni »

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #173 : Syyskuu 05, 2010, 14:00:00 »
Minulla on aina ollut Vuotiksessa tämä sama ava, enkä aio vaihtaa. Pidän kuvasta monestakin syystä. Ensinnäkin mielestäni Helena Bonham Carter on yksi maailman parhaimmista näyttelijöistä, ja todella kaunis. Toiseksi Kuvan värimaailma on ihana, eikä se ole vain jotain pikselimössöä. Kolmanneksi kuva liittyy sopivasti Pottereihin, ja onhan Bellatrix aika cool. Lisäksi olen kovin kiintynyt tähän avaan. :)

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #174 : Syyskuu 05, 2010, 18:47:21 »
Hmm, enkö ole muka vielä kertonut tästä avasta mitään, vaikka se on minulla ollut vaikka kuinka kauan... O.o Nyt korjataan se virhe. x)

Avatarissani siis koreilee musta ruusu kirje/runopaperin päällä. En aluksi oikein keksinyt, millaisen avan olisin halunnut, mutta sitten ajattelin jotakin kaunista ja hieman synkkää. Kuvassa kuuului ehdottomasti olla mukana lempiväriäni mustaa, joten sain päähäni etsiä Googlesta sanoilla "black rose". Tämä osui heti silmiini, ja pidin kyseisestä avasta heti. Siinä on ainakin omasta mielestäni hieman jotakin surumielistä, ja tuo musta ruusu on mielestäni oikein hieno. ^^ Lisäksi selvästi näkyvät tummanvihreät lehdet voisivat viitata tupaani luihuiseen, joten tämä ava oli kyllä oikein sopiva löytö. Hyvä asia on myös se, että paperilla olevat sanat on ilmeisesti kirjoitettu musteella, ja se tuo mukanaan tuulahduksen taikamaailmasta, sillä yhdistän sulkakynät lähes aina velhoihin tai noitiin. x)

-Bloody Princess

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #175 : Syyskuu 26, 2010, 18:19:30 »
Betaé-ystävä teki minulle pari mahtavaa Pontti-Bond avaa :D Hän se on hauska tyyppi, Bondin valinta avaan oli aika jännä, kun mietin, mistä niin katsoin Casino Royale - elokuvaa tänään ja eilen niin piti siitä saada :)

Betaé on mahtava ^^ kannattaa pyytää siltä!

Minä en sitten mainostanut Betaéta

Poissa Saccharine

• Introverted Assbutt
  • Vuotislainen
  • La Vita è Facile
    • Twitter
  • Pottermore: MoonWillow1269
« Vastaus #176 : Lokakuu 03, 2010, 20:14:57 »
Avassani on tällä hetkellä kaksi käsikkäin (järveen?) hyppäävää henkilöä auringon paistaessa hämyisällä taivaalla heidän takanaan.. hmm.. Minusta kuva oli melko suloinen ja toi mieleeni kesän. Siksi tällainen valinta vaihteeksi. :)
"The first sign of the beginning of understanding is the wish to die."

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #177 : Lokakuu 04, 2010, 00:01:21 »
Minun kuvani on mustavalkoinen, harmaavalkoisilla reunoilla. Kuvan päähenkilöinä komeilee kaksi pientä lasta, tyttö ja poika (Adam ja Eva). Poika pussaa tyttöä poskelle. Valitisn kuvan siksi, että rakkautta pitää korostaa. Sitä ei ole koskaan liikaa eikä koskaan liian vähän. Rakkautta voi jakaa avoimesti maailmalleen ja ihastuksensa nimeä kuuluttaa parvekkeelta lintujen lehahdellessa levitetyille käsille istumaan ja auringon heittäessä viimeiset säteensä leikkimään kiharaisille hiuksilleen. Ystävykset istuvat rannalla. Katsomassa aurinkoa, joka heittää molempien päälle viimeiset säteensä.

- Betaé.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #178 : Marraskuu 01, 2010, 22:53:07 »
On aika muutosten marraskuun, ja tämän myötä Haltiamielikin vaihtoi avattareinsa. Johan se yksi kauan pysyisikin, mutta nyt mieli halusi jotain virkistystä ja Magissa käyttämäni ava pomppasi silmiini. Kiitokse tästä muuten Betaélle. ;)

Avattareni on siis jonkinsorttista abstraktia taidetta, vihreää sellaista. Kuvastaa siis omalla tavallaan minua, olen erilainen ja näytän erilaiselta erilaisissa ympäristöissä. Minusta löytyy monia eri ulottuvuuksia, niin näkyviä kuin kätkettyjä. Ja rakastan vihreää. Miten täydellinen avatar siis minulle tämä onkaan, ainakin tällä hetkellä kun mieli on pirteä ja odottavainen. Ah, ihana marraskuu joka saavuit. ^^

Niin, ja tietysti tämä vihreä ava sopii käyttämääni Oliivinvihreään-teemaan. <2
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2010, 22:57:18 kirjoittanut Haltiamieli »
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa tulppaanipenkki

• kastelua vailla
  • Vuotislainen
« Vastaus #179 : Marraskuu 04, 2010, 15:24:52 »
Sain taas vaihteeksi tehtyä uuden avan. Se on rajattu isommasta kuvasta jonka löysin http://weheartit.com/?page=62 <- tämän syövereistä. Linnut on sydäntäni lähellä ( jos ovat luonnonvaraisia eivätkä tule liian lähelle.. :D) ja tietty myös sininen värinä ja tämän kuvan nähtyäni päätin, että oli aika päivittää ava :)

Poissa Ananas

• Vuotislainen
  • 17.11. ♥
    • Viistokuja
« Vastaus #180 : Marraskuu 04, 2010, 18:43:29 »
Mun avatar on Emma Watson :))
Se on Emma, koska se on ihana<3 Hermione on yks mun lempi hahmoista...
Taikoisko joku mut tylypahkaan?

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #181 : Marraskuu 11, 2010, 15:00:24 »
Minun ava, kuten kaikki varmaan (sen nähneet) tietävät, että se on CocaColan logo. En ole varma miksi se tuli...se on vain niin hieno ja nyt en ole toooooosi pitkiin aikoihin juonut sitä :''> se on hyvää kun sitä juo vähän väliä..

Hidarico

• Ankeuttaja
« Vastaus #182 : Marraskuu 11, 2010, 15:19:43 »
Minen ava, hmm... Sopii hyvin äkillisiin masennuskausiini ja muutenkin oli minen mielestäni ihana. Tuo on siis muumeista tuttu piisamirotta sateessa. Tykästyin heti tuohon surulliseen ilmeeseen ja sateeseen - sain myös tästä avasta hieman liikaakin inspistä uusiin runoihini. Pidän myös paljon tälläisistä kynillä piirretyistä mustavalkoisista kuvista.
Olisin myös voinut laittaa avakseni tahmatassu-hahmon mutta satun pitämään enemmän piisamirotan filosofisista puolista.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #183 : Marraskuu 12, 2010, 00:24:19 »
Nykyisessä avassani on Remus ja Tonks. Kiitos Betaelle avasta. :) Vanha alkoi kyllästyttää, joten aloin miettimään mikä voisi olla kiva aihe uudelle. Tällaista tuli tällä kertaa mieleen. Kaksi loistavaa hahmoa. Remus on yksi lempi hahmoistani ja Tonkskin on kiva. Tämä on myös suosikkiparitukseni Pottereista. He sopivat hyvin yhteen. Muutenkin tässä parissa on jotenkin minuun sopivaa asennetta. :D Tai siis niinkun.... *ei osaa selittää* (Ymmärsikö kukaan mitä tarkoitan? Ei? Niin arvelinkin.) Se nyt vaan tuntuu sopivalta avalta muutenkin kuin kivojen hahmojen osalta. :D Ja tuo ava sopii hyvin nykyiseen teemaani. :)

Poissa Adéa

• On
  • Reservi
  • *
  • Uruz
« Vastaus #184 : Marraskuu 14, 2010, 22:49:47 »
Vuosien varrella olen omistanut erilaisia avatareja, mutta ainoastaan kaksi niistä, on ollut pidemmän aikaa käytössä ja muodostuneet näin ollen todella rakkaiksi. Ensimmäinen rakas avani oli Lupinin tekemä avatar The Rocky Horror Picture Show -elokuvan Magentasta, jota pidin elokuvan parhaana hahmona. Avatar on koneiden vaihtumisesta huolimatta edelleen tallessa, ehkä otan sen hetkellisesti käyttöön taas joskus...

Nykyinen avatar on minulle hyvin rakas, käytän kuvaa myös livejournalissa. Kerran huomasin erään toisen vuotislaisen käyttävän avaani ja suutuin jonkun verrran, mutta mielestäni minulla oli siihen oikeus. Olen tehnyt oman avatarini itse vuosia sitten. Kuva on otettu isommasta kuvasta, jossa poseeraa mustasiipinen mangaenkeli. Pidän avastani suuresti sen hillittyjen värien ja kuvan tyypin ilmeen takia. Alun perin valitsin kuvan sen takia, että pohtiessani jotain nojaan päätäni käteen samalla tavalla. Myöhemmin avatar on myös symboloinut kiinnostuksen kohteitani. Hetkellinen manga- ja animevillitys vaihtui uskontotieteeseen, mutta kiinnostukseni pahaan ja pimeyden olentoihin on säilynyt.

Joskus tekisi mieli vaihtaa avataria, mutta olen liian kiintynyt siihen. Vai voiko avatariin kiintyä?
Mens agitat molem.

Poissa Sidarana

• Kulta
  • Vuotislainen
« Vastaus #185 : Marraskuu 15, 2010, 12:40:27 »
Aina välillä tuntuu, että koen itseni vähän poikkeukselliseksi avatarien suhteen, sillä minulla on ollut nyt 6 vuotta sama avatar kaikkialla, enkä vaihtaisi sitä missään nimessä, vaikka aika epämääräisen näköinen se kieltämättä on, luultu niin sinivalkoiseksi kirjaksi kuin jääpatsaaksikin ja vaikka miksi muuksi. Oma naama siinä kylläkin komeilee vuodelta 2004 Folan ottamattana ja joku, mahdollisesti minä muutin siitä sitten vähän värejä ja tuollainen siitä sitten tuli. Totesin sen 2004 olevan hyvä kuva Vuotiksen avatariksi ja nyt kun myöhemmin tänne taas palasin, niin oli ihanaa laittaa oma vanha avatar tuohon tutulle paikalle. Tunnearvoa avatarina sillä on paljon lähinnä ikänsä vuoksi, mutta ei se nyt muutenkaan aivan kamala ole. Kuuden vuoden takainen otsatukka, lasit ja musta hyppy päässä -angsti lähinnä naurattaa, joten piristäähän se lähes aina kun tuota avataria katsoo. Ennen vuotta 2004 minulla oli jokin animehahmo avatarina pidemmän aikaa ja sitä ennen vain hajanaisia ja vaihtuvia ja merkityksettömiä avatareja, mutta olen onnellinen tuosta ikiomasta avataristani, joka on jopa itse luotu. :)

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #186 : Marraskuu 22, 2010, 20:35:15 »
Uusi avatar on näin joulun ja onnen ansiosta ottanut paikkansa. Kuvaa melko hyvin olotilaani ja elämän tilannettani. On lunta ja kaunista, minä odotan enemmän tai vähemmän kärsivällisesti. Kuvassa tykkään myös juuri noista väreistä ja ihan teemastakin. Vaihtunee seuraavan kerran vasta kesällä, sillä olen suunnitellut säilyttäväni tuon avan nyt pidempääkin (kunhan kaikki vain menisi suunnitelmien mukaan...) Jotenkin nuo tuon tapaiset avat kuvastavat muutenkin parhaiten itseäni.

Poissa worldsayshello

• Snivellus
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SnidgetDream29844
« Vastaus #187 : Marraskuu 26, 2010, 19:04:38 »
Avatareni aiheen ja ylipäänsä koko avataren tekemiseen kesti aikaa. Sen verran heti näin aluksi että se todennäköisesti muuttunee vielä, sillä haluan jotain omalaatuista :P

Aiheeseen siis; niinkuin varmasti huomaatte kuvassa komeilee Hagridin mökki kera pienen tekstin ja itse omistajan. Heti alkuun tiesin etten avakseni kenenkään näyttelijän pärstää halua, joten siltä pohjin lähdin kehittelemään aihetta. Sitten täällä parisen tuntia pyöriskeltyäni huomasin että myös Dobbyn ja Hedwigin kuvia oli monella, joten jouduin valitettavasti nekin jättämään pois ajatuksistani. Hetkeksi mieleeni tupsahti että voisin tehdä avatarin aivan jostain muusta kun potteriin liittyvästä ja hyvänä esimerkkinä tuli mieleeni Frendit-tvsarja.Tämä oli kuitenkin vain hetken mielijohde ja halusin nyt palavasti, kun potter aiheisella foorumilla kuitenkin ollaan, aiheeseen liittyvän avan! Loppujen lopuksi valaistuin, huomasin ettei kenelläkään ole Hagridiin liittyvää avaa joten päätin ottaa aiheen heti itselleni ja vääntää avaa. Onhan se tietenkin omalaatuinen mutta haluaisin vielä jotain kentien vähän lisää minua! En tiedä :D
"Honestly, woman, you call yourself our mother." -George Weasley

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #188 : Joulukuu 30, 2010, 14:36:47 »
Vaihdoin avani juuri eilen, kun etsiskelin uutta avaa Kisat, kujeet ja kivuliaat toimenpiteet - osiosta. Löysin tällaisen, ja se on minulle hyvä. Halusin jonkun näyttävän avan ja päädyin tähän. Olisin mieluiten ottanut Potter-aiheisen mutta sieltä ei löytynyt oikein minulle sopivaa... Olen hyvin vaativa avojeni suhteen. Aiemmin minulla oli HP-faneista peräisin oleva "Katso minua..." -ava, mutta se oli aika tylsä mielestäni, niin päädyin vaihtamaan sen.
Nykyinen avani, ei, se ei liity mitenkään mielstäni vampyyreihin (vaikka ei niin kukaan ole väittänytkään), mutta se oli mielestäni kiinnostava ja erilainen. :)
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa blindside

• sokotettu
  • Vuotislainen
  • AKTIVISTI
« Vastaus #189 : Joulukuu 30, 2010, 15:04:36 »
Avani on Betaé pienentänyt (kiitos siitä!).

Robin Hood on ajatuksena aika kiehtova, herra jakaa oikeudenmukaisuutta rahan muodossa. Tiesitkö, että nälänhätä olisi jossain määrin ratkaistavissa ihan siten, että raha jakautuisi tasaisemmin? No, nyt tiedät. Olisi mahtavaa olla Robin Hood, parantaa konkreettisesti maailmaa jotenkin. Siinä yksi syy avatarvalintaani.

Jonas Armstrong näyttelee Robin Hoodia BBC:n TV-sarjassa, ja mielestäni herra on melko HOOOOOOOOT (slurps), siksi päätyi avakseni.
Taivaalla jahtasin aurinkoa
Tavoite oli puhdasta hulluutta

- Stam1na - Eloonjäänyt

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #190 : Joulukuu 30, 2010, 18:23:03 »
Minun avani on tällä hetkellä itse paintilla tekemäni ilves. Joo, ilvekseni kärsii jokseenkin pahanlaatuisesta kotikissa-syndroomasta, eikä kuva ole maailman tarkin tai muutenkaan hienoin, mutta siinähän on. Muokkasin kuvan mustavalkoiseksi, koska värillisenä se olisi ollut vielä epätarkempi.
Kuva sopii nimimerkkiini aika hyvin, eikös ^^.

Pidän ilveksistä. Yhtälailla kuin pidän muistakin eläimistä. Ilves ei ole minulle mikään erityinen lempieläin, mutta ne ovat silti jotenkin kiehtovia. Tuntuu vaikealta uskoa, että täällä Suomen metsissä tosiaan kulkee jonkinverran näitä upeita eläimiä.
Tämä 'kotikissa' versio ilveksestä kuvaa minua paremmin kuin oikea, villi ilves. Vaikka pidänkin luonnosta ja vapaudesta, kuten ilves, ja vaikka olenkin yleensä melko villihkö, viihdyn silti kotosalla kirjoja lueskellen ja koneen äärellä oleillen. Eli ulkokuorelta olen villi ilves, sisältä kotikisu :3
Niin, ja pelaan futista Ilveksessä :'D.

Tämä ei ole millään tapaa pysyvä ava. Tulen luultavasti vaihtelemaan avaani tiuhaan tahtiin, sillä kyllästyn samaan vanhaan nopeasti :P
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Aqutalio

• Vuotislainen
  • Pottermore: WaveSand28304
« Vastaus #191 : Joulukuu 30, 2010, 22:50:35 »
Tällä hetkel mul on toi super mario, kun en oikeen mitään muuta löytänyt. dobby hoiti hommansa ihan hyvin, mutta mulla oli se jo ollut tyyliin neljä-viis vuotta. toi on vaan väliaikanen toi mario, vaihdan sen heti kun löydän jonkun kivemman, toivottavasti jo tänään. onhan toikin ihan kiva, mut ei se pahemmin iske. aika huvittava ja sellane lapsellinen, et siitä pojot kyl mario saa.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”
― Bernard M. Baruch

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #192 : Tammikuu 29, 2011, 10:10:00 »
Vaihdoin tässä pari päivää sitten Rupertin kuvasta pinkkiin sateenvarjoon. Tämä kuva, no se nyt on niin suloinen. Tahdoin ehdottomasti jotain pinkkiä, jotain vesimeloonista (älkää kysykö) tai jotain mangoa (älkää edes harkitko kysymistä). Päädyikn vaaleanpunaiseen, jolloin myös pitsiä olisin halunnut, muttei mitään tarpeeksi kivaa vaaleanpunaista pitsiä löytynyt, joten päädyin etsimään sateenvarjoa. Tuossa sateenvarjon reunassa olevaan johonkin harsojuttuun tykästyin hirveästi ja tämän kuvan ansiosta vaihdoin myös teemaa tummansinisestä persikkaan ;)
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #193 : Tammikuu 29, 2011, 11:31:18 »
Hm? Onko tässä epäselvyyttä?
No, kerrotaan sitten. Avatarissani komeilen minä itse, jos jollekulle jäi epäselväksi. Se kertoo kai sen, että minulla on prillit. Niin ja valitsin tämän kuvan, koska tässä on niin kivan kirkkaat värit.
Jäikö edelleen epäselväksi? Jäikö? No voi.
^^
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #194 : Tammikuu 29, 2011, 15:51:28 »
Jälleen vaihtui avattareni... Vaikka väri pysyi samana, eli vihreänä, on aihe eri. Olen ennenkin käyttänyt tätä avaa ja katsellessani kansioitani päätin laittaa tämän taas käyttöön. Vihreät hiukset siis kyseessä, tahtoisin kovasti vihreät hiukset, mutten ole niitä vielä saanut... Olen itse tehnyt avan, rajannut sen toisesta kuvasta, ja mielestäni onnistuin rajaamisessa hyvin. Se ei ole pelkkää yhtä ja samaa vihreää, vaan siinä on tummaa pohjaa ja taustaakin näkyy ihan hitusen. Kertoo siis hieman siitä, etten ole vain yhdenlainen persoona. ;)

...nimittäin Zairan tekemään avaan elokuvasta Prinsessa Mononoke. Katsoin elokuvan vähän aika sitten ja ihastuin totaalisesti. Erityisesti noihin pikkuhenkiin. Mononoke oli pitkästä aika mielestäni hyvä elokuva Studio Ghibliltä - Tuulen Laakson Nausicaän aiheuttama pettymys vei minulta innon Studio Ghiblin elokuvien suhteen, vaikka rakastankin Totoroa, Henkien kätkemää ja Kikin lähettipalvelua. Mutta Prinsessa Mononoke kyllä nosti jälleen tuota silmissäni ja minun on aivan pakko saada se joskus omaksi. Tämä ava kertoo myös jotain minusta, minuun suhtaudutaan miten suhtaudutaan, pidän fantasiasta ja luonnosta, erityisesti metsistä. Ja ava sopii käyttämääni Vuotis-teemaan yllättävän hyvin. <2 Toivon nyt hartaasti, että vakiinnun tähän avaan. Se kyllä tuntuu (vihdoin) täydelliseltä. :'>
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2011, 12:02:04 kirjoittanut Haltiamieli »

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
  • Pottermore: AvisErised8561
« Vastaus #195 : Tammikuu 29, 2011, 16:14:51 »
-
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2018, 00:16:47 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa azze

• Pää pilvissä
  • Vuotislainen
    • Facebook
« Vastaus #196 : Tammikuu 29, 2011, 17:05:25 »
Avani on tällä hetkellä meidän Jouluhuispaus joukkueen logo :D ennen sitä minulla oli joku random pinkki olio, pinkin teeman kunniaksi. Ekaa avaani en muista :((
Siperia opettaa, niin minäkin
Lukekaas mun blogia tai kattelkaas mun kuvia tai siis ei kuvia MUSTA vaan mun ottamia kuvia

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
« Vastaus #197 : Tammikuu 30, 2011, 19:47:54 »
Tittididii! Vaihdoin avani. Tämänkertainen avani liittyy Wicked-musikaaliin, ja pidän sen väreistä :3 Tämän avan myötä myös teemaseni on nyt tumma vihreä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2011, 10:02:18 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa EJR

• Varjelusten toinen puoli
  • Vuotislainen
  • I just want things to make sense
« Vastaus #198 : Helmikuu 05, 2011, 16:17:51 »
Itselläni on aina ollut tämä samanlainen ava.
Aluksi se oli puna-sininen [muistaakseni, väreistä en ole 100% varma], mutta sitten se halloween, jolloin oli se joku kisa [joo], niin muutin sen mustavalkoiseksi, ja siihen se jäi.
Olen yli-kyllästynyt tähän  avaan, haluaisin tehdä jonkun hienomman avan Deathly Hallowien merkistä.  Tein yhden oikeasti hienon, mutta kun pienensin sen vuotis-kokoon, se muuttui kamalaksi, eikä se erottunut [Mustalla alueella synkkiä kuvia hienosti liitetty, valkoisella vaaleita] ja sitten niin...
MS Hirmun kapteeni!

Poissa Kishika

• Kävelevä kaiutin
  • Vuotislainen
« Vastaus #199 : Helmikuu 06, 2011, 14:07:07 »
Mulla on Inuyasha-mangan Sango, niinkuin joku ehkä tunnisti. Wikipedia on kaveri, jos haluatte tietää lisää. Jotenkin oon aina samaistunu siihen. Se oli niin yksinkertasta :D
I can see you

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
  • Pottermore: CatRain16320
« Vastaus #200 : Helmikuu 07, 2011, 19:15:45 »
Avassani on Narnian tarinoissa Lucy Pevesietä näyttelevä Georgina Henley. Se tarkoittaa yksinkertaisesti vain sitä että olen Narnia(etenkin leffojen)-fani.
~She lives in a fairytale somewhere too far for is to find~

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #201 : Helmikuu 08, 2011, 16:31:54 »
Juuri äsken vaihdoin avani! Olin jo hieman ehtinyt kyllästyä tuohon omenaan, joten päätin vaihtaa avani. Kuvassa on siis Musen laulaja Matthew Bellamy soittamassa pianoa. Olen 100% Muse-fani, joten halusin avaksenikin jotain Museen liittyvää. En ole tehnyt tätä itse, hain tämän Goog- eikun erään hakukoneen kuvahausta. Siellä oli monia mustavalkoisia Matthewin kuvia, mutta tämä oli selkein ja ihanin mielestäni. Lisäksi tämä "sopii" allekirjoitukseeni. (Ainakin jotenkuten...)

Poissa Bloody Princess

• Vuotislainen
« Vastaus #202 : Helmikuu 08, 2011, 19:04:53 »
Kyllä, Bloodie vaihtoi avatarinsa pitkästä, pitkästä aikaa. Entinen musta ruusu sai väistyä sydänkäyrän tieltä.
Bongasin tämän kaunokaisen ihan tuolta Vuotiksen avatopasta, kiitokset kuuluvat Samiwaikselle jonka käsialaa kyseinen ava on. Jonkin asteisissa ystävänpäivätunnelmissa ollessani *khöh* tahdoin pientä vaihtelua, joten tuo nimensä mukainen sydänkäyrä pisti silmään. Ja menin sitten muuttamaan teemanikin punaiseksi samana päivänä... Hum, jännää.

//Oi, kiitus Ria. :3

-Bloody Princess
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2011, 17:22:05 kirjoittanut Bloody Princess »

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #203 : Helmikuu 13, 2011, 15:08:45 »
Avassani komeilee Hufflepuff Charmin tekemä perhosavanen. Rakastuin tähän heti kun Huff sen tuonne avatopaan laittoi ja siitä lähtien tämä on miulla ollut avana. Rakastan perhosia yli kaiken. Ne ovat kauniita, suloisia ja jollain tapaa hyvin viattomia olentoja. Kaikkia muita ötököitä ja ötökänoloisia vihaan sydämeni pohjasta, mutta perhosia rakastan. En sitten tiedä kyllä mistä tämä rakkauteni perhosiin on tullut. Meinasin jossain vaiheessa vaihtaa avaa toisenlaiseen perhoseen, mutta tajusin, että olen kiintynyt niin paljon tuohon, etten edes halua sitä vaihtaa. Tuo on jollakin tapaa yksinkertainen, mutta nätti ja tykkään hirmuisesti ^^

Ja tällein btw, Bloodie siulla on ihana ava ^^

Poissa Ihmeolio

• Massuupukki
  • Vuotislainen
  • It really wasn't me...
« Vastaus #204 : Helmikuu 18, 2011, 21:50:05 »
Minun avattaressani komeilee Hanataroo Yamada Bleachista. Bleach on Tite Kubon mangasarja, jota lueskelen kun yks kaveri sattuu niitä keräilmemään. En liiemmin lue mangaa, mutta pidän GNG:stä (niille jotka ei tiedä; GNG = Ginga Nagareboshi Gin, Hopeanuoli), Narutosta ja Bleachista. Tykästyin Hanataroohon kovasti, hauska, suloinen, herttainen, kömpelö hahmo. Vaihdoin eilen avattaren mutta edellisessäkin komeili Hanataroo joten tjaa.. :--D

Valitsin tämän kuvan koska tämä on jotenkin suloinen, ei yhtä hauska ja koominen kuin edellinen mutta hieno silti. Jotenkin vaan tykästyin tähän, enkä edes jaksanut kovin pitkään haeskella uutta avaa itselleni, vaan otin vain tämän. Kiva tuo minun mielestäni on, jotenki söpö ainakin jos tietää millainen henkilö Hanataroo Yamada on :)
Cadillac.

Poissa Sateenropina

• Vuotislainen
« Vastaus #205 : Helmikuu 19, 2011, 14:01:07 »
Taasko se meni vaihtamaan avansa?! *lyö itseään päähän*

Selailin avatopicia ja tämä osui silmiini. Juuri tälläista ajattelinkin, ja sitten tämä nökötti siellä. Olin vähän aikaa sellainen O.O-ilme kasvoillani, mutta sitten menin ja rohmusin tämän itselleni ja mietin että osaakohan joku lukea ajatuksia. Toivottavasti tästä tulee pysyvä avani. Ja teemani on nyt taas tummansininen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2011, 19:28:12 kirjoittanut Sateenropina »

Poissa Loure

• Bloodien lasten kokoonhaalija
  • Vuotislainen
  • I don't care what people think about me.
  • Pottermore: WildQuill30294
« Vastaus #206 : Helmikuu 27, 2011, 16:31:36 »
Uudessa avassani on vain joku hyvin kalpea, mustatukkainen tyttö, joka nojaa käteensä. Leikin GIMPillä ja rakastuin tuohon materiaalin, jota käytin taustana. Sitten tuli vain angst-fiilis ja tein tämän. Nyt sitä paitsi teemanikin on tumma teema. Sopii siis hyvin.
Miten pahalta nyt tuntuukaan, pilvet väistyvät kyllä.
Mutta vaikka aurinko paistaisi pilvettömältä taivaalta, ei se estä sitä, että sisältä tuntuisi tyhjältä.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
« Vastaus #207 : Maaliskuu 04, 2011, 14:56:59 »
Jälleen kerran olen sortunut vaihtamaan avani. Jos joillekin on jäänyt epäselväksi, kuvassa on bändi nimeltä The Strokes. Olen aivan haksahtanut tähän bändiin ja sen musiikkiin, joten päätin etsiä heistä pikkukuvan avakseni. Kuvassa poikia kuvataan alhaalta päin. Tykkäsin tästä kuvasta :) Se myös osoittaa, että olen nykyään The Strokes -fani :D

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
« Vastaus #208 : Maaliskuu 06, 2011, 12:19:41 »
Menin vihdoin vauhtamaan avani vähän teemaani (tumma teema-sininen) sopivammaksi. Siinä siis musta hevonen vedessä. Valitsin sen koska sen voi liittää Narnia-leffoihin ja -kirjoihin (leffan alussa Caspian ratsastaa mustalla hepalla, Destrierilla, veden yli), LotRiin (mustat ratsastajat =)) ja siihen, että olen heppahullu. Mielestäni ihana ava, suurkiitos sen tekijälle =)

-Tassu

Poissa Kara

• Sademielellä
  • Vuotislainen
  • The world is our playground:)
  • Pottermore: ThestralQuill17
« Vastaus #209 : Maaliskuu 13, 2011, 22:13:13 »
Se meni ava vaihtoon, jännää luopua siitä, mikä on ollut aina. Siis AINA. FOREVER and EVER. Mutta avaksi päätyi siis pikku-Kara, eilen otettu kuva toki :) Kuka uskoi, hyvä, en minäkään. Oliskohan otettu ainakin kymmenen vuotta sitten. (Eli ihan eilen.) Se on muuten marjanpoimijana tuossa! Mää jotenkin vaan rakastan näitä lapsuuskuvia. Nostalgiaa? Ja se on jännää aatella, että tuo pieni ihminen on mun sisässä vieläkin. Että siitä on tullut minä.
Jalan rikkoessa salaisien maailmojen pintaa

Poissa Kanfley

• Lemmikki
  • Vuotislainen
  • Kulki koira musta, susi suuren siimeksen
« Vastaus #210 : Maaliskuu 15, 2011, 21:40:45 »
Oma avatarini on kokonaan itse tehty, ja sangen tyytyväinen olen.

Kuvassa komeilee poispäin kääntyneenä koira-alter egoni Kanfley. Täustän vihrä väri, koska lempivärini on vihreä~ Tykkään läpinäkyvästä taustasta, olin lievästi yllättynyt kun se ONNISTUI. Yleensä GIMP laittaa vastaan niin pirusti.
Toivottavasti tästä tulisi pysyvä ava. :3
Intohimomme ovat oikeita Feeniks-lintuja. Kun tuli tuhoaa jonkun niistä, tuhkasta nousee heti uusi.

Poissa Yamaneko

• Vuotislainen
  • I am the warrior of shadowclan
« Vastaus #211 : Huhtikuu 08, 2011, 16:10:35 »
Uuden avan mukana vaihtui sitten niin kuvateksti kuin allekirjoituskin... jotenkin ulkoasu on nyt kovin synkkä :D Se ei kyllä vastaa mielialaani juuri nyt.

Eli, jotkut ehkä tunnistavat avan ja tietävät, että kyseessä on Soturikissojen Varjoklaanin merkki. Tai ainakin sitä muistuttava itse paintilla tekemäni töherrys.

Tuntuu siltä, etten tällä hetkellä ajattelekaan muita kirjoja kuin Soturikissoja. Varjoklaani on nimensä mukaan kirjojen 'pahisklaani', ja koska yleensäkin puolustan kirjojen 'pahiksia', niin miksei niin olisi nytkään. Harmittaa vaan, kun joissakin kirjoissa on niin selkeä jako hyviin ja pahoihin, kuten tässäkin.

Mutta varjoklaanin merkki on myös mielestäni hienoin klaanien merkeistä ^^
Where once was light,
now darkness falls
Where once was love,
love is no more                      -Gollum's song

Poissa Queen

• raivostuttavan positiivinen
  • Vuotislainen
  • Pottermore: HeartBlade125
« Vastaus #212 : Huhtikuu 08, 2011, 21:43:30 »
No niin. Vihdoinkin löysin itseäni oikeasti miellyttävän avataren. Jiihaa. Tähän asti sen reilu kuukauden mitä olen täällä seikkaillut, olen elänyt jonkinlaista ava-identiteettikriisiä, mutta nyt selkis. :) Eli tuossa on yksinkertaisesti tuommoinen luontokuva. Puita ja kivan värinen taivas takana. (Heh. Hyvä kuvaus O.o) En tiedä mikä siinä viehättää. Kuvasta tulee jotenkin mieleen syksy, mikä taas on ristiriidassa sen kanssa, että vihaan syksyä. -.-' No jaa. Värit tuossa on kuitenkin hauskat, ja kuva jotenkin istuu tuohon nimimerkkini alle :D

Olen tyytyväinen.
I'm not crazy, my mother had me tested.

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #213 : Huhtikuu 09, 2011, 09:32:26 »
Jaajaa empä ole kirjoitellut pitkään kirjoitellut mitään. CocaCola-logo? Justjust empä muista olenko mitään siitä höpissyt. Ei kai siihen ole  ollut oikein syytä. Se nyt vain löytyi sorivasti ja olisi kyllä aika vaihtaa sitä kun eräs Beta on tehnyt niitäkin joskus kaaaauun kaaun aikaa sitten minulle :D

Jerez

• Ankeuttaja
« Vastaus #214 : Huhtikuu 09, 2011, 09:37:18 »
Joo mulla on tommone aika perus HP-Faneista varastettu (laillisesti) slytherin - logo... /////HUOMASIN VASTA NYT ETTÄ SE ON LUIHUINEN!!!!
vois nomonin lailla sitä vaihtaa ku ollu koko minun vuotiksen elin ajan tuossa näytillä.

//Nomoni, sun TPS ava oli hieno!!! et ois poistanu :'<

Poissa Nomoni

• Vuotislainen
« Vastaus #215 : Huhtikuu 09, 2011, 09:39:18 »
Joo mulla on tommone aika perus HP-Faneista varastettu (laillisesti) slytherin - logo... /////HUOMASIN VASTA NYT ETTÄ SE ON LUIHUINEN!!!!
vois nomonin lailla sitä vaihtaa ku ollu koko minun vuotiksen elin ajan tuossa näytillä.

//Nomoni, sun TPS ava oli hieno!!! et ois poistanu :'<

:DD joo ei mitää avaa jaksa pitää vois kyl ottaa TPS:n takasi :)

Poissa Minea

• Kelvollinen leijona
  • Vuotislainen
  • Kolmas niistä Weasleyn kaksosista.
« Vastaus #216 : Huhtikuu 19, 2011, 17:15:49 »
Hmmjoo. No meil oli sillaite että halusin jotenkin Pottereihin liittyvän avatarin, mutten sit kuitenkaan ollu sillä tuulella että olisin valinnut jonkun hahmon kuvan avaan. Halusin kuitenkin siihen jonkun henkilön, tai niinkun ihmisen. Aika nopsaan sitten löytyi tuo tyttö lajitteluhattu päässään.
Valitsin siis tuon siksi, että se liittyy Pottereihin, mutta sen huomaa vain jos katsoo tarkasti. Väriskaala kuvassa on myös lämmin, mikä kielii rohkelikkomaisuudesta. Lisäksi, kuvan tyttö on iloinen, tykästyin noihin kasvoihin!
Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid, fat rat yellow.
- TU ES FOLLE ? TU ES UNE SORCIERE OU QUOI?

Poissa vesture

• Vuotislainen
« Vastaus #217 : Huhtikuu 21, 2011, 00:38:11 »
Koin hieman haastavaksi tuon 64x64 kuvakoon, mutta yllättävän helposti sain luotua itselleni mielestäni hyvännäköisen avatarin. Kuvakkeessani on ihana Robert De Niro ja elokuvana on tietysti Kummisetä, osa II.

Halusin kuvan ehdottomasti olevan mustavalkoinen ja Kummisedät ovat lempielokuviani, joten valinta oli aika helppo. Pyrin siihen etten vaihtelisi avatartani kovinkaan usein. Nyt on sellainen kutina, että taisin tehdä oikean valinnan!
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.

Poissa tassutöppönen

• The only exception <3
  • Vuotislainen
« Vastaus #218 : Huhtikuu 27, 2011, 18:23:08 »
Vaihdoin vihdoin vanhan (pari kuukautta vanhan) hevos-avani tilalle Betaén tekemän susi-avan. Ei sille mitään muuta syytä ole kun että se oli tosi kaunis ava. Nyt harkitsen tumma teema-sinisen vaihtamista tumma teema-mustaan. Pääsiäisteema aiheuttaa jo päänsärkyä... Enkä löytänyt siihen sopivaa avaa. Ei tämä ava varmaan kovin kauan käytössä pysy koska vaihdan avaa melko useasti.

-Tassu

Poissa Nenyan

• kedavrankäyttäjä korkokengissä
  • Vuotislainen
  • kuolonsyöjätär
« Vastaus #219 : Toukokuu 01, 2011, 10:46:57 »
Tämän löysin googlesta ja rakastuin<2 Tosin alan jo kohta kyllästyä tähän, onhan tämä ainakin pari kuukautta minulla ollut xD

~nya
I´m touching hands with someone seriously beautiful
I feel it burning andI know I´m standing far too close
I´m telling lies and if it shows I see that he don´t care
I know he wants to take me home and get on out of here

Poissa felix

• Vuotislainen
« Vastaus #220 : Toukokuu 01, 2011, 20:28:09 »
Rekisteröidyin tänään Vuotikseen (wuhuu!) ja avattarekseni päätin lätkäistä oman naamani! Käsittelin siis Photoshopilla yhden omakuvistani 64x64 kokoon ja mustavalkoiseksi, jotta se olisi hieman simppelimmän näköinen :)

Mitä tämä avatar musta sitten kertoo...varmaan sen, että ainakin muistutan ulkonäöltäni ihmistä? haha

Poissa Fimca Worthleberr

• Vuotislainen
  • Capricorn Ascending
« Vastaus #221 : Toukokuu 05, 2011, 14:31:54 »
Vaihdoin pitkästä aikaa avatarta, ja koska Vuotiksessa ollaan, mikä olisi parempi aihe kuin oma Potter-lempihahmo?
Sevhän se siinä, yhdestä kuvasta jonka olen piirtänyt.
Look, look, keep looking straight into those cold eyes.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #222 : Toukokuu 20, 2011, 22:09:28 »
Laitoin vaihteeksi profiilini puolittain remonttiin. Nyt titteli, ava ja tuo avan alla oleva teksti muodostavat joki kokonaisuuden. Nämä edustavat jokea sen eri tiloissa.

Avassa on siis koski. Kuva saattaa olla hieman epäselvä, mutta eiköhän siitä sen verran saa selvää, että siinä on koski. Oli hieman vaikea löytää kuva, josta välittyy että siinä on koski vielä leikkelyn ja pienentämisen jälkeen. Tuo onneksi löytyi, vaikka sekin hieman kärsi. (Tosin siinä oli pientä heikkolaatuisuutta jo alunperin.) Pidän kuvasta muutenkin. Se on mukavan luonnonläheinen. Vehreyttä ja se koski. Kaunis maisema kaikenkaikkiaan.

Tittelinä on jäinen, joka (kuten varmaan kaikki hoksasi) kuvastaa yhdellä sanalla jokea, kun se on talvella karahtanut jäähän. (Se myös luo kivan sana yhdistelmän: AIV-rehu, jäinen valvojaoppilas. >:) En tosin oikeasti [toivottavasti] ole jäinen, mutta luo tuo jonkinlaista karismaa. ;D ) Avan alla lukee omana tekstinä: Hiljaa lipuu ohi. Eli joki virtaamassa rauhallisena. Pyörittelin noita kolmea sanaa aikani eri järjestyksiin ja kokeilin taivutella lipumista. Lopulta päädyin sitten tuohon.

Idean tähän koko hommaan muodostui, kun katselin aikaisemmin keväällä erään kosken kuohuja. Alun perin ajattelin laittaa vain titteliksi jotain joki aiheista. Joki itsessään kuitenkin tuntui tylsältä. Virta oli jo vähän parempi, mutta ei sekään kelvannut. Pyörittelin aikani eri kielillä jokea ja virtaa. Kunnes sain tämän ajatuksen. Joki ja vesi yleensäkin ovat kiehtovia ja mahtavia. On sitten kyseessä voimakkaana kuohuava koski tai rauhallisesti lipuva virta, sillä on oma tenhovoimansa. Myös jäätynyt joki on jollain tavalla lumoava. Ja jään alla vesi virtaa pysähtymättä. Tällä kokonaisuudella sain mukavasti mukaan joen jossei koko niin ainakin suuremman osan sen kirjosta ja monimuotoisuudesta. Enemmän mielikuvia ja näin pois päin. Mitä tämä kokonaisuus sitten kertoo minusta. Ainakin sen, että rakastan vettä ja joki kiehtoo ja lumoaa. Varmaan myös sen, että en ole ihan yksipuolinen. On sitten kyse tunne-elämästäni (joka toisinaan voi kuohua ja toisinaan olla rauhallisempi) tai muuten minusta, etsivä löytää varmasti samanlaista moninaisuutta kuin joelta (jos tietää mistä etsiä).

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
« Vastaus #223 : Kesäkuu 15, 2011, 00:32:56 »
Avassani on tällä kertaa iiihana Adam Anderson. Törmäsin kuvaan joskus netissä, ja olin niin häkeltynyt sen eleganttiudesta ja charmista ja kaikesta sellaisesta, että olihan se pakko tallentaa omalle koneelle. Keksittyäni tehdä paluun Vuotikseen huomasin, että tarvitsen uuden avan, ja kuvia selatessani muistin tämän kuvan Adamista. Tein siitä parikin erilaista avaa, ja loppujen lopuksi havaitsin tämän version parhaaksi. Vaikka eihän minikoko sille tietenkään oikeutta tee, mutta saa kelvata.
imagine none of this is real

Poissa hroselle

• Princeshion
  • Vuotislainen
« Vastaus #224 : Kesäkuu 15, 2011, 01:06:59 »
Avaani kaunistaa nyt ihana Jessica Lowndes. Minulla on tapana hullaantua sarjojen ja elokuvien myötä naisnäyttelijöihin, joiden tyyliä ja elämää seuraan orjallisesti jonkin aikaa, kunnes siirryn seuraavaan. 90210-sarjassa Jessica ihastuttaa upealla lauluäänellään, joka nyt kuuluu myös iPodista ja koneelta 24/7 :D Upea tyttönen, ja tykkään kuvasta hurjasti :)
"I like the Virgos. We're so much smarter than everyone else. At least we like to think so."

- Rose McGowan

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #225 : Kesäkuu 30, 2011, 19:35:34 »
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Nyt tuli vuoroon Doctor Who ja sen myötä avassani komeileekin David Tennant, 10th Doctor. Kuvan löysin joskus Tumblrista ja nyt sain itseni tekemään siitä avan. Yksinkertainen ja suht hillitty kuitenkin, pirteä ja näin, silti selkeästi Tennant. Mitäpä siitä muutakaan sanomaan. Sama kuva myös mesessä käytössä, joten hieman jotain yhdistämistä siihenkin että saisin itseni tottumaan tähän uuteen avaan. :3
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 10, 2012, 16:29:44 kirjoittanut Haltiamieli »

Poissa Ihmissusi

• Vuotislainen
« Vastaus #226 : Heinäkuu 19, 2011, 01:24:36 »
Avarattareni ovat aina susia:) Viitaten nimimerkkiini 'Ihmissusi'. Mielentilasta riippuen vaihdan avarattareni kun siltä tuntuu:D

Mutta nyt tuossa avarattaressa on söpö susi (koira?) jolla on jokin onneton varpu suussa:D
Rakastan tätä sutta. Niin söpö vihreine silmineen:) Lisäksi tuon suden turkin väritys on aivan ihana:D Ja tuo viaton hymy:3 (voivatko sudet hymyillä?)

Halusin tämän avarattarekseni heti kun tämän näin, koska se on siis söpö juu mutta halusin sen myös itselleni koska kuvan väreistä tulee mieleeni puuskupuh:) johon kuulun.
Sitten minulla on siis muitakin susiavarattaria ja kirjoittelen sitten tänne taas kun päätän tämän söpöliinin vaihtaa:3

Poissa Semmé

• Sievä Sivetti
  • Vuotislainen
  • Bumtity Bumtity Bum! My life for you!
« Vastaus #227 : Heinäkuu 19, 2011, 02:03:43 »
Avassani komeilee rakas hauwawauwani :}

Kuva on otettu silloin kun tyllerö juuri tajusi kumartamisen idean, ja hän on maailman suloisin olento tajuttuaan jonkun tempun ja esittäessään sitä silmät loistaen :} Tästä kuvasta ei nyt tietenkään erota Nemen silmiä jotka kuvaushetkellä todella loistivat, mutta jotenkin tykkään tämän kuvan väreistä. Kuvaajana toimi pikkuveljeni, joten siihenkin nähden hyvin onnistunut kuva.

Avatar kuvastaa mys rakkauttani koiriin ja tietenkin tähän kyseiseen palleroon (:
”Teidän lakinne ja oikeutenne, ha, ha, ha, ha.  Niitähän minun pitikin ampua.”
-Homsantuu

Poissa Neithan

• Vuotislainen
« Vastaus #228 : Heinäkuu 21, 2011, 01:55:57 »
Barty Kyyry Juniorhan se siinä. Kuolonsyöjien parhaimmistoa!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2011, 20:07:46 kirjoittanut Neithan »

Poissa Nemi

• Jälkeenjäänyt
  • Vuotislainen
  • Tulin tänne - ja täällä ollaan edelleen. :) ♥
« Vastaus #229 : Elokuu 16, 2011, 09:21:08 »
Rakastan tätä kuvaa. <3 Mulla on se isompana tietokoneen työpäydän taustakuvana. Kuvassa siis Logan Lerman (se hottis), joka näyttelee mm. Percy Jacksonia. (Salamavaras) Vaidoin sen vasta vähän aikaa sitten, koska löysin vasta nyt tuon tarpeeksi pienen. Niin. <3 ((:
-Nemi ♥

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #230 : Elokuu 27, 2011, 21:47:13 »
Avatarissani on Tolkienin mytologiasta tutun Dol Amrothin (merkittävimmät maininnat Taru Sormusten Herrasta: Kuninkaan paluu -teoksessa), eli Gondorin Belfalasin provinssin hallintokeskuksen (tai minkälie) lippu. Kuvan löysin Googlesta, mutta vaihdoin alkuperäisen vaalean taustan sinisemmäksi; pidän enemmän tuosta syvemmästä ja tummasta sävystä.

Kyseessä on siis vain yksi tulkinta Dol Amrothin lipusta (niitähän on monia, kun Tolkien ei itse ikinä sitä piirtänyt, kuvaili vain) ja syy, miksi ko. vaakuna on minulle niin rakas on yksinkertaisesti se, että Dol Amrothin suuriruhtinas Imrahil on suosikkihahmojani koko Tolkienin mytologiasta ja Dol Amroth edustaa kauniilla tavalla rappeutuneen Gondorin parempaa puolta. Sen lisäksi pidän sininen(-hopea)-valkoinen -väriyhdistelmästä. Dol Amroth teki joka suhteessa minuun vaikutuksen Tolkienin kirjoissa ja tuo vaakuna roikkuu mukanani vähän siellä sun täällä nettimaailmassa. Dol Amroth on minulle vain jotain erityistä, jostain syystä.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #231 : Maaliskuu 17, 2012, 18:34:55 »
Talitiainen on tehnyt paluun. Syksyllä avassani oli ensimmäistä kertaa talitiainen. Talvella se vaihtui lumihiutaleeseen (koska talvi ja lumi <3 ) ja nyt lumen sulaessa on jälleen talitiaisen kuva. Tosin eri kuin syksyllä. Syksyllä oli lentoon lähtevän linnun kuva ja nyt sitten lentävä lintu. Tavallaan ne symbolisoi omaa pesästä lähtemistäni. Syksyllä olin juuri muuttanut pois vanhempien louta ja perustin omaa pesää. Lähdin pesästä ja kokeilin siipiäni. Nyt sitten olen kotiutunut uuteen kotiini ja elän mieheni kanssa omillani (ja ilman että pitäisi joka asiaa vanhemmilta kysyä ja raportoida). Olen siis siivilläni. :)

Kuvana totta kai myös pidän tästä. Pidän linnuista, tykkään tarkkailla niitä, kun pystyn tekemään sen huomaamattomasti. Ja olisi hienoa jos pystyisi itsekin lentämään linnun lailla. Lempi lintuni voisi olla talitintti. En tiedä miksi, mutta jotenkin pidän niistä. Ja ne asustaa täällä ympäri vuoden. :> Jotenkin siis tuntui itsestään selvältä, kun tuli lintuaihe mieleen, että se on talitiainen.

Poissa Jack the Ripoff

• Draamadiktaattori
  • Vuotislainen
  • Mitäs kettua..?
« Vastaus #232 : Maaliskuu 17, 2012, 21:49:20 »
Ööö, itse piirtämäni kuva itsestäni.. Vocaloidin Triple Baka -biisin hengessä. Eipä siinä muuta.
True delights come only through suffering.

Poissa AIV-rehu

• Lupus Tigris
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Apulannan kasvattama
« Vastaus #233 : Syyskuu 08, 2012, 20:14:36 »
En näemmä kykene pitäytymään samassa avassa ja näemmä koen tarpeelliseksi raportoida avasta ja sen syistä. :D Tällä ei taida olla oikein mitään syvällisempää merkitystä tai tarinaa. Enintään se, että koin avan laittohetkellä ja koen kyllä nytkin olevani väsynyt, mutta onnellinen, kuten tuo kissa. Koen myös olevani hieman kissamainen ja pidän kissoista. Tuo kissa nukkuu sudokujen päällä ja minä pidän sudokuista.

Kaikessa yksinkertaisuudessaan päätotuus on, että vanha ava alkoi kyllästyttää ja alkoi tuntua, että voisi vaihtaa uuteen. Selailin tekemiäni avoja ja tuo näytti ja tuntui kivalta. Kissa on siinä jotenkin suloinen. :> Koin aluksi valinnan vaikeutta, kun sopivalta tuntuvia oli useampi. Tuohon sitten päädyin ja toivon etten kyllästy siihen ihan heti.

Poissa Linesca

• Kapinasusi
  • Vuotislainen
  • Home field advantage
  • Pottermore: WalnutRain28723
« Vastaus #234 : Syyskuu 08, 2012, 21:40:07 »
Tällä hetkellä ja luultavasti niin kauan kun tätä jaksan katsella, tai jos löydän paremman tosiaan tuo Kuoleman varjelusten merkki pinkillä (vaaleanpunaisella? punaisella kumminkin) taustalla. Etsin pitkään - tai ainakin itelleni pitkään :D - kivaa avatarkuvaa, ja nimenomaan jotakin missä olisi tuo merkki. Sitten löysin tämän saman kolmessa värissä, ja valitsin tämän värin. Voisi toisaalta vaihtaa jossain vaiheessa, ne kaksi muuta oli kivoja myös.... (;
Se on lampi niin ihmeellinen, ja sen pinta on niin syvänsininen, siellä rauhassa unelmoida saan, ajatuksiin kauas pois vaeltaa...

Poissa Bellex

• triX
  • Vuotislainen
  • Just smile, let it shine!
« Vastaus #235 : Lokakuu 05, 2012, 22:53:19 »
Avatereni on Bellatrix :D Lempihahmoni Potterista.
Hänen hulluutensa kiehtoo minua :D Crazy Bitch. Tykästyin jo kirjoissa hahmoon, mutta Helenan takia rakastuin täysin. Hän näyttelee niin mahtavasti hahmoaan. Belletrixin lipevä, ylimielinen, häikäilemätön ja julma hulluus on vain niin kiehtovaa. Vaikka itse olen kiltti pikku tyttö joka ei koskaan tekisi pahaa kenellekkään :D
"You're never fully dressed
Without a smile!"

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
« Vastaus #236 : Lokakuu 05, 2012, 23:36:27 »
se on pääkallo joka on vähänniiku David Bowie.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Quanie

• vampyyrin ja ihmissuden jälkeläinen
  • Vuotislainen
  • en tunne tapausta, suosittelen ampumista
    • Sunny loves Rainy
« Vastaus #237 : Lokakuu 07, 2012, 00:26:37 »
Minun avatarissani keikkuvat Slash ja Izzy, koska he ovat minulle eräänlaisia esikuvia ja kunnioita molempia herroja suunnattomasti, molemmat ovat myös hyvän näköisiä kyseisessä kuvassa, joten sekin antoi plussaa, kun valinta oli edessa :D
And you can't see, that it's like a disease
It's killing me now, it's so hard to breathe

Poissa Sieppi

• Tukintolvana
  • Vuotislainen
  • Boldly going through space and time
« Vastaus #238 : Lokakuu 07, 2012, 12:32:54 »
Avassani on (melkein) kaikille tuttu aikakone TARDIS. Kauhea ikävä Doctor who sarjaa, joka jatkuu vasta ensi kesänä ylellä.
"There's no point in growing up if you can't be childish sometimes!"

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
« Vastaus #239 : Lokakuu 07, 2012, 17:38:58 »
Pulla on jo avnha juttu, ollut itseasiassa ihan alusta alkaen mulla käytössä. Niimpä photoshopskillsover9000 mä paintissa tein tuosta hassunhauskan vitsin.

Kannattaa lukea noita vanhoja viestejä, pistää naurattamaan kun avatarit vaihtunut tuossa useilla.
Barty Kyyry Juniorhan se siinä. Kuolonsyöjien parhaimmistoa!
Tämä.. ja avatarina at the moment on Adam Lambert :D
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Sab

• Ankeuttaja
« Vastaus #240 : Lokakuu 11, 2012, 19:30:52 »
Tällä kyseisellä hetkellä käytössäni on ensimmäinen avatar, jota forkalla olen käyttänyt. Mielestäni se kuvastaa itseäni sekä kirjoituksiani jollain tasolla. Lisäksi pidän sen väreistä. Mitään syvempää sanomaa sillä tuskin on, joskin jonkinlaista nostalgiaa siihen kyllä liittyy, onhan vajaan kahden vuoden vuotislaisuus jonkinlainen meriitti.

Poissa Rantsu

• Vuotislainen
« Vastaus #241 : Lokakuu 11, 2012, 20:07:53 »
Nykyinen avatarini on... öö... No, se on Gandalf, jolla on (minun) Iron Maiden -pipo(ni). Kuva on alunperin eräästä härön internet-kaveriporukan miittikuvasta, eli tuossa olen siis minä, mutta pärstäksi olen saanut elokuva-Gandalfin, eli maskeeratun Sir Ian McKellenin kasvot. Miittikuvassa kaikki saivat LOTR-pärstät ja eräs reilusti muita pitempi oli kuvakäsitelty Orthanc-torniksi (heh heh).

Eli tuollainen tarina tuon avatarin taustalla. Nimipalkissa komeilee pari joutsenta, viittavinaan Dol Amrothiin.
"Yet pity is of two kinds: one is of kinship recognised, and is near to love; the other is of difference of fortune perceived, and is near to pride."
*Tumblr
Instagram

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #242 : Lokakuu 27, 2012, 21:39:46 »
Vaihtelen aika tiuhaan avaa, mutta tämänhetkisestä...

Tämä on siis weheartitistä peräisin oleva kuva, jonka Narni on ihanasti muokannut vuotiskokoon (kiitus♥). Avalla nyt ei ole mitään kummempaa tarinaa, mutta siinä nyt on kädet (wow) jotka... pitelee (?) avaruutta :D Lähinä tulee mieleen sellaisia filosofisuuksia, ettäettä kaikkeen on mahdollisuss ja kaikella on joku merkitys :D Ja avaruusprintti on aikas nam.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2012, 12:51:26 kirjoittanut annips »

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
« Vastaus #243 : Joulukuu 24, 2012, 23:58:00 »
Se on Tardis, ja yhdennentoista tohtorin varjo.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #244 : Joulukuu 26, 2012, 17:33:41 »
Tä mun avani on siis iteottamani kuva, eli en mitään copyrightejakaan rikkonut :D
Siinä on jalanjäljet. Jotka kävelee poispäin. Ja häviää.

Otin ton joskus kun kaverit oli ollut meillä ja sato lunta ja ne teki lähtöä ja menin saattamaan ja otin kameran mukaan. Ja kuvasin parikin tollasta kuvaa missä tie häipyy pimeyteen, mutta toi oli mielestäni paras. (Ja sitten mulla ei ollut avaimia ja odotin ulkona tunnin tai puoltoista äitiä... Jossain kohtaa tajusin sitten, että vois kokeilla onko kellarin ovi auki, ja olihan se. Joku naapureista oli jättänyt, mutta en valita!)

Siinä sen tarina...
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Jane Eyre

• British Hippie who never lived in Great Britain
  • Vuotislainen
  • Maybe someday I'll find the place for me to live.
  • Pottermore: OwlSparks24145
« Vastaus #245 : Joulukuu 26, 2012, 18:31:50 »
Mun Avatar kertoo osittain siitä, että mun parhaan ystävän lempinimi mulle on Luna. Ja myöskin sitä, että luonteeltani ja ulkonäoltänikin outoine tapoineni ja pitkine vaaleine hiuksineni olen melkolailla Lunan kaltainen. :P
You put your arms around me and I'm home.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #246 : Joulukuu 26, 2012, 19:20:47 »
Severushan se siinä :) Syynä yksinkertaisesti se, että rakastanpakastan tätä hahmoa ja pidän kuvan väreistä. Vaihdan luultavasti avaani piakkoin, koska alan hiukan kyllästyä tähän kyseiseen...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 13, 2013, 20:55:09 kirjoittanut serpensortia »
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Lunar

• In Noctem
  • Vuotislainen
  • Pottermore: OwlPurple13890
« Vastaus #247 : Tammikuu 13, 2013, 19:29:17 »
Oman avattareni löysin jostain HP-fanien avatar-kokoelmasta, kun en jaksanut mitään monimutkaisempaa kautta lähteä etsimään. Tämä siis kuvastaa Potter-faniuttani (kentauritkin ovat mielenkiintoisia...) ja kiinnostustani avaruuteen. Olen jo todella pitkään pitänyt avaruutta hyvin kiehtovana ja olen lukenut tietokirjoja niin planeetoista, tähdistä, galakseista, kuin kaikenlaisesta muustakin avaruuteen liittyvästä. Joten mikäs sen paremmin sopisi avattarekseni, kuin Potteriin ja avaruuteen liittyvä lausahdus, jonka sanoo kentauri?
The end
The songwriter's dead

Poissa Gil

• Vuotislainen
  • Pottermore: LightHowl8815
« Vastaus #248 : Tammikuu 13, 2013, 23:44:51 »
Mulla on avana Loki the Marvels Avengerista. Tykästyin Lokiin jo Thorissa.

Poissa Aquatulio

• Vuotislainen
« Vastaus #249 : Tammikuu 14, 2013, 20:58:15 »
 Minun avani on kuva tuimasta Severuksesta. :D Kalkaros on lempihahmoni ja olen ihan ihastunut häneen... :D Joten siksi Severus. Minulla oli kaksi vaihtoehtoa avakseni, toinen oli naurava Severus ja toinen tämä. Valitsin kuitenkin tämän sillä se kuvastaa Kalkoroksen luonnetta paremmin.

No minusta itsestäni se ei kerro juuri mitään, en ole itse noin tuima, mutta tämä kuva oli ihana kuva Kalkaroksesta, joten otin sen. :D Se naurava versio olisi sopinut minun luonteeseeni paremmin. c:
Helmione -> Aquatulio

Poissa Greenfinch

• Vuotislainen
  • don't let the muggles get you down
« Vastaus #250 : Toukokuu 08, 2013, 10:46:27 »
Vaihdoin avatareni pari päivää sitten kirjaa lukevaan Hermioneen Deathly Hallowsissa. Muutin sen kuitenkin elokuvassa näkyvään kohtaan, jossa Hermione lukee kirjaa Deanin metsässä puuhun nojaten, koska en osaisi päättää kumman mielummin haluan. Hermione lukemassa kirjaa kuvastaa minunkin kirjojen lukemista, muutenkin Hermione on suosikkejani Pottereista. Ja kumpikin kuva on gamman vuotiskokoon muuttama.

Poissa Kaminski

• Vuotislainen
« Vastaus #251 : Elokuu 19, 2014, 02:27:35 »
Tässähän on minun suuri voimaeläimeni Iivana Pässi. Kuvassa on suurta symboliikkaa: Iiva-paralta puuttuvat niin kädet kuin suu, hänet on vaiennettu ja hän on täysin avuton tässä suuressa maailmassa. Sarvet ovat silti yhä päässä! Se kuvaa elämänfilosofiaani.
Tai siis näinkin voisi olla. Vaan ei ole. Halusin kotikutoisen avatarin ja tämä oli helppo pienentää sopivan kokoiseksi ja luultavasti se vähän keventää viestieni satunnaista, kukkahattuavaa/holhoavaa tunnelmaa, joten mikäs siinä. Ja onhan se aika elämyksellistä kuvitella tuollainen otus tänne ruudun taakse näpyttämään viestejä Vuotikseen.

/No nyt siinä on ainakin Iiivana Pässi. Haastoin itseni. On hempeetä väriä ja selfietä samassa kuvassa. Virallinen purppurahomo Kaminski.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2014, 22:06:34 kirjoittanut Kaminski »