Kirjoittaja Aihe: Vuotislaisen uskontunnustus yms (S, LUE VAROITUKSET!)  (Luettu 6103 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
  • Sukupuoli: Noita
    • Jénaminyan Omat Sivut
  • Pottermore: MoonCauldron3945
  • Tupa: Luihuinen
Vuotislaisen uskontunnustus yms (S, LUE VAROITUKSET!)
« : Heinäkuu 26, 2007, 15:36:54 »
Author: Jénaminya
Name: Vuotislaisen uskontunnustus yms
Rating: S
Genre: Humor
A/N: Kyllä, olen julkaissut nämä jo aiemmin Vuotiksessa, mutta nyt, useiden pyynnöistä ja aurorin luvalla, julkaisen uudestaan. Nämä ovat siis potterversiot tehty rippikoulun ulkolukuläksyistä. Ne on tehty huumorimielessä, tarkoituksenani ei ole ollut perustaa mitään uskonlahkoa, tai tehdä pilaa kristinuskosta. Ja koska nämä ovat kuitenkin minun omia tekeleitäni, en halua törmätä näihin uudestaan muilla potteraiheisilla sivustoilla, jonne ne on kopiotu ilman lupaa. Siis nämä saa kopioda omaan käytöönsä, jos haluaa, mutta muille nettisivuille kopiomiseen pitää pyytää tekijän, eli siis minun, lupa.

VAROITUS! Näiden tarkoitus ei ole loukata ketään millään tavalla, eikä halventaa kristinuskoa tai kenenkään omaa uskovaisuutta. Mutta jos olet hyvin uskovainen henkilö, etkä siedä mitään mahdollisestikaan uskoasi loukkaavaa, ÄLÄ LUE NÄITÄ!

Vuotislaisen uskontunnustus

Minä Uskon Rowlingiin
kirjailijaan taianomaiseen
Harry Potterin luojaan
  Ja Harry Potteriin
Rowlingin Taikovaan Poikaan
meidän Herraamme
Joka sikisi Rowlingin mielestä
syntyi Lily Potterista
kärsi portaiden alla komerossa
tappaa yritettiin
sai arven
kuten ennustettiin
Jäi orvoksi jästimaailmaan
nousi Voldemortin tappolistan päähän
palasi taikamaailmaan
on Dumbledoren
Tylypahkan kaikkivaltiaan
ainoana toivona
ja on aina tuleva auttamaan
Voldemortin uhreja
  Ja Vuotavaan Noidankattilaan
Harry Potter -fanien
keskustelufoorumiin
fanfictionin temppeliin
spoilaamiskiellon voimaan
ja seuraavan Potterin tuloon

Rowling meidän

Rowling meidän,
joka olet (toivottavasti) kirjoittamassa.
Valoistettu olkoon Sinun nimesi.
Valmistukoon kaikki kirjasi.
Julkaistakoon kaikki Potterisi
suomenkielellä niin kuin muillakin.
Anna meille pian
meidän kiihkeästi odottamamme kirjat.
Ja anna meille meidän utelumme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi yritämme antaa niille,
jotka ovat meitä spoilanneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan julkaise Potterit pian,
sillä Sinun on valta, tieto ja Potterit
niiden ilmestymiseen asti.

Rowlingin fanituskäsky

Minulle on annettu kaikki tieto Pottereista
jotka eivät ole ilmestyneet.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat
minun potterholisteikseni.
Kastakaa heidät
Rowlingin, Potterien ja Vuotiksen faneiksi,
ja opettakaa heitä lukemaan Pottereita,
kuten minä olen käskenyt teidän lukea.
Ja katso,
minä kirjoitan teille kaikki Potterit
viimeistä sivua myöten.

Pienoispotterevankeliumi

Rowling on rakastanut fanejaan niin paljon,
että kirjoittaa viimeiset Potterinsa,
jottei yksikään,
joka häneen uskoo,
vaipuisi epätoivoon,
vaan saisi kaikki Potterit omakseen.

Rowlingin armahdus

Rowling ymmärtäköön meitä
ja armahtakoon meitä.
Rowling sääliköön Pottermaniaamme,
ja olkoon meille armollinen.
Rowling julkaiskoon viimeiset Potterinsa,
ja antakoon meille rauhan.
Rowlingin, Potterien ja Vuotiksen nimeen

Potteristin kymmenen käskyä

1. Minä olen Rowling,
aitojen Pottereiden kirjoittaja.
Älä osta muiden väärennöksiä.
2. Älä turhaan utele Rowlingilta,
mitä tulevissa kirjoissa tapahtuu.
3. Anna Rowlingille kirjoitusrauha.
4. Kunnioita Harry Potteria.
5. Älä spoilaa.
6. Älä tuhoa Pottereita.
7. Älä varasta (Pottereita)
8. Älä lausu väärää totuutta Pottereista.
9. Älä himoitse lähimmäisesi Pottereita.
10. Älä himoitse lähimmäisesi
Potter elokuvia, lehtileikkeitä, julisteita,
ficcejä, äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

A/N: Ainakin minä ja monet ystäväni pidämme näitä hauskoina. Näitä on vähäisen muokattu siitä, mitä ne alunperin olivat, kun julkaisin ne kaksi ja puolivuotta sitten täällä, mutta toivottavasti naurattivat silti ;)
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Unwanted

• Ankeuttaja
Vs: Vuotislaisen uskontunnustus yms (S, LUE VAROITUKSET!)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 28, 2007, 18:41:10 »
Voi lääh, että nauroin :D Siis ihan mahtavasti kyllä keksitty, ihan tosi. Nämä kaikki (siis oikeat versiot) opettelin vasta viime viikolla ulkoa riparilla ja siksi ne olivat hyvin muistissa ja tämä lukukokemus oli paljon mielenkiintoisempi, kun pystyi vertaamaan niin helposti aitoihin.

Vuotislaisen uskontunnus oli ehkä paras näistä kaikista, mahtavan osuvat sanavalinnat. Sait hienon tunnelmankin tähän. Joka sikisi Rowlingin mielestä, syntyi Lily Potterista, kärsi portaiden alla komerossa, tappaa yritettiin, sai arven, kuten ennustettiin - koko tunnustuksen parhain kohta, tässä oli sitä taikaa, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. Aivan mahtavasti keksitty. Äh, olen minä osannut rakentavaakin kommenttia antaa (vuonna 500 jKr.).

Äh. Ajattelin kommentoida kaikkia erikseen, mutta siitä ei taidakaan tulla mitään, koska sanosin kuitenkin samat asiat joka tekstinpätkässä, enkä halua liiaksi toistaa itseäni. Siispä yritän (sangen epätoivoisesti) kommentoida koko höskää yhdellä kertaa.

Näistä kaikista jutuista näkyi, että Potterit ovat sinulle hyvin tärkeitä (kas kummaa, olen välkky..) Sinulla on myös todella hyvä mielikuvitus ja sangen kadehdittava sanavarasto - tosin aika monta kertaa törmäsi muutamaan samaan sanaan, mutta koska ne kyseiset sanat olivat sellaisia, joille ei ole oikein synonyymia tai sellaisia, joihin ei oikein muuten vain voi keksiä vastiketta, se oli ihan okei. Eikä niitä toistoja yhtään liikaa ollut, joten en ymmärrä, mitä tässä oikein taas valitan.

Rakentavat kommenttini ovat näköjään lähteneet lomailemaan, koska en oikeasti saa kakistettua ajatuksiani ulos. Pointtini: Mahtava mielikuvitus sinulla, upea sanavarasto, amazing idea. Maha tuli kipeäksi naurusta. Anteeksi erittäin sekava kommentti.

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
« Vastaus #2 : Heinäkuu 31, 2007, 22:01:18 »
Kiitokset kommenteista! Hauskaa että piditte :)

häiritsee vähän se, että siinä on ensin portaiden alla kärsimisestä ja sitten tulee toi arpi..eli ei mee siis ihan aikajärjestyksessä, mutta ei se toisaalta niin paljoa haittaa.

Yritin saada mahdollisimman samaan sanamuotoon/tyyliin kuin alkuperäisissä, sen takia päätin jättää aikajärjestyksen toissijaiseksi. Edes minun *köh köh* kekseliäisyyteni tuskin olisi riittänyt saamaan siitä sekä sujuvaa että aikajärjestyksen mukaista.

PST, Zaira, siitä ei sitten puhuta kenellekään, ettei kuolonsyöjät hyökkää kimppuun. Minä olen jo saanut kestää PP:n jonotuksessa saarnausta (läheisen Gospel-cafeen asiakkailta) vääristyneestä maailmankuvasta ja saatanallisista riiteistä kun olin vain pukeutunut noidaksi.. joten hyss nyt :)
Ai miksi Jo on jumala? Hän loi Pottereiden taikamaailman, joten hän on virallisesti sen maailman jumala. Voiko kukaan väittää vastaan?
Ja koska Rowling on Jumalamme ja Potterit Raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus.

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2007, 19:52:45 »
Saanko laittaa tuon pienoispotterevankeliumin irc-galleriani ihkupoksiin?

Senkun laitat, kunhan ilmoitat kenen tekemä ;) Irc-galleria nicini on Jenaminya, ilman é-merkkiä.. eivät hyväksyneet sitä, hemmetti >:(

-Jén

Muoks:
Aivan loistavia mutta....

Lainaus

Tarkoittaako tämä myös Ficciparituksia? Toivottavasti ei!
Itse en ainakaan ajatellut sitä kirjoittaessa ficcien vaan lähinnä 'valheellisten' spoilauksien kannalta ;)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2007, 00:52:29 kirjoittanut Jénaminya »

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2007, 16:33:51 »
Kauanko muuten ideoit noita?

Keksin ne tuossa parisen vuotta sitten eräänä tylsänä koulupäivänä/aprillipäivänä. Taisi olla keväällä -05. Olin aprillannut erästä vuotiskaveriani satsaa jollain Potteriin liittyvällä (puhelimessa), josta luonnollisesti keskustelu johti Pottereihin. Sitten minä vain tokaisin, että jos Rowling on jumalamme ja Potterit raamattumme, meillä täytyy olla myös uskontunnustus. Seuraavat pari koulutuntiani sitten menivätkin noiden kehittämiseen. Kyllä ne aika nopeati valmistui, ja hauskaa oli. Hihittelin yksin pulpetin ääressä samalla kun opettaja ja puoli muuta luokkaa piti minua aivan kajahtaneena. Vaikka se kyllä pitää paikkansa ;)

Ei siihen mitään sen kummoisenpaa tarvittu :)

Poissa maisamiisa

• TYM-
  • Vuotislainen
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #5 : Helmikuu 10, 2008, 19:58:17 »
voi luoja, että repesin niin paljon :D Rowling meidän... ei reps XD
ja sitten vähän asiallisempaa kommenttia:
olet nähtävästi paneutunut asiaan kunnolla, olet luova ja kirjoitat hyvin. (juu siis tämä on aika paljon sanottu minulta, olen itsekin kuulemani mukaan hyvä kirjoittamaan ja käyn ohjatussa sanataidekoulussa, saanko printata nämä meidän ohjaajalle, näyttäisin miten joku osaa käyttää mielikuvitustaan loistavasti?).
'cause baby you weren't the first or the last or the worst, SHAKE IT

mélinda´

• Ankeuttaja
« Vastaus #6 : Helmikuu 15, 2008, 19:51:41 »
Aah, aivan valtavan hyviä!

Parhain kohta oli juuri tuo;
"Joka sikisi Rowlingin mielestä
syntyi Lily Potterista
kärsi portaiden alla komerossa"

Minä haluan olla myös noin hyvä keksijä! Kaikki hehkutukset ovat jo muut varmaan sanoneet, joten en niitä viitsi kerrata. :D
  Moitittavaa ei oikein ole, mutta pikkupikkuriikkinen asia harmitti. Sillä minusta näihin käskyihin olisi voinut keksiä jotain vähän erinlaisempaa kuin alkuperäinen käsky;

"7. Älä varasta (Pottereita)
9. Älä himoitse lähimmäisesi Pottereita. "

Jotenkin vain ne olivat liian samanlaisia, kuin alkuperäiset, mielestäni. En kyllä itse keksisi todellakaan parempia, joten minun hyvä moittia. :D

Kiitos ihanasta ja naurattavasta lukukokemuksesta.

Poissa Suru

• keräkurmitsa
  • Sanomaton
  • *
    • Livejournal
  • Pottermore: ChestnutLeviosa81
« Vastaus #7 : Maaliskuu 08, 2008, 23:09:29 »
Siitä "Potterismi valtionuskonnoksi!" addressista, Suomessa voi uskonnonopettajamme mukaan perustaa uuden uskontokunnan niin, että 20 täysi-ikäistä on mukana siinä. Kouluissa uskonnonopetus järjestetään, jos samalla paikkakunnalla asuu 4 tai useampi samaan seurakuntaan kuuluva, tosin on myös mahdollista velvoittaa seurakunta itse opettamaan, jos ei koulussa sitä syystä tai toisesta järjestetä :)
“Älä näytä tuommoiselta, Korppu", hän sanoi. "Eihän tämä ole yhtään mitään. Paljon pahempaa on tulossa!”
- Astrid Lindgren: Veljeni Leijonamieli

Poissa Flyrashaz

• sub rosa
  • Vuotislainen
  • Northern Light
    • Livejournal
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #8 : Syyskuu 05, 2008, 18:04:32 »
Mahtavia :D Tuli kyllä naurettua, olen lukenut aikoja sitten ja ovat seinällänikin mutta kommentointi on jäänyt.

Eli. Mahtavia. En ole näitä uskovaisimpia henkilöitä(in fact en usko Jumalaan) enkä siis tunne näitä oikeita versioita. Just joku Isä Meidän ja Uskontunnustus saatta ehkä rytmitys ja näin olla muistissa. Mutta suurimmassa osassa kohdissa nuo täsmäsi tosi hyvin oikeaan, mielikuvitusta on käytetty :) Sujuvaa kieltä ja potterimaista, kyllä. Muutamassa kohdassa töksähti/tuli mutuen huono, tuo "anna meille meidän kiihkeästi odottamamme kirjat" vähän vaan oli semmonen. Ja parissa muussakin kohtaa, en nyt ala luettelemaan. Ja varoitukset just perfecto :) Sekä tuo Valoistettu olkoon sinun nimesi kohta oli hiano. Kursivointi jotenkin paransi potterimaista tunnelmaa.
Jossain kohdassa, olikohan tuo Rowling on rakastanut fanejaan jne. oli vähän liikaa uskontoon viittaava minun silmilleni(vai korvilleni O_O).

No, ei näissä mitänä muta. Hienoja, kiitos!

- Flyra
"Oh, the bad guy of the game, me, you're not serious, I'm... umm... fortuneteller!"

Poissa puolipro

• Lapsellinen eli lapsi
  • Vuotislainen
  • BANG
« Vastaus #9 : Syyskuu 12, 2008, 18:23:31 »
En olekkaan ennen tänne muihin Potter-ficceihin eksynyt, mutta onneksi eksyin ja löysin tämän.
Yksinkertaisesti sanottuna; en usko Jumalaan, mutta tämä piristi 'uskojani' Potteriin ja Rowlingiin:D Loistavasti rimmasivat sanat, ja naurattikin mukavasti.
 Eteenkin nuo 10 käskyä olivat onnistuneet, voisin itsekin kuvitella keksineeni jotain tuon sorttista matskua. Oikeasti, tämä piristi iltaani. *opettelee jo ulkoa*
- LAULETAAN SE YHESSÄ, "PIRATE'S LIFE FOR ME" !
- EI, MÄ OON VAMPYYRI. "VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN, VAMPYYRII MÄ METSÄSTÄN. TAHDON SAADA CULLENIN, TAHDON SAADA CULLENIN. ENKÄ PELKÄÄ BELLAAKAAN."

Poissa Laku

• paperisydän
  • Vuotislainen
    • Laku's life
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2008, 13:08:32 »
*repsreps*
Itse en usko oikeastaan mihinkään, mutta sen verran osaan noita juttuja, että rytmityksen yms tiedän.  Ja alkuperäiset versiot. :D KIITOS, KUN PIRISTIT PÄIVÄÄNI! *haliruttaus* Ja voin kertoa, että nämä tulivat enemmän kuin tarpeeseen, sillä olen kuumeessa. Enkä näe rakkaita ihmisiä tänä iltana sen vuoksi.
Mä en itte osais kirjottaa noin hyvin! Noi oli aivan mahtavia! Naureskelin ääneen täällä noita lukiessani!
Ja noi varoitukset oli tosi hyvät tuos alus, eipä kukaan ainakaan sulle voi valittaa, kun kerran varoitat noinkin hyvin alussa. ;D

~Laku
Close the doors but never look inside
Time will tell if all your love has died

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2009, 18:37:48 »
Nämähän jaksaisi vaikka opetella ulkoa kristinuskon uskontunnustuksen yms. sijaan.
Nämä huvittivat, ja olivat todella hienosti tehtyjä. Hymyilin useaankin otteeseen ja repesin parissa kohtaa. Aivan loistavia!
Pahoittelen lyhyttä kommenttia, mutta nauran edelleen mielessäni näille (en pahalla tavalla, vaan hyvällä) joten järkevää ja rakentavaa kommenttia ei synny.
Haltiamieli kiittää ja virnistää surullisenkuuluisan virnistyksensä.
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Presto

• Mozartin kummipoika
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • ilovepasta.org
  • Pottermore: GhostDragon1391
« Vastaus #12 : Joulukuu 21, 2009, 19:44:06 »
Jos sanonta "nauru pidentää ikää" pitää tosiaan paikkaansa, niin sain kyllä hyvän ja pitkän elämän kertaheitolla, se on varmaa. Näin hauskoja ja hyviä juttuja on vaikea kommentoida rakentavasti, ettei kommentti muutu pelkäksi nauruksi. Jostain erittäin tuntemattomasta syystä nauroin koko sen ajan, jonka käytin näiden lukemiseen. Todella hieno idea luoda meidän Potteristien oma uskontunnustus ja muut sellaiset uskovaisuushömpötykset: kyllähän Potter-faneilla(kin) sellaiset pitää olla, sehän on vallan itsestäänselvyys.

Näillä todella aion hämmästyttää sitten isompana rippileirillä, ulkoa opetteleminen alkaa nyt. Nämä siis olivat hyvin hauskoja ja hauskuutta vielä lisäsi se, että osasi yhdistää erinäiset kohdat niihin alkuperäisiin ja sitten taas nauratti. Joissain "parhaissa paloissa" naurukyyneleet kyllä veivät osan silmäkulmasta. Ja se kuuluisa pilke myös. Kiitos näistä päivän piristyksistä todella paljon! Saivat kyllä perheenjäsenenikin nauraa ja kunnolla, kun näkivät miten hulluna hekotan.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        Stalkkaan sinua.

Poissa Arende

• hahtuvahaave
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PotionGhost22203
« Vastaus #13 : Maaliskuu 01, 2010, 21:10:51 »
Voi AWW! :D Ihanaa!

Potter-faniuteni on päässyt hieman hiipumaan tässä, kun ei Potter-maailmasta enää kuulu niin säännöllisesti. Mutta Vuotislaisen uskontunnustuksen lukeminen sai kyllä vanhan faniuden palaamaan entistä voimakkaammin :D Voi että... Tuli ihan sellainen olo, että on päässyt sisälle johonkin arvovaltaiseen porukkaan, kun on Vuotiksessa ja Potter-fani. Kertakaikkiaan ihana <3

Iso kiitos tästä nautinnollisesta lukukokemuksesta! ^^
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Poissa Suetus

• Tuulenhaltia
  • Vuotislainen
  • Namárië
    • Talath Rhune
« Vastaus #14 : Maaliskuu 01, 2010, 22:31:21 »
*reps*

Nää on ihan tajuttoman hyvin keksitty! Toi vuotislaisen uskontunnustus oli kyllä paras.

*vielä enemmän reps*

Tuli ihan sellainen olo, että on päässyt sisälle johonkin arvovaltaiseen porukkaan, kun on Vuotiksessa ja Potter-fani.

Minulle tuli jostain kumman syystä ihan samanlainen olo. Sellanen yhteenkuuluvuuden tunne. Hei, nyt järjestetään vuotis-ripari ^^. Ku on kaikkia partio ja ratsastusripareita yms. niin miksei oo vuotis- tai harry potter riparai :D. Eikös se olis kiva ^^

*Suetus kuittaa ja häippäsee taka-alalle*
Harry/Draco, James/Sirius, Frodo/Sam, Aragorn/Legolas, Merri/Pippin

Lunajuu

• Ankeuttaja
« Vastaus #15 : Kesäkuu 23, 2010, 13:26:50 »
Todella ihanat. Mistä oot keksiny noi? Vai ookko kuullu joltain sun tutulta? Mä en oo ikinä kuullu noita. Mä en vaan tajuu, et miten noi voi olla noin koskettavia.

Oispa noita enemmänkin. Nyt pitää vaa painaa mielee noi kaikki. Siinä olis hommaa oppii noi kaikki ulkoo, ku ei muista kunnolla niitä aiojakaan ulkoa ;o

Huomaa tuosta, että olet kova fanittamaan pottereita. Muuten, tuli vain mieleen, että eikös Potterholistin synonyymi oo potteristi, koska potterholisti tarkoittaa sekä sitä, että on potter fani, mutta kuitenkin vähän enemmän kuin fani. ja sit se tarkoittaa kans potter alkoholistia, sillä holisti on alkoholisti... Et sillee, mut mitä mä tässä valittaa alan, ku noi oli jo muutenki iha parhaita???

Poissa Bolina May

• Captain Gale
  • Vuotislainen
  • Valitseeko tie kulkijansa vai kulkija tiensä?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 25, 2011, 19:09:49 »
Joo tosiaan päädyin taas tänne lukemaan näitä ja rakastuin taas tyystin :3 Joskus alkuaikoina kun kirjauduin Vuotikseen, löysin nämä ja taisin kirjoittaa kommenttiakin, mutta ilmeisesti laatu oli sen verran huonoa, että viesti poistettiin :D (eli se oli melko varmasti täynnä hypetystä miten loistavia nämä ovat <3) Kyllä tuo uskontunnustus on paras, mutta vain siksi, että se on niin pitkä; nuo kaikki ovat niin ihania. Kiitos!

Nyt kun viimeisetkin potterit ovat ilmestyneet, tuli mieleen et tämä kohta "vaatii" päivittämistä :DD

Lainaus
Ja Harry Potteriin
Rowlingin Taikovaan Poikaan
meidän Herraamme
kyllä se meidän VALITTUMME on, eikä herra ;)

Lainaus
Rowling meidän,
joka olet (toivottavasti) kirjoittamassa.
Valoistettu olkoon Sinun nimesi.
Ihana tuo miten loitsu on upotettu sekaan ja yhyy tulee mieleen ettei Rowling enää taida olla kirjoittamassa ;'(

Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Arende - Maaliskuu 01, 2010, 21:05:27
Tuli ihan sellainen olo, että on päässyt sisälle johonkin arvovaltaiseen porukkaan, kun on Vuotiksessa ja Potter-fani.

Minulle tuli jostain kumman syystä ihan samanlainen olo. Sellanen yhteenkuuluvuuden tunne. Hei, nyt järjestetään vuotis-ripari ^^. Ku on kaikkia partio ja ratsastusripareita yms. niin miksei oo vuotis- tai harry potter riparai :D. Eikös se olis kiva ^^
Joo, komppaan edellisiä!
Vuotis-leiri olisi tosiaan upea, mutta kuten sitä käsittelevässä topassa on puhuttu, se olisi aika hankala järjestää :D

// Ah, nää on joka kerta aivan yhtä hauskoja! <3 Pitää varmaan laittaa omaan blogiin (tekijanoikeudet säilyy, ei huolta). Hitsi kun potterismista ei ole vielä tehty "virallista" uskontoa xD Olisin voinu skipata kaikki uskonnonkurssit ja saada yksityiset uskonnontunnit Dubban, Astaraelin ja Rosen kanssa=) Kyllä mä ne varmasti olisin saanu käännytettyä ilman mitään ongelmaa! ;) Ja kokeet <3 Todistuksessa komeilis iso mehevä kymppi.

Mahtaiskohan YTL hyväksyä uuden uskonnonkoemuodon...?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2012, 15:58:26 kirjoittanut nightingale »
I really need to know is there a place to me

nightingale -> Bolina May

Poissa saivartelija

• Agentti
  • Vuotislainen
  • Hitaat refleksit
« Vastaus #17 : Tammikuu 04, 2012, 11:23:03 »
Saako ne kopioida blogiinsa, jos ilmoittaa, mistä ne on otettu ja kuka ne on kirjoittanut?

Poissa Puhpallura

• Sonic Screwdiver
  • Vuotislainen
    • kirja/valokuvaus-blogini
  • Pottermore: ThornOwl10828
« Vastaus #18 : Tammikuu 04, 2012, 11:49:30 »
Aivan mahtava :D Saanko kopsata tuon ekan proffaani jos laitan nimesi hyvin esille?
we are all stories in the end
just make it a good one

Poissa Tylypahkan pikajuna

• Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #19 : Tammikuu 29, 2012, 17:35:41 »
Aivan mahtavia. Nauran varmaan vielä viiden minuutin päästakin. Sulla on todella hyvä mielikuvitus, kun olet keksinyt nuo kaikki. Saisiko näitä kopsata omaan tarkoitukseen?
"Always..."

Poissa Jénaminya

• Keiju
  • Potterismin ylipapitar
    • Jénaminyan Omat Sivut
« Vastaus #20 : Helmikuu 14, 2012, 19:44:34 »
Saa kopioida, kunhan mainitsee tekijäksi Jénaminyan ;) Nämä ovat suurin ylpeyden aiheeni ja nerokkain hengentuotokseni, joten haluan pitää kunnian siitä itselläni. Olen kerran löytänyt nämä muulta sivustolta kopioituna omaksi tekeleekseen väitettynä, joten olen sen suhteen aika tarkka. Mutta kunhan mainitsette tekijän, niin ei haittaa ;)

-Jén

Poissa Tylypahkan pikajuna

• Vuotislainen
  • Pottermore: CentaurSkull9709
« Vastaus #21 : Helmikuu 14, 2012, 20:57:43 »
Kiitos kopiointiluvasta. Tekijän nimi kyllä näkyy, ja kunnolla tulee näkymäänkin.
"Always..."

Poissa Nefgliniel

• Puuton lehti
  • Vuotislainen
  • Tupa: Tuvaton
« Vastaus #22 : Helmikuu 15, 2012, 08:02:23 »
Ihan mahtavia! Kiitos!

(terv. julkisesti uskovainen joka ei loukkaantunut tippaakaan)

Poissa Jemppu

• Pikkukaupungin Potterhullu
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MirrorRose30377
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #23 : Tammikuu 04, 2013, 21:27:54 »
Jos tälläsia opettettaisiin koulussa,EN meinaisi nukahtaa joka ainoalla uskonnontunnilla.
Aivan mahtavia.
Always.

Poissa Eriya

• Tähtienyö
  • Vuotislainen
« Vastaus #24 : Tammikuu 04, 2013, 22:38:30 »
En kuulu kirkkoon mutta kiitos ex-uskonopettajamme osaan ainakin uskontunnustuksen ja Isä Meidän ulkoa, mutta nämä on kyllä 100000000 kertaa parempia kuin normaalit! Ahhaha en malta odottaa seuraavaa kirkossakäyntiä (ft. partio) ;)
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Arende - Maaliskuu 01, 2010, 21:05:27

Joo, komppaan edellisiä!
Vuotis-leiri olisi tosiaan upea, mutta kuten sitä käsittelevässä topassa on puhuttu, se olisi aika hankala järjestää :D

Mahtaiskohan YTL hyväksyä uuden uskonnonkoemuodon...?

Ooi nyt mäkin lähen riparille protun sijaan! <3

Uskonnonkokeesta tuli mieleen että mä tein serpensortialle enkunkokeen, jossa joka ikinen kysymys käsitteli Pottereita ;) Piti ympyröidä oikeita suomennoksia ja englannituksia, kirjoitaa essee lempihahmostaan, luetunymmärtämistehtävä VK:n ensimmäisen luvun englanninkielisestä tiivistelmästä (kiitos englanninkielinen Potterwiki!)
I'm on a road of broken dreams and I need to know why
Seek the truth through lies to be my guide
I'm in a world of doubt and trust, can't deny 

Poissa Weasleyn Welhokaniini

• Kynttilöiden lumo Suuressa salissa
  • Vuotislainen
  • Pottermore: MoonstoneSeeker27459
« Vastaus #25 : Tammikuu 04, 2013, 23:20:10 »
Voi että<3 Toivottavasti tämä topicci ei tuu mieleeni kun ensi kesänä isostelen jollakin riparilla, niin naurettavan ihana idea! <3<3

Rowling säälikööt Pottermaniaamme... Hehee ;')

Uskonto olisi ollut peruskoulussa helpompaa, jos olisi voinut skipata uskonnontunnit ja mennä potterismitunneille..
Welhokaniini -> Weasleyn Welhokaniini

Poissa Polyjuicepotion

• lumipallo Oraven turbaanissa
  • Vuotislainen
    • HP-Pahkan noitien ja velhojen koulu
  • Pottermore: ThestralPhoenix64
« Vastaus #26 : Tammikuu 05, 2013, 12:25:41 »
Kerta kaikkiaan loistavia! Tuli kyllä hymy huulille näitä lukiessa, todella hauskoja ja hyvin keksittyjä. :)
Lainaus
Rowlingin armahdus

Rowling ymmärtäköön meitä
ja armahtakoon meitä.
Rowling sääliköön Pottermaniaamme,
ja olkoon meille armollinen.
Rowling julkaiskoon viimeiset Potterinsa,
ja antakoon meille rauhan.
Rowlingin, Potterien ja Vuotiksen nimeen

Rowling sääliköön pottermaniaamme ja antakoon meille rauhan! :D Ihan mahtavia. Tänä kesänä rippikoulun käyn ja varmasti tulen jossain vaiheessa vahingossa lausumaan vuotislaisen uskontunnustusta oikean sijaan. Kymmenen käskyä olivat myös todella ihania! Älä himoitse lähimmäisesi Potteria .

Siitä "Potterismi valtionuskonnoksi!" addressista, Suomessa voi uskonnonopettajamme mukaan perustaa uuden uskontokunnan niin, että 20 täysi-ikäistä on mukana siinä.

^^Sitten vain Potter-uskonto pystyyn! :D

Things never happen the same way twice.

Poissa serpensortia

• Aamu-usva
  • Vuotislainen
  • Have a cup of tea.
« Vastaus #27 : Tammikuu 05, 2013, 13:00:17 »
Hehei vuotisleiri! Ihan huippuidea :):) ! Tätä ruvetaan kehittelemään... Voitaisi liittää tähän rahankeräystä hyväntekeväisyyteen, eli tietenkin sinne Rowlingin perustamaan rahastoon... Kaikki maksaisivat omat ruuat jne. Ja leiripaikan lainaus maksettaisi kaikki yhdessä.
Sitten joka päivä mentäis tekemään jotain rahankeräyshommaa ja pidettäis hauskaa leiripaikalla :>
"We'd apologize for being the best house...
But we don't really want to."

Poissa Arion

• Huffleclaw
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • "I solemly swear I am up to no good."
« Vastaus #28 : Syyskuu 30, 2013, 23:48:28 »
Haha - awwws <33 Aivan mahtavia nämä! :D Voin luvata, että tulen ottamaan nämä omaan käyttööni ja kiitos siitä, että olet antanut ne omaan käyttöön. :) On vain hienoa, että jotkut keksii uusia ja hienoja sanoituksia!

Miellyin erityisesti uskontunnustukseen ja fanituskäskyyn! Ne ovat erityis-suosikkini! :D

Siitä "Potterismi valtionuskonnoksi!" addressista, Suomessa voi uskonnonopettajamme mukaan perustaa uuden uskontokunnan niin, että 20 täysi-ikäistä on mukana siinä.

^^Sitten vain Potter-uskonto pystyyn! :D

Haha :D Eiköhän täältä vuotiksesta niitä täysi-ikäisiä faneja löydy tarpeeksi tarvittaessa, todennäköisesti kumminkin ne fanit, jotka ovat olleet ihan alusta lähtien Pottereista mukan, ovat sellaisia noin 20-vuotiaita :D nimim. olen täysi-ikäinen
(voisin kuulla äitini kauhistelevan, että mitä nyt se meidän tyttäremme on tehnyt, jos tulisi ikinä Potter-uskontokuntaa ja olisin siinä mukana xD Like I care so much... )
"Maailman ihanin puuskuh!" (Jénaminya)

Ara -> Arion