Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset  (Luettu 110304 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

essya

• Ankeuttaja
Vs: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset
« Vastaus #250 : Heinäkuu 02, 2010, 02:41:33 »
Itse olen ajatellut että otan jossain vaiheessa elämääni tatuoinnin, mutta vasta sitten kun tiedän tasan tarkkaan että minkälaisen haluan ottaa.
Haluan että sillä tatuoinnilla on jokin elämää suurempi merkitys minulle, koska se kuitenkin tulee olemaan sitten aina osa minua.

nevermind

• Ankeuttaja
« Vastaus #251 : Heinäkuu 06, 2010, 15:34:27 »
Lävistykset ja tatuoinnit.<3
Rakastan niitä. Haluaisin tatuoinnin. Kuvaakin olen suunnitellut, mutta paikka on vielä avoinna (jolloin myös kuva muuttuu, se ei sovi mielestäni joka paikkaan). Olen miettinyt jalkapöytää (olen kuullut, että sattuu paljon, kun luut lähellä? ö), lapaluuhun, niskaan, nilkkaan tai alaselkään. Kyllä, vaihtoehtoja on. Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa otan useammankin tatuoinnin. ;) Mutta missään tapauksessa en aijo tatuoida itseäni siihen kuntoon, että mikäli Suomeenkin tulee pommi-iskuja ja räjähdän siellä, voi minut kursia kokoon ruumishuoneella kuin palapelin tatuointien avulla... Ei missään tapauksessa niin paljoa. Pieniä ja kauniita kuvia vain, jotka saa tarvittaessa piiloon. :)
Lävistykistä taas... Itselläni on napakoru sekä kaksi paria korviksia ja yksi koru rustossa. Napakoru nyt on ollut 1½ vuotta tuossa, tykkään todella paljon siitä. Ei sattunut juuri lainkaan, yllättävän vähän. Nipisti vain pikkuisen ja parantui melko nopeasti. Talvella kun otin, ei haitannut uimistakaan tai mitään ja parantui paljon paremmin, kuin jossain helteessä. Vähän se on kasvanut ulos, kun tarttui aina vaatteisiin... Mutta ei onneksi tulehtunut ikinä pahoin.
Tahtoisin ehkä kielikorun, mutta nykyään niitäkin on alkanut olemaan kaikilla... :/ Ja lävistyksillä ja tatuoinneilla tahtoisin tuoda lähinnä omaa persoonallisuuttani esille enkä olla massan mukana liikkuva. Mutta ehkä silti otan sen kielikorun joskus, se on vain niin hieno!
Toinen lävistys minkä tahtoisin, olisi tragukseen. Mutta sitä en uskalla ottaa, koska se kuulemma on todella kivulias. Mutta hieno. Että ehkä minä senkin joskus uskaltaudun ottamaan...

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Let us die young or let us live forever
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #252 : Heinäkuu 06, 2010, 21:28:32 »

Vammasipuli, olisiko mahdollista nähdä kuvaa tatuoinneistasi jossakin vaiheessa? <: Nuo kuulostavat hienoilta^^
Tottahan toki! Laitan tämän kuun lopussa, niin saa sitten siitä uudestakin heti kuvaa koneelle :P

Hitsi vie, mulla on jo hurjasti suunnitelmia seuraavia kuvia varten! Joulukuussa viimeistään pääsee taas kuvittamaan itseään, kun tulee veronpalautukset. Myös se medusa kutkuttaa hurjasti, pitänee varmaan tehdä asian eteen jotakin :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2010, 21:38:56 kirjoittanut Vammasipuli »

Mustesydän

• Ankeuttaja
« Vastaus #253 : Heinäkuu 08, 2010, 21:07:50 »
Olen miettinyt jalkapöytää (olen kuullut, että sattuu paljon, kun luut lähellä? ö),

Itse otin jalkapöytään tatuoinnin lähes puolitoista vuotta sitten ja kyllähän se aika paljon sattui, juuri sen takia kun siinä on ne luut. Mutta ei sen takia kannata tuota paikkaa hylätä, kyllä sen kivun kestää. Oli se sen arvoista ja ottaisin kyllä uudestaankin tuohon samaan paikkaan, ei se niin kivuliasta kuitenkaan ollut. ;)

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #254 : Heinäkuu 29, 2010, 04:25:55 »
Tässäpä olisi siis tuo maanantaina otettu GN'R-kuva. Kuvanlaatu ei päätä huimaa ja kuvakin näyttää ryppyiseltä, koska siinä on rupi mutta eiköhän siitä selkoa silti saa :) (Ja toinen ase ei ole yhtään littanampi, se johtuu vain kuvakulmasta!)

Tässä vielä edellisestä parempaa (ja parantunutta!) kuvaa. Bruce Springsteen and the E-Street Band on siis Guns N' Rosesin ohella meikäläisen lempibändi. Molemmat ovat niin hurjasti muuttaneet minun elämääni parempaan suuntaan, että kuvat ovat samalla kunnianosoituksia, mutta samalla myös muistutuksia siitä mitä ilman sitä ei tässä enää kirjoteltaisikaan.

Poissa Metsis

• Vuotislainen
  • Curiouser and curiouser
« Vastaus #255 : Heinäkuu 29, 2010, 11:47:43 »
Olen halunnut tatuointia jo monta vuotta. Ongelma onkin se etten ole varma millaisen haluan. Saan ottaa vasta neljän vuoden päästä kun olen täysikäinen joten en vielä mieti kovasti millaisen haluan.

Minulla on industrial korvassa ja korvikset, mutta huulikoru houkuttaa kovasti, tosin ikä ei vielä riitä. Hammaskorukin olisi ihan kiva, mutta joskus se saattaa näyttää roskalta joten taidan kuitenkin jättää väliin.
'Cause though the truth may vary
this ship will carry our bodies safe to shore.

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • Paramore!!!!
« Vastaus #256 : Heinäkuu 29, 2010, 12:32:32 »
Minulla on kaksi tatutointia toinen on olkapäästä rintaan ulottuva tribaalikuvio ja toinen on vasemman käden hauiksen alapuolella olevassa lihaksessa kirjoitus. Itse olen näihin todella tyytyväinen vaikka rahaa paloikin hiukan. Molemmat ovat värittömiä. Lävistyksiä minulla ei ole kuin yksi smiley!
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
« Vastaus #257 : Heinäkuu 29, 2010, 14:44:37 »
Minulla on tatuointiaika varattuna 12.8 :) Kuva tulee tuohon pohkeeni sisäsivulle, sellainen kukkaköynnös, jota jatkan myöhemmin kohti jalkaterää. Minulla on tällä hetkellä tuossa pohkeessa punainen tähti, jonka otin kerran miettimättä enempiä, kaveri teki sen ja pilallehan se meni :D (Lue: ääriviivat eivät ole suorat ja muutenkin epämuodotunut on.....vaikka itse piirsin siihen alle ihan täydellisen tähden ääriviivat sabluunaa käyttäen.......) Nyt siis tuo tuleva kukkaköynnös tuleekin tämän tähden peitoksi, ja tällä kertaa tosiaan joo ihan ammattitaitoisella tatuoijalla :D
Vähän jännittää, että sattuuko se, kun kysessä on kuitenkin jonkin verran iso kuva, jossa on sitten kaikki varjostukset sun muutkin, mutta eiköhän sen kestä. Hintakin hieman pelottaa, kun tatuoija ei osannut vielä sanoa mitään hintaa, mutta kuulemma alle 200e pitäisi jäädä. Toivottavasti jää paljonkin alle, tai joudun syömään loppukuun sitten makaroonia....
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #258 : Heinäkuu 29, 2010, 15:21:11 »
Tässäpä olisi siis tuo maanantaina otettu GN'R-kuva. Kuvanlaatu ei päätä huimaa ja kuvakin näyttää ryppyiseltä, koska siinä on rupi mutta eiköhän siitä selkoa silti saa :) (Ja toinen ase ei ole yhtään littanampi, se johtuu vain kuvakulmasta!)

Tässä vielä edellisestä parempaa (ja parantunutta!) kuvaa. Bruce Springsteen and the E-Street Band on siis Guns N' Rosesin ohella meikäläisen lempibändi. Molemmat ovat niin hurjasti muuttaneet minun elämääni parempaan suuntaan, että kuvat ovat samalla kunnianosoituksia, mutta samalla myös muistutuksia siitä mitä ilman sitä ei tässä enää kirjoteltaisikaan.

sori, mut ... tota.. ne näytää ihan piirretyiltä.. Kuin ne olis tussilla tehty.. 8<
anteeks kauheesti.. mut mun mielest ainakin .. o_o
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Sillypillyvilly

• väkipyörä
  • Vuotislainen
  • Paramore!!!!
« Vastaus #259 : Heinäkuu 29, 2010, 16:36:41 »

sori, mut ... tota.. ne näytää ihan piirretyiltä.. Kuin ne olis tussilla tehty.. 8<
O.o Piirettyjähän ne ovatkin vai onko noi jostain valmiista mallista?
muoks:Ahaa tajusin mitä tarkoitit. Et taida paljon piirellä jos luulet että noi on jollain tusilla ihoon piiretty aika pirun hyvä tussi pirtäjä pitää olla että saanoin hyvin noi ruusun terälehden varjostukset kohdalle tusseilla vielä kun ihoon piirettäessä, ja kyllähän sen muutenkin huomaa että tatska asettuu iholle erinlailla!
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 29, 2010, 16:47:07 kirjoittanut Sillypillyvilly »
Haley Williams<3<3<3
I love PARAMORE
We miss you Josh and Jack!!
http://s6.fi.bitefight.org/user/bite/29508

Poissa Surkimus

• niin boheemi, kuten sinä
  • Vuotislainen
  • Voi löytää onnen kärsimyksestä
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #260 : Heinäkuu 29, 2010, 16:48:33 »
Itselläni ei ole lävistystä, enkä aio hankkiakkaan. Sattuvat, voivat tulehtua ja kaikkea muuta.

Tatuoinnin voin vanhempana ottaa. Ehkä olkapäähän mustan tähden. Yksinkertainen mutta mukava.
"Tärkeintä ei ole määränpää, vaan se, että nousee kyytiin"

Poissa Kate

• Hänen korkeutensa
  • Reservi
  • *
    • Livejournal
    • Otteita elämästä lasikellon alla
« Vastaus #261 : Heinäkuu 29, 2010, 18:11:42 »
Itse otin jalkapöytään tatuoinnin lähes puolitoista vuotta sitten ja kyllähän se aika paljon sattui, juuri sen takia kun siinä on ne luut. Mutta ei sen takia kannata tuota paikkaa hylätä, kyllä sen kivun kestää. Oli se sen arvoista ja ottaisin kyllä uudestaankin tuohon samaan paikkaan, ei se niin kivuliasta kuitenkaan ollut. ;)

Ihmisten kivunsietokyky on yksilöllinen asia ja siinä missä joku kestää suunnilleen ilman puudutusta tapahtuvan amputaation, toinen kokee sietämätöntä kipua jo ihokarvojen poistossa. Esimerkiksi allekirjoittanut ei kestä kulmien nyppimistä pinseteillä, vaan koko homma on itkuista, veristä ja tuskaista puuhaa (tosin eräs kosmetologi kommentoikin, että minun kohdallani vahaaminen on aina parempi ratkaisu minusta näkee, että toimitus todella tekee kipeää) ja useamman vuoden tatuoinnin ottoni esteenä olikin juuri kipuasiat, kun en ollut varma miten kivusta selviän.

Kun otin muutama viikko sitten ensimmäisen kuvani en luottanut kivunsietokyvyssäni pelkkään "pure hammasta"-tekniikkaan, vaan käytin Emla-voidetta puuduttamaan tatuoitavan kohdan ja sen ajan, kun voide vaikutti, en tuntenut mitään muuta kuin koneen liikkeen ihollani. Sen jälkeen...(luvalla sanoen) ai saatana! Minulla tuo Emla oli liian vähän aikaa (tunnin, tatuoija suositteli kahta tuntia vaikutusajaksi) sen vaikutus loppui ensimmäisen 15 minuutin jälkeen, jota seurasi hyvin tuskaisat 45 minuuttia, mutta sen ajan, jonka se vaikutti oli prosessi periaatteessa kivuton.

Osa riemuidiooteista on kovasti sitä mieltä, että kipu kuuluu osaksi tatuointia ja se on vain kestettävä, mutta koko toimitus on varmasti kaikille osapuolille mukavampi hoitaa, jos "uhri" ei kiemurtele. Sitä paitsi, sanotaan, että synnytykseenkin kuuluu kipu, mutta aion siitä huolimatta mahdollisuuksien mukaan turvautua kivunlievitykseen, jos asia jossain vaiheessa tulee ajankohtaiseksi. Kipu on kuitenkin asia, joka ei ylennä ketään ja jos sitä tietää sietävänsä huonosti, ei se ole imo mikään synti ja häpeä.
"Jos mielesi tekee joskus arvostella jotakuta, hän sanoi, - niin muista, etteivät kaikki ihmiset maailmassa ole olleet yhtä edullisessa asemassa kuin sinä."

F. Scott Fitzgerard: Kultahattu

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #262 : Heinäkuu 30, 2010, 01:52:38 »

Tietysti tatuointi näyttää siltä, että se olisi tussilla piirretty. Ääriviivat ainakin. Mitä oikein odotit? Varjostuksista taas huomaa, ettei ole tussi kyseessä ja saat tulla vaikka ihan tänne kokeilemaan, että oikeat tatuoinnit on kyseessä :D

Lainaus
Molemmat on ihan itse piirtämiäni, ei siis ole mallista otettu :)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 30, 2010, 01:55:52 kirjoittanut Vammasipuli »

Poissa Ria

• Haaveilija
  • Aurori
  • *
  • Pottermore: YewCharm170
« Vastaus #263 : Heinäkuu 30, 2010, 19:52:27 »
Minä omistan vain vasemmassa korvassa kaksi kaksi reikää ja oikeasssa yksi. Sain ensimmäiset korvareiät joskus eskarissa ja sitten myöhemmin olikohan joskus viidennellä tai kuudennella halusin vasempaan korvaani toisenkin reiän, oikeaan en kuitenkaan halunnut.
Paitsi olen ajatellut sitten täysi-ikäisenä hommata johonkin jonkinmoisen ruusutatuoinnin jollain teksitillä millä on merkitystä minulle. Vielä en ole keksinyt sopivaa tekstiä, mutta toivottavasti se jossain vaiheessa eteen tulee. Olen myös ajatellut, että jos lapsia saan niin heidän nimet ajattelin liittää kyseiseen tatuointiin jollakin tavalla..

Poissa Affu

• Vuotislainen
  • pullamies
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #264 : Heinäkuu 31, 2010, 12:40:26 »

[/quote]
Tietysti tatuointi näyttää siltä, että se olisi tussilla piirretty. Ääriviivat ainakin. Mitä oikein odotit? Varjostuksista taas huomaa, ettei ole tussi kyseessä ja saat tulla vaikka ihan tänne kokeilemaan, että oikeat tatuoinnit on kyseessä :D

Lainaus
Molemmat on ihan itse piirtämiäni, ei siis ole mallista otettu :)
[/quote]
tarkoitin että ne näyttää vähän huolimattomilta, semmoisiltamitä tehtiin alaasteella tunninalussa tusseilla.. o__o''
Skäbädäm.
  Vuotiskoomalainen, epämääräisesti ölisee.
Ananas.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #265 : Elokuu 01, 2010, 11:41:16 »
No, kiitoksia tästä mielipiteestä. Itse pidän siitä, että leimassa on selkeät ääriviivat ja old school -tyyli on sydäntä lähellä :)

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #266 : Elokuu 01, 2010, 14:15:36 »
Vammasipuli, aivan ihania tatuointeja! (: Tuli jotenkin tuosta tyylistä mieleen se joka Slashilla on olkavarressa <: Ja Affu, pitäisi olla aika hyvät tussit ja aika hyvä piirtäjä jos ajattelit että nuo pystyisi noin vain piirtämään.

Tuli tässä muuten mieleen yksi asia eli festarilävistykset. Olen tässä muutamilla ollut kesän aikana ja Meripäivillä jäimme kavereiden kanssa huvikseen katselemaan hintoja ja muuta. Lävistäjä kyseli mitä olin ajatellut, vastasin että rustokorua. Nähdessäni hinnan totesin että mietin kyllä vielä ja lävistäjä nauroi ja sanoi ettei kannata turhan tarkkaan miettiä. Ei kysynyt ikää eikä mitään, vähän matkan päässä oli sitten vähän asiallisemman näköinen paikka. Onko kukaan teistä ottanut lävistystä festareilla ja mitä mieltä tästä ylipäätään olette? Onko edes turvallista?

- BG -

He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Suvituuli

• Tsirp tsirp krääk titityy.
  • Vuotislainen
  • You're not mating with me, sunshine!
  • Pottermore: AccioDream**
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #267 : Elokuu 01, 2010, 14:32:29 »
Ensinnäkin, BG, hyvä, ettet ottanut sitä korua. Ei vaikuttanut kovin pätevältä tyypiltä .__ö

Onko kukaan teistä ottanut lävistystä festareilla ja mitä mieltä tästä ylipäätään olette? Onko edes turvallista?
En ole ottanut, mutta mielipide on silti. EI. EI SAA OTTAA. Joukossa voi olla epäammattimaisia lävistäjiä, ja vaikka paikka vaikuttaisi puhtaalta ja lävistäjä asiansaosaavalta, festariympäristöä ei saa millään tarpeeksi puhtaaksi. Ei ole ihan paras paikka hyppiä tilassa, johon on ahtautunut satoja ihmisiä.
Lisäksi korun puhdistaminen voisi olla lievästi hankalaa, jos festareilla aikoo viipyä useammankin päivän.

Lainaus
- Älä koskaan ota lävistystä festareilla. Vaikka se tehtäisiinkin oikeaoppisesti ja steriilisti, et kuitenkaan pysty huolehtimaan kunnolla jälkihoidosta festariolosuhteissa.
Jonka lainasin täältä.
Se hyppi ja pomppi, söi ja nauroi. Se istui ja itki. Se ilmassa leijui.
Outo heppu, kummajainen, vailla mieltä ja ruumista.
Itketään yhdessä, olemattomuudessa, ihan yksin.
Jos sinulle sopii, se minulle käy

Poissa suppilovahvero

• piimämörkö
  • Vuotislainen
  • Pottermore: SkyHowl140
« Vastaus #268 : Elokuu 01, 2010, 17:32:45 »
Itse otin lävistyksen festareilla. Vasempaan korvaan. Se parantui erittäin hyvin ja nopeasti, eikä ole tulehtunut jälkeenpäin tai mitään. Toisen lävistyksen otin lävistysliikkeessä, mutta se tulehtui. Että näin.

Myös eräs kaverini otti kieleensä lävistyksen juuri festareilla, ja lävistys on hyvin parantunut.

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #269 : Elokuu 01, 2010, 22:11:14 »
Itse otin lävistyksen festareilla. Vasempaan korvaan. Se parantui erittäin hyvin ja nopeasti, eikä ole tulehtunut jälkeenpäin tai mitään. Toisen lävistyksen otin lävistysliikkeessä, mutta se tulehtui. Että näin.
Tapauskohtaista. Itse en ottaisi missään festareilla lävistyksiä - mieluummin vaikka pistän kaverin tekemään, niin en ainakaan saa mitään hepatiittitartuntaa tai vastaavaa... Se hygienia kun ei missään festareilla voi olla kyllin hyvä. Ja mitä tulehtumiseen tulee, se on aika paljon hoidosta kiinni, ei siitä, missä sen ottaa.
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Accused

• Vuotislainen
« Vastaus #270 : Elokuu 05, 2010, 17:29:18 »
Itse pidän tatuointeja ja lävistyksiä kauniina kunhan ne on vain oikeanlaiset oikeilla ihmisillä. Kaikille ei vain minun mielestäni lävistykset ja tatuoinnit sovi.

Omat lävistykset ovat keskittyneet korviin koska olen hoitoalalla ja joutuisin kasvonalueen lävistykset ottamaan kuitenkin irti joka päivä töihin mennessä. Jos vaihtaisin alaa, ottaisin huulikorun alahuuleen. Korvissa on 7 reikää, joista yksi venytys noin 4mm (koska jouduin aloittamaan alusta, repesi sisäpuolelta kun ahnehdin venyttämään ensimmäisellä kerralla...) + 2 rustokorua vierekkäin oikeassa korvassa. Eli yhteensä lävistyksiä on 9 (ihan siltä varalta jos joku ei osaa laskea :D)

Tatuoinnin olen jo suunnitellut ja niitä tulee olemaan todennäköisesti 2. Toinen korvan taakse, sellainen pieni nuottiavain ja sitten lapaluiden päälle hieman liekkejä muistuttavat siivet joiden välissä suden tassu. Jos vaihdan tulevaisuudessa alaa, otan ranteeseen jonkun tekstin. Nuotti avain pitäisi valmistua nyt syksyllä kaverini toimesta.

Hammaskorua olen myös haaveillut, todennäköisesti tulee toteutumaankin syksyn aikana tämäkin :)
We need to come back down and face what we\'ve become

Poissa Ayleth

• Drifter
  • Vuotislainen
« Vastaus #271 : Elokuu 05, 2010, 18:14:07 »
Olen jo pitkän aikaa tahtonut venytyskorua. :) Ihan vaan pientä 2.0mm korua. Ne maksavat vain niin paljon. Ulkomailta tosin saisi tilattua halvemmalla. Muuten en kyllä oikein välitä lävistyksistä ja tatuoinneista. Pienet ja vähäiset käyvät, mutta muuten ne luovat ihmisestä mielestäni likaisen ja pelottavan kuvan. Monilla ystävilläni on kyllä paljon lävistyksiä, joista jotkut ovat ihan kauniitakin, paitsi kulma ja suupielilävistykset.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2010, 18:18:44 kirjoittanut Ayleth »

Poissa Siny

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #272 : Elokuu 16, 2010, 12:39:37 »
Mulla ei ikinä ole ollut mitään tatuointeja, lävistyksiä, tai mitään sellaisia vastaan. Itselläni on lävistykset navassa, kielessä ja 2x korvan rusto, sekä normaalit korvanreiät (joista ei taideta kuitenkaan käyttää sanaa lävistys, kun ei ole neulalla tehdyt vaan ampumalla). Sen lupauksen kuitenkin olen tehnyt itselleni sekä vanhemmilleni aikoinaan, että naamaan en ota, tarkoittaen esim. huulikorua, septumia tms. Kielikorunkin otin vain koska olin halunnut sitä niin kovasti ja se on piilotettavissa :D Ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka eivät katso mitenkään hyvällä lävistettyjä/tatuoituja ihmisiä, ja itsellänikin tämä "villitys" alkoi aluksi ihan vain kapinoidakseni nuorempana vanhempia vastaan.

Suunnitelmissa on ottaa kuvaakin iholle. Ajattelin selkärankaa pitkin kulkemaan tekstin Peter Panista: "Second star to the right and straight on till morning" . Sekin vain koska kärsin ja tulen aina kärsimään Peter Pan-syndroomasta, eli siitä etten halua aikuistua/vanheta. Kattoo nyt toteutuuko miten heti tuokin idea..
--
Ja muokataanpas tätäkin viestiä sillä tavoin, että tosiaan nyt on tuossa vasemman käden sisäpuolella kyynärtaipeesta ranteeseen kaksirivinen teksti, mihin myöhemmin tulee vähän varjostusta ja kaksi pientä aurinkoa. Teksti on Elizabethtown- elokuvasta: Sadness is easier, because it's surrender.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2010, 11:43:03 kirjoittanut Siny »
There's that whole nature versus nurture question, isn't it? Was I born a cute, vindictive, little bitch or... did society make me that way? I go back and forth on that...

Poissa Haltiamieli

• Vuotislainen
    • Photography
« Vastaus #273 : Elokuu 16, 2010, 20:24:41 »
Uskaltaudun nyt tänne kirjoittamaan... Minulla ei ole siis vielä(kään) edes korvakorureikiä, en ole pienempänä niitä tahtontu ja vanhempana ei ole kiinnostanut. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että samalla kun kaverini menee ottamaan napakorun, niin käyn ottamassa reiät korviini. Saa nähdä vaan, saako se kaveri sitten ottaakaan sitä napakorua... x)

Muuten en lävistyksiä oikeastaan tahdo itselleni. Ovathan ne hienoja, ja saattaisipa jonkinlainen lävistys minulle sopiakin, olen vain kuullut tarpeeksi monta juttua lävistysten tekemisestä ja lävistysten tulehtumisista. Ne ovat olleet kyllä omiaan esteeksi korvakoru reikien ottamiselle minulla.
En voi käsittää joitakin lävistyksiä, vain muutamat kykenen sietämään. Jotkin nenäkorut sekä kulma- ja huulikorut ovat minusta okei, kuin myös korvissa olevat rustokorut ja muut. En kuitenkaan kykene ymmärtämään, esim. silmien välissä olevaa lävistystä, tai leuassa olevia piikkejä. Tuli tässä pari päivää sitten puhetta myös poskiin tehdyistä venytyksistä... x)

Tatuoinnit kuitenkin ymmärrän, varsinkin jos niihin tosiaan sisältyy jokin tarina/merkitys. Liiat tatuoinnit menevät minusta yli, jokin järki pitää tatuointien määrässäkin olla. Tahtoisin itsekin tatuoinnin, ongelma on vain se, etten tiedä minkälaisen tahtoisin, enkä minä raaski maksaa ties kuinka paljoa kuvan tekemisestä ihooni. Mutta aikeenani olisi joskus vielä ottaa tatuointi, kun sellainen hetki tulee.
On ärsyttävää, kuinka kalliita tatuoinnit ja lävistykset osaavat olla. >.< Tosin, jos ne olisivat halvempia, olisi niitä ihmisillä aika varmasti enemmän...
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Poissa Vammasipuli

• Järjen riemuvoitto
  • Vuotislainen
« Vastaus #274 : Elokuu 18, 2010, 13:50:52 »
En voi käsittää joitakin lävistyksiä, vain muutamat kykenen sietämään. Jotkin nenäkorut sekä kulma- ja huulikorut ovat minusta okei, kuin myös korvissa olevat rustokorut ja muut. En kuitenkaan kykene ymmärtämään, esim. silmien välissä olevaa lävistystä, tai leuassa olevia piikkejä.
Se "leuassa" oleva piikki muuten on huulikoru, jossa vain on piikkikoru :)

Itse haaveilen taas uudesta tatuoinnista ja kenties joulukuussa olisikin varaa ottaa, kun veronpalautukset tulee. Tuosta tatuointien hinnasta voisin sanoa sen verta, että ne ovat kalliita koska niiden tekeminen maksaa. On tarvikekulut (neulat, koneet, värit jne...), tekemiseen käytetty aika sekä tietenkin artistin palkka. Jos tatuoinnit olisivat halvempia, ei sillä työllä eläisi kukaan. Itse en siis marmata tatuointien hinnoista. Taidetta sekin on ja taide maksaa. Varsinkin jos se on niinkin pitkäaikaista kuin tatuointi.