Kirjoittaja Aihe: Nukkekodit  (Luettu 959 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Painajainen

• Emoileva iskelmävaris
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Taivas itkee hiljaa
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
Vs: Nukkekodit
« Vastaus #25 : Huhtikuu 30, 2011, 18:08:25 »
Harrastan, teen, omistan ja rakastan. Olen itse tehnyt joitan alkeellisia yhden hengen huoneen nukketajoja ja huonekaluja nukkekotiin, joten eiköhän sitä voi harrastamiseksi sanoa.
Don't fall in love. Fall off a bridge,
it hurts less.
Juukai -> Painajainen

Poissa Ana

• Vuotislainen
« Vastaus #26 : Elokuu 21, 2015, 19:21:53 »
Oi, ihanaa että voin keskustella aiheesta täällä! Oon ihan innoissani. Päätin etten vielä ryhdy tähän mutta ehkä vielä sitten joskus kun on enemmän aikaa. Ensin vähän taustaa: lapsena ihailin kaverini täydellisen hienoa nukkekotia, jonka parissa leikittiin yhdessä. Tosin kokonaisuus näytti siltä, että kaikki oli ostettu valmiina, vaikka muistaakseni kaverin äitikin oli saattanut tehdä sinne jotain. No, isältä siskon kanssa manguttiin pitkään omaa nukkekotia ja lämmin muisto siitä kuinka hän toteutti toiveemme ja teki meille kookkaan ja kivan nukkekodin. Muistaakseni sisustus jäi vähän puolitiehen kun ikää tuli lisää ja yhtäkkiä ei enää leikitty koko nukkekodilla. Sitten se jäi unholaan ja muutettiin muualle jne. Juuri nyt haluaisin harjoitella käsityötaitoja ja tehdä omin käsin ikioman nukkekodin ja täydellisen sisustuksen. Mulla on paha tapa innostua vähän kaikesta. Selailin kansalaisopiston lehteä syksyn kurssitarjonnasta. Nukkekotikurssi järjestetään! mdf-runkopaketti maksaa 70-100 e ja itse syyslukukausi 60 e. Mikä teitä inspiroi tässä nukkekotiharrastuksessa? Miten kaikki läheiset suhtautuu siihen?Mitä vinkkejä annatte aloittelijalle? Tosi moni tekee nukkekotiteemastaan vanhanaikaisen ja koristeellisen mutta itse haluaisin väsätä suomalaisen ysärikodin!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2015, 16:56:14 kirjoittanut Ana »

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
  • Pottermore: potioncharm26553
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #27 : Helmikuu 25, 2018, 11:48:24 »
Minulla tuo Nukkekoti harrastus on enemmänkin Barbietalolla leikkimistä. Ukkini teki siskolle Barbitalon josus lahjaksi ja kyllä se on lapsuudenkodissani yhden vaatekaapin vallannut. Barbit siellä elelee kaikkien huonakelujensa kanssa. Monesti tykkään pikkutavarasta suunnitella sinne käyttöesineita ja esim. siskoni teki sinne viime vuonna komean Potteraiheisen joulukuusen.