Kirjoittaja Aihe: Väitellään - kaikesta mikä mieleen juolahtaa vol. 2  (Luettu 6262 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa pokep

• Merirosvona taistelen sun mukana
  • Fletkumato
  • Sukupuoli: Noita
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Väitellään - kaikesta mikä mieleen juolahtaa vol. 2
« Vastaus #125 : Elokuu 29, 2009, 23:32:34 »
Tämä koko topicci on ihan typerä ja älytön ja kukaan ei hyödy tästä mitään! Ihmisille tulee paha mieli jos joku kumoaa heidän väitteensä ja sitten he masentuvat ja katkeroituvat ja näin syntyy uusia kouluampujia. Lisäksi ihmiset jotka kumoavat (ilkeästi ja sadistisesti) muiden väitteitä, ovat ilkeitä ja sadistisia ja he nauttivat kun muut masentuvat. Lopulta he ovat kumonneet niin monien viattomien ihmis-raunioiden väitteitä, että hekin katkeroituvat ja tulevat hulluiksi; näin meillä on taas lisää kouluampujia. Ja vielä sivustaseuraajat! He ovat pahimassa vaarassa kieroutua, sillä joutuvat seuraamaan tälläistä topiccia kuin tennisottelua ja hämmentyvät. Heidän aivonsa menevät solmuun ja ainoa keino selvitä aivojen solmuttumisesta on kouluammuskelu.

Ehkä tänne saadaan hienoisella provosoinnilla eloa? Vai kutsutteko te nyt valkotakkiset ja poliisit hakemaan minut pois... Oivoi.
Hän elää nukkekodissa joka palaa
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #126 : Elokuu 30, 2009, 14:27:43 »
Tämä koko topicci on ihan typerä ja älytön ja kukaan ei hyödy tästä mitään! Ihmisille tulee paha mieli jos joku kumoaa heidän väitteensä ja sitten he masentuvat ja katkeroituvat ja näin syntyy uusia kouluampujia.

Minäpä alan väitellä tästä aiheesta. Ei nimittäin pidä paikkaansa! Väittely on hauskaa, sitä ei pidä ottaa tosissaan ja täällä internetin ihmemaailmassa ei tarvitse edes katsella toisten väittelijöiden rumia punaisia naamoja, vaan suoltaa oman mielipiteensä ruudusta toiseen ja nauraa p*skaisesti päälle.

Sitä paitsi, väittelyn voi ottaa myös rakentavasti. Omat näkökannat saavat lisäystä, kun muutkin ajattelevat asiaa ja kertovat omia mielipiteitään. Väittelystä ja perustelusta oppii paljon. Ei kukaan masennu niin paljoa mielipiteidensä kumoutumisesta, että hänestä tulee seuraava Pekka Auvinen.

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #127 : Elokuu 30, 2009, 18:48:44 »
Väittely on hauskaa, sitä ei pidä ottaa tosissaan ja täällä internetin ihmemaailmassa ei tarvitse edes katsella toisten väittelijöiden rumia punaisia naamoja, vaan suoltaa oman mielipiteensä ruudusta toiseen ja nauraa p*skaisesti päälle.

Tuo ei ollut kovin hauskasti sanottu. Haukut minua rumaksi, ja vielä käyttämällä sitä ominaisuutta jota vihaan eniten naamassani, punaisuuttani! Sitten todistat olevasi kykenemätön rakentavaan väittelyyn, tai ainakin tuet hyödyttömien ja perustelemattomien mielipiteiden viljelemistä. Ja lopuksi osoitat vielä huolestuttavaa kykyä sensuroida (ilkeitä ja ihmisiä murhien partaalle ajavia) sanoja todella huonosti. Shame on you!

Ei kukaan masennu niin paljoa mielipiteidensä kumoutumisesta, että hänestä tulee seuraava Pekka Auvinen.

Minulla on tosiaan pyörinyt päässä nimeni vaihtaminen ja vihdoin löysin sopivan! Tervehdi Pekka Auvinen toista (2.)!

Okei läskiksi meni. =(

Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Snouk

• Ankeuttaja
« Vastaus #128 : Elokuu 30, 2009, 20:08:21 »
Haukut minua rumaksi, ja vielä käyttämällä sitä ominaisuutta jota vihaan eniten naamassani, punaisuuttani! Sitten todistat olevasi kykenemätön rakentavaan väittelyyn, tai ainakin tuet hyödyttömien ja perustelemattomien mielipiteiden viljelemistä. Ja lopuksi osoitat vielä huolestuttavaa kykyä sensuroida (ilkeitä ja ihmisiä murhien partaalle ajavia) sanoja todella huonosti. Shame on you!

Jostain kumman syystä naurattaa aika paljon. Enkä minä sinua haukkunut, se oli vertauskuvallista. En minä edes tiedä minkä ööh... värinen olet? Ja enhän minä missään vaiheessa väittänyt osaavani väitellä rakentavasti, enkä väitä nytkään. Väitän, että olen oikeassa. ^^' En kylläkään edes tiedä, mistä olen puhumassa...

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #129 : Elokuu 30, 2009, 22:36:37 »
Väitän, että olen oikeassa. ^^'

Entä jos minä väitän, että tällä väitöksellä ei ole mitään arvoa, sillä sitä ei ole perusteltu.

Jostain kumman syystä naurattaa aika paljon.

Sittenhän työni täällä on tehty! :--)

Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Raimei

• Ms. Stalker
  • Vuotislainen
« Vastaus #130 : Syyskuu 02, 2009, 18:26:09 »
tumma vai vaalea suklaa?
Tai mieluummin tumma vai maitosuklaa. Tai en mä tiiä!! ihan sama.. Mun mielestä maitosuklaa. Ehkä monen mielestä näin on. En
tiiä... Tumma suklaa maistuu mun mielestä liikaa kahvilta. Eikä madon juominen tumman suklaan kanssa oo niin kivaa, kun
maito maitosuklaan kanssa.
Mutta entäs sitten tumma, valkoinen vai maitosuklaa?
Riippuu tilanteesta. Päivinä, jolloin kaikki menee huonosti, maistuu valkoinen suklaa (yleensä se on kai toisin päin) ja päivinä, jolloin
menee hyvin, maistuu maitosuklaa. Mistäköhän minä tuon suklaa-jutunkii otin? ;o

Fantasia vai sellainen todellinen?
Joo, eli kumpikokumpikokkokooko... No fantasia tietty. Repesin tolle omalle jutulleni: .. sellainen todellinen :D
Fantasia on parempi. Siinä saa kuvitella, millasta ois elää ankeuttajien, vampyyrien ja örkkien keskellä. :D

Yskänpastilli vai vesi?
Yskänpastilli, mä kuolen kohta tähän yskimiseen! Menenpä ottaa yhen, jos helpottais. :)
Älä minua katso, en minä mitään sanonut!

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #131 : Syyskuu 20, 2009, 13:16:02 »
Talvi vai kesä?
Ehkä kallistun enemmän talven puolelle vaikka itse asiassa en pidä kummastakaan kovin paljoa. Lempparivuodenaikani on syksy. Rakastan pimeää, kylmää, sadetta ja punaisia puita. Kun ulkona on kurjaakin kurjempi sää, saa hyvän syyn käpertyä sohvannurkkaan lukemaan superpaksua kirjaa ja lipittämään teetä. Myös lenkkeily kirpeässä syysilmassa on ihanaa. Näin kesän jälkeen aurinko alkaa jo masentaa. Kun aurinko paistaa, tekee mieli vaan sulkeutua johonkin mahdollisimman pimeään paikkaan. Talvella sentään on pimeää. Talvi on kyllä vähän liiankin kylmä, eikä mikään ole niin ärsyttävää kuin lukemattomat vaatekerrokset ja sukkiin sulava lumi. Toisaalta kesä on hyvä olla olemassa, saa matkustaa mielin määrin ja ei tarvitse mennä kouluun. Mutta minulle kelpaisi ikuinen syksykin, jos siihen kuuluisi parin kuukauden loma. Sanotaan siis että talvi on parempi kuin kesä. Lunta vain ei tarvitsisi olla paria senttiä enempää. Jos saisin valita, asuisinko loppuelämäni Grönlannissa vai Espanjassa, valitsisin ilman muuta Grönlannin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2009, 13:19:11 kirjoittanut jerusa »
Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #132 : Syyskuu 20, 2009, 14:13:25 »
Lainaus
Kun ulkona on kurjaakin kurjempi sää, saa hyvän syyn käpertyä sohvannurkkaan lukemaan superpaksua kirjaa ja lipittämään teetä.
Lainaus
Mutta minulle kelpaisi ikuinen syksykin, jos siihen kuuluisi parin kuukauden loma.

Koko vuosi pimeää, sadetta, kylmää tuulta ja mätäneviä lehtiä? Minäkin pidän syyssateista, mutta entä silloin kun pitää lähteä johonkin sieltä mukavasta sohvannurkasta? Kaatosateessa on hurjan epämiellyttävää pyöräillä neljä kilometriä kouluun. :(

Itse rakastan Suomen ilmastoa, en vaihtaisi talven kylmiä pakkaspäiviä ja kevään ensimmäisiä lämpimiä tuulia mihinkään, en edes kahteentoista syyskuuhun (synttärit syyskuussa, eikö olisi kätevää? :D).

Lainaus
Talvi on kyllä vähän liiankin kylmä, eikä mikään ole niin ärsyttävää kuin lukemattomat vaatekerrokset ja sukkiin sulava lumi.

Lukemattomat vaatekerroksethan ovat talvessa ihanaa! Saa pukeutua niihin kaikkiin neuleisiin ja villasukkiin ja kaulahuiveihin sekä pipoihin, jotka loppuvuoden lojuvat varastoissa ja kaapin perällä. Sukkiin sulavaan lumeenkin on ratkaisu; vedenpitävät talvikengät.
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Esses

• Velhotar
  • Vuotislainen
  • pöö
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #133 : Syyskuu 20, 2009, 15:43:30 »
Fantasia vai sellainen todellinen?

Fantasia tietysti! Kuka tahansa osaa kertoa koulupäivistä ja kolmoisdraamoista, fantasiaan tarvitaan mielikuvitusta! Fantasiaa on paljon mikavampi lukea kun oikeasti mitä tahansa voi tapahtua seuraavan nurkan takana, eikä todellisuudessa voi yhtäkkiä lohikäärme lentää katolle.
ihmiset ovat kuin lentäviä lankakeriä

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #134 : Syyskuu 26, 2009, 18:59:28 »
Lainaus
Kun ulkona on kurjaakin kurjempi sää, saa hyvän syyn käpertyä sohvannurkkaan lukemaan superpaksua kirjaa ja lipittämään teetä.

Koko vuosi pimeää, sadetta, kylmää tuulta ja mätäneviä lehtiä? Minäkin pidän syyssateista, mutta entä silloin kun pitää lähteä johonkin sieltä mukavasta sohvannurkasta? Kaatosateessa on hurjan epämiellyttävää pyöräillä neljä kilometriä kouluun. :(

Onhan se vähän tylsää kun joutuu sateen jälkeen olemaan koulussakin vielä, mutta muuten kyllä rakastan sateessa kävelemistä ja läpimäräksi kastumista. Sateella saa olla rauhassa. Tykkään istua katselemassa sadetta lasin läpi, mutta mielelläni katselen sitä ulkonakin. :) Pääseehän sateen jälkeen aina vaihtamaan ylleen kuivat vaatteet. Mikäs sen ihanampaa?

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #135 : Syyskuu 26, 2009, 19:33:36 »
Onhan se vähän tylsää kun joutuu sateen jälkeen olemaan koulussakin vielä, mutta muuten kyllä rakastan sateessa kävelemistä ja läpimäräksi kastumista. Sateella saa olla rauhassa. Tykkään istua katselemassa sadetta lasin läpi, mutta mielelläni katselen sitä ulkonakin. :) Pääseehän sateen jälkeen aina vaihtamaan ylleen kuivat vaatteet. Mikäs sen ihanampaa?

Sateen jälkeen, kotona ollessaan, pääsee ehkä vaihtamaan vaatteet, mutta mietipä, jos pokepia kompaten joutuu kävelemään neljä kilometriä kouluun, jolloin kastuu vaikka kahden kilometrin kohdalla? Silloinpa ei pääse vaatteita vaihtamaan, eikä se ole mukavaa. Minullahan on kokemuksia tästä. Partioleirillä ollessani, yksi päivistä oli sade-päivä, satoi kokoajan. Silloin ei pimeästä rinkasta ollut kiva vaihtaa vaihtovaatteita, samalla kastaen koko teltan märillä vaatteillaan.

Lisäksi sateessa voi vilustua ja liika sade voi aiheuttaa tulvia.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2009, 19:51:32 kirjoittanut Presto »
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #136 : Syyskuu 26, 2009, 19:51:44 »
Lainaus
Onhan se vähän tylsää kun joutuu sateen jälkeen olemaan koulussakin vielä, mutta muuten kyllä rakastan sateessa kävelemistä ja läpimäräksi kastumista.

Sateessa tosiaan on mukava kävellä (kunhan ei ole kylmä) mutta oletko kokeillut pyöräilyä kaatosateessa ja hirveässä vastatuulessa (jolla ei ikinä ole mitään tekemistä ilmanvastuksen kanssa :3)? Ja sitten kun olet vihdoin koulussa on viisi minuuttia aikaa tehdä itsestään jälleen ihmisen näköinen; kuivata hiukset (otsatukka ei mahdu pipon alle!), siistiä naamalle levinneet meikit ja mahdollisesti jopa tehdä meikkipohja uudelleen (ja kyllä, olen saanut Suomen valtiolta käskyn meikata, tästä on laitonta väitellä). Housutkin on kastuneet takapuolen (ei, satulaa ei ole mahdollista kuivata) ja reisien kohdalta läpimäriksi ja lapasia ei saa mihinkään kuivumaan ja niin ne sitten muhii laukussa kuusi tuntia ja ovat koulusta lähdettäessäkin märät.

Lainaus
Pääseehän sateen jälkeen aina vaihtamaan ylleen kuivat vaatteet. Mikäs sen ihanampaa?

Olla kokonaan kastumatta? Nojaa, jos olisi koko ajan mukavaa ja kuivaa ei osaisi arvostaa sitä.

Lisäksi vihaan kesää, aivan liikaa hytyköitä ja kuuma ja ei voi käyttää vaatteita. Talvella on joko aina liian kylmä, liikaa loskaa tai liian aurinkoista. Kevät on muuten hyvä, mutta kevään jälkeen tulee ja kesä ja sitten taas masentaa.

Kamala kun mulla on hankala elämä. :--(

//
Lainaus
Lisäksi sateessa voi vilustua ja liika sade voi aiheuttaa tulvia.
Herranen aika tämäkin vielä!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2009, 20:17:17 kirjoittanut pokep »
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa jerusa

• bibliofiili
  • Vuotislainen
« Vastaus #137 : Syyskuu 26, 2009, 20:02:21 »
Kai se sitten on pakko myöntää että on sateesta haittaakin. ;D

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #138 : Syyskuu 26, 2009, 20:19:13 »
Kai se sitten on pakko myöntää että on sateesta haittaakin. ;D

Ei ei ei, sun täytyy kiven kovana väittää vastaan! Takerru pikkuseikkoihin (juuri niihin joista sanoin että niihin ei saa takertua) ja taistele ja älä anna periksi! Jotenkin ihmisen pitää itseään viihdyttää.
Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
« Vastaus #139 : Syyskuu 26, 2009, 20:44:27 »
Ei ei ei, sun täytyy kiven kovana väittää vastaan! Takerru pikkuseikkoihin (juuri niihin joista sanoin että niihin ei saa takertua) ja taistele ja älä anna periksi! Jotenkin ihmisen pitää itseään viihdyttää.

Annan vastaväitteen. Jos ei keksi enää mitään, mihin takertua, niin eikö se ole luontaista vain sanoa, että sateesta on haittaakin?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2009, 10:14:31 kirjoittanut Presto »
                        Stalkkaan sinua.

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #140 : Syyskuu 26, 2009, 20:56:28 »
Jos ei keksi enää mitään, mihin takertua, niin eikö se ole luontaista vain sanoa, että sateesta on haittaakin?

Tarkoittaako "luontainen" samaa kuin "luonnollinen", vai ihmisen luonteelle luontaista asiaa?

Minä ainakin henk. koht. en tyytyisi vain toteamaan, että sateesta voi olla haittaakin, vaan väittelisin loppuun saakka sen hyvistä puolista, tekisin vaikka listan plussista ja miinuksista! Vaikka olen usein melko mukavuudenhaluinen, tykkään keskustella kaikesta, vaikka sillä ei olisi niin paljon väliäkään. Varsinkin kun kyseessä on väittelytopic!

Mutta jos puhutaan luonnollisesta, niin ei nykyihminen käyttäydy mitenkään luonnollisesti. Voisin olettaa että sinullakin on vaatteet päällä, istut mukavahkolla tuolilla lämmitetyssä asunnossa ja vietät aikaasi netissä. Onhan ihminen lajina tottakai itsekäs ja mukavuudenhakuinen, mutta on tämä kaikki silti kovin luonnotonta!

Anteeksi kovin sekava viesti, en millään kykene laittamaan kaikkia ajatuksiani sanoiksi. Mutta jos väittelyä haluat, niin minä olen ainakin valmis kumoamaan kykyjeni ja tietojeni mukaan väittämäsi, mutta myös myöntämään olleeni väärässä ja oppimaan uutta! Kuulostampa nyt fiksulta. :--D

Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
« Vastaus #141 : Syyskuu 27, 2009, 10:36:05 »
Tarkoittaako "luontainen" samaa kuin "luonnollinen", vai ihmisen luonteelle luontaista asiaa?

Minä ainakin tarkoitin ihmisen luonteelle luontaista asiaa. Sanoinko sen jotenkin väärin? :D

Minä ainakin henk. koht. en tyytyisi vain toteamaan, että sateesta voi olla haittaakin, vaan väittelisin loppuun saakka sen hyvistä puolista, tekisin vaikka listan plussista ja miinuksista!

Pointtini tässä vaan on se, että jos teet listan hyvistä ja huonoista puolista, niin eihän se lista voi jatkua loputtomiin. Eihän maapallon paperikaan siihen riittäisi, kun puita on rajallinen määrä, ja jos ne kaikki kaataisi, niin hapen saanti olisi aika vähissä. Happeahan kasvit "hengittävät", mutta ne päästävät ulos vielä enemmän happea.

Lainaus käyttäjältä: Wikipedia
Kasvi hapettaa eli polttaa sokeria, josta se saa energiaa. Samalla vapautuu vettä ja hiilidioksidia. Palaminen on yhteyttämiseen nähden pientä, ja niinpä kasvit ovat siitä huolimatta hapen tuottajia.

Mutta jos puhutaan luonnollisesta, niin ei nykyihminen käyttäydy mitenkään luonnollisesti. Voisin olettaa että sinullakin on vaatteet päällä, istut mukavahkolla tuolilla lämmitetyssä asunnossa ja vietät aikaasi netissä. Onhan ihminen lajina tottakai itsekäs ja mukavuudenhakuinen, mutta on tämä kaikki silti kovin luonnotonta!

Minä tarkoitin kyllä sitä ihmisen luonteelle sopivaa. Ja tämähän sopii ihmisen luonteeseen hyvin, ihminenhän on, kuten sanoit, hyvin mukavuudenhaluinen ja itsekäs. :P

Njäh, tuo paperijuttu lipsui kyllä vähän aiheesta. :D Ja hirveä lainauskasakin tuli, mutta ihan sama!
                        Stalkkaan sinua.

Poissa pokep

• Fletkumato
« Vastaus #142 : Syyskuu 27, 2009, 11:26:26 »
Lainaus
Pointtini tässä vaan on se, että jos teet listan hyvistä ja huonoista puolista, niin eihän se lista voi jatkua loputtomiin. Eihän maapallon paperikaan siihen riittäisi, kun puita on rajallinen määrä, ja jos ne kaikki kaataisi, niin hapen saanti olisi aika vähissä. Happeahan kasvit "hengittävät", mutta ne päästävät ulos vielä enemmän happea.

Mutta elämmehän digiaikaa, ystävä hyvä. Voisin tehdä tämän listan koneelleni ja sitten kun muisti loppuu, jatkaisin sitä erinäisille nettisivuille. Eihän se toki loputtomiin jatkuisi (ehtisin kuolla jossain välissä), mutta riittäisi siitä viihdykettä ainakin ihmisiäksi. Oletamme siis nyt että minulla on niin hyvä mielikuvitus. :'D

Ja psst kasvit käyttävät hiilidioksidia tuottaessaan sokeria, ja sen sivutuotteena syntyy happea.

Pottafanitaidettani,
sekä originaalitöitäni

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
« Vastaus #143 : Marraskuu 07, 2009, 09:46:57 »
Oletamme siis nyt että minulla on niin hyvä mielikuvitus. :'D

Oletamme tässä nyt, että elämme todellisuudessa ja kellään ei ole sellaista intohimoa tehdä koko elämänsä pelkkää listaa, saatika sellaista mielikuvitusta (ellei satu olemaan joku superihminen ja uskoisin, että sinä et ole).

Jostain kumman syystä naurattaa aika paljon.

Sittenhän työni täällä on tehty! :--)

Kröhöm, mitähän varten tämä topic on tehty? Naurattamistako? Ehei, vaan välittelyä varten. Työsi täällä ei ole tehty, jos vain nauratat ihmisiä täällä!

Täytyy kyllä sanoa, että minäkin nauroin sille punaisuus-jutulle. :'D
                        Stalkkaan sinua.

Poissa whitemouse

• Vuotislainen
« Vastaus #144 : Toukokuu 16, 2010, 21:44:38 »
Enpä ole aikoihin vuotiksessa käynyt, mutta tänne oli pakko tulla kirjoittelemaan, kun nyt tälläisen topicin löysin.
Eli siis, lyijykynä vai lyijytäytekynä?
Ehdottomasti perinteinen lyijykynä. Onnistun aina hajottamaan lyijytäytekynät. Sitten niiden kanssa käy aina niin, että ei saa lyijyä tulemaan, vaikka sitä kynässä on, eikä mukana tietenkään ole sopivia lyijyjä. Lyijytäytekynän lyijyt sitäpaitsi katkeavat helposti ja kun menee ostamaan uutta lyijyä, niin ei muista että pitikö ostaa 0,5 vai 0,7 lyijyjä, joten usein tulee laitettua väärän kokosta lyijyä, ja jos 0,5 lyijykynään laittaa 0,7 lyijyä, niin kynä menee tukkoon eikä enää toimi ( näin on käynyt usein (täytyykö ihmisen olla niin tyhmä, että laittaa väärää lyijyä?)) ja tämän jälkeen koko p***an saa heittää pois. Inhoan lyijytäytekyniä, en enää ikinä osta tai käytä sellaisia. Tavallisella lyijärillä saa kirjoitettua ihan yhtä hyvin, eikä niiden kanssa tule kesken kaiken ongelmia, kunhan teroitin on matkassa.

Poissa Töme

• jäätynyt nolla sateessa
  • Vuotislainen
  • Taught to love, born to live and let go
  • Pottermore: CharmBlade23297
« Vastaus #145 : Toukokuu 26, 2010, 19:35:03 »
Enpä ole aikoihin vuotiksessa käynyt, mutta tänne oli pakko tulla kirjoittelemaan, kun nyt tälläisen topicin löysin.
Eli siis, lyijykynä vai lyijytäytekynä?
Ehdottomasti perinteinen lyijykynä. Onnistun aina hajottamaan lyijytäytekynät. Sitten niiden kanssa käy aina niin, että ei saa lyijyä tulemaan, vaikka sitä kynässä on, eikä mukana tietenkään ole sopivia lyijyjä. Lyijytäytekynän lyijyt sitäpaitsi katkeavat helposti ja kun menee ostamaan uutta lyijyä, niin ei muista että pitikö ostaa 0,5 vai 0,7 lyijyjä, joten usein tulee laitettua väärän kokosta lyijyä, ja jos 0,5 lyijykynään laittaa 0,7 lyijyä, niin kynä menee tukkoon eikä enää toimi ( näin on käynyt usein (täytyykö ihmisen olla niin tyhmä, että laittaa väärää lyijyä?)) ja tämän jälkeen koko p***an saa heittää pois. Inhoan lyijytäytekyniä, en enää ikinä osta tai käytä sellaisia. Tavallisella lyijärillä saa kirjoitettua ihan yhtä hyvin, eikä niiden kanssa tule kesken kaiken ongelmia, kunhan teroitin on matkassa.

Eihän, kun lyijytäytekynä! Sillä saa paremman käsialan ja ei tarvitse käydä teroittelemassa. Käytän sellaisia, koska olen tykästynyt niihin...
How can you "just be yourself" when you don`t know who you are?
Stop saying "I know how you feel"
How could anyone know how another feels?

Poissa Odotum

• Poni
  • Vuotislainen
« Vastaus #146 : Toukokuu 26, 2010, 23:10:55 »
Lainaus
Sillä saa paremman käsialan

Jos on hyvä käsiala niin siihen ei kynä juurikaan vaikuta.
aaaaaaaaaaaaaaa lol

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #147 : Toukokuu 28, 2010, 20:01:18 »
Lainaus
Sillä saa paremman käsialan

Jos on hyvä käsiala niin siihen ei kynä juurikaan vaikuta.

KYLLÄ VAIKUTTAA!
kyllä siistimpää kässää saa lyijätäykkäällä ku tavallisella, hyvin hyvin tylsällä peruslyijärillä. Ainakin mie.. o_o
ja sattuukin olemaan huono käsiala...
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

VPS

• Ankeuttaja
« Vastaus #148 : Toukokuu 28, 2010, 20:18:50 »
^sama juttu minulla... Enkä enää oikeen osaakkaan kirjoittaa muulla kuin lyijytäytekynällä.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • ilovepasta.org
« Vastaus #149 : Toukokuu 28, 2010, 21:29:22 »
Mä olen kyllä ihan sen perinteisen lyijykynän kannalla, sillä lyijytäytekynät ovat mulle liian monimutkaisia ja vaivalloisia. :D Tokihan se on totta, että lyijytäytekynää voi pitää kulumattomana itsellään vaikka vuosia (ellei sitten satu kyseistä kapinetta rikkomaan, kuten esimerkiksi tukkimaan koko kynää vääränlaisella lyijyllä jonka jälkeen se on käyttökelvoton), mutta lyijyjen hinnat vielä muutenkin lyijytäytekynän kalliiseen hintaan ynnättynä on aivan yhtä kallista kuin ostaisi monia lyijykyniä, jotka sitten kuluvat teroituksen yhteydessä. Ja lisäksi ne perhanan lyijyt katkeilevat aina väärässä paikassa. >.<
                        Stalkkaan sinua.