Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset  (Luettu 110659 kertaa)

0 vuotislaista ja 1 Ankeuttaja kyttää tätä aihetta.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Noita
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
  • Tupa: Luihuinen
Vs: Tatuoinnit/lävistykset/hammaskorut ja muut koristukset
« Vastaus #350 : Toukokuu 08, 2012, 18:27:40 »
Mutta kyllä kuumottaa kulmakoru, tai sitten tuo huulikoru uusiksi. En tiedä miten samaan paikkaan saa laitettua, ja vähän mietityttää että työelämässä voi tulla ongelmia. Eli taitaa jäädä tuo huulikoru ottamatta uusiksi, olihan se kiva niin kauan kuin oli mutta ehkä pitäisi siirtyä eteen päin. Joillekin aikuisille huulikorukin sopii, tietysti, itsellä se oli vain sen teiniajan.

Samaan paikkaan saa laitettua korun. Arvesta läpi vaan, saattaa tosin kirpaista pikkuisen enemmän kuin ekalla kertaa. Muuten ei ole mitään ongelmaa :) Työelämän kannalta tosin huulikoru voi olla pahasta, riippuen tietenkin ihan alasta ja työpaikasta miten koruihin suhtaudutaan.
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Craza

• välikappale
  • Vuotislainen
« Vastaus #351 : Toukokuu 08, 2012, 21:28:52 »
En nyt ole ihan varma, mutta minusta ainakin tuntuu että ei niitä enää niin pahalla katsota kuin joskus aikaisemmin. Aika usein olen saattanut kassoillakin nähdä koruja naamassa. Varsinkin jokin pieni tappi ei nyt varmaan häiritse kauheasti? Ja sellainen häivekorukinhan on mahdollinen. (Onneksi itse opiskelen sellaista kulttuuri alaa että joka toinen on suunnilleen vähän "erikoisemman näköinen" :D )

Poissa Bad Girl

• Rebel Yell
  • Vuotislainen
  • Guilty 'til I'm proven innocent
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #352 : Toukokuu 09, 2012, 11:54:52 »
Right. Onko kellään vuotislaisilla nänniläväreitä/kokemuksia niistä ? c: Hoidosta, paranemisajasta etc. Tietoa mulla itselläkin on mutta kivempihän näitä on ihan lävärit omaavalta ihmiseltä kysellä. Mie mahdollisesti olen hommaamassa sellaiset tuossa parin-kolmen viikon sisään synttärilahjana...mm (8

Tatuointimania iskee taas päälle... venytyksiä on myös tullut lisää, 12mm toisessa korvassa ja toisessa 8mm, seuraavaksi kymppi. Rustossa mukava viitosen venytys (8 Love it.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2012, 16:42:55 kirjoittanut Bad Girl »
He kuuntelivat hevimetallia, se syövytti heidän aivonsa ja spraymaalattuaan koulujen seinät heidät kärrättiin mielisairaalaan !

Vuoden Luihuinen, kiitoksia äänestäjille <2 || Epäaktiivinen säännöllisen epäsäännöllisesti

Poissa Ooka

• Siivet kantapäissä -liitelijä
  • Vuotislainen
  • Pilvilinnan kuningas
    • Tuliaavikko
« Vastaus #353 : Toukokuu 09, 2012, 18:34:31 »
Mutta kyllä kuumottaa kulmakoru, tai sitten tuo huulikoru uusiksi. En tiedä miten samaan paikkaan saa laitettua, ja vähän mietityttää että työelämässä voi tulla ongelmia. Eli taitaa jäädä tuo huulikoru ottamatta uusiksi, olihan se kiva niin kauan kuin oli mutta ehkä pitäisi siirtyä eteen päin. Joillekin aikuisille huulikorukin sopii, tietysti, itsellä se oli vain sen teiniajan.

Samaan paikkaan saa laitettua korun. Arvesta läpi vaan, saattaa tosin kirpaista pikkuisen enemmän kuin ekalla kertaa. Muuten ei ole mitään ongelmaa :) Työelämän kannalta tosin huulikoru voi olla pahasta, riippuen tietenkin ihan alasta ja työpaikasta miten koruihin suhtaudutaan.

Kiva tietää ettei paikalla ole niin väliä :) Itselläni tämänhetkinen työ (kahvilatyöntekijä) on vähän sellainen, ettei läväreitä oikein katsota niin hyvällä. Olihan minulla tuo huulikoru siellä, enkä ottanut sitä pois työpaikan takia. Olihan se hauska kun joku pikkulapsi kysyi että "mikä sulla on huulessa" ja vanhemmat ihmiset kysyivät että meneekö se ihan läpi asti. Nämä olivat tietysti murto-osa, suurinosa ei sanonut yhtikäs mitään :D
Tulevaisuudessa en tiedä mitä tahtoisin tehdä, esim. sairaalassa ja lastentarhassa lävistyksiä ei useinkaan sallita. Sairaalassa hygienia syistä ja lastentarhassa siksi, ettei siellä katsota hyvällä muitakaan koruja - lapset kun voivat repiä esim. isot korvakorut.
Mutta pointti oli että lävistykset on ihania. Ja tatuoinnin tahtoisin myös. :3
Do the impossible, see the invisible.
ROW ROW FIGHT DA POWER!
Touch the untouchable, break the unbreakable.
ROW ROW FIGHT DA POWER!

Poissa Marsi

• Vuotislainen
  • Tupa: Puuskupuh
« Vastaus #354 : Kesäkuu 29, 2012, 15:44:51 »
Mää otin eilen kauan himoitsemani snakebitesin! :3 nyt on siis alahuulessa keskellä + sivuilla lävistykset. Oinamnam<3 Ja kaks tatuointiakin nyt sitten on. HIhii!

Poissa Magic girl

• Vuotislainen
  • Valar Morghulis
  • Pottermore: WhitchThorn22397
« Vastaus #355 : Heinäkuu 25, 2012, 20:39:21 »
Haluaisin joskus 18-vuotiaana tatuoinnin, mutta en jotenkaan yhtään osaa päättää minkä ottaisin, kun vaihtoehtoja minulla on niin paljon. Jotenkin haluaisin, että sillä olisi joku merkitys, koska loppuikänihän se siinä sitten on, enkä siksi välttämättä halua mitään perhosta, mitä useilla taitaa olla? Mutta jos haluaisin juuri perhosen, en jättäisi ottamasta vain siksi, että monella muullakin se on. Koska sen merkityshän itselle on kaikkein tärkein.
Toinen patti asia on, että minne sen ottaisin.  Niin paljon vaihtoehtoja! Mutta onneksi minulla on vielä aikaa miettiä kaikkea sitä. Kun ottaa yhden pitää varoa, ettei hanki toista ja kolmatta ja neljättä ja viidettä, koska sitten se ei ole enää niin kaunista.

Lävistyksistä en henk koht tykkää mutta joillekin ne sopii. Itse en ikinä hankkisi montaa lävistystä, koska minusta se näyttää joillakin vähän epäsiistiltä, mutta se on vain minun mielipiteeni :DD
"Push me and I'll push back
I'm done asking, I demand"

Poissa Ninjaturtle

• Oman elämänsä Watson
  • Vuotislainen
  • Sukupuoli: Velho
  • jedi
    • Mah Twitter
  • Pottermore: CatSkull31170
  • Tupa: VOLDEMORT!!!
« Vastaus #356 : Elokuu 06, 2012, 00:19:43 »
Tulin tuomaan mielipiteeni

Vasta 6 vuoden päästähä voin hakea tatuoinnin ilman vanhempieni pakollista suostumusta. Mutta jos tatuoin jotain, niin se ei ainakaan olisi minkään aatesuuntauksen symboli. Veljilläni on kaveri jolla on jättimäinen uusnatsi-symboli kädsessä, ja aina ajattelen kuinka häntä myöhemmin kaduttaa. Saattaisin tatuoida vaikka jonkin sitaatin jonnekkin.
Everyone i know is reaching for the peak of the volcano.

Poissa Miss Zora

• nordist [nu'dist]
  • Vuotislainen
  • As cold as the night
  • Tupa: Korpinkynsi
« Vastaus #357 : Elokuu 09, 2012, 16:23:05 »
Undef, ainakin minusta korvakorut sopivat myös pojille, ihan yhtä hyvin kuin tytöillekin. Tuskin sitä paheksutaankaan, ota vaan korvis jos siltä tuntuu :)

Minulta itseltäni ei löydy muuta kuin yksi reikä kummastakin korvasta, sekä rustokoru oikeasta korvanlehdestä. Korvakorut sain joskus kymmenenvuotiaana (jos oikein muistan), ja rustokorun kävin ottamassa toissapäivänä. Se on vielä vähän kipeä, enkä esimerkiksi pysty nukkumaan sillä puolella ollenkaan, jos makaan kyljelläni. Olen jo pitkään haaveillut huuli -tai nenäkorusta, mutta äiti ei anna luvan ottaa sitä. Kuulemma vasta sitten, kun olen täysi-ikäinen. Jos olen silloin vielä samaa mieltä asiasta kuin nyt, aion luultavasti ottaa snake bitesit tai spider bitesin.

Tatuoinninkin haluaisin, mutta totta kai otan sen vasta sitten kun olen vanhempi. Olen paljon miettinyt, millaisen haluaisin, ja minua houkuttavat tällä hetkellä kovasti pieni lyriikkapätkä minulle tärkeästä kappaleesta. Katsotaan millainen tilanne on sitten myöhemmin. Itse haluaisin jonkun kauniin, taiteellisen pienen kuvan joko olkapäähän tai käsivarteen, tai sitten niskaan. Tatuoinnin pitäisi kuitenkin merkitä minulle jotain, joten kuvan valitseminen tulee olemaan hyvin vaikeaa.
den eneste måten å ha noe i uendelig tid, er ved å miste det

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
« Vastaus #358 : Elokuu 18, 2012, 00:23:30 »
Undef, minäkin olen kyllä ihan ehdottomasti sitä mieltä, että korvikset sopii pojillekkin. Korvareiät pojillakin on nykyään kuitenkin jo aika yleisiä, ei kukaan niitä varmasti sen kummemmin paheksu. Vaikka toki nauran välillä niille ahdasmielisille, joiden mielestä mies ei saa lävistää kumpaakin korvaansa, mutta onneksi tuollaisetkin ihmiset ovat aika harvassa. Hanki ihmeessä korvis, jos sellaisen haluaisit. :)

Mä olen haaveillut vuosikausia snakebiteseista, enkä saa ajatusta mielestäni. Luulen kuitenkin, että odottelen vielä hetken niiden hankkimisen kanssa, koska ihastuin vastikään myös ajatukseen spiderbiteseista ja nyt pitää harkita asiaa. Tässä iässä kuitenkin saisin jo kävellä lävistäjälle ihan vapaasti, tosin oon suunnitellut lävistäväni itse sellaisilla mm. apteekeista saatavilla steriileillä lävistysneuloilla. Kokemusta löytyy ennestään korvareikien osalta, koska en jaksa vaivautua suuntaamaan liikeeseen lävistämään korvalehtiä. Onko moni teistä lävistänyt itse itseään, vai oletteko käyneet lävistäjällä? 

Nyt multa löytyy 8mm venytykset kummastakin korvasta, ja tän lisäksi normaalit korvareiät siitä yläpuolelta. Alunperin suunnittelin venyttäväni korviani ehkä kuuteen milliin, mutta luulen laittavani kymmenmilliset kumpaiseenkin korvaan. Näihin jää koukkuun, ja ne on tosi kivan näköisiä! En henkilökohtaisesti pidä kauhean suurista venytyksistä, mutta about sellaiset 8-15mm on mun mielestäni kivoja. Luulen kuitenkin ottavani nämä vielä joskus pois, joten mun ois parempi jättää tää kyllä tuohon 10mm kohdalle, jotta varmasti kasvavat umpeen.

Suunnittelin kovasti tälle vuodelle kymmenvuotisen Potter -taipaleeni kunniaksi "juhlatatuointia". Kyseessä olisi tämä tosi perinteinen Kuoleman varjelukset -kolmiosymboli, ya know. :---D Symbolilla on kuitenkin mulle itselleni tosi syvällinen merkitys, eikä se ole tunnistettavissa juuri Potter -tatskaksi, mikäli ei kirja(-/elokuva)sarjaa tunne. Olen tästä monesti puhunut isälleni, koska siis 16-vuotiaana en saa itse tosiaan tatskoja mennä ottamaan mihinkään. Hän ikään kuin lupaili tätä jo, mutta en ole itse ottanut aihetta puheeksi aikoihin. Pitäisi, koska olen kuitenkin varma, että tuon tatskan tahdon, ja juuri vasempaan ranteeseen, sisäpuolelle tietenkin. Mun mielestäni sitä olisi ihan turha katua jälkikäteen. Tämä sarja tulee aina olemaan jollain tavalla osa mun elämääni, tulen aina arvostamaan sitä. Kaiken lisäksi, jokainen tatuointi kertoo aina jotain elämästä, jokaiselle on jokin tietty muisto (olipa se muisto sitten vaikka "olin tosi kännissä ja kävin tatskaamassa Petri Nygårdin nimmarin takamukseeni", mun mielestäni sellaista on turha katua). Haaveilen ihan tosissani fullsleeveistä ja kaikesta mahdollisesta, mun mielestäni tatuoinnit ovat yleisesti tosi hienoja, ja keino ilmaista itseään. Olla kävelevä taideteos. :D Niin, ja jos kovasti kaduttaa, niin saahan ne tatskat poistettua (tosin, mikäli näin ajattelee, kun menee ottamaan tatuointia, kannattaa ehkä jättää se kokonaan hankkimatta).
Pimeän piirto olisi myös tosi kiva, se olisi "ulkopuolisille" vain badass tatska, jossa on käärme ja pääkallo. Oon kehitellyt pari vuotta mielessäni ideaa Harry Potter -fullsleevestä. Ei semmoisesta, josta ilmiselvästi tajuaa, mistä on kyse, vaan siinä olisi mahdollisesti juuri se pimeän piirto, ehkä pöllö, pari lentävää avainta ja joitain taikaolentoja (idea kuulostaa ehkä typerältä, mutta se pitäisi suunnitella todella hyvin ja fiksun näköiseksi). Saa nähdä, jääkö tämä vain suunnitteluasteelle.
Eräs ehdoton must -tatuointijuttu mulla on se, että mun täytyy saada joskus joku kuva mun hyvän ystäväni tatskaamana, sillä hän opettelee tatuoimista ilmeisesti aika ahkerastikkin, ja pidän hänen piirroksistaan ihan valtavasti, joten pitäähän sellainen saada itseensä ikuistettua.

Tiedän, että itsensä tatuoimista pitää harkita kovasti. Ne kun kuitenkin saattavat vaikuttaa työpaikan saantiinkin, mutta toisaalta tarvitseeko mun yrittää miellyttää toisia ulkonäölläni? Jos haluan ottaa tatuointeja, sitten otan. Niitä saa kuitenkin peitettyä esimerkiksi pitkähihaisilla ihan kohtuullisen hyvin, mikäli tarve olisi.

Ei olisi pitänyt tulla selittämään tänne, iski taas valtava tatuointikuume.  :'D
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Drámella

• ihan hirveen ilkeä
  • Vuotislainen
    • Livejournal
    • LJ
  • Pottermore: NifflerHallow18061
« Vastaus #359 : Elokuu 18, 2012, 11:59:49 »
Eräs ehdoton must -tatuointijuttu mulla on se, että mun täytyy saada joskus joku kuva mun hyvän ystäväni tatskaamana, sillä hän opettelee tatuoimista ilmeisesti aika ahkerastikkin, ja pidän hänen piirroksistaan ihan valtavasti, joten pitäähän sellainen saada itseensä ikuistettua.

Kannattaa sitten odottaa, että ystäväsi on saanut tarpeeksi harjoitusta ja pyytää näyttämään esim. kuvia tekemistään tatuoinneista ensin... Hyvä piirrustustaito ei korreloi millään tavoin tatuointitaidon kanssa nimittäin. Esimerkiksi eräs tuttuni on aivan tajuttoman hyvä piirtämään ja suunnittelemaan tatuointeja. Hänen tekemänsä tatuoinnit kuitenkin näyttävät HYVIN amatöörimaisilta, vaikka hän on jo useamman vuoden niitäkin tehnyt. Tosin hän on kehittynyt kyllä vuosien varrella, mutta en silti tahtoisi hänen tekemäänsä tatuointia.

Tarkoitus ei ollut saarnata, enhän tiedä vaikka ystäväsi olisi jo pätevä tatuoija. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota siihen, ettei sitten kaduta kun lopputulosta joutuu korjauttelemaan ammattilaisella :)
haistan, haistan ihmislihaa, sanoi kuu ja hymyili julmaa, verenhimoista hymyään.

Poissa Vergessen Kind

• Vuotislainen
    • tumblr.
« Vastaus #360 : Elokuu 19, 2012, 00:50:38 »

Kannattaa sitten odottaa, että ystäväsi on saanut tarpeeksi harjoitusta ja pyytää näyttämään esim. kuvia tekemistään tatuoinneista ensin... Hyvä piirrustustaito ei korreloi millään tavoin tatuointitaidon kanssa nimittäin.

Ei tää ystävä tatuoikkaan ketään muuta kuin isäänsä, kunnes kehittyy paremmaksi. Tosin, käsitykseni mukaan hänellä alkaa jo tuo tatskaaminen sujua.
En missään nimessä menisi korjauttamaan hänen tekemäänsä kuvaa ammattilaisella, sillä kyseisen tatuoinnin on ikään kuin tarkoitus olla muisto hänestä. Mun mielestäni sen ei tarvitsisi näytää edes täysin ammattilaisen työltä, tavallaan tykkään ajatuksesta, ettei työn lopputulos olisi mikään aivan täydellinen mestariteos (tätä on vaikea selittää järkevästi).
Mulla on kuitenkin vielä (vajaa) puolitoista vuotta matkaa täysi-ikäisyyteen, johon varmaan odotan, ennen kuin häneltä tuon tatuoinnin hankin, joten hänelläkin on vielä aikaa kehittyä.

Tietenkään hyvä piirrustustaito ei tosiaan takaa sitä, että ihmisestä tulisi hyvä tatuoitsija. Vaatiihan se kovasti harjoittelua, varmaan sinunkin tuttusi kehittyy vielä. :) Varmasti on myös tosi yksilöllistä, kuinka kauan kenelläkin menee tämän taidon oppimiseen.

Saatan kuulostaa tosi hölmöltä ajatellessani, ettei työn lopputuloksella ole niin valtavan suurta merkitystä. Jos kuitenkin tulen hankkimaan niin paljon tatuointeja, kuin olen aina haaveillut, ei yksi kaverin räpellys siellä seassa mitään haittaa, etenkin, koska sillä olisi tosiaan niin paljon tunnearvoa. Joo, olenhan toki "tosi nuori" ja tiedostan, että saatan muuttaa mieleni, enkä hankikkaan paljon tatskoja, mutta edelleenkin oon ehdottomasti sitä mieltä, että mitä sitä katumaan, ne kertovat elämästä.

Hahaa, en minä ottanutkaan viestiäsi mitenkään saarnana! :) Tietenkin on ymmärrettävää kehottaa toista miettimään vakavasti, tahtooko jonkin ruman kotikutoisen räpellyksen kehoonsa loppuiäkseen, mikäli tatuoijalta ei löytyisi taitoja tehdä hyvää jälkeä.
I wanna scream "I love you" from the top of my lungs
but I'm afraid that someone else will hear me.

Poissa Narniadara

• Vuotislainen
  • Pottermore: FlameFeather59
« Vastaus #361 : Syyskuu 29, 2012, 23:09:31 »
Ennen en ajatellut ikinä haluavani mitään tatuointia tai läväriä, mutta nyt joku läväri tai tatuointi olisi tosi houkutteleva!
En kuitenkaan tiiä, uskallanko ikinä sellaista ottaa... Tatuointi on siinä ikuisesti ja läväreistä jää arpi. Jotenkin silti houkuttelisi...

Jos lävistyksen hankkisin, se olisi luultavasti huuliläväri. Tai ehkä snakebitesit :> Toisaalta, voisi myös ostaa sellaset feikkilävärit joskus, ettei sitten aikuisena katuis mitään mitä on tehnyt, Pääosin lävärit on hienoja, ainakin jos niitä on sopiva vähän.

Tatuointi olisi myös ihan kiva. Joku pieni symboli korvan takana tai niskassa ehkä. Tatuointi ei kuitenkaan houkuttele niin paljoa ku lävistys. Tatuoinnit on kauniita, ainakin jos niitä on vähän. En itse tykkää mistään värikkäistä tai hirveän monimutkaisista tatskoista.

Poissa annips

• siipienrepijä
  • Vuotislainen
  • But I'm just a ghost
  • Pottermore: DawnNewt14590
« Vastaus #362 : Syyskuu 30, 2012, 10:23:08 »
Tuitui ;3

Haluaisin niin kovasti molemmat (joskus hamassa tulevaisuudessa, kylläkin) , läväreitä yhden ja tatuointeja pari-kolme. Problem: Ne sattuu ja oon ihan järkyttävän huono kestämään kipua. Mutta, jos sitä ottaisi niskasta kiinni....

Tatuoinnin pitäisi olla joku musta ja pieni. Inhoan Narnin tapaan jättimäisiä, värikkäitä ja todella huomiotaherättäviä tatuointeja. Tatska voisi olla joku pieni symboli tai tekstinpätkä. Ja koska haluaisin useamman niin vaikka molemmat! Yksi tatuoinneista olisi ehdottomasti lintuaiheinen! Olen lintufani! :D (voiko noin sanoa?) Linnut ovat kauniita ja inspiroivia ja muistuttavat vapaudesta ja mielikuvituksesta. 

Toinen voisi olla pieni, itselleni merkittävä tekstinpätkä joko Pottereista tai jostakin Paramoren kappaleesta. Potterista lempisitaattini on "It does not do to dwell on dreams, and forget to live". Sellainen olisi hieno kliseisesti lapaluussa. Tuo teksti olisi sillä tavalla hienosti porrastettu. Paramoren biiseissä on miljoonia sitaatteja, jotka olisi ihania! Esimerkkeinä: "we just wanna be whole", "Keep your feet in the ground, when your head's in the clouds".

Toisaalta joku ihan randomikin sana/teksti olisi ihana. Kuten "imagine" tai "faith". Ei sillä niin väliä, mikä, vaan sillä miten se vaikuttaa minuun.

Kuvia tatuoinneista;

1.
2.
3.
4. (tämä olisi hieno, mutta minulle turhan monimutkainen. MUUTEN TÄÄ OLIS PARAS!)
5.

Lävistyksen, jos ottaisin, niin ottaisn luultavasti rustokorun tuonne korvaan. Sinne sellainen paksu rengas, tuitui <3 Jos jonnekkin päin pärstää, niin ottaisn varmaan ihan tavis nenäkorun. Tällainen olis hieno, mutta siinä tapauksessa jos tuo ei minulle sopisi, niin sitten se nappi. Kaiken maailman huulilävistykset kuten ne Narnin mainitseman snakebitesit olisi hienoja, mutta mulle ne ei sopis. Ja mua ällöttää läväri suun alueella itelläni jos aattelen :DD
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2013, 20:55:11 kirjoittanut annips »

Poissa Neiti Kuutamo

• Vuotislainen
  • Pottermore: SwordVine3373
  • Tupa: Mary Sue
« Vastaus #363 : Syyskuu 30, 2012, 12:03:19 »
pakko muokkailla taas koska.

Haluisin tosi paljon ottaa lävärin vaik heti paikalla, snake bitesit ja rustot on täl hetkel isot lempparit. Myös angel bitesit olis aika kivat. Myös joku nenärengas, septum tm ois aika maukas c: joku pieni venytyski korvassa saatan joskus viel tallustaa, täytyy kattoo.

Sitte tatuoinnit :3 ku seikkailin weheartitissa, nii löysin tämmösen ihanuuden. Ja sit peukun alapuolel olevaan luuhun (?) ois kiva tatuoida jotai :) eli käsi ois aika mukava paikka jollekki tatskalle (: mul on kyl ihan hirvee pelko et se tatska menee pieleen D: mut haluisin kovasti silti. Haluisin luultavasti mustan ja pienen jotai symboloivan tatuoinnin, en sellasta isoo ja värikästä leimaa. Myös joku tekstinpätkä/lainaus/yksittäinen sana olis aika ihana C:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2013, 14:46:08 kirjoittanut Neiti Kuutamo »

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #364 : Syyskuu 30, 2012, 14:56:52 »
Joku noista saattaisi olla tosi siisti, mutta en mä pysty kuvittelemaan itseäni ottamassa tatuointeja. Samaa mieltä kuin Narniadara ja annips, värikkäät, monimutkaiset, koristeelliset ja isot melkein koko selän, käden tai kädet peittävät tatuoinnit eivät ole kivoja. Mutta sellanen pieni ja yksinkertainen olisi kiva. Kuten joku teksti, pieni kuvio tai sulka.
Minä taasen olen tyystin eri mieltä; nimenomaan näyttävät, taidolla tehdyt ja persoonalliset tatuoinnit ovat niitä kaikkein hienoimpia. Ne jos mitkä ovat taidetta. Värikkäät tatuoinnit eivät tosin ole oma juttuni, vaikka haluankin ainakin toiseen käteen kokonaisen hihan. Harmaasävyllä mennään.
En tarkoita, etteikö pienikin olisi nättiä (esim. annipsin linkittämistä kuvista kolmonen on mielestäni hyvin kaunis), ja totta kai jokaisella on mielipiteensä ja harva tahtookaan mitään suurta tatuointia, mutta omasta mielestäni isot ja yksityiskohtaiset ovat parhaita. Tatuoijan taidot ovat kaikkein oleellisin seikka.

Itselläni on vasta yksi tatuointi, joka on yläselässä keskellä oleva susi. Musta, tribaalityyppinen. Olin melkein harmistunut, kun itse operaatio ei tehnyt yhtään kipeää - ei edes niskan alueella. "Kipu" oli verrattavissa terävällä lyijykynällä ihon rapsuttamiseen, eli lähinnä kutitti ja sai aikaan kylmiä väreitä. Korkea kipukynnys varmasti vaikutti asiaan ja tuo sijainti, joka ei kuitenkaan ole kivuliaimmasta päästä.

Lisää on tulossa, sillä ideat eivät takuulla lopu kesken. Olisi vaikka mitä mielessä, mutta seuraava on näillä näkymin koirani kuva, jonka tekijäksi Suomesta löytyy tasan kaksi eri vaihtoehtoa. :D
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Omppu

• potterpore
  • Vuotislainen
  • Pottermore: PumpkinWitch94
« Vastaus #365 : Syyskuu 30, 2012, 21:19:11 »
Apua, muhun on iskeny hirveä lävärikuume. Labret keskellä alahuulta olis ihan täydellinen (taisin puhua siitä teille jo joskus ajat sitten), mutta mulla on just siinä kohtaa luomi, joka estää lävärin tekemisen. Ja vaikka tekis ihan siihen luomen viereen, en usko että esim. rengas näyttäisi kovinkaan kivalta. Sitten oon miettinyt medusaa. Jossain vaiheessa se oli mulle vähän semmonen ei-niin-upea-juttu, mutta nyt oon rakastunu. Tahtoo heti eikä nyt! Oon ehotellu että jos sitte vaikka riparin jälkeen (eli ens kesänä) ja äiti on sanonu että katotaan nyt. Isä taas ei ollenkaan tykkää mutta kyllä sen sais suostuteltua. Toinen mitä oon miettiny on kielikoru. En tykänny joskus yhtään, mutta nyt oon rakastunu. Eikä se lävistäminen kai satukkaan niin paljoa. Ite ku olen melko kipuherkkä. Korviakin olis tarkotus rei'ittää lisää jossakin vaiheessa. Sekin on vähän jääny.

Mutta hei. Onkos teillä kokemuksia nimenomaan medusasta? Sattuiko laittaminen? Häiritteekö se arkea jotenkin? Jääkö hirvee arpi jos rupeaakin kasvattamaan umpeen? En tiiä yhtään sopisko mulle. Mut mä haluun. Huulilävärit on muutenkin mun mieleen. Tosin sivussa en tykkäis itelläni, paitsi ehkä spider biteseista. Kulmakorut on ehdoton ei, nenässäkään en erityisemmin pidä paitsi septumista johon ei multa löydy uskallusta. Bridge on kiva mut entäs jos kyllästyy ja sitten se kipu. Auts.

Tatuointeihin oon kans tykästyny aika pahasti, mut niitä en ihan vielä oo alkanut suunnittelemaan :D olis aika hassua miettii jo nyt kuvaa joka pysyy iholla koko elämän. Oon päättänyt odottaa kunnes oon vähintään 18, ja pohtia sitä kuvaa/niitä kuvia pitkään. Toki niitä haaveita saa olla, mutta itelläni ainakin muuttuu lähes viikoittain jos tatuoinneista puhutaan. Toisena päivänä haluun koko käden peittävän upeen värikkään hihan ja toisena taas pienen lintuparven yläselkään.
Should I sink or swim or simply disappear?

Poissa Candysaur

• Vuotislainen
  • Pottermore: Flamemugwump20002
« Vastaus #366 : Marraskuu 10, 2012, 20:29:05 »
Tatuointihan olis siisti c: Jos ottaisin...niin se olisi varmasti joku Potter aiheinen, kuten teksti ''Always'', kuoleman varjelukset-merkki..Ja mitä eniten olen halunnut, pimän piirto c: Lävistyksen olen menossa ottamaan perjantaina, tai oikeastaan kaksi. Otan Angel bitesit c: Olen myös miettinyt Septumia, Bridgeä ja Snake bitesiä c: parhaiten itseni mielestä sopii angel bitesit c:

Poissa anji

• 4. silopeikko
  • Vuotislainen
« Vastaus #367 : Marraskuu 11, 2012, 23:41:12 »
Sattuiko laittaminen? Häiritteekö se arkea jotenkin? Jääkö hirvee arpi jos rupeaakin kasvattamaan umpeen?
Näähän on ihan yksilöllisiä juttuja :3 Lävistäessä kuitenkin melko usein kipu on hyvin nopeasti ohi, ellei tietysti reikä ala oikuttelemaan. Jonkinlainen arpi lienee todennäköinen, mutta taas omasta mielestäni ei niin häiritsevä jälki lävistyksestä. Suomeksi, kasvoistasi löytynee uusi monttu, ellet keksi sitä jotenkin peittää : D

Nih, tahtoisin kovin jotain! Kieleen ja huuleen haaveillut jo pitkään, en sitten tiedä ollenkaan että miten meikän lärviin passaisi, tai saisiko suunnitelmille jopa hyväksyntää. Mutta kun. Ois niiin kivvaa tehdä jtkn näkyvämpää jotain tylsälle päälle.

Miten sen teistä pystyy määrittämään, sopiiko koru jollekin vaiko eikö?

~anji~

Poissa Giladra Carrion

• Kuolonsyöjä
  • Valvojaoppilas
  • *
  • Pottermore: ShieldFang27063
« Vastaus #368 : Marraskuu 12, 2012, 23:46:22 »
Miten sen teistä pystyy määrittämään, sopiiko koru jollekin vaiko eikö?
En minä ainakaan osaa sanoa, sopiiko jokin koru jollekin vai ei. Hirveän hankala sitä on mennä sanomaan, ellei sitten katso asiaa anatomisesta näkökulmasta. Jos kulmat ovat raskaan oloiset, kulmakoru ei välttämättä korosta piirteitä parhaalla mahdollisella tavalla, mutta ei se tarkoita silti sitä, että kulmakoru näyttäisi kyseisellä henkilöllä rumalta. Ihmisillä on mielipiteitä joka lähtöön; yhden mielestä lävistykset eivät sovi kellekään ja toisen mielestä lävistys kuin lävistys on hieno. Sitten on mielipiteitä tuolta väliltä.
Itse pitäisin tärkeimpänä seikkana sitä, että anatomia on sopiva lävistykselle (esim. todella pieneen jänteeseen voi olla vaikea tehdä smileytä) ja ennen kaikkea itse tykkää lävistyksestään.

Mutta hei. Onkos teillä kokemuksia nimenomaan medusasta? Sattuiko laittaminen? Häiritteekö se arkea jotenkin? Jääkö hirvee arpi jos rupeaakin kasvattamaan umpeen? En tiiä yhtään sopisko mulle. Mut mä haluun. Huulilävärit on muutenkin mun mieleen. Tosin sivussa en tykkäis itelläni, paitsi ehkä spider biteseista. Kulmakorut on ehdoton ei, nenässäkään en erityisemmin pidä paitsi septumista johon ei multa löydy uskallusta. Bridge on kiva mut entäs jos kyllästyy ja sitten se kipu. Auts.
Itselläni ei ole medusasta kokemusta, mutta madonnasta, kielikorusta ja smileystä kylläkin (jotka kaikki ovat suunalueen läväreitä) ja noista jokaiseen tottuu hyvinkin pian. Varsinkin huulikoruun oli helppo tottua, koska se ei varsinaisesti tunnu suussa niin paljoa kuin kielikoru tai smiley. Paranemisaikana huulilävistys oli helppo eikä se hirveästi turvonnut tai häirinnyt syömistä. Hampaiden pesussa varoin repimästä harjalla korua ja meikatessa varoin laittamasta meikkivoidetta tai puuteria lävistykseen, mutta muuten ei tarvinnut juurikaan rajoittaa tekemisiään.
Itse operaatio on tosiaan todella yksilökohtainen, mutta lävistettäessä se kipu on niin nopeasti ohi ja huulikoru varsinkin on helppo ja nopea tehdä, joten kirpaisu kestää todella lyhyen ajan. Yksi kivuttomimmista lävistyskohdista on huuli (vertikaaleista huulilävistyksistä en osaa sanoa, sattuvatko ne vähän enemmän) omasta mielestäni.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2012, 23:50:04 kirjoittanut Giladra Carrion »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Poissa Blue Ice

• Pupilliinsa uponnut
  • Vuotislainen
  • Kihokki
    • Livejournal
  • Pottermore: AshLeviosa8992
« Vastaus #369 : Marraskuu 13, 2012, 22:33:01 »
Minulla on ollut jo vuosia napakoru ja olen siitä joskus jo aiemmin tähän ketjuun maininnutkin. Tuossa kaksi vuotta sitten sain mielestäni mahtavan idean ja otin huulikorun alahuuleen, olin nimittäin himoinnut jotain lävistystä kasvoihin jo aikoja. Madonnaa olin ajatellut, mutta pari vuotta sillen sellainen oli miltei jokaisella vastaantulevalle, joten passasin. Alkoihan niitä huulikorujakin sitten näkyä katukuvassa kun sellainen itselläkin oli mutta eipä se enää siinä vaiheessa haitannut.

Jaksoin korua vajaat kaksi vuotta, kunnes tuossa kesällä nappasin sen irti. Yksi keskeinen syy oli, että koru hiersi ikeniä ja osui välillä ikävästi sekä hampaisiin että ikeniin. Seurauksena ikenet vetäytyivät korun kohdalta eivätkä ole vieläkään palautuneet - eivät välttämättä koskaan palaudukaan. Se, että korun poistin, ei ole haitannut. Piti saada kokeilla ja kun kokeilin totesin, ettei ole minun juttuni. Tässä ei ole taustalla tätä kertoessani että soosoo lapset, täti nyt neuvoo olemaan ottamatta koruja, lähinnä vaan se, että ne voivat tuoda jotain omia oikkujaan mukanaan. Varmasti on hyvin yksilöllistä esimerkiksi jokin ikenen vetäytyminen ja onhan käytettävissä myös hammas- ja ienystävällisiä, pehmeitä lävistyskoruja. Itse vain tuppasin järsiä niitä hampaillani niin, että ne melkein katkesivat.
Pakko on paras muusa.

Poissa vellamo

• Puolihahmo
  • Vuotislainen
« Vastaus #370 : Marraskuu 15, 2012, 21:06:49 »
Nuorempana hinkusin kaikkea mahdollista lävistyksistä tatuointeihin. Lävistyksiä en koskaan uskaltautunut hankkimaan, koska minulla on ollut tosi paljon ongelmia esim. korvisreikien kanssa. Tatuointihaaveissa pääsin niin pitkälle, että suunnittelin kovasti millaisen kuvan ottaisin ym. Olen tosi kipuherkkä, joten jäi sekin sitten tekemättä. Aika ajoin kuitenkin mietin, että jonkun kuvan haluaisin, mutta taitaa jäädä ottamatta terveydellisistä syistä.

Tatuoinnit on kyllä hienoja, etenkin sellaiset, kun on oikein tosissaan mietitty kokonaisuutta (esim. oon nähnyt tosi hienoja hihoja).
Huomenta maailma.

Poissa Kynttiläkäärme

• Syksyn liekki
  • Vuotislainen
  • Pottermore: potioncharm26553
« Vastaus #371 : Marraskuu 27, 2012, 19:38:45 »
Minä haaveilin jo ala-asteikäisenä siitä, että hankin isona tatuoinnin ja kun täytin 18 kävinkin heti varaamassa tatska ajan. Äitini ei antanut minun ottaa tatskaa alaikäisenä ja hyvä niin, koska silloin olisin varmasti jo heti 15 vuotiaana hankkinut hetken mielijohteesta jonkun kuvan näkyvälle paikalle, mitä katuisin. Nykyisen tatuointini suunnittelin joskus 17 vuotiaana, siinä on yhdistettynä ankh-risti ja sydän ja pidin kuvaa noin vuoden yöpöytäni vierustalla, niin että näen sen päivittäin. Tällä tavaoin kokeilin, että jaksanko katsoa kuvaa pidempään ihollani, enkä kyllä ole päivääkään katunut tatuoinnin ottoa. Pelkäsin paljon itse tatuoinnin teon kipua, minua kun koski kovasti jo pelkkäkorvanreikien otto. Loppujenlopuksi tatuoinnin otto ei sattunut, mitä pidempään sitä tehtiin, sitä nopeammin kipuun tottui, välillä vähän pisteli.
Minusta on  jokaisen oma asia hankkiiko tatuoinneista tai lävistyksistä, mutten itse ikinä voisi ottaa mitään lävistyksiä kasvoihini, varsinkin suun ja nenän alueelle otetyt lävärit ällöttää minua (eikä ne minun mielestäni korista kenenkään kasvoja hyvin) Kulmalävistys olisi periaatteessa ihan kiva, mutta en sellaista kumminkaan haluaisi itelleni (ja olen niin riippuvainen silmälaseista, että sellainen olisi häiritsevä.)

Poissa Marrin

• Vuotislainen
  • Tupa: Rohkelikko
« Vastaus #372 : Joulukuu 22, 2012, 00:51:18 »
Multa löytyy yks tatuointi, 13 korvakorua (joista 4 vasemmassa, loput oikeassa ja oikean korvan alin on 10 mm venytys), nenälävistys sekä labret (eli se ihan tavallinen huulilävistys alahuulen sivussa).

Korviksista oon muistaakseni 8 tehny ite (hakaneulalla.......) ja huulen oon kans pistäny ihan itte (arvatkaa vaan millä), eikä minkäänlaisia komplikaatioita oo kyllä tullu. Ainut ongelma oli viimesimmän ite laitetun korviksen kans se, kun se oliki jo nii ylhäällä rustossa, että meinas läpi pistäessä taju lähtee.. Huulesta oon pitäny lävistystä välillä pitkiäkin aikoja pois, eikä muuten oo ollu mitään ongelmia laittaa korua takasi, paitsi viimesimmän kahen kuukauden pitämättömyyden jälkeen, ku meinas olla jo reikä ummessa.. Nenä onki sitte toinen, en tiiä oonko jotenki erikoinen mutta mulla ei nenästä tarvi olla ku vajaan vuorokauden koru pois, nii alkaa umpeutua jo..

Tatuointi on tehty mulle kahessa osassa, oisinkohan ensimmäisen osan (kolme tähteä) vonkunu joululahjaksi 15-vuotiaana ja toisen osan sitte 16-vuotiaana. Eli ensimmäisenä otin ihan vaan kolme tähteä oikean puolen lapaluuhun. Tähdet sen takia, että ne on jostain syystä aina ollu lähellä mun sydäntä ja tuntu vaan semmoselta omalta. Paikaksi valitsin lapaluun siksi, että se on helposti peitettävä paikka eikä näy esim. töissä ollessa, jos olisin semmosessa ammatissa missä niitä ei katottas hyvällä.
Ensimmäisen otettuani alko sitte tatuointikuume kasvaa, ja yritin kehitellä jotaki hienoa, mikä kolahtais. Kuitenki, koska en tienny vielä mille alalle (ihan ku nyt tietäsin...) haluan, päätin että muokkaan sitä ensimmäistä ja niin siihen sitte lisättiin puolikas kuu ja semmosia kiekuroita. Hienosti selitetty, mutta oon kuitenki itte suunnitellu koko homman.
Paikan ois ehkä voinu valita toisin, oon nimittäin nyt jälkeenpäin kuullu, ettei mullakaan oo kaikki viivat suorassa tuolla ja väri on lähteny vähän haalistumaan, vaikka se ei oo paikallaan ollu ku sen  reilun 4 vuotta. Mutta toisaalta mietin sitte, että ainaki on uniikki tatuointi, eikä mua niin tuolla lapaluussa kyllä haittaa vaikka kaikki viivat ei oliskaan aivan suorassa.

Mulle ei ykskään lävistyksistä oo sattunu, ei ees nuo rustoissa olevat. Nenäkoruki oli ihan kivuton, mikä johtuu ehkä siitä, että olin viimesimpiä asiakkaita, joille ampumalla tehtiin se. Nykyäänhän ei vissiin saa enää ampua mitään muita ku korviksia, mutta oon kuitenki ihan tyytyväinen että mulle tehtiin ampumalla tuohon nenään. Olis voinu olla aika kivuliasta, jos olis neulalla tehty en tiiä, mutta tää ainaki oli kivuton ja nopee toimenpide. Korvikset on sitte välillä vähän märkiny tms. mutta sekin johtuu lähinnä siitä, että mun pitäis oikeesti käyttää jotaki puhasta metallia (esim. hopea tai kulta), mutta ku noita on noin monta ni en oo vielä törmänny halpoihin semmosiin.. Tatuointi sitte taas, ensimmäinen osa ei käyny lähes ollenkaan. Toinen osa oliki sitte jotaki aivan muuta, kuun yläosa ku meni tuohon lapaluuhun just luun päälle, nii tuntu että on pakko kohta huutaa ääneen ku kävi nii kipiää..

Mun äitillä on aina ollu hirveesti korviksia, nii se on varmaan osasyy mullaki miks piti saada itellekki. Ja kyllä ne mun mielestä näyttääki hienolta.
Molempia, nenä- ja huulilävistyksiä olin haaveillu jo pitemmän aikaa, ennen ku uskalsin laittaa. Oon kuitenki ihan tyytyväinen näihin mun kaikkiin systeemeihin, en jättäis ottamatta/laittamatta mitään. Tatuointeja haluan kyllä vielä lisää, mutta lävistykset saa varmaan olla tässä mitä nyt on ku ei tonne oikeeseen korvaan taida enää lisää mahtua...

Ja tuosta työpaikoilla käyttämisestä, nii meilläpäin täällä ainaki näkee kyllä kassoilla ja muissa asiakaspalveluammateissa tatuointeja ja lävistyksiä ihan suht. paljon, joten ei varmaan enää oo mikään este työpaikan saannille. Eikä siinä mun mielestä mitään väärää ookkaa, jokainen saa olla sen näkönen ku haluaa vaikka oiski asiakaspalveluammatissa.
Ite oon pikaruokaravintolassa (sekä keittiöllä että asiakaspalvelijana), eikä mulle oo kyllä sanottu kertaakaan, etten sais pitää (paitsi sillon ku oli joku tettiläinen, joka ite panikoi niistä ja oli käyttäny aamulla puoli tuntia pois ottamiseen, nii aattelin sitte myötätunnosta olla ilman :D). Enkä kyllä toisaalta käsitä miksei saiskaan olla, mulla ainaki nuo lävistykset on semmosia ja semmosissa paikoissa, että huomaan kyllä jos ne johonki ruokaan tai muualle tipahtaa, ettei voi kyllä asiakkaan lautaselle päätyä. Eikä kyllä tuu ite niitä hiplattuakaan nii, että pöpöjäkään sieltä löytyis kesken työpäivän.

Jokainen esine pystyy liikkumaan sen verran, että se on sinun tielläsi tai ettet löydä sitä.

Poissa Pingu

• Vuotislainen
« Vastaus #373 : Tammikuu 16, 2013, 18:13:58 »
Mulle on ihan selvää, että jossain vaiheessa otan tatuoinnin. Monta tatuointia. Ne on yksinkertaisesti käsittämättömän kauniita mun mielestä. Pää pursuaa ideoita ja ajatukset on ihan solmussa. Senpä takia selvittelen päätäni vielä pari vuotta, vaikka tekisi ihan hirveästi mieli päästä jo leimaamaan.

• Alahuulen sisäpintaan jotain pientä ja yksinkertaista. Kuolemanvarjelusten tyylinen kuva olisi hieno ja kliseinen.
  • Sormien väliin mulle tärkeät vuosiluvut.
  • Etusormen tai pikkurillin sivuun teksti "mitä sinulle kuuluu". Jos ei tämä paikka niin teksti tulee sitten johonkin muualle kehoon. Mulle se on kolahtanut niin syvälle jonnekin sisimpään, ettei se sieltä ikinä tule lähtemäänkään. Kysymys joka jokaisen tulisi muistaa ja osata myös lausua ääneen.
  • Käsivarren sisäpuolelle teksti vanhalla konekirjotuksella. Siis tuohon haban kohdalle niin, että se ei näy jos käsi osoittaa maata kohti. Tällä ei vielä ainakaan olisi mitään merkitystä, mutta sen haluan joskus.
  • Kyynärtaipeen alapuolelle kumpaankin käteen symmetriset kolmion/timantin välimuotoa olevat mustat läiskät. Niissä olisi jotain kuviota joka erottuu mustaamattomista kaistaleista kuvion sisällä. Kuviot kummassakin kädessä erilaiset.
  • Toiseen jalkaan polvitaipeesta nilkkaan asti yltävä katkonainen jana, joka muodostuukin pienistä kuvista. Tähän on mietinnässä myös yläosaan vaakasuora katkonainen viiva, joka muodostuisi myös näistä kuvista, mutta en tiedä muistuttaako se sitten liikaa ristiä.

Hihatatuoinnit on hienoja, mutta jostain syystä mä tykkään kaikessa pienestä piiperryksestä. Taitaa koskea näitäkin.
ihminen ei voi löytää uusia valtameriä ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään

http://exchangeboarding.blogspot.fi/

Poissa ghostie

• Vuotislainen
  • DFTBA
« Vastaus #374 : Tammikuu 22, 2013, 20:02:53 »
Tatuoinnit voivat olla mielestäni rumia tai kauniita, riippuu ihan tatuoinnista ja henkilöstä.
Mielestäni tatuoinnit sopivat paremmin miehille, varsinkin kaikki sellaiset isommat tatuoinnit, mutta olen siis teitenkin nähnyt monia naisia, joilla on kauniita heille sopivia tatuointeja.

En tiedä ottaisinko itse koskaan tatuointia. Se on niin lopullinen ja jotenkin minusta tuntuu siltä, että en pystyisi valitsemaan mitään, jota jaksaisin katsella koko loppuikäni. Jos ottaisin tatuoinnin sen täytyisi olla joku kuva/teksti, joka merkitsisi paljon minulle. Sellainen, jonka osaisin kuvitella merkitsevän minulle ihan yhtä paljon vuosikymmenienkin päästä. Mielestäni kiva paikka tatuoinnille olisi vasemman käsivarren sisäpuolella, siinä vähän ranteesta ylöspäin, mutta se olisi ainakin minulle vähän turhan näkyvällä paikalla. Näillä näkyminen en kuitenkaan taida olla ottamassa tatuointia.

Joskus nuorempana halusin jotain lävistyksiä naamaani, jotenkin ne oli minusta silloin niin cool. En kuitenkaan koskaan päätynyt ottamaan mitään, koska osasin kuvitella äitini reaktion, eikä se olisi ollut sen arvoista. Äitini on useasti aika vanhanaikainen tyyppi. Muutenki noista tautoinneista vielä, en keksi ketään KOKO suvustani, jolla olisi tatuointi ja kaikki, joiden mielipiteen olen kuullut, ovat erittäin vahvasti tatuointeja vastaan. Ehkä sekin vaikuttaa minuun vähän, etten halua koko suvun paheksuntaa niskaani.
Jossain vaiheessa tuo lävistysten haluaminen hävisi täysin. Jotenkin vain älysin, etteivät ne minun naamaani kaunistaisi.
Minulla on vain molemmissa korvissa yksi korvakoru. Pari korvakorua korviin lisää olisi kiva, esimerkiksi rustoon, mutta minulla on jo valmiiksi jotain hermo-ongelmia korvissa ja en usko, että niiden rei'ittäminen lisää auttaisi asiaa yhtään, joten taitaa jäädä sekin tekemättä.
"'Cause I need Harry Potter like a grindylow needs water"
11 years and counting ♥