Kirjoittaja Aihe: Avada Kedavra - Pahiksia ja vähän muitakin  (Luettu 2806 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Tupa: Korpinkynsi
Avada Kedavra - Pahiksia ja vähän muitakin
« : Lokakuu 07, 2007, 19:33:12 »
Vanha HP-fanitaidetopiikkini on vuodelta 2007, joten oli korkea aika luoda uusi. Skannerini on rikki, pahoittelen. Muita töitäni löytyy muusta fanitaiteesta ja originaaleista.

Tietokone: Lucius Malfoy
Lyijykynä: Bellatrix taistelussa
Harmaasävytussit: Nuori Bellatrix
Tussit: Narcissa Malfoy
Tim Burton -inspiroitunut Bellatrix Lestrange
Lyijykynä: Luna Lovekiva
Vielä vanhempi työ: Malfoyn perhe

Ja söpö ekstra vuodelta 2007, luonnos ajalta ennen Deathly Hallowsin ilmestymistä ja väritys sen jälkeen:
Kelmit

Kommentit ovat tervetulleita! Jos haluatte nähdä lisää HP-fanitaidettani (tai muita töitäni), haastakaa toki. Muuten tuppaa jäämään tämä fanitaide inspiraationpuutteessa vähän vähemmälle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2010, 20:47:06 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
Vs: Why won't you let me "kedavra" you? - Pahiksia ja vähän muitakin
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2009, 22:13:14 »
Haa, taas uusi piirrustustopic kommentoitavaksi! :) Ja vielä pahispainotteinen! (ah!) Heti aluksi pitää sanoa, että osaat piirtää hienosti ja tarkasti, siitä ei ole epäilystäkään! Piirrosjälkesi on varmaa ja hienoa, mutta varjostuksia kannattaisi kokeilla tehdä vielä enemmän, täten hahmoistasi tulee vielä kolmiulotteisempia (kyllä ne olivat ihan kolmiulotteisia, varsinkin tuo Bella, kun tuon tyyliset piirrustukset ovat aina aika muotoihin keskittyviä :D) No, nyt teen sen piirrustuskohtaisen osan kommentistani =)

Narcissa Malfoy - Tämä piirrustus on minusta hyvin hienosti ja tarkasti piirretty. Rajaukset ovat hienosti peitetty ja silmä (varsinkin silmäripset!) on oikein hienosti tehty =) Kuitenkin herää kysymys, että onko tämä hahmo oikeasti Luihuinen? Jos joku Harry Potteriin tutustumaton katsoisi tätä, ei hän varmaan uskoisi, että kyseessä on kuolonsyöjän vaimo. En osaa selittää mikä siinä on, hahmo on kenties liian vähän meikattu? (no läppä läppä :D) Ilme on jotenkin hysteerinen, onko tässä kenties tavoiteltu hirmustunutta? Jos se olisi onnistunut hieman paremmin, hahmo saattaisi olla paljonkin enemmän Luihuisen näköinen, tai siis sellaisen "pahiksen" näköinen :D Jos vertaa sitä "Malfoyn perheessä" olevaan Narcissaan, niin kyllä siellä muiden Malfoyden keskellä hän näyttää paljon enemmän itseltään. Pahikselta :D Siellä Malfoyn perheessä sillä on hienompi tukkakin (vaikka tässäkin se on hienosti piirretty, plussaa sille :D) :P

//Jaahas, sitten ainakin ilme on kohdallaan =) Käyn katsomassa niitä sinun muitakin taiteita sitten koulun jälkeen =) Vielä häiritsee vähän tuo koru, se näyttää jotenkin littanalta :P Aluksi ajattelin, että se on tarra, joka on liimattu siihen :D

Bellatrix Lestrange - Toivottavasti repsahdukseni ei kuulunut sinne asti? :D Aivan loistavaa, täydellistä! Silmille hajosin totaalisesti, juuri niin hauskat ja Tim Burton-maiset (vai mikä se tyyli oikein on?), kuin olla ja vain voi :D Jos nyt pienistä nillitän, niin korkokengät ovat hieman epäsymmetriset, mutta mitäs pienistä! =) Kuuluuko tällaisessa tyylissä hiuksien olla tuollaiset? Sillä jos ei, niin olisin ehdottomasti tippunut tuolilta ja pahasti, koska tuollaiseen kuvaan voi vain kuvitella isot kikkarat sinne päälaelle. Jos pitää, niin ok, hyvin ja siististi piirretty nuo hiuksetkin =) Kaikki on mielestäni todella selkeästi piirretty tuossa kuvassa, ja se oli mielestäni oikein hyvä ja hauska =) Lisää tän tyylisiä? :D

Luna Lovekiva - Se on vähän himmeä :P Kuuluisan huononäköiset silmäni eivät oikein erota tuosta mitään, mutta voi yrittää :D Herranjestas, siltä osalta mitä nyt tuosta nään, niin se on aito, kertakaikkisen aidon näköinen! Varsinkin silmäni pomppasivat heti korviin, kun itse teen vielä ne väärinpäiset ysit - vai mitkä ne nyt olikaan - sinne korviin :D Tuo silmäkin näyttää ihan aidolta, ehkä hippusen verran tavallista suurempi, mutta Luna on tosin aina niin hämmästynyt, että :D Ovatko nuo aavepokat, tuolla ylhäällä? Ne ovat hienoja, oma käsityksesi aavepokista, hyvä! =) No, en nyt tästä kauheasti virheitä löydä, sanonpa vaan, että jatka samaa rataa ;)

Malfoyn perhe - Jaaha, tässä he siis ovat menossa juhliin, vai? Minneköhän? =) No joo, varmaan jonnekin aika hienoon paikkaan, kun tuollaiset juhlavaatteet on laitettu päälle x) Narcissa on mielestäni hienoiten piirretty kolmikosta, saattaa johtua siitä, että sen silmät näkyvät parhaiten, meikattu kun on. Rajaustyyli on aika hyvä, ehkä vähän liiankin tumma, kun nuo pomppaavat inhottavasti silmille nuo rajaukset, varsinkin hiuksista, kun ne ovat niin vaaleat :P Narcissalla on hieno kampaus, ja hienosti se on piirretty :D Sen mekko varsinkin näyttää ihan aidolta, en itse osaisi piirtää mitään tuon tyylistäkään =) Olet hienosti korostanut tässä kuvassa hahmojen luihua Luihuisuutta, se näkyy vaatteissa, suunnilleen kaikki on joko virheää, vaikoista tai mustaa =) Hyvä näin! Dracoa kun tarkkailen, olet saanut aikaan hienon yksityiskohdan, tuo virheän liivin napit on tarkoituksella laitettu hieman vinoon (siis ei täysin keskelle liiviä), koska toinen puoli siitä menee toisen puolen alle! Joten napit eivät siis voi olla keskellä! Tuo on pieni yksityiskohta, ja yksityiskohdat (noinkin huomaamattomat, minullakin meni ainakin kauan ennenkuin tuon huomasin) ovat aina plussaa, sillä niiden avulla saadaan kuvasta aidomman näköinen. =) Minä olen aina kuvitellut, että Dracon tukka olisi hieman lyhyempi, mutta jokaisella on omat mielikuvansa, eikä siitä voi huonoa kritiikkiä antaa! Oikein hyvä näin. Nuo silmät vaan eivät oikein näy, vai sössikö kamera taas? :D No joo, Lucius vielä. Se on hyvä, se on hyvin Luciusmainen, ehkä nuo kasvot, en tiedä mikä niissä on, mutta ne eivät jotenkin vain miellytä silmää. :P Se saattaa toki johtua siitäkin, että kasvot ovat hyvin haaleat ja en edes kunnolla näe niitä! :D Komppaan Azuraa, että tuo käärmekeppi on aika lyhyt, kävelykeppi kun on. Tuollaisen kanssa pitäisi olla aika lyhyt kylläkin! x) Tuo toinen käsi joka tulee tuolta viitan alta on aika littanan näköinen, ihan kuin se olisi liimattu noihin housuihin! :D Viitta on hyvin aidon näköinen, samoin kun Narcissan mekko, samalla tyylillä tehty, ja oikein hyvin =) No, en minä tästä enää mitään kauhean rakentavaa osaa sanoa.

Päättelisin yleisesti piirrosjäljestäsi, että se on tosi varmaa ja tarkkaa, hyvä niin =) Ilahtuisin, jos tänne tulisi vielä lisää pahiksia, kenties Voldemort itse? >:) Ja sanon vielä yleisien tyytymättömyyteni siitä, että tuo Luna oli noin haalea, olisin voinut tehdä kommentista vielä paljon pidemmän, jos olisin erottanut yksityiskohtia ja muuta kivaa piirrustuksesta :P

//
Kuvassa on valtavasti kaikkia pikkuyksityiskohtia, jotka miellyttävät silmää (kuten nuo aavepokat? ja retiisikorvikset, jotka on vain piirretty söpösti.) Luna on kyllä kasvoista aika lailla sellainen, jollaiseksi hänet olen kuvitellut! :) Nuo kermakaljakorkit voisivat vain olla hiukan selkeämmät. Ne näyttävät hiukan ylimääräisiltä tuossa.
Azuralla taitaa olla aika paljon paremmat silmät kuin minulla :P
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2009, 13:16:19 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2009, 22:13:33 »
Hyvä juttu minulle, että löysin tämän topicin! :) Otsikko se ensinnäkin huomioni kiinnitti, nuo pahikset tuossa. :D Ja pahiksiahan täältä tosiaan löytyikin, oikein mukavasti. Ja minä jopa pidin töistäsi! Olivat imo parempia kuin nuo toiset työsi ;)

Minusta sinulla on mukava piirrustustyyli. En oikein pitänyt noista toisista töistä, sillä ne olivat hiukan... haaleita, olisiko se hyvä sana? :D Ne vaikuttivat minulle myös jokseenkin liian luonnosmaisilta. Näissä näkyi enemmän sellaista viimeistelyn makua, ja taidan nyt kommentoidakin kaikkia yksitellen. Jokaisesta löytyi jotain, josta tykkäsin!

Narcissasta ensinnäkin. ^^ Pidin kovasti värityksestä, haluaisin heti alkuun kysyä - mitä tusseja käytit? Tuli heti ensimmäisenä mieleen copicit, mutta ne nyt tulevat aina ensimmäisinä mieleen :P Olet hyvä värittämään tusseilla, sekä piirtämään sivuprofiileja. Tuo kyllä on luihuismainen ja Narcissa tulee mieleen, mutta luulin ensin Luciukseksi, koska kasvoista tämä on jokseenkin miehekkään näköinen! : D Jos ei miehekkään, niin sitten vanhan näköinen. Pidän kuitenkin silmistä, ja tuo vihreä hohde tuolla on cool. :D

Bellatrix-työ oli sitten kerrassaan suloinen. Nuo Tim Burton-hahmot ovat kyllä suloisia jos niitä oikein osaa piirtää, ja sinun Bella-kuvastasi ilmeni hyvin Bellatrixin olemus. Hämää kuitenkin, että mikä hänellä on tuossa kädessä? Meinasin ensin mainita että onpas söpö pikku veitsi, mutta se näyttää taikasauvalta. Veitsi sopisi paremmin, imo. ^^ Värityksestä tykkään tässäkin, mutta Bella voisi kenties näyttää hieman pahiksemmalta, kasvoista siis. Hänellä on tuossa kuitenkin hieman 'hullu' tyhjä tuijotus, joka on Bellamaista. Mutta mikä tuo viiva tuossa suun kohdalla on, onko se siinä tarkoituksella? :D

Luna oli minun makuuni! :) Mutta suosittelisin, että koska piirrät melko haalealla, säätäisit kuvia tummemmiksi koneella, niin ääriviivat näkyisivät paremmin. Tuo haaleus kuitenkin ehkä tekee juuri tuon Lunamaisuuden, ja kyllä tuosta vielä saa selvää. Ja sen verran selvää saa, että se on Luna. Lunaksi uskoo sanomattakin, ja kadehdin tapaasi piirtää silmiä. (Olen itse aina tykännyt piirtää niitä ja piirrän kuulemma hyvinkin, mutta ne eivät näytä todellisilta.) Nuo kulmakarvat myös tekevät niin Lunan! :D Kuvassa on valtavasti kaikkia pikkuyksityiskohtia, jotka miellyttävät silmää (kuten nuo aavepokat? ja retiisikorvikset, jotka on vain piirretty söpösti.) Luna on kyllä kasvoista aika lailla sellainen, jollaiseksi hänet olen kuvitellut! :) Nuo kermakaljakorkit voisivat vain olla hiukan selkeämmät. Ne näyttävät hiukan ylimääräisiltä tuossa.

Ja viimeisenä Malfoyt! :D Tämä on minulle silmänruokaa, olen kyseisen perheen fani. Ja nyt myös kuvasi fani, se on yksinkertaisesti... siinä vain ovat Malfoyt! Olet käyttänyt loistavasti vihreää ja hopeaa, Luihuisen värejä, ja väritys on jälleen loistavaa. Heistä näkee, että ovat samaa perhettä. Tässä on kuitenkin hiukan häiritseviä yksityiskohtia, kuten tuo Narcissan laihuus (käyttääkö hän korsettia?) Dracon omituiset haltijakorvat ja Luciuksen käärmekeppi, joka näyttää omituisen lyhyeltä. Se on kävelykeppi, Lucius, kävelykeppi! Mutta muuten kyllä pidän tästä, vaikka tuolla on lisääkin asioita, joista haluaisin huomauttaa. ^^ Ne kuitenkin tavallaan tekevät tämän kuvan, tuovat tähän omalaatuiseen piirrustustyyliin lisää.

Tulen kenties katselemaan lisääkin, sitten jos niitä lisäät. Kiinnitä vain huomiota mainitsemiini asioihin, niin hyvää jälkeä tulee. :)
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2009, 23:22:31 »
Kiitos paljon kommenteista!

Presto
: Itse asiassa kuvaa piirtäessäni ajattelin lapsestaan huolestunutta äitiä, en niinkään kuolonsyöjää :) Kolmiulotteisuutta etsiessäsi suosittelen lämpimästi katselemaan töitäni muussa fanitaiteessa (tai ainakin Mrs Lovettia ja kohta lisättyä Legolasta). Piirsin Bellan hetken mielijohteesta, hiukset ovat paperilla kiharammat, mutta kamera sössii :( Taidan jatkaa Tim Burton -inspiroitunutta tyyliä vielä.

Azura: Ei minulla ole varaa copiceihin, harvoilla Promarkereillani tuon tein. Mutta kiitos todella paljon! Taikasauvahan tuo on Bellalla. Suuviiva on tuossa tarkoituksella, believe me, huulet näyttävät hassuilta ilman sitä. Piirsin Lunan kellertävälle kierrätyspaperille. Kun säätelin kuvaa, tummennus teki viivoista liian terävät, joten tyydyin tuohon. Luna näytti omituisen tyhjältä, joten lisäsin kermakaljakorkit... Ehkei olisi tarvinnut. Ja kyllä, Narcissalla on erittäin tiukka vyötärökorsetti (tselläni on sellainen sinisenä, joten kyllä tuollainenkin vyötärö on mahdollinen :D) Kuten sanoin, kuva on hieman vanhempi, joten syytän entistä huolimattomuuttani.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2009, 23:21:54 kirjoittanut Aiëdaíl »

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
Vaau! Todella hienoja kuvia. Tulin tänne kattoo niitä ihan mielenkiinnosta, kun sun kirjotuksia näkyy Vuotiksessa aika paljon. ;)

Ensinnäkii toi Bellan kuva. Aivan mahtava! Sä osaat todellakin piirtää hienosti. Mä tykkään eniten noista Bellan hiuksista, ne on niin hienosti
onnistunut. Varjostuksetkin on mahtavat ja tuo mekko on sanalla kahdella sanoen: todella mahtava! Ei uskois, että joku
osaa piirtää noin hyvin. Tai ehkä joku taiteilija, joka on harrastanu ikänsä piirtämistä nii, en tiiä minkä ikänen oot ja kauan
oot harrastanu piirtämistä jnejnejne...
osais piirtää noin hyvin.
   Narcissakin kuva on todella hieno. Silmät ovat hienosti onnistuneet, pidän niistä paljon. Narcissan odotin olevan juuri tuon näköinen, ennen kuin näin Puoliverisen prinssin... -.- Kasvon varjostukset ovat ihanat, arvaa vaan kaks kertaa, osaisinko tehdä samanlaiset... Korvakorut ovat mun mielestä hivenen liian pienet, ottaen huomioon, että kyseessä on Narcissa. Tietysti se on vain makukysymys! :D Ne ovat muuten todella hyvin onnistuneet. Narcissan paidanreunus, plääh, mikä onkaan, on IHANA! Se on hyvin onnistunut ja.. Sopii siihen kuvaan.
   Toinen Bellan kuvasta on mun mielestä hyvin omaperäinen. :D Mulla ei oikein ole siitä mitään hyvää eikä pahaa sanottavaa.. Se vain on
niin hieno.
   Vihdoin pääsen arvostelemaan Lunan kuvaa. :) Se on niiiiin mahtava. Olisit voinut piirtää kuvasta vähän vahvemman, siis painaa enemmän. Tai ehkä kamera tekee siitä himmeän? Lunan silmät ovat todella tarkasti tehdyt! Kuva näyttää ihan aidolta. Muutenkin
se on parhaiten onnistunut (minun mielestä) näistä kaikista kuvista. Retiisikorvakorut (vai ovatko ne ne?) ovat kiva pieni lisä tuohon kuvaan. :) joo, nyt pitää laskee äiti kiireellisesti koneelle, tuun ehkä huomenna jatkamaan kommentoimista...

//Jatkanpa nyt. Tuo piirros Malfoyn perheestä on tosi hieno. Rajaus on ihan hyvä idea tuossa kuvassa, mutta varsinkin Dracon ja Luciuksen kohdalla se ei oikein sovi. Muuten kuva on todella hienosti piirretty. Ihastuin heti tuohon Narcissan pukuun, se vain on niin hieno.
   Anteeksi en jaksa nyt kommentoida enempää, olen vähän kipeä :(
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2009, 15:02:11 kirjoittanut Tonks »
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
Nuori Bellatrix oli ihana! Se näytti silloin vielä niin viehättävältä mutta kuitenkin synkältä.
Luna vastasi aika paljon omaa mielikuvitus-Lunaani pidin ihan sikaaaaa paljon!
Narcissa ei oikein tehnyt minuun vaikutusta se näytti jotenkin oudolta en tarkota pahalla.
Malfoyn perhe oli hieno mutta Draco näytti vähän menninkäiseltä...
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Avada Kedavra - Pahiksia ja vähän muitakin | LISÄÄ 16.9!
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2009, 21:01:24 »
Oi, Bellatrixia ja Malfoyn perhettä, ja vielä todella hienosti piirrettyinä!

Pidin kovasti näistä kaikista. Ehdoton suosikkini on kuitenkin tuo harmaasävytusseilla tehty nuori Bellatrix, aika yksinkertainen työ, mutta kuitenkin yksityiskohtainen. Asento on hieno ja ylväs (kädet selän takana vähän häiritsee, tulee sellainen olo, ettei ole osattu piirtää käsiä ja vain piilotettu ne. Tätä näkee usein.) ja kasvot kauniit. Tykkään noista hiuksista ihan älyttömästi! Ne näyttää jotenkin eloisilta ja aidoilta. Tai ei aidoilta, ei se tyyliin sopisikaan, mutta tajuat ehkä. :-D Mekkokin on kaunis, alaosa vain näyttää mielestäni vähän oudolta kun vyötärön kapein kohta näyttäisi olevan aavistuksen liian alhaalla. Pidän tuosta ihon ja mekon sekä hiuksien kontrastista.

Bellatrix taistelussa on myös anatomisesti ja muutenkin hieno, ihanan yksityiskohtainen asu. Tosiaan huomaa että mallia on otettu Helenasta, ja hienosti se on tehty. Mukava, aika perus lyijykynätyö. :)

Malfoyn perhe on kyllä juuri niin fiini ja ylväs kuten Malfoyden pitääkin olla! Kaikkien vaatteet ovat todella hienot ja ovat he kyllä itsensä näköisiä. Ainoa mikä häiritsee on Luciuksen naama. Hän näyttää joltain saukon ja käärmeen sekoitukselta. :--D Kaikella kunnioituksella. Hurmaava perhepotretti!

Tässä nyt lempparini, ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ole noista muista, kuin että hienoa työtä! :--)
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #7 : Lokakuu 20, 2009, 16:56:14 »
Tähänkin on pitänyt kommentoida jo vaikka kuinka kauan..^^

Malfoyn perhe: Kuva on mielestäni tosi hieno, tunnistaa kyllä ketkä ovat kyseessä :> Kaikki näyttävät juuri siltä miltä pitääkin, sellaisilta ylväiltä ja, no, sellaisilta, vastaa hyvin omaa mielikuvaani Malfoyista :''D Jäi vähän häiritsemään kun nuo hahmot on rajattu mustalla ja sitten tuntuu että esimerkiksi nuo kasvojen piirteet jäävät vähän epäselviksi.. jos tajusit mitä tarkoitan :>
Luna Lovekiva: Näyttää oikein kivalta :> Suuret silmät, retiisikorvakorut, aavepokat, kaulakoru..^^ Kuvassa voisi mielestäni olla vähän paremmat varjostukset niin se olisi vielä elävämmän näköinen :> Lunan silmät ovat ihanat^^
Bellatrix: Aivan ihanalla tyylillä piirretty, en itse osaisi ikinä tehdä tuollaista!^^ Olemus on juuri Bellalle sopiva, voin kuvitella tuohon kuvaan vielä Voldemortin, jota hän tuijottaisi juuri tuolla tavalla. En kyllä keksi tähän mitään muuta sanottavaa, kun että hieno on ;>
Narcissa: Tästä pidin varmaan kaikkein vähiten. Ihan hienohan kuva on, mutta siinä on jotakin josta en pidä, ehkä se johtuu tuosta haaleudesta tai siitä että muut työsi ovat paljon hienompia tähän verrattuna :''D Minusta hän ei näytä tarpeeksi ylväältä, että voisin kuvitella hänet Narcissaksi.
Nuori Bellatrix: Ihana kuva^^ Bellan mekko on ihana, pidän kuvan värityksestä :> Myös Bellan kampaus ja ilme ovat ihania, tuntuu että tuon kuvan Bellatrixissa on vielä hippunen inhimillisyyttä jäljellä, ainakin hieman epävarmasti ilmeestä päätellen. Minua taas ei hittaa yhtään että nuo kädet ovat selän takana :>
Bellatrix taistelussa: Wau! Tämä on varmaan lempikuvani näistä kaikista^^ Näyttää ihan Helen Bonham-Carterilta, ja minusta varjostukset ja asento on oikein hyvin onnistunut ;>

Odotan näkeväni lisää töitäsi, piirrät oikein hyvin! :>

- BG -
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Linnaea borealis

• Luudan päällä joka säällä!
  • Vuotislainen
« Vastaus #8 : Lokakuu 26, 2009, 20:34:47 »
Juu tuota, anteeksi että vastaus kesti.  Narcissa on outo, koska hän näyttää ehkä vähän liian vanhalta ja manausmummelilta. Hmm... mikäköhän lienee tuo uusi sana? Äh. Kylläpä minäkin osaan antaa taas rakentavaa palautetta XD. Noh, toivottavasti saat selvää sekavasta viestistäni.

~ Puskajussi
"Urheutta on monenlaista. Vaaditaan paljon
urheutta nousta vastustamaan vihollisiaan,
mutta sitä tarvitaan myös silloin, kun noustaan
vastustamaan ystäviä."

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #9 : Marraskuu 21, 2009, 23:21:14 »
Kommentteja on tullut, mutta jostain syystä en ole kerennyt vastailemaan.

pokep: Alunperin minun oli tarkoitus piirtää nuorelle Bellalle jalatkin, ja hänet katselemaan kattokruunua kädet selän takana. Paperi loppui kesken, kun en ollut miettinyt mittasuhteita aloittaessani, ja niinpä asento jäi vähän kököksi :D Bellan hassu vyötärö johtuu siitä, että olen ihastunut erääseen korsettiin, jonka luut saavat kapeimman kohdan aivan lantion yläpuolelle. Inspiroiduin hieman. Kiitos paljon kommentistasi!

Bad Girl: Ymmärrän mitä tarkoitat kasvojen sumentumisella - se ei tosin johdu rajauksesta vaan jo edesmenneestä skannerista. On ihana saada kommentteja silloin tällöin :)

puskajussi: Okei :P Kiitos selvennyksestä. :)

Valaria

• Ankeuttaja
Vs: Avada Kedavra - Pahiksia ja vähän muitakin
« Vastaus #10 : Joulukuu 26, 2009, 19:20:45 »

Bellatrix taistelussa on selkeästi Helenan näköinen ja olisin kaivannut hahmon piirtämiseen vähän enemmän omaa näkemystäsi. Piirtämisessä olisi voinut käyttää muitakin kuin tummia sävyjä. Olet taltioinut liikkeen hienosti paperille ja Bellatrixin fanaattinen ilme on tosi onnistunut.

Nuori Bellatrix on kaikkein onnistunein kuva. Hän on tässä juuri niin hyvännäköinen kuin kuvittelin hänen olevan ennen Azkabaniin joutumista eikä lainkaan Helenan näköinen. Tussien käyttö on aivan upeaa ja sävyjen vaihtelevuus tulee loistavasti esille. Selän takana oleva käsi ei häiritse minua ollenkaan - en mäkään aina piirrä esillä olevia käsiä.

Narcissa Malfoy on sinänsä taitavasti piirretty. Hiukset on tosi kauniit ja hahmo on itsessään realisten näköinen, mutta hän on Narcissaksi liian valju niin kuin edelliset kommentoijat ovat sanoneet. Häntä voisi luulla vaikka Luna Lovekivaksi. Kulmakarvat olisi kannattunut piirtää astetta tummemmiksi, piirtää alaripset ja paksummat rajaukset ja värittää huulet punaisemmiksi.

Luna Lovekiva oli ehkä vähän 'nätimpi' kuin mitä kirjat antaa ymmärtää. Silmät olivat ehkä isot, mutta niitä ei voi väittää miksikään mulkosilmiksi. Pokat ja kermakaljankorkkihelmet olivat Lunamainen yksityiskohta. Kuva oli selkeästi piirretty ääriviivapiirustus, joka oli kuitenkin kyllin selkeä erottuakseen kunnolla.

Malfoyn perhe oli totetukseltaan heikkolaatuisin. Malfoytten vaatteet olivat oikein malfoymaiset, hyvin piirrettyt ja yksityiskohtaiset. Heidän kasvoistaan ei voi sanoa ihan samaa. Ensinnäkään kasvot eivät näy juuri ollenkaan ja jopa Narcissa näyttää syöpäsairaalta silmänrajauksista huolimatta ja Lucius näyttää kieltämättä vähän käärmemäisiltä. Musta rajaus on vähän turha kun se ei kuitenkaan tuo mitään olennaisempaa esille.

Voisit linkittää tähän lisää piirustuksiasi, sillä hyvin tehtyjä piirustuksia katselee aina mielellään.

-Valaria

Poissa Aiëdaíl

• Näätärikkaus
  • Valvojaoppilas
  • *
« Vastaus #11 : Joulukuu 27, 2009, 20:59:59 »
Ah, kommentteja! ♥ Kiitos, Tahmatassu ja Valaria!

Ihanaa, että joku tykkää Narcissastakin, itse pidän siitä kovasti, ja livenä tuo onkin paljon parempilaatuinen. Bellatrixit ovat minunkin suosikkejani :) Itse olen aina kuvitellut Lunan melko nätiksi. Ah, Malfoy-kuvan kommentit alkavat olla aika legendaarisia :D Täytyy myöntää, ettei se todellakaan ole mitään parhaimmistoa. Pitäisi varmaan piirtää lisää Potteria, että tämäkin joskus päivittyisi.

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #12 : Joulukuu 28, 2009, 01:04:06 »
Sinä todellakin osaat piirtää. Olen jo usemmankin kerran katsellut näitä, mutta vasta nyt uskaltaudun kommentoimaan. Ja koska kello on jo mitä on, niin kommentista tulee senkin laatuista. >D

Bellatrix taistelussa. Todella hienon näköinen. Vaikka se näyttääkin ihan malliltaan, on siinä nähtävissä oma tyylisi. Se on dramaattinen, ja todella eläväinen. Kadehdin, kun se on tuon verran hieno. Itselläni ei kärsivällisyys riittäisi.
Nuori Bellatrix. Suosikkejani. Oikeasti, tuossa on tunnelmaa, se on koskettava ja todella kaunis. Todella taitavasti piirretty. Se sai haikean tunnelman itselleni, ja näin sieluni silmin Bellan katselevan tuossa kuuta tms. haikeana, kuin kaivaten jotakuta.
Narcissa Malfoy. Pidin tästäkin, mutta jokin siinä häiritsee. Ehkä se varjostus, tai jokin, mutta jotenkin tuo ei vain koskettanut minua. Se on kyllä hieno, todella hyvin onnistuntu tusseilla, mutta jokin ei vain iske siinä minua. Ei hajuakaan miksi. Mutta tuo on kyllä hienosti piirretty, ja erilainen näihin muiden katsoen koska se on profiilikuva.
Bellatrix Lestrange. Erilainen, sen voin sanoa. Ja jännä. Voin kyllä rehellisesti sanoa, että tämä yllätti ja toi hymyn huulille. Ihana kuva kyllä. Varsinkin kun olen vähän aika sitten nähnyt sen Nightmare before christmas -elokuvan.
Malfoyn perhe. Hieno. Vaikka ne kasvojen piirteet olivatkin melko haaleat, niin kyllä noista Malfoyt tunnistaa. Hieno, ja kysymys sitten kuuluukin, kuinka vanha työ tuo oikeastaan on? Mutta minä kyllä pidin siitä.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Blizzard

• Untitled
  • Vuotislainen
Vs: Avada Kedavra - Pahiksia ja vähän muitakin UUSI 30.12. Lucius Malfoy
« Vastaus #13 : Helmikuu 14, 2010, 20:33:29 »
Tähän topaan olin joskus viime viikolla yrittänyt postausta, mutta vahingossa poistatin koko tekstin ennen lähettämistä... höh.

Mutta asiaan: Nuori Bellatrix kuva on todella hieno! Hahmo näyttää hyvin elävältä ja on minusta paras kaikista kuvistasi tässä topassa. Asento on hieno ja ilme tuo heti mieleen nuoren Bella Mustan. Olet tehnyt todella hienoa jälkeä, olet todella saanut hahmon nousemaan ulos paperista ja heh, pakko myöntää, olen hiukan kateellinen^^  Kuvassa on silti jotain irtonaista, ehkä puvun kaula-aukon ja ihon väliin olisi voinut laittaa vähän lisää varjoa tai muotoa etureunaan? En ole varma, ehkä minua vain hämää tuo korsetti... Laatukuva joka tapauksessa =)

Tim Burton-vaikutteinen Bella on myös ihana, Bella on ihan selvästi tunnistettavissa siitä, ja ilme on mahtava. Burton-fanina tykkäsin oikein kovastikin, ja olisi kiva nähdä enemmänkin tällaisia versioita potter-hahmoista, tämä kuva ainakin tavoitti oleellisesti Corpse Briden ja Halloweentownin maailmat  =)

Luciuskuvasta tykkäsin myös. Tässä oli vähän samaa kuin Nuoressa Bellatrixissa: muuten tosi kolmiulotteinen lukuunottamatta yhtä pikkuruista juttua lukuunottamatta, tässä tapauksessa sitä, että silmämuniinkin olisi voinut laittaa muutamat pikkutäplät harmaata sisä- ja ulkokulmiin (taaemmassa silmässä jotain näyttää olevankin). Nyt ne näyttävät hiukan liian lattanilta muuten täydellisessä työssä (Tykkään Luciuksen leuan/suun alueesta, juuri sopivan Lucce, ja anatomia kohdallaan)
"Falling is just like flying... except there's a more permanent destination"

Poissa sanpe hpf

• Hullu
  • Vuotislainen
  • Laiturilla 9 3/4 tavataan!
« Vastaus #14 : Tammikuu 07, 2014, 21:15:02 »
Tästä toisesta Bellasta tuli mieleen Painajainen ennen Joulua, ah miten ihana!
Täällä ollaan.