Kirjoittaja Aihe: Äidin luottamus  (Luettu 1129 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Larzku

• Ankeuttaja
Äidin luottamus
« : Lokakuu 22, 2007, 22:50:19 »
Joo mun "ihana" äityli ei oikeen luota mun parhaaseen kaveriinin vaiks me ollaan tunnettu koko ikämme.  Ja me ollaan asuttukki samalla kadulla. Kamuni isä on ollu iskän kanssa samassa paikassa töissä varmaa kymmenen vuotta!! (itseasiassa isi palkkas mun kaverin isä)

Äiti kyllä myöntää, että ystäväni äiti on oikein mukava tyyppi, mutta koska kamun iskä on melkein yhtä kiero tyyppi kun korkkiruuvi äiti ei oikein luota siihen ja siks ei luota ystävääni, mikä suututta mua tosi paljon.
Mä luotan haneen 100% ja (ja hän muhun mä tiedän sen) , mutta äiti ei ja se on epäreilu. Varsinkin tollasen syyn takia!!   
Jos olis ees syy epäillä jotain. Esim jos hän ois vaikka varastanu tai pettäny jonkun luottamuksen mutku ei!! Hän on oikein oikein parhaan ystävän mallikuva!!  (mä oon sen mukaan samanlainen) *punastus*
Voi kumpa äitiki tajuasi miten asiat oikeesti on... *raskas huokaus*

Kertokaa hei mullekki jos teillä on kokemuksia tollasista oikuttelevista äiteistä.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Miittiriippuvainen
Vs: Mitä tehdä kun äitisi ei luota parhaaseen ystävääsi??
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2007, 08:56:55 »
Kuule voisitte joskus tavata; sinä,kaverisi ja äitisi jutelkaa asioista ja samalla voisit kysyä äidiltäsi miksi hän ei pidä kaveristasi ja hänen isästään. Ja jos on tarpeen pyydä myös kaverisi äiti mukaan ...
Onnea yritykselle :D
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2007, 09:14:40 »
Sinun kannattaisi varmaankin kysyä äidiltäsi, miksi hän ei luota kaveriisi. Jos äitisi ei muuta syytä keksi, kuin sen, ettei pidä kaverisi isästä, voit sanoa hänelle, ettei hän voi tehdä päätelmiä sen perusteella.
Toisaalta, jos äidilläsi on muitakin perusteluja asialle, sinun kannattaa kuunnella häntä ja pohtia, voisiko niissä olla mitään perää. Jos ei ole, niin voit sanoa äidillesi olevasi asiasta eri mieltä. Voit myös muistuttaa, että tunnet kaverisi huomattavasti paremmin kuin äitisi hänet tuntee. Mitään riitaa ei asiasta kannata tehdä; jos muu ei auta, voit pyytää äitiäsi olemaan kommentoimatta ystävästäsi ikävään sävyyn. Hyväksy äitisi mielipide, mutta sano hänelle, ettet silti halua kuulla siitä jatkuvasti.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Rainmaker

• Rukka-Peikko Takkutukka
  • Vuotislainen
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2007, 17:15:52 »
En sanoisi äitisi niinkään oikuttelevan. Äidit vain ovat monesti tuollaisia, koska välittävät jälkikasvustaan ja haluavat luonnollisesti lapsilleen pelkkää hyvää. Tiedän kyllä omasta kokemuksesta, millainen huolehtija äiti saattaa välillä olla. Hänhän ei tietenkään tunne ystävääsi kuten sinä, mutta vanhemmat saattavat joskus vetää juuri tuollaisia johtopäätöksiä paremman tiedon puutteessa. Tilanteeseen ei kai ole juuri muuta lääkettä kuin keskustelu ja kuuntelu, molemminpuolinen sellainen. Yritä selittää äidillesi asia niin kuin se on ja ota myös selvää hänen mielipiteistään. Voisit varmaan joskus tuoda kaverisi kotiin ja järjestää niin, että hän ja äitisi pääsevät vaihtamaan pari sanaa keskenään. Eiköhän äitisikin sitten huomaa, että ystäväsi on ihan hyvä ja luotettava tyyppi.
Yhä, marras-iltana, kuljemme kahden. | "I AM VAMPIRE. HEAR ME TWINKLE." | Destination anywhere | There's a meaning to all that fades.

Salainen Agentti

• Ankeuttaja
Mitä tehdä kun kaverisi äiti ei luota sinuun?
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2010, 21:05:58 »
Niin täällähän on päinvastainen aihekin eli Mitä tehdä, kun äitisi ei luota kaveriisi? Mutta minulla on päinvastainen ongelma.
 Kaverini äiti ei pidä minusta tipan tippaa. Syynä kaverini ilmoittaa vain: "Käytät mustia vaatteita ja kiroilet." Sit kun kysyin siltä että moniko meidän koulumme oppilaista EI kiroile niin se sano: "Kaks. Minä ja kaverini." <<En tarkoita tuossa itseäni vaan toista kaveriamme en halunnut paljastaa nimiä.
 Ja noh on kai "huono" koulumenestyksenikin osana syynä. En kyllä ymmärrä, millä oikeudella kaverini lavertelee äidilleen koulumenestyksestäni ja muutenkin keskiarvoni on seiska ja viittailen tunneilla kaveriani enemmän. Mutta siis sen takia tekee pahaa käydä kaverini luona kun hänen äitinsä ei kerran tykkää minusta ja siksi kysynkin neuvoa teiltä rakkaat vuotislaiset! Olette ainoa toivoni sillä olen yrittänyt etsiä vastauksia myös kirjoista. Eli:
Pitäisikö minun jättää kaverini omaan oloihinsa?
Mitä teen asialle?
Jo aion jättää hänet niin miten?
 Kaverini suhtautuu asiaan niin kuin kaikki olisi hyvin ja se loukkaa minua. Auttakaa vuotislaiset!

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Äidin luottamus
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2010, 23:16:19 »
Yhdistin aiheet "Mitä jos äitisi ei luota kaveriisi?" ja "Mitä tehdä kun äitisi ei luota sinuun?" saman aiheen alle. Saadaan ehkä laajempaa juttua äideistä ja heidän omituisista uskomuksistaan näin. ^^
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli