Kirjoittaja Aihe: Sinamore  (Luettu 684 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Zaira

• 42
  • Valvojaoppilas
  • *
  • ^o^
    • Ei mitään nähtävää täällä
  • Pottermore: LumosDragon46
  • Tupa: Luihuinen
Sinamore
« : Marraskuu 03, 2007, 12:25:48 »
Onkohan kukaan teistä vuotislaisista kuullut bändistä nimeltä Sinamore? Sinamore tulee Haminasta ja on jonkin verran ehtinyt niittää mainetta niin Suomen rajojen sisälläkin kuin ulkomaillakin.

Bändi on ollut kasassa vuodesta 1998, kun Mikko Heikkilä, Miika Hostikka ja Jarno Uski sen perustivat. Tommi Muhli tuli lisäyksenä vuonna 2002. Demoja on julkaistu viisi ja albumeita kaksi: A New Day ilmestyi 2006 ja toinen, Seven Sins a Second, 31.10.07.

Sinamore on oikeastaan jäänyt Suomessa aika tuntemattomaksi ja se on aika sääli, sillä he soittavat loistavaa musiikkia. Itse olen kuunnellut Sinamorea jo parisen vuotta, kun eräänä yönä Radio Cityn aikoihin kanavaa kuunnellessani satuin kiinnittämään huomiota juontajan sanoihin ..'summalainen bändi'. Nimi jäi mieleen ja musiikki.

Sinamore siis soittaa vähän tällaista Himin tyylistä, mutta paljon paljon raskaampaa musiikkia.

Ensimmäisestä levystä pidin oikein kovasti ja pidän edelleen. Toisesta levystä pidän yhtä paljon, vaikka sitä en ole ehtinyt kunnolla kuuntelemaankaan, kun sen vasta sain. Mutta sen verran mitä olen kuullut (tai tullut kuuroksi [unohdin korvatulpat]), niin olen pitänyt oikein kovasti.

Mutta nyt haluaisinkin tietää onko täällä muita, jotka ovat kuulleet Sinamoresta? Mitä mieltä olette? Pidättekö musiikista? Parhaimmat Biisit? Kertokaa ihmeessä.

Klik here ja saavut bändin kotisivuille
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2008, 00:13:06 kirjoittanut Zaira »
"When I lead the big patient rebellion, Voldemort here is the first to go."
[The pessimist sees difficulty in every opportunity.
The optimist sees the opportunity in every difficulty. -Winston Churchill]