Kirjoittaja Aihe: Postia näyttelijöiltä (vol 2)  (Luettu 83663 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa C'anossa

• Sulo-otus
  • Hirnyrkki
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Korpinkynsi
Postia näyttelijöiltä (vol 2)
« : Lokakuu 30, 2007, 20:41:00 »
Yleinen topic kaikille HP-elokuvien näyttelijöiden faniposteille.

Oletko lähettänyt fanipostia joillekin Potter-leffojen tähdistä? Miksi/miksi et? Mitä kirjoitit tai kysyit? Saitko paluupostissa vastauksen/nimmarin/kuvan/jotain muuta? Kauanko vastauksen saamisessa kesti?

Näyttelijöillä ei useinkaan ole aikaa vastata saamaansa fanipostiin, jolloin heiltä saattaa saada vastauksena ympäripyöreästi kirjoitetun kirjeen, joka lähetetään vastauksena kaikille fanipostia lähettäneille. Oletko saanut tällaisen vastauksen, vai onko kirjeessä ollut jotain joka on selvästi näyttelijän itsensä juuri sinulle kirjoittamaa?

Näistä ja kaikesta muustakin Potter-fanipostiin liittyvästä olisi tarkoitus keskustella tässä topikissa, joka on jatkoa edelliselle kymmensivuiseksi venyneelle topikille.

Huom! Lista fanipostiosoitteista löytyy tämän linkin takaa, joten tarkista löytyykö suosikkinäyttelijäsi osoite tuolta ennenkuin tupsahdat tänne kysymään sitä. Kiitos.

UKK

Miten paljon maksaa/kuinka monta postimerkkiä?

Postista kannattaa kysyä, jos on epävarma aiheesta. Tavallinen kirje/postikortti löytää perille 1. luokan merkillä. Painavampi/paksumpi maksaa luonnollisesti enemmän ja tällöin on hyvä kipittää postitoimistoon kysymään aiheesta

Jos haluu vastauksen näyttelijöiltä, niin pitääkö laittaa joku vastauskuori (sellanen missä on osotteet ja postimerkit valmiina)?

Ei postimerkkejä (ellei sitten kyseessä ole suomalainen julkkis), sillä suomalaisilla postimerkeillä ei tee mitään ulkomailla. Mukaan voi laittaa IRC-kupongin (International Reply Coupon, kansainvälinen vastauskuponki). Sellaisen saa postista, kun kysyy tiskiltä IRC-kuponkia. Ne maksavat muutaman euron. Sitten tietysti kannattaa laittaa mukaan tyhjä kuori, jossa on valmiina oma osoite. Mitä helpommaksi vastaamisen tekee, sitä todennäköisemmin saa vastauksen.

Tietääkö kukaan voiko sitä postii lähettää suomeksi? Minulla ei nimittäin riitä rohkeus englanniks kirjottamiseen.

Tietenkin englanniksi. Kuka siellä suomea ymmärtäisi?
Fly me to the moon.
Let me sing among those stars.

Poissa Mariapaige

• Noita-akka
  • Hirnyrkki
Vs: Postia näyttelijöiltä (vol 2)
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2008, 15:27:40 »
Evanna Lynch
c/o Harry Potter Productions,
Leavesden Studios,
P.O. Box 3000,
Leavesden,
Herts.
WD25 7LT.
United Kingdom.

Osoite löytyi googlella Evanna Lynchin fanisivustolta.

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2008, 01:00:35 »
Vähän repesin kun luin erästä haastattelua, jossa eräs julkkis (ei-pottereissa näytellyt) kertoi saamistaan fanikirjeistä. Alkoi mietityttämään kuinka paljon treffipyyntöjä ja pikkuhousuja Potter-näyttelijät ovat saaneet.  (Oikeasti kuka viitsii lähettää pikkuhousuja, jos olisin julkkis, en haluaisi saada kalsareita fanikirjeiden mukana).
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

Roheha

• Ankeuttaja
« Vastaus #3 : Tammikuu 29, 2008, 14:25:40 »
Voi kauheeta xD Ois ihan hirveetä saada kirjeen mukana jonku alusvaatteita >.< Siis että ku avaa jonku kirjeen, ajattelee vaan että "Aa, vähän kiva saafa tälläne fanikirje" ja sitte ku sen avaa nii pöydälle tipahtaa jotain, menee kattoo lähemmäs ja näkee mitä ne on ja tippuu tuolilta alas. Hyihyi

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #4 : Maaliskuu 13, 2008, 22:55:08 »
Kalkaroksella (Alan Rickmanilla) on ainakin tietääkseni fanipostiosoite, mutta sähköpostista en ihan tiedä. Tom Feltonin sähköpostiosoite oli ainakin HP-faneissa, pitäisi joskus ihan kokeilla lähettää tuonne jotain :'D
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Salama

• Ankeuttaja
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2008, 17:13:10 »
Kumpaan noista faniosoitteista kannattais laittaa kun Alan Rickmanille haluaisi lähettää? :) Kun tuola oli kaks ;D

novellityttönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Maaliskuu 23, 2008, 14:52:03 »
Minä olen kirjoittanut fanikirjeen Ginnylle, Cholle ja Hagridille ja Harrylle. Kaikilta sain vastauskirjeen ja kuvan nimmarilla. :P

Aluksi epäröin kirjoittaa englaniksi, mutta sitten se sujuikin oikein mukavasti ja kirjeen loppuun sitten huomautin, että en osaa kirjoittaa hyvin englantia, että anteeksi mahdollisista virheistä. Kyselin heiltä kuulumisia ja miltä tuntuu näytellä Harry Potter-elokuvissa ja ovatko he itse lukeneet kaikki kirjat (mitä siihen mennessä oli tullut) ja pyysin heitä tulemaan suomeen ;D Kaikilta muilta, paitsi Ginnyltä sain itsetehdyn kirjeen tai siis missä oli vastaukset kysymyksiin jne, mutta Ginnyltä sain ilmiselvästi jonkun kirjeen mikä lähetetään kaikille faneille, sillä siinä ei ollut oikeastaan yhtään vastausta kysymyksiini ja siinä luki vain Dear Fan, kun kaikissa muissa luki Dear Nicole jne..

Nopeiten sain varmaan vastaukset Hagridilta ja Ginnyltä, niihin meni muistaakseni joku kaksi - kolmeviikkoa ja sitten muitten vastauksiin meni n. kuukausi.

// En käyttänyt näyttelijä nimiä, koska ajattelin, että joku ei tiedä kuka on esim. Bonnie Wright jne..

Poissa Emubird

• Fyysisesti paikalla, henkisesti muualla
  • Vuotislainen
  • Always the tone of surprise!
  • Pottermore: ScarletCentaur10898
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #7 : Maaliskuu 28, 2008, 20:24:28 »
Lainaus
Minä olen kirjoittanut fanikirjeen Ginnylle, Cholle ja Hagridille ja Harrylle. Kaikilta sain vastauskirjeen ja kuvan nimmarilla. :P

Vähänkö sulla on käyny hyvä tuuri!!
Olen itse ajatellut kirjoittaa fanipostia Emma Watsonille! Tämä sinun onnistunut kirjoittamisesi sai minut innostumaan aiheesta lisää! Taidan siis sittenkin kirjoittaa hänelle! (kiitos rohkaisemisestani!)
I have seen your heart, and it is mine
Blogini: http://mylifemyfandoms.blogspot.fi/

novellityttönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #8 : Maaliskuu 30, 2008, 16:58:16 »

Aluksi epäröin kirjoittaa englaniksi, mutta sitten se sujuikin oikein mukavasti ja kirjeen loppuun sitten huomautin, että en osaa kirjoittaa hyvin englantia, että anteeksi mahdollisista virheistä. Kyselin heiltä kuulumisia ja miltä tuntuu näytellä Harry Potter-elokuvissa ja ovatko he itse lukeneet kaikki kirjat (mitä siihen mennessä oli tullut) ja pyysin heitä tulemaan suomeen ;D Kaikilta muilta, paitsi Ginnyltä sain itsetehdyn kirjeen tai siis missä oli vastaukset kysymyksiin jne, mutta Ginnyltä sain ilmiselvästi jonkun kirjeen mikä lähetetään kaikille faneille, sillä siinä ei ollut oikeastaan yhtään vastausta kysymyksiini ja siinä luki vain Dear Fan, kun kaikissa muissa luki Dear Nicole jne..

Nopeiten sain varmaan vastaukset Hagridilta ja Ginnyltä, niihin meni muistaakseni joku kaksi - kolmeviikkoa ja sitten muitten vastauksiin meni n. kuukausi.

// En käyttänyt näyttelijä nimiä, koska ajattelin, että joku ei tiedä kuka on esim. Bonnie Wright jne..
Tosi mielenkiintoista! Jos jotenkin pystyt niin voisitko kirjoittaa tänne mitä kysyit ja mitä ne vastasi sulle takasi?

En nyt ainakaan niitä kaikkia kirjeitä rupea kirjoittamaan, sillä siinä on kauhean urakka, mutta laitan, vaikka Bonnien kirjeen aluksi tähän niin kaikki, jotka ovat saaneet tälläisen vastauskirjeen häneltä niin tietää ainakin sitten, että se on "kaikille faneille samallainen kirje"-tyyliin.

Dear Fan,

Thank you for your letter. I have had so many that I am sorry I cannot answer them all individually.

I love playing the part of Ginny Weasley and I am glad that you have enjoyed the Harry Potter films.

Have Fun!
It's a magical world!
love from
Bonnie Wright xxx

^ ainakin luulen tuon olevan kaikille faneille lähettettävä kirje, sillä en saanut kuin yhteen kysymykseeni vastauksen, joka oli millaista on näytellä Ginnyä, joka on varmaan aika yleinen kysymys..

// oho, luin Gobrazan viestin väärin, katsoin, että hän pyysi minua kirjoittamaan koko kirjeet tänne.. :s

Poissa Lady Asensio

• Nilkanvilauttaja niinikään
  • Vuotislainen
  • DH luettu 9.12, KV 11.3
  • Pottermore: HeartWitch62
« Vastaus #9 : Maaliskuu 31, 2008, 00:45:07 »
Tuo vastaus taitaa olla ihan vain ns. agentilta. En usko, että näyttelijät itse vastaavat fanikirjeisiin, tai edes lukevat niitä. Jos saa kymmeniä kirjeitä päivittäin, tuskin ehtii muuta tekemään kuin lukemaan niitä.
Mun blogi: http://www.pointblog.fi/?go=milluska    (HUOM! OSOITE HIEMAN MUUTTUNUT)
Vuoden 2008 kotitonttu  tässä, terve!

topis

• Ankeuttaja
« Vastaus #10 : Huhtikuu 05, 2008, 20:30:03 »
Kun vuokrasin Liekehtivän pikarin videovuokraamosta, niin siellä oli kaks cd:tä, toisessa oli poistettuja kohtauksia yms. Siel oli myös haastattelu pääkolmikosta. Siellä Dan sanoi vastaavansa aina fanikirjeisiin. Se on tosin on kyllä muutaman vuoden vanha haastattelu, mutta silti. Ja siinä hastattelussa muuten sanottiin myös, että Japanista tulee kaikkein mielenkiintoisimmat fanipostit. Ja joku sieltä Japanista oli kerran kysynyt, onko Englannissa isompia etanoita kuin Japanissa. :D

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #11 : Huhtikuu 08, 2008, 19:44:50 »
Mielessäni kävi kysymys, että olisiko kellään hajua, miten paljon kirjeen lähettäminen Iso-Britanniaan maksaa? Haluaisin lähettää fanipostia mieluummin käsin kirjoitettuna, enkä sähköpostina. :) Kiitos älykölle joka tietää.
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

novellityttönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #12 : Huhtikuu 08, 2008, 20:00:45 »
^ Se maksaa yhden postimerkin verran. :D

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #13 : Huhtikuu 09, 2008, 15:32:50 »
^ Se maksaa yhden postimerkin verran. :D

mmmmm no empäs tullut ajatelleeksi :D kun en useasti kirjeitä muutenkaan lähetä
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

plume

• Ankeuttaja
« Vastaus #14 : Huhtikuu 09, 2008, 20:27:48 »
Hooh :D

Kuka ihan oikeasti ja rehellisesti uskoo, että näyttelijät ovat itse olleet suunnittelemassa vastauskirjeitä? Eiköhän se niin mene, että *kukaikinäsiihenhommaanonpalkattukaan* kirjoittaa vastauskirjeet. Helppo se on ulkopuolisenkin kirjoittaa: "Kiitos kehuista! Minulla menee mukavasti jne." Tuskin nuo starat ovat koskaan edes nähneet lähettämiänne kirjeitä. Mutta hyvä hommahan tämä toki on. Jos vastaaminen olisi todella jätetty näyttelijöiden harteille, ei kukaan saisi ikinä vastauksia. Näin kaikille jää hyvä mieli :)

novellityttönen

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Huhtikuu 10, 2008, 18:50:05 »
Kuka ihan oikeasti ja rehellisesti uskoo, että näyttelijät ovat itse olleet suunnittelemassa vastauskirjeitä? Eiköhän se niin mene, että *kukaikinäsiihenhommaanonpalkattukaan* kirjoittaa vastauskirjeet. Helppo se on ulkopuolisenkin kirjoittaa: "Kiitos kehuista! Minulla menee mukavasti jne." Tuskin nuo starat ovat koskaan edes nähneet lähettämiänne kirjeitä. Mutta hyvä hommahan tämä toki on. Jos vastaaminen olisi todella jätetty näyttelijöiden harteille, ei kukaan saisi ikinä vastauksia. Näin kaikille jää hyvä mieli :)

^ Minä ainakin uskon rehellisesti siihen, että tähdet kirjoittavat osan vastauksistaan itse, he haluavat varmaan itse vastata kaikista mielenkiintoisimpiin kirjeisiin. Toki heillä on agentteja, jotka lähettävät joillekkin onnekkaille vastauskirjeen, joka on kaikilla samanlainen, mutta en kyllä usko, että heillä olisi palkattu joku tyyppi pöydän ääreen kirjoittamaan koko päiväksi kirjeitä faneille, jossa olisi fanejen kysymyksiin vastaukset, vaikka toki näinkin voi olla. :D
No ainakin tähtien täytyy itse kirjoittaa nimikirjoituksensa kirjeisiin tai mahdollisiin kuviin, jotka tulevat kirjeen mukana. Ja uskon kyllä, että tähdet ovat lukeneet osan fanikirjeistä, sillä onhan joillain tähdillä, jopa joku kirjahylly mihin kerää kaiken fanejen lähettämän krääsän. Jos heillä kerta olisi palkattu kirjoittaja, niin miksi tämä kirjoittaja ei sitten vastaa kaikille, vaan vain osalle kunnolla ja toisille lähettää tälläisen 'jokaiselle samanlainen kirje' -tyylisen jutun?

- novellityttönen, joka haluaa uskoa, että tähdet vastaavat osiin kirjeisiin itse!

Retiisi

• Ankeuttaja
« Vastaus #16 : Huhtikuu 14, 2008, 15:58:47 »
Lähetin kirjeen joskus viime vuoden elokuussa Evanna Lynchille ja sain tänään vastauksen!
Tai no se on vaan valokuva jossa on nimmari, enkä nyt edes ole varma onko nimmari kirjoitettu itse vai kopioitu, mutta silti! Aika hienoa. Olin jo oikeastaan luopunut toivosta... ;)

Slytherin

• Ankeuttaja
« Vastaus #17 : Kesäkuu 25, 2008, 15:29:59 »
Mä tosiaan haluasin lähettää kirjettä tai jotain, mutta ihan oikeasti ei rohkeus riitä englanniksi kirjoittamiseen!! Joo, onhan se 10 tokarissa, mutta mitä se todistaa? Mä pääsin just eroon alakoulusta, enkä ole siis tosiaankaan oppinut ihan oikein kaikkia sanoja sitten muutenkin hermostuttaa ajatuskin siitä, mutta kun todella haluisin kirjoittaa.
Olisko jollakin ollut sama homma ja pitäisikö mun vaan kokeilla kirjottaa?

Lievässä paniikissa oleva
Bongo

aijju

• Ankeuttaja
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2008, 17:28:25 »
Mä kirjotin Emmalle, sain kuvan nimmarilla, ja pahoittelukirjeen, ettei Emma ehdi vastata. Harmi. :< Vastaakohan Emma silloin, kun lähettää jonkun upean ja kalliin lahjan? : D

Aattelin kirjottaa Rupertille, Evannalle ja Danille, mutta lähetän sen sillon lähempänä leffaa, koska mä sain sellasen käsityksen, et ne vastaa kirjeisiin sillon kun uus leffa tulee? Mä ainakin lähetin n. 10 kuukautta ennen leffan ensi-iltaa, ja sain vastauskirjeen vasta sen jälkeen, kun leffa tuli.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #19 : Kesäkuu 29, 2008, 17:55:44 »
Kaikki faniosotteet löytyvät HP-faneista ELOKUVAT-osastolta, mutta nopeammin sinne pääsee tästä linkistä ;)
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

vingvi

• Ankeuttaja
« Vastaus #20 : Heinäkuu 29, 2008, 20:42:09 »
Haluaisin kauheesti lähetää kirjeen Rupertille ja Jamesille ja Oliverille mutta se vaan on niin kauheen vaikeeta kun ei tiiä mitä kirjottaa... Joskus pienenpänä tein luonnostelut Emmalle lähetettävästä kirjeestä ja kuvittelin mitä kaikkea juttelisin kaikille potterin tyypeile (suomeks kylläkin koska en osannu englantia ;D).

Mutta vaikka lähettäisinkin sen kirjeen niin eihän ne näytteliät tietenkään sitä näkis ... Hei miettikää nyt!Suomi ei oo ainut maa maapallolla... Miettikää kuin monta Potter fanittajaa pelkästään suomessa on? Varmaan vaikka kuin monta ja aika useet lähetää niille kirjeen tai ehkä enemmänki ja muita maitaki on vaikka kuin monta.

En ihmettele kun niillä kestää niitten nimmareitten lähettämisessä niin kauan kun niille tulee päivittäin vaikka kuinka monta miljoonaa kirjettä. Kuinkakohan monta fani kirjettä esim. Rupert on ite lukenu? ei varmaan ees sadas osaa niistä kaikista mitä sille tulee...  Mut silti haluisin uskoo että se vois vaikka vaan vilkasta mun kirjeen kuorta... Pitää muuten panostaa siihen kirjeen koristelu puoleen...

ja vielä yks kysymys: mitä te ootte kirjottanu niille näytteliöille?

(Tässä kommentissa saatatte havaita pientä liioittelua/epä liioittelua lukujen suhteen (ja vähän muunkin) )

diidaa

• Ankeuttaja
« Vastaus #21 : Heinäkuu 30, 2008, 16:41:13 »
^ Minä ainakin uskon rehellisesti siihen, että tähdet kirjoittavat osan vastauksistaan itse, he haluavat varmaan itse vastata kaikista mielenkiintoisimpiin kirjeisiin. Toki heillä on agentteja, jotka lähettävät joillekkin onnekkaille vastauskirjeen, joka on kaikilla samanlainen.

Mä olen ihan samaa mieltä :) Kai sitä ainakin saa toivoa, että juuri se oma kirje erottuu massasta ;)

Lainaus
No ainakin tähtien täytyy itse kirjoittaa nimikirjoituksensa kirjeisiin tai mahdollisiin kuviin, jotka tulevat kirjeen mukana. Ja uskon kyllä, että tähdet ovat lukeneet osan fanikirjeistä, sillä onhan joillain tähdillä, jopa joku kirjahylly mihin kerää kaiken fanejen lähettämän krääsän. Jos heillä kerta olisi palkattu kirjoittaja, niin miksi tämä kirjoittaja ei sitten vastaa kaikille, vaan vain osalle kunnolla ja toisille lähettää tälläisen 'jokaiselle samanlainen kirje' -tyylisen jutun?

- novellityttönen, joka haluaa uskoa, että tähdet vastaavat osiin kirjeisiin itse!

Novellityttönen on tosiaan vienyt sanat suustani ;) Itse ajattelen juuri noin. Onko kaikkien epäilijöiden pakko tulla tänne pilaamaan meidän, jotka tosissaan uskomme tähän, ilo...? :)

Poissa Kutale

• live like horses
  • Vuotislainen
    • last.fm
  • Pottermore: WolfEcho8
« Vastaus #22 : Elokuu 03, 2008, 19:07:28 »
Kirjoitin Evannalle ihan kesäloman alussa, enkä tietysti ole saanut vielä vastausta. Alkuun kerroin vähän itsestäni, sitten kyselin kaikenlaista omituista. Vaikka oli kiva kirjoittaa englanniksi, jotenkin minusta tuntuu että se oli aika surkeaa tekstiä. Vähän harmittaa myös se, etten tehnyt kirjeestä hienompaa. Kuoreen tuhersin jonkunlaisen kuvan, mutta itse kirjeestä tuli ihan liian tylsä.
Olen aikonut kirjoittaa myös Rupertille ja ehkä Bonnielle, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Pitäisi keksiä jotain uusia ideoita, etten ihan kopioi molemmille samanlaista kirjettä.

Uskon kyllä, että jotkut näyttelijät vastaavat muutamiin kirjeisiin itse, milloin nyt sattuvat kerkeämään. Tai ainakin kirjoittavat joihinkin kuviin itse nimmarit! Tosin sitä en sentään usko, että itse saisin tällaisen vastauksen, tai minkäänlaista vastausta.
imagine none of this is real

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #23 : Elokuu 06, 2008, 21:18:50 »
Rohkaistuneena vähän kaikesta jutusta, aloitan jo tänään kirjoittamaan Tomille. Sanakirja käteen, osoite ylös ja omatekoinen-ja-erittäin-erikoinen-kirje on lähdössä.
Minäkin uskon siihen, että näyttelijät vastaavat itse, sillä en halua uskoa heitä sellaisiksi sioiksi 8D

Miy

• Ankeuttaja
« Vastaus #24 : Elokuu 14, 2008, 19:44:54 »
Kirjoitin joskus kuudennella luokalla fanikirjeen lempinäyttelijälleni Rupert Grintille. Ei se pitkä ollut, ja englanti oli pelkkää sönkötystä, mutta silti, noin puoli vuotta kirjeen lähettämisen jälkeen Aprillipäivänä (muistan sen vieläkin :D) postissa tuli suuri, valkoinen kirjekuori, jossa oli lentoposti-tarra sekä minun nimeni. Ihmeissäni sitten avasin kuoren, ja aloin vetämään kirjettä esiin, kunnes näin Rupertin nimmarin. Muistan sen vieläkin, kuinka aloin kiljua ja hyppiä. :"D Valokuva on otettu Azkabanin vangin aikoihin, se on mustavalkoinen ja iso. Siinä on Rupertin nimmari sekä "to Johanna." Kuoressa oli myös keltaiselle paperille präntätty kirje, mutta uskoisin, että kirje on sama, mikä lähetetään kaikille.