Kirjoittaja Aihe: Harry Potter -elokuvien tarra-albumit  (Luettu 49363 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Miittiriippuvainen
Vs: Harry Potter -elokuvien tarra-albumit
« Vastaus #50 : Lokakuu 03, 2007, 16:56:27 »
Se joka omistaa azkabanin vangin tarra-albumin voisi ottaa kannesta minulle kuvan,jooko?
Mulla on yks tarra viisasten kivi albumista; Sellanen kiiltävä Kalkaros.
Ja asiaan... kuinka monella on viimeisen sivun neljän tarran kuva valmiina?  Millainen kuva se on?
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Poissa Tanzu

• Feeniksin killan jäsen
  • Vuotislainen
  • Tulejo KV-elokuvat!
    • Tulisalama
  • Pottermore: SnidgetGold186
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #51 : Lokakuu 03, 2007, 17:39:16 »
Taidan lähteä ostamaan tarroja! :) En ole ennen kun nyt mäistä kuullut! MIKSEI KUKAAN OLE KERTONU MULLE? Hehee :) Paljon itse kansio maksaa? Eiks se yks pussi ollu 80 senttii, tai olla mut tuun uudestaan juttelee ku oon käyny kaupas. :)

Kansion hinta on 2,50 € ja yksi tarrapussi maksaa 0,80 €.
"Taukki! Vollotus! Kummallisuus! Nipistys!
Viimeinen leffa nähty 13.7.2011.

Poissa Milgia

• Clandestine
  • Vuotislainen
  • Miittiriippuvainen
« Vastaus #52 : Lokakuu 09, 2007, 10:03:50 »
aluks mullakin kävi niin ettei ollu yhtää samaa,sit josks viidenkymmenen tarran paikkeilla rupes tulee samoja ..
Mulla on kaks suklaasammakko korttia, sellanen missä Harry nappaa siepin ja sellanen kun Hagrid ajaa sillä moottoripyörällä.. Ja turha sitten yrittää en myy niitä..
Ainiin hei onko jollakulla sellaisia viisasten kivi kortteja joissa on kohtauksesta kuva ja takana on selostus englanniksi..pohja ja reunat ovat vaaleanvihreät.. mulla on niitä 19 muta pari samaa,sain ne mun kaverilta..
"Summer lovin' had me blast
Summer lovin' happened so fast
I met girl crazy for me
Met boy cute as can be."

Vampyyrityttö

• Ankeuttaja
« Vastaus #53 : Marraskuu 03, 2007, 23:25:00 »
Nyt tällä hetkellä tarroja minulla on 90 ja vain muutama sama. :) Minun on pakko kertoo tää ! ;) Ku käyn aina ostaa noita tarroja ärrältä ja tää on pieni paikka kunta ja myyjä on melkein aina se sama nainen ja nykyään aina kun mä meen suoraan kassalle (tarrat on kassan alla) nii mun ei tartte sanoo mitää kun se ottaa tarrat esiin ja kysyy: "Kuinka monta?"  :) Hihii musta tulee kohta varmaa kanta asiakas. ;)

Poissa unknow

• lukematon lehti
  • Vuotislainen
  • Pottermore: ErisedElm16162
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #54 : Helmikuu 09, 2008, 17:13:29 »
Mulla on kans noita fk:n tarroja.. niitä on jotain parisen sataa vähän alle. Mut en omista albumia, koska en halunnut sitä, koska sinne jäisi tyhjiä kohtia kun ei ole kaikkia.. mul ei onneks oo kauheesti samoja, mut on niitä muutamia.. mulla on aika monta kuvaa weasleyn kaksosista niitä on ehkä eniten.. no ei ny ihan mut on niitä monta korttii kummiski :D
I'm going to do what I want to do. I'm going to be who I really am. I'm going to figure out what that is. -Emma Watson

Mitsuki

• Ankeuttaja
« Vastaus #55 : Maaliskuu 02, 2008, 11:12:52 »
Vähän hypin innoissani, kun tulimme eilen Ylläkseltä ja pysähdyimme Viitasaaren ABC:lle. Menin siihen kauppaan, ja katselin rauhassa lehtiä ja siinä oli sitten se korttiteline ja iso kasa Potter tarroja. Ostin pusseja 9 (huhhuuh..) ja sain vain kaksi uutta. No, enään puuttuu 14..

Vaihdokkeja löytyy, pistäkää yksäriä jos kiinnostaa.

Iitu

• Ankeuttaja
« Vastaus #56 : Toukokuu 14, 2008, 22:07:30 »
Minullakin sellainen tarravihko on.  Keräilen mielelläni tarroja siihen, mutta yhtäkkiä ne katoivat, eikä niitä löytänyt msistään. Nyt olen löytänyt pari paikaa, jossa niitä on. Tarra-albumin ostin, vaikka kaverini sai sellaisen ilmaiseksi ja tiesin sen, mutta eihän siinä mennyt kuin pari euroa ja oli sentään kyse potter-tarroista, että oisin  voinut maksaa enemmänkin :)  Minusta ne tarrat on kivoja ja hauskoja, toisaalta moni on elokuvasta otettuja kuvia (tai siis onhan se elokuvan tarra-albumi, mutta että kaikki on elokuvan kohtauksia, eikä esim. poseeraus tai semmosii)

Poissa Empaldo

• Roiskeläppä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
« Vastaus #57 : Heinäkuu 17, 2008, 00:29:34 »
HBP:stä ilmestyy jonkinlainen "mini tarra-albumi", jonka kansikuva on nähtävissä täällä.
”Life is complicated. I've killed people, smuggled people, sold people. Perhaps here, things will be different.”  -Niko Bellic

Smelli

• Ankeuttaja
« Vastaus #58 : Elokuu 15, 2008, 18:10:33 »
Meidän mökin läheltä löytyy kauppa jossa tarroja vielä myydään. Itselläni ei albumia ole, mutta tarroja kylläkin, ja paljon. Harmi vaan, etten ehdi enäää niitä lisää ostamaan luultavasti kun ei mennä mökille enää vähään aikaan. Siellä ne oli kaiken lisäksi 50% alennuksella.

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #59 : Tammikuu 12, 2009, 15:05:25 »
Minäminä \o/ ainakin aion hankkia, sen jälkeen kun isä mainosti. Eihän tilaisuutta voi jättää käyttämättä, kun kerta nyt uudesta potter-elokuvasta saa nähdä lisää screenshotteja ilman että edes on nähnyt elokuvaa - tarramuodossa! Ja keräilytarrat on ainakin minusta kivoja, keräilin aina pienenäkin niitä kun tykkäsin jostain tv-sarjasta (esim. pokemon :DD)

Mutta juu, aion hankkia. Jepjep.
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Poissa Peetuli

• Spoilaajia syövä
  • Hirnyrkki
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #60 : Tammikuu 16, 2009, 00:18:33 »
Mä ostin sen sellasen "alotuspaketin", ja viel neljä tarrapussia siihen lisää... Ja eilen vielä yhden pussin :D Ja sunnuntaina lähden viroon katsomaan, jos siellä olisi taas halpoja tarroja.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #61 : Tammikuu 17, 2009, 01:09:10 »
Kuulin Milgialta tuosta uudesta albumista, mutten ole moista löytänyt täältä päin Ärrältä. Täytyy huomenna Tampereen reissun yhteydessä katsoa josko sieltä löytyisi sitten. Aion kyllä ostaa, jos siinä todellakin on kaikista leffoista niitä kuvia. Edellistä en ole aivan täydeksi saanut - muutama tarra puuttuu, mutta aion kyllä nekin hankkia.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Azura

• ENFJ
  • Vuotislainen
  • do not go gentle
    • parasomnia
« Vastaus #62 : Tammikuu 27, 2009, 20:30:46 »
Min sain kanssa tuon uuden tarrakirjan ^^ Vaikutti aika kivalta, vaikka löysinkin sieltä pieniä virheitä, kuten sen että Oljonkuvallisen tarran alapuolella lukee jostakin mystisestä syystä Kyyry. Suosittelen sitä 4 euron aloituspakkausta missä tulee mukana 5 pakettia tarroja kaikille, saatte paljon iloa edullisesti. ^^ Minäkään en saanut kuin yhden vaihtarin joka oli muistaakseni se joku Dumbledore-tarra siltä FK-elokuvan aukeamalta, numero 169. Sain myös kaksi kappaletta Puoliverisen Prinssin tarroja ja yhden kaksiosaisen tarran molemmat puoliskot. :) Tarrankeräilijöille kivaa hupia, saa nähdä tuleeko ensi kerralla sitten vielä enemmän vaihtareita tai kenties jopa parempia tarroja (hauskaa kun sain pääosin sellaisia nobodytarroja, juuri jonkun typerän patsaan tai niin pimeän tarran, ettei siitä erota mitä siinä on :P).

// hihhihii, sain taas kaksi pakettia tarroja ja tuli ensimmäinen tarra julisteeseen. Sellainen Remus ja Tonks mikä hohtaa pimeässä. ^^ Ja sitten sain sellaisen Bellatrix-tarran yläosan. Ja kaikkea muuta kivaa. :D (kohta minulla on yksi aukeama täynnä! se, missä on kuva Vernon Dursleystä ja Petuniasta + kump. vasemmanpuolimmaisella aukeaman sivulla.)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2009, 22:37:55 kirjoittanut Azura »
"For if you're not afraid, how can you be really brave?"

- The Exploits of Moominpappa

Jennaanna

• Ankeuttaja
« Vastaus #63 : Helmikuu 24, 2009, 19:12:17 »
Mulla on toi Puoliverisen prinssin albumi :D Ostin semmosen 4 € maksavan paketin jossa tuli ne oliko 25 tarraa mukana? ;DDD
Ja ostanu lisää tarroja aika urakalla, mutta yleensä otan aina sen paketin jossa on niitä joita multa jo löytyy :'D Joten omistan
paljon ylimääräisiä tarroja. Harmittaa kun en sitä edellistä vihkoa ostanut 8``D

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #64 : Maaliskuu 22, 2009, 20:17:26 »
Minulla on tuo uusi albumi nyt. Tosin hirvittävän laiskasti noita tarroja olen ostellut. Ostin tosiaan tuon paketin, suosittelen sitä, sillä siinä säästääkin jonkin verran. :)
Toivottavasti jaksan keräillä tämän albumin loppuun saakka täyteen... Pitäisi nyt varmaan hieman ahkerammin noita ostella.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2009, 16:51:02 kirjoittanut Kate »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Winkey

• Ankeuttaja
« Vastaus #65 : Toukokuu 08, 2009, 20:46:08 »
Kaverini omistaa sellaisen, mutta itse en ole kamalan kiinnostunut. Jotenkin eivät vaan tarrat iske. Kaipa ne olisivat kivoja jos jonkinlaista Potter-kamaa alkaisi keräilemään, mutta tuokaan ajatus ei minua mitenkään suuresti houkuttele. Tosin olenhan minä tupa-kaulaliinasta unelmoinut, mutta sen voin tehdä itse. No, jos minä saan tarpeeksi rahaa vielä kerättyä, niin kyllä voin kuvitella ostavani sellaisen... Ihan vain rahaa tuhlatakseni.
Kun nyt saisi ensin ostettua kaikki Potteritkin omaan kirjahyllyyn...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2009, 08:17:57 kirjoittanut Winkey »

Poissa April

• ½ kaksosista
  • Vuotislainen
  • lisää Weasleyn Welhovitsejä!
  • Pottermore: LumosNiffler27512
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #66 : Toukokuu 10, 2009, 00:11:09 »
Itseltäni puuttuu enään julisteesta x4 ja x10,löytyykö keltään??
Minulle on kasaantunut todella paljon tarroja,eli jos sinulta puuttuu otathan pian yhteyttä yksärillä!?
Minulla on myös myytävänä 2kpl puoliksi täytettyjä tarravihkoja,hyvä kuntoisia ja siistejä,tarjoa!

Ei puutu enään yhtään!!mutta myytävänä löytyy paljon.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2009, 02:53:46 kirjoittanut April »
"It's sort of exciting, isn't it? Breaking the rules." - Hermione

"Who are you and what have you done with Hermione Granger?" - Ron

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #67 : Heinäkuu 22, 2009, 10:48:07 »
Mikä ihmeen Half-blood Prince-tarrakirja? Kertokaa heti! :D
Se on semmonen lehti, johon mahtuu noin 260 tai 360 tarraa. En muista kumpi se oli kun se ei oo nyt täs lähettyvillä =) Lehden mukana tulee 25 tarraa jotka ovat hienoja kuvia uusimmasta elokuvasta, ja muitakin random- poseerauskuvia esim. Päätriolta, Bellalta, Slughormilta jne. Lähes kaikilta hahmoilta uusimmassa elokuvassa. Jopa Lipetitiltä, jolla on erittäin pieni rooli elokuvassa.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Chisa

• Angstisieni
  • Vuotislainen
  • Mugiwara no Ichimi
  • Pottermore: DragonSky115
« Vastaus #68 : Heinäkuu 22, 2009, 15:10:53 »
Mulla on se Harry Potterin taikamaailma -tarrakirja, sekä puoliverinen prinssi -tarrakirja.
Puoliverinen prinssi on ostettu vasta äskettäin, mutta tarroja minulla on jo 94, ja ylimääräisiä 11.

Taikamaailma-tarrakirjasta puuttuu enää noin 45 tarraa, ja vaihtareita on suuri pino.
"So many books, so little time."
"Who will tell the story of your life?"
R.I.P. Jatkis vol. 3 (11.8.2009-2.7.2011) ♥

Poissa Sherrie

• Vuotislainen
  • Don´t call me Nymphadora!
« Vastaus #69 : Heinäkuu 22, 2009, 18:45:15 »
siin Half-blood Princessä on 360 tarraa :)
sherrie -> Sherrie
"Look Buckbeak´s still alive"
"Of course, remember what Dumbledore said?If we succeed more than one innocent life could be spared"

Cofié

• Ankeuttaja
« Vastaus #70 : Heinäkuu 23, 2009, 04:16:27 »
Minulla on kanssa se taikamaailma tarrakirja. Olen hiljalleen ostanut siihen tarroja, muutamia ylimääräsiäkin on toki kertynyt. Ärsyttää vaan kun tarrat poistuvat niin pian jo sitten mun ostotahdille kaupasta. No pitää myöhemmin sitten koittaa täydennellä jos jollain ois jääny ylimääräseks :)

Poissa Hlmi

• Vaaleanpunainen hamsteri
  • Vuotislainen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 25, 2009, 16:42:02 »
Harry Potter and the Half Blood Prince -tarra-albumeita myydään Citymarketissa ainakin.
"Hyvät housut muuten, mutta kiristää kainaloista."

Orvokki

• Ankeuttaja
« Vastaus #72 : Heinäkuu 27, 2009, 00:03:51 »
Kävin tänään prismassa ja silmiini osui kassalla uusia Potter keräily tarroja!!:)Ne ovat punaisessa pussissa ja päällä lukee misterio del principe.Kyselin myyjältä että löytyykö siihen tarrakirjaa kun on numerotki niissä,mutta ei kuulemma.Onko joku kuullut tai nähnyt kyseisiä?Ostin heti 4pss ja nekin maksaa 0,80.

Tuo tarra-albumi on minusta ollut kesän myynnissä, ja oli vaiva vastustaa kiusausta ostaa sitä albumia, sillä FK tarroissa meni sievoinen omaisuus.

Mutta nyt on myös todella vaikea vastustaa kiusausta ostaa PP tarroja. Ostin yhden pussin, ihan vain katsoakseni minkä tyylisiä, ja nyt tekisi niiiin mieli ostaa koko albumi ja ruveta keräilemään. Mutten varmaan, koska minulla oikeasti meni aivan kamalasti rahaa tuossa FK tarroissa. (ja vielä siitä, että minulla ylimääräisiä löytyy, yksäriä vain kehiin niin katson löytyykö niitä tarroja mitä sinulta puuttuu!) Albumi siis täynnä on ja viimeiset... oliko 12 tilasin sitten sieltä ja nopeasti tuli perille. :)

Poissa sunnywolf

• Vuotislainen
  • kettutyttö
« Vastaus #73 : Elokuu 16, 2009, 16:22:20 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Potter_Trading_Card_Game

Tuossapa jotain tietoa ^^" Noilla korteilla siis "taistellaan" kuten vaikkapa Pokémon-korteilla aikoinaan.
Lessons eli oppitunti-kortteja tarvitsee pakassa yli puolet jotta voi pelata vaikka otuksia tai esineitä joilla sitten vahingoitat vastustajaa ja viet hänen pakastaan kortit. Se jonka kortit loppuvat ensin, häviää.
Pelaajalla on myös oma hahmokortti, jolla hän pelaa. (esim. Draco, Hannah Abbot tms.), ja jokaisella hahmolla on omat vahvuutensa.
Living like this is a full-time business.

zeTL

• Ankeuttaja
« Vastaus #74 : Elokuu 21, 2009, 00:46:16 »
Ostin pari tarrakirjaa ja jokusen pussin tarroja Englannista. Yhteensä löytyy tällä hetkellä noin 100 erilaista tarraa.

Sattuisiko jollakulla olemaan ylimääräistä tuollaista tarrojen tilauslappua, joka löytyy tarrakirjan välistä? Tai pystyisikö joku skannaamaan omansa? Itse kun ostin kirjani Englannista niin sen välistä löytyi ohjeet tarrojen (max. 40kpl) tilaamiseen, mutta Paninin Englannin nettisivuilta paljastui että tuota kautta ei pysty tilaamaan kuin Englantiin noita tarroja. En viitsisi vain tuon lapun takia ostaa kolmatta kirjaa Suomesta. :)

Noita Harry Potter TCG-kortteja muuten myydään vielä joissain paikoissa, ja jopa suhteellisen edullisesti, mutta uusien "sarjojen" julkaisu on kai lopetettu.